Hmm jammer.. datum vind ik altijd wel handig.. gebruik nu de beautiful smaller widget als klok.wim168 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:41:
[...]
jap, dat gaat met launcher pro plusalleen de dagen van de week en de datum zijn dan weg
Ik heb die guide gebruikt om screenshots te maken met de pc maar als ik een map toewijs waar de PC de drivers voor de ADB vandaan moet halen dan zegtie dat daar geen geschikte bestanden zijn. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Ik draai Windows 7, 64 bit.
Netjes, en die dClock was ik nog niet tegengekomen, die gaat meteen op me Hero nulasharor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:
[afbeelding]
HTC Wildfire Wildpuzzlerom
Bovenaan: Switchpro
Daaronder: dClock
Launcher is Launcherpro en wallpaper staat hier: http://interfacelift.com/...laying_with_sunlight.html
@wim168, er is geen free versie van SwitchPro
HTC Desire
Launcher: Launcher pro plus
ROM: CM6.0.2
Theme Minimal Matte CM6 N1 (Metamorph)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Toestel: Nexus One
ROM: Cyanogenmod 6 (recente nightly)
Launcher: ADW met standaard skin
Lockscreen:

Homescreen:

Linker home screen is alleen een 4x4 puremessenger widget, de rechter alleen een 4x4 purecalender widget. In het midden heb ik beatiful smaller weather bovenaan, in het midden een 2x2 purecalender (met alleen astrid tasks erin) en aantal links naar de meest gebruikte apps.
De achtergrond heb ik hier ergens in de draad gevonden (dank daarvoor, ik vind hem erg netjes).
Als je de onderste balk omhoog schuift dan komen er nog een aantal minder-vaak-gebruikte-maar-toch-handige-apps tevoorschijn, zoals de android market, system monitor app, ftp server en client en file manager.
De app drawer heb ik zo geconfigureerd dat alle apps die ik niet gebruik of al ergens anders staan eruit gefilterd zijn, hierdoor blijven maar twee pagina's over die ik iPhone-style horizontaal kan scrollen.
De lockscreen is widgetlocker met beautiful weather en sliders voor camera, lampje, unlock en stil/vibe/etc.
Verder is in de taskbar (of hoe dat ding ook heet) te zien dat ik SetCPU, JuiceDefender, Tasker en Locale gebruik.
Edit: ik was nog vergeten te melden dat ik Power Strip gebruik.
Als ik dubbel tap op de home knop dan komt er een balk tevoorschijn met vijf knopjes voor de volgende widgets: Power Control, Doggcatcher, Mixzing, Last.fm en Mini Info.
Echt extreem handig om bijvoorbeeld muziek te stoppen of om gps/wifi etc aan en uit te zetten terwijl je in een andere app zit.
Lockscreen:

Homescreen:

Linker home screen is alleen een 4x4 puremessenger widget, de rechter alleen een 4x4 purecalender widget. In het midden heb ik beatiful smaller weather bovenaan, in het midden een 2x2 purecalender (met alleen astrid tasks erin) en aantal links naar de meest gebruikte apps.
De achtergrond heb ik hier ergens in de draad gevonden (dank daarvoor, ik vind hem erg netjes).
Als je de onderste balk omhoog schuift dan komen er nog een aantal minder-vaak-gebruikte-maar-toch-handige-apps tevoorschijn, zoals de android market, system monitor app, ftp server en client en file manager.
De app drawer heb ik zo geconfigureerd dat alle apps die ik niet gebruik of al ergens anders staan eruit gefilterd zijn, hierdoor blijven maar twee pagina's over die ik iPhone-style horizontaal kan scrollen.
De lockscreen is widgetlocker met beautiful weather en sliders voor camera, lampje, unlock en stil/vibe/etc.
Verder is in de taskbar (of hoe dat ding ook heet) te zien dat ik SetCPU, JuiceDefender, Tasker en Locale gebruik.
Edit: ik was nog vergeten te melden dat ik Power Strip gebruik.
Als ik dubbel tap op de home knop dan komt er een balk tevoorschijn met vijf knopjes voor de volgende widgets: Power Control, Doggcatcher, Mixzing, Last.fm en Mini Info.
Echt extreem handig om bijvoorbeeld muziek te stoppen of om gps/wifi etc aan en uit te zetten terwijl je in een andere app zit.
[ Voor 12% gewijzigd door VorteX op 14-10-2010 10:30 ]
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Heb je een link naar de icoontjes?koekjeh schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:26:
HTC Desire
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat doen die twee bovenste icoontjes op je lockscreen?
Verder ziet het er erg nice uit, op de achtergrond na precies zoals ik hem zou willen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Links boven is camera denk ik...Tsurany schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:46:
[...]
Wat doen die twee bovenste icoontjes op je lockscreen?
Verder ziet het er erg nice uit, op de achtergrond na precies zoals ik hem zou willen
Makes very much sense. Die andere zal wel niet de fart functie zijn? (Sorry, t lijken net twee gedraaide drolletjes).
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik vind het eerder een spaarlamp. Dus misschien iets met schermhelderheid of energy saving mode?Tsurany schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:49:
Makes very much sense. Die andere zal wel niet de fart functie zijn? (Sorry, t lijken net twee gedraaide drolletjes).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Geloof ik niet.VorteX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:24:
Toestel: Nexus One
Lockscreen:
[afbeelding]
Homescreen:
[afbeelding]
Rechter home screen is alleen een 4x4 puremessenger widget, de linker alleen een 4x4 purecalender widget.
Dat is dus om het lampje aan te zetten.Dreanor schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:54:
[...]
Ik vind het eerder een spaarlamp. Dus misschien iets met schermhelderheid of energy saving mode?
Wat geloof je niet?
Hej, das lang geledenMini-me schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:56:
[...]
Lol, FlapteX... gotcha! Leef je nog steeds in Enschede?
[ Voor 50% gewijzigd door VorteX op 14-10-2010 10:22 ]
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Gok dat hij bedoeld dat je links en rechts door elkaar haalt.VorteX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:21:
Wat geloof je niet?
BingoTsurany schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:26:
[...]
Gok dat hij bedoeld dat je links en rechts door elkaar haalt.
Dat bedoelde ik idd.
[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 14-10-2010 10:36 ]
Goed puntTsurany schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:26:
[...]
Gok dat hij bedoeld dat je links en rechts door elkaar haalt.
1)
2)
3
4)
5)

SE Xperia X10 mini pro android 1.6 (nog wel
)
resolutie: 240x320
launcher: ADW.Launcher standalone donut
wallpaper: surffoto van mezelf
Alle apps zijn gratis (behalve t-mobile live tv, is onderdeel van Web n walk plus)
Scherm 3 is het hoofdscherm en het dock onderin is een theme van ADW (sticker album)
dock apps: standaard telefoonboek, standaard toetsblok, app drawer, ChompSMS, Maildroid
1) xperia flashlight, quick settings, Neo router, compass
facebook contacten sync, Speedtest, Droid phone control, easy tether
android tweak app
2)Google search widget
Gstring gitaar stem app, notes, layar, camera
Imdb app, Google maps, facebook app, Surfcheck app (golfhoogtes en webcams in NL)
Nos mobiel, Buienradar, XDA app, Nederlandse kranten app (mobiele versies)
3)Retro clock, Retro date
Snowstorm weather widget
Android Tweak widget
Google navigatie,Market, Opera mini, A2DP switcher widget
4)SE Timescape widget
BBC widget
NU widget
5) 3Cubed audio player widget (the best!)
T-mobile live tv, Youtube, Tunein radio streams, Videos
Het is natuurlijk wel schipperen met zo'n klein scherm, maar ik vind de telefoon wel goed, op de batterij na.

2)

3

4)

5)

SE Xperia X10 mini pro android 1.6 (nog wel
resolutie: 240x320
launcher: ADW.Launcher standalone donut
wallpaper: surffoto van mezelf
Alle apps zijn gratis (behalve t-mobile live tv, is onderdeel van Web n walk plus)
Scherm 3 is het hoofdscherm en het dock onderin is een theme van ADW (sticker album)
dock apps: standaard telefoonboek, standaard toetsblok, app drawer, ChompSMS, Maildroid
1) xperia flashlight, quick settings, Neo router, compass
facebook contacten sync, Speedtest, Droid phone control, easy tether
android tweak app
2)Google search widget
Gstring gitaar stem app, notes, layar, camera
Imdb app, Google maps, facebook app, Surfcheck app (golfhoogtes en webcams in NL)
Nos mobiel, Buienradar, XDA app, Nederlandse kranten app (mobiele versies)
3)Retro clock, Retro date
Snowstorm weather widget
Android Tweak widget
Google navigatie,Market, Opera mini, A2DP switcher widget
4)SE Timescape widget
BBC widget
NU widget
5) 3Cubed audio player widget (the best!)
T-mobile live tv, Youtube, Tunein radio streams, Videos
Het is natuurlijk wel schipperen met zo'n klein scherm, maar ik vind de telefoon wel goed, op de batterij na.
[ Voor 5% gewijzigd door Rizn op 15-10-2010 23:28 . Reden: typo ]
PSN: riznind
Hier wat screenshots van mijn Samsung Galaxy S met de laatste Android 2.2 update. Niets wat jullie nog niet gezien hebben, maar ben wel blij met het overzichtelijke resultaat.
Als launcher gebruik ik Launcher Pro en voor de rest spreken de widgets wel voor zich aangezien ze bij 80% van de screenshots voorkomen
- Tajm, Battstat, en calwidget.
- verder een aangepaste versie van de weather chanel widget.
Links
5x4 semitransparante CalWidget
Default Homescreen

Rechts

Het uiterst rechtse scherm heb ik gevuld met snelkoppelingen en het linkse scherm bevat Switchpro en een fotokader.
Wallpaper heb ik via google op de volgende site gevonden. http://ronny.ws/wallpapers/
Als launcher gebruik ik Launcher Pro en voor de rest spreken de widgets wel voor zich aangezien ze bij 80% van de screenshots voorkomen
- Tajm, Battstat, en calwidget.
- verder een aangepaste versie van de weather chanel widget.
Links
5x4 semitransparante CalWidget
Default Homescreen

Rechts

Het uiterst rechtse scherm heb ik gevuld met snelkoppelingen en het linkse scherm bevat Switchpro en een fotokader.
Wallpaper heb ik via google op de volgende site gevonden. http://ronny.ws/wallpapers/

[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-10-2010 12:56 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Upgrade van Android 2.1 naar Android 2.2.1 op mijn Motorola Milestone.
Je ziet hier dus LauncherPro Plus op Motorola Milestone met 7 homescreens.

•
LauncherPro Plus agenda widget met in het groot mijn afspraken en schoolrooster voor de komende tijd.

•
ADB wireless widget (van ADB wireless) zodat je over wifi de android debugger kan gebruiken, superhandig om een paar tweaks te doen terwijl ik mijn Milestone niet uit zijn dock hoef te halen,
•
Instant Rimshot widget
•
Sad Trombone widget
•
SetCPU widget (overclock)
•
Documents To Go recente documenten map (market)
•
Astro file manager shortcut
•
GMail shortcut

•
Android stock muziekapp widget
•
Shortcuts naar Angry Birds
•
Shortcut naar Sygic Mobile Maps
•
Shortcut naar Camera en Camcorder
• Shortcut naar PingChat!, en de beste MSN Messenger client voor Android (MSN Talk)
•
Google Latitude widget

•
Overzicht schoolrooster en persoonlijke agenda (Android Agenda Widget)

•
Beautiful Widgets Beautiful Home widget
•
Overzicht persoonlijke agenda (Android Agenda Widget)

•
LauncherPro Plus people widget
•
Shortcuts naar Penetrate en Skype
•
Shortcut naar Market
•
Map ontvangen bestanden van Bluetooth

•
LauncherPro Plus messaging widget
•
Shortcut naar GPS status app
•
Shortcut naar gallerij
•
Map met notities (AK notepad)
•
Link naar 'alle berichten' in GMail
Wallpaper: Geen idee, standaard in de ROM, misschien standaard van Android.
Je ziet hier dus LauncherPro Plus op Motorola Milestone met 7 homescreens.

