Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:05:
en dat was dan het einde van het starcraft 2 avontuur :/
Zeker weten...?

Ik heb het gevoel dat ie straks zo weer online kan komen. :-|
Oh, ik weet het. Het is wishful thinking. Maar toch, het STAAT er echt....

Zouden ze ons op deze manier afserveren? Met "probeer het zometeen nog ns", een maand lang?

Weet je wat ik heel stiekem hoop? Dat battle.net offline blijft, maar dat we straks allemaal de update krijgen met de single player erin. Zo van: ga nu dat maar eens drie weken testen. Het is niet eens heel onwaarschijnlijk....

Oh, ik weet het. Ook dat is wishfull thinking. Maar laat me dat dan in elk geval hopen. :p

[ Voor 3% gewijzigd door TtL8e7ay op 07-06-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Dat is wel vrij onwaarschijnlijk :). Qua balancing zijn er geen dingen die er getest hoeven te worden aangezien dat al uitgebreid in de MP is gekomen (tevens zijn de MP en SP 2 verschillende games), en ik denk niet dat Blizzard zo een groot gedeelte van het verhaal wil weggeven dmv Beta SP :). Ik zit er ook niet op te wachten, SP wil ik lekker spelen wanneer alle kleine problemen die B.net nog heeft zijn opgelost.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gg.

Edit: Na mijn tranen weggeveegd te hebben, mij kan je altijd bereiken op THE_Terminator@northrend (wc3) of TE]Terminator@europe (sc1)!

Edit2: Ik heb trouwens de afgelopen 3 dagen als LiquidTLO gespeeld xD

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Ach, nu heb ik tenminste tijd om me eens goed op de editor te storten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:43:

Begrijp ik nu goed dat je een nicklamer bent? Dat is gewoon sneu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Wmm schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:42:
[...]

Begrijp ik nu goed dat je een nicklamer bent? Dat is gewoon sneu...
Kom op, het is de beta nog maar hoor... Ik vind dat je nu een beetje te sterk reageert. Het is eigenlijk best grappig om zo'n nick weg te kunnen kapen. Sterker nog: dat gaat live ook gebeuren. Misschien dat bliz daarom twijfelt tussen 1 nick en nick.identifier systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Heeeeej.... een patch... downloading!

[edit]
Een aantal Terran nerfs en brood lord bonus van 3 naar 2. Deze tosser zegt bedankt. ;-)
StarCraft II Beta -- Patch 15 (version 0.17.0.15623)

The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.

General

Improved the system that handles initial placement and promotion/relegation between Leagues & Ladders.

Balance Changes

TERRAN
Hellion
Weapon upgrade bonus decreased from 1 (+1 Light) to 1.
Reaper
Nitro Packs research cost decreased from 100/100 to 50/50.
Siege Tank
Siege Mode damage decreased from 60 to 50.
Thor
Anti-air weapon upgrade bonus decreased from 1 (+1 Light) to 1.

ZERG
Brood Lord
Weapon upgrade bonus decreased from 3 to 2.
[edit2]
Wel een patch, maar nog geen battle.net. Too bad. :-(

[ Voor 131% gewijzigd door TtL8e7ay op 07-06-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch ziet eruit als p.15.

En idd wat maakt het nou uit welke naam je de laatste tijd gebruikt? Elke drie dagen een reset plus het einde zat er ook aan te komen.
ilovehorses
LubbersGW

signing out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instaleer die patch NIET. Als je nog replays wilt kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Er is nu een mooie nog-niet-werkende Play Offline knop wanneer je niet kunt connecten naar b.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
CruzLee schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:49:
[...]

Kom op, het is de beta nog maar hoor... Ik vind dat je nu een beetje te sterk reageert. Het is eigenlijk best grappig om zo'n nick weg te kunnen kapen. Sterker nog: dat gaat live ook gebeuren. Misschien dat bliz daarom twijfelt tussen 1 nick en nick.identifier systeem.
Ja, het is wel heel vriendelijk richting die persoon die echt TLO is om z'n nick te jatten. Die gozer entertaint de halve community met z'n games en dan gaat er iemand sneu doen door z'n nick te jatten, je hebt er echt niets aan ook.

Waarschijnlijk heb ik het te vaak gezien, maar ik blijf het echt ontzettend lame vinden om je voor iemand anders uit te geven, ongeacht het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
LubbersGW all the way!

Dramaqueen has been spotted sire!

