Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Praktijktests, tweede alinea:
Tweede "werd" moet weg.Om te beginnen werd met een stopwatch werd de tijd gemeten vanaf het indrukken van de aan-uitknop van de iPad, tot het verschijnen van de slider om het apparaat te ontgrendelen.
Ik twijfel of de komma tussen "iPad" en "tot" daar hoort te staan (vanaf ... tot ...).
Alleen die van Wibra kan ik het artikel niet bij vinden.. volgende keer even vermelden in welk artikel je de fout hebt gevonden!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
--> nieuws: Scythe introduceert twee high-end Kaze Master-fancontrollersJJJur schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:37:
Fixed.
Alleen die van Wibra kan ik het artikel niet bij vinden.. volgende keer even vermelden in welk artikel je de fout hebt gevonden!
Laatste zin.
Overigens ben ik het eens met wibra. Ik zou er zoiets als ".. terwijl de 5,25"-versie om en nabij de 40 euro kost." van maken.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Dat gaat dus idd over nieuws: Scythe introduceert twee high-end Kaze Master-fancontrollers - maar 'omstreeks' is hetzij een bijwoord van graad, hetzij een voorzetsel waar zowel locatie als tijd mee aangeduid kan worden. In dit geval is het een bijwoord en dus correct gebruiktwibra schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:07:
omstreeks is een bijwoord dat voor tijdsbepaling gebruikt wordt, niet voor hoeveelheden.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
geëmuleert -> geëmuleerdVerder worden ook het directory filesystem, xms, ems, graphics van Tandy tot en met VESA, en een SoundBlaster- of Gravis Ultra-geluidskaart geëmuleert.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
2e alinea, 5e regel:
--> Controlleren de Toshiba Media Coltroller voor eenvoudig streamen van
3e alinea, 1e regel:
Mis een lidwoordje na 'heeft'.De Satellite Pro L630 heeft 13,3"-scherm met een resolutie van 1366x768
De release van Linux-distributie Fedora 13 is opnieuw een week uitgesteld.
Op mijn kalender zitten er twee weken tussen afgelopen disdag (11 mei) en 25 mei.Fedora 13 had na eerder uitstel afgelopen dinsdag moeten uitkomen
"..."
Volgens de nieuwe planning verschijnt de door Red Hat gesponsorde Linux-distributie nu op 25 mei ten tonele.
Bezoek eens een willekeurige pagina
3e alinea, 2e zin:
Tussen 2 werkwoorden hoort een komma.De harde schijf die Toshiba inbouwt heeft een capaciteit van maximaal 650GB...
[ Voor 83% gewijzigd door rdjnl op 13-05-2010 19:35 ]
Verschillende woordenboeken geven voorbeelden van een bredere toepassing.wibra schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 11:07:
[...]
omstreeks is een bijwoord dat voor tijdsbepaling gebruikt wordt, niet voor hoeveelheden.
Kun je over twisten, zeker zo lang er (afaik) geen usb 3.1 en usb 3.2 bestaat.Terw_Dan schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 12:46:
nieuws: Lian Li introduceert behuizing voor htpc en gaming
[...]
Dit moet natuurlijk USB 3.0 zijn, niet USB 3.
Rest is hersteld.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Anoniem: 399
Middelste Alinea laatste regel.
...en het de vaste contrastratio is 1000:1.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 14-05-2010 11:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
nieuws: Dell introduceert Streak-handheld volgende maand in Europa
een d-tje vergeten in de titel bij: honderduizend
-
Fixed.Ronald schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:19:
meuk: Tag&Rename 3.5.6
Download link naar de oude versie (355 ipv 356)
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Er mist een punt tussen 5-megapixelcamera en Het in de laatste alinea.Foto's kunnen geschoten worden met een 5-megapixelcamera[.] Het scherm van de Kin Two is 3,4" en heeft een resolutie van 480x320 beeldpunten.
Nvidia was genoodzaakt om de introductie van zijn Fermi-gpu meer dan eens uit te stellen, omdat het moeilijk bleek om de 529mm²-grote chip te produceren. De chips zouden te heet worden en de yields van het 40nm-proces van tmsc zouden veel te laag liggen.
TSMC dacht ik...
redactieblog: Tweakers.net en MSI organiseren overklokcompetitieDe enigste restrictie is het gebruik
Of wordt er daadwerkelijk de schattigste gezocht?
Oh en als je dan toch bezig bent...
