Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runners.cycle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Deze lijkt me ook erg mooi Frogz SoftGloss Transparent voor iPad
Zie ook YouTube YouTube: iFrogz Softgloss for Ipad Review

[ Voor 37% gewijzigd door runners.cycle op 01-07-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind de Macally aardig overpriced voor iets dat op karton lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Er zijn véél overpriced cases/sleeves, het apparaat is nog in "early adaptor" fase wat wil zeggen dat men de volle pot voor accessoires aanrekent en vaak ook nog veel te veel voor goedkope rommel. De Macally is echter geen rommel, maar voor die prijs is wel beter mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-05 11:53
Een 10" netbook sleeve past er trouwens ook perfect omheen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84823

Kwobra schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:06:
Een 10" netbook sleeve past er trouwens ook perfect omheen d:)b
Klopt. Ik heb er nog 1 liggen voor diegene die een leuk bod doet. Hij is 1 keer gebruikt van Almelo naar Londen. Daar heb ik de orginele hoes gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Anoniem: 84823 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:45:
[...]

Klopt. Ik heb er nog 1 liggen voor diegene die een leuk bod doet. Hij is 1 keer gebruikt van Almelo naar Londen. Daar heb ik de orginele hoes gekocht.
Kan je mij PM'en met je mail?
Je kan geen PM's ontvangen en tevens geen mail. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Ook ik vind de Macally ietwat tegenvallen. Gelijmde randjes waar nog wat lijmresten te zien zijn, het leertje wat inderdaad vrij snel begint te flubberen en met hèèl weinig moeite haal ik `m uit z`n frame.
Dat lijkt me ook niet erg betrouwbaar.....
Ga straks toch maar eens op zoek naar wat beters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:52
De MacAlly leek mij juist de beste case? Valt me dan tegen om eerlijk te zijn.
Hierboven las ik dat je betere case's kon krijgen voor hetzelfde geld.

Zelf vind ik het idee van 'een boek' (door de case) wel erg leuk, alsook de mogelijkheid dat je het als 'stand' kan gebruiken (voor typen en rechtop).

Momenteel zijn er maar twee case's die hieraan volgens mij voldoen, en dat is de MacAlly en de originele Apple iPad case.

De eerste had altijd mijn voorkeur omdat deze met 'klemmetjes' vast zit, inplaats van dat er een dikke rand op de voorkant van de iPad komt zoals met de originele case, hierdoor zie je met de MacAlly nog echt 'de iPad' inplaats van met een lelijke bezel.

Zijn er nog andere vergelijkbare case's dan?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:59

BioHazard

*\o/*

runners.cycle schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:24:
Deze lijkt me ook erg mooi Frogz SoftGloss Transparent voor iPad
Zie ook YouTube YouTube: iFrogz Softgloss for Ipad Review
Heb ik sinds kort om mijn ipad zitten. Zit goed, en ziet er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tooooony schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:53:
Ook ik vind de Macally ietwat tegenvallen. Gelijmde randjes waar nog wat lijmresten te zien zijn, het leertje wat inderdaad vrij snel begint te flubberen en met hèèl weinig moeite haal ik `m uit z`n frame.
Dat lijkt me ook niet erg betrouwbaar.....
Ga straks toch maar eens op zoek naar wat beters
Ow hij zit er bij mij prima stevig in en ook de afwerking is prima. Het enige waar ik 'last' van heb is idd het leertje wat niet meer zo handig werkt. Voor dagelijks gebruik in de hand enzo geen probleem en nog steeds prima. Op het moment dat ik hem als standaard wil gebruiken irriteert het me dat dat niet makkelijk lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 15:28
ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:27:
Hierboven las ik dat je betere case's kon krijgen voor hetzelfde geld.

Zelf vind ik het idee van 'een boek' (door de case) wel erg leuk, alsook de mogelijkheid dat je het als 'stand' kan gebruiken (voor typen en rechtop).

Momenteel zijn er maar twee case's die hieraan volgens mij voldoen, en dat is de MacAlly en de originele Apple iPad case.

De eerste had altijd mijn voorkeur omdat deze met 'klemmetjes' vast zit, inplaats van dat er een dikke rand op de voorkant van de iPad komt zoals met de originele case, hierdoor zie je met de MacAlly nog echt 'de iPad' inplaats van met een lelijke bezel.

