@Jo-hannes
Een prima plaat maar wat flets. Ook zou ik de hals van het paard in de rechterbovenhoek laten beginnen, dan krijg je een mooie natuurlijke diagonaal.
@BartusKN.nl
Een erg fijne plaat hoor! Rechtsboven zou ik nog wel iets aan doen, het is nu te aanwezig en overheerst het mooie deel in de foto.
@virtualJac
Met de juiste bewerking zou hij zeker niet misstaan aan de muur!
@zxcvb
Eeen heerlijk plaat, erg fijne kleuren en silhouette. het wolkje met de zon erachter blijft intrigeren. Misschien nog een klein stukje van de zwarte onderkant afhalen?
@Gh0stw4lk3r
Leuke situatie maar als foto wat minder. Door de strakke lijn is het net een tweeluik waarvan het tweede deel dan niet scherp is.
@Aight!
Een nog iets langere belichting zou mooier zijn. De compositie kan ook nog beter, de gebouwen rechts zijn zo door gehakt en het onderwerp staat erg in het midden. wel een foto met potentie mits op de juiste manier uitgevoerd.
@Herr Roedy
Een mooie plek hoor maar niet helemaal een goede bewerking. Volgende keer de camera iets naar beneden kantelen. Dan had je ook niet zoveel lucht eraf hoeven snijden, je horizon komt uit het midden vandaan en het geeft je een wat mooiere voorgrond.
@Pixeltje
Mooie plaat door de diepte en gele leiding. Doordat alles zo scheef staat lijkt er vervorming in de foto te zitten, dat is jammer.
@zxcvb
Op zich een erg mooi moment maar dat komt niet door zijn recht op deze manier. Ik had de foto wat ruimer geschoten zodat je wat beter kan zien dat het om een vuur gaat en eventueel het silhouette van de stier ernaast.
@Aight!
De bloem met druppels is erg fraai maar de achtergrond veel te onrustig.
@Sluuz
Een prachtige lucht, welke nog wat meer kan spreken door de juiste nabewerking. Ik mis wel een voorgrond, de begroeiing op de voorgrond had er meer op mogen staan. Daardoor krijg je wat meer diepte in je foto, het is nu erg vlak allemaal.
@dannydvries
Een erg leuk idee. Ik mis wel een echt rustpunt in de foto. De beweging is erg leuk maar alles is in beweging. Als het stukje boot wat scherper en niet bewogen was geweest had je een wat rustigere foto gehad. Volgende keer de camera tegen de romp van de boot aan drukken?
@dalus
Vignetting vind ik per definitie niks dus dat zou ik weghalen in de nabewerking. Het beeld is erg krachtig door het losse wolkje en de lagen in de achtergrond....erg mooi! Ik vind hem aan de onderzijde wel iets te krap, ik had graag gezien waar de paal de grond had geraakt. Ook had het stukje groen je nog een extra gevoel van diepte en lagen opgeleverd.
Goed een plaatje van mij dan maar. Om een hoop vragen voor te zijn kunnen jullie
hier de setup foto vinden.
Playing with colors by
Peter Gol, on Flickr