Dus er is géén processor in het systeem? Ja dat is een "ander foutje", maar als je toch bezig bentDe exacte specificaties van de hardware die dan gebruikt gaat worden staan nog niet helemaal vast, maar wel zeker is dat er overgeklokt gaat worden op MSI's onlangs aangekondigde Xpower X58-moederbord. De videokaart zal waarschijnlijk een MSI GTX 480 worden, terwijl Corsair voor de overige hardware zorgt. De vier teams die op het kantoor van MSI hun overklokkunsten vertonen, krijgen ongeacht hun prestaties een Xpower-moederbord mee naar huis.
[ Voor 51% gewijzigd door Floor-is op 14-05-2010 16:52 ]
Bericht hierboven
Denk dat je mijn post over 't hoofd hebt gezien. De foutjes zitten er nog steeds in.
nieuws: Toshiba brengt Satellite Pro-laptop met Radeon HD 5650 uit
2e alinea, 5e regel:
--> Controlleren de Toshiba Media Coltroller voor eenvoudig streamen van
3e alinea, 1e regel:
Mis een lidwoordje na 'heeft'.De Satellite Pro L630 heeft 13,3"-scherm met een resolutie van 1366x768
-> vloeibarePraktisch alle middelen zijn toegestaan, zoals vloeibaar stikstof,
-> TaipeiDe winnaar in Parijs zal vervolgens doorstromen naar de echte finale, in Tapei, Taiwan.
Ik denk dat deze post over het hoofd gezien is? Er staat namelijk nog steeds woordvoerdster...rb338 schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:54:
nieuws: Microsoft: Kin-telefoons en Windows Phone 7 gaan samen
woordvoerdster --> woordvoerster
nieuws: 'Eerste benchmarks GeForce GTX 465 verschenen'
die echter net iets teveel wordt weggenomen -> die echter net iets te veel wordt weggenomen
Cunning linguist.
(Klein foutje:) staat een spatie voor de komma [die er dus niet hoortDat klopt dus niet ,
Er wordt gesproken van Safe Heavens, maar volgens mij moet dit zijn Safe Haven(s). Komt etymologisch uit de scheepvaartwereld en is letterlijk een veilige haven om je in terug te trekken.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
(Anders leest het zo vreemd door het meervoud dat ook in de zin staat.)- Teveel aan hints neemt spanning weg
Die zin loopt niet helemaal lekker.Zoekopdrachten worden gezien als persoonlijke informatie, omdat het mogelijk is om door alle zoektermen van een persoon op een rijtje te zetten een profiel te maken is.
In meuk: CentOS 5.5:
GebraseerdDit opensource besturingssysteem is gebraseerd op Red Hat Enterprise Linux en profileert zich voor gebruik in enterprise omgevingen.
[ Voor 27% gewijzigd door Diocletianus op 15-05-2010 23:04 ]
Het protocol, dus deze moet dit worden.Can is een protocol dat speciaal is ontwikkeld voor het gebruik in auto's en autofabrikanten zijn sinds een aantal jaren verplicht deze te gebruiken.
nieuws: Boordcomputer van veel auto's kwetsbaar voor hackpogingen
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Anoniem: 337720
De volgende iPhone zou in plaats van een microsim in plaats van de traditionele simkaart.
Nieuw (nouja, te lang bezig geweest, niet nieuw meer):
nieuws: Apple: preview verloren prototype leidt tot daling verkopen iPhones
Ik vermoed dat het volgende van toepassing is:De volgende iPhone zou in plaats van een microsim in plaats van de traditionele simkaart.
De volgende iPhone zou een microsim gebruiken in plaats van de traditionele simkaart
[ Voor 3% gewijzigd door EdwinG op 15-05-2010 16:53 ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
In datzelfde Apple-nieuwsbericht: CaloforniëEdwinG schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:52:
Ik zie een eerder genoemd punt nog steeds staan (het artikel meldt één week uitstel, en een verschil van twee weken in de datum)
[...]
Nieuw (nouja, te lang bezig geweest, niet nieuw meer):
nieuws: Apple: preview verloren prototype leidt tot daling verkopen iPhones
[...]
Ik vermoed dat het volgende van toepassing is:
[...]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Apple-medewerker Gary Powell verloor het prototype van de iPhone rond 25 maart in een café in San Mateo in de Amerikaanse staat Calofornië. De 21-jarige student Brian Hogan vond de iPhone en herkende het als prototype van de volgende iPhone, onder meer dankzij de software en de frontcamera. Via het ingestelde Facebook-account kwam hij erachter dat het toebehoorde aan Gary Powell.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Er wordt verwacht dat Apple de volgende iPhone onder de naam iPhone HD zal aankondigen in juni. De volgende iPhone zou in plaats van een microsim in plaats van de traditionele simkaart. Het scherm zou een hogere resolutie hebben en de chipset zou dezelfde Apple A4-processor zijn als in de iPad, een Cortex A8-chip met een kloksnelheid van 1GHz.
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
gebraseerd in plaats van gebaseerd.Vrijdag is versie 5.5 van CentOS beschikbaar gekomen. Dit opensource besturingssysteem is gebraseerd op Red Hat Enterprise Linux en profileert zich voor gebruik in enterprise omgevingen.
Calofornië?!
Moet dat niet Californië zijn?
Opper-prutser
Abort Retry Fail?
De mouse-over tekst van de afbeelding is "Mockup: HTC MOndrian". De O in Mondrian mag gewoon een kleine letter zijn vermoed ik
dichtstbijzijnde met extra t.Wake loopt in het donker steevast met een zaklamp rond en zodra de Taken opduiken is het zaak om de dichstbijzijnde in de bundel te vangen.
Ontwikkelaar wil Firefox-versie met h.264-ondersteuning bouwen
Een ontwikkelaar is een fork van Firefox gestart onder de naam Wild Fox. Hij wil in zijn browser ondersteuning inbouwen voor h.264-video. Mozilla weigert de h.264-codec vanwege patentkwesties doelbewust te ondersteunen.
Mozilla heeft zich begin dit jaar publiekelijk over de h.264-kwestie uitgesproken. De browserbouwer weigert ondersteuning voor de videocodec in Firefox op te nemen, omdat het geen licentievrije codec zou zijn. Firefox 3.6 ondersteunt wel video's die met de vrij te gebruiken Ogg Theora-codec zijn verkleind.
Ontwikkelaar Maya Posch is echter een andere mening toegedaan. Hij stelt dat de patenten rondom de h.264-codec alleen geldig zijn in een beperkt aantal landen, waaronder de Verenigde Staten en Zuid-Korea. Om toch een Firefox-versie met h.264-ondersteuning vrij beschikbaar te hebben, is hij begonnen aan het Wild Fox-project. Posch overweegt om de Libavcodec-bibliotheek of het Gstreamer-framework daarvoor in te zetten. Hij zoekt andere ontwikkelaars die aan Wild Fox willen meewerken.
De actie van Posch roept bij sommige ontwikkelaars vraagtekens op. Zo wordt gesteld dat Google misschien deze week aankondigt dat het de VP8-codec zal vrijgeven als een beter alternatief voor Ogg Theora. Anderen stellen dat Mozilla goede redenen heeft om h.264 links te laten liggen, omdat het anders in patentzaken verwikkeld kan raken of hoge licentiekosten zal moeten opbrengen.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
[ Voor 15% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 17-05-2010 09:38 ]
Een mixupje van vrouwelijk/mannelijk, of het is Zij wil in haar browser, of het is Hij wil in zijn browserZij wil in zijn browser
Tweede zin: 'Zijn' browser moet 'haar' browser zijn neem ik aan?
ed: Sorry, had blijkbaar 2 minuten nodig om te typen?
[ Voor 10% gewijzigd door kidde op 17-05-2010 09:48 ]
HK
esta moet waarschijnlijk esata zijnOp het gebied van interfaces beschikt de Inspiron onder andere over esta
@hieronder, np
[ Voor 3% gewijzigd door korgakos op 17-05-2010 10:11 ]
Dat moet natuurlijk "domeinnamen" zijn.Activision heeft een hele reeks merknamen in de Call of Duty-serie vastgelegd. De uitgever heeft ook de bijbehorende url's geclaimd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik neem aan dat hier 2 duallink DVI-I poorten wordt bedoelt ipv duallayer. Daarnaast heeft de videokaart twee duallayer-dvi-i-poorten en mini-hdmi
en zeg nou eerlijk, dat kleinletter gebruik in dit soort samenstellingen leest toch voor geen meter
[ Voor 15% gewijzigd door TERW_DAN op 17-05-2010 15:21 ]
De vezels onstaan aan de anode van koolstof en kunnen tot kortsluiting leiden.
onstaan>ontstaan
MSI heeft een nieuwe high-end 16"-gaminglaptop aangekondigd, draaiend op een Intel Core i7-processor, in combinatie met een Nvidia GTX280M-gpu.
GTX285M-gpu of GTX280M-gpu, ik weet niet welke nou de correcte is. Sowieso mist er een M bij die laatste.Het grafische rekenwerk wordt afgehandeld door een GTX285-gpu van Nvidia...
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Geen idee of het echt een tikfoutje is, maar het is maar klein.
