You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
In een aantal tabellen staat de Yasya verkeerd gespeld als Yasha.
Maak je geen zorgen, daarvoor dient dit topic juistBeetje mierenneuken maar het zijn dingetjes waar ik me aan erger
De laptop kan draadloos communiceren via wifi b/g/b.
Dat moet 'n' zijn?
Linkje onder 'uitspreken' moet naar nieuws: Europese rechter moet zich uitspreken over bewaarplicht verwijzen.Die termijn zou al worden verkort, maar na de val van het kabinet laat dat nog even op zich wachten. Overigens zal ook de Europese rechter zich nog over de bewaarplicht uitspreken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Nietus !
(Zie mijn eerdere post)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
In het volgende artikel: nieuws: Filmrechten Heavy Rain onder de hamer
In: nieuws: X264-ontwikkelaar vindt VP8 onder meer buggy en langzaam
"compressie-algortime" wordt "compressie-algoritme"
Laatste zien van de laatste alinea:
De overname is de derde isn drie weken tijd voor Symantec; eind april nam het de PGP Corporation en GuardianEdge Technologies over.
Naast Micron zijn de overige betrokken halfgeleiderfabriekanten Samsung, Hynix, Infineon, NEC, Hitachi, Mitsubishi, Toshiba, Elpida en Nanya.
halfgeleiderfabrikanten (titel heeft het wel goed).
Daarnast is de zoekfunctie uitgebreid waardoor er naar applicaties gezocht kan worden, en kan er binnen een applicatie naar data worden gezocht.
Er mist dus een a
Volgens het Amerikaanse Deadline is er een deal in de maak tussen de Franse game-ontwikkelaar Quatic Quantic Dream en filmmaatschappij Unique Features.
Url moet zijn: http://www.engadget.com ipv http://tweakers.net/www.engadget.com
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
electronica -> elektronicaHet is nog niet bekend of en wanneer de eerste electronica met Google TV-ondersteuning in Nederland opduikt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Google kondigt Android 2.2 Froyo aan
We schreven in een eerdere preview al dat de makers het nooit zo zullen zeggen, maar feit is dat Red Dead Redemption in veel lijkt opzichten op de iconische free-roaming serie lijkt.
In de laatste alinea, als je hovert over de tekst fe, dan staat er ferro-elektrisc. Zou moeten zijn ferro-elektrisch.
De abr onder 'FE' leest 'ferro Elektrisc' (mist dus een h).De lage werkspanning van het fe-nandgeheugen
Verder staat er iets verder op:
Onder fg staat geen abr (zou ik wel fijn vinden). Moet dat ferro-graniet zijn ofzo? Voor consistentie en begrijpbaarheid zou ik daar ook wel een paar stippeltjes waarderendie met fg-nand mogelijk
Eentje is genoeg.Het Japanse onderzoek wordt geleid door door Ken Takeuchi van de universiteit van Tokio.
Op zowel de eerste regel van de tweede alinea, als de eerste regel van de derde alinea staat "fe-nandgeheugen". In de derde alinea staat daar een acronym tag bij. Zou het niet logischer zijn om die naar voren te halen en in de twee alinea te zetten (de eerste keer dat "fe" als afkorting wordt gebruikt)?
[ Voor 39% gewijzigd door robvanwijk op 21-05-2010 23:04 ]
Pagina 2: Specificaties en prijzen.
Er is geen prijs te bekennen.

Wel gerelateerde producten, in de kolom ernaast, maar niet deze.
[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 22-05-2010 09:48 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
3e alinea 1 'o' te veel:
College Bescherming Persooonsgegevens
Live every day, as if it's your last one
mist een stuk zin geloof ik, google is gestopt met verzamelen van zulke data toch? en is bezig met verwijderen van de verzamelde payload data....Inmiddels is Google gestopt met met verwijderen van de verzamelde payload data.
iig klopt de zin zo niet met de dubbele met
2JZ TT6 :D
In de tweede alinea staat de volgende zin geschreven:
Google wilde alleen ssid's en mac-adressen opslaan om de nauwekeurigheid van de locatiediensten te verbeteren.
