alles kan uit, ik zou alleen wel de videokaartdrivers aan laten.
als er iets is wat niet werkt merk je dat snel genoeg
Anoniem: 303530
Die angst om alles uit te zetten heb ik dusAnoniem: 303530 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 15:18:
alles kan uit, ik zou alleen wel de videokaartdrivers aan laten.
Anoniem: 360188
[ Voor 37% gewijzigd door dj_jari op 15-06-2010 12:21 ]
Geprobeerd en gefaald, daarnaast kun je de F11 nu gok ik ook direct niet meer bestellen. Al heb ik een vermoeden dat als je de F12X met 720QM neemt het gewoon een F11X is, ook qua moederbord etc. Want alle standaard modellen worden uitgeleverd met 740QM en die is bij het configureren 40 euro duurderdj_jari schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:36:
De F12 is nu ook weer zelf samen te stellen op sonystyle.nl, volgens mij is hij alleen wel wat duurder geworden in vergelijking tot de F11.
Edit: Nu de nieuwe versie er is, is mijn andere vraag ook wat urgenter geworden. Zijn er hier mensen die met sony hebben onderhandeld over de prijs van hun product?
Dan heb je het over de F11M neem ik aan? Want de i5 heeft wel een interne GPU, de i7's niet. Dus dan zou Sony er zelf nog een extra GPU bij moeten zetten...Penetrator schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:25:
Ongelofelijk als ik de specs van de 'nieuwe serie' F12 bekijk is het echt om te janken. Geen USB 3.0 en een 300M GPU zonder GPU switching.
[...]
Sorry ik bedoelde de optimus tech van nvidia. Maar een 330M is toch gewoon outdated?Rctworld schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:31:
[...]
Dan heb je het over de F11M neem ik aan? Want de i5 heeft wel een interne GPU, de i7's niet. Dus dan zou Sony er zelf nog een extra GPU bij moeten zetten...
Optimus werkt alleen in combinatie met een i-cpu van Intel die een ingebouwde grafische processor heeft. Aangezien de mobiele quadcores (i7=7xx) geen ingebouwde gpu hebben, zal Optimus dan ook nooit beschikbaar worden voor de F11/F12 met een i7-7xx.Penetrator schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:36:
[...]
Sorry ik bedoelde de optimus tech van nvidia. Maar een 330M is toch gewoon outdated?
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
I know maar ik kon het over de i5 icm de 330M ook niet vinden...Ralph Smeets schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:10:
[...]
Optimus werkt alleen in combinatie met een i-cpu van Intel die een ingebouwde grafische processor heeft. Aangezien de mobiele quadcores (i7=7xx) geen ingebouwde gpu hebben, zal Optimus dan ook nooit beschikbaar worden voor de F11/F12 met een i7-7xx.
Muuh, ook geen optie voor backlit keyboard helaas. :-sRctworld schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Voor degene die geïnteresseerd zijn in de F12 specs, ook Sony Nederland heeft nu de standaard modellen erop staan:
http://www.sony.nl/product/vn-f-series/tab/models
Anoniem: 362342
[ Voor 61% gewijzigd door murdock01 op 16-06-2010 12:07 . Reden: omdat het niet duidelijk was ]
Wablief? Kan je iets meer woorden gebruiken, want ik lees de zin nu een paar keer en kan er niet aan uit. Wat is PO trouwens?psplinter schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:47:
net gebeld door sony, krijgt een PO voor het maken van mijn notebook. schiet zo ook niet echt op he ? en dat allemaal voor een piepende cpu. Als het repaircenter vindt dat het piepen hoort krijgt ik mn geld terug. raar gedoe zeg
PSN: Wippie1880
Anoniem: 338175
Zo was het vorige keer ook met de F11, maar toen is mij beloofd door een medewerker dat configuratie in Belgie er zal komen !! ik hoop dat hij gelijk had want anders begin ik wel stillekes aan ambetant te worden, dat zou idd zever zijn, nederland wel, belgie niet ..Anoniem: 362342 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:59:
Blijkbaar kan je op sonystyle.nl wel zelf je notebook configureren en op sonystyle.be niet... Wat is dat nu voor systeem?