In de intro en de 2e alinea wordt gesproken over USB 3. Dit moet natuurlijk USB 3.0 zijn
Dit moet nog 9800 GTX zijn.Galaxy bracht eerder als eerste bedrijf luchtgekoelde GeForce GTX 9800- en GTX 260+-kaarten uit die een enkel slot innamen.
[ Voor 17% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 24-05-2010 19:54 . Reden: Verkeerde url in quote ]
Je kunt erover twisten, maar zolang er geen usb 3.1, usb 3.2 e.d. bestaan, lijkt er weinig mis met 'usb 3'.Terw_Dan schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:25:
nieuws: MSI kondigt gaminglaptop met GTX 285M en Dynaudio-speakers aan
Geen idee of het echt een tikfoutje is, maar het is maar klein.
In de intro en de 2e alinea wordt gesproken over USB 3. Dit moet natuurlijk USB 3.0 zijn
Rest is aangepast of doorgegeven
Het gaat om de GTX285M. Aangepastbwerg schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:03:
nieuws: MSI kondigt gaminglaptop met GTX 285M en Dynaudio-speakers aan
[...]
[...]
GTX285M-gpu of GTX280M-gpu, ik weet niet welke nou de correcte is. Sowieso mist er een M bij die laatste.
Gelden i.p.v. geleden
Twee weken gelden verschenen
Japanse Dainoppon Screen - moet zijn -> Japanse Dainippon Screen
So much fun, it's a miracle it isn't declared illegal: driving a motorcycle
Ik zou juist pleiten om de standaarden zoals die door de desbetreffende instanties worden gebruikt en worden uitgedragen gewoon te hanteren. De standaard wordt als USB3.0 gedefiniëerd. Zeker als er straks een USB3.1 zou komen, dan is het handig als als het hier al USB3.0 heet, als je dit soort dingen in de toekomst nog eens terugleest natuurlijkDelpozo schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:52:
[...]
Je kunt erover twisten, maar zolang er geen usb 3.1, usb 3.2 e.d. bestaan, lijkt er weinig mis met 'usb 3'.
Rest is aangepast of doorgegeven
Ik zag dat het iig is aangepast, dus
Zou het niet handig zijn even een linkje naar de release in het artikel te zetten?
[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 18-05-2010 10:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Anoniem: 170251
'and' kan toch gewoon in het Nederlands?Spotify stelt bij de introductie exclusief het nummer Schouder aan Schouder van Guus Meeuwis and Marco Borsato beschikbaar
nieuws: Spotify is in Nederland van start gegaan
besteed -> besteedtVolgens ins3ct3d pleegde hij de hack om aan te tonen dat de overheid niet genoeg aandacht besteed aan de beveiliging van online-diensten. "Zo lang de overheid de burger onveilige systemen blijft opdringen, voel ik me gedwongen de veiligheid van mijn medeburgers te beschermen en hen te waarschuwen”, meldt hij tegen Webwereld.
Zo lang -> Zolang
Da's geen spel- of tikfoutje he. Rest is gefikstRobIII schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:17:
nieuws: Microsoft brengt Silverlight 4-tools voor Visual Studio 2010 uit
Zou het niet handig zijn even een linkje naar de release in het artikel te zetten?
Moet dat niet "op last van" zijn ?The Pirate Bay is weer bereikbaar binnen 24 uur nadat de Duitse provider CB3ROB maandag op last een rechterlijk bevel was gedwongen om de ip-tunnel naar de torrentsite te sluiten.
(Maar ook "op last van een gerechtelijk bevel" klinkt een beetje raar. Op last van de rechter klinkt weer beter)
Edit: BTW: rechterlijk bevel ? Of gerechtelijk bevel ?
Als we toch bezig zijn:
Google komt deze maand met gratis navigatie voor Nederland
3e alinea:
San Fran-name-of-router-supplier-that-starts-with-a-CDit evenement vindt woensdag en donderdag in San Fransisco plaats.
[ Voor 28% gewijzigd door u_nix_we_all op 18-05-2010 14:07 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
San Fransisco -> San FranciscoDit evenement vindt woensdag en donderdag in San Fransisco plaats.
Gerechtelijk bevel, maar dat werkt idd niet met 'op last van'. Tweakedu_nix_we_all schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 13:24:
Edit: BTW: rechterlijk bevel ? Of gerechtelijk bevel ?
En dat van San Francisco ga ik er hier maar 'ns met de botte bijl inrammen
de
nieuws: Apple: accu nieuwe MacBook gaat tien uur mee
@mimic (hierboven): Dat lijkt me een kwestie van smaak; niets mis met wat je daar citeert. (Overigens staat er nu iets over een verduidelijking rond 16:40.)Eén van de die servers zou in twee maanden 5,7 miljoen computervirussen hebben verspreid
[ Voor 23% gewijzigd door Raynman op 18-05-2010 17:34 ]
Agree on both pointsRaynman schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:31:
nieuws: Belgische inlichtingendienst werft ict-beveiligers
[...]
