Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:09:
Inderdaad een fijn stukje software voor het dichtsmijten van de internet verbinding.
Ik vertrek morgen ook naar het buitenland en komt voor mij dus goed uit :D

Trouwens, ik heb m'n HD2 nu een week en ik kan er lekker mee overweg. Een paar leuke games ervoor zou wel grappig zijn. Daar ga ik dan nog even voor naar op zoek ;)
Tips voor spelletjes (allebei zelf hier ook uit het topic gevist, credits gaan niet naar mij dus):

Experiment13 (origineel platform / puzzelspelletje)
Xtrakt (futuristisch motorrace / schietspel)

Beiden erg mooi en goed speelbaar op het touchscreen van de HD2!

(edit: je moet waarschijnlijk wel de laatste versie van MS compact framework installeren als je dat nog niet gedaan hebt).

Spelletjes zijn compleet, gratis en legaal.
Vind je het geen bezwaar te betalen voor een spelletje dan kan ik je Electopia ook aanraden, daarvan kun je een gratis demoversie downloaden om uit te proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-06-2010 14:26 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Inderdaad een fijn stukje software voor het dichtsmijten van de internet verbinding.

Trouwens, ik heb m'n HD2 nu een week en ik kan er lekker mee overweg. Een paar leuke games ervoor zou wel grappig zijn. Daar ga ik dan nog even voor naar op zoek ;)
Ik heb op de mijne Smart Mahjongg geinstalleerd. Moet je van houden, maar ik vind het een erg relaxed spel... 8)
Ik speel de gratis versie trouwens...

[ Voor 4% gewijzigd door Paling1 op 16-06-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Fieldrunners is echt een aanrader! ;)

http://mobiletechaddicts....odes-onto-windows-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xperia X1 begon te scheuren, en later gleed deze uit mijn broek en nu werkt het beeld helemaal niet meer. (abbo loopt over 3 maanden af)

Nu heb ik de HD2 bij vodafone(met verzekering) besteld, zit hier ook een hoesje bij waar de telefoon in kan?

hopelijk bevalt deze telefoon stukken beter dan de xperia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Holgersson schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:07:
[...]

SetupDialUpEnablerDisablerv06
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=610657

Werkt prima op mijn HTC HD2! Fijne vakantie :)
Dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:58:
Nu heb ik de HD2 bij vodafone(met verzekering) besteld, zit hier ook een hoesje bij waar de telefoon in kan?
Ja, er zit een leerachtige hoes bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik zelf: Data Controller, werkt ook super :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen met copyright beschermd materiaal posten aub.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 16-06-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Een TR is genoeg ;)

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 16-06-2010 22:38 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met onderstaand hoesje? of weet iemand nog een goeie?

http://www.digitalsonline...cleaner-voor-htc-hd2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:50:

Jup, ik heb een witte siliconen-case besteld... Gebruik hem eigenlijk nooit omdat de afmetingen dan n'og groter worden. Ook is mijn siliconen-case stroef, waardoor hij minder makkelijk mn broekzak in glijdt... Beschermingsdingen zijn niks voor mij, ik begin me er altijd aan te irriteren op een gegeven moment... Maar dat is iets persoonlijks uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoveel groter wordt ie toch niet haha ;) En hij blijft er wel mooi in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:05
Volgens mij heb ik die ook en ik vind het persoonlijk ook niets, zo'n hoesje:
- Sluit niet echt super mooi aan
- Stof blijft er aan vastzitten

Gebruik m'n HD2 nu 6 maanden zonder en dat gaat prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik snap soms ook niet dat mensen zo'n hoesje fijn vinden, praktisch is het natuurlijk wel!
Maar laat de HD2 nu zo'n geweldig scherm hebben waar (bijna) geen krassen op kunnen komen.

Heb de mijne nu een half jaartje en heb er 3 niet noemenswaardige krasjes op zitten.
Voorzichtig zijn moet je natuurlijk altijd. Zomaar in een tas gooien met sleutels etc. erin is niet echt handig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Toen ik mijn HD2 bestelde, heb ik gelijk 2 cases erbij besteld. Een siliconen, en zo'n resin jelly case.
Ik heb een paar dagen met dat siliconen ding rondgelopen, maar die vond ik niet fijn omdat ie een beetje stroef is. Dus lastig in je zak te laten glijden...
Nu gebruik ik al weer een tijdje die resin jelly case, en die best wel OK. enige nadeel is, dat ie eraf moet als ik mijn HD2 in zijn cradle op mijn bureau zet...
Voordelen zijn dat ie op de case ligt als je hem plat legt, en niet op het scherm of de camera.