Zijn er nog andere vergelijkbare case's dan?
Ook Sena cases heeft soort gelijke cases, naar ik meen de ZipBook & Folio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:27:
Zelf kan ik niet klagen dat ik ontevreden ben, de beste cases hebben altijd tijd nodig om ontwikkeld te worden en bij release is dat gewoon niet zo. Ik wacht nog op een aantal goede alternatieven maar mijn "Macally" gaat nog perfect mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag heb ik de macallly case voor €40 kunnen kopen in m'n vakantieland. Een zwarte dat wel.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Phuncz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:48:
[...]

Zelf kan ik niet klagen dat ik ontevreden ben, de beste cases hebben altijd tijd nodig om ontwikkeld te worden en bij release is dat gewoon niet zo. Ik wacht nog op een aantal goede alternatieven maar mijn "Macally" gaat nog perfect mee.
Same here. Voorlopig voldoet ie prima, mocht er een beter alternatief komen dan koop ik die wel.

Overigens zag ik vandaag bij de Mediamarkt in Eindhoven dat ze daar ook aardig veel cases/covers e.d. hebben voor de iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Heb ook meteen een Macally meegenomen uit de Gravis winkel bij het ophalen van de iPad en ik ben er heel tevreden mee, het leren lipje gaat van begin af aan al lastig in de sluiting, maar als hij eenmaal zit dan zit ie ook stevig. Maargoed ik heb em pas sinds woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Hier nog steeds erg tevreden over de Incase Convertible Book Jacket.

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.mattters.com/photos/photos/1465830/black6_rect540.jpg

De 3 of 4 standen zijn eigenlijk ideaal, geven veel mogelijkheden tot variatie. Meteen prima bescherming voor onderweg, zou niet echt zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 193933 schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:23:
Hier nog steeds erg tevreden over de Incase Convertible Book Jacket.

[afbeelding]

De 3 of 4 standen zijn eigenlijk ideaal, geven veel mogelijkheden tot variatie. Meteen prima bescherming voor onderweg, zou niet echt zonder kunnen.
VInd het jammer dat eigenlijk het hele ipad design wegvalt doordat de randen van de case over de rand vd ipad vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Is er veel verschil tussen een foofbag en een fabric? Zijn er vergelijkbare alternatieven van deal extreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:25:
[...]

Kan je mij PM'en met je mail?
Je kan geen PM's ontvangen en tevens geen mail. ;)
Stuur maar een mailtje naar oawiggersapestaartjehotmailpuntcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:55
Waar is dit topic over de iphone gebleven??
Maargoed, zullen de sleeves voor de iPhone 4 ookvoor de zijkant zin, zodat het signaal verlies minder is?
Denken jullie dan dat een Invisible Shield zal helpen voor de 'death grip' als het ook de zijkant bedekt?
Bedankt! Ik kan het topic van de iphone niet vinden op mijn iphone :p

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:05

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 87302 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:51:
Is er veel verschil tussen een foofbag en een fabric? Zijn er vergelijkbare alternatieven van deal extreme?
Grootste verschil is de binnenkant. De foofbag is gevoerd met soort van wol en past strak om de iPad, is ook iets dikker. Stevigheid blijft hetzelfde ook na +8 maanden gebruik (heb het ook voor m'n iPhone).

De fabrix is gevoerd met soort van zijdeachtig materiaal. De iPhone/iPad gaat er makkelijk uit en in. Stevigheid wordt wel minder na een tijdje, maar even in een handwas en hij is weer als nieuw. Doordat de fabrix met een dun materiaal gevoerd is, voelt het ook lekker dun aan en oogt chic.

De fabrix wordt wel sneller vies dan de foof, maar ook dat komt door het materiaal.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-04 20:19
Ik zit er heel erg over te denken om deze te halen: https://www.amazon.com/gp/product/B003K0E6BG. Het enige waar ik niet zo blij mee ben is dat het de hoeken van de iPad niet beschermt (mocht iemand een case voor een vergelijkbare prijs weten die dit wel doet dan hou ik mij aanbevolen!).

Alleen het probleem is nu dat ik geen credit card heb en hem dus niet op amazon kan kopen. Heeft iemand een idee waar hij wel te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:57

flanger

That Guy

Waar zou de officiële iPad case het snelst aangekocht kunnen worden? Het mag gerust een premium kosten. Via apple.fr of apple.de duurt het 3 - 4 weken.

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Heeft iemand hier een anti-schitterings-laagje in gebruik? Zo ja, ik hoor graag je bevindingen. Het grootste nadeel van de iPad vind ik echt de spiegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Ik heb een case van Dexim, deze kun je gewoon bij de mediamarkt kopen.
Deze heeft een screenprotector inbegrepen en deze is een beetje mat, hij zorgt voor minder schittering, alleen reflecteert het licht nu meer difuus... veel heb je er niet aan in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Ik heb waarschijnlijk diezelfde dexim. Het beeld wordt er mee wel stukje onscherper van. Dus niet echt een top protector. De case zelf is wel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 21:11
Ik heb sinds vandaag het volgende:
- Griffin FlexGrip for iPad
- Tucano Elements Second Skin for iPad

Ben over beide erg tevreden!

Voor foto's zie:
http://www.webgangster.nl/pictures/thumbnails-15.html

Edit:
De Griffin FlexGrip for iPad heeft een zwakke plek.
Dat is bij de ronde home knop, daar kan je de hoes heel erg makkelijk bewegen...:(

[ Voor 25% gewijzigd door webgangster op 15-12-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 10:37

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik gebruik nu zelf de Noreve iPad case. Echt heel tevreden over.

http://www.mysleeve.nl/iPad-Sleeves/Noreve-Tradition-Case|9102T

Ik wilde er pertinent GEEN met fan die foeilelijke "leren" randjes over de randen van de iPad. Doet me teveel denken aan de telefoonhoesjes op de markt.

Rechtopzetten is niet handig met de case, maar te doen. Maar dat gebruik ik nooit. Hele nette afwerking. Er zijn aanbieders die hem al voor iets boven de 50,- verkopen.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
Wellicht heeft iemand nog andere ideen..

Ik ben op zoek naar een case met de volgende eigenschappen;

- Zakelijke uitstraling, liefst zwart leder
- Ruimte voor wat pasjes en visistekaartjes, etc.
- Mag de wat duurdere klasse zijn

Tot nu toe;

Pielframa met magneet sluiting
+ = mooie kwaliteit, niet te dik,bij openklappen geen los flapje wat er bij hangt van de sluiting e.d.
- = Geen ruimte voor pasjes...

Sena
+ = al het bovenstaande, en ook nog de mogelijkheid voor graveren bedrijfslogo !
- = WEL een flapje wat er bij hangt !!

Kortom; de Sena is bijna perfect, maar ik ben bang dat dat losje flapje vervelend gaat zijn, en hem dan steeds uit de hoes moet gaan halen als je hem "op de bank" gaat gebruiken...

Iemand nog een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 05:01
Ik heb vandaag de Mcally Bookstand black binnen gekregen.

Ik ben er super tevreden mee

-hij ziet er erg goed uit
-voelt lekker aan
-is stroef zodat de ipad niet zo makkelijk uit je handen glijd
-bied voldoende bescherming
-de bookstand functie is echt super

Alleen mijn Body Guardz folie kwam mee met een scherpe vouw in de folie, dus die heb ik nog er op kunnen maken.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Laatst online: 05-05 20:37
Eindelijk na 6 weken mijn DODOcase binnen gekregen!

Zie hier een snelle foto impressie.

DODOcase
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XachfESrPLlPVjTDsXbHrzTA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4yqNZZ6mvWQhRgbvHSd1B52l/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B5CT86NRBpqJKdMb0rHE7CWh/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5qJXrk4caQT96JHiwS9szkgb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8hdBfNtV4e0J5qHl4wijpeGy/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fp8s5n3inFp5CwcU0uKZtPXm/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7URhiGpXdvOqyygZ1SraLaWa/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/foj1c4TaEG3VvhsWVjJo4HcK/thumb.jpg

Iemand geïnteresseerd om er eentje over te nemen? Ik heb er drie besteld en heb er nog 1 over.

*verkocht!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Die ziet er erg mooi uit. Ben niet echt snel enthousiast als het over sleeves gaat, maar deze staat me erg aan.

