Dat is geen excuus. Als je een reactie schrijft staat er duidelijk boven (dat roze vlak) dat er van je verwacht wordt ook iets over andermans werk te zeggen;
de reden dat ik nog geen comments heb gegeven op andere foto's is pakweg simpel. Wat moet ik zegen O moooi daar schiet toch niemand wat mee op.
Dat weet je niet. Als je een foto mooi vindt kun je ook uitleggen waarom je die foto mooi vindt, spreekt de belichting je aan? De mensen in de foto, de kleuren of achtergrond, vraag je je af hoe iemand deze foto heeft kunnen maken? Of is het alleen het plaatje an sich wat je aanspreekt? Kan allemaal, laat het weten.
Zie je iets wat je niet mooi vindt? Of vraag je je af waarom een foto zo donker is terwijl je verwacht dat andere belichting een betere plaat had opgeleverd? Laat het weten.
Iedereen kan hier iets van een ander leren, geef de ander dan ook de kans om te leren.
Als dit je allemaal zo hoog zit blijf dan weg.

Dat is een beetje de omgekeerde wereld; jij wilt meedoen hier, en iedereen heet je van harte welkom, maar er wordt wel enige inzet verwacht. Als je écht geen flauw idee hebt wat je moet zeggen, blader dan eens terug in het topic en kijk waar anderen op letten, wellicht helpt dat je op weg.
Over je foto;
Het is een leuk landschap, en de diepte in de foto is leuk gedaan; de boom (ja die linker, je kunt eruit komen) op de voorgrond leid je blik mooi de foto in. Het dak van de boerderij verstoort voor mij de foto een beetje, maar je kunt niet alles hebben
Van mij mag je het watermerk wat verkleinen oid, ook dat stoort de foto maar verder is het best en leuke plaat. Wellicht kun je de foto in je post aanpassen zodat er ook een link naar een grotere afbeelding is, kunnen wij ook meer detail zien.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust