Tnx voor de comments jongens. Laat ik beginnen dat ik het niet zelf ben, maar m'n broer(tje)

Ten tweede heb ik de foto niet met dit idee qua nabewerking gemaakt en de foto is zwaar gecropped, omdat ik in eerste instantie een veel te ruime foto heb genomen (
hier het origineel). Ik had daarom ook niet in de gaten hoe z'n handen precies zaten. Maargoed, allemaal smoesjes

, nu weet ik het, en let ik er de volgende keer op, dus bedankt voor die opmerkingen
@Ed-oorklep, je gaat door voor de magnetron!
Het is inderdaad een mes en omdat ik wist wat het was, heb ik er blijkbaar niet genoeg aandacht aan gegeven. Het is niet duidelijk te zien, daar hebben jullie gelijk in. Aan de andere kant, ik weet niet hoe ik dat in Lightroom zo strak en selectief kan verbeteren en of t kan.
@Rolflastic, die behind de scenes willen bij mij niet werken. Zag wel een youtube filmpje waarin ik zag wat jij beschrijft en vermoedde wel dat het meerdere lagen waren. Dat blijkt dus te kloppen. Dat alle personen ook daadwerkelijk afzonderlijk geschoten waren wist ik niet.
En tnx
Dat er een serie gaat komen denk ik alleen niet
[edit] kan om een of andere reden ff niet op flickr uploaden, dus geen origineel
[edit2] origineel. Vind er bij de bewerking persoonlijk een stuk meer sfeer en spanning in zitten, maar tegelijkertijd vind ik m ook te ver gegaan. Nu even klooien met het mes
[
Voor 12% gewijzigd door
douPel op 30-11-2012 22:19
]