Spatie voor komma ontbreekt.Alle leden van Newzbin, dat gebruikers tegen betaling toegang gaf tot verwijzende nzb-bestanden,hebben een e-mail gekregen van 'Newzbin Two' , meldt Usenethack.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
gebruikers of kanquote: Convertible 3e alinea...daarnaast zit een knop waarmee de gebruiker direct toegang kunnen krijgen tot de Docking Touch-software...
Science is the new religion
Update 14.10: Met het oude bios (versie 0505) kon de Thuban op 6040MHz worden geklokt, goed voor een WPrime-tijd van 4.187 seconde. Wanneer met het nieuwe bios, dat theoretisch efficienter zou zijn, vergelijkbare snelheden worden neergezet, zou het 32M-record voor WPrime verbroken kunnen worden.
onder "Aansluitingen"...
In elk geval "bezoekers binnenkomen" maar daarna loopt de zin helemaal niet meer.Ook stuurt de zoekmachine geen referrers mee, waardoor sites niet weten dat bezoekers via Google binnenkomt en de pagina daarop aan te passen.
nieuws: Usenet-indexeerder Newzbin keert mogelijk terug na 'diefstal' code
-> te veel"We hielden er teveel van om het te laten verdwijnen. [..]"
[ Voor 26% gewijzigd door Raynman op 23-05-2010 12:39 ]
Dus "altijd"?n een land als Perzië blijft water nooit niet lang bevroren
En op de laatste pagina:De tegenstand die de bosses biedt bieden is niet veel beter.
Deze over het hoofd gezien?Als deze aspecten maken van The Forgotten Sands een weinig memorabele game en dat is jammer,
Op zowel de eerste regel van de tweede alinea, als de eerste regel van de derde alinea staat "fe-nandgeheugen". In de derde alinea staat daar een acronym tag bij. Zou het niet logischer zijn om die naar voren te halen en in de twee alinea te zetten (de eerste keer dat "fe" als afkorting wordt gebruikt)?
[ Voor 12% gewijzigd door robvanwijk op 23-05-2010 21:30 ]
2e alinea, 3e zin:
Dubbele actieNa de actie actie uit 2009 zijn 38 nieuwe gevallen van oververhitte accu's gemeld...
niet tevreden (-zou) zijn over Windows 7 etc....HP zou overigens niet tevreden zou zijn over Windows 7 als besturingssysteem voor tablets,
en verderop reviews: HP TouchSmart tm2: mobiliteit met twee gezichten
bij het 3dmark06 tabelletje staat
Hoger lijkt me hier toch beter3DMark06 score (lager is beter)
edit3 in de conclusie: reviews: HP TouchSmart tm2: mobiliteit met twee gezichten
Verder OF ten slotteVerder moet slotte is het ontbreken van de optie om het apparaat met een 3g-module, die het wel kan bevatten, te leveren een gemis.

Verder wel een grappig mini laptopje, alhoewel ik hem te dik vind om het een tablet te kunnen noemen.
[ Voor 62% gewijzigd door DJT88 op 24-05-2010 10:59 ]
2JZ TT6 :D
In de 3e alinea staat 'Inglorious Bastards'. Dit zou Inglorious Basterds moeten zijn.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Inglourious Basterds =)VERINGTENTJE schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:52:
Amerikaans blad meldt eerste details Killzone 3
In de 3e alinea staat 'Inglorious Bastards'. Dit zou Inglorious Basterds moeten zijn.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Moet volgens mij krachtige zijn.de Slate minder krachtiger hardware aan boord krijgt dan de tm2.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Anoniem: 185547
tweede alinea, laatste regel:
Facebook biedt volgens de oprichter echter voldoende opties om de zichtbaarheid van die gegevens te limiteren, al komen er ook daar nieuwe opties bij.Facebook biedt volgens de oprichter echter voldoende opties om de zichtbaarheid van die gegevens de limiteren, al komen er ook daar nieuwe opties bij.
de --> te
Die vetgedrukte 'zou' moet wegHP zou overigens niet tevreden zou zijn over Windows 7 als besturingssysteem voor tablets, en zou werken aan een tablet met WebOS van het overgenomen Palm.
