En dat heeft ie, anders zou die geen Facebook widget van LauncherPro kunnen gebruiken...
Ik wil eigenlijk het aantal columns veranderen zodat ik meer icons naast elkaar kan plaatsen op mijn homescreen. Maar als ik dit doe verkloot hij al mijn andere widgets omdat die meerdere columns gebruiken.. Is dit te fixen, om in te stellen op 1 homscreen ofzo..majoh schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:41:
[...]
En dat heeft ie, anders zou die geen Facebook widget van LauncherPro kunnen gebruiken...
Ook mijn homescreen eens posten dan. Vandaag beetje zitten spelen met verschillende widgets...

Je ziet Clockr en Beautiful Widgets Weather, Launcher Pro met custom Suave HD icoontjes. Andere screens zijn niet bijzonder, wat Launcher Pro widgets, SwitchPro en wat apps. Oh, en dit is de wallpaper.
Edit:

Je ziet Clockr en Beautiful Widgets Weather, Launcher Pro met custom Suave HD icoontjes. Andere screens zijn niet bijzonder, wat Launcher Pro widgets, SwitchPro en wat apps. Oh, en dit is de wallpaper.
Edit:
Kan je met Launcher Pro Plus doen: aantal columns vergroten en dan widgets die 4 kolommen breed zijn resizen naar de juiste breedte.ReFresh F5 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:07:
[...]
Ik wil eigenlijk het aantal columns veranderen zodat ik meer icons naast elkaar kan plaatsen op mijn homescreen. Maar als ik dit doe verkloot hij al mijn andere widgets omdat die meerdere columns gebruiken.. Is dit te fixen, om in te stellen op 1 homscreen ofzo..
[ Voor 38% gewijzigd door DizzyWeb op 29-10-2010 17:51 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd of ik het deze keer wel langer dan 3 dagen zo kan laten. (Weinig kans.) Ik zal de meest linkse en rechtse Homescreens wel invullen met snelkoppelingen, ofzo.
Samsung Galaxy S (Doc_Kalpik Froyo V6 + SpeedMod kernel, telefoon vervangen door DialerOne, MMS/Email door stock Android)
- LauncherPro Plus (signals32 XTG widgets mod, dock van LauncherPro forum)
- Beautiful Smaller Home Weather (van Beautiful Widgets), ge-resized
- Smooth Calendar (x2, ik zie nu dat ik de offset voor de 2e even op 1 moet zetten)
- LCD Density Changer op 190
- Wallpaper van Zedge

Samsung Galaxy S (Doc_Kalpik Froyo V6 + SpeedMod kernel, telefoon vervangen door DialerOne, MMS/Email door stock Android)
- LauncherPro Plus (signals32 XTG widgets mod, dock van LauncherPro forum)
- Beautiful Smaller Home Weather (van Beautiful Widgets), ge-resized
- Smooth Calendar (x2, ik zie nu dat ik de offset voor de 2e even op 1 moet zetten)
- LCD Density Changer op 190
- Wallpaper van Zedge