Helaas voor je heb ik al een sleeve ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik weet niet of ik in het goede deel van het forum ben maar wil dit toch even showen.

Brodit Headrest Mount Apple iPad:

Afbeeldingslocatie: http://little-melon.nl/ipad.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 84823 op 07-07-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:55
Ziet er goed uit! Volgende jaar maar eens bestellen voor de vakantie, dit jaar wil ik voorin nog wel zelf mijn iPad gebruiken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:04
Jasper schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:22:

DODOcase
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

Iemand geïnteresseerd om er eentje over te nemen? Ik heb er drie besteld en heb er nog 1 over.
toon volledige bericht
Hoe bevalt de DODOcase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 22:34
Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://images.highspeedbackbone.net/skuimages/large/T42-0003-Main-sp.jpg
- Licht, flexibel en beschermende case
- Perfecte pasvorm voor de iPad
- Beschermt de iPad tegen krassen
- Opladen en syncen met case

http://www.i-luv.com/prod...86&keyword=Flexi-Clear%20

Heb er nog 1 over voor de geinteresseerde! Was een 2-pack die ik kocht! :)

[ Voor 28% gewijzigd door aschja op 08-07-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41

Zoefff

❤ 

Jasper schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:22:

DODOcase
[afbeelding][afbeelding]

toon volledige bericht
Oeh, 35mm goodness! :9

Heb zelf alleen wat iPhone shots:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/zoefff/100022/DODOcase.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12785778870001 Afbeeldingslocatie: http://gallery.me.com/zoefff/100022/DODOcase_1.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12785779000001

Ben er wel erg blij mee! Mooie materialen en tot in de details afgewerkt. Heb een beetje angst dat het elastiek na verloop van tijd wat slapper wordt, maar het lijkt in ieder geval van goede kwaliteit te zijn. De case ziet er in ieder geval -zoals verwacht- erg sjiek uit :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Zeer goed. Ik heb dezelfde ervaring als Zoefff hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24
Jasper schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Zeer goed. Ik heb dezelfde ervaring als Zoefff hierboven.
Hoe 'klem' zit de iPad in de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Het bamboe frame is behoorlijk precies afgemeten op de afmetingen van de iPad. In de vier hoeken zit een stukje schuimrubber waardoor je iPad ook in het frame klem komt te zitten. Dat is stevig genoeg om te voorkomen dat 'ie kan wiebelen of dat er speling in zit. Zelfs als je 'm schuin houdt blijft de iPad er goed inzitten, maar op z'n kop komt de iPad er wel uit. Het voldoet in ieder geval prima voor wat het moet doen, de iPad bij normaal gebruik goed op z'n plek houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Heb net alles door gelezen en er komen veel mooie covers langs maar bij alle covers krijg je volgens mij als nog vieze vinger vlekken en krassen op je scherm.

Zijn er daarom mensen die een cover combineren met de Invisible Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Dat moet geen probleem zijn, zolang de cover maar geen hoekjes heeft die strak klemmen op het scherm en daarbij de protector raken. Gebruik zelf op het moment de screenprotector die bij de Switcheasy Nude zat in de Apple cover. Invisible shield ligt al klaar om er een keer op te doen als ik tijd heb, is toch een betere screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Vieze vinger vlekken krijg je natuurlijk op je scherm, maar daar merk je in het gebruik weinig van. Ik heb er zelf in ieder geval helemaal geen last van. Het is vaak nog beter om je scherm een beetje vet te houden dan om het helemaal schoon te maken, want juist dan vallen de vingervlekken wel op.

Krassen heb ik weinig angst voor eigenlijk? Beide hoezen (de Fabrix sleeve en DODOcase) beschermen bij vervoer uitstekend tegen krassen. En als je krassen tijdens het gebruik maakt dan ben je ergens niet helemaal goed bezig of is het tijd om je nagels te knippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hmmm zoals jij het beschrijft Zoefff is alleen een cover nodig. Nu nog opzoek naar een goede. Vind dat er wel erg veel zijn, misschien wel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Ik kwam de TrendyDigital waterproof ipad case tegen op internet. Lijkt me super handig want dan kan je hem b.v. gewoon mee in bad nemen Ze verkopen hem op amazon.com en hun eigen site. Maar het probleem is dat ze allebei dit niet shippen naar Nederland Weet iemand misschien waar ze deze case, of een soortgelijke verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 05:01
Anoniem: 84823 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:37:
Zo, ik weet niet of ik in het goede deel van het forum ben maar wil dit toch even showen.