In zo'n beta maakt het niet zoveel uit welke naam je pakt tenzij je er op uit bent om dus de naam door het slijk te halen. Als je wanneer de game released is het nog doet dan heb ik ook zoiets maar nu is het gewoon fun en games...

[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 08-06-2010 00:43 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 14:55
CruzLee schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:50:
Heeeeej.... een patch... downloading!
[edit]
Een aantal Terran nerfs en brood lord bonus van 3 naar 2. Deze tosser zegt bedankt. ;-)
[edit2]
Wel een patch, maar nog geen battle.net. Too bad. :-(
Patch 15 is sinds 6 juni al uit. Helaas dus nog geen nieuws over een eventuele patch 16 en een eventuele verlenging van de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Volgens mij stellen ze de datum gewoon uit... tis niet helemaal balanced maar komt erg in de buurt van perfectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Voor de rest van de slapelozen:

Server is weer online d:)b

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TtL8e7ay
Shadrin schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 02:27:
Voor de rest van de slapelozen:

Server is weer online d:)b
Tot 23:00u PDT = 8:00 Amsterdam time.
Geen tijd meer voor een potje, ik moet naar mijn werk. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
MrVegeta schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:42:
LubbersGW all the way!

Dramaqueen has been spotted sire!

In zo'n beta maakt het niet zoveel uit welke naam je pakt tenzij je er op uit bent om dus de naam door het slijk te halen. Als je wanneer de game released is het nog doet dan heb ik ook zoiets maar nu is het gewoon fun en games...
Wat maakt het nou uit of de game in beta of retail is? De betrokken spelers zijn hetzelfde,
de namen waar het om gaat zijn hetzelfde en de game is (vrijwel) hetzelfde. Het enige verschil
is dat het probleem zich in dit geval na 3 dagen vanzelf oplost. Toch blijft het gewoon pesten,
de echte TLO verdient in die 3 dagen misschien meer geld met dit spel dan jij en ik met ons werk en
moet dus zitten kutten om dat nog enigzins met zijn eigen naam te kunnen doen.

Anyway, dit gaat nergens over verder dus laten we de discussie hierbij gelijk maar sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Hmmm na een promotie van league zit ik nu alleen in een league. Ik heb na de promotie nog stuk of 8 matches gespeeld en ik meen op 1 na allemaal gewonnen. Vraag me alleen af of je promotie kan maken wanneer je alleen in een league zit. Ja he staat op de eerste plek maar gelijk ook op de onderste plek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Kan men nu nog steeds spelen? Als ik in probeer te loggen zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de servers.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
ja servers zijn down. maar ik kon gisteren ook al niet inloggen :/

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Vanochtend voordat ik ging werken toch nog 2 potjes gespeeld. Servers zijn weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:07:
Vanochtend voordat ik ging werken toch nog 2 potjes gespeeld. Servers zijn weer down?
Ik zou het blijven proberen als ik jou was. Ik heb zo het gevoel dat ze elk moment weer kunnen terug komen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:12:
Ik zou het blijven proberen als ik jou was. Ik heb zo het gevoel dat ze elk moment weer kunnen terug komen. O-)
Pfff zou ik wel willen. Ik zit gewoon op mijn werk. Vanochtend echt 2 potjes gespeeld tegen de verwachtingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:21:
[...]

Ja, het is wel heel vriendelijk richting die persoon die echt TLO is om z'n nick te jatten. Die gozer entertaint de halve community met z'n games en dan gaat er iemand sneu doen door z'n nick te jatten, je hebt er echt niets aan ook.

Waarschijnlijk heb ik het te vaak gezien, maar ik blijf het echt ontzettend lame vinden om je voor iemand anders uit te geven, ongeacht het moment.
Normaal zou ik het ook niet doen, dit was 3 dagen voor het einde van de beta, dat maakt toch zeker niet uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:54:
[...]

Normaal zou ik het ook niet doen, dit was 3 dagen voor het einde van de beta, dat maakt toch zeker niet uit? :P
Een ordinaire broodrover dat ben je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Laatste potje die ik gespeeld heb was tegen Idra. Nee niet de echte: ik heb hem volledig ingemaakt. Jatten van bekende namen wordt wel door meer mensen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Waaaaaa.... en nu ??? ik weet niet meer wat ik moet doen :P
fase 2 hrm... iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:07:
Waaaaaa.... en nu ??? ik weet niet meer wat ik moet doen :P
fase 2 hrm... iemand meer info?
Fase 2 is ontwenningsverschijnselen , ongecontroleerd bibberen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
DefuZe heeft een punt. Meestal kunnen deze verschijnselen worden bestreden met een flinke dosis RTS, maar wellicht heeft dat andere nare bijwerkingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:09
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=128752

Om jullie maar even op weg te helpen ;) Seht gut aus, maar ik heb het nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Weet niet of het al eerder gezegd was, maar als je in phase 1 toegang had kun je iig automatisch meedoen met phase 2. *O*
Q u o t e:
Zhydaris: Is it going to be so that all players that had access to phase 1 will retain the access during phase 2?

Yes, definitely!

Q u o t e:
Will there be a new wave of invites, and perhaps friend invites?

We don't know yet.
Phase 2 begint in "Several weeks", meaning "Being of a number more than two or three but not many"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaten de meesten van ons in phase 1 (dus toen de invites er uit gingen?)
Met andere woorden over 2 of 3 weken kunnen we weer?

Hoe zat het btw met replays nu nog afspelen? Hoe kan je dat doen zonder battle.net access?

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 09-06-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
apNia schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:20:
Zaten de meesten van ons in phase 1 (dus toen de invites er uit gingen?)
Met andere woorden over 2 of 3 weken kunnen we weer?

Hoe zat het btw met replays nu nog afspelen? Hoe kan je dat doen zonder battle.net access?
volgens mij kun je ook replays slepen op je snelkoppeling van starcraft, net zoals custom maps.

edit: werkt dus niet ;(

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 09-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Morphix schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 03:02:
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=128752

Om jullie maar even op weg te helpen ;) Seht gut aus, maar ik heb het nog niet kunnen testen.
Looking interesting indeed! Ga ik vanavond zeker even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:43:
gg.

Edit: Na mijn tranen weggeveegd te hebben, mij kan je altijd bereiken op THE_Terminator@northrend (wc3) of TE]Terminator@europe (sc1)!

http://forums.battle.net/...2043834&sid=5000&pageNo=1

;(
Waarom schaffen ze identifiers af :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben blij toe, irritant waren die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
dubbele namen zijn nog irritanter. Ik ben het eens dat namen als darthvader471 kut zijn, maar dan heb ik dat liever dan de huidige methode

zou het niet erg vinden als ze eigenlijk alles maken zoals in WC3, die was ontzettend makkelijk
(trouwens waarom zijn er geen hotkeys in battle.net2.0?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook wel vreemd dat ze niet gewoon de bnet van wciii hebben gepakt en die dan verbeteren.

Als de indentifiers niet terugkomen word het wel makkelijker om mensen te whisperen/adden/etc
/w ilovehorses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
werkt /w ilovehorses.nld niet dan?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het probleem eigenlijk van dubbele namen? Ik heb er niet zo'n moeite mee gehad eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm volgens mij was ik wel degelijk verslaafd, soms druk ik opeens de toetsencombo in die SC2 doet starten..

Tweede fase van de beta zou een paar weken voor de release starten, dus wie weet 1 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:49:
Wat is het probleem eigenlijk van dubbele namen? Ik heb er niet zo'n moeite mee gehad eigenlijk
zodra er populaire mensen ontpoppen in SC2 zal iedereen die naam kopieren en binnen no time speel je tegen 15 idra's, TLO's en day9's. het creëert gewoon onnodige verwarring

[ Voor 5% gewijzigd door twakker op 10-06-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjmen
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik ben heel blij dat het WK vandaag begint, helpt enigszins bij de afkickverschijnselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Starcraft toernooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
Tjmen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:44:
Ik ben heel blij dat het WK vandaag begint, helpt enigszins bij de afkickverschijnselen.
Zelfs bij het WK hadden ze het over starcraft.

Voorbeschouwing van Zuid Korea tegen Griekenland,

Korea het land waar er dikke geldprijzen met starcraft valt te winnen en men 3 tv kanelen daar speciaal voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryopes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2014

Dryopes

You shall not pass!

Hebben jullie trouwens allemaal al de Starcraft 2 commercial al gezien?
[YouTube: http://www.youtube.com/v/bxrTk_sOasM&hl=nl_NL&fs=1&hd=1]

/enjoy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commercial? Oo
Nee sorry, dit lijkt meer op een shooter/rpg eerlijk gezegd. Ik zie liever een grote zergling mass op een groepje marines af stormen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Rated T for Terran? :+

Maargoed, goed nieuws! Kan niet wachten op de volgende bèta, en daarna het echte spel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=130979

hier een replay manager (en een replay pack), heb het zelf nog niet geprobeerd. ergens verderop in de topic staat ook nog een nieuwere versie. vanavond maar eens proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door daanteb op 14-06-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best goede starcraft manager is dat ja.. je kan tegen zowat alle AI's spelen die er zijn.. De nieuwste versie is alleen nog niet naar het engels vertaalt, je moet dus via de screenshots van de oude versie zien te navigeren. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:22:
Best goede starcraft manager is dat ja.. je kan tegen zowat alle AI's spelen die er zijn.. De nieuwste versie is alleen nog niet naar het engels vertaalt, je moet dus via de screenshots van de oude versie zien te navigeren. .
hoe werkt dat dan precies? moet je die AI's ook nog apart downloaden ofzo? ik dacht dat je er alleen replays mee kon kijken maar blijkbaar is er meer mogelijk :P en zijn er al goeie AI's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hoef je niet apart te downloaden, ze zitten er allemaal al bij :) Je kan ook tegen de officiele AI (die van de beta) maar die is erg slecht natuurlijk.. check ook: http://www.teamliquid.net...d=127081&currentpage=4#67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oranje sc2 style.
  • Stekelenburg houd de bal uit het net met een mooi geplaatste forcefield.
  • Kijk kuyt rennen dan zeker net gestimmed.
  • Daar is sneyder, dikke marauder dat hij is komt hij met een concussion shot op een deense verdediger.
  • Stekelenburg sieged en bereid zich voor op een verre aftrap.
  • Van Bronckhorst aan de bal, laten we hopen dat hij genoeg energie kan opsparen voor cloak.
  • De jong zijn zealot legs zijn net klaar met researchen en meteen daar op het middenveld haalt hij een deen neer. Gele kaart voor de jong. Het zou verstandig zijn als hij de autocast van zijn zealot legs haalt.
  • Afalay aan de bal. Drukt op Y. Klikt op goal. BAM Yamato cannon!, maar helaas net iets te hoog.
  • Kuyt blijft maar rennen. Die riot shield die hij op zijn shirt heeft genaaid zorgt voor 10 extra hp zodat hij net die ene stim extra kan gebruiken.
  • Medivac staat standby mocht Robben zich op de bank bleseren.
  • De observers hebben allemaal referee power en spammen de chat vol met BZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZ

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Sneyder, concusion shot :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medivac staat standby mocht Robben zich op de bank bleseren.

whahaha :p
leuk bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL outcast :D

Er blijkt een commerciele Starcraft 2 "Pro Edition" te komen die wel LAN bevat :P

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=130939

edit: o lol nu snap ik die BVVVVVV BVVVVVVV spam (die vevezuelas ofzo) komt omdat de steam facebook pagina ook vol met dat soort reacties staat xD alleen dan BZZZ BZZZZZZ

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat bedoelt Blizzard hiermee denken jullie?

Recruit Registration Opening Tomorrow. Join the Dominion. Secure Your Future.
11 minutes ago via CoTweet

http://twitter.com/StarCraft/status/16182412640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Klinkt heel erg als een 2 fase van de beta waar je je voor moet inschrijven oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moerasgeest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik had gehoord dat mensen met een beta key sowieso in de 2e beta kwamen... [citation needed]
Mocht dat waar zijn dan is bovenstaande niets meer dan een 2e inschrijfronde.

Wat verwachten jullie eigenlijk van de 2e beta?
Volgens HD's painuser een nieuwe gui:
PainUser Interview p1/2
en PainUser Interview 2/2

Ik ben het eigenlijk best eens met wat hij zegt. Wat mij betreft zouden ze de sterkere a.i.'s ook al wel mogen implementeren. Die moeten tenslotte toch ook een beetje gebalanced worden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 16:55:
Die hoef je niet apart te downloaden, ze zitten er allemaal al bij :) Je kan ook tegen de officiele AI (die van de beta) maar die is erg slecht natuurlijk.. check ook: http://www.teamliquid.net...d=127081&currentpage=4#67
De Ai's die erbij zitten zijn erg pittig (in ieder geval voor mij), en dat ie niet in het engels is, is nog best lastig.

Ik heb net de allin1 launcher geprobeerd, en van de starcrack ai kan ik nog net winnen op medium ;)
http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/

je hebt de setup nodig, en de mappack, en dan kan je aan de slag!

Het is ook nog mogelijk om andere AI's te laden, maar zover ben ik nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Dankje Ronnie, ik begon al afkick verschijnselen te krijgen...
Dit werkt echt :o

Wel jammer dat reapers gewoon niet werken, ze weten precies waar je aan komt gewandeld.

[ Voor 35% gewijzigd door 3xNix op 16-06-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:13:
wat bedoelt Blizzard hiermee denken jullie?

Recruit Registration Opening Tomorrow. Join the Dominion. Secure Your Future.
11 minutes ago via CoTweet

http://twitter.com/StarCraft/status/16182412640
En nu weten we het :D

http://eu.starcraft2.com/dominion/

Het gaat dus om een wedstrijd en een test waar je een aantal vragen beantwoord en dan te zien krijgt welk Terran figuur bij je past (Thorpilot in mijn geval XD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THOR IS HERE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Firebat? Waar? Wanneer? :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
*in de trant van die propaganda-contest, weet iemand hoe die amerikaanse politieke posters heten, met die drie kleuren, rood blauw en wit? Zoiets als dit: http://rlv.zcache.com/ver...3015915480890tdcp_400.jpg *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:53

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah vet ik ben een Ghost!, maar ehm ik speel altijd met Protoss :P alhoewel zo een cloack generator toch wel erg vet is ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Firebat! Dit moet wel iets te maken hebben met singleplayer toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:06
Als ik de Ghost in de trailer zie moet ik gelijk denken aan Starcraft: Ghost :P jammer dat het postponed is voor al... behoorlijk lang... dus meer vaporware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:42:
Ik heb net de allin1 launcher geprobeerd, en van de starcrack ai kan ik nog net winnen op medium ;)
http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/
Dank je, nog best leuk tegen AI, iemand al gelukt om de insane AI te verslaan?
Tot nu toe alleen verloren, deze AI is gewoon velen malen sneller in expanden en units pompen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
ik heb zojuist van hard gewonnen. zal insane vanavond nog is proberen. Nu eerst koffie :)

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:19:
[...]

Tot nu toe alleen verloren, deze AI is gewoon velen malen sneller in expanden en units pompen :(
klopt, de insane is echt moeilijk, deze heeft namelijk een mineral boost, en heeft ook de 'cheat' dat ie kan zien wat jij bouwt. (en daar dus op countered)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
You Have Been Chosen To Become a Thor Pilot

The Dominion military is always in search of brilliant individuals capable of formulating complex battle strategies. You are not one of these people.
lol.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Viking Pilot reporting for duty!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 17:08
Insane is echt niet te doen voor mij. Ik hou de eerste 2 a 3 waves meestal wel goed tegen als turtle tech terran. Mja, dan moet je gaan expanden of zelf eens iets gaan aanvallen, dan gaat het opeens heel snel....

hard btw wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:19:
[...]

Ik heb in een 4 player FFA van 3 insane AI`s gewonnen hehe.
Beetje lame was het wel, want ik wou eigenlijk 2vs2 doen maar starten dus per ongeluk FFA op Twilight Fortress. Vond het al vreemd dat ik m`n allie niet kon zien, en toen ik scoutte zag dat m`n probe zijn SCV`s aan kon vallen 8)7

Gateway op 10, meteen constant zealots pushen en zo de terran kapot gekregen. Hij lifte wel z`n command center maar na een paar stalkers was dat ook geen probleem meer.
Intussen had de Protoss aan de overkant van zijn zerg opponent gewonnen, die alleen nog wat overlords over had. Ik had inmiddels warpgates en zealot charge stond te researchen, toen ik pushte had hij een vergelijkbaar leger maar ik kon zijn leger uit elkaar trekken met force fields waardoor ik won. Had alleen te weinig om zijn voorbij zijn cannons te komen, had hem wel ingesloten dus toen was het een kwestie van zo veel mogelijk harrassen en wachten tot zijn minerals op waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb gisteren de darktea AI geprobeerd, dat is ook zeker een aanrader!

http://sc2.nibbits.com/assets/darktea/
(ook met de allin1 launcher te gebruiken)

De eerste keer speelde ik tegen zerg, die had ik redelijk vlot neer, was dus niet zo erg moeilijk.
Daarna speelde ik tegen terran, en het grappige is dat deze AI's een aantal builds heeft. (en aan het eind van de match verteld de AI welke dit is)
Ik zat tegen Dark-I-Robot, dus volledig mech met seigetanks, thors en vikings... daar stond ik dan met mijn MMM build... werd dus even hard afgeslacht!

Wel gaaf dat de AI behoorlijk slim is, ik had een basis van hem gescout met een banshee... kom ik 2 minuten later terug met meerdere banshees, staat die basis helemaal vol met turrets! erg netjes gecounterd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Starcraft 2 Song - Torn (Bnet 2.0)

xD

slechte muziek dat wel, maar wel leuk :)

gelukkig komen chat channel er nu officieel in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:28:
YouTube: Starcraft 2 Song - Torn (Bnet 2.0)

xD

slechte muziek dat wel, maar wel leuk :)

gelukkig komen chat channel er nu officieel in ^^
Zo, die Smix kan behoorlijk zingen zeg. Erg goed gedaan.
Maar... slechte muziek? Pff ;)
Het origineel is goed man 8) (Edit: hm, zonnebril lijkt sarcastisch, is 'ie niet)

[ Voor 5% gewijzigd door ChillinR op 18-06-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moerasgeest
OMG wat overdreven anti bnet2 zeg... Het ontbreekt inderdaad het eea aan functionaliteit maar als je het mij vraagt gaat het om het spel zelf en daar vind ik in dit stadium heel erg weinig mis mee :)
Plus als er lan ondersteuning komt kan je lekker via hamachi cross region spelen.
Ik vind het een beetje oude garde poeha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
moerasgeest schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:43:
OMG wat overdreven anti bnet2 zeg... Het ontbreekt inderdaad het eea aan functionaliteit maar als je het mij vraagt gaat het om het spel zelf en daar vind ik in dit stadium heel erg weinig mis mee :)
Plus als er lan ondersteuning komt kan je lekker via hamachi cross region spelen.
Ik vind het een beetje oude garde poeha.
SC2 zal hoe dan ook geen lan ondersteuning hebben... Cross realm is dus hoe dan ook onmogelijk als de game uitkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wmm op 18-06-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:18:
[...]

SC2 zal hoe dan ook geen lan ondersteuning hebben... Cross realm is dus hoe dan ook onmogelijk als de game uitkomt.
Misschien dat die toernooi editie gekraakt word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:45:
[...]

Misschien dat die toernooi editie gekraakt word
Is die al bevestigd dan? Ik las er wat over maar dat waren nog rumours. Bovendien denk ik niet dat die versie snel in het illegale circuit terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
Ja, ik wordt ook helemaal gestoord van dat geklaag op de blizzard forums. Blijkbaar is het belangrijker dat die 2 zaken er niet zijn dan wat er allemaal ontzettend goed is aan het spel!
Starcraft 2 is gewoon een onwijs goede game en maar goed dat het WK aan de gang is, anders zou het heel lang wachten zijn op 27 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
BazzPsychoNut schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:06:
Ja, ik wordt ook helemaal gestoord van dat geklaag op de blizzard forums. Blijkbaar is het belangrijker dat die 2 zaken er niet zijn dan wat er allemaal ontzettend goed is aan het spel!
Dacht dat ik de enigste was :). Zoveel mensen zeuren erover. Niet tevreden? Koop het dan niet. Toch makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro-tip: Sla de forums van blizzard over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Ik ben het met jullie eens, hoewel ik niet kan beoordelen hoe erg of niet erg de "gebreken" zijn voor echt goede / pro spelers.

Maar dat doet voor mij weinig af aan het SCII Torn nummer, blijf het heel geslaagd vinden :D

[ Voor 20% gewijzigd door ChillinR op 18-06-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:47
Zeker een goed nummer. En snap zeker wel de problemen van het bnet.2.0 Eigenlijks zou je op die lan parties/league rankled event Pc's Broodwar op moeten installeren en dat spelen.

Maar daar maak ik me uit eindelijk niet druk. Het enige wat me er van dwars zit is Cross Region. heb hier en daar wel een paar internationale vrienden waar ik eventueel graag tegen zou willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet zeuren.. maar geen LAN elimineert volledig de mogelijkheid om een draadloost ad-hoc netwerk op te zetten met 2-4 laptops echt OVERAL waar je wilt :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getting people online, playing and interacting is obviously the overall goal for the Battle.net platform, and that includes allowing people to play across regional boundaries as they have in the past.

Unfortunately, there are a multitude of challenges we have to overcome due to the unique regional account and billing options that didn't exist in the past. But those hurdles aren't insurmountable, and we are looking into solutions that will allow interested players to obtain access to other regional versions without having to buy another full copy of the game. Those solutions are something we're currently planning to have available through Battle.net Account Management within the first few months of StarCraft II's release.

Before that solution is implemented though, you're correct in that you'd need to purchase a US copy of the game on launch day to play in the US region.
lijkt erop dat ze het dus wel willen implementeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moerasgeest
Dat klinkt veelbelovend :)
Maar ook al komt er geen cross-region functionaliteit; ik denk dat het spel snel gekraakt zal worden zodat het via lan te spelen is. En dan kan je natuurlijk wel cross-region spelen met hamachi. (Of wordt de latency dan te groot...)

Either way denk ik dat het voor blizzard het beste is als ze gaan voor een 'hybride lan' oplossing waarbij er online authentificatie plaatsvindt en lan netwerken ook ondersteund zijn. Dit zal denk ik minder mensen doen neigen naar het kraken van het spel om toch te kunnen spelen over een lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
Hoewel ik het met je eens ben, zal het spel uiteraard in no-time gekraakt worden. Ik bedoel, als zelfs de beta al 2x is gekraakt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 01:40
Mijn eerste starcraft, ik heb de beta geinstalleerd en de crack. Zodat ik tegen AI kan spelen :)! Ik heb ook alle battle reports van blizzard gezien (met mcooper & dakim). Die zie je heel snel troepen bouwen en tegelijkertijd een economy runnen. Maar hoe krijgen ze zo snel een troepenmacht klaar? Ik doe meestal eerst echt gigantisch veel troepen bouwen, en dan alles in één keer erop smijten :9. Hebben jullie hier tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3e match van day[9] tegen tasteless gisteren was echt epic :D:D high templar ownage

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:52:
Mijn eerste starcraft, ik heb de beta geinstalleerd en de crack. Zodat ik tegen AI kan spelen :)! Ik heb ook alle battle reports van blizzard gezien (met mcooper & dakim). Die zie je heel snel troepen bouwen en tegelijkertijd een economy runnen. Maar hoe krijgen ze zo snel een troepenmacht klaar? Ik doe meestal eerst echt gigantisch veel troepen bouwen, en dan alles in één keer erop smijten :9. Hebben jullie hier tips voor?
veel gateways/barracks (+robotics facility/factory) bouwen, continue vol hebben (niet geqeued als het even kan) en dan heb je snel een grote legermacht ;)
verder natuurlijk heel veel oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 01:40
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:16:
3e match van day\[9] tegen tasteless gisteren was echt epic :D:D high templar ownage
Als ik mijn gegoogle goed heb gedaan zijn dat al matches van Starcraft 2 ofniet? Hebben jullie tips of sites die zulke matches veel bij houden? Zoals ik al eerder zei ben ik helemaal nieuw in de Starcraft wereld :D
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:24:
[...]

veel gateways/barracks (+robotics facility/factory) bouwen, continue vol hebben (niet geqeued als het even kan) en dan heb je snel een grote legermacht ;)
verder natuurlijk heel veel oefenen
Ja maar ik bouw meestal eerst best wel veel werkers (scv's toch :P ? ).. En daardoor heb ik niet zo veel grondstoffen om soldaten mee te maken..

[ Voor 12% gewijzigd door Bobmeister op 22-06-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 14:56
Awsom schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:34:
Als ik mijn gegoogle goed heb gedaan zijn dat al matches van Starcraft 2 ofniet? Hebben jullie tips of sites die zulke matches veel bij houden? Zoals ik al eerder zei ben ik helemaal nieuw in de Starcraft wereld :D
Zelf ken ik niet zo'n site. Wat ik heb gedaan, is me abonneren op HuskyStarcraft en HDStarcraft. Zij hebben de HDH Invitational gecast, waar ik in ieder geval veel plezier aan heb gehad. Als je net nieuw bent kan je misschien beter kijken naar Totalbiscuit's 'I suck at Starcraft', of naar de videos Husky en HD hebben gecast toen de Beta net uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ha, ik ben een Ghost recruit :D. Awesome psionic abilities! [cast] Brainmelt Target: Next Poster [/cast]

For the Dominion! xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(', 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' en 'Ik zoek nog een key, wie heeft er een?' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.