Verwijderd
Mooi die icons van MIUI. Ik heb een icon pack gevonden die ik ook maar is ga gebruiken denk ik. Zijn ook niet ergens die achtergronden van de icons te vinden, zodat ik ook zelf icons kan maken? Ik ben er geen ster in, maar als ik zo'n vierkant achtergrondje heb dan is het simpel knip en plak werk.
Hoe snel of traag is dat Miui eigenlijk????
Is het merkbaar trager of valt het wel mee?
Is het merkbaar trager of valt het wel mee?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Een kwalitatief erg mooie Photoshop PSD om die iconen te maken staat hier.Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:30:
Zijn ook niet ergens die achtergronden van de icons te vinden, zodat ik ook zelf icons kan maken?
Nickname does not reflect reality
Ik vind MIUI niet trager dan de FroYo met HTC Sense die eerst op m'n Desire zat. De enige "vertraging" komt van de overgangseffecten maar die kan je uitzetten als elke milliseconde telt.
De nieuwe MIUI icoontjes hebben ook wat weg van Suave HD. In deze rar zit de PSD van de Suave HD achtergrond met een stuk of 12 kleuren; http://www.mediafire.com/?8jzfyarnz7c9rqx
De nieuwe MIUI icoontjes hebben ook wat weg van Suave HD. In deze rar zit de PSD van de Suave HD achtergrond met een stuk of 12 kleuren; http://www.mediafire.com/?8jzfyarnz7c9rqx
[ Voor 32% gewijzigd door Kapitein Prozac op 30-10-2010 00:13 ]
Dat lockscreen van MIUI is erg mooi, is dat ook los verkrijgbaar?
Niet los, nee. Misschien is het uit de rom te slopen?
Ik ben zojuist ook over gestappt naar LauncherPRO, vind het wel lekker werken. Nu heb ik SUAVE HD icons gedownload, op mijn Desire gezet en aan een applicatie toegewijst, maar zijn ze erg klein. Ik wil ze net zo groot als mijn Mini Squadron / Fruit Ninja plaatje, maar dat zijn ze totaal niet. Iemand hulp ?
Heb geen ROOT dus kan geen screenshot plaatsen, zal anders morgen even een foto ervan maken met mijn fotocamera als dat nodig is ?
Heb geen ROOT dus kan geen screenshot plaatsen, zal anders morgen even een foto ervan maken met mijn fotocamera als dat nodig is ?
Gegroet!
In het dock zijn ze niet te resizen. Op de homescreen/desktop zelf kan je een Desktop Visualizer (app) widget gebruiken als shortcut naar een app. Je moet dan kiezen voor Small om een grotere icon the krijgen. Ik weet niet of je voor Desktop Visualizer root moet hebben.
Samsung Galaxy S, TypoClock met TouchWizGTG Launcher

[ Voor 60% gewijzigd door Relief2009 op 31-10-2010 14:19 ]
Verwijderd
Mocht je wel screenshots willen plaatsen... http://www.androidcentral...-screenshots-without-rootDecennia schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:12:
Bedankt voor deze geweldige tip!Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:28:
[...]
Mocht je wel screenshots willen plaatsen... http://www.androidcentral...-screenshots-without-root
* CLB mompelt iets over de TS...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ddsm vindt mijn telefoon helaas niet
.
E: Zo. Ik heb een Samsung Galaxy S draaiend op Android 2.1. Ik gebruik Launcher Pro, de achtergrond, dock en icon's(Mnml text) zijn van UltraLinx (http://www.theultralinx.com).
Widgets: Pure Calendar met thema: "Transparent" tekst kleur wit. Sense Analog clock, en Battstat.
Lekker simpel
.

E: Zo. Ik heb een Samsung Galaxy S draaiend op Android 2.1. Ik gebruik Launcher Pro, de achtergrond, dock en icon's(Mnml text) zijn van UltraLinx (http://www.theultralinx.com).
Widgets: Pure Calendar met thema: "Transparent" tekst kleur wit. Sense Analog clock, en Battstat.
Lekker simpel

[ Voor 85% gewijzigd door Thomas op 31-10-2010 18:03 ]
Mijn huidige homescreen

ROM: Ongeroote HTC Desire 2.2 Rom
Wat zien we?
Lockscreen (bovenin midden)
-Widgetlocker ($2,99)
-CalWidget (gratis)
-Digital Clock Widget (gratis)
-Battstatt Free (gratis)
Homescreen (onderin midden)
-Launcher Pro (gratis versie) met launcher pro icons
Linker homescreen (linksonderin)
-Apporganizer (gratis) met Icon Pack White (van droidpirate)
Meest linker homescreen (linksbovenin)
-^3 widget (gratis)
Rechter homescreen (rechtsonderin)
-CalWidget (gratis)
-SwitchPro ($0,99)
Meest rechter homescreen (rechtsbovenin)
-Tweetdeck (gratis)
Daarnaast heb ik een eigengemaakt dock (gewoon een zwarte gradient), als ik hierin naar boven slide verschijnt de status bar, naar links en rechts mijn meestgebruikte niet-communicatie apps (browser, camera, market, etc)

Wat zien we?
-Widgetlocker ($2,99)
-CalWidget (gratis)
-Battstatt Free (gratis)
-^3 widget (gratis)
-CalWidget (gratis)
-SwitchPro ($0,99)
-Tweetdeck (gratis)
Daarnaast heb ik een eigengemaakt dock (gewoon een zwarte gradient), als ik hierin naar boven slide verschijnt de status bar, naar links en rechts mijn meestgebruikte niet-communicatie apps (browser, camera, market, etc)
* Joen mompelt iets over lange topicreeksen en dan niet bij stil staan dat er ook nog zo iets als een TS met nuttige info bestaat

Wil jij jouw dock achtergrond uploaden?Cyleo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:52:
Mijn huidige homescreen
[afbeelding]
Wat zien we?
-Widgetlocker ($2,99)
-CalWidget (gratis)
-Battstatt Free (gratis)
-^3 widget (gratis)
-CalWidget (gratis)
-SwitchPro ($0,99)
-Tweetdeck (gratis)
Danku!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ja hoor:HaTe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:19:
[...]
Wil jij jouw dock achtergrond uploaden?
Danku!