Edit: moet ik natuurlijk wel degene die weg moet vet maken he
Edit2: al een aantal posts en 5 uur voor mij gemeld, en nog steeds niet weg...
[ Voor 17% gewijzigd door lolcode op 24-05-2010 15:41 ]
De goedkoopste Symbian-smartphone kost op dit moment voor ongeveer 150 euro.
Mooie contaminatie: 'Is te koop voor' of 'kost'.
In de conclusie (eerste zin):
Als moet Al zijn.Als deze aspecten
"De goedkoopste Symbian-smartphone kost op dit moment voor ongeveer 150 euro."
Moet natuurlijk zijn
"De goedkoopste Symbian-smartphone kost op dit moment ongeveer 150 euro."
Komma teveel tussen volgens en Aaltonen.Het is onduidelijk hoe goedkoop Symbian-toestellen moeten worden, maar volgens, Aaltonen, directeur Strategische Planning, is het de bedoeling dat de smartphones daardoor voor meer mensen betaalbaar worden.
Maakt wel (pijnlijk) duidelijk dat PC-gaming out of scope is op T.net, terwijl er wel weer PC-gaming gerelateerde nieuws items te lezen zijn. Aangezien er geen PC-gaming of PC als tag gebruikt is.
[ Voor 74% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2010 18:12 ]
staat
Daar moet natuurlijk "geteste Asus" staan, met 1 t.Ten opzichte van de eerder getestte Asus T101MT, die een 10,1"-scherm heeft, is de tm2 met zijn 12,1"-scherm uiteraard wat groter en zwaarder. Ook staat de tm2 schuiner.
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Anoniem: 326972
Het is onduidelijk hoe goedkoop Symbian-toestellen moeten worden, maar volgens, Aaltonen, directeur Strategische Planning, is het de bedoeling dat de smartphones daardoor voor meer mensen betaalbaar worden.
Net boven het kopje "Touchpad á la MacBook" (wat overigens à la moet zijn):
En aan het eind van de review:De pen bevat geen batterij en is dan ook is heel licht
Wuh?Verder moet slotte is het ontbreken van de optie om het apparaat met een 3g-module, die het wel kan bevatten, te leveren een gemis.
[ Voor 20% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 25-05-2010 02:51 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Je bent nog eentje vergeten.
[..]HP zou overigens niet tevreden zou zijn over Windows 7 als besturingssysteem voor tablets.[...]
-> moslimsVolgens Facebook is besloten tot het weren van Indiase bezoekers van de 'Everybody draw Mohammed Day!'-pagina's nadat Moslims in India protesten tegen het afbeelden van de profeet lieten horen.
Tooltip bij het plaatje:
Die 'p' hoort daar niet lijkt meSeagate Mpomentus XT pcb
1. Core 5 => 'i' vergeten => Core i5De zes cpu's bestaan uit Core i7-, Core 5-, Core i3-, Pentium- en Celeron-processors.
2. Na 'Core i3-' moet nog een komma
[ Voor 9% gewijzigd door MatthijsV. op 25-05-2010 16:25 ]
In de tabel in het artikel staat 'Pentium U540' dat moet natuurlijk 'Pentium U5400' zijn.
Is er een reden voor dat PC-game of PC-gaming niet als tag is toegevoegd aan de rechterkant op http://tweakers.net/archieven/tag/ea+showcase bij Gerelateerde tags?
