Deels mee eensVerwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:31:
[...]
Vind je het argument EUR 79,- vs. EUR 200,- niet goed genoeg....?
Voor die 8 tientjes zou ik het gewoon proberen..., het scherm is dan wel niet origineel maar ik betwijvel ten zeerste of de functionaliteit ervan stukken minder is!
Daarbij denk ik dat, als je mobielbereikbaar.nl even een e-mailtje stuurt en vraagt of zij ook het originele scherm kunnen leveren, zij dat vast wel voor je zouden kunnen regelen (zij het dat het originele scherm waarschijnlijk een paar tientjes duurder zal zijn).
Verder moet iemand de eerste zijn die een niet-origineel scherm probeert en daarvan zijn of haar bevindingen geeft. Jij zou dus hier (denk ik) de eerste kunnen zijn die andere mensen een positief (of negatief) advies kan geven die hetzelfde probleem hebben als dat jij nu hebt...
€ 79,- vs € 130,- (want dat kost het). Dan heb ik liever zekerheid, garantie en een werkend toestel voor die € 50,- meer dan € 79,- zelf proberen waar sowieso meer risico's aanhangen. Heb gelezen dat het een uitermate lastig toestel is om het scherm van te vervangen...
Mee eens dat het wel relaxt voor de Tweakers hier zou zijn als ik hier mijn bevindingen zou plaatsen

Dus hou ik eerst even die € 130,- optie aan. Moet daarvan nog wel even zeker weten of dit ook het originele HTC.
- Creating more joy for people who interact with our digital world