Post je Homescreen! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 378.092 views

Verwijderd

Scrooloose, ik persoonlijk vind het veel te druk om naar te kijken en erg onoverzichtelijk.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Morgion schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:41:
Zo, net nog even de tijd gehad om verder te werken aan mijn nieuwe stijl.

[afbeelding]
Ik vind het gaaf, niet 100% mijn smaak, maar erg origineel _/-\o_

www.casarodriguillo.com

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Pinin schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:19:
[...]

Origineel +1
Maar ik vind 't echt verschrikkelijk :D

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:43
Pinin schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:19:
[...]

Hehe, ik weet zelf ook nog niet helemaal of ik hem ga houden, maar ik vind t wel leuk om eraan te klooien en te kijken wat wel en niet kan. Originaliteit was hier dan ook de inzet. :)

Verwijderd

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:25
ScrooLoose schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:38:
[afbeelding]

Proof of concept...
Wat vinden jullie ervan ?
ziet er gaaf uit, ik denk als je knalkleuren erin knalt dat je echt een mooi effect kunt krijgen ( Groen, Paars, Geel, Oranje etc)

• Morgion
Ik zit net weer verder te denken aan hele andere dingen. :P Nu vraag ik me af waar de standaard app icons staan op de sd van mijn SGS? Kan ik daar bij zonder root?

• praliwi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 12:56
M'n default homescreen, Galaxy S met launcherpro, plaatje is niet echt scherp geworden zie ik nu.

Als je op de widget met de 'G' drukt opent ie een lijstje met games, als je op de widget met 'A' drukt krijg je een lijstje met apps die ik veel gebruik.

Verder kan ik m'n vriendin met het telefoontje en het berichtwolkje meteen bellen of smsen.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Ze5B7.jpg

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:50
praliwi schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:14:
M'n default homescreen, Galaxy S met launcherpro, plaatje is niet echt scherp geworden zie ik nu.

Als je op de widget met de 'G' drukt opent ie een lijstje met games, als je op de widget met 'A' drukt krijg je een lijstje met apps die ik veel gebruik.

Verder kan ik m'n vriendin met het telefoontje en het berichtwolkje meteen bellen of smsen.

[afbeelding]
Dat is wel vet, die widgets :D
Welke zijn het allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

ScrooLoose schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:47:
Er zijn een aantal aardig mooie homescreens langsgekomen met die mooie custom icons maar ik stoorde me een beetje aan de vershillen in de ruimtes tussen de icons dus ik ben een avondje aan het klooien geweest in paint.net om dat goed te krijgen.

[afbeelding]

Er is wel iets eigenaardigs aan de hand met de resoluties die de buttons hebben.
De 2x1 button heeft een verticale resolutie van 125px maar als je die dezelfde verticale resolutie geeft als de 1x1 (129px) dan klopt er weer geen hol van met de uitlijning, en dat heb je met bijna allemaal.
Maar misschien doe ik ergens iets verkeerd :)

Op het scherm is de uitlijning met deze resoluties iig helemaal goed.
Er zijn nog meer verschillende grote buttons maar deze zijn volgens mij de meest gebruikten.

Ik ben er iig tevreden mee, nu alleen nog leuke plaatjes zoeken voor alle functies *O*

Misschien handige info voor in de topic start ?
Nice! Alleen is het probleem nu, dat als je tekst in je plaatjes heb staan, deze dus qua font-size nooit even groot zijn doordat de hoogtes van de plaatjes verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praliwi
  • Laatst online: 11-09 12:56
Pino112 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:50:
[...]

Dat is wel vet, die widgets :D
Welke zijn het allemaal?
Zijn niet echt standaard widgets eigenlijk. Voor die A en G widgets heb ik met Smart Shortcuts een mapje games en een mapje apps gemaakt. Vervolgens de icoontjes gemaakt en met desktop visualizer de icoontjes aan de mappen gekoppeld.

De foto en icoontjes daarnaast heb ik ook met desktop visualizer er gewoon in gezet, niet veel bijzonders eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Morgion schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:41:
Zo, net nog even de tijd gehad om verder te werken aan mijn nieuwe stijl.