Anoniem: 338175
Anoniem: 59730
Anoniem: 108015
Is het 100% zeker dat de piep weg is bij de F12?Anoniem: 303530 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:51:
de E lijn heeft ook een paar probleempjes, onder andere de beruchte piep
ik zou ook voor de F gaan
Eerlijk gezegd niet, ben die datum enkel op SonyCenter.lu tegengekomen. Andere bedrijven waar ik contact mee heb gehad kwamen allemaal met halverwege juli... Wat is jou bron=errrrrnie schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:07:
Vanaf de 17de, vandaag dus, zullen de F12's worden uitgeleverd, maar dit is vast al bekend hier. Ben benieuwd of ik er eindelijk één ga krijgen van de mediamarkt ter vervanging van mijn 4maanden oude F11..
Waar heb je dat "gemerkt"? Volgens Sony zelf beschikken enkel de S en de Z over een "hoogwaardig VAIO"-scherm, ook op SonyStyle is er nergens een premium display te bekennen voor de F12V... Of bedoel je gewoon dat de werkelijke kwaliteit van het scherm nu ook als premium gezien mag worden?Shamankirua schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 07:23:
Wat ik vooral merk met de nieuwe modellen is dat de F12M nu ook over een Premium scherm beschikt. Dus nu zijn alle "slechte" schermen uit de markt, en is het wel degelijk mogelijk een i5 cpu met Premium scherm te hebben! ^^
Anoniem: 362342
Gister zo goed als dezelfde config besteld, alleen grotere HDD en BR-player. Ik had aan de Sony-Style verkoper gevraagd of er verlichte toetsen op zitten: ja zei hij! Maar als ik hier zo een beetje lees is dit dus niet zo! Als je dat wilt moet je dat dan achteraf (zelf) in laten bouwen oid als je dat wilt?Anoniem: 108015 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:40:
Ik ben aan het nadenken over de aanschaf van een persoonlijk geconfigureerde f12 via sonystyle.nl. Er viel mij echter iets op bij het 3e tabblad (services). Daar staat "gratis standaardgarantie" aangevinkt, wanneer je dan bij productgegevens kijkt staat er:
VAIO biedt een standaardgarantie van 1 jaar of 2 jaar (alleen TT- en Z-modellen).
Voor onze producten VAIO CW, E, F, S, SR, TT, W, X en Z, bieden we een gratis hardware herstelling aan voor uw geregistreerde VAIO notebook als u buiten Europa reist
Ik lees dit als: TT&Z modellen 2 jaar, op de andere modellen 1 jaar. Net even gebeld met sonystyle, daar werd mij (half onduidelijk) verteld dat er wel 2 jaar garantie op de notebooks zit. Wanneer ik het typenummer dat gegeven wordt op sonystyle.nl (VPCF12X5E) invul bij http://support.vaio.sony.eu dan wordt mij gemeld dat het typenummer niet bekend is.
Iemand die mij iets kan vertellen over de garantie bij aanschaf via sonystyle? Ik wil het graag zeker weten voordat ik de notebook ga aanschaffen.
Voor de geïnteresseerden, mijn configuratie:
* Intel CoreTM i7-720QM, 1,60GHz
* Legitieme Windows® 7 Home Premium
* Premium Black
* 320 GB Serieel ATA (7200 rpm)
* 6 GB 1333MHz DDR3-SDRAM
* DVD-station
* 41,6 cm LCD, 1920x1080, camera
* NVIDIA® GeForce® GT 330M 1GB
* Office 2010 Starter
* McAfee® - 60 dagen bescherming
* Zonder Adobe® Creation
* Zonder AdobePhotoshopLightroom
Check deze post eens, allemaal links naar in-game-clips met de instellingen en de fps erbij.erniesd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:26:
[...]
PS deze videokaart is toch wel een redelijke om af en toe op te gamen?
[ Voor 26% gewijzigd door Jef Delathouwer op 17-06-2010 14:49 ]
PSN: Wippie1880
Dat is opzienbarend nieuws. Ik heb het nergens in de specs gespecificeerd gezien, en ben benieuwd of je dit stratks na ontvangst kunt bevestigen.erniesd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:26:
[...]
[..]Ik had aan de Sony-Style verkoper gevraagd of er verlichte toetsen op zitten: ja zei hij! [..]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Ach, de VS heeft geen Premium Display's. En naar het beeldscherm kijk ik persoonlijk toch vaker dan naar het toetsenbordJuancho schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:49:
Nederlandse versie heeft GEEN verlicht toetsenbord maar de VS versie wel....
