@refused, vindt vooral het onscherpe grijze stuk op de voorgrond storend, verder is het net of het kromme blad rechts een aantal keer onscherp gecloned wordt door de ronde bokeh erachter. Vindt t dus een drukke plaat waar mijn aandacht steeds wordt getrokken naar de onscherpe delen.
@AyeAyeCaptain!, kleinere DoF en een paar stappen naar links, en door de knieen had deze plaat een stuk interessanter gemaakt denk ik (als de duiven blijven zitten). Nu valt het linker mannetje van t beeld weg in het stoplicht (dat is het toch he) en de duiven zijn een druk beeld tegen een drukke achtergrond. Misschien dat de duiven van mij zelfs wel weg mogen en dat het beeld op de ballustrade met een rustige lucht ook mooi is.
@Boudewijn, veel over je foto gezegd ben het met de meesten wel eens. Wat ik het meest jammer vindt is dat het huis scheef, en scheef achter de fontijn staat.
@Lapras, allereerst jammer dat ie niet klikbaar is. En ik vind het ook jammer dat het zo'n drukke plaat is en er toch zo weinig detail in zit, had denk ik liever de brug gezien met meer detail ipv helemaal zwart en alleen de lucht daarbij, zonder alles in de achtergrond. Een stuk naar links lopen (als t kan natuurlijk) had bijvoorbeeld die 2 vervelende schoorstenen al achter de poten van de brug gewerkt.
@apojapo1, ik ben echt jaloers op jou, je komt op zoveel mooie plekken én dan maak je er ook nog geweldige foto's van. Enige minpuntje van deze vind ik dat de lucht aan de bovenkant van de foto erg donker wordt. En de contrail leidt af, zou er wel makkelijk uit te shoppen zijn maar geloof dat je daar niet zo'n fan van bent toch?
Nieuwe camera gekocht (550d) omdat de (gekregen) 350d de geest heeft gegeven. Paar uurtjes in de tuin met de kids heeft dit opgeleverd. Lente

(wordt ik altijd vrolijk van).
IMG_0143.jpg by
ed-oorklep, on Flickr