[afbeelding]
Ik weet niet of ik zelf zo iets als homescreen zou hebben, maar ikv ind hem wel creatief en origineel bedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik vraag me af hoe jullie dit maken want, welke programma's/apps gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Freshnezz schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

Nice! Alleen is het probleem nu, dat als je tekst in je plaatjes heb staan, deze dus qua font-size nooit even groot zijn doordat de hoogtes van de plaatjes verschillen...
Yup, maar ik weet nu wat ik fout gedaan heb... ga dit weekend even de "juiste" afmetingen maken.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

natasdiamon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:03:
Ik vraag me af hoe jullie dit maken want, welke programma's/apps gebruiken jullie hiervoor?
Lees het topic eens door, er zijn genoeg mensen die uitleggen met welke programma's ze het maken. En de meesten posten zelfs links van gebruikte tools mee. Is ook min of meer semi-verplicht:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...),
- OS versie (1.5, 2.1 etc...),
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink,
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even,
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk,
- En mocht je nog wat extra's willen vermelden, dan mag dat natuurlijk ook

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Volg dit topic nu al een redelijke tijd, maar toch vraag ik mezelf wat af. Heb zelf een HTC desire met DVR erop, en ben wat aan het prutsen gegaan met icons etc.
Niet wetende waar ik moest beginnen heb ik wat icons opgeslagen en getest met DVR. Echter zie ik hier allemaal homescreens van 5x4, of 5x5, waar mijn desire maar 4x4 is (vast aan te passen met een andere launcher, Maar dit wil ik "niet." Ik neem even genoegen met de 4x4 die ik tot mijn beschikking heb.

Kan ik met dit net zo'n strakke uitlijning van icons krijgen als bij een 5x4 (of wat dan ook) setup? Want als ik nu wat buttons make dan is de uitlijning om te huilen. En zou iemand me een trap in goede richting kunnen geven met het doorgeven van de grootte van de plaatjes? Want ScrooLoose in "Post je Homescreen!" is het niet helemaal zeg maar.. :P

Misschien doe ik iets goed fout, maar no clue waar ik moet beginnen met zoeken. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
natasdiamon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:03:
Voor je phone: LauncherPro, DesktopVisualizer en WidgetLocker.
Voor je pc: Photoshop o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Heb de buttons nu daadwerkelijk net zo groot als ze op het scherm zijn *O*
en heb tevens ook de 1x3 er bij gedaan.

- HTC Desire - 480x800 resolutie
- Launcher Pro - Om de uitlijning goed te krijgen met de resoluties die ik heb gebruikt moet je de "5 Icon rows in homescreens" aanvinken.
- Desktop Visualizer - om de buttons te plaatsen.

Om de 3x1 button te plaatsen moet je kunnen resizen, dat kan met de betaalde versie van Launcher Pro en ik dacht ook met ADW Launcher (correct me if i'm wrong)
De optie om van 4 naar 5 icon rows te gaan zit volgens mij ook in ADW Launcher

De resoluties van de buttons zijn als volgt.

1x1 = 110*122
1x2 = 110*254
1x3 = 110*386
2x1 = 230*122
2x2 = 230*254
3x1 = 350*122
4x1 = 470*122

Tussen de buttons heb je dan zowel verticaal als horizontaal 10px ruimte
De totale ruimte die je kunt gebruiken op het scherm voor de buttons is 470*656

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GZfwEigjGj1ELVz2iMdrWgrM/full.png

* ScrooLoose happy d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Had net toch maar even LauncherPro geprobeerd en inderdaad, nu werkt het uitlijnen van de buttons een stuk beter met die van 4 naar 5 icon rows. Beetje aan lopen stoeien, maar nu moet ik voor mezelf nog een leuk opzetje maken. Welke buttons ik juist groot en klein wil hebben.

Van het weekend maar eens meer mee stoeien! Thanks!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Vraagje. Ik heb Desktop visualiser en launcher pro plus( galaxy s toestel ). Nu heb ik even getest met iconen. Ik heb ze via desktop visualiser gemaakt. Maar ze worden klein. Ik druk op het icoon en laat het op dezelfde plaats zodat het de vergroot optie krijgt. Maar dat lukt niet. Ze worden als de normale standaard widgets gedecteerd denk ik.

Ik heb ook in de eerdere posts gekeken maar ik raak in de war met een paar dingen. Kan iemand misschien alles op volgorde uitleggen? (sorry ik ben niet echt een tweaker, ik merk dat sommige mensen op deze forum snel pissig raken als mensen uitleg willen. Dus het hoeft niet perse).

Edit: Laat maar, ik heb een website gevonden waar ze het allemaal netjes aan je uitleggen. :)

http://androinica.com/201...s-and-desktop-visualizer/

[ Voor 15% gewijzigd door Kizanko op 02-10-2010 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Tja, behalve launcherpro is er nog niet veel veranderd aan m'n SGS maar ik heb even vlug alles overlopen en als dit topic een indicatie mag zijn is Windows Phone 7 qua interface toch echt een schot in de roos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zedonite
  • Laatst online: 13:01
Afbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/thumb_left.jpgAfbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/thumb_middle.jpgAfbeeldingslocatie: http://91.213.214.94/~sander/android/thumb_right.jpg

Uitlijning is nog niet helemaal goed, maar dit is het voorlopig...

Toestel: SE Xperia X10
Widgets: Beautiful Widgets, Battstatt
Launcher: ADW
Icons

[ Voor 6% gewijzigd door Zedonite op 02-10-2010 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squares zijn in de achtergrond geïntegreerd. tekst icons sans-serif latin font.
Alle icons zijn custom shortcuts gemaakt met Smart Shortcuts.
In het laatste scherm kun je zien dat de folder dus zo tevoorschijn komt als je er op drukt.
Op deze manier heb ik alles lekker snel bijdehand.

Toestel: SE X10i
Launcher: ADW, maar ik heb de notificatiebar en dockbar niet zichtbaar, dus maakt niet zoveel uit...
Icons : zelf gemaakt. Achtergrond: Photoshop bewerking van een wm7 achtergrond.

Afbeelding een beetje onscherp, dat heb ik de laatste tijd met elke screenshot, heel irritant, maar het is gelukkig wel retescherp op mijn telefoon...

http://img811.imageshack.us/i/totaal.png/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Grad_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-08 09:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
@_Grad_:
Dank je voor je erg uitgebreide nuttige Apps-lijst. :)
Staan veel programma's tussen die ik wel op mijn toekomstige Android telefoon zou willen gaan installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Hmm nog een vraagje weet iemand hoe de iconen goed kunnen uitzien in landscape mode? Bij mij komen de iconen die ik met desktop visualiser heb gemaakt verkeerd. Ze steken te ver uit elkaar of overlappen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Daar is geen oplossing voor omdat in landscape het hele raster draait en de boel daarna aangepast wordt aan de veranderde hoogte en breedte. Alleen wanneer bij draaiing elk icoontje afzonderlijk vrij kan bewegen en aangepast kan worden, zou daar verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2lu2df6.png

Miui 9.30 ROM met engelse language pack. (het is een rom gemaakt door een chinees team, helemaal aangepast, niet alleen een launcher of homescreen replacement dus)

edit: op een HTC Desire overigens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jazzle op 02-10-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 11-09 20:42
Jazzle schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:32:
[afbeelding]

Miui 9.30 ROM met engelse language pack. (het is een rom gemaakt door een chinees team, helemaal aangepast, niet alleen een launcher of homescreen replacement dus)

Ziet er strak uit! :9~
Alleen vraag ik mij af hoe je het met de rest van je icoontjes doet. Bijvoorbeeld als je een nieuwe app van de market installeert. Dan is deze, neem ik aan, niet in die stijl? Dan zul je dus met een shortcut maker zelf apart een icoontje moeten koppelen met een app...

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Nice, moet toch maar eens aan rooten gaan beginnen. Als iemand een link heeft naar een Froyo root guide in Jip-en-Janneke taal, dan hou ik me graag aanbevolen.

HTC Desire met standaard Froyo, LauncherPro + en Suave icons (HD en geresized gewone). In totaal drie homescreens met shortcuts.

Afbeeldingslocatie: http://i123.photobucket.com/albums/o285/KapiteinProzac/lock02102010n.png Afbeeldingslocatie: http://i123.photobucket.com/albums/o285/KapiteinProzac/home02102010n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Kapitein Prozac schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:11:
Nice, moet toch maar eens aan rooten gaan beginnen. Als iemand een link heeft naar een Froyo root guide in Jip-en-Janneke taal, dan hou ik me graag aanbevolen.

HTC Desire met standaard Froyo, LauncherPro + en Suave icons (HD en geresized gewone). In totaal drie homescreens met shortcuts.

[afbeelding] [afbeelding]
Ziet er ook erg goed uit! Heb je een link naar de wallpaper? Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Jazzle schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:32:
[afbeelding]

Inderdaad erg leuk dat Miui! Volg het al een tijdje maar ik vraag me af of het ook allemaal mogelijk gaat worden op toestellen met een lagere resolutie. Als ik het goed heb werkt het alleen nog maar op toestellen als de Desire met een grote resolutie. De UI ziet er in elk geval een stuk aantrekkelijker uit dan de standaard Android-UI.

EDIT: @ xtreme_lunatic: Ik heb even een filmpje bekeken, en volgens mij is het zo dat de firmware standaard dat icoontje van de app in zo'n afgerond vierkantje plaatst met een grijze kleur. Dat zorgt er dus voor dat het toch bij de rest past. Misschien kan je de kleur van dat vierkantje nog instellen.