Volgens mij heb ik de onderste gebruikt, maar weet het niet meer zeker. De bovenste is iets donkerder. Ze zijn transparant overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Cyleo op 31-10-2010 20:06 ]
Wat een leuk topic, ik krijg volgende week (als alles goed gaat ) mijn HTC Desire binnen en geniet van alle andere aanpassingen hier !
Mischien eens handig om een Tutorial te maken hoe je dingen aanpast en in de startpagina op te nemen dus het rooten, etc ? voorbeelden van prog. hoe je iets aanpast (met afbeeldingen etc ) zodra ik mijn phone onder de knie heb ga ik hier eens echt in duiken !
Mischien eens handig om een Tutorial te maken hoe je dingen aanpast en in de startpagina op te nemen dus het rooten, etc ? voorbeelden van prog. hoe je iets aanpast (met afbeeldingen etc ) zodra ik mijn phone onder de knie heb ga ik hier eens echt in duiken !
zou je je achtergrond met mij kunnen delen??Cyleo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:52:
Mijn huidige homescreen
[afbeelding]
Wat zien we?
-Widgetlocker ($2,99)
-CalWidget (gratis)
-Battstatt Free (gratis)
-^3 widget (gratis)
-CalWidget (gratis)
-SwitchPro ($0,99)
-Tweetdeck (gratis)
ik vind hem erg mooi
Hij past niet helemaal (heb daarom launcherpro verteld dat hij de achtergrond niet moet verschuiven) maar hier is die te vinden. Misschien dat je met tineye oid een betere versie kan vinden
Kun je aangeven waar je de achtergrond precies hebt gedownload? Ik kan hem nergens terug vinden op de website namelijkThomasthomas schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:45:
Ddsm vindt mijn telefoon helaas niet.
Lekker simpel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Samsung Galaxy S i9000 met modded TouchWiz, Fancy Widget en No-RFS Overkill JFS lagfix.
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 02-11-2010 12:21 ]
is everything cool?
Staat gewoon bij de wallpapers hè...Possible schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:29:
Kun je aangeven waar je de achtergrond precies hebt gedownload? Ik kan hem nergens terug vinden op de website namelijk
Na wat 'inspiratie' te hebben opgedaan hier heb ik m'n homescreen ook eens onder handen genomen. Ik vind vooral de tekst in het dock in plaats van icoontjes een erg goed idee, maar mijn uitvoering is nog niet helemaal perfect (People paste niet, dus heb ik er maar het vage Peepz van gemaakt
). De Typoclock is trouwens een van de beste clock widgets die je kunt krijgen naar mijn idee.
Toestel: Samsung Galaxy S 16GB
Widgets: Typoclock, Pure Calendar fully transparent, LauncherPro Friends, Beautiful Widgets Weather 4x1
Wallpaper: Eentje uit de gallery in de link van de post boven me.
Midden:

Links:

Rechts:
Toestel: Samsung Galaxy S 16GB
Widgets: Typoclock, Pure Calendar fully transparent, LauncherPro Friends, Beautiful Widgets Weather 4x1
Wallpaper: Eentje uit de gallery in de link van de post boven me.
Midden:

Links:

Rechts:

