@tommyz:Leuke foto alleen vind mouw/hand beetje gek uitkomen!
Heb de grote foto van flickr dr bij gepakt in inderdaad mijn gevoel werd waarheid!
Je bloempje is wat wit uitgebeten wat ten koste gaat van de scherpte!
@fotowilco: Dat die wat raar afgesneden is stoort mij niet wel uniek iets (beter dan centraal dom standaard weg!)
Alleen had in lightroom kunnen proberen om lichtsterkte (als ik dat zo goed heb zo snel) wat minder kunnen zetten
Om je wit wat beter uit te laten komen, dit in combinatie eventueel met wat zwarting!
@bartsl: Leuke foto goed gelukt ook! Jammer echter wel dat de schoentjes van de jonge dame
Weg vallen in de achtergrond!
@YellowCube: Je laat de vloer heel mooi sterk uit komen met de deur samen heerlijke plaat!
Hij lijkt alleen iets scheef te staan/iets lens vorming ?
Wat achter de deur zit tjah, misschien komt het niet goed uit maar, de rest maakt dat zeker dik goed!
@marceltuit: Heb je speciaal gekozen om de zon zo uit te laten komen ?
Je weerspiegeling in het water verklikt dat je veel warmte heb weg gelaten!
@Aloys: Te kleine scherpte diepte diaframa iets omhoog volgende keer! of anders schiete/croppen
Achtergrond ga ik met de rest mee!
@BDannyV: Op zich leuke foto! Echter laat de volgende keer je lucht wat meer spreken!
Zet de plaat iets warmer kwa kleuren, en een kleine dosis zwarting (omdat het in volle zon is geschoten
krijg je nu het effect of alles plat is)
@blablable.. Je kunt er 2 kanten mee op, aangezien je zelf geen woorden spendeert aan je foto, weet ik niet wat je wil
met deze foto! Echter wat ook de bedoeling was! er is teveel detail verloren gegaan in het gezicht!
@Aloys: Jammer van die vintage.. Voegt niks toe werkt zelfs storend rechts bovenin!
Wel leuk onderwerp keer iets compleet anders!
@Ghost Dog: Aan gezien je hem met digitale camera hebt genomen, kun je weinig met deze plaat!
Op zich leuke foto maar blijft een compactje! Op naar je DSLR als je dat wilt ten minste.
@blablable: Inderdaad het is al gezegd rouwkaart idee!
En dat die de soft was oke, misschien soften maar wel beetje scherpte en behoud van details wat omhoog schroeven!
Dit lijkt op soft op 100 en converteren!
[Note: Valt me op dat je nooit iets bij je eigen foto zegt! Gaarne wel doen! Ik steek er tijd in om jou foto te beoordelen. Zonder toevoeging van jou is dat vrij lastig! Het is zelfs in dit topic verplicht!]
Probeersel! met polair filter om uitgebeten lucht tegen tegaan later wel iets bij gewerkt!
Boom lijkt storend maar zonder dat stukje boom, is de foto erg saai, heeft degelijk wel toevoegende waarde!

Om de foto goed te beoordelen gelieve grote formaat tekijken
http://lh5.ggpht.com/_soX...EsBA50M/20100922_84-2.jpg
[
Voor 3% gewijzigd door
Practics op 23-09-2010 00:14
]