EDIT2: te laat :P

[ Voor 18% gewijzigd door I-Heine-I op 02-10-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
xtreme_lunatic schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:07:
[...]

Ziet er strak uit! :9~
Alleen vraag ik mij af hoe je het met de rest van je icoontjes doet. Bijvoorbeeld als je een nieuwe app van de market installeert. Dan is deze, neem ik aan, niet in die stijl? Dan zul je dus met een shortcut maker zelf apart een icoontje moeten koppelen met een app...
Jawel, hij maakt er zelf een achtergrondje bij :) Zoals het icoontje van Subsonic in de screenshot, hij kiest ook zelf uit een aantal achtergrondkleuren welke er bij past :) Echt heel mooi allemaal, heb niks gecustomized en alles werkt out of the box perfect.
Een guide in Jip en Janneke taal is niet eens nodig, met Unrevoked is het een kwestie van de unrevoked applicatie op de pc (mac, windows of linux) uitvoeren, telefoon aansluiten en wachten. Makkelijker kan écht niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Wel een mooie ROM dan! En leuk dat hij de icoontjes zelf aanpast. Op youtube ook filmpjes ervan gezien, werkt allemaal mooi. Ik ga mijn Desire rooten en deze ROM erop zetten. Screens volgen later.

@Kapitein Prozac, bedankt voor de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Thanx Jazzle, ik ga meteen eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor lock is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Da's de iPhone lock die in WidgetLocker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
nu we toch over rooten bezig zijn (even off-topic, sorry)...
Ik zit met 2 vragen:
Vervalt de garantie na het rooten?
Kan je nog terug naar je originele setup? (die van voor het rooten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Lekker is dat, wil ik een SenseHD rom flashen, zegt m'n recovery vrolijk tijdens het flashen "Cannot mount SD/ext" ofzo. En zelfs na het herpartitioneren kom ik niet verder, shit!! :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Het is gebruikelijk om iedere keer voor het flashen naar een nieuwe rom een back-up te maken van de telefoon. Deze optie staat zelfs standaard aan in rom manager (zie marketplace). Garantie heb je niet meer, maar als je voor opsturen de stock rom terug zet is het maar de vraag of ze erop letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
- HTC Hero
- FroydVillain 1.5 (android 2.2) @ 653MHz
- Homescreen: LauncherPro Plus

Heb nu al aardig wat verschillende designs gebruikt, ook de Winphone7 stijl geprobeerd maar was er niet helemaal tevreden over, heb nu weer een beetje een simpele clean look.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/8FInp.png
- LauncherPro Plus Friends Widget

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Dhnyb.png
- Digital Clock Widget
- BattStat

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/LA1mm.png
- Pure Calendar Widget
- Icoontjes uit LauncherPro Icons 3.2
- Switchpro Widget

[ Voor 9% gewijzigd door Razzah op 03-10-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat die unrevoked er niet voor de legend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke lockscreen gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Dat heeft hij al gezegd:
Kapitein Prozac schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:48:
Da's de iPhone lock die in WidgetLocker zit.
Wel een mooie lock btw. Ik ga proberen die te gebruiken ipv de standaard Sense locker. Die iPhone locker ziet er veel mooier uit. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 03-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die widgetlocker is wel leuk, maar is het niet zo dat als je gebeld wordt wel weer in standaard sense style moet opnemen door naar beneden te schuiven?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Paar uurtjes bezig geweest :)
Click voor groter great justice!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t4zTRO34WBauJgXS28H3gFhV/thumb.png < -- of -- > Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oNuYRRGBWFFqvAlp6fN959YN/thumb.png

Welke vinden jullie mooier, de kleur of de b&w versie.
De cijfer in het midden is om te laten zien op welke van de 5 schermen je zit 3 is de middelste.

Poll: Kleur of Zwart-wit
Kleur
Zwart-wit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=363224&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 27% gewijzigd door ScrooLoose op 03-10-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als ik moet kiezen dan de kleuren versie, maar ben niet zo weg van dit. Het is wel heel erg druk en chaostisch. Komt denk ik vooral door de iconen, vind het erg druk worden door de vele vormen. Is niet mijn definitie van een fijn homescreen :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 18:02:
Die widgetlocker is wel leuk, maar is het niet zo dat als je gebeld wordt wel weer in standaard sense style moet opnemen door naar beneden te schuiven?
Klopt, dan krijg je tijdelijk de standaard lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet kiezen welke ik ga gebruiken, momenteel de derde

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/7305/screen3qg.png Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/4466/screen4n.png Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/9291/screen5ps.png

Iconset, complete uitleg en wallpapers staan hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=798398

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Tsurany schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:56:
Als ik moet kiezen dan de kleuren versie, maar ben niet zo weg van dit. Het is wel heel erg druk en chaostisch. Komt denk ik vooral door de iconen, vind het erg druk worden door de vele vormen. Is niet mijn definitie van een fijn homescreen :P
Ik vind er ook niet echt veel aan. Die WP7 style bezet vaak een te groot deel van het scherm en dan ziet het er rommelig uit in combinatie met de wallpaper. Wat al mooier is, is om alle tiles gewoon in 1 of 2 kleur(en) te maken (zoals het bij WP7 eigenlijk is), maar dan neigt het weer een beetje naar saai :P..