[ Voor 10% gewijzigd door Paling1 op 17-06-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:22
Na aanleiding hiervan: Robkazoe in "HTC HD2 - Deel 12"
MP4 container met AAC-gecodeerde bestanden werkt ook niet goed in combinatie met Album Art en volgordenummering van album. Ik heb alles maar in MP3 omgezet, werd er een beetje gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:50:

Ik heb op ebay in HongKong voor omgerekend ongeveer niks iets soortgelijks besteld, maar zie wel dat mijnus beter is. De opening onderop bij de connectoren is bij mij individueel gesneden en hier een groot gat. Dat maakt het dunne randje kwetsbaar. En gratis een extra hoesje voor de buurman + stylus voor als je vingers het niet doen ;)

Ik ben er zeer tevreden over en ik weet niet of ik hier ebay links mag plaatsen... maar anders modereren ze m maar weg ;)

http://cgi.ebay.com/2-Sof...ories&hash=item255b3b6080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

http://cgi.ebay.com/PDair...ories&hash=item439b793968

Ik heb deze, veel mooier dan de standaard bijgeleverde lap plastic. :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:42
Heeft iemand de oplossing voor het gebruiken van TomTom tijdens vluchtmodus, heb al enkele instellingen in de reg veranderd (oa volgens deze postPinobigbird in "HTC Touch Cruise - Deel 4") maar het wil niet werken. En voor de HD2 krijg ik niets gevonden

Gebruik TT 7.910 en ROM 1.66.

Edit 2: de instellingen zoals hier aangegeven (http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=28049) werken ook niet

[ Voor 35% gewijzigd door siem123 op 18-06-2010 10:53 . Reden: Linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
siem123 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:35:
Heeft iemand de oplossing voor het gebruiken van TomTom tijdens vluchtmodus, heb al enkele instellingen in de reg veranderd (oa volgens deze postPinobigbird in "HTC Touch Cruise - Deel 4") maar het wil niet werken. En voor de HD2 krijg ik niets gevonden

Gebruik TT 7.910 en ROM 1.66.

Edit 2: de instellingen zoals hier aangegeven (http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=28049) werken ook niet
flightmodus is niet voor niets flightmodus (alles uit). Waarom zet je niet los je radio uit en je bluetooth. dan werkt je gps nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:42
micheldenhaag schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:33:
[...]

flightmodus is niet voor niets flightmodus (alles uit). Waarom zet je niet los je radio uit en je bluetooth. dan werkt je gps nog wel.
Omdat ik soms een andere telefoon wil gebruiken tijdens het navigeren (als mn vriendin mn telefoon meeneemt als TT bijv.) Heb een duo sim, dus dan kan ik met een andere telefoon (met hetzelfde nummer) bellen.

EDIT Heb zojuist een ingeving gehad, als je de simkaart eruit haalt dan doet hij t wel gewoon netjes.

[ Voor 10% gewijzigd door siem123 op 18-06-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draait er hier al iemand met artemis rom v21.5? zo ja hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 00:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:17:
draait er hier al iemand met artemis rom v21.5? zo ja hoe bevalt deze?
Gisterenavond net geinstalleerd, lijkt weer wat stabieler te werken maar veel zul je er niet aan merken.

Zoals misschien bekend is, is hij close to stock philosophy :)

Ik heb er iig nog geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik zou graag op afstand mijn laptop kunnen overnemen. Ik heb al ervaring met VNC software van pc naar pc maar van pc naar telefoon had ik nog nooit gebruikt.
Ik heb een aantal VNC clients geprobeerd op mijn telefoon maar ik voel me telkens alsof ik weer in 2003 leef, lelijke interfaces en beperkte touch-ervaring.
Heeft iemand een client gevonden die mooi is, een goede touchscreen bediening heeft en die ook niet verschrikkelijk is om naar te kijken?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-09 12:49
G-remote? is best handig die heeft een best mooie interface. Daarmee kun je telefoon gebruiken als toetsenbord muis etc. Er is een pro versie 10 dollar en een gratis versie.

[ Voor 18% gewijzigd door LemonC200 op 18-06-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 14:51
Voor de hoesjes: ik had het al eerder gepost, maar toch...

BarelyThere van CaseMate

Hard kunststof hoesje, van nog geen millimeter dik. Behoud je de vorm van je HD2 mee. En is niet stroef zoals silicone!

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41JWNksVspL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mythia1987 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Gisterenavond net geinstalleerd, lijkt weer wat stabieler te werken maar veel zul je er niet aan merken.

Zoals misschien bekend is, is hij close to stock philosophy :)

Ik heb er iig nog geen problemen mee.
zie nu pas dat er nog geen nld versie beschikbaar is. welke heb jij de a of b versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe radio is super!

