Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-06 10:34

allstarted1

WTRFTS

Bananeman schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:26:
Ik heb, een half jaar nadat ik m'n HD2 heb gekocht, nog altijd problemen met mijn internetverbinding. Heb Vodafone als provider, en het probleem is dat mijn verbinding zeer regelmatig wegvalt. Ik moet de data connectie dan uitzetten en weer aanzetten, waarna het allemaal meteen weer werkt. Op onvoorspelbare moment (soms al na een paar minuten) houdt de verbinding er weer mee op.

Ook als ik mijn toestel niet actief gebruik heb ik dit; ik heb wel altijd mail draaien en heb de polling interval al teruggeschroeft, wat niet hielp.

Ik heb de Vodafone proxy uitstaan. Als ik deze aanzet lijkt dit niet te helpen. Sowieso is dit geen optie omdat ik IMAP gebruik voor één van mijn mail accounts en die poort wordt blijkbaar geblokkeerd door de proxy.

Ik heb verschillende oudere topics gelezen en weet dat anderen er ook last van hebben. Is er intussen een fatsoenlijke oplossing? Ligt dit aan de HD2, aan Vodafone of aan de combinatie HD2+Vodafone?
Ik had er zelf ook veel last van met Vodafone. Ben toen naar de site gegaan en even de specifieke instellingen voor de HD2 bekeken. Deze zowel voor de proxy als WAP ingesteld en ik heb nergens last meer van. Het lijkt allemaal een stuk meer responsive en ook heb ik geen last meer gehad van wegvallende verbindingen (week geleden ingesteld).
Handmatig instellen
Dit toestel kun je alleen handmatig instellen. Zie de instructie hieronder.
Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.

Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.

De verbindingsinstellingen

* Klik op 'Start' en kies 'Instellingen'
* Kies rechtsonderaan 'Menu' en dan 'Meer'
* Verbindingen -> nogmaals Verbindingen
* Controleer het profiel bij 'Bestaande verbindingen beheren' of maak het aan via 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'
o Naam voor de verbinding: Vodafone live!
o Kies een modem: Mobiele verbinding (GPRS, 3G)
* Kies telkens 'Volgende' om verder te gaan
o Naam toegangspunt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
o Domein: leeg laten
* De optie 'Geavanceerd' kan worden overgeslagen
* Kies 'Voltooien' om de verbinding aan te maken
* Kies het tabblad 'Proxyinstellingen'
o Dit netwerk heeft verbinding met internet: Aanvinken
o Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet: Aanvinken
* Kies de optie 'Geavanceerd'
* Kies 'HTTP'
o Server: 192.168.251.150
o Poort: 8799
* Kies 'OK' om op te slaan
* Kies 'WAP
o Server: 192.168.251.150
o Poort: 9201
* Kies 'OK' om op te slaan
* Keer via 'OK' terug naar het beginscherm
De automatische instellingen werken gewoon niet 100% volgens mij :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Bananeman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Iemand met Vodafone die dezelfde ellende heeft? Heb er nu al een half jaar last van en het hangt me intussen gruwelijk de keel uit.
Ik heb deze problemen ook gehad met stock NL-rom bij Vodafone. Met Artemis v24 + radio 2.10 (mijn 1e flash op HD2 overigens) lijken de problemen verholpen te zijn.
Ik gebruik IMAP bij Gmail, en moest ook de VF proxy uitzetten om het werkend te krijgen, dus die suggestie om handmatig exact alle instelling over te nemen van de VF-site (inclusief de proxy) kan misschien werken, maar dan heb ik vervolgens geen Gmail IMAP meer (en nee, ik wil niet over op hun POP).

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Anoniem: 309438 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:31:
[...]

Vind je het argument EUR 79,- vs. EUR 200,- niet goed genoeg....?

Voor die 8 tientjes zou ik het gewoon proberen..., het scherm is dan wel niet origineel maar ik betwijvel ten zeerste of de functionaliteit ervan stukken minder is!

Daarbij denk ik dat, als je mobielbereikbaar.nl even een e-mailtje stuurt en vraagt of zij ook het originele scherm kunnen leveren, zij dat vast wel voor je zouden kunnen regelen (zij het dat het originele scherm waarschijnlijk een paar tientjes duurder zal zijn).

Verder moet iemand de eerste zijn die een niet-origineel scherm probeert en daarvan zijn of haar bevindingen geeft. Jij zou dus hier (denk ik) de eerste kunnen zijn die andere mensen een positief (of negatief) advies kan geven die hetzelfde probleem hebben als dat jij nu hebt...

;)
Deels mee eens :+
€ 79,- vs € 130,- (want dat kost het). Dan heb ik liever zekerheid, garantie en een werkend toestel voor die € 50,- meer dan € 79,- zelf proberen waar sowieso meer risico's aanhangen. Heb gelezen dat het een uitermate lastig toestel is om het scherm van te vervangen...

Mee eens dat het wel relaxt voor de Tweakers hier zou zijn als ik hier mijn bevindingen zou plaatsen O-) Maar dat dus alleen als het verschil in het bedrag gigantisch hoog zou zijn.
Dus hou ik eerst even die € 130,- optie aan. Moet daarvan nog wel even zeker weten of dit ook het originele HTC.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
sl1200 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:18:
[...]

Ik heb deze problemen ook gehad met stock NL-rom bij Vodafone. Met Artemis v24 + radio 2.10 (mijn 1e flash op HD2 overigens) lijken de problemen verholpen te zijn.
Ik gebruik IMAP bij Gmail, en moest ook de VF proxy uitzetten om het werkend te krijgen, dus die suggestie om handmatig exact alle instelling over te nemen van de VF-site (inclusief de proxy) kan misschien werken, maar dan heb ik vervolgens geen Gmail IMAP meer (en nee, ik wil niet over op hun POP).
Idd, ik kan de proxy niet gebruiken.