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2010 23:44 ]
Na je eerdere posting heb ik de tag toegevoegd. Niet duidelijk is waarom hij bij jou niet zichtbaar is. Ga ik naCptChaos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:58:
[...]
Is er een reden voor dat PC-game of PC-gaming niet als tag is toegevoegd aan de rechterkant op http://tweakers.net/archieven/tag/ea+showcase bij Gerelateerde tags?
26779
Bovendien zijn de afmetingen van de zonnecellen dankzij deze overbrengingstechniek niet langer beperkt door de grootte van de wafers
Bij beide foto's begint de title-/alt-tekst met "Microsoft's [naam van medewerker]". Die apostrof moet ophoepelen.
nieuws: Ontwikkelaar maakt Android 2.2-rom voor HTC Hero
Ik ben maar een dyslect maar ik meende altijd een C in overclocked te noteren....
Sowieso vind ik de Engelse variant gebruikelijker, maar goed ik dump het maar hier, misschien leer ik er wat van
[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-05-2010 13:27 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
moet upscalen zijn.Ook moeten de Cuda-cores van de Tesla-gpu onder meer het transcoderen en upscapen van video van de cpu overnemen.
Ik mis een r.Een van de grote problemen van de HD Mini is dat fonts en graphics op diverse plekken in de inteface
De tweede comma is incorrect, wanneer je de bijzin tussen de comma's weg haalt krijg je geen lopende zin:De zoekgigant gaat de camera-auto's ombouwen, zodat deze geen privédata die via draadloze netwerken wordt verzonden, meer kunnen oppikken.
De zoekgigant gaat de camera-auto's ombouwen meer kunnen oppikken.
Ik moest de zin twee keer lezen voordat ik hem begreep.
Moet OECD zijn (zie link in artikel).Volgens Heijne hangen de uitkomsten sterk af van de definities die voor het onderzoek zijn gebruikt, waarbij ze wijst op een onderzoek van de OESD uit augustus 2009.
Ik heb gekeken of het wellicht aan mijn custom CSS ligt (die overigens alleen een ander font geeft op alles), maar de gerelateerde tag is nog steeds niet zichtbaar. Zal ik er een bug over melden?Delpozo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:35:
Na je eerdere posting heb ik de tag toegevoegd. Niet duidelijk is waarom hij bij jou niet zichtbaar is. Ga ik na
Ziet er naar uit dat hier niet de juiste universiteit is vermeld wordt: in het artikel wordt gesproken over de Universiteit van Wisconsin-Madison (die trouwens in de VS ligt) maar de link in het artikel leidt naar http://www.unsw.edu.au/ (University of New South Wales in Sydney).
halfgeleidendeHet haflgeleidende materiaal maakt integratie van een flexibel aansturingscircuit voor de gates op het schermpaneel mogelijk.
2e alinea, 2e zin:
aliminium => aluminiumDe koeler is opgebouwd uit een koperen baseplate, waarvan heatpipes naar een aliminium koellichaam leiden.
3e alinea, 1-na-laatste zin:
twee dvi-d-...-uitgang => het zijn er twee, dus meervoud.Beide kaarten beschikken over twee dvi-d-, en een mini-hdmi-uitgang.
[ Voor 22% gewijzigd door MatthijsV. op 27-05-2010 08:36 ]
reviews: Drie overgeklokte HD 5830'sWe zullen zien dat de videokaart bij deze snelheid in elke benchmark stabiel blijft, wat nog steeds een overklok van 12,5 procent is.