Zojuist de nieuwe radio (HD2_Leo_Radio_2.12.50.02) erop gezet, wat een snelheid, SUPER!
Over batterij gebruik kan ik nog niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb ruzie met m'n muziekbibliotheek. Alle muziekbestanden staan erin dus ook alarmen en beltonen, maar die wil ik uiteraard niet horen. Is er geen enkele manier om die eruit te krijgen? Ik vindt hier als oplossing het maken van een playlist met alle nummers die je wel wil horen maar dat zal toch anders kunnen hoop ik..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:14:
[...]

zie nu pas dat er nog geen nld versie beschikbaar is. welke heb jij de a of b versie?
Ik heb de b versie geinstalleerd. Overigens wel de WWE versie, maar die kies is altijd = D

Vandaag nog even goed getest, wat meerdere appiclaties tegelijk, hd--filmpje, maar lijkt allemaal goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door mythia op 18-06-2010 23:56 . Reden: Opmerking toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
mariconjo schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:25:
Ik heb ruzie met m'n muziekbibliotheek. Alle muziekbestanden staan erin dus ook alarmen en beltonen, maar die wil ik uiteraard niet horen. Is er geen enkele manier om die eruit te krijgen? Ik vindt hier als oplossing het maken van een playlist met alle nummers die je wel wil horen maar dat zal toch anders kunnen hoop ik..?!
Als je in WMP afspeelt.

Dan kan je als je in je library zit, de nummers die je niet wilt horen iig verwijderen door er wat langer op te drukken, dan krijg je dat pull down menu en kan je er voor de optie "verwijden uit bibiliotheek".

Hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nu wel erg... de iphone 3gs halen of de hd2 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
mythia1987 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:54:
[...]

Als je in WMP afspeelt.

Dan kan je als je in je library zit, de nummers die je niet wilt horen iig verwijderen door er wat langer op te drukken, dan krijg je dat pull down menu en kan je er voor de optie "verwijden uit bibiliotheek".

Hopelijk heb je er wat aan.
Het gaat me om de originele muziekspeler. Ik heb Conduits Music Player, en daar kan dat ook. Maar ik begrijp dat die sense speler gewoon enorm beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:00:
Ik twijfel nu wel erg... de iphone 3gs halen of de hd2 :-(
Sowieso als je voor de Iphone wil gaan (wat je uiteraard niet moet doen :+), wacht even tot de 4 gereleased is zou ik zeggen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja snap ik, moelijk moelijk ...4g komt volgende maand ergens uit ....! had ik niet verwacht zo snel.
En de HDC HD2 heb ik al bij vodafone besteld, en maandag middag zouden ze hem komen afleveren......

hd2 lijkt me ook een mooie toestel :O

maar is het eventueel nog moelijk maandagochtend met vodafone te bellen en te annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:33:
Voor de hoesjes: ik had het al eerder gepost, maar toch...

BarelyThere van CaseMate

Hard kunststof hoesje, van nog geen millimeter dik. Behoud je de vorm van je HD2 mee. En is niet stroef zoals silicone!

[afbeelding]
Heb een uurtje geleden mijne binnen gekregen (dan wel de grijze). Erg mooi!
Alleen nu de vraag : er zit een screen protector gratis bij, nu lijkt het mij wel wat om deze te proberen, maar als hij niet bevalt is het gemakkelijk deze te verwijderen en laat hij niets achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:24:
[...]

Heb een uurtje geleden mijne binnen gekregen (dan wel de grijze). Erg mooi!
Alleen nu de vraag : er zit een screen protector gratis bij, nu lijkt het mij wel wat om deze te proberen, maar als hij niet bevalt is het gemakkelijk deze te verwijderen en laat hij niets achter?
Neen, het is geen lijm wat er op zit. Dus bij verwijderen blijft er niets achter (vaak genoeg gewisseld).
Edit:
Het erop plakken is daarentegen wat moeilijker. Een tip doe het op een plaats waar er niet veel stof (deeltjes) is/zijn. Een goede plaats is in de douche als het er nog een beetje vochtig is. Want 1 stofdeeltje verknalt je hele screenprotector imo. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door turbojonny op 19-06-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
D467 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:57:
Ik ga binnenkort op vakantie naar het buitenland alleen nu wil ik geen hoge telefoon rekening krijgen door het internet.

Er was een programmatje dat je internet blokkeerd, alleen weet de naam niet meer? (heb al gezocht)

Heb al een paar tweaks van xda geprobeerd maar als ik dan opera open, kan ik gewoon op internet,,, ik wil gewoon dat er dan een 404 pagina komt te staan...

Iemand? :)
Je kan toch gewoon je dataverbinding uitzetten???

Even wat anders, misschien al eens voorbij gekomen, maar ik heb de laatste tijd last dat als mijn HD2 een nacht is opgeladen het toestel blokkeert.
Soft reset is het enige wat overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
edtbonep schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:33:
[...]

Je kan toch gewoon je dataverbinding uitzetten???