Brodit Headrest Mount Apple iPad:

[afbeelding]
Schitterend, alleen ik heb 2 kinderen en maar 1 ipad.

Ze zullen het dit jaar nog maar een keertje met een DVD spelertje moeten doen.

Mijn Bodyguardz screen protector begint er nu eindelijk een beetje fatsoenlijk uit te zien.

Hij zit er nu precies 1 week op en ik verwacht dat morgen (eindelijk) het laatste luchtbelletje verdwenen is.

Als echter heel critisch kijkt, schuin over het scherm als de ipad uit staat, zie toch nog wel veel oneffenheden, maar ik laat em voorlopig maar opzitten.

Als het scherm aan staat heb je gewoon een superstrak beeld.

Als je er een aangebracht hebt en je blijft ook na 48 uur luchtbelletjes zien, die gaan echt vanzelf weg.
Ik heb zelf ook meerdere keren zitten twijfelen of ik hem eraf zou rukken.

Het kan wel een dag of tien duren, je moet gewoon geduld hebben.

Als cover gebruik ik de McAlley bookstand. Nu na anderhalve week is mijn ipad er nog niet 1 keer uit geweest en dat zegt op zich al genoeg.

[ Voor 48% gewijzigd door Henkus op 16-07-2010 16:46 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is het moeilijk om een leuke cover te vinden, er zijn er zoveel!

Wat hebben de meeste mensen, een hoes zodat die mee in de tas kan of echt een cover van leer ? Of alleen doorzichtig tegen de krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het boeit toch niet wat de meeste mensen hebben, de meeste mensen kopen ook een Acer laptop en Senseo koffie... Als je geen idee hebt wat voor case voor jou is, raad ik je aan er niet teveel geld aan te geven zodat je hem met minder moeite kunt weggooien als hij je niet bevalt, want elk casetype (folio, sleeve, bag,...) en materiaaltype (leder, plastic, silicone,...) heeft een reeks voordelen en nadelen die voor iedereen persoonlijk zijn.

Mijn persoonlijke ervaring met iPhone cases is dat cases die op je toestel in elkaar schuiven krassen toebrengt aan je toestel, dat silicone vies wordt en gaat leuren/scheuren, dat velours aan je jeansbroek blijft plakken en dat zelfs clip-on cases je toestel beschadigen door stof in de behuizing te drukken.

Ik wist dat ik een folio case wou na die dingen in beraad te nemen, ook omdat ik hem schuin wou kunnen zetten om te typen en dergelijke. Tevens wou ik iets waardoor hij niet teveel aandacht trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:52
clonedonkey schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:30:
Ik kwam de TrendyDigital waterproof ipad case tegen op internet. Lijkt me super handig want dan kan je hem b.v. gewoon mee in bad nemen Ze verkopen hem op amazon.com en hun eigen site. Maar het probleem is dat ze allebei dit niet shippen naar Nederland Weet iemand misschien waar ze deze case, of een soortgelijke verkopen ?
Hmm, een oversized boterhamzakje lijkt het op, leuke titel @ engadget:

Trendydigital waterproof ipad cover is neither trendy nor digital

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:44
Wat me opvalt is dat hier nog niet over Piel Frama cases is gesproken, bij ons op kantoor zijn we hier fan van. Schitterende cases, handgemaakt en je hebt de iPad er ook snel uit voor op de bank savonds

http://www.pielframa.com/ipad-magnetic-blacktan-cases.htm heb deze besteld hij is helaas nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mogelijk omdat een vanafprijs van 110€ niet niks is voor een case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

stormfly schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:40:
Wat me opvalt is dat hier nog niet over Piel Frama cases is gesproken
Wat weerhoudt je om er zelf een kort stukje met wat foto's over te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:44
Heb hem nog niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 23-04 13:27
Ik weet ook wel dat er duizenden verschillende cases zijn, maar waarom heeft niemand het hier nog gehad over de Incipio Feather case ? Incipio maakte namelijk ook iphone cases (nog steeds) welke ik altijd om m'n 3g heb gehad.