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

• Shortcut naar PingChat!, en de beste MSN Messenger client voor Android (MSN Talk)
•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

•

Wallpaper: Geen idee, standaard in de ROM, misschien standaard van Android.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Toestel: SE Xperia X10
Launcher: ADW Launcher
Widgets: Beautiful Widgets, APNdroid, Battstatt
Wallpaper / TouchIT icons
Erg stoere wallpaper, ik heb hem van je gepikt, dankjeZedonite schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:23:
[afbeelding]
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik krijg het iig niet voor elkaar. Ik wil op mijn homescreen een losse 3g on/off switch hebben, waar ik zelf een icon aangeef.
Maar ik krijg dit helaas niet voor elkaar, weet iemand of dit mogelijk is en zoja waarmee?
Wat ik ook overigens erg irritant vind, welke 2g/3g widget ik ook toevoeg (zonder sense) er is er geen 1 die meteen mijn 3g off/on kan switchen, iedere keer kom ik ermee in het instellingen menu terecht, is daar uberhaubt wel een losse widget voor?
Maar ik krijg dit helaas niet voor elkaar, weet iemand of dit mogelijk is en zoja waarmee?
Wat ik ook overigens erg irritant vind, welke 2g/3g widget ik ook toevoeg (zonder sense) er is er geen 1 die meteen mijn 3g off/on kan switchen, iedere keer kom ik ermee in het instellingen menu terecht, is daar uberhaubt wel een losse widget voor?
[ Voor 32% gewijzigd door Strider op 19-10-2010 00:34 ]
BlaBlaBla
SwitchPro en Extended Controls, kunnen dit beide. Maar dat zijn wel allebei betaalde apps.Strider schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:01:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik krijg het iig niet voor elkaar. Ik wil op mijn homescreen een losse 3g on/off switch hebben, waar ik zelf een icon aangeef.
Overigens kan de standaard energiebeheer widget dit ook (maar dat is dan niet maar 1 losse knop)
Icoontjes kun je wijzigen met bettercut. Je kiest een actie en vervolgens geef je een naam op en wijs je een icon toe. Misschien is dat wat je zoekt.Strider schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:01:
Ik heb ze hier beide geprobeerd, maar mijn 3G gaat er niet mee aan. Werken die bij jullie wel?Razzah schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 03:11:
[...]
SwitchPro en Extended Controls, kunnen dit beide. Maar dat zijn wel allebei betaalde apps.
Overigens kan de standaard energiebeheer widget dit ook (maar dat is dan niet maar 1 losse knop)
*Na mijn APN te hebben terug gezet werkt extended controls wel.
En mijn eerste aanpassing

[ Voor 17% gewijzigd door Strider op 19-10-2010 15:02 ]
BlaBlaBla
Ik hou van een simpele homescreen zonder te veel gedoe er op 

HTC Hero, Cronos Froyo 1.2.0
Clock Widget
Weather Forecast
Pure Grid Calendar
Extended Controls
Launcher Pro

HTC Hero, Cronos Froyo 1.2.0
Clock Widget
Weather Forecast
Pure Grid Calendar
Extended Controls
Launcher Pro
Erg mooi, heb je alle icons apart gewijzigd (met BetterCut of standaard in ADW o.i.d.) of mis ik iets en kan ADW dit automatisch?Zedonite schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:23:
[afbeelding]
Je kan met ADW een Custom Shortcut aanmaken met de naam en het icoontje dat je zelf wilt.Mr.Myst schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:15:
Erg mooi, heb je alle icons apart gewijzigd (met BetterCut of standaard in ADW o.i.d.) of mis ik iets en kan ADW dit automatisch?
Nickname does not reflect reality

