Dat beweer ik niet, maar sommigen hier wel:Kriebelkous schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:00:
[...]
Volgens mij begrijp ik je verkeerd.
Maar geeft je nu aan dat er zoiets is al vochtschade kunnen oplopen tijdens normaal gebruik?
Bij normaal gebruik kom je logischerwijs nooit in de buurt van iets dat vochtschade kan geven..
mr.paaJ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:47:
voor zover ik weet gaat oxidatie sneller als er elektriciteit op staat, hoe het vocht er om te beginnen in komt is niet te zeggen. Vochtige ruimte, condensvorming misschien?
himlims_ schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 10:47:
[...]
enkele voorbeelden die corrosie/vochtstade kunnen stimuleren;
- condens
- temperatuurschommelingen
- lucht vochtigheid
- locatie waar device gebruikt wordt etc.
Je laptop in een geschikte tas meedragen door de vochtige buitenlucht en/of temperatuursschommelingen vind ik "normaal gebruik". Als dat al vochtschade kan veroorzaken, komt de leverancier er tijdens een eventuele rechtszaak denk ik niet mee weg door aan te tonen "Kijk, er zit vochtschade!".cyclone schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:25:
Pfff net het hele topic doorgelezen wat me opvalt :
Iedereen die het zo goed weet dat water die schade niet in 1,5 maand kan aanrichten.
Nou even een wakeup call (het is al eerder gezegd maar ik kan het uit eigen ervaring bevestigen)
Mijn Ipod een keer uitgeleend aan een vriendin die de 4daagse ging lopen, en na een vette regenbui terwijl de Ipod in plastic tas in een rugzak zit dus niet doorweekt is geworden, zat er na 3 dagen pcies zo'n aanslag / corrosie op de print van de Ipod.
Hij was toch buiten garantie dus heb hem meteen opengemaakt toen ze hem terug gaf, achteraf prima geregeld met haar wa verzekering by the way.
Maar kortom iedereen die anders beweert, BULL! ik heb het zelf gezien het kan al binnen 3 dagen met zoet water door puur condens / of een paar druppels.
[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 28-05-2010 14:05 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+