Ik blijf bij mijn icoontjes :9, zal binnenkort wel even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Ik had een tijdje, een week of twee, WP7-achtige icoontjes. Deze begonnen aardig snel te vervelen ondanks dat ik er redelijk veel moeite in had gestoken om ze te maken. Ik vond ze ook wel leuk, maar had weinig zin om continue nieuwe icoontjes te maken voor nieuwe apps die ik zou installeren. Daarom maar mijn htc desire geroot en zoals Jezzle Miui erop gegooid, ziet er echt leuk uit, vooral de dialer en contacten boek vind ik erg leuk. Voor de rest is het een beetje hetzelfde. Ik heb verder geen leuke apps erop staan.
- Astro file manager
- SwitchPro
- Advanced TaskKiller
- Handcent
- Pure Calender grid
- Skyfire (alhoewel de standaard browser niet slecht is en veel overeenkomt met skyfire)
- Speed Test (om te kijken of mijn 3g verbinding wel goed is, 962 kpbs)
- Quadrant (eigenlijk useless, maargoed, ik kwam het tegen)

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/2925/miui1.png
Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/7967/miui2.png
Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/3757/miui3.png
Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/7687/miui4.png

Bij de laatste screen shot zie je helaas een zin in het chinees staan. Ik wacht nog af op een complete (volgens mij is er al een complete ENG language pack) custom rom versie. Gelukkig kan ik wel wat chinees lezen dus dit is voor mij verder geen probleem =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

iichel

Gazoooo

Ik zie hier af en toe een WeatherBug app met een zwarte achtergrond.
Mijn ogen zullen wel kleurenblind zijn... maar oe doen jullie dat? :p

Als ik dat kan fixen krijg je een screenshot :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
Bedoel je een klok met het weer ernaast? Volgens mij kan je dat doen met Beautiful Widgets en dan kiezen voor 'no background'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
on99 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:25:
Ik had een tijdje, een week of twee, WP7-achtige icoontjes. Deze begonnen aardig snel te vervelen ondanks dat ik er redelijk veel moeite in had gestoken om ze te maken. Ik vond ze ook wel leuk, maar had weinig zin om continue nieuwe icoontjes te maken voor nieuwe apps die ik zou installeren. Daarom maar mijn htc desire geroot en zoals Jezzle Miui erop gegooid, ziet er echt leuk uit, vooral de dialer en contacten boek vind ik erg leuk. Voor de rest is het een beetje hetzelfde. Ik heb verder geen leuke apps erop staan.
- Astro file manager
- SwitchPro
- Advanced TaskKiller
- Handcent
- Pure Calender grid
- Skyfire (alhoewel de standaard browser niet slecht is en veel overeenkomt met skyfire)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij de laatste screen shot zie je helaas een zin in het chinees staan. Ik wacht nog af op een complete (volgens mij is er al een complete ENG language pack) custom rom versie. Gelukkig kan ik wel wat chinees lezen dus dit is voor mij verder geen probleem =D
Ziet er erg nice uit. Die rom heb ik ook een dag gedraait. Ik bleef me storen aan de chinese menutjes die af en toe terug kwamen. Ik had ook chinese icoontjes die ik maar in een mapje had gezet. Verder vind ik het mooi dat die icoontjes allemaal in de zelfde stijl worden uitgevoerd. :)

Ik blijf wachten op een rom versie die helemaal vertaald is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34

Len

Leeg

Ik post alleen maar mijn hoofdscherm omdat ik eigenlijk de rest niet echt gebruik. Veel staat daar niet op dus ;) De meeste app start ik toch via gesture search.

Ik heb een geroote Desire met OpenDesire 4.0.32 (Android 2.2.1)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gs8Yieq1xvM7eXC4eI0e8Mep/full.png

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Links

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/xqc1no.png

Midden (home)
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/124hmdl.png

Rechts
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2wfijvm.png

Launcher pro, Beautiful widgets, battstatt, switchpro, desktop visualizer, pure calendar en anyrss.