Even wat anders, misschien al eens voorbij gekomen, maar ik heb de laatste tijd last dat als mijn HD2 een nacht is opgeladen het toestel blokkeert.
Soft reset is het enige wat overblijft.
Alleen internetverbinding uitzetten helpt niet altijd.
Het programmetje heet modaco nodate

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:52:
Nieuwe radio is super!

Zojuist de nieuwe radio (HD2_Leo_Radio_2.12.50.02) erop gezet, wat een snelheid, SUPER!
Kan ik deze gewoon installeren als ik de standaard 1.66 ROM heb draaien? Installatie loopt namelijk de hele tijd vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dan moet je eerst HSPL2 installeren en daarna kan het waarschijnlijk gewoon met je standaard rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:30:
[...]

Kan ik deze gewoon installeren als ik de standaard 1.66 ROM heb draaien? Installatie loopt namelijk de hele tijd vast...
Nee,,je telefoon heeft hier eerst een HardSPL voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:38:
[...]

Nee,,je telefoon heeft hier eerst een HardSPL voor nodig.
Ok, is er trouwens al nieuws over nieuwe officiele updates voor de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

harmageddon schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:14:
[...]

Nodata
Voordat iemand lang aan het zoeken is zonder resultaat.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
_AvA_ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:23:
[...]

Nodata
Geen idee hoe jij zoekt, maar ik vind via modaca nodata volop hits op google ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45
Vandaag eindelijk weer bericht gehad van HTC. DynaFix heeft gemeld dat het toestel onherstelbaar beschadigd is, en ik conform de garantie een nieuw toestel krijg :D

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
_AvA_ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:23:
[...]

Nodata
Heb m ook ff toegevoegd aan de Q&A

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Laatst online: 17:30
Mijn dochter heeft een HD2 waar ze enorm zuinig op is.
Afgelopen vrijdag haalde zij haar telefoon uit haar schooltas(keurig in hoesje en apart vakje), en er zat een ster in het display.
Het zijn hele kleine scheurtjes, en het touchscreen werkt ook niet meer.

Voor zover ik gelezen heb op internet komt een gescheurd scherm nogal eens voor met zo een HD2. Ik vind het dan ook vreemd dat het scherm zo makkelijk kan scheuren.

Een gevalletje garantie zal het wel niet worden, dus zal ik hem moeten laten repareren of zelf repareren.

Wat is eventueel een betrouwbaar en goed adres(en natuurlijk niet duur) om hem te laten repareren, of een scherm te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

patrickt35 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:49:
Voor zover ik gelezen heb op internet komt een gescheurd scherm nogal eens voor met zo een HD2. Ik vind het dan ook vreemd dat het scherm zo makkelijk kan scheuren.

Een gevalletje garantie zal het wel niet worden, dus zal ik hem moeten laten repareren of zelf repareren.
Probeer gewoon eerst eens om via de garantie te laten herstellen. Als jouw dochter gewoon zuinig is op haar telefoon en gewoon op een normale plek in haar tas heeft bewaard, dan zou er geen reden voor zorgen moeten zijn in dit geval. Gewoon ff langs die telefoonwinkel waar ze hem gehaald heeft en vragen wat ze ermee kunnen doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
_AvA_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:54:
Ik zou graag op afstand mijn laptop kunnen overnemen. Ik heb al ervaring met VNC software van pc naar pc maar van pc naar telefoon had ik nog nooit gebruikt.
Ik heb een aantal VNC clients geprobeerd op mijn telefoon maar ik voel me telkens alsof ik weer in 2003 leef, lelijke interfaces en beperkte touch-ervaring.
Heeft iemand een client gevonden die mooi is, een goede touchscreen bediening heeft en die ook niet verschrikkelijk is om naar te kijken?
Start > Tools > Remote Desktop Client
Zit standaard meegebakken in WM ;)
Succes!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:49:
..., en er zat een ster in het display.
Bel CarGlass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
.

[ Voor 99% gewijzigd door patrickt35 op 20-06-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvand
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-07 07:19
Ik heb sinds een aantal maanden een HD2 en helemaal tevreden ermee. Alleen heb ik sinds een tijdje een probleem met wifi, normaal schakelde deze zichzelf uit als m'n toestel standby stond en werd de wifi-verbinding weer hersteld als ik het toestel weer gebruikte.

Sinds een tijdje wordt de wifi echter niet meer uitgeschakeld als het toestel op standby staat. Dit betekend dat de batterij dan gewoon veel sneller leeg gaat, en dat is dus niet handig. Nu heb ik al allerlei instellingen bekeken en ook de handleiding doorgespit, maar ik kan nergens een instelling vinden die dit probleem kan verhelpen. Er is wel een instelling om wifi uit te schakelen (na een bepaalde tijd) als er geen verbinding kan worden gemaakt met een netwerk, maar dat is dus niet de reden voor mijn probleem.