Ola, welke widget is die Power Control Widget? Is dat de standaard widget van de HTC Hero?Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:40:
[afbeelding]
Wat zie je?
HTC HeroAl met al ben ik er machtig tevreden mee
- Fusion!ROM 2.2.1
- s23 GTX Hero theme
- LauncherPro
- Calwidget (4x1, met een directe snelkoppeling naar de calendar)
- Fancy Widget (aangepast volgens het s23 GTX Hero theme). Als je op de uren klikt, open hij Buienalarm, de minuten gaan naar Alarm Clock Xtreme
- Power Control Widget (aangepast volgens het s23 GTX Hero theme)
Verders een erg mooie theme!!
Hier: http://www.dropbox.com/ga.../Android%20Stuff?h=1c63c1 alstuPossible schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:29:
[...]
Kun je aangeven waar je de achtergrond precies hebt gedownload? Ik kan hem nergens terug vinden op de website namelijk
Wat is die voetbal international app ding? Waar heb je die weggehaald..?FREAKJAM schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:39:
[afbeelding][afbeelding]
Samsung Galaxy S i9000 met modded TouchWiz, Fancy Widget en No-RFS Overkill JFS lagfix.
Verwijderd
twitter widget zo te zienGrudgie schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:48:
[...]
Wat is die voetbal international app ding? Waar heb je die weggehaald..?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 18:50 ]
Is een twitter client, rechts onderin te zien, TouiteurGrudgie schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:48:
[...]
Wat is die voetbal international app ding? Waar heb je die weggehaald..?
/spuit 11
Sinds vanmiddag van Elelinux 2.1 naar 2.2 RC1 gegaan en weer het 1 en ander veranderd aan me homescreen, ben er nu erg tevreden over, witte hero met volledig wit thema ziet er erg mooi uit vind ik zelf 
HTC Hero Elelinux 2.2 RC1
LauncherPro Plus
Notifications:

Linkerscherm met Twitter widget(groot) en TouchIT icons van veel gebruikte apps:

Middelste scherm met Fancy Widget van S23 GTX thema en BattStat:

Rechter scherm met Pure Calendar Widget:

Wallpaper, Dock, Dockicons en Tijd Widget allemaal afkomstige van s23 GTX theme,
Zie post van GZFan voor meer info over het thema.
TouchIT Icons
LauncherPro Plus
Notifications:

Linkerscherm met Twitter widget(groot) en TouchIT icons van veel gebruikte apps:

Middelste scherm met Fancy Widget van S23 GTX thema en BattStat:

Rechter scherm met Pure Calendar Widget:

Wallpaper, Dock, Dockicons en Tijd Widget allemaal afkomstige van s23 GTX theme,
TouchIT Icons
Hey, volgens mij zijn een paar van die TouchIT icoontjes nog van mijRazzah schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:22:
Sinds vanmiddag van Elelinux 2.1 naar 2.2 RC1 gegaan en veer het 1 en ander veranderd aan me homescreen, ben er nu erg tevreden over, witte hero met volledig wit thema ziet er erg mooi uit vind ik zelf
[afbeelding]
TouchIT Icons
Succes met je tentamen vandaag!
Maar waar komt de achtergrond vandaan?tzanten schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:24:
[afbeelding]
Motorola Milestone (G.O.T. 2.2.1.)
Klok: Typoclock
Weer: Weather widgets Yr.no
Theme is black sun
Om dit toe te passen, moet je dan zelf alle APK's aanpassen?
Complimenten! Ziet er heel erg mooi uit. Ik draai toevallig Ellelinux en ga ook maar is zoiets nabootsen.Razzah schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:22:
Sinds vanmiddag van Elelinux 2.1 naar 2.2 RC1 gegaan en veer het 1 en ander veranderd aan me homescreen, ben er nu erg tevreden over, witte hero met volledig wit thema ziet er erg mooi uit vind ik zelf
LauncherPro Plus
TouchIT Icons
Samsung Galaxy S
* Custom icons
* Beautiful widgets
* Launcher Pro
* Eigen font toegevoegd
* Standaard android lockscreen
* Custom icons
* Beautiful widgets
* Launcher Pro
* Eigen font toegevoegd
* Standaard android lockscreen

[ Voor 28% gewijzigd door bryan1988 op 03-11-2010 02:13 ]
Kan ik die wallpaper ergens vandaan rippen??
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dat kan, op deviantart: http://kionee.deviantart....y-Day-Wallpaper-137770752JKratos schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:50:
Kan ik die wallpaper ergens vandaan rippen??
Ik heb hem via Mobilo wallpapers uit de market (via dat programma kan je aan heel veel leuke achtergronden komen dus absolute aanrader)
Verwijderd
Nou dit is alweer een stuk beter dan ik eerder liet zien, voorlopig laten we het maar even zo:

HTC Desire met Launcherpro, een tweede dock met wat handige mappen. Ook nog twee minder boeiende schermpjes met Facebook en een kalender.