Als iemand nog tips heeft, laat maar komen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Laidback Luc op 05-10-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De kleur van SwitchPro aanpassen naar lichtgrijs ipv groen als iets geselecteerd is...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Len schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:29:
Ik post alleen maar mijn hoofdscherm omdat ik eigenlijk de rest niet echt gebruik. Veel staat daar niet op dus ;) De meeste app start ik toch via gesture search.

[afbeelding]
Welk theme heb je geïnstalleerd? Vindt je notificationdock wel mooi. En welk widget gebruik je om het verbruik in mA aan te geven?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Het theme is BlackBar V3TN http://forum.xda-develope...php?p=8436008#post8436008
En de Widget is Currentwidget en te vinden in de market.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
on99 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:25:
- Astro file manager
- SwitchPro
- Advanced TaskKiller
- Handcent
- Pure Calender grid

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er errrrug tof uit! Hoe ziet de app drawer er uit? Ook in die stijl of is het gewoon std?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
In MIUI fungeren de homescreens meteen als app drawer; er is dus geen aparte app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ik ben ook weer aan t spelen geweest. Dit keer een strakkere stijl. Hieronder een WIP:

Afbeeldingslocatie: http://i768.photobucket.com/albums/xx323/Morgion/101006-1.jpg

Zoals gebruikelijk: LauncherPro en DesktopVisualizer. Icons en wallpaper zelf gemaakt of bewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn toch die zwarte icoontjes met airplane modus en 3g etc. waar heb je die vandaan? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Len schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:29:

[afbeelding]
Dat lijkt wel een beetje Alphen aan den Rijn ;)

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:58:
wat zijn toch die zwarte icoontjes met airplane modus en 3g etc. waar heb je die vandaan? alvast bedankt!
Dat is een widget van SwitchPro =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah kijk thanks! maar ik zie in de screenshots ervan allemaal andere icoontjes, zit er in de widget een mogelijkheid om andere skins te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen extra skins, maar in SwitchPro zelf heb je drie opties: default / translucent of no background.
Default is niet transparant in grijstinten, translucent is transparant, no background is met dat zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah kijk, thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
En die verschillende icoontjes zullen wel komen, doordat de widget helemaal naar wens in te vullen is. Aantal en type switches kunnen dus aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Laatst online: 16-04 09:55
Mooi, die icoontjes van die rom van on99. Kan dat alleen met een rom of zijn er ook programma´s om zoiets op een niet geroote legend te bewerkstelligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan zelf van die icoontjes namaken (misschien wel downloaden) en instellen op een nonrooted device ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Die grotere icoontjes kan ook met Desktop Visualizer (Widgets, small) maar da's met tekst toch minder mooi als in de MIUI ROM. En de Dock icons bij gebruik van bv. LauncherPro of ADW Launcher blijven klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Die tekst kun je bij LauncherPro gewoon uitzetten. Ikzelf zet ze via snelkoppelingen op mijn homescreens en dan kun je de tekst die onder de icoontjes ook deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Mede Anroid'ers :)

Ben sinds gisteren bezig met Launcher Pro Plus, werkt super en lekker smooth.

Ik krijg alleen mijn background niet gewijzigd, heb bijvoorbeeld zelf even een compleet zwart plaatje op mijn telefoon gezet. Vervolgens menu-->achtergrond-->galerij....vervolgens pak ik het zwarte plaatje maar er gebeurt dan niks.

iemand enig idee hoe ik een background voor Launcher Pro ingesteld krijg.

Thanks in advance

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
gebruikershaes schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Ziet er errrrug tof uit! Hoe ziet de app drawer er uit? Ook in die stijl of is het gewoon std?
Ik heb het nog niet geprobeerd, ben wel tevreden met hoe het er nu uit ziet. Hiervoor werkte ik inderdaad met visual desktop, ik probeer het later vandaag, als het anders is, zal ik wel een ss posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
CLB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:08:
[...]

Dat is een widget van SwitchPro =)
Extended Controls is € 0,20 goedkoper in de Market ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
DUTCHSPiRiT schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:28:
Mooi, die icoontjes van die rom van on99. Kan dat alleen met een rom of zijn er ook programma´s om zoiets op een niet geroote legend te bewerkstelligen?
Ik heb die icoontjes uit de rom gehaald. Zal ze vanavond uploaden! Zit ook een soort png file bij waarmee je zelf in dezelfde stijl iconen zou kunnen maken.

edit: sorry voor dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 07-10-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
DUTCHSPiRiT schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:28:
Het zijn natuurlijk niet mijn icoontjes ;) volgens mij kan dit op deze manier alleen met root access. Je kan natuurlijk wel het een en ander aanpassen met een drawer en een launcher. Wat natuurlijk anders is bij een custom rom ivm een thema, is dat bij een thema in veel gevallen alleen je hoofdschermpjes worden aangepast, knoppen e.d. en met additionele programma's kan je ook nog een je lockscreen/dialer/messenger aanpassen. Dit deed ik voorheen ook met launcherpro, lockwidgets en nog wat programma's, gewoon om er lekker mee te rommelen, anders had ik wel een simpele nokia gehaald.