Misschien is er hier iemand die mij kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
harmageddon schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:14:
[...]

Ik kreeg ook appdata gedownload, wat moet ik hiermee??
Kan dit er gewoon weer af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
edtbonep schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Ik kreeg ook appdata gedownload, wat moet ik hiermee??
Kan dit er gewoon weer af?
Geen idee, moet vast wel kunnen.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Rakkerzero schreef op zondag 20 juni 2010 @ 09:33:
[...]
Probeer gewoon eerst eens om via de garantie te laten herstellen. Als jouw dochter gewoon zuinig is op haar telefoon en gewoon op een normale plek in haar tas heeft bewaard, dan zou er geen reden voor zorgen moeten zijn in dit geval. Gewoon ff langs die telefoonwinkel waar ze hem gehaald heeft en vragen wat ze ermee kunnen doen.
Uiteraard ga ik proberen er een garantie gevalletje van te maken. Echter blijft het feit staan dat een barst alleen kan ontstaan door uitwendige druk(te veel druk). Dus ze kunnen altijd de garantie weigeren.

Wat wel blijft staan is dat het scherm gewoon makkelijk breekt. Beetje teleurstellend zeg maar.

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/4812/20100620002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Ja groote kans dat als je bij de winkel komt tja... das drukschade dat vergoeden wij niet...
Wel vreemd normaal gesproken als je hem in de tas stopt met hoesje kan er toch echt niks gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:52:
[...]

Uiteraard ga ik proberen er een garantie gevalletje van te maken. Echter blijft het feit staan dat een barst alleen kan ontstaan door uitwendige druk(te veel druk). Dus ze kunnen altijd de garantie weigeren.

Wat wel blijft staan is dat het scherm gewoon makkelijk breekt. Beetje teleurstellend zeg maar.

[afbeelding]
Repareren kan je zelf doen volgens dit artikel:
http://www.htc-hd2.com/vi...reen-vervangen/#more-1128 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
jan-willem3 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:45:
Ja groote kans dat als je bij de winkel komt tja... das drukschade dat vergoeden wij niet...
Wel vreemd normaal gesproken als je hem in de tas stopt met hoesje kan er toch echt niks gebeuren.
Wanneer je een HD2 laat vallen waardoor het scherm scheurt, ontstaat de breuk ook vanuit een hoek.
In dit geval zat de telefoon gewoon in een kippling rugzak, in een apart vakje. Daarom vind ik het ook zo vreemd.

Wanneer je met je nagel over het glas krabt bij de barst, voel je dan ook totaal niets.
Het scherm reageert ook helemaal nergens meer op.

[ Voor 3% gewijzigd door patrickt35 op 20-06-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Repareren kan idd zelf. (en durf dat ook wel aan). Alleen moet het glas en de LCD vervangen worden omdat het toestel ook niet meer reageert. Dus al doe ik het zelf....is het toch nog een kostbare reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Zie net dat hometab 1.8.5 uit is, Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:18:
Zie net dat hometab 1.8.5 uit is, Iemand al geprobeerd?
Jazeker, werkt super. Fijn dat je nu ook 'toggle schakelaars' hebt om met 1 druk op de knop bluetooth, trilstand ed in te schakelen. Ook de snelle toegang en integratie naar de muziekspeler is top. Nog geen bugs gevonden. Een echter aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkeman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:54
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Jazeker, werkt super. Fijn dat je nu ook 'toggle schakelaars' hebt om met 1 druk op de knop bluetooth, trilstand ed in te schakelen. Ook de snelle toegang en integratie naar de muziekspeler is top. Nog geen bugs gevonden. Een echter aanrader!
De toggles en de integratie met de muziekspeler zaten er al in sinds 1.8.0 hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
1.8.5 brengt geen battery drain met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

sk0o schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:34:
1.8.5 brengt geen battery drain met zich mee?
Nee geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
heb hem er ook opgezet, Werkt super

[ Voor 67% gewijzigd door sk0o op 20-06-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:19:
[...]

Heb m ook ff toegevoegd aan de Q&A
Deze misschien ook wel handig: Data Controller :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

1.8.5 geen lockscreen issues meer?