HTC Desire met Launcherpro, een tweede dock met wat handige mappen. Ook nog twee minder boeiende schermpjes met Facebook en een kalender.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Als je in launcherpro een snelkoppeling plaatst op je homescreen kan je een custom icon toewijzen, dus zo heb ik het nu iig gedaan.zAo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:35:
[...]
Om dit toe te passen, moet je dan zelf alle APK's aanpassen?
Kun je vertellen welke widgets je hier op deze 2 schermen hebt gebruikt? Ziet er wel interessant uit namelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Joen op 03-11-2010 16:09 ]
Naar de widget met Twitter, mail en andere media-updates heb ik ook wel oren naar!
Verwijderd
Dat is pure messenger volgens mijSagaris schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:26:
Naar de widget met Twitter, mail en andere media-updates heb ik ook wel oren naar!
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:13:
En ook van het eerste scherm? (Rss t/m memo's met alle aantallen eronder).
1ste scherm:Sagaris schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:26:
- Digital Clock Widget
- Simple Text Widget
- Beautiful Widgets (pay version)
- Signals Widget
- Executive Assistant (pay version)
2de scherm:
- Pure Calendar (pay version)
3de scherm:
- Pure Messenger (pay version)
4de scherm:
- Scrollable ContactWidget BETA
- System Info Widget
- Reddit Is Fun + Widgets (pay version)
- Data Counter Widget
- Buienalarm
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Je moet dan minimaal versie 3.17 hebben.Langras schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 02:11:
Hoe krijg je met Beautiful Widgets alleen het weer te zien?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Is dat Pure Messenger wat je gebruikt voor twitter en facebook?Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:21:
[afbeelding]
voornamelijk Lock Screen and Launcher Pro
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
Lijkt op de launcherPro widgets met een andere skin ofzoBogey Dope schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:19:
[...]
Is dat Pure Messenger wat je gebruikt voor twitter en facebook?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 09:48 ]
Verwijderd
klopt, da's dezeVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:47:
[...]
Lijkt op de launcherPro widgets met een andere skin ofzo
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=783427
Welke skin van snowstorm is dat?Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:21:
[afbeelding]
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:47:
[...]
Lijkt op de launcherPro widgets met een andere skin ofzo
Thanks!
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Elke keer weer terug naar een Donut Rom op het oude Magicje, draait beter dan welke 2.x Rom dan ook 

Links: Extended Controls en Phone Usage widgets
Midden: De nu erg populaire MIUI icoontjes en Palmary Weather (waanzinig mooie weerapp, mooiste so far IMHO)
Rechts: Android Agenda Widget, verder ook niks boeiends
En omdat ie zoooo mooi is hierbij nog een paar screenshots van Palmary Weather

Links: Extended Controls en Phone Usage widgets
Midden: De nu erg populaire MIUI icoontjes en Palmary Weather (waanzinig mooie weerapp, mooiste so far IMHO)
Rechts: Android Agenda Widget, verder ook niks boeiends
En omdat ie zoooo mooi is hierbij nog een paar screenshots van Palmary Weather

hoe laat je die berichten/gemiste oproepen status weergeven op het lockscreen???Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:21:
//prentje
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verwijderd
pure messengerazz_kikr schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:21:
[...]
hoe laat je die berichten/gemiste oproepen status weergeven op het lockscreen???
Om de nieuwe hype maar even te volgen hierbij een update van mijn homescreen. De rest is vrij standaard.
Samsung Galaxy S
Wat zien we?
SiMi Clock en beautiful Widgets
Samsung Galaxy S
Wat zien we?

Kan je aangeven waar je het thema vandaan hebt? Ik doel dan op je aangepaste framework om de andere notificatiebalk te krijgen.BillSpaarbank schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:22:
Om de nieuwe hype maar even te volgen hierbij een update van mijn homescreen. De rest is vrij standaard.
Samsung Galaxy S
Wat zien we?
Alvast bedankt
dit is het thema van doc's XXJPA-V7.6.2 voor de galaxy.Robin64 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:16:
[...]
Kan je aangeven waar je het thema vandaan hebt? Ik doel dan op je aangepaste framework om de andere notificatiebalk te krijgen.
Alvast bedankt
Ziet er heel leuk uit.BillSpaarbank schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:22:
Samsung Galaxy S
Wat zien we?
[afbeelding]
Welk thema is dat voor de weer widget van Beautiful Widgets?
Tick weather skin
offtopic: is jou signature niet van Theo Maassen zijn showBillSpaarbank schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:38:
Tick weather skin
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Inderdaad. Ik wil hem eigenlijk wijzigen in "swypen is het nieuwe swaffelen"Possible schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:41:
[...]
offtopic: is jou signature niet van Theo Maassen zijn show
©BillSpaarbank
Heb jij ook dat je als je de notificaties naar beneden trekt, het er lelijk uit ziet door de transparante balk en dat de tijd een andere achtergrond heeft?BillSpaarbank schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:22:
Samsung Galaxy S
Wat zien we?
[afbeelding]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik ben fan van minimalisme, dus ik heb maar één scherm:

Tweede dock:

Toestel: HTC Legend met CyanogenMod nightly ROM
Wallpaper: Minimal Green
Widget: Beautiful Widgets met Tick icons
Launcher: LauncherPro met Suave icons
Tweede dock:
Toestel: HTC Legend met CyanogenMod nightly ROM
Wallpaper: Minimal Green
Widget: Beautiful Widgets met Tick icons
Launcher: LauncherPro met Suave icons
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ja, dat heb ik ook. Ik stoor me er niet zo aan. De snelheid van de rom is gewoon super. Ik heb normaal gesproken het standaard thema met het aangepaste lockscreen, maar ik vind dit even makkelijk om mijn batterij in de gaten te houden.HaTe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:15:
[...]
Heb jij ook dat je als je de notificaties naar beneden trekt, het er lelijk uit ziet door de transparante balk en dat de tijd een andere achtergrond heeft?
Mijn homescreen.

LauncherPro
Beautifull Widgets
Normaal heb er ook een doc bij zitten, maar vond het zo ook wel mooi zonder doc achtergrond.

LauncherPro
Beautifull Widgets
Normaal heb er ook een doc bij zitten, maar vond het zo ook wel mooi zonder doc achtergrond.
[ Voor 30% gewijzigd door technoaddict op 09-11-2010 16:57 ]
Verwijderd
Dag medebennekommer.technoaddict schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:56:
Mijn homescreen.
[afbeelding]
LauncherPro
Beautifull Widgets

