Ik heb onlangs een USB-stick gekocht van 128 GB. Ik heb er bestanden opgezet van in totaal iets meer dan 20 GB. Wanneer ik de USB-stick aansluit op mijn notebook, kan ik bij properties wel 't gebruikte geheugen zien (21,5GB) en vrije geheugen( +/- 80 GB) maar als ik dan verwijderbare schijf aanklik, zijn de meeste bestanden niet te zien. Slecht een paar honderd MB van alle bestanden zijn te zien.
Ik dacht dat 't te maken had met 't feit dat de USB-stick FAT32 is, dus heb ik 'm geconverteerd nar NTFS.
Nou wordt de USB-stick helemaal niet meer herkent en komt de foutmelding: " The file or directory is corrupted and unreadable" .
Ik heb hele belangrijke/persoonlijke data op m'n usb-stick. Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Alvast bedankt!
Ik dacht dat 't te maken had met 't feit dat de USB-stick FAT32 is, dus heb ik 'm geconverteerd nar NTFS.
Nou wordt de USB-stick helemaal niet meer herkent en komt de foutmelding: " The file or directory is corrupted and unreadable" .
Ik heb hele belangrijke/persoonlijke data op m'n usb-stick. Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Alvast bedankt!