Ik kan bij 1.8 soms niet meer unlocken omdat de werkbalk voor de lockbar zit. Enige manier is om de batterij uit de telefoon te halen voor een reset.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
Thnx voor de link, heb hem er bij vermeld.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
edtbonep schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:33:
[...]Even wat anders, misschien al eens voorbij gekomen, maar ik heb de laatste tijd last dat als mijn HD2 een nacht is opgeladen het toestel blokkeert. Soft reset is het enige wat overblijft.
Dat heb ik regelmatig bij de stock ROM's gehad. Nu met de Artemis geen last van.
Krijg het idee dat het iets te maken heeft met het volstromen van het geheugen.
Heb je ook last van een trager wordende telefoon? Bij mij werd de telefoon eerst trager waarna hij daarna niet meer uit het lockscreen wilde komen. Wat wel eens hielp is de unlock-knop even een paar seconden ingedrukt houden en meteen daar achteraan nog één keer snel indrukken. Toen kreeg ik de slider weer te zien.
En anders wordt het dus inderdaad een soft reset via het knopje bij je accu..
_AvA_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:54:
Die heb ik ook even gebruikt, maar ziet er inderdaad niet uit. Veel verder ben ik niet gekomen, geen fatsoenlijke andere programma's kunnen vinden dus.
harmageddon schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:10:
[...]
Start > Tools > Remote Desktop Client
Zit standaard meegebakken in WM ;)
Succes!
Dit is inderdaad nog de mooiste oplossing.. alleen werkt dit alleen als je Windows Prof. of hoger hebt.
De Windows home versies hebben zelf geen server aan boord dus zul je een programma moeten zoeken welke ook een server heeft zoals VNC.

[ Voor 41% gewijzigd door lithje op 21-06-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Dani86 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:03:
1.8.5 geen lockscreen issues meer?

Ik kan bij 1.8 soms niet meer unlocken omdat de werkbalk voor de lockbar zit. Enige manier is om de batterij uit de telefoon te halen voor een reset.
die bug is helaas nog aanwezig, wordt wel aan gewerkt las ik net @ xda forum

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 21-06-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:15
Ik ga zeer binnenkort ook een HTC HD2 kopen, maar wacht even tot mijn hoesje, screenprotector en MicroSD kaartje van 32GB binnen zijn. Nou ga ik een abonnement afsluiten maar zonder internet. En nou vond ik de "weer feature" behoorlijk interessant, dus vroeg ik mij af hoe deze informatie binnenkomt. Heb al even gezocht maar kon het niet vinden. Ben bang dat deze niet gaat werken zonder mobiel internet. Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

BastiaanCM schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:07:
Ik ga zeer binnenkort ook een HTC HD2 kopen, maar wacht even tot mijn hoesje, screenprotector en MicroSD kaartje van 32GB binnen zijn. Nou ga ik een abonnement afsluiten maar zonder internet. En nou vond ik de "weer feature" behoorlijk interessant, dus vroeg ik mij af hoe deze informatie binnenkomt. Heb al even gezocht maar kon het niet vinden. Ben bang dat deze niet gaat werken zonder mobiel internet. Iemand ?
3G of WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Inderdaad maar kijk nog een keer goed want het verschil tussen loskopen en met abbonement scheelt weinig. Tevens mis je met mobiel internet een heleboel handige functionaliteiten. Ik dacht eerst ook van dat internet gebruik je niet zoveel maar als je het hebt is het verdomd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe radio is super!

Is deze voor de Nederlandse HD2 ? Dus Nederlandse taal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59
Nieuwe radio is super!

Kun je al wat meer zeggen mbt. ontvangst en batterijduur?
Op dit moment zit ik op 2.10.50.25_2 welke ook wel redelijk bevalt, maar beter mag altijd.

Met welke ROM gebruik je deze radio?
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:35:
[...]

Is deze voor de Nederlandse HD2 ? Dus Nederlandse taal ?
Een radio is niet gebonden aan een taal. Radio rom zorgt voor ontvangst en bv. bluetooth en GPS ontvangst

[ Voor 21% gewijzigd door Volk op 21-06-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
BastiaanCM schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:07:
Ik zou een HD2 nooit zonder internet-verbinding kopen, je mist daarmee ongeveer 50% van de mogelijkheden. Dat ding lééft dankzij externe verbindingen. (hoewel veel daarvan ook via wifi te doen is).

De weer-functie is dan juist weer niet bepaald indrukwekkend, de voorspellingen die hij laat zien zijn meestal slechter dan de werkelijkheid. Er zijn natuurlijk wel diverse andere applicaties die betere weerinformatie ophalen. Al die dingen gebruiken echter meestal wel 3G of HDSPA etc. Ik weet zo niet of die met alleen wifi ook zouden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfolkers schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Op dit moment zit ik op 2.10.50.25_2 welke ook wel redelijk bevalt, maar beter mag altijd.

I.c.m. Artemis 18. Ik lees ook goede berichten i.c.m. de nieuwe Artemis (21.5)
De ontvangst is super. internetpagina`s laden gaat echt stukken sneller. Daarentegen vermoed ik dat het ook wat extra stroom eet maar da`s meer een gevoel dan zeker weten. Het blijft een afweging, performance versus verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57
Even een vraagje, wanneer ik afspraken heb ik staan in mijn agenda met een interval van een dag dan laat hij soms de oude alleen maar zien bij mijn lockscreen, terwijl deze afspraak al verlopen is en de nieuwe niet laat zien. Iemand een idee hoe dit komt? Ik gebruik de standaard agenda en CHT 1.7.1 met extra agenda items op het hoofdscherm en een langere 'vooruitkijk datum'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfolkers schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:48:
[...]