Lekker simpel met:
-Launcherpro
-Typoclock
Hoe zorgen jullie ervoor dat launcher pro als default wordt gezien? Elke keer als ik op homescreen druk kom ik weer bij de oude homescreen terecht.
Heb jij wellicht de wallpaper voor mij/ons? Vind hem wel "strak"technoaddict schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:56:
Mijn homescreen.
[afbeelding]
LauncherPro
Beautifull Widgets
Alvast bedankt!
Heeft iedereen, dat kan niet anders... toch, jongens?kenkreutzer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:04:
Hoe zorgen jullie ervoor dat launcher pro als default wordt gezien? Elke keer als ik op homescreen druk kom ik weer bij de oude homescreen terecht.
edit; hè verdamt, speel dan toch even mee man!
@Kenkkreutzer; Makkelijkste oplossing voor jou is denk ik uninstallen, reinstallen en na de allereerste keer dat je op je homebutton drukt even aanvinken dat LP de standaardapp is... dan is je probleem opgelost
[ Voor 29% gewijzigd door Obiter dictum op 10-11-2010 19:37 ]
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Tuurlijk kan dat wel anders.. Er staat toch onder "deze keuze onthouden" of iets dergelijks?Obiter dictum schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:32:
[...]
Heeft iedereen, dat kan niet anders... toch, jongens?
Dat is wel erg omslachtig.Obiter dictum schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:32:
[...]
@Kenkkreutzer; Makkelijkste oplossing voor jou is denk ik uninstallen, reinstallen en na de allereerste keer dat je op je homebutton drukt even aanvinken dat LP de standaardapp is... dan is je probleem opgelost
Ga gewoon naar Menu -> Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> Huidige homescreen launcher (bijv. launcher2, htc sense, enz) -> standaardwaarde wissen.
Dan druk je homeknop in en selecteer je de launcher die je wilt hebben.
Of gewoon de app "Home Switcher" downloaden.Obiter dictum schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:32:
[...]
Heeft iedereen, dat kan niet anders... toch, jongens?
edit; hè verdamt, speel dan toch even mee man!
Of gewoon naar Settings->Applications->Manage Applications->TWLauncher->Clear defaults
Sinds de installatie van Launcher Pro zie ik bij market 'downloads' alleen nog maar gmail staan. De andere gedownloade applicaties zie ik niet. Iemand enige idee waarom?
Hoe krijg je die weersverwachting in die SiMi klok? Het lukt mij niet. Vind het er prachtig uit zien!BillSpaarbank schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:22:
Samsung Galaxy S
Wat zien we?
[afbeelding]
Even de gegevens/cache van de market wissen bij applicaties beheren (alle applicaties).kenkreutzer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:34:
Sinds de installatie van Launcher Pro zie ik bij market 'downloads' alleen nog maar gmail staan. De andere gedownloade applicaties zie ik niet. Iemand enige idee waarom?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Simiclock en Beautiful Widgets hè.. Beetje rekken en slepen en spelen ensowIrminsul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:32:
Hoe krijg je die weersverwachting in die SiMi klok? Het lukt mij niet. Vind het er prachtig uit zien!
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 11-11-2010 10:32 ]
Ik heb de plus versie van launcher pro. Daarmee kun je widgets resizen. Dan sleep je SiMiclock over beautiful Weather 4x1 en voilaIrminsul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:32:
[...]
Hoe krijg je die weersverwachting in die SiMi klok? Het lukt mij niet. Vind het er prachtig uit zien!
Ik had een oude versie van beautiful widgets, daar zat de weer widget nog niet in. Even geüpdate.BillSpaarbank schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:45:
[...]
Ik heb de plus versie van launcher pro. Daarmee kun je widgets resizen. Dan sleep je SiMiclock over beautiful Weather 4x1 en voila
Wat ik trouwens niet kan hebben is dat hij hier 8 graden, regen aangeeft en bij jou zon en 19 graden. Het maakt me agressief
Verwijderd
Ik probeer dat zo te doen, het lukt ookBillSpaarbank schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:45:
[...]
Ik heb de plus versie van launcher pro. Daarmee kun je widgets resizen. Dan sleep je SiMiclock over beautiful Weather 4x1 en voila
EDIT: Gevonden "Hide current Weather"in de Weather Widget Settings
Ik had niet verwacht dat dát was wat ik zocht.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 11:40 ]
Hij stond nog ingesteld op de US of AIrminsul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:05:
[...]
Ik had een oude versie van beautiful widgets, daar zat de weer widget nog niet in. Even geüpdate.
Wat ik trouwens niet kan hebben is dat hij hier 8 graden, regen aangeeft en bij jou zon en 19 graden. Het maakt me agressief

Je moet "hide current weather" aanvinken in het configmenuVerwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:35:
[...]
Ik probeer dat zo te doen, het lukt ookmaar ik krijg vijf dagen in beeld in plaats van de vier in het screenshot. Dan komt die lijn dus mooier uit, nu loopt hij bij mij door de forecast heen. Iemand een idee? Ik kan nergens vinden dat je kunt kiezen uit het aantal forecast dagen
[ Voor 37% gewijzigd door BillSpaarbank op 11-11-2010 11:38 ]
Nieuwe inrichting, functionaliteit is behalve het lockscreen (tegenwoordig winamp) niet veranderd:Alternativ schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:09:
Toestel: Samsung Galaxy S, android 2.1
Widget: Battstat, Tajm
Home replacement: Launcherpro, iconen uit dit topic
Wallpaper: http://download.altsdomain.com/android/bg.jpg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Door te swypen over Appdrawer verdwijnt de notification bar :-)
Lockscreen als muziek speelt:
[afbeelding]
Even een vraagje, heeft iemand een idee hoe ik de google search widget kan themen, als in die ronde randen wil ik weg hebben.

Achtergrond is een van de volgende (wisselt dagelijks):
http://android.altsdomain.com/backgrounds/
alternativ
Thnx, werkt nu weer!madmaus schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:36:
[...]
Even de gegevens/cache van de market wissen bij applicaties beheren (alle applicaties).
Iemand die me kan vertellen hoe ik in HTC Sense kan zorgen dat er onder een icoon label geen zwarte vlakje komt?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC Hero, Motorola Milestone etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een home replacement gebruikt, zoals aHome of Home++, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
Dat voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.