Het probleem heb ik nu al een half jaar, en ik sta op het punt een andere telefoon én een andere provider te nemen. Weet ik iig "zeker" dat ik van het gedoe af ben.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Wie weet hoe ik die robotsound wegkrijg in mn Android build? ik gebruik darkstone HD2Froyo v1. (en WinMo Duttys ROM)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
vanpeltje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:51:
Wie weet hoe ik die robotsound wegkrijg in mn Android build? ik gebruik darkstone HD2Froyo v1. (en WinMo Duttys ROM)
Andere radio versie gebruiken, 2.10.50.* of 2.12.50.*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewe25
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 08:49
Hallo,
ik krijg deze week een HTC HD2 van Vodafone, kan ik daar ook endere Rom op zetten zodat hij geen Vodafone heeft?
wie heeft hier ervaring mee?
Gr. Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368044

basst85 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:45:
[...]

Kan iemand bevestigen dat dit werkt?

Ik heb al verschillende versie's (Matt's1.2, Matt's1.3 en Darkstone) geprobeerd op mijn HD2. Ik draai op het volgende:
Stock Rom: 1.66
Radio: 2.12.50.02.2
SD-card: 8gig class 6

Tot nu toe draait Darkstone perfect en heerlijk soepel, echter geen BT wat ik wel nodig heb in de auto. Bij Matt's1.3 werkt BT wel naar behoren alleen lijkt die iets trager te zijn (wellicht door Sense).

Echter tot nu toe heb ik bij alle versie's erg last van de slechte geluidskwaliteit van de telefoongesprekken. Dit verschijnsel is het enige wat mij nog in de weg staat om Android fulltime te gebruiken :'( . Iemand hier ook problemen mee gehad en een oplossing voor gevonden? Zo ja, omschrijf welke ROM en Radio versie's je gebruikt hebt om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:28
Jewe25 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:20:
Hallo,
ik krijg deze week een HTC HD2 van Vodafone, kan ik daar ook endere Rom op zetten zodat hij geen Vodafone heeft?
wie heeft hier ervaring mee?
Gr. Jan
Ja, ongeveer de helft van de gasten in dit topic draaien custom roms.

wat niet kan is zonder trucjes een orginele htc rom op een vodafone toestel zetten. Je moet dus dezelfde weg volgen als elke random custom rom. (bootloader aanpassen met hard spl etc. zie xda developers)

de branding in een vodafone toestel is overigens niet meer dan een opstart logo en wat bookmarks...

wat bedoel je eigenlijk met "zodat hij geen vodafone heeft"?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewe25
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 08:49
Prulleman schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:46:
[...]

Ja, ongeveer de helft van de gasten in dit topic draaien custom roms.

wat niet kan is zonder trucjes een orginele htc rom op een vodafone toestel zetten. Je moet dus dezelfde weg volgen als elke random custom rom. (bootloader aanpassen met hard spl etc. zie xda developers)

de branding in een vodafone toestel is overigens niet meer dan een opstart logo en wat bookmarks...

wat bedoel je eigenlijk met "zodat hij geen vodafone heeft"?
dat hij geen branded meer is. er wordt altijd gezegd dat ja pas naar een jaar kan aanpassen maar ik heb al gelezen dat dat wel degelijk kan met div. programma's

Gr. Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 15:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben die SMS functie van HTC HD2/Vodafone echt schijtbeu. De helft van mn sms'jes blijven gewoon in de Postvak uit staan en de andere helft wordt wel verzonden. Het maakt dan echt niet waar ik me dan bevindt of veel/weinig bereik heb. De helft gaat gewoon niet weg. Is er een manier om dat op te lossen.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 31-07-2010 14:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZ67
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
(overleden)
andere provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:43:
Ik ben die SMS functie van HTC HD2/Vodafone echt schijtbeu. De helft van mn sms'jes blijven gewoon in de Postvak uit staan en de andere helft wordt wel verzonden. Het maakt dan echt niet waar ik me dan bevindt of veel/weinig bereik heb. De helft gaat gewoon niet weg. Is er een manier om dat op te lossen.
Ik kom van T-Mobile en ik ben juist tevreden over Vodafone....

Het niet versturen van een SMS is met de laatste officiele ROM wel opgelost! Even een update draaien?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
basst85 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:45:
[...]

Ik heb Dutty Creme de la creme v1 met 2.12.50.02_02, das dus niet de oplossing.
Niks andere provider, heb met Vodafone nooit problemen gehad met smsen.

[ Voor 28% gewijzigd door vanpeltje op 31-07-2010 17:24 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Laatst online: 25-11-2024
vanpeltje schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Ik heb Dutty Creme de la creme v1 met 2.12.50.02_02, das dus niet de oplossing.

[...]
Oke, maar heb je echt de "robotsound" of echo/ruis tijdens het bellen?
Want die echo's/ruis is een bug in de kernel (zImage) en wordt momenteel nog aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
basst85 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:45:
[...]

Oke, maar heb je echt de "robotsound" of echo/ruis tijdens het bellen?
Want die echo's/ruis is een bug in de kernel (zImage) en wordt momenteel nog aan gewerkt.
Echt de robotsound, welke radio en rom gebruik je?

Edit: Oke probleem is opgelost, ik kan nu full Android (met WinMo) gebruiken op mn HD2 :)

Wel jammer van Miri's rom, mijn voorkeur gaat naar dutty

[ Voor 19% gewijzigd door vanpeltje op 31-07-2010 19:47 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 03-07 21:16
Wou vanmiddag oook voor het eerst android proberen..
Maar werkt het wel met de stock 1.66 rom met radio: 2.06.51.07??
bij het booten stopt hij en vaagt het beeld uit tot zwarte en zit dan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-07 18:48
Volgens mij moet je een hogere radio versie flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Groentenman schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:36:
Volgens mij moet je een hogere radio versie flashen.
oké. Dan ga ik daar maar eens naar zoeken op google. Bedankt.