[...]

Een radio is niet gebonden aan een taal. Radio rom zorgt voor ontvangst en bv. bluetooth en GPS ontvangst
Kun je de radio er zo op zetten? Of moet je hiervoor ook flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je moet eerst HSPL2 erop zetten en daarna de radio erop flashen. Hiermee verlies je geen gegevens op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

hoi,
weet iemand of er ook een gps feature op de HD2 zit om bijv. de lengte van een gelopen route te bepalen? Of zijn er daar apps voor?
gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik ontvang geen smsjes op de hd2.. kan ze wel gewoon versturen.. ook kan ik bellen en gebeld worden.
Heb al sw update gedaan en inbox geleegd, maar niks helpt.

ik ben aangesloten bij Vodafone.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
GSP schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:20:
hoi,
weet iemand of er ook een gps feature op de HD2 zit om bijv. de lengte van een gelopen route te bepalen? Of zijn er daar apps voor?
gr.
Ik gebruik 'Trackr'. Het werkt prima, je route kun je terug zien op je PC via Google Maps. Data abbo wordt aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
GSP schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:20:
hoi,
gr.
Ik raad je Sportypal aan, mooi stukje software (gratis).

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:38
Ik heb ineens een heel raar probleem op mn HD2. Het scherm reageert helemaal niet meer op Touch. Ook niet na hard reset, ROM upgrade of wat dan ook. Hij gaat wel aan, maar ik kan niks aanraken :S Ik vrees dat ie voor reparatie de deur uit moet :S
o, heb m ook niet laten vallen of wat dan ook..

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanhub
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:24:
[...]

Heb al heel wat instellingen voor elkaar met de 1.8.5 versie, maar hoe kom ik bij die "toggle schakelaars' die jij noemt? In het YouTube filmpje komt dit niet echt uit de verf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:30:
[...]

I.c.m. Artemis 18. Ik lees ook goede berichten i.c.m. de nieuwe Artemis (21.5)
De ontvangst is super. internetpagina`s laden gaat echt stukken sneller. Daarentegen vermoed ik dat het ook wat extra stroom eet maar da`s meer een gevoel dan zeker weten. Het blijft een afweging, performance versus verbruik.
Op dit moment zit ik op Artemis 21.5 en inderdaad het bevalt goed. Ik kwam van Artemis 17 of 18. Heel grote verschillen zie ik niet, maar volgends de changelogs zitten die ook vooral onder de motorkap.
Snel is het wel!

Toch maar eens proberen dan de nieuwe radio. Indien het stroomverbruik niet significant toeneemt dan is voor mij performance toch belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hanhub schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:12:
[...]

Heb al heel wat instellingen voor elkaar met de 1.8.5 versie, maar hoe kom ik bij die "toggle schakelaars' die jij noemt? In het YouTube filmpje komt dit niet echt uit de verf.
snelkoppeling toevoegen -> IDS_TOGGLE_SWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanhub
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:21:
[...]
snelkoppeling toevoegen -> IDS_TOGGLE_SWITCH
Yes! Prachtig, Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ruben1992 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:47:
Ik ontvang geen smsjes op de hd2.. kan ze wel gewoon versturen.. ook kan ik bellen en gebeld worden.
Heb al sw update gedaan en inbox geleegd, maar niks helpt.

ik ben aangesloten bij Vodafone.
Hebben meer mensen hier last van?
Wat een drama de laatste paar dagen!
Bij mij ook gedeeltelijk zo.

Smsjes kon ik, bleek achteraf, al een halve dag niet ontvangen. Kwamen gewoon niet binnen.
Dus even reset, aan en uit, maar nee hoor nog niets. Als ik dan vroeg of ze de berichten opnieuw wilde sturen kreeg ik ze nog niet.
Nogmaals opnieuw sturen, als sense en windows lekker lopen, dan kan ik ze wel ontvangen.

Het vervelende is dat de smsjes dus ook niet later binnen komen.

Het probleem met verzenden van smsjes is dus nog steeds niet voorbij met ROM 1.48!!
Ja er is nog een ROM update, maar het sms probleem zou bij deze ROM al opgelost zijn.
Daarnaast zijn er nog steeds veel vastlopers, erg vervelend.
Als de telefoon goed loopt is het echt de beste telefoon die ik ken, maar de problemen die
de telefoon vaak met zich mee brengt neigt me soms het ding uit het raam te gooien.