Wat is een overclock van 12,5 procent? De stabiliteit in de benchmarks? Het gedeelte van de zin na de komma slaat op de maximale kloksnelheid van 900MHz, terwijl het eerste deel daar helemaal niet over gaat. Dat gaat over stabiliteit in benchmarks.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Tabel energieverbruik: "Geluidsproductie (dBA, minder is beter)"
Moet natuurlijk "Energieverbruik (W, minder is beter)" zijn.. of iets in die richting
En dat is niet de enige fout.LoeWn schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:15:
reviews: Drie overgeklokte HD 5830's
Tabel energieverbruik: "Geluidsproductie (dBA, minder is beter)"
Moet natuurlijk "Energieverbruik (W, minder is beter)" zijn.. of iets in die richting
Ik zou even alle tabellen nakijken, want ook bij de temperaturen staat er onder "Geluidsporductie (dBA, minder is beter)"
Bug melden is niet nodig. Gerelateerde tags worden automatisch gegenereerd. We proberen 'pc-game' erbij te krijgen.CptChaos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:14:
[...]
Ik heb gekeken of het wellicht aan mijn custom CSS ligt (die overigens alleen een ander font geeft op alles), maar de gerelateerde tag is nog steeds niet zichtbaar. Zal ik er een bug over melden?
De rest is weer hersteld, resp, aan de juiste persoon doorgegeven.
[ Voor 84% gewijzigd door pcgek op 27-05-2010 10:36 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
"IBM heeft in de VS patent aangevraagd op een systeem voor verkeerslichten die bij rood licht draadloos een seintje geven aan auto's om tijdelijk de motor uit te zetten. Het systeem zou helpen om de CO2-uitstoot te verminderen."
Moet zijn: "het systeem...dat een seintje geeft
Het systeem regelt dat de verkeerslichten een seintje geven.Squash.Cryeth schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:40:
[url]http://http://tweakers.net/nieuws/67535/ibm-wil-verkeerslichten-automotor-laten-uitzetten.html[/url]
"IBM heeft in de VS patent aangevraagd op een systeem voor verkeerslichten die bij rood licht draadloos een seintje geven aan auto's om tijdelijk de motor uit te zetten. Het systeem zou helpen om de CO2-uitstoot te verminderen."
Moet zijn: "het systeem...dat een seintje geeft
Ageia.Hegde was een van de oprichters van AEGEIA, het bedrijf achter de PhysX-ppu.
In de koptekst staat het wel weer goed
Ik heb geen sig.
is nu al beter, echter, nu staat er :Lars93 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:38:
[...]
En dat is niet de enige fout.
Ik zou even alle tabellen nakijken, want ook bij de temperaturen staat er onder "Geluidsporductie (dBA, minder is beter)"
staat op pagina 8Geluidsproductie (Watt, minder is beter)
Ja, Linus is uiteraard de main developer van Linux, maar de foundation is niet echt naar hem vernoemd.en de ontwikkeling wordt overzien door de Linus Linux Foundation.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Een pakkans in de kraag vatten wordt wel moeilijkOm de pakkans van een eventuele overtreder van het ov-verbod in de kraag te kunnen vatten,
"Om de pakkans van een eventuele overtreder van het ov-verbod in de kraag te kunnen vatten, installeert de RET bij wijze van proef gezichtsherkennende camera's in de tramstellen van lijn 2."
Beetje kromme zin, zou zoiets moeten zijn als:
"Om de pakkans van een eventuele overtreder van het ov-verbod te vergroten, ... installeert de RET bij wijze van proef gezichtsherkennende camera's in de tramstellen van lijn 2."
Deze is dus verkeerd gecorrigeerd in OESOGoosy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:16:
nieuws: EU: Nederland heeft op twee na hoogste beltarieven van Europa
[...]
Moet OECD zijn (zie link in artikel).

OESO (Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling) is de Nederlandse vertaling van OECD (Organisation for Economic Co-operation en Development).Goosy schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:09:
[...]
Deze is dus verkeerd gecorrigeerd in OESOMisschien derde keer scheepsrecht.
Rest is eveneens gefikst.
-> te houdenHet internetverkeer zou moeten worden gemonitord om in de gaten gehouden wie illegaal downloadt.
Tabel van "Vermogensopname systeem - Load" staat precies verkeerd om. De Ares verbruikt 200 watt mee, niet andersom...
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.