[ Voor 38% gewijzigd door Rctworld op 17-06-2010 18:05 ]
Dat klopt natuurljik helemaal, het scherm is natuurlijk vele malen belangrijker, maar wat ik dan nooit goed kan begrijpen is waarom ze 2 verschillende types maken met beide een ontbrekend punt. Waarom niet gewoon 1 top laptop met beide opties? Zal dat nou echt zoveel meer kosten?Rctworld schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:03:
[...]
Ach, de VS heeft geen Premium Display's. En naar het beeldscherm kijk ik persoonlijk toch vaker dan naar het toetsenbord
Maar goed, moet zeggen, het heeft wel een redelijk gadget gehalte... Zoveel kost het ook niet dus het is wel jammer dat het gewoon niet kan aangezien de zelf geconfigureerde gewoon uit Japan komen, aan de andere kant schijnen de mensen die het hebben het niet heel positief te vinden.
[ Voor 2% gewijzigd door Shamankirua op 18-06-2010 11:18 . Reden: Schrijffout ]
Vreemd, klik de link aan en de F serie is weg. Maar kom er nu achter dat je via het randomdeel van de F wel weer bij de custom kunt uitkomen.Juancho schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:11:
dat kan gerust via sonystyle.nl
Thnx!Jef Delathouwer schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:48:
[...]
Check deze post eens, allemaal links naar in-game-clips met de instellingen en de fps erbij.
http://forum.notebookrevi...t-2-a-45.html#post5986590
[ Voor 5% gewijzigd door erniesd op 18-06-2010 12:53 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 18-06-2010 13:34 ]
Anoniem: 362499
Beetje late reactie, maar kies a.u.b. een 7200 RPM harde schijf, dat gaat namelijk de bottleneck worden in beide configuraties, dus als je nog ergens middelen vandaan kan halen, upgrade die.Anoniem: 59730 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:50:
Ik sta op het punt om mijn Acer Aspire 1692WLMi na 5 jaar te vervangen door een Sony Vaio.
Hoop op jullie advies!
Premium Black afwerking (mat diepzwarte deksel en zwarte rubberen polssteun) is alleen beschikbaar i.c.m. de i7 processor.Juancho schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:31:
[...]dus als die alleen met de i7 configuratie beschikbaar is houdt het natuurljik al op.
Heb een van de laatste F11, niks geen piepgeluiden of andere problemen, vergeet niet dat ontevreden mensenJuancho schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:22:
Voor mij is de reden dat het piepgeluid opgelost zou moeten zijn, maar daarom vraag ik het ook na. Bovendien, de F11 is toch niet meer samen te stellen? En ook bij de MM in Zwolle zijn ze allemaal uit het assortiment gehaald.
Nou het is natuurlijk niet alleen op deze website dat mensen klagen, maar als je zoekt op internet kwa reviews kom je er toch aardig veel tegen terwijl Sony weigerde dit serieus te nemen. Maargoed, men klaagt natuurlijk graag, dat is duidelijkFiredre schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:38:
Heb een van de laatste F11, niks geen piepgeluiden of andere problemen, vergeet niet dat ontevreden mensen
meer posten...
Feit is volgens mij gewoon zo dat je geen F11 meer kunt krijgen of kunt configureren. Dus als je een Vaio wil zul je terecht komen bij de F12. Of die duurder is weet ik niet, ik heb net een final configuratie gemaakt die ik zou kiezen en kom uit op €1029,-- voor:Al zie ik dat de F12 in mijn config. nu 110 Euri duurder is, maar dan nog voor een multimedianotebook voor die prijs?
De XPS had idd problemen met throttling bij zeer zwaar gebruik. De normale gebruiker zal hier niets van merken. Maar ook hier telt dat het in de opvolger opgelost is. En de update van XPS schijnt binnen een aantal weken ook in Europe te verschijnen. Design is puur smaak. Ik vind de witte versie bijv. prachtig. Alleen groot min punt is dat de XPS enorm glimmend is terwijl de Vaio mat is wat het toch een iets meer zakelijke look geeft.Een Dell zou kunnen maar daar lees je nog meer problemen over (en dan dat design)
[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 19-06-2010 00:14 ]
Sohee!! Das ten minste een goeie tip! Hartstikke bedankt joh!askyou schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 01:07:
Vandaag een email van Sony gehad om als ps3 bezitter een vaio te kopen met 5 % korting. Ik heb de vaio vpcf11s1e al en hoef daarom niet de 5% korting code te gebruiken. Dus voor de liefhebber hieronder de code.