De ROM update zal ik in de vakantie gaan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ik weet niet of dit met de HD2 te maken heeft hoor. Mijn vrouw had het namelijk van de week ook gewoon op een simpele Sony Ericsson. Pas in de avond kreeg ze een sms welke al in de ochtend verstuurd was. Was ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
O o o.... ik heb me laten verleiden de allerlaatste versie van Resco Keyboard Pro te kopen en wat heb ik daar geen spijt van. In één klap verlost van al je typeproblemen.

Ik ben normaal niet van het reclame maken, maar doe de trial downloaden en je wil niets anders meer. Je maakt gewoon geen enkele tikfout meer. Ik voel met net als Balki Barthokomos... en doe de Dance of Joy met cousin Larry :+

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Heb hem ook vandaag gedownload (trial) een woord inderdaad super geniaal. Het keyboard reageert ook gewoon 10x sneller. Veel minder lag. Super handig die swyping layouts. Ook mooi is dat het redelijk veel lijkt op het standaard htc keyboard. Oja en je hebt echt eindelijk lekkere mega toetsen in landscape. En kleine toevoeging beide nemen minder ruimte in zowel portrait als landscape.
Ik ga hem aanschaffen.

[ Voor 86% gewijzigd door LemonC200 op 22-06-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
jan-willem3 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:59:
Heb hem ook vandaag gedownload (trial) een woord inderdaad super geniaal. Het keyboard reageert ook gewoon 10x sneller. Veel minder lag. Super handig die swyping layouts. Ook mooi is dat het redelijk veel lijkt op het standaard htc keyboard. Oja en je hebt echt eindelijk lekkere mega toetsen in landscape. En kleine toevoeging beide nemen minder ruimte in zowel portrait als landscape.
Ik ga hem aanschaffen.
Voor registratie/aanschaf moet je 'owner info' aanstaan in je HD2.
Als je uiteindelijk gekocht heb hoef je alleen je code in te voeren en dan even te wachten,,, je emailadres lukt je dan eigenlijk nog niet eens.
Als je geregistreerd bent kun je via instellingen jezelf registreren voor updates bij Resco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond Artemis 21.5 geflasht en de 2.12 radiorom. alles weer geinstalleerd en zo gemaakt als het was.
zie ik tot mijn verbazing Artemis V22! damn kan ik weer aan de gang. ik denk dat ik er eerst even een paar oversla voor ik weer ga flashen.

ik heb nu het probleem dat mijn e-mail alleen wil verzenden via Wifi.
het lijkt als het via 3g gaat gewoon alsof hij verzonden wordt. komt ook in verzonden items en
als ik er voor kies een foto te verzenden duurt het verzenden ook vrij lang voor het verzonden is dus
het lijkt er op dat het wel verzonden wordt.

ik heb al eens iemand gehoord die dit probleem ook had. ik kan het alleen niet terug vinden.

het is vast ergens een simpele instelling maar waar?

info:
mail Chello (UPC)
Artemis 21.5
Radio 2.12.50.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:27:
gister avond Artemis 21.5 geflasht en de 2.12 radiorom. alles weer geinstalleerd en zo gemaakt als het was.
zie ik tot mijn verbazing Artemis V22! damn kan ik weer aan de gang. ik denk dat ik er eerst even een paar oversla voor ik weer ga flashen.

ik heb nu het probleem dat mijn e-mail alleen wil verzenden via Wifi.
het lijkt als het via 3g gaat gewoon alsof hij verzonden wordt. komt ook in verzonden items en
als ik er voor kies een foto te verzenden duurt het verzenden ook vrij lang voor het verzonden is dus
het lijkt er op dat het wel verzonden wordt.

ik heb al eens iemand gehoord die dit probleem ook had. ik kan het alleen niet terug vinden.

het is vast ergens een simpele instelling maar waar?

info:
mail Chello (UPC)
Artemis 21.5
Radio 2.12.50.02
Kun je deze vraag niet beter op het forum van Artemis op XDA voorleggen? Daar zitten lotgenoten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Vraagje: Wie heeft ook de Nu.ml app geinstalleerd en heeft ook het probleem dat er geen recent nieuws meer binnenkomt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
micheldenhaag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 19:23:
[...]

Voor registratie/aanschaf moet je 'owner info' aanstaan in je HD2.
Als je uiteindelijk gekocht heb hoef je alleen je code in te voeren en dan even te wachten,,, je emailadres lukt je dan eigenlijk nog niet eens.
Als je geregistreerd bent kun je via instellingen jezelf registreren voor updates bij Resco.
Ik heb een custom rom dus owner info staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
Vraagje: Wie heeft ook de Nu.ml app geinstalleerd en heeft ook het probleem dat er geen recent nieuws meer binnenkomt? :?
ja hiero ook!
na gistermorgen niets meer
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.