[ Voor 58% gewijzigd door sk0o op 31-07-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

Ik wil onbekende bestanden kunnen openen met iets als notepad is dat mogelijk?
Onder start-->Outlook staat notities, maar daarmee kan ik geen andere bestanden mee bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 21:22
Bananeman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:22:
[...]

Dank voor je hulp. Ik heb nu via Settings > Connections > Advanced Network "Enable HSDPA only" aangezet. Dit stond op "Enable HSDPA/HSUPA". Het lijkt vooralsnog nu beter te werken. HSUPA was mij tot dusver onbekend, wat is het nadeel van de nieuwe setting? Verlies ik (veel) snelheid?

edit: helaas, zelfde probleem. Het heeft dus niet geholpen.

Iemand met Vodafone die dezelfde ellende heeft? Heb er nu al een half jaar last van en het hangt me intussen gruwelijk de keel uit.
Al bij HTC gemeld? Zo niet, doen! Staat van mij ook nog steeds een melding open over dit probleem, hoe meer HTC hiervan hoort, des te eerder zullen ze er wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:11
Rakkerzero schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:43:
Probeer een Custom Rom van Artemis (via XDA) de versie 26.1 heeft geen enkel probleem, zelfs niet dat ie weer naar de laatste input komt ipv het typ veld.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
HellStorm666 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:24:
[...]zelfs niet dat ie weer naar de laatste input komt ipv het typ veld.
Dat is met de laatste HTC sms fix ook opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Als Hardspl '3' erop zet is het dan net zo als een rom flash dat ik alle bestanden kwijt ben?? Of net zo als een radio update dat je bestanden behouden blijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
sk0o schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:44:
Als Hardspl '3' erop zet is het dan net zo als een rom flash dat ik alle bestanden kwijt ben?? Of net zo als een radio update dat je bestanden behouden blijven??
HSPL installeren kan je doen zonder dat je al je gegevens kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

KAN IEMAND MIJ HELPEN !!

Ik heb net mij HTC HD 2 geflasht alles ging goed maar nu wilt hij niet meer opstarten
Ik zie wel gewoon het witte scherm, met daarin in HTC teken erin, maar verder wilt hij niet gaan
Hij wilt ook niet meer verbinden met de PC

Weet iemand wat ik nu kan doen, Iemand tips ?
Ik kan zelf niks op internet vinden mischien weet iemand van julie hoe ik dit kan oplossen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Wie heeft er ook UPC mail en gebruikt dit op z'n telefoon?

Het is echt een drama! Mail ontvangen gaat, mail sturen niet!

Via WM krijg ik steeds " .... is in RBL", oftwel, wordt geblokkeerd.
Via Android (Froyo 2.2) krijg ik steeds "verbindingsfout" en blijft mail in de outbox staan.

Instellingen zijn rechtstreeks van de UPC site overgenomen.
Met Android 2.1 DesireV5 leek het wel te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Anoniem: 299404 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:05:
KAN IEMAND MIJ HELPEN !!

Ik heb net mij HTC HD 2 geflasht alles ging goed maar nu wilt hij niet meer opstarten
Ik zie wel gewoon het witte scherm, met daarin in HTC teken erin, maar verder wilt hij niet gaan
Hij wilt ook niet meer verbinden met de PC

Weet iemand wat ik nu kan doen, Iemand tips ?
Ik kan zelf niks op internet vinden mischien weet iemand van julie hoe ik dit kan oplossen !
opnieuw flashen, maar dan vanaf SD kaart. Zorg voor 50% accu minimaal.

Gewenste rom hernoemen naar: LEOIMG.nbh
Deze rom in de root van een fat32 geformatteerde sd-kaart zetten (op je pc).
Telefoon uitschakelen (accu eruit)
SD-kaart met LEOIMG.nbh erin klikken.
Accu er weer in.
Volume down + aan knop tegelijk indrukken (bootlader modus)
Aanwijzingen op scherm volgen.

Proces daarna niet onderbreken. Display geeft vanzelf aan dat het geslaagd is. Dan even accu eruit, sd-kaart eruit, accu erin en opstarten maar!

[ Voor 3% gewijzigd door micheldenhaag op 01-08-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299404

micheldenhaag schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:44:
[...]

opnieuw flashen, maar dan vanaf SD kaart. Zorg voor 50% accu minimaal.

Gewenste rom hernoemen naar: LEOIMG.nbh
Deze rom in de root van een fat32 geformatteerde sd-kaart zetten (op je pc).
Telefoon uitschakelen (accu eruit)
SD-kaart met LEOIMG.nbh erin klikken.
Accu er weer in.
Volume down + aan knop tegelijk indrukken (bootlader modus)
Aanwijzingen op scherm volgen.

Proces daarna niet onderbreken. Display geeft vanzelf aan dat het geslaagd is. Dan even accu eruit, sd-kaart eruit, accu erin en opstarten maar!
Dankje gelukt
Hij wou eerst niet verbinden met de PC, nu dus wel, en het is dus gelukt nu
maar hartelijk dank voor je informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Op sommige sites zoals nu.nl zoomt het toestel niet meer in als ik dubble-tap. Is dit op te lossen? Ik gebruik de standaard geinstalleerde opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
wat is de beste versie van hspl om op je hd2 te zetten??
Wat raden jullie aan Hspl 3 met radio.......?

zit bij vodafone.

Edit:
het is allemaal al gelukt heb nu 2.10.50.26

[ Voor 54% gewijzigd door sk0o op 01-08-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Laatst online: 30-06 20:21
Anoniem: 216663 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:02:
Op sommige sites zoals nu.nl zoomt het toestel niet meer in als ik dubble-tap. Is dit op te lossen? Ik gebruik de standaard geinstalleerde opera.
multitouch uit elkaar schuiven toch? :)

Hebben mensen die hem langer hebben ervaring mbt krassen? Screenprotector toch aangeraden of niet?
Die van mij is nu 100% gaaf, (1 dag oud) en wil 't zo lang mogelijk mooi houden.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door blup op 01-08-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192203

blup schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

Hebben mensen die hem langer hebben ervaring mbt krassen? Screenprotector toch aangeraden of niet?
Die van mij is nu 100% gaaf, (1 dag oud) en wil 't zo lang mogelijk mooi houden.. :)
Ik heb mijn HD2 van Januari 2010.
Op het gehele toestel geen krasje te vinden, maar dan ook helemaal niets.
Gebruik alleen het standaard bijgeleverde hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

[...]

