Zal ik tzt doen, maar ben beter in fotografie, heb jij een site waar ik de filmpjes kan stallen? ( of is dat gewoon youtube.. )muppet99 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:28:
vergeet geen filmpje te maken van het vullen c.q. opstarten van de "Reactor"Ik heb deze build met grote ogen gevolgd en ik moet zeggen, je verrast mij elke keer weer. Ben heeel erg benieuwd naar het eindresultaat.....
Muppet gaat tot een update zitten duimendraain....
ThanXVerwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:55:
ik heb hier maar 1 woord voor: Wauw
Jij bent ook zo trouw! En ja, het is best wel chaotisch maar het is nog erger geworden, maar daar over straks meer.Blue-Tiger schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:21:
Voor degene die het gevolgd hebben...Ik zekers! Ziet er echt prachtig maar ietwat chaotisch uit
Kan niet wachten op totaalshots en een werkende demo!
Het mini res wilde maar niet recht hangen,... maar dat gebeurd ook weleens met andere dingenRemmes_NT schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:13:
hangt dat mini res nou recht?
trouwens, waarom tiewraps?
Tiewraps; omdat tussen het koper en slang water begon te lekken. Dat komt vooral door de pomp die nogal veel druk heeft. Dus op de drukgevoelige punten begon het te druppen.
UPDATE 428, 30 metalen aansluitingen lekvrij, 1 dop van het voorste reservoir niet lekvrij en nog meer ellende. Jawel, ik wil jullie alvast graag even laten genieten van wat foto's in het donker van de test setup, en of het systeem werkt.
Eerst maar beginnen met het slechte nieuws. Ik ben een aansluiting vergeten.....
Vlak boven de blauwe aansluiting ben ik een nippel vergeten.

Dus hij moet weer leeg. Ik wil ook meteen ergens een afvoer aansluiting maken. Want nu moet ik gaan leegscheppen en kantelen.
Even wat over de testsetup. Ik heb een losse voeding genomen en de pompen en leds op aangesloten. Vandaar nog de losse dradentroep.
Het systeem werkt. Het zeropressure systeem werkt echt. De voorste pomp zorgt voor de spoeling van eerste radiator en reservoir, meer heeft ie niet te doen. Vanuit het voorste reservoir loopt het water naar de pomp. (dit even ter verduidelijking)
Oké, aanzetten die hap!

Mag ik dan wel 2 vingers schuim??? Wat een

Overigens, je ziet dat het voorste reservoir wordt leeggezogen. het verzameld zich boven en de klep opent zich om te zorgen dat de CPU en GPU worden gevoed. Dat werkt uitstekend.
Het effect is wel mooi, led in daglicht. Het heeft de kleur van een reaktor;

Bij nacht, want dat is het mooiste!

Biertje?

De schuimkraag geeft de hoogte aan als de pomp uitstaat, hier is de pomp net aangezet;

Hier staat de pomp uit;

Deze geeft het mooiste effect;

Bij dag, zie de omhoog gedrukte klep, de 2 kleine pijpjes staan nu open. het werkt!

Zelfs de dop aan de bovenkant kleurt blauw;

Het systeem moet jammer genoeg weer afgetapt worden. Het bord wil niet booten, code 38, dus er zit iets niet goed. Misschien het geheugen dat ik niet getest heb of iets anders. Maargoed, we hebben de fotoos nog. Ik ga nu even Inspecteur gadget spelen.
Tot snel
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?