http://www.ilounge.com/in...io-feather-case-for-ipad/

Voordeel is dat hij zo dun is dat je em nog in de dock kunt doen. Nadeel is dat het eigenlijk puur tegen krassen,etc is en dus niet echt voor vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is plots wel de trend om te vragen waarom niemand het gehad heeft over een bepaalde case. Wat denk je zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 23-04 13:27
Phuncz schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:25:
Het is plots wel de trend om te vragen waarom niemand het gehad heeft over een bepaalde case. Wat denk je zelf ?
Tja, kan van alles zijn he :) Niet goed, niet bekend, etc. Maar gezien Incipio toch wel bekend is bij veel mensen... En daarnaast wijs ik iedereen er nu wel op. Dus m'n bericht was ook best informatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
ik wil graag een schoudertas kopen, maar weet niet goed welke. er is nog geen specifiek topic hierover geopend, zit ik hier goed? of kan ik beter een nieuw topic openen?

Wil er een die strak is, een aantal vakjes heeft, en ..... ? tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Ik zoek mij gek naar een Apple Case ( de orginele ), maar overal is die uitverkocht.
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen of staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vrijdag bij alle Apple resellers + grote ketens die Apple verden, als je vroeg en snel bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 25735 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:22:
Ik zoek mij gek naar een Apple Case ( de orginele ), maar overal is die uitverkocht.
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen of staan?
NIet dat je er veel aan hebt, maar in de Zurichse Apple store hingen er zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Net op eBay de officiële mis gelopen, wat een bagger! Wou 39 bieden, er stond nog 4 seconde, maar toen ik op bieden klikte stond er dat hij al afgelopen was.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik heb een neopreen hoesje besteld via eBay om de iPad te vervoeren (€ 9,95), en een hard case voor het dagelijks gebruik. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de NUDE van SwitchEasy, de UltraClear uitvoering (€37,-) Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Phuncz schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:27:
Mogelijk omdat een vanafprijs van 110€ niet niks is voor een case :)
Is inderdaad wel een beetje veel van het goede, maar moet wel zeggen dat dat wel de mooiste is die ik tot nu toe gezien heb, volgens mij is dat wel goede kwaliteit. Maar ik zelf gewoon voor de originele Apple, aangezien die toch wel het mooiste aansluit én betaalbaar is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 18:45
Ik gebruik nu een belkin ultra grip sleeve al een tijdje en het bevalt me prima. Goede kwaliteit materiaal, fijne binnenkant, en een fijn grip patroon aan de buitenkant. Ook heb ik zondag een full body invisable shield besteld. Weer iemand de versendtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 21:38
Ben helemaal verliefd geworden op die DODOcase, iemand die nog een nieuw of al gebruikt exemplaar over heeft? Wil vrijdag mijn iPad gaan kopen maar wil deze wel direct beschermd hebben.

Iemand nog een tip voor de beste screen protector?

En heeft iemand nog tips voor een goede (liefst goedkope) tijdelijke case protector welke bij een APR of MM te koop is morgen?

[ Voor 21% gewijzigd door Ibidem op 22-07-2010 12:47 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
DODOcase is inderdaad briljant. Zit nu 2 weken om mijn iPad en voelt erg fijn! Heb er helaas geen een meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Mijn Quirky Cloak is inmiddels bezig aan het proces om bij mij te komen, ik heb gekozen voor een kleur (de blauwe) en betaald, nu nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
ik moet zeggen dat ik het toch wel erg lastig vind om een goede keus te maken. ik wil een schoudertas kopen waar ik hem in kan stoppen. wellicht is een simpele case genoeg, maar de cases die je overklapt lijkt me ook erg handig. iemand suggesties? voordeze combi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Een 10-12" netbook shoulder bag zou een oplossing zijn als je er geen vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

robhoeben schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:14:
Ik heb een neopreen hoesje besteld via eBay om de iPad te vervoeren (€ 9,95), en een hard case voor het dagelijks gebruik. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de NUDE van SwitchEasy, de UltraClear uitvoering (€37,-) Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Bevalt mij in ieder geval erg goed, heeft nu al een paar randjes beschermd van krassen (net iets te dicht langs de muur gelopen). Hij is helaas net (echt net) iets te dik om te gebruiken in combinatie met een dock, wat ik wel jammer vind. Gebruik nu zo'n kartonnen 12-ei-box met een beetje knutselen. Werkt wel perfect. :*)