Het rooten ging bij mij erg gemakkelijk met een programma van unrevoked.com. Daarna veel lezen, ondertussen ook nog eens mijn sd kaart gepartitioneerd, backup gemaakt en daarna die rom erop knallen, duurde even, maar wel leuk om te doen. Ik moet nu alleen even het forum doorspitten om te kijken hoe ik mijn backup met oude htc sense er weer op kan zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
on99 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:45:
[...]

Het zijn natuurlijk niet mijn icoontjes ;) volgens mij kan dit op deze manier alleen met root access. Je kan natuurlijk wel het een en ander aanpassen met een drawer en een launcher. Wat natuurlijk anders is bij een custom rom ivm een thema, is dat bij een thema in veel gevallen alleen je hoofdschermpjes worden aangepast, knoppen e.d. en met additionele programma's kan je ook nog een je lockscreen/dialer/messenger aanpassen. Dit deed ik voorheen ook met launcherpro, lockwidgets en nog wat programma's, gewoon om er lekker mee te rommelen, anders had ik wel een simpele nokia gehaald.

Het rooten ging bij mij erg gemakkelijk met een programma van unrevoked.com. Daarna veel lezen, ondertussen ook nog eens mijn sd kaart gepartitioneerd, backup gemaakt en daarna die rom erop knallen, duurde even, maar wel leuk om te doen. Ik moet nu alleen even het forum doorspitten om te kijken hoe ik mijn backup met oude htc sense er weer op kan zetten :?
Booten in recovery en nandroid restore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
addinjo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:00:
Mede Anroid'ers :)

Ben sinds gisteren bezig met Launcher Pro Plus, werkt super en lekker smooth.

Ik krijg alleen mijn background niet gewijzigd, heb bijvoorbeeld zelf even een compleet zwart plaatje op mijn telefoon gezet. Vervolgens menu-->achtergrond-->galerij....vervolgens pak ik het zwarte plaatje maar er gebeurt dan niks.

iemand enig idee hoe ik een background voor Launcher Pro ingesteld krijg.

Thanks in advance
Normaalgesproken zou het precies zo moeten gaan als je beschrijft en zo werkt het bij mij in ieder geval wel.

Je zou kunnen proberen om het via het long-press menu op een van je homescreens te doen, maar ik betwijfel of dit anders is.

[ Voor 8% gewijzigd door Morgion op 07-10-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Of eventueel met een wallpaper app. Zedge, WallpaperPlus, whatever :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Morgion schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:27:
[...]

Normaalgesproken zou het precies zo moeten gaan als je beschrijft en zo werkt het bij mij in ieder geval wel.

Je zou kunnen proberen om het via het long-press menu op een van je homescreens te doen, maar ik betwijfel of dit anders is.
Brad Pitt schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:29:
Of eventueel met een wallpaper app. Zedge, WallpaperPlus, whatever :)
Long press geprobeerd maar werkt ook niet, als ik een van de twee launcherpro achtergronden pak kan ik wel wisselen maar niet naar iets wat ik zelf wil.

Zal een van die apps ook eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Mike2k schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:04:
[...]

Dat lijkt wel een beetje Alphen aan den Rijn ;)
Ik hoop dat het heel erg op Alphen aan den Rijn lijkt eigenlijk :o :+

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
AgoNitE schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Booten in recovery en nandroid restore?
Ja zoiets. Ik heb nog geen backup erop gezet, alleen geroot, daarna een backup gemaakt met nandroid. Deze bestanden heb ik op mijn pc gezet. Daarna wipe data/cache gedaan, custom rom installeren en nu maar hopen dat ik ook nog een keertje mijn oude situatie weer op mijn telefoon krijg. Ik had dit al gevraagd in een ander topic, en het zou moeten werken met de restore functie, alhoewel, ik heb er een hard hoofd in, want ik zie alleen een restore functie in de fastloader. Hopen dat het daarmee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Morgion schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:42:
Ik ben ook weer aan t spelen geweest. Dit keer een strakkere stijl. Hieronder een WIP:

[afbeelding]

Zoals gebruikelijk: LauncherPro en DesktopVisualizer. Icons en wallpaper zelf gemaakt of bewerkt.
Welke klok heb je hier gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
Het is nog steeds niet gelukt om met Launcher Pro een gedownload plaatje (mabil wallpapers) als achtergrond te gebruiken, kan alleen maar de achtergronden die er al in zaten.