Ik heb de HD2 al vanaf de dag dat hij uit was en het scherm is nog steeds krasvrij (ook standaard hoesje, geen screen protector)

zelfs de rest van de telefoon is krasvrij

[ Voor 4% gewijzigd door Alien B.O.B. op 01-08-2010 16:16 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
[...]
Na 2,5 maand gebruik nog een enkel krasje te vinden. Ik heb m'n HD2 altijd in m'n broekzak, zonder screenprotector. Natuurlijk gaat er niets anders in die broekzak, want dat is vragen om krassen...

Ik denk dat je van jezelf wel weet hoe voorzichtig je met je telefoons omgaat en of een screenprotector nut kan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 13:58

Dav0s

Hr?

Ik heb mijn HD2 altijd zonder hoesje of protector in mijn broekzak. Geen krassen op het scherm, wel op het klepje aan de achterkant stukken waar de verf/lak eraf is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Laatst online: 30-06 20:21
Goed om te horen, screenprotectors verpruts ik toch altijd.. Ze laten zo snel los bij mij.... :?
Ik ben er erg blij mee! TT werkt lekker snel, en daarvoor had de HD2 voorkeur.. merk wel dat de VGA versie lelijker is als de QVGA.. Beetje raar dat QVGA er beter uitziet, maargoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ook nooit een screen protector gehad, paar zeer kleine krasjes op het scherm waren wel zichtbaar na een half jaar gebruik.
Helaas eergister m'n telefoon op de stenen laten kletteren, nu zijn er wel "krasjes" zichtbaar ( lees glasplaat volledig gebarsten...)
Moest sowieso m'n telefoon nog opsturen ter reparatie voor witte vlekjes. Maargoed, nu kan dit er ook meteen bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is er eigenlijk ook een manier op de HD2 de naam van de beller uit te laten spreken zoals dit mogelijk is op de Nokia's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 24-06 08:59
http://www.microsoft.com/...ice-command-features.mspx
Voice command van Microsoft zelf kan dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Draai nu de darkstone Eclair Desire Build met stock rom (1.66) & radio 2.10.50.26.

** Zou het kunnen zijn dat door mijn stock rom, android nog al vaak vast loopt??

[ Voor 7% gewijzigd door sk0o op 01-08-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KOEN KDG
  • Laatst online: 06-05 14:01
ik heb een bugje ondekt volgens mij
kan de bug nergens vinden op internet...

maar als ik een programma gebruik waardoor mijn beeld draait (opera ofzo)
als ik hem dan laat vergrendelen wat hij zelf doet na paar seconde,
dan unlock en gelijk op de home knop druk dan is hij helemaal gebugd
en soms wilt hij in mijn browser ook niet meer omdraaien....

iemand die dit probleem kent??
en misschien zelfs een fixje heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 03-07 20:20
Na 2 jaar iphone 3G met veel veel T-Mobile ellende (wat een slechte dekking zeg! Op sommige plaatsen binnen de bebouwde kom van mn stad en irritant genoeg in de wijk waar ik woon, kan ik niet eens bellen!), heb ik deze week de HTC HD2 incl. TomTom navigatie besteld.

Hopelijk is die snel binnen (moet wachten op het nummerbehoud).

De iphone had een bijzonder stroeve start, maar na enkele updates na 1 jaar (!) ging het al een stuk beter. Echter, het niet ondersteunen van flash vind ik ronduit absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-06 08:07

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik wil niet vervelend doen maar de hd2 ondersteunt dat out of the box ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Laatst online: 02-07 18:14

Totaalgeflipt

De enige echte

Vind dit qwa uiterlijk echt een gruwelijk mooi toestel, maar iemand enig idee of hij ook door HTC geleverd gaat worden met Android? Of een ander toestel met hetzelfde uiterlijk? Desire en Wildfire zijn toch net wat te klein voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
als ik android op een lege micro sd zet loopt hij echt super...

[ Voor 77% gewijzigd door sk0o op 01-08-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Hoe kan het toch dat ik regelmatig lees dat bij iemand het glasplaat kapot is gegaan.
Gaat die glasplaat zo makkelijk kapot of gebruiken 'jullie' totaal geen bescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Omdat als je het toestel laat vallen bijvoorbeel in keuken op een stenen vloer of door de trilling als iemand belt en hij trilt van de tafel af en hij valt op de verkkerde hoek dan kan het scherm al breken. Dus dat gaat gewoon erg gemakkelijk omdat de
glasplaat door het grote scherm ook erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 216663 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:02:
Dat gebeurt meestal bij mobiele webpagina's. Dan wordt de webpagina aangepast op het beeldscherm van een mobieltje, en blijkbaar wordt het zoomen dan uitgeschakeld... heb geen idee of je daar wat aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:18
blup schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:27:
Goed om te horen, screenprotectors verpruts ik toch altijd.. Ze laten zo snel los bij mij.... :?
Ik ben er erg blij mee! TT werkt lekker snel, en daarvoor had de HD2 voorkeur.. merk wel dat de VGA versie lelijker is als de QVGA.. Beetje raar dat QVGA er beter uitziet, maargoed. :)
Je kan de wvga versie gebruiken. Die kan je in combinatie met je legale kaarten gebruiken. Waar je deze wvga versie kan vinden kan ik je echter niet zeggen... ;)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117