Samsung Galaxy S
Launcherpro plus als home replacement
curvefish on/off widgets aangepast naar tallmin stijl door mijzelf
BattStatt als batterij widget
[ Voor 8% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 21-10-2010 15:56 ]
Leuke wallpaper!Zedonite schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:23:
[afbeelding]
Heb je ook een linkje naar de wallpaper voor ons? Vind het wel een mooie wallpaper.Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:55:
[afbeelding]
Samsung Galaxy S
Launcherpro plus als home replacement
curvefish on/off widgets aangepast naar tallmin stijl door mijzelf(aangepast door de apk's zelf direct te editten)
BattStatt als batterij widget
groter heb ik hem niet kunnen vindenJoen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:55:
[...]
Heb je ook een linkje naar de wallpaper voor ons? Vind het wel een mooie wallpaper.
http://www.flickr.com/photos/49251452@N08/4506634483/
Thnx.Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:56:
[...]
groter heb ik hem niet kunnen vinden
http://www.flickr.com/photos/49251452@N08/4506634483/
Misschien zal het net voldoende zijn.
Hallo Strider,Strider schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:32:
[...]
Ik heb ze hier beide geprobeerd, maar mijn 3G gaat er niet mee aan. Werken die bij jullie wel?
*Na mijn APN te hebben terug gezet werkt extended controls wel.
En mijn eerste aanpassing:
[afbeelding]
Hoe heb je die onderkant zo gekregen? Ik heb Launcher Pro waarmee ik een aantal docs kan toepassen, maar deze niet. Thanks!
Heeren stop Uwer icoonen in den tekstuele vorm van hen waardeer ik ten zeerste, met naame in het dock stop Eenige tekst ende uitleg over het hoe en wat met betrekking tot het omvormen mijner dock tot zoals het dock van Gh0stw4lk3r wordt ten zeerste op prijs gesteld stop
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Je kan de "iconen" ook gewoon verwerken in je achtergrond plaatje zelf en dan als icoon een transparante .png gebruiken van 1x1 pixel. Zo wordt je icoon niet door LP gedownscaled en houdt ie zijn originele kwaliteit/formaat.
Verwijderd
Simpel. Bij Launcher Pro (en vast ADW ook wel) kan je custom icoontjes neergooien voor welke app/shortcut dan ook. Maak (of vind) icoontjes zoals in genoemd voorbeeld en selecteer deze voor de shortcuts in de onderste dock. Uiteraard kan dit ook voor shortcuts op het bureaublad zelf.Obiter dictum schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:26:
Heeren stop Uwer icoonen in den tekstuele vorm van hen waardeer ik ten zeerste, met naame in het dock stop Eenige tekst ende uitleg over het hoe en wat met betrekking tot het omvormen mijner dock tot zoals het dock van Gh0stw4lk3r wordt ten zeerste op prijs gesteld stop
Succes! (stop)
Kan, op deze manier worden de iconen echter vrijwel altijd gescaled en dat is niet altijd wenselijk (lees: lelijk(er)).
Verwijderd
Is ook een methode. Echter verlies je zo wel de mogelijkheid om tussen je docks van links naar rechts, dan wel vise versa, te scrollen.Brad Pitt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:31:
Je kan de "iconen" ook gewoon verwerken in je achtergrond plaatje zelf en dan als icoon een transparante .png gebruiken van 1x1 pixel. Zo wordt je icoon niet door LP gedownscaled en houdt ie zijn originele kwaliteit/formaat.
Het verlies van kwaliteit is gemakkelijk te ondervangen door de icoontjes zelf al in de goede resolutie te maken
Dan verlies je alsnog (iets) kwaliteit aangezien de iconen die je downloadt (niet de tekst dingen die je gemakkelijk zelf even kan maken) standaardmatig een andere resolutie hebben. Ik snap je wel hoor, dat wel
Heb mijne een halloween update gegeven en Darky's Raw Steel Edition v2.2 rom erop gezet die alles een mooier staalkleurig uiterlijk geeft. Vond alle kleuren van de standaard 2.2 voor de galaxy s niet mooi.
Icons zijn nog steeds in de stijl van wp7 en lettertype is comforta

Hmmz, even wat .png'tjes gemaakt om deze via ADW launcher op een geroote HTC Desire als icoontjes in te stellen n.a.v. de handige tips, maar de .png's worden niet weergegeven in de gallery als ik ze als custom icon wil gebruiken. Apart is wel dat ze wél worden gevonden; eerst telde de betreffende map volgens de Gallery 60 afbeeldingen, nu 64 (dus de 4 png's worden geteld, maar niet weergegeven).
Edit; via een filemanager worden ze wél gevonden, en ook geopend in de gallery. Selecteer ik ze echter via ADW met een filemanager als icon dan gebeurt er weer niets met het icon
Het is bijvoorbeeld deze;
Edit; via een filemanager worden ze wél gevonden, en ook geopend in de gallery. Selecteer ik ze echter via ADW met een filemanager als icon dan gebeurt er weer niets met het icon
Het is bijvoorbeeld deze;

[ Voor 25% gewijzigd door Obiter dictum op 22-10-2010 11:26 ]
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Ook maar eens bezig geweest. Nog ff wat tweaken, maar wacht ff tot de nieuwe MIUI uit is. Dan ff bezig met wat custom icons.
Nexus One met MIUI en Launcher Pro+
Widgets:
- Modded Dark Widgets by Ultralinx --> Google Search, News en Smooth Calendar
- Beautiful Widgets Weather 4x1
- BattStatt
- Typoclock
- People widget Launcher Pro+ modded by signals23
- Messaging widget Launcher Pro+ modded by signals23
Wallpaper: Dark Wood Floor
Links 2

Links 1

Home

Rechts 1

Rechts 2
Widgets:
- BattStatt
- Typoclock
Links 2

Links 1

Home

Rechts 1

Rechts 2

Verwijderd
Ik heb vandaag dit ontdekt: Nog steeds een concept, maar misschien toch al eens leuk om te laten zien:

Video-demo
Ziet er echt heel leuk uit vind ik. Nu, zo als ik al zei is het nog steeds een concept. Hier kunnen geïnteresseerden hun hulp aanbieden.