Persoonlijk denk ik dat de code meerdere malen gebruikt kan worden.
Sony Style aanbieding
Configureer en bestel een VAIO-notebook binnen en krijg een korting van 5% .
Bon code: ONLINEVAIO
Aanbieding geldig tot: 30 Juni 2010 Hoe de boncode te gebruiken?
1. Zet de laptop VAIO in de mandje en klik op "afrekenen"
2. Ga de boncode op het vereiste gebied in (onder "verzending")
3. Klik op "Bon gebruiken". Het ordebedrag zal met de korting rekening houden
4. Klik op "Doorgaan met de afrekenen" om te bevestigen
is dat eigenlijk garantie 1 zo'n dode pixel? En wat is een CPU met Whine? Klinkt mischien stom maar ik snap dat nietRctworld schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:32:
Gisteren na lang wachten(nouja, dat viel eigenlijk best mee) eindelijk mijn zelf geconfigureerde VAIO F11 binnen gekregen, helaas heb ik vannacht en van morgen wel moeten constateren dat die van mij zowel CPU Whine heeft als een dode pixel en voor een laptop van 1508 euro vind ik dat niet echt acceptabel.
Ik ben mij dus nu even aan het beraden of ik een F12Z wil of een zelf geconfigureerde F12 neem, met name met die kortingsbon die hier boven staat... Toch blijft ie dan duurder. Iemand enig idee wanneer de F12Z dan toch daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden?
T maakt me niks uit of het garantie is, officieel hebben ze zich er voor ingedekt dat het kan gebeuren maar dan nog heb ik gewoon recht op zichttermijn en als het voor mij een reden is om te zeggen dat ik er niet tevreden over ben hoor ik gewoon mijn geld terug te krijgen.erniesd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:53:
[...]
is dat eigenlijk garantie 1 zo'n dode pixel? En wat is een CPU met Whine? Klinkt mischien stom maar ik snap dat niet
Dus theoretisch kun je van je laptop af komen met terugbetaling als je het op koop op afstand gooit?Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:10:
het panel is pas stuk volgens de fabrikant als er meer dan 5? pixels op de miljoen stuk zijn
ja, volstrekt onacceptabel zo'n "kapot" paneel, maar vervangen? ho maar.
beste wat je kan doen in zo'n geval is je beroepen op de wet koop op afstand.
Ja, en dat is ook precies wat ik ga doenerniesd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:26:
[...]
Dus theoretisch kun je van je laptop af komen met terugbetaling als je het op koop op afstand gooit?
Anoniem: 363301
Wat bedoel je eigenlijk met koop op afstand?Rctworld schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 14:24:
[...]
Ja, en dat is ook precies wat ik ga doenSowieso omdat ik geen zin heb in garantie gezeur enzo, en bij elke fatsoenlijke winkel kan je normaal ook iets gewoon binnen 7/14 dagen terugbrengen als het niet voldoet of als er een fout in zit. Ongeacht wat de fabrikant er zelf van vindt
Ik zit constant te schipperen tussen verschillende fabrikanten en modellen, waaronder de Asus G73JH, verscheidene dell configuraties en al enige tijd de sony modellen. Ik denk dat ik er nu toch uit ben als jij gelijk hebt over de prijs van de F12Z en de datum.Rctworld schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:29:
Voor de geïnteresseerden, de VAIO F12Z zou dinsdag 29 juni binnen moeten komen en de prijs van 1508 euro zou correct zijn. Dus dat zou betekenen dat die niet heel veel duurder is dan de huidige F11Z
Ga denk ik dus maar even wachten en mijn F11X terugsturen
Mijn excuses, dit ging om de webshop OBCSpropheseus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:10:
[...]
Ik zit constant te schipperen tussen verschillende fabrikanten en modellen, waaronder de Asus G73JH, verscheidene dell configuraties en al enige tijd de sony modellen. Ik denk dat ik er nu toch uit ben als jij gelijk hebt over de prijs van de F12Z en de datum.
Als ik echter op de sonystyle site kijk dan bieden ze momenteel alleen nog deze vaste configuratie aan:
F11X voor €1538. Waar haal je de specs, datum en prijs van de F12Z dan vandaan?