Ik heb ook zo'n neopreen hoesje erbij maar dan van zo'n chinese site, is perfect voor vervoer in mijn ogen, beschermt de Nude weer van krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:44
Ik zoek eigenlijk dit:

Afbeeldingslocatie: http://shop.ipadplanet.nl/media/catalog/product/cache/23/image/250x250/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/gallery/Speck-CandyShell-Black-Grey-voor-iPad-1.jpg

Maar dan voor de voorkant van m'n iPad. De achterkant zal me een worst wezen; die zie ik toch niet. Maar ik wil wel een goede bescherming voor de voorkant.

Bestaat er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Beetje lastig te bedienen dan. ;)
Of bedoel je voor tijdens transport, dan zou ik eerder zo'n sok achtige zak nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Jeuj, morgen eindelijk iPad kopen. Nu nog wachten totdat Hard Graft weer de Tilt iPad Case gaat maken.
Afbeeldingslocatie: http://shop.hardgraft.com/media/catalog/product/cache/1/image/450x450/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/i/tilt_1_1.jpg
Hij komt er weer in september als het goed is, vind dit tot nu toe een van de mooiste cases samen met die van Dodo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Eergisteren Macally iPad protective case en stand bestand, laat wel weten hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:44
troftnom schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:26:
Beetje lastig te bedienen dan. ;)
Of bedoel je voor tijdens transport, dan zou ik eerder zo'n sok achtige zak nemen.
Inderdaad voor transport. En zo'n sok... Sorry hoor maar dan zou ik er ook eentje over m'n kop trekken als ik daarmee zou rondlopen.
Eigenlijk zoek ik een hard-cover voor de voorkant en het liefst ook geborsteld aluminium. Ik snap niet dat dit er niet is (althans, ik kan het niet vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 17:53
Iemand toevallig al ervaring met deze case/booklet?

PURO IPAD LEATHER CASE

Anders ga ik denk ik toch voor de Dodocase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Pfff, kansloos dat de originele case nerges te krijgen is.\
Iemand toevallig nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73504

In de Fnac en Saturn (Belgie) hadden ze gisteren een vrij grote hoeveelheid originele hoesjes, ik heb er mij direct 1 gekocht bij aankoop van mijn iPad.
Bevalt me echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Heb de fabrix cover al een paar weken en die bevalt prima. 35€ inc. verzendkosten.

Mis alleen nog een back cover, leg hem nu continu op de fabrix.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 24-07-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 18:10
Net een iPad gekocht en nog geen hoesje? Een sleeve is zo gevonden in huis.. Ik had er zelfs een die precies op maat is ;)

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/11265d3b99c6bd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/73ff4331579dbb2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
gister in de mm ff snel een case scoren voor mijn ipad (heb hem nu een week, maar vervoer zonder iets is waardeloos)

wel relaxte sfeer in mm, aardig wat keus maar ik wilde niet zomaar wat pakken dus maar de goedkoopste case gekocht voor tijdelijk gebruik. best nog wel een lachen ding, 2 kleuren en voordeel dat het scherm automatisch schoongemaakt wordt door de bewegingen die je maakt :) 15 e slechts.

nu een fatsoenlijke business case zoeken.

http://www.mobielbereikba...nk-grey?utm_source=kelkoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb gisteren ook maar gelijk een officiële apple iPad case erbij gehaald. Bevalt tot nu toe erg goed.. Maar dat mag ook erl voor die prijs. Kan hem nu goed op schoot houden om met al mijn vingers te kunnen typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Ik heb er gelijk een moo leren cover met klep bij gekocht van Sena. _O _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 11:26
Sinds apple.nl store totaal niet weet dat er een Ipad bestaat. Zijn er ergens online winkels in Nederland die nog de gewone officiële ipad case verkoopt?
En daarnaast de iPad docking station and keyboard addon accessories? Ik kan dit totaal nergens vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.blackweb20.com/wp-content/uploads/2010/01/iPad-dock2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 01:02
Keyboard dock had ik de laatste van hier in Maastricht, werkt best goed (typ er nu op ;) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:58
Tja, ik heb via Dealextreme een screen protector gekocht en een Protective PVC Rubber Case for Apple 9.7" iPad (Translucent) (dat is voor de achterkant). Ik zat alleen nog met 1 probleempje, ik ga binnenkort op vakantie, 4 weken naar de rimboe met een hoop vocht en stof > kortom niet fijn voor een IPAD. Dus ik moest nog iets hebben wat stof en vocht tegen houdt en extreme schokken kan tegenhouden en die mooi mee kan in de rugzak.