Weet iemand hier een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ik kan bij LauncherPro, bij het instellen van mijn achtergrond, gewoon kiezen voor de optie foto's. Daar staan dan je eigen plaatjes tussen. Bij mij is dat in ieder geval zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
on99 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

Ja zoiets. Ik heb nog geen backup erop gezet, alleen geroot, daarna een backup gemaakt met nandroid. Deze bestanden heb ik op mijn pc gezet. Daarna wipe data/cache gedaan, custom rom installeren en nu maar hopen dat ik ook nog een keertje mijn oude situatie weer op mijn telefoon krijg. Ik had dit al gevraagd in een ander topic, en het zou moeten werken met de restore functie, alhoewel, ik heb er een hard hoofd in, want ik zie alleen een restore functie in de fastloader. Hopen dat het daarmee werkt.
Beetje offtopic, maar:
Ik zie in het fastboot menu een optie recovery, deze brengt je naar je recovery ROM.
Ik heb Ra-Amon recovery geflashed tijdens unrevoked3 procedure. In mijn recovery heb ik een menu 'Backup/Restore', hieronder een optie 'NAND restore' (om je gemaakte nandroid backup te restore).

Je backup staat standaard op je sd onder /nandroid/*serienummer van je toestel*/map met backup/
Serienummer kun je vinden onder menu>instellingen>over de telefoon>Telefoonidentiteit.
Hier staat iets als HT12XPL34567. Dit volledige nummer moet je aan de map met je backups meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
webbier schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:57:
Ik kan bij LauncherPro, bij het instellen van mijn achtergrond, gewoon kiezen voor de optie foto's. Daar staan dan je eigen plaatjes tussen. Bij mij is dat in ieder geval zo.
Ik heb wel Android 2.2 op mijn Desire staan, bij 2.1 (gebruikte nog geen Launcher Pro) kon ik dit ook gewoon. Als ik nu Launcher Pro de-installeer kan ik ook niet mijn eigen plaatjes als achtergrond kiezen, hij pakt ze dan gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58
Weet iemand een goeie site om achtergrondfoto's van af te halen voor mijn SGS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zanzarismo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:30:
Weet iemand een goeie site om achtergrondfoto's van af te halen voor mijn SGS?
Gewoon even zoeken @ google?
Je kan natuurlijk ook je favo plaatjes zelf even cutten/resizen en als achtergrond instellen( 980 x 800 pixels) . Of check dit topic, meestal worden er ook linkjes gepost naar de achtergronden die de mensen hier gebruiken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Op Interfacelift kan je ook wallpapers in zo goed als elke resolutie die je maar wilt vinden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem bij mijn desire 2.2 met launcher pro dat ik afbeeldingen niet kan stretchen over het beedlscherm is er een mogelijkheid om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58
m0nk schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 07:28:
[...]

Gewoon even zoeken @ google?
Je kan natuurlijk ook je favo plaatjes zelf even cutten/resizen en als achtergrond instellen( 980 x 800 pixels) . Of check dit topic, meestal worden er ook linkjes gepost naar de achtergronden die de mensen hier gebruiken.
Ja ik zal er idd met google ongetwijfeld vinden ja maar dacht dat mij hier iemand een fijne site kon aanraden zoals Interfacelift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xmtwy.jpg

HTC Wildfire Wildpuzzlerom

Bovenaan: Switchpro
Daaronder: dClock

Launcher is Launcherpro en wallpaper staat hier: http://interfacelift.com/...laying_with_sunlight.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
lasharor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:
[afbeelding]

HTC Wildfire Wildpuzzlerom

Bovenaan: Switchpro
Daaronder: dClock

Launcher is Launcherpro en wallpaper staat hier: http://interfacelift.com/...laying_with_sunlight.html
Is die Switchpro gratis? ik kan hem nergens vinden in de market (alleen betalende versie)
btw, ziet er nice uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Hmm die klok-datum-dag-widget ga ik me ook fixen d:)b
Ziet er strak uit!

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 12-10-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Die klok ziet er idd goed uit.. kan je die ook kleiner maken ? dat hij niet 2 regels gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
Brummetje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:13:
Die klok ziet er idd goed uit.. kan je die ook kleiner maken ? dat hij niet 2 regels gebruikt ?
jap, dat gaat met launcher pro plus :) alleen de dagen van de week en de datum zijn dan weg
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:

- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.

Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.