Zit ook in Artemis V27. (Cyberon Voice Speed Dial v1.2)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 325117 op 02-08-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Totaalgeflipt schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:20:
Vind dit qwa uiterlijk echt een gruwelijk mooi toestel, maar iemand enig idee of hij ook door HTC geleverd gaat worden met Android? Of een ander toestel met hetzelfde uiterlijk? Desire en Wildfire zijn toch net wat te klein voor mij :)
Zekers dat die komt! Maar in NL moeten we daar nog even op wachten. Als hij al uberhaupt komt ivm Wimax vs LTE.
HTC EVO 4G<- als die in NL komt
Hier een linkje met een mooie vergelijking naast de HTC HD2 en de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
blup schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:27:
Hier een mooi voorbeeld
Tuurlijk zet hij niet zijn volle kracht erop, maar dit zijn de dingen die je juist soms overkomen als je even niet nadenkt.
Dus no worries met dit toestel blup! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Anoniem: 84457 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:47:
Hoe kan het toch dat ik regelmatig lees dat bij iemand het glasplaat kapot is gegaan.
Gaat die glasplaat zo makkelijk kapot of gebruiken 'jullie' totaal geen bescherming?
Die van mij was tijdens het fietsen uit mijn jaszak gevallen op een geasfalteerde met grint weg.. Oops! :-(
Wat me compleet verbaasde is dat het toestel (met genoeg scheuren in het scherm) het gewoon bleef doen. Touch reageerde net zo goed.
Echt sinds gisteren merk ik dat mijn scherm PRECIES in het midden niet meer reageert op touch. Wat fucking irritant is, omdat daar vaak knoppen op gelijnt staan.

De pech die ik heb is dat ik nog even moet wachten totdat alle reparateurs (die o.a. hier aangekaart zijn) terug zijn van vakantie.

offtopic: Man wat is Android toch fijn!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
sk0o schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:32:
Draai nu de darkstone Eclair Desire Build met stock rom (1.66) & radio 2.10.50.26.

** Zou het kunnen zijn dat door mijn stock rom, android nog al vaak vast loopt??
Eclair build is niet een van de laatste builds? Dan zitten daar de bugs in, komt niet door je 1.66 ROM.
Ik draai de Frodo build op 1.66 ROM en kan dagen doen zonder een sorft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Feutis991 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:13:
[...]

Hier een mooi voorbeeld
Tuurlijk zet hij niet zijn volle kracht erop, maar dit zijn de dingen die je juist soms overkomen als je even niet nadenkt.
Dus no worries met dit toestel blup! _/-\o_
En toch heb ik een screenprotector erop! Zo'n setje van 6 gekocht via Ebay voor een paar cent, geeft me toch een zekerder gevoel dat ik niet steeds supervoorzichtig hoef te doen en als de protector lelijk wordt, plak ik er een nieuwe op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zo, ik ben overgestapt van Artemis 23 naar Artemis 27. Direct ook van Cookies Home Tab de nieuwste versie gedownload. Welke van de twee nou zorgt dat het booten sneller gaat, weet ik niet maar het gaat in ieder geval een stuk vlotter. A23 was na installatie van Cookies Home Tab gewoon een eeuwigheid bezig om in het homescreen te komen. S2U2 had zelfs de tijd om 'op slot' te gaan. En nadat hij op slot zat en desnoods een uur stil had gelegen was Sense nog niet helemaal opgestart.

Nu kan ik er tenminste wel op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
CRXed schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:08:
[...]

Eclair build is niet een van de laatste builds? Dan zitten daar de bugs in, komt niet door je 1.66 ROM.
Ik draai de Frodo build op 1.66 ROM en kan dagen doen zonder een sorft reset.
jij draaid de froyo build van 26-July-2010 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
De Desire build mattc Leo + Froyo w/Sense RC1.3a met miri rom werkt veel beter!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

CRXed schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:08:
Wie heeft er ook UPC mail en gebruikt dit op z'n telefoon?

Het is echt een drama! Mail ontvangen gaat, mail sturen niet!

Via WM krijg ik steeds " .... is in RBL", oftwel, wordt geblokkeerd.
Via Android (Froyo 2.2) krijg ik steeds "verbindingsfout" en blijft mail in de outbox staan.

Instellingen zijn rechtstreeks van de UPC site overgenomen.
Met Android 2.1 DesireV5 leek het wel te werken :?
Zojuist nog getest en ook bij mij lukte het aanvankelijk niet. Ik gebruikte de instellingen uit mijn Outlook en die zijn weer van de site van UPC. Toen heb ik aangevinkt: Outgoing server requires authentication, en hierna lukte het versturen wel ;) Dit dus itt mijn Outlook-instellingen. Overigens, de FAQ van UPC hierover zegt niet eens iets over authentication, alleen welke server-adressen je nodig hebt.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
@Sl1200: die optie om te authenticaten bij uitgaande server had ik al ingesteld en dan werkte het nog niet. Nu schijnt het wel te werken, dus misschien lag het probleem bij UPC :S
sk0o schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:08:
[...]
jij draaid de froyo build van 26-July-2010 ??
Ja correct!
vanpeltje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:29:
De Desire build mattc Leo + Froyo w/Sense RC1.3a met miri rom werkt veel beter!
Ja? Wat is daar beter aan, behalve Sense? (waar ik wel een voorstander van ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Heeft het veel zin regelmatig je Artemis te updaten? Heb nu sinds een week m'n hd2 en heb er na 2 dagen Artemis 26.1 opgezet waar ik erg tevreden mee ben. Gaat de updatecycle snel en zijn de update in het algemeen ingrijpend?

Dan nog iets; de standaard zoom in opera 9.7 landscape is vrij ver ingezoomd. Zo is GoT net niet lekker te bekijken omdat de linker balk met de gegevens van de poster niet te zien is als je het bericht helemaal wil bekijken. Hoewel het goed te zien zou zijn als er wat meer is uitgezoomd lijkt dit zo op het eerste gezicht niet mogelijk. Iemand tips/oplossing?

Kunnen jullie trouwens al goed draaien op Android? Ik loop tegen het probleem aan dat de batterijduur, ondanks underclock, bedroevend is. Red het er absoluut geen dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
CRXed schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:45:
@Sl1200: die optie om te authenticaten bij uitgaande server had ik al ingesteld en dan werkte het nog niet. Nu schijnt het wel te werken, dus misschien lag het probleem bij UPC :S

[...]