Thanks. Ik heb de uitgebreide specs trouwens bekeken en daar staat dat de harde schijf op 5400RPM loopt bij de Z-uitvoering. Dat is vreemd
Zoals eerder vermeldt zijn de volledige officiële specs hier terug te vinden:propheseus schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:25:
[...]
Thanks. Ik heb de uitgebreide specs trouwens bekeken en daar staat dat de harde schijf op 5400RPM loopt bij de Z-uitvoering. Dat is vreemd![]()
Ik besluit heel even te wachten totdat sonystyle.nl de ware specs heeft getoond van de Z versie. Kan anders een goedkopere variant van de F serie in elkaar frutselen in de configuratie van sonystyle.nl
Bedankt voor de link. Ik heb er zeker overheen gelezen. Ik denk dat ik voor mijzelf toch een X model zou configureren. Ik zou 1 stap in processor teruggaan: Naar de 720QM. 4 Gig intern geheugen eraf halen. Ik heb wel genoeg aan 4 Gig op 1333 Mhz. Ik zou dan het harde schijfje vervangen voor een 128Gig SSD schijf. En je komt dan nog op dezelfde prijs weer uit.Rctworld schreef op zondag 20 juni 2010 @ 01:59:
[...]
Zoals eerder vermeldt zijn de volledige officiële specs hier terug te vinden:
http://www.sony.nl/product/vn-f-series/vpcf12z1e-bi
Wat heb je allemaal open moeten maken daarvoor?KL643 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:12:
Afgelopen week mijn backlit toetsenbord uit China ontvangen voor mijn F11M1E. Zat er binnen 5 minuutjes in en het ziet er gelikt uit![]()
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Rctworld op 20-06-2010 22:23 ]
Vreselijk gaaf man!!! Wat heb je dr voor moeten doen? Open maken, pluggen en klaar? Kun je de verlichting ook uit zetten? En wat kost zo'n setje (als je het zeggen wilt?KL643 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:12:
Afgelopen week mijn backlit toetsenbord uit China ontvangen voor mijn F11M1E. Zat er binnen 5 minuutjes in en het ziet er gelikt uit![]()
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door KL643 op 21-06-2010 09:43 . Reden: Typo ]
Zou niet weten waarom.....Vsteegman schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:46:
Gaat met dat backlit toetsenbord erin zetten je garantie vervallen bij Sony Vaio?
Anoniem: 186156
Vraagje:KL643 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:12:
Afgelopen week mijn backlit toetsenbord uit China ontvangen voor mijn F11M1E. Zat er binnen 5 minuutjes in en het ziet er gelikt uit
Misschien heb je hier iets aan?_Discovery_ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:37:
Ik heb ff op de link naar ebay gekeken maar zag dat het art. daar voor een zilveren exemplaar was.
Nu is mijn vraag of je alleen de toetsen met techniek eronder overzet en de zilveren kap (zo noem ik het maar ff) kan vervangen door je eigen kap (cover toetsenbord) zodat alles dezelfde kleur blijft.
Ik volg dit forum en lees de reactie vanzelf. Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door glocom op 22-06-2010 15:30 ]
Ja, dat ziet er goed uit. Ik begrijp dat je dus gelijk je toetsenbord in de juiste kleur kan of zelfs moet bestellen.glocom schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:27:
[...]
Misschien heb je hier iets aan?
http://cgi.ebay.com/SONY-...m3f0044e418#ht_2373wt_911
Dit is namelijk de zwarte kap.
Weet alleen niet of die voor de premium black (core i7 versie) of die andere is![]()
Zie net dit staan: "SONY VPC-F11M1EH Series Notebook/ Laptop".
Dus dat is dan de gewone en niet de premium black.
edit: aanpassing premium black of gewoon black
[ Voor 7% gewijzigd door _Discovery_ op 22-06-2010 16:19 ]
Ju kunt de verlichting niet overbouwen naar je eigen keyboard._Discovery_ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:13:
[...]
Ja, dat ziet er goed uit. Ik begrijp dat je dus gelijk je toetsenbord in de juiste kleur kan of zelfs moet bestellen.
Als het zover is ga ik ff zoeken op ebay en zal de link in ieder geval bewaren.