Video-demo
Ziet er echt heel leuk uit vind ik. Nu, zo als ik al zei is het nog steeds een concept. Hier kunnen geïnteresseerden hun hulp aanbieden.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 21:31 ]
Komt iets na Gran Turismo 6 uit denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:26:
Ziet er echt heel leuk uit vind ik.
Ik zie dat je gebruik maakt van Pure calendar Widget. Hoe krijg je het voor elkaar dat je geen ''zwarte'' balk ziet bij de dagdelen zeg maar? Ik zie dan een soort van zwarte balk die aan het einde van de calender vervaagd...Robin64 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:13:
Heb mijne een halloween update gegeven en Darky's Raw Steel Edition v2.2 rom erop gezet die alles een mooier staalkleurig uiterlijk geeft. Vond alle kleuren van de standaard 2.2 voor de galaxy s niet mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Ik had gehoopt dat ik met deze post toch iets bijdroeg, maar ik heb me blijkbaar vergist. Mijn excuses ...Brad Pitt schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:30:
[...]
Komt iets na Gran Turismo 6 uit denk ik.
Hahaha! Nee ziet er toch supermooi uit! Zag hem vanmiddag op XDA en het LauncherPro forum ook voorbij komen. Zou wel waanzinnig zijn als zoiets zou komen, maar er zitten mijns inziens iets te heftige dingen in om het daadwerkelijk in déze vorm uit te brengen. Bepaalde aspecten zullen uiteraard heus wel mogelijk zijn though.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:32:
Ik had gehoopt dat ik met deze post toch iets bijdroeg, maar ik heb me blijkbaar vergist. Mijn excuses ...
Ik ben hem niet, maar ik kan wel het antwoord geven.Possible schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:31:
Ik zie dat je gebruik maakt van Pure calendar Widget. Hoe krijg je het voor elkaar dat je geen ''zwarte'' balk ziet bij de dagdelen zeg maar? Ik zie dan een soort van zwarte balk die aan het einde van de calender vervaagd...
Kies de juiste skin. Je hebt de skin transparant (waar jij het over hebt) en de skin fully transparant (welke hij, en ik ook gebruiken).
Hoe krijg jij je icons zo mooi rond?Amelandbor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:51:
Ook maar eens bezig geweest. Nog ff wat tweaken, maar wacht ff tot de nieuwe MIUI uit is. Dan ff bezig met wat custom icons.
Widgets:
- BattStatt
- Typoclock
Links 2
[afbeelding]
Links 1
[afbeelding]
Home
[afbeelding]
Rechts 1
[afbeelding]
Rechts 2
[afbeelding]
Moet zeggen dat dat er wel echt super mooi uitziet en meteen iets nieuws met zich mee brengt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:26:
Ik heb vandaag dit ontdekt: Nog steeds een concept, maar misschien toch al eens leuk om te laten zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Video-demo
Filmpje is ook mooi gedaan haha that guy got some skills
Hoop dat dat project van de grond komt
MIUIGrudgie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:25:
Hoe krijg jij je icons zo mooi rond?
Oww.. de rom! ik dacht een app ofzo
Ik heb de Eclair skin gebruik en die is normaal helemaal grijs maar je kan deze transparant maken in de skin settings.Possible schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:31:
Ik zie dat je gebruik maakt van Pure calendar Widget. Hoe krijg je het voor elkaar dat je geen ''zwarte'' balk ziet bij de dagdelen zeg maar? Ik zie dan een soort van zwarte balk die aan het einde van de calender vervaagd...
Inderdaad de MIUI rom, maar je kan natuurlijk ook zelf aan het klooien met desktop visualizer en custom icons. Dan kan je in elk geval de icons op je homescreens vervangen.
Dit kan natuurlijk met de bekende alternatieve Launchers ook gewoon zonder Desktop VisualizerAmelandbor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:13:
Inderdaad de MIUI rom, maar je kan natuurlijk ook zelf aan het klooien met desktop visualizer en custom icons. Dan kan je in elk geval de icons op je homescreens vervangen.
Verwijderd

Wat zie je?
HTC Hero
- Fusion!ROM 2.2.1
- s23 GTX Hero theme
- LauncherPro
- Calwidget (4x1, met een directe snelkoppeling naar de calendar)
- Fancy Widget (aangepast volgens het s23 GTX Hero theme). Als je op de uren klikt, open hij Buienalarm, de minuten gaan naar Alarm Clock Xtreme
- Power Control Widget (aangepast volgens het s23 GTX Hero theme)
Update van mijn desktop. Samsung Galaxy S (Froyo 2.2)
Pure calender Widget en de Grid widget, Beautiful Widgets en de UPS icons. Wallpaper heb ik ooit ergens gevonden, maar geen idee meer waar.
Van links naar rechts.

Pure calender Widget en de Grid widget, Beautiful Widgets en de UPS icons. Wallpaper heb ik ooit ergens gevonden, maar geen idee meer waar.
Van links naar rechts.

Ziet er strak uit! Mag ik vragen waar je de icons vandaan hebt?BillSpaarbank schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:17:
Update van mijn desktop. Samsung Galaxy S (Froyo 2.2)
...
ThnxTTZ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:14:
[...]
Ziet er strak uit! Mag ik vragen waar je de icons vandaan hebt?
Als je op www.deviantart.com zoekt naar UPS icon, dan kom je een aantal rarretjes tegen.
Ik heb Beautiful Widgets erop staan maar ik kan alleen kiezen uit bijv Weather Home en Small. Zie nergens 4x1 Weather staan hoe zou dat kunnen?Amelandbor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:51:
Widgets:
- BattStatt
- Typoclock
Links 2
[afbeelding]
Links 1
[afbeelding]
Home
[afbeelding]
Rechts 1
[afbeelding]
Rechts 2
[afbeelding]
Je moet minimaal versie 3.17 hebbenfrankdewildt schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:21:
[...]
Ik heb Beautiful Widgets erop staan maar ik kan alleen kiezen uit bijv Weather Home en Small. Zie nergens 4x1 Weather staan hoe zou dat kunnen?
Toestel:

Homescreen

Homescreen met notificatie

Tools scherm

Tools scherm menu

Media scherm

Media scherm met menu
- Model: Samsung Galaxy S
- Home replacement: Launcher Pro
- Applicaties: Folder Organizer, Tajm (klok), battstatt (batterijmeter), Desktop visualizer, Music mod
- De kleine tekstmenu's op het hoofdhomescreen werken echt; dmv. launcher pro shortcuts. Als erop geklikt word scrollen deze zelf naar het juiste homescreen (internet, media, etc).
- Font is aangepast in android; widgets pakken deze font over (bijv. tijd/batterij widget).
Geld ook voor de browser, menu, etc. - Op de homescreens 1 tm 3 en 5 tm 7 heb ik een woord geplaatst. Als hierop gedrukt word (bijv. media) verschijnt er een folder organizer menu met de applicaties die onder deze categorie vallen.
Deze woordjes zijn png's die ik in "the Gimp" tekenpakket heb gemaakt met zelfde font die ik in Android heb vervangen. - Notificatiebalk vervangen door een transparante versie; deze staat standaard op verbergen omdat Launcher pro er een eigen zwarte balk onder zet. Mbv. een swype actie naar boven op de appdrawer knop kan ik de notificatiebalk oproepen en verbergen. Hier is deze gelukkig wel transparant.
- Lagfix kernel + notificatie - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814228
Alle partities zitten op EXT4, plus de startuptweaks toegepast.
- Calender widget vinden, weerwidget plaatsen, kaloer clock downloaden, notificatie app downloaden.
- Uitzoeken waarom ik niks meer van de market kan downloaden....

