Deze hangt in Georgetown Maleisie te verpieteren aan een muur. Ik heb 'm zo gemaakt dat de muur waarop hij hangt niet te zien is. In Aziatische landen zie je vaak zulke "prenten" hangen en ik wilde 'm eruit halen itt tot een soort overzicht foto van waar die hing.
Ik zelf zie nu dat de staart bovenin de aandacht trekt door de bruine vlek/scheur. Ook staat de plaat niet in relatie tot iets dus kan ik mij voorstellen dat er gedacht wordt "aha eenkapotte draak, en nou? " Ik denk er nu aan 'm bij te snijden zodat de staart wegvalt en dmv wat gerichte High pass het gezicht scherper te maken.
@eejtje. Ik krijg als 1e gevoel dat je het of op de blauwe had moeten richten door 'm prominenter neer te zetten of meer overzicht en zonder het hemels witte licht. Netto vind ik de kleuren gaaf en past de grauwheid goed.
@crazyrooster. Compositie vind ik mooi. De lichtbron van links voegt wat toe doordat het niet op de foto staat. Als je de felheid/paarsheid wat minder had dan had je wellicht de bloem meer naar de kijker gericht en hard neergezet als onderwerp wat wel past bij het hele donkere van de rest. Nu is het zo dat de foto , in positieve zin, op gevuld wordt door het licht wat nu prominent aanwezig is.
[ Voor 43% gewijzigd door ROFLASTC op 02-06-2010 17:06 ]
And it goes BRAAAAAPP!