Weet iemand toevallig ook of je eventueel je eigen kap / cover toetsenbord kan gebruiken (voor de zekerheid als de kleur niet helemaal hetzelfde is of als de bestelling, al dan niet door eigen schuld, in de verkeerde kleur aankomt). En als je je eigen cover kan gebruiken of dit een klusje is dat je wel makkelijk zelf kan net zoals het aanbrengen van een nieuw toetsenbord of dat de cover zo vastzit dat je hem bijna moet slopen om eraf te krijgen?
Mocht er trouwens iemand zijn die ervaring heeft met een nw. F12 model (vooral ivm bijgeluiden) dan hoop ik dat men dit hier wil delen met andere geïnteresseerden.
Alvast bedankt.
edit - Hier is nog een andere zwarte variant (kleur is anders kan ook licht inval zijn?)
http://cgi.ebay.com/NEW-S...balls&hash=item3caab97547
[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 22-06-2010 20:03 ]
Heb je er zelf 1 samengesteld, of is het de standaardvariant? Ik wil namelijk de Z kopen, maar dit lijkt niet te lukken via sonystyle.DarthSolidus schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:39:
Ik krijg mijn F12 begin volgende week binnen (als het goed is)
besteld via sonystyle trouwens.
Klopt, bij Sonystyle duiden ze het premium black model aan met X ipv ZDaFreakhead schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:29:
[...]
Heb je er zelf 1 samengesteld, of is het de standaardvariant? Ik wil namelijk de Z kopen, maar dit lijkt niet te lukken via sonystyle.
Klopt, ik had een F11X besteld die praktisch gelijk is aan de Z versie, maar het bleek uiteindelijk een F11C toen die afgeleverd werdguapper schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:39:
[...]
Klopt, bij Sonystyle duiden ze het premium black model aan met X ipv Z
Ik zou toch als minimum proberen te bekomen dat je die korting niet verliest, welk bedrag was dat?errrrrnie schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:33:
Nou de F12S1E is eindelijk binnen bij de Mediamarkt, en mij is 5maanden geleden beloofd dat ik mijn F11S1E kon omruilen zodra ze weer binnenkwamen. Dit ivm de bekende piep en mijn batterij die regelmatig niet herkend wordt. Ben inmiddels al 5x teruggeweest om te vragen wanneer er een levering kwam en elke keer werd mij verteld dat het maximaal 2weken zou duren
Maargoed hij is dus eindelijk binnen en ik ben zojuist langsgeweest om hem op te halen.. maar de prijs is 1500eu geworden terwijl ik voor mijn F11S1E 1180 oid heb betaald in februari met een kortingsactie.. nu moet ik dus 300euro bijbetalen als ik hem nog wil omruilen..
Mij is dus 5maanden lang verteld dat ik hem om kon ruilen zodra hij binnenkwam en nu er een nieuw model is kan ik kiezen:
- mijn geld terug en geen laptop
- 300euro bijleggen en een F12
- hem laten opsturen (wat ik dus ook 5maanden terug kon doen) en hem 4weken kwijtzijn.. (en van de dingen die ik hier gelezen heb waren er nogsteeds veel mensen die na reparatie hetzelfde probleem hadden)
Heb ik nog iets van rechten?
[ Voor 88% gewijzigd door BlackShadow op 23-06-2010 17:23 ]
Anoniem: 364010
Mee eens. Als je je Vaio F11 binnen een week zou hebben omgeruild voor een andere F11, terwijl de kortingsactie al was afgelopen zouden ze je dat prijsverschil ook niet hebben gevraagd.[b][message=34231463,noline]Ik zou toch als minimum proberen te bekomen dat je die korting niet verliest, welk bedrag was dat?
Ze hebben je tenslotte 5 maand aan het lijntje gehouden...
Heb jij hem in Italië besteld dan? Als dat namelijk hier in nederland ook zo is moet ik nog maar even gaan bellen... Voor 5% korting en 50 euro eraf voor het goedkopere geheugen wat ik op me F11X had dan kom ik wel weer op een redelijk bedrag uitAnoniem: 364010 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:46:
[...]
Mee eens. Als je je Vaio F11 binnen een week zou hebben omgeruild voor een andere F11, terwijl de kortingsactie al was afgelopen zouden ze je dat prijsverschil ook niet hebben gevraagd.
Heb je iets op schrift staan van de beloften van Mediamarkt?
Bij Sonystyle.it hebben ze trouwens wel netjes mijn met korting gekochte F11 van eind mei omgeruild voor een F12 zonder dat ik een cent meer hoef te betalen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq