post eens een van deze foto's die jij het mooist vind. Qua compositie doe je het wmb primaJellez1 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:56:
Ik ben net begonnen met fotografie. En zonder meteen hier heel veel foto's te plaatsen heb ik mijn 500px account.
http://500px.com/jellezijlstra01
Ik weet dat ik wat lensflares heb, hier baal ik van en dat is een typische beginners fout. Ik zou graag qua compositie e.d opbouwende kritiek willenAlvast heel erg bedankt!
En dat je lens flares geeft, kun jij niks aan doen anders dan gewoon niet tegen de zon inschieten.
Ik vind het hier over het algemeen een onrustig effect geven.
Het is voor mij een beetje een onrustig geheel. Er loopt iemand half je beeld in, een kinderwagen die half uit beeld uit gaat.Verder vind ik de achtegrond wat onrustig als gevolg van teveel verscherping.Propane schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:19:
Tijdens het bladeren door vakantie foto's deze nog tegen gekomen. Die man was briljant met de kinderen, erg leuk om te zien:
[afbeelding]
Central Park Entertainer
Ik vind het zelf een beetje zonde dat die man links het beeld in komt wandelen, maar het was op een druk punt in Central Park en op elke foto stond wel iemand daar.
@YellowCube; Erg mooi, beetje soft inderdaad, maar niet te....
@jokapo; Toffe foto met een mooie pose van het luipaard. Ik vind de kleuren zoals eerder genoemd ook een beetje flets.
@RBH; Ja, was mooier geweest als je meer ruimte links had. Wel mooie kleuren!
Als belangrijkste: je ziet weinig verwondering of verbazing (m.u.v. die vrouw achteraan). Kinderen kunnen dat heel goed, maar dat zie je nu helemaal niet. Ik zou denk voor dat onderwerp gaan en er wat dichter op gaan zitten.
@rest: dank voor het commentaar op mijn foto. Het is kennelijk iets te veel van het goede
Het origineel staat overigens hier
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world