Nou ik heb het gevonden voor EUR: 9,99 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.curverwebshop.nl/product-afbeelding/normaal/26929/curver-aroma-fresh-rechthoekig-3-8l.jpg

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 16:39
Na veel reviews door te lezen heb zojuist besloten de Zoogue Smart Case te bestellen.
Het is niet de mooiste maar wel multifuntioneel.
Ben benieuwd

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4134/4775087198_2232f7b6b1.jpg

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De TS mag wel geupdate worden, geen enkel plaatje doet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 10:49
Slashdotter schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:18:
De TS mag wel geupdate worden, geen enkel plaatje doet het
Hier werkt het anders prima? Meer mensen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPatrick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2022

iPatrick

The good old days

Nik schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:32:
[...]
Hier werkt het anders prima? Meer mensen problemen?
Geen problemen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ow, het ligt aan MalwareBytes, die blockt websites op m'n computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:48
Ik heb vandaag deze besteld:
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11497

Zal wel pics en meer posten als ie binnen is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-04 11:53

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:06:
Sinds apple.nl store totaal niet weet dat er een Ipad bestaat. Zijn er ergens online winkels in Nederland die nog de gewone officiële ipad case verkoopt?
En daarnaast de iPad docking station and keyboard addon accessories? Ik kan dit totaal nergens vinden.

[afbeelding]
ifactors.nl al geprobeerd?

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgrietkerk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
In Utrecht (A-Mac, Mariastraat) waren diverse hoezen incl die van Apple gewoon te koop afgelopen zaterdag. Ook andere accessoires waren beschikbaar, behalve camera connection kid :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357904

Shark.Bait schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:58:
[...]

ifactors.nl al geprobeerd?
De camera kit komt binnenkort maar is nergens te krijgen op dit moment. Volgens Apple zijn ze onderweg naar Nederland maar volgens mij zijn ze met de stoomboot van onze Sint meegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356286

Check je mail. Spammen wordt niet gewaardeerd op GoT.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 27-07-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Past de ipad eigenlijk nog wel in de dock als er zo'n skin op zit van bijv i-luv ?

Ik hoef niet direct een schermprotector, maar de achterkant zou best wat bescherming mogen genieten, aangezien ik m overal neerleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:48
shameete schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:40:
Past de ipad eigenlijk nog wel in de dock als er zo'n skin op zit van bijv i-luv ?

Ik hoef niet direct een schermprotector, maar de achterkant zou best wat bescherming mogen genieten, aangezien ik m overal neerleg.
Er is vrijwel geen skin beschikbaar die ook compatible is met de Apple dock. Ik ben daarom ook aan het kijken naar andere docks.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 21:16
zijn er hier die een anti-glare screen protector hebben geplaatst? En zoja, valt het goed mee om dan buiten (in al dan niet zonlicht) de ipad te gebruiken? Zelfs bij bewolkt weer buiten heb ik problemen met mijn macbook pro.

en de standaard apple-case lijkt mij wel iets functioneel, omdat je hem wat hoger kunt plaatsen als een stand. Is de kwaliteit wat degelijk? Ik zoek wel een case, maar eerder dat in 2 delen is, zodat je die kan openklappen als een boek en je de linkerkant kan gebruiken om notities of papier in te steken. Ben de naam volledig kwijt van dergelijke mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het ligt eraan, ik kan in de schaduw op een zonnige dag alles zien. Maar er zijn mensen die meer letten op hun reflectie en zich eraan storen dat glas reflecteerd dan effectief proberen te zien wat er op het scherm staat. Het ligt eraan wat voor een persoon je bent.
Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste