@Wokker: Erg mooie kleuren inderdaad. De maat van de foto trekt mij nog niet zo. Omdat het zo'n mooi landschap is, had ik graag nog wat meer rechts en links op de foto gezien. Misschien was daar niet veel te zien, dat weet ik natuurlijk niet, maar maakt de foto in mijn ogen wat ruimtelijker.
@renbull: Leuk als bureaublad achtergrond.
@Bart van Dieken: Mooie crop. Misschien wel tikkeltje overbelicht.
@Sjekster: Misschien zal een iets minder hoge crop meer aandacht vestigen op de weerspiegeling op het water. Voorgrond leidt nu beetje af.
@ALF: Deze foto doet mij niet zoveel. Kan de vinger er niet echt achter krijgen wat het nu is, maar het blijft beetje het gevoel wat ik bij deze foto heb.
@Jo-hannes: Erg jammer van de stofdeeltjes, verder super mooie plaat.
@Zandpad: Vind hem niet echt heel erg geslaagd. Het idee is wel leuk.
@neevedr: Erg jammer dat de onderwerpen op de voorgrond niet scherp zijn. Achtergrond geeft zo wel heel veel sfeer. Misschien toch een kleinere diafragme?
@User88: Schakelaar rechts en put

rechts vind ik beetje jammer. Verder wel spannende foto.
@Muthas: Inderdaad niet echt origineel, maar verder wel mooi gelukt. Kleuren bevallen me wel. Leuk als bureaublad achtergrond.
Nu nog fotootje van mij. Was laatst op train station in Meppel en zag deze machine staan. Na wat geknutsel in LightRoom is dit het resultaat ( voornamelijk kleur beetje opgekrikt, was beetje faal ). Heb het idee dat het onderwerp nog niet helemaal scherp is.
Foto is klikbaar.
Flickr.
[
Voor 1% gewijzigd door
JordyOnrust op 09-03-2011 12:12
. Reden: Deadlink ]
Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5