Homescreen

Homescreen met notificatie

Tools scherm

Tools scherm menu

Media scherm

Media scherm met menu
Zeer nette homescreen! Ik ben zelf nu al een tijdje bezig met uitzoeken hoe het nou precies zit met het maken van eigen themes/homescreens. Iemand misschien een goede tutorial? (kan aan mij liggen, maar google geeft me vrij weinig resultaten..)
Of misschien kan iemand even snel uitleggen welke programma's er benodigd zijn, de afmetingen die de icons moeten hebben (of ben je daar ook vrij in?
) etc. vanaf daar lukt 't zelf wel verder denk ik.
Mon excuses als 't ergens duidelijk aangegeven wordt, ik heb 't zelf nog niet kunnen vinden en ben inmiddels al een tijdje verschillende topics aan het doorlezen
*edit: Zoiets als bovenstaande post lijkt me wel erg vet.
Of misschien kan iemand even snel uitleggen welke programma's er benodigd zijn, de afmetingen die de icons moeten hebben (of ben je daar ook vrij in?
Mon excuses als 't ergens duidelijk aangegeven wordt, ik heb 't zelf nog niet kunnen vinden en ben inmiddels al een tijdje verschillende topics aan het doorlezen
[ Voor 7% gewijzigd door Creadion op 26-10-2010 12:22 ]
Op zich is er op XDA wel veel info te vinden over thema's en dergelijke. Is dit wat je zoekt?Creadion schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:18:
Zeer nette homescreen! Ik ben zelf nu al een tijdje bezig met uitzoeken hoe het nou precies zit met het maken van eigen themes/homescreens. Iemand misschien een goede tutorial? (kan aan mij liggen, maar google geeft me vrij weinig resultaten..)
Of misschien kan iemand even snel uitleggen welke programma's er benodigd zijn, de afmetingen die de icons moeten hebben (of ben je daar ook vrij in?) etc. vanaf daar lukt 't zelf wel verder denk ik.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=527
Welke notificatiebalk is dat?Amdk6II schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:34:
• Notificatiebalk vervangen door een transparante versie; deze staat standaard op verbergen omdat Launcher pro er een eigen zwarte balk onder zet. Mbv. een swype actie naar boven op de appdrawer knop kan ik de notificatiebalk oproepen en verbergen. Hier is deze gelukkig wel transparant.
Heb je toevallig een andere link naar je weer widget? Hij is niet meer in de market te vinden.tzanten schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:24:
[afbeelding]
Motorola Milestone (G.O.T. 2.2.1.)
Klok: Typoclock
Weer: Weather widgets Yr.no
Theme is black sun
Verwijderd
Welk font is dat? Heb je evt. een linkje?Amdk6II schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:34:
(...)
• Font is aangepast in android; widgets pakken deze font over (bijv. tijd/batterij widget).
Geld ook voor de browser, menu, etc.
(...)
Jouw homescreen ziet er fantastisch uit btw...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 22:07 ]
Tnx! Ik heb hem overigens iets aangepast; terug naar 5 schermen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:06:
[...]
Welk font is dat? Heb je evt. een linkje?
Jouw homescreen ziet er fantastisch uit btw...Thumbs up!
Zoveel klok en batterij widgets is niet goed voor de accu.
Font heet "Caviar Dreams", je vind hem op deze website: http://www.dafont.com/theme.php?cat=501
[edit] Nog een opmerking; de font mist het "wachtwoord rondje", de welbekende "●" geeft deze weer als een soort engeltje.
[ Voor 12% gewijzigd door Amdk6II op 26-10-2010 22:21 . Reden: Toevoeging ]
HTC Desire, ADW Launcher met Desktop visualizer i.c.m. Folderorganiser om mapjes onder de custom widgets aan te kunnen maken. Ik weet alleen nog niet zeker of ik het homescreen wel mooi vind, ik denk dat het wat te weinig info weergeeft... Maar goed, paar daagjes aan laten staan en kijken wat ik er van ga vinden;

Ik zou eerst eens proberen wat consistentie te vinden qua fontsizes en zo. Behoorlijk rommelig zo IMHO, met in het bijzonder de app drawer. Ongelijke hoogtes, ongelijk formaat, afgebroken karaktersObiter dictum schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:20:
Maar goed, paar daagjes aan laten staan en kijken wat ik er van ga vinden;

naar aanleiding van http://www.xda-developers...ock-tutorial-for-android/ ben ik zelf ook aan de slag gegaan op mijn Galaxy S.
het idee hierachter is , als je met Launcher pro 6 homescreens instelt, je wallpaper precies 1/5 van je scherm verplaatst, hierdoor kan je op een heel andere manier gebruik maken van je schermen.

homescreen met BattStatt en Clockr, de iconen onderin zijn 3 widgets van SMSunread (missed calls, email en sms) en 1 icoon via desktop visualizer (internet)

Media scherm met alle media apps en tapatalk widgets

Games scherm met de welbekende games

Apps scherm met meest gebruikte apps

Tools scherm met oa extended controls en audiomanager widgets
het idee hierachter is , als je met Launcher pro 6 homescreens instelt, je wallpaper precies 1/5 van je scherm verplaatst, hierdoor kan je op een heel andere manier gebruik maken van je schermen.

homescreen met BattStatt en Clockr, de iconen onderin zijn 3 widgets van SMSunread (missed calls, email en sms) en 1 icoon via desktop visualizer (internet)

Media scherm met alle media apps en tapatalk widgets

Games scherm met de welbekende games

Apps scherm met meest gebruikte apps

Tools scherm met oa extended controls en audiomanager widgets
Verwijderd
Dank!Amdk6II schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:19:
[...]
Tnx! Ik heb hem overigens iets aangepast; terug naar 5 schermen.
Zoveel klok en batterij widgets is niet goed voor de accu.
Font heet "Caviar Dreams", je vind hem op deze website: http://www.dafont.com/theme.php?cat=501
[edit] Nog een opmerking; de font mist het "wachtwoord rondje", de welbekende "●" geeft deze weer als een soort engeltje.

- Legend (standaard met 2.1)
- typoclock, calwidget, ADW launcher, SMS unread count, Gmail unread count
- eigen foto als background
Ik ben nog op zoek naar een goede lockscreen. De standaard sense past niet echt meer bij de rest. Kan ik ook het standaard android lockscreen activeren?
[ Voor 28% gewijzigd door juhet op 27-10-2010 13:47 ]
Heb mijn DHD nu sinds gisteren en dit is wat het eindresultaat is van een hele middag customizen. Heb hem ook even snel geroot met VISIONary om ShootMe te gebruiken:

Widgets van links naar rechts:
- Pure Calendar
- Typoclock
- SwitchPro Widget
- Weather Forecast
- Battstatt
Launcher is Launcherpro Plus, met zelfgemaakte icons (app drawer icon heb ik ergens anders vandaan geplukt).

Widgets van links naar rechts:
- Pure Calendar
- Typoclock
- SwitchPro Widget
- Weather Forecast
- Battstatt
Launcher is Launcherpro Plus, met zelfgemaakte icons (app drawer icon heb ik ergens anders vandaan geplukt).
[ Voor 33% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2010 16:40 ]
Hmm, niet voor de Milestone zover ik lees/zie. Ben inmiddels aan 't proberen blacksun erop te knallen, helaas gaat dit niet zoals het moet gaan, blijft hangen in de boot..BillSpaarbank schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:08:
[...]
Op zich is er op XDA wel veel info te vinden over thema's en dergelijke. Is dit wat je zoekt?
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=527
Mgoed, dat is de reden dat je van te voren nandroid draait
Vind het er echt super vet uitzien en heb even die tutorial doorgelezen en probeer het nu toe te passen op mijn Deisre HD maar het wil niet echt lukken. (ben een noob met android want heb mijn telefoon sinds gister.)Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:48:
naar aanleiding van http://www.xda-developers...ock-tutorial-for-android/ ben ik zelf ook aan de slag gegaan op mijn Galaxy S.
beautiful widgets moet je voor betalen.. klopt dat? hoe ga ik dat doen zonder credit card? iemand tips?
Thx
Door een prepaid creditcard te gebruiken, bijvoorbeeld https://www.3vcash.nl/
Verwijderd
Mijn nieuwe homescreen na een middagje "vervelen" 
LauncherPro Plus
Schermpje #1 met Purecalendar

Scherm #2 met al het communicatie gebeuren

Scherm #3 is het homescreen zelf met Digital Clock Widget & Battstatt

Scherm #4 heeft wat overige apps. Sommige icoontjes zijn mappen gemaakt met Smart Shortcuts

Scherm #5 heeft 2x een SwitchPro widget om het één en ander in en uit te schakelen, daarboven 4 apps en één Smart Shortcuts map met de overige "tools"

De "app drawer", die ik inmiddels niet meer zo vaak nodig heb, open ik door op "HOME" of "APPS" omhoog te schuiven. Door op "TOOLS" omhoog te schuiven opent mijn notificatiebalk. Als ik op "COMM" omhoog schuif ga ik direct naar mijn contacten; en als ik omhoog schuif op het "PLANN" icoontje (van planning, kon niks beters bedenken met 4 letters
) opent het scherm voor een nieuwe kalender afspraak.
Icoontjes en dock heb ik zelf gemaakt, maar dat zijn dan ook geen grafische hoogstandjes
Alle icoontjes onder in beeld brengen me naar het bijbehorende scherm d.m.v. LauncherPro shortcuts.
LauncherPro Plus
Schermpje #1 met Purecalendar

Scherm #2 met al het communicatie gebeuren

Scherm #3 is het homescreen zelf met Digital Clock Widget & Battstatt

Scherm #4 heeft wat overige apps. Sommige icoontjes zijn mappen gemaakt met Smart Shortcuts

Scherm #5 heeft 2x een SwitchPro widget om het één en ander in en uit te schakelen, daarboven 4 apps en één Smart Shortcuts map met de overige "tools"

De "app drawer", die ik inmiddels niet meer zo vaak nodig heb, open ik door op "HOME" of "APPS" omhoog te schuiven. Door op "TOOLS" omhoog te schuiven opent mijn notificatiebalk. Als ik op "COMM" omhoog schuif ga ik direct naar mijn contacten; en als ik omhoog schuif op het "PLANN" icoontje (van planning, kon niks beters bedenken met 4 letters
Icoontjes en dock heb ik zelf gemaakt, maar dat zijn dan ook geen grafische hoogstandjes
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 22:59 ]
Ik zou er iets als "CAL" van maken, verder schiet me ook niets beters te binnen"PLANN" icoontje (van planning, kon niks beters bedenken met 4 letters)
[ Voor 29% gewijzigd door jacobras op 28-10-2010 00:10 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
PLAN is toch gewoon vier lettersVerwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:55:
en als ik omhoog schuif op het "PLANN" icoontje (van planning, kon niks beters bedenken met 4 letters)
Waar heb je die typoclock vandaan? Heb zelf ook een Legend, maar kan hem niet vinden in de market....juhet schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:45:
[afbeelding]
- Legend (standaard met 2.1)
- typoclock, calwidget, ADW launcher, SMS unread count, Gmail unread count
- eigen foto als background
Ik ben nog op zoek naar een goede lockscreen. De standaard sense past niet echt meer bij de rest. Kan ik ook het standaard android lockscreen activeren?
Erg strakke HS btw
...
@jvbijleveld
Google zoeken op 'android typoclock'. Deze bijvoorbeeld: http://www.postbus31.com/6896/android-typoclock-de-datum-en-tijd-als-fraai-widget-op-je-android-homescreen/
Google zoeken op 'android typoclock'. Deze bijvoorbeeld: http://www.postbus31.com/6896/android-typoclock-de-datum-en-tijd-als-fraai-widget-op-je-android-homescreen/
Gisteren eens tijd gehad om wat de gaan proberen, met het volgende als gevolg. Ik gebriuk ander lockscreen, plus maar 1 homescreen met informatie en twee folders waar de gebruikte apps in zitten. Liefst zou ik op lockscreen een andere widget gebruiken voor informatie over smsjes en mails, weet iemand een widget die deze minimalistisch kan laten zien, liefst in 1 kleine widget?
HTC Legend

Lockscreen
- WidgetLocker
- TypoClock
- SmsUnread icoontjes met custom afbeeldingen

Homescreen
- TypoClock
- CalWidget
- FolderOrganizer folders met inhoud op volgende screens

Application Folder
- Zooi apps

Games Folder
- Zooi games
HTC Legend

Lockscreen
- WidgetLocker
- TypoClock
- SmsUnread icoontjes met custom afbeeldingen

Homescreen
- TypoClock
- CalWidget
- FolderOrganizer folders met inhoud op volgende screens

Application Folder
- Zooi apps

Games Folder
- Zooi games
Verwijderd
Dit zou ik graag ook nog willen weten. Die van mij is afgrijselijk blauwPluisje89 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:44:
Ik zie hier af en toe een WeatherBug app met een zwarte achtergrond.
Mijn ogen zullen wel kleurenblind zijn... maar oe doen jullie dat?
Als ik dat kan fixen krijg je een screenshot
Verwijderd
Oh ja, haha... GoedemorgenBrad Pitt schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:58:
[...]
PLAN is toch gewoon vier lettersMaar dan nog, lekker boeien aangezien TOOLS er ook vijf zijn

Het moesten er iig vier of vijf zijn, CAL vond ik te kort (i.v.m. de andere icoontjes). Dus ben maar voor PLANN gegaan met dubbel n (naast COMM met dubbel m) zodat het duidelijk is dat het een afkorting is.
Kijk eens op http://www.pixelspore.comVerwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:48:
[...]
Dit zou ik graag ook nog willen weten. Die van mij is afgrijselijk blauw
Daar vind je de "Weather Widgets (yr.no)" die allen een zwarte achtergrond hebben. Ook is de betrouwbaarheid van de weersvoorspellingen van yr.no (de Noorweegse KNMI) erg goed!
Trouwens ook te vinden op http://www.androidzoom.co...er-widgets-yrno_bfcg.html en http://www.androlib.com/a....com-ermesjo-yr-Ftqm.aspx
Mazda MX-30
Heb dit geprobeerd. Kom er niet echt achter hoe de Launcher Pro Dock Settings ingesteld moeten worden.Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:48:
Hoe moet onderstaande gedaan worden:
Position 1
Shortcut = screen_6.lps
Icon = Dock_Tools.png
Swipe Action = Clock
......
Heb alle bestanden opgeslagen op mijn SGS.
je moet de lps bestanden op je interne sdcard in de map download zetten.Yazoo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:02:
[...]
Heb dit geprobeerd. Kom er niet echt achter hoe de Launcher Pro Dock Settings ingesteld moeten worden.
Hoe moet onderstaande gedaan worden:
Position 1
Shortcut = screen_6.lps
Icon = Dock_Tools.png
Swipe Action = Clock
......
Heb alle bestanden opgeslagen op mijn SGS.
dan vanuit je homescreen een je dock lang ingedrukt houden, kiezen voor change shortcut, daarna kiezen voor launcher pro shortcuts. als het goed is zie je nu je lijstje van lps bestanden staan.
Verwijderd
Nou, ik heb ook maar even zitten knutselen. Echt geweldig is het niet, maar toch leuk om even te laten zien.
Gewoon een standaard lock screen

Homescreen met D-Clock widget, CalWidget en weatherbug waar ik niet echt tevreden over ben. Ik zie hier in ieder geval geen wolkje/zonnetje als ik naar buiten kijk
Verder nog een dock van Launcherpro+ met o.a. mijn sms (Handcent sms) en m'n gmail.

Scherm met wat apps die ik veel gebruik.

Ik ben er nog niet over uit hoeveel homescreens ik nou wil en wat ik er op ga zetten. Ik vind de Facebookwidget van Launcherpro erg handig, maar die neemt gelijk een heel scherm in beslag. Deze standaard Facebookwidget geeft maar één berichtje weer. Tjah, het is of het één of het ander..
Ook nog de bookmarks-widget van launcherpro die ik er net pas op heb gezet.
Ook zie je m'n tweede dock, met mappen voor android-apps, games, internet-apps, media-apps en tools.

Nog een handig schermpje die ik wel ga houden. SwitchPro Widget, Audiomanager Widget en wat handige tools.

Ik heb ook nog een schermpje met de Friends Widget van Launcherpro, maar dat spreekt voor zich.
Gewoon een standaard lock screen

Homescreen met D-Clock widget, CalWidget en weatherbug waar ik niet echt tevreden over ben. Ik zie hier in ieder geval geen wolkje/zonnetje als ik naar buiten kijk
Verder nog een dock van Launcherpro+ met o.a. mijn sms (Handcent sms) en m'n gmail.

Scherm met wat apps die ik veel gebruik.

Ik ben er nog niet over uit hoeveel homescreens ik nou wil en wat ik er op ga zetten. Ik vind de Facebookwidget van Launcherpro erg handig, maar die neemt gelijk een heel scherm in beslag. Deze standaard Facebookwidget geeft maar één berichtje weer. Tjah, het is of het één of het ander..
Ook nog de bookmarks-widget van launcherpro die ik er net pas op heb gezet.
Ook zie je m'n tweede dock, met mappen voor android-apps, games, internet-apps, media-apps en tools.

Nog een handig schermpje die ik wel ga houden. SwitchPro Widget, Audiomanager Widget en wat handige tools.

Ik heb ook nog een schermpje met de Friends Widget van Launcherpro, maar dat spreekt voor zich.
Facebook widget kan je perfect resizen...
Verwijderd
... als je LauncherPro Plus hebtmajoh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:19:
Facebook widget kan je perfect resizen...
Of ADWLauncher (gratis)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.