@mimic (hierboven): Dat lijkt me een kwestie van smaak; niets mis met wat je daar citeert. (Overigens staat er nu iets over een verduidelijking rond 16:40.)
De provincie Gelderland heeft de website meteen nadat het ze op de hoogte was gebracht offline gehaald.
films van regisseurs als Martin Scorsese en Stanley Kubrick ook in de collectie zitten
=
films van regisseurs als Martin Scorsese en Stanley Kubrick zullen ook in de collectie zitten
Deze zin loopt niet echt lekker na de puntkomma. Ik zou zitten tussen Kubrick en ook zetten.Commercieel succes is overigens geen reden tot uitsluiting; films van regisseurs als Martin Scorsese en Stanley Kubrick ook in de collectie zitten.
Oh.. te laat!

Vreemd dat dit nog niet gemeld is bij zo'n populair artikel maar het volgende lijkt me toch ook een foutje?
The Pirate Bay lijkt te zijn uitgeweken naar TopNet, een hostingbedrijf dat vanuit de Oekraïne opereert.
Je hebt gelijk; er is geen reden om aan die oude gewoonte vast te houden:)aomlives schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 01:11:
nieuws: The Pirate Bay binnen een dag weer online verschenen
Vreemd dat dit nog niet gemeld is bij zo'n populair artikel maar het volgende lijkt me toch ook een foutje?
[...]
NOS zendt vrijwel alle WK-wedstrijden in full-hd uit
moet zijn
NOS zendt vrijwel alle WK-wedstrijden in HD uit
EDIT
Ik zie dat het inmiddels is aangepast naar 1080i
[ Voor 9% gewijzigd door ThePrutser op 19-05-2010 11:02 ]
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Moet dat niet twee van de vier (per dag) zijn dan? Of acht van de zestien(over die vier dagen)?Vrijwel alle voetbalwedstrijden, 56 van de 64, zullen in 1080i-kwaliteit worden uitgezonden. Alleen op de dagen waarop twee duels gelijktijdig zijn geprogrammeerd, de laatste groepswedstrijden op 22, 23, 24 en 25 juni, zijn vier van de acht wedstrijden alleen in sd-kwaliteit te volgen.
67890
Postville.Naast een prijsverlaging wordt verwacht dat de X25-M-serie van deze Postvill Refresh-ssd's in grotere capaciteiten, tot 600GB, verkrijgbaar zullen worden.
Hmm, link vergeten, maar is al gecorrigeerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-05-2010 13:32 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
http://tweakers.net/jobs/...ion=Plaatsnaam&distance=0
En dan rechts die lijstjes uitklap zie ik Technologiën staan, dit moet natuurlijk Technologieën zijn
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Een spatie mist...PcWinTech heeft versie 3.0.0 vanSimple Port Forwarding uitgebracht.
"ten laste werd gelegd"... aan inbreuk op auteursrecht en deelname aan een criminele organisatie werd tenlaste gelegd.
"Ten laste" moet volgens mij los geschreven worden
en "werd" moet erna.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
gebruikteFoutjes in de bij quatumcryptografische systemen gebruike apparatuur,...
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Pagina 3:
Lijkt me logisch dat het assemblage is, zelfs Firefox zet er een kriebeltje onderDe aasemblage van de 9000 is vrij eenvoudig
Edit:
Pagina 6:
Hoofdlettertje teveel.EEn 120mm-ventilator zorgt voor de nodige luchtstroom.
[ Voor 16% gewijzigd door MeltedForest op 20-05-2010 09:38 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Rataplan op 20-05-2010 09:43 ]
De verwijzing 'hij' loopt mank, het OM is onzijdig dus zou het 'het' moeten worden. Hij zou verwijzen naar de aanklager maar dat staat niet in de tekst.In de hoger beroepszaak tegen de beheerders van Shareconnector en Releases4u heeft het Openbaar Ministerie gesteld dat het plaatsen van edonkey-links als een openbaarmaking gezien moet worden. Hij verwees hierbij naar civiele jurisprudentie.
Beter zou zijn:
Beetje mierenneuken maar het zijn dingetjes waar ik me aan ergerIn de hoger beroepszaak tegen de beheerders van Shareconnector en Releases4u heeft de aanklager van het Openbaar Ministerie gesteld dat het plaatsen van edonkey-links als een openbaarmaking gezien moet worden. Hij verwees hierbij naar civiele jurisprudentie.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.