Ja correct!

[...]

Ja? Wat is daar beter aan, behalve Sense? (waar ik wel een voorstander van ben)
Nou sense dus, plus alles werkt + de snelheid is super, tot nu toe geen problemen gehad. geen vastlopers, green screen etc, ik weet eigenlijk niet waarom je nog op Froyo zit :p

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Open voor zowel Android op de HD2 als custom roms in het algemeen svp even een eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:45
Ik heb vandaag mijn HD2 binnengekregen (als upgrade van mijn Nokia 3510i en HP windows mobile 5 pda). Hoop functies en nog wennen aan touchscreentoetsenbord. Komt goed, leuk speelgoed.

Maargoed, Tomtom navigator 7 staat erop en werkt. Alleen zou ik dit graag in landscapemodus laten werken. Ik heb BSB tweaks gedownload waarmee hij zou moeten draaien, maar dit werkt (nog) niet.
Iemand tips?

[ Voor 12% gewijzigd door kjiratsiekoedel op 02-08-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oetrenoe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 20:04
voor tomtom in landscape kan je bijv met total commander voor winmobile de volgende 2 volgende regels aan de registry toevoegen, daarna werkt tt in landscape

HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\ModuleName]
"TomTom"="\\program files\\navigator\\tomtom navigator.exe"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\HTCSENSOR\GSensor\WhiteList]
"TomTom"="MunichWinClass"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Het volume van de speaker van de hd2 van m'n vrouw is veel harder dan die van mij. Beide hebben we rom 1.66 en radio 2.06. Iemand een idee hoe dat kan en beter nog: hoe kan ik mijn volume (simpel) verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
kjiratsiekoedel schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:21:
Ik heb vandaag mijn HD2 binnengekregen (als upgrade van mijn Nokia 3510i en HP windows mobile 5 pda). Hoop functies en nog wennen aan touchscreentoetsenbord. Komt goed, leuk speelgoed.

Maargoed, Tomtom navigator 7 staat erop en werkt. Alleen zou ik dit graag in landscapemodus laten werken. Ik heb BSB tweaks gedownload waarmee hij zou moeten draaien, maar dit werkt (nog) niet.
Iemand tips?
Anders even zoeken naar Pinobigbird_Autorotate_TomTom.cab
Werkt geweldig In de auto, car holder dwars draaien dan switched tomtom automatisch in landscape en vice versa.

Edit:

linkje: http://rapidshare.com/fil...ird_Autorotate_TomTom.cab

[ Voor 6% gewijzigd door jkoorevaar op 02-08-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
vanpeltje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:03:
[...]
Nou sense dus, plus alles werkt + de snelheid is super, tot nu toe geen problemen gehad. geen vastlopers, green screen etc, ik weet eigenlijk niet waarom je nog op Froyo zit :p
Ik kan je helaas geen PM sturen, dus even hier: heb die build met Sense geprobeerd en ben het niet met je eens: de snelheid is echt dramatisch minder dan de Darkstone Froyo build! Verder werkt alles wel ok, maar zie toch liever de vloeiende overlopende schermen dan Sense met harde overgangen en haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ik heb een raar probleem: Ik heb sinds een week een andere HD2 en een andere simkaart en kan bij WiFi geen netwerken meer vinden en bij bluetooth geen apparaten meer vinden als ik ze aan zet. Deze telefoon loopt op de standaard 1.72 NL rom van VF terwijl mijn vorige HD2 op de eveneens standaard 1.66 NL rom van VF liep. Op een andere telefoon heb ik wel de HD2 via bluetooth kunnen vinden en kunnen pairen dus bluetooth lijkt wel te werken, alleen het detecteren van andere aparaten en netwerken is een probleem. Het maken van een dataverbinding en het bellen gaan beide prima. Zou dit probleem aan de simkaart kunnen liggen? Wie heeft ideeen wat ik zou kunnen proberen om het probleem op te sporen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

jkoorevaar schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:34:
[...]

Anders even zoeken naar Pinobigbird_Autorotate_TomTom.cab
Werkt geweldig In de auto, car holder dwars draaien dan switched tomtom automatisch in landscape en vice versa.

Edit:

linkje: http://rapidshare.com/fil...ird_Autorotate_TomTom.cab
Heel erg bedankt voor het Cabje *O* ! Werkt echt top (na een herstart). Ik heb een kleine vraag, klopt het dat tomtom alleen naar landscape draait als je het toestel links om kantelt? Of wordt het tijd voor een herinstallatatie?

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
vanpeltje schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

Heb jij zelf ook ervaring met de darkstone Froyo build van 26 july? Want je bent me behoorlijk aan het overhalen. Maar wil niet dat "elle lange proces" voor niets doen.
Lees nu al 1 tegen argument dus hoor graag je reactie!

Edit: Ik zie dat mattc Leo + Froyo w/Sense RC1.4 zojuist uit is.

Edit2: Okay, nevermind ;-) Ik heb hem zojuist erop gezet en draait nu in Sense. Moet het nu nog even goed uit gaan testen. Wat me het eerste opvalt is dat hij inderdaad niet zo snel draait als de Froyo V1 build van darkstone.
Wel is (zoals ik al dacht) de interface (ivm HTC Sense) echt een stuk relaxter op het eerste oog.

Ook een leuke nieuwe (multi) bootloader gevonden
Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/917/screen02v.jpg
Hiermee kun je zelfs meerdere OSen draaien die je in hun eigen mapje plaatst

[ Voor 35% gewijzigd door RoelZ op 03-08-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkoorevaar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-06-2024
hugoxboss69 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:40:
[...]

Heel erg bedankt voor het Cabje *O* ! Werkt echt top (na een herstart). Ik heb een kleine vraag, klopt het dat tomtom alleen naar landscape draait als je het toestel links om kantelt? Of wordt het tijd voor een herinstallatatie?
Graag gedaan :)
En wat je zegt klopt; werkt alleen als je 'm naar links draait (wist ik ook niet, net even geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368044

CRXed schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 01:44:
[...]

Ik kan je helaas geen PM sturen, dus even hier: heb die build met Sense geprobeerd en ben het niet met je eens: de snelheid is echt dramatisch minder dan de Darkstone Froyo build! Verder werkt alles wel ok, maar zie toch liever de vloeiende overlopende schermen dan Sense met harde overgangen en haperingen.
Werkt Bluetooth bij jouw Darkstone Froyo build?

Bij mij deed die nog wat moeilijk, maar Darkstone loopt inderdaad soepeler als Matt's build. Maar ik heb BT helaas toch nodig voor mijn carkit, dus draai momenteel op Matt's1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Anoniem: 368044 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:39:
[...]

Werkt Bluetooth bij jouw Darkstone Froyo build?

Bij mij deed die nog wat moeilijk, maar Darkstone loopt inderdaad soepeler als Matt's build. Maar ik heb BT helaas toch nodig voor mijn carkit, dus draai momenteel op Matt's1.4.
Hey Her_3r1k, heb jij ook zo'n donker scherm? Ik krijg dit niet helderder... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53

Pinobigbird

doesn't share food!

hugoxboss69 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:40:
[...]

Werkt alleen linksom, net zoals alle andere applicaties die draaien. ;)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Feutis991 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:42:
[...]

Hey Her_3r1k, heb jij ook zo'n donker scherm? Ik krijg dit niet helderder... :?
Je moet als het goed is bij instellingen je auto dimming (of iets dergelijks, ben ff de naam kwijt) uitzetten.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik heb een topic aangemaakt voor Android op de HD2

Android op de HTC HD2 - Deel 1

Dan kunnen we hier verder met "native" WinMo op de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Edit verkeerd topic

[ Voor 91% gewijzigd door LemonC200 op 03-08-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Iemand ervaring met een andere batterij zoals : batterij @ dealextreme.com

i.v.m. opladen en/of LED aanduidingen? (je weet wel..made in china kwalitieit)

[ Voor 11% gewijzigd door dCY op 03-08-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07 22:04
heb hier nu ook een htc hd2 in mijn bezit en zit al heel de namiddag internet af te lezen met how to's, info, enz..
xda en htcpedia staan al gebookmarkt en al van alles geprobeerd. Toestel heeft al hardspl, al enkel custom roms geprobeerd en al keer android erop gezet. OMG de mogelijkheden zijn onbeperkt >:)

Nu door alle bomen zie ik het bos niet meer? wat is wat en wat is goed? ff paar dingen die ik graag zou verduidelijk zien :P
manila : Is de users interface?
htc sense : verkoopsnaam voor manila?
provxmls : uitvoerende xml scripts?
mscr scripts : geen flauw idee wat dit doet?

Nu heb ik eens gekijken voor custom roms die nl zijn en daar vind ik er maar 3 van:
Dutty's, CleanEX, Artemis.
Dutty heb ik al eens geprobeerd en ziet er redelijk stock uit, andere moet ik nog eens bekijken.

En dan de vele visuele tweaks en programma's. Is er ergens een overzicht van wat de moeite is en wat brol is. Want kan moeilijk alle topics op xda aflopen en kijken wat de moeite is of mooi is.
Enige apps tot nu toe die ik zeker wil hebben is
X2 taskmanager, flashlight, omarket, midomi, cookie hometab, cleanex, imdb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste roms zijn gewoon custom kleurtje met een berg apps, hier en daar wat eigen tweaks. Meeste ervan kan je gewoon zelf doen, zoals omarket, imdb, cleanex, X2, cookie, gewoon losse apps die je op je bestaande rom kan zetten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07 22:04
jep dat had ik ook door. daarom dat ik wel tevreden was van die dutty rom die wijzig niet veel. maar zijn er zo nog must have apps? en hoe kan je tabs op je slider toevoegen?

Is het trouwens mogelijk om push pull mail in te stellen met gmail of hotmail?

[ Voor 19% gewijzigd door Stampertjen op 03-08-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-07 05:28
Stampertjen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:20:
jep dat had ik ook door. daarom dat ik wel tevreden was van die dutty rom die wijzig niet veel. maar zijn er zo nog must have apps? en hoe kan je tabs op je slider toevoegen?

Is het trouwens mogelijk om push pull mail in te stellen met gmail of hotmail?
Welke versie van Dutty gebruik jij nu? Ik snap er geen drol meer van wat al die versies zijn van Dutty.
Vroeg me af welke radio versie de meeste hier gebruiken.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Monda schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:12:
[...]

Welke versie van Dutty gebruik jij nu? Ik snap er geen drol meer van wat al die versies zijn van Dutty.
Vroeg me af welke radio versie de meeste hier gebruiken.
Duttys crème de la crème (V3) is de laatste met radio 2.12.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Laatst online: 14-06 09:11
dCY schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:04:
Iemand ervaring met een andere batterij zoals : batterij @ dealextreme.com

i.v.m. opladen en/of LED aanduidingen? (je weet wel..made in china kwalitieit)
Heb er vorige week een besteld op Ebay van 1350MaH, met dezelfde dikte als de originele batterij (dus geen veel dikkere versie met een ander achterkantje).
Zal als ik hem binnenheb en een tijdje in gebruik heb genomen mijn ervaringen eens laten weten!

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:09
Stampertjen schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:53:
heb hier nu ook een htc hd2 in mijn bezit en zit al heel de namiddag internet af te lezen met how to's, info, enz..
xda en htcpedia staan al gebookmarkt en al van alles geprobeerd. Toestel heeft al hardspl, al enkel custom roms geprobeerd en al keer android erop gezet. OMG de mogelijkheden zijn onbeperkt >:)

Nu door alle bomen zie ik het bos niet meer? wat is wat en wat is goed? ff paar dingen die ik graag zou verduidelijk zien :P
manila : Is de users interface?
htc sense : verkoopsnaam voor manila?
provxmls : uitvoerende xml scripts?
mscr scripts : geen flauw idee wat dit doet?

Nu heb ik eens gekijken voor custom roms die nl zijn en daar vind ik er maar 3 van:
Dutty's, CleanEX, Artemis.
Dutty heb ik al eens geprobeerd en ziet er redelijk stock uit, andere moet ik nog eens bekijken.

En dan de vele visuele tweaks en programma's. Is er ergens een overzicht van wat de moeite is en wat brol is. Want kan moeilijk alle topics op xda aflopen en kijken wat de moeite is of mooi is.
Enige apps tot nu toe die ik zeker wil hebben is
X2 taskmanager, flashlight, omarket, midomi, cookie hometab, cleanex, imdb
manila is inderdaad de user interface
htc sense is inderdaad de marketing naam
provxmls zijn xml bestanden die in een rom en ik geloof ook in een cab zijn ingebakken zitten waarvan de instellingen toegepast worden bij eerste installatie hiervan.

in mijn ogen is dutty's rom de beste, probeer zijn creme de la creme v3, perfect.
mscr zijn mortscripts, google mortscript

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Ik zag dat er een aantal bootloaders voorbij komen waarmee je dualboot Android en WM kan starten, maar is dit echt voordat WM geladen word? Dus dat alle geheugen etc. beschikbaar is voor Android? Want ik krijg nog steeds het gevoel dat WM op de achtergrond actief is als je Android vanuit WM start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Don3k schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:20:
Ik zag dat er een aantal bootloaders voorbij komen waarmee je dualboot Android en WM kan starten, maar is dit echt voordat WM geladen word? Dus dat alle geheugen etc. beschikbaar is voor Android? Want ik krijg nog steeds het gevoel dat WM op de achtergrond actief is als je Android vanuit WM start.
De bootloaders hebben WM nodig om op te starten, maar zodra haret.exe gestart wordt, wordt WM hard uitgezet, dus WM draait niet echt op de achtergrond door. Wel is het zo, dat de WM ROM effect heeft op het werken van Android op 1 of andere manier (qua drivers, bijv. bij echo bij telefoongesprekken)

Stel anders je vraag eens in het Android HD2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366663

Goedenmorgen!

Ik snap iets niet van mijn HD2. Heb 2 mailaccounts geinstalleerd, chello en hotmail, van chello krijg ik keurig om de door mij ingestelde tijd wat van binnen, maar van hotmail krijg ik niets automatisch binnen. Alleen als ik via menu naar verzenden/ontvangen ga krijg ik pas de mail binnen, kan ook nergens iets van een tijd instellen om de hoeveel minuten ik mail wil ontvangen??

Ook ben ik op zoek naar de manier om tijdens het bellen mijn toetsenbord met cijfertjes te voorschijn te krijgen. Als ik na het bellen van een telefoonnummer een code in moet voeren krijg ik het niet voor elkaar om mijn toetsenbord te zien??

Zie ik iets over het hoofd??

O ja, ik heb ergens gelezen dat er iets van een programmaatje is om er zeker van te zijn dat er in het buitenland geen contact met het internet wordt gemaakt, maar kan het nergens terug vinden. Iemand een idee?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 366663 op 04-08-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Anoniem: 366663 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 07:04:
Goedenmorgen!

Ik snap iets niet van mijn HD2. Heb 2 mailaccounts geinstalleerd, chello en hotmail, van chello krijg ik keurig om de door mij ingestelde tijd wat van binnen, maar van hotmail krijg ik niets automatisch binnen. Alleen als ik via menu naar verzenden/ontvangen ga krijg ik pas de mail binnen, kan ook nergens iets van een tijd instellen om de hoeveel minuten ik mail wil ontvangen??

Ook ben ik op zoek naar de manier om tijdens het bellen mijn toetsenbord met cijfertjes te voorschijn te krijgen. Als ik na het bellen van een telefoonnummer een code in moet voeren krijg ik het niet voor elkaar om mijn toetsenbord te zien??

Zie ik iets over het hoofd??

O ja, ik heb ergens gelezen dat er iets van een programmaatje is om er zeker van te zijn dat er in het buitenland geen contact met het internet wordt gemaakt, maar kan het nergens terug vinden. Iemand een idee?
Hotmail automatisch ophalen kun je instellen in Windons Live > menu: opties > geplande synchronisatie
(nb vergeet roaming tabblad niet aan te passen!)

NoData (google maar, eerste hit is raak) zorgt voor disable internetconnectie (in binnen en buitenland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, is gelukt!!

Nu nog hoe ik mijn cijfers weer zie nadat ik een nummer heb gebeld, kan geen code intoetsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tijdens bellen heb je onderin een knop met een vierkantje/meer, daarmee krijg je je cijfers terug. (WM6.5)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg dan alleen maar zaken als contacten, favoriten etc en heb toch echt WM6.5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach sorry, mijn fout. Midden heb je 2 grote knoppen, rechter is 'gesprek stoppen' en linker is 'toetsenblok' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke dom en jij bent geweldig, mijn dank is groot!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 03-07 20:20
Is tethering gewoon mogelijk bij n vodafone abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Even een vraagje mbt het updaten van een ROM:

Is er een tool waarmee ik mijn hele tel (dus mails, instellingen, apps ed) kan backuppen en na de rom update weer terug kan zetten?

Ik wil namelijk af van die hele HTC zooi op de tel en mocht het me uiteindelijk niet bevallen, dan gooi ik er een ROM update overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Ferry34 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:30:
Is tethering gewoon mogelijk bij n vodafone abbo?
Ja. Maar volgens de voorwaarden mag het niet. Vodafone heeft dan het recht je dataconnectie af te sluiten. Hoe actief ze daarin zijn, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:11
Deel 13 is gestart

Hier dus niets meer posten, maar verdergaan in deel 13.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.