RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
nieuws: HP wil recht op handelsmerk 'Palmpad'
Zou 'ingediend' niet beter zijn? Een aanvraag aanvragen is dubbel.
Om te voorkomen dat er dan in twee zinnen twee keer 'ingediend' staat, kan de volgende zin bijv. worden:
'De aanvraag betreft'.
nieuws: HP wil recht op handelsmerk 'Palmpad'
'Ook het gebruikt gebruik van componenten'
nieuws: MSI kondigt low-profile HD 5670 aan
[ Voor 14% gewijzigd door yohan op 20-07-2010 13:51 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verspreid moet zonder 't'.Update 2, 13.50: Volgens Stuut gaat het om enkele honderden klanten, verspreidt over Nederland
En zo is het maar net.
[ Voor 92% gewijzigd door abalone op 20-07-2010 15:04 ]
De reden waarom / dat / ... de marktleider...De reden de marktleider op het gebied van mobieltjes een nieuwe topman zou willen, zou zijn dat de Finse fabrikant geen grote rol meer speelt in de lucratieve markt van dure smartphones.
nieuws: Entertainmentindustrie komt met drm-systeem 'UltraViolet'
filmstudio'sNaast filmstudios als Warner Brothers en Paramount Pictures, ...
[ Voor 27% gewijzigd door gvdh op 20-07-2010 16:01 ]
nieuws: 'Nokia wil andere ceo'
EDIT:
Moet niet zo haastig doen, spuit11.
[ Voor 13% gewijzigd door Nox op 20-07-2010 17:16 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
De gevens die voor iAd-advertenties worden verzameld komen niet in een database terecht.
Moet dit niet GEgevens zijn?
No Gillette, No Minette
-> alsIn het eerste half jaar van 2010 werden drie keer zoveel boeken verkocht dan in dezelfde periode een jaar eerder.
-> in de eerste vier maandenIn Nederland werden in eerste vier maanden van 2010 bijna honderdduizend e-books verkocht, volgens het GfK.
Niet echt spel- en tikfouten, maar de weergegeven changelog bevat diverse links die niet kloppen. Ze wijzen allemaal naar tweakers.net terwijl het links naar documenten op de TrueCrypt site moeten zijn.
Linkje onder Features klopt niet.
EDIT: Dat dus...Hardware-accelerated AES (for more information, see the chapter Hardware Acceleration).
[ Voor 9% gewijzigd door The Realone op 21-07-2010 10:26 ]
3e alinea: " piratenpartij in Zweden heeft ViaEuropa in de hand arm genomen voor zijn Ipredator-vpn-service."
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
"De Lumix LX5 heeft een 3"-lcd met 460.000 subplixels." dat is natuurlijk subpixels.
Onder de titel "Hitte" van de gids.
Electrische eigenschappen - hoger verbruik = meer hitte.
Moet Elektrische ... zijn (met een K ipv een C)
waarvan er acht als krtiek en twee als ernstig...
Op de 3e alinea staat mogelijheden, dat moet logischerwijs mogelijkheden zijn.
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
practisch?Sony stelt dat het daardoor een pratisch display is om mee te nemen
praktisch
[ Voor 3% gewijzigd door woekele op 21-07-2010 13:31 ]
... als hoofd van de Chinese ontwikkelaar Spicey Horse Games.
Moet Spicy zijn zonder "e". Ik denk dat dit in eerdere artikels over Alice ook al eens fout geschreven was.
In titel van het bericht verschijnt ipv verschiint
//edit
Hmm, had toch echt de pagina doorgelezen of die niet al gemeld is maar na het posten zie ik hem er toch tussen staan, overheen gekeken, excuses!
[ Voor 28% gewijzigd door Shinji op 21-07-2010 14:22 ]
En in de titel Window 7 > Windows 7.Shinji schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:21:
nieuws: Slate met Window 7 verschiint op site HP
In titel van het bericht verschijnt ipv verschiint
In de eerste vetgedrukte alinea: vrijgegegen > vrijgegeven
Kan ik even niet aanpassen, maar wordt aan gewerkt. Verder zijn we weer helemaal bijzeemeerman2 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:59:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Onder de titel "Hitte" van de gids.
Electrische eigenschappen - hoger verbruik = meer hitte.
Moet Elektrische ... zijn (met een K ipv een C)
staat als inleiding deze alinea:
Als in de eerste zin het woord vrijgegeven eerder in de zin staat, wordt deze alinea veel beter leesbaar:HP heeft op zijn website summiere informatie over de Slate, de tablet van het Amerikaanse bedrijf, vrijgegeven. Het apparaat wordt aangeprezen als internetdevice, met twee camera's en een optionele invoermethode met een pen.
"HP heeft op zijn website summiere informatie vrijgegeven over de Slate, de tablet van het Amerikaanse bedrijf. Het apparaat wordt aangeprezen als internetdevice, met twee camera's en een optionele invoermethode met een pen."
Het is inderdaad niet echt een taalvoudje, maar het maakt een enorm verschil in leesbaarheid.
The answer is 42.
Laatste twee linkjes doen het niet.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Inderdaad geen fout, maar we zijn toch maar met je meegegaanChristijn schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:13:
In nieuws: Slate met Windows 7 verschijnt op site HP
staat als inleiding deze alinea:
[...]
Als in de eerste zin het woord vrijgegeven eerder in de zin staat, wordt deze alinea veel beter leesbaar:
"HP heeft op zijn website summiere informatie vrijgegeven over de Slate, de tablet van het Amerikaanse bedrijf. Het apparaat wordt aangeprezen als internetdevice, met twee camera's en een optionele invoermethode met een pen."
Het is inderdaad niet echt een taalvoudje, maar het maakt een enorm verschil in leesbaarheid.
Linkjes hersteld.TheCoolGamer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:16:
meuk: Mozilla Thunderbird 3.1.1
Laatste twee linkjes doen het niet.
1e alinea, laatste zin:
zaklampapplicatie => zaklamp-applicatie (zo wordt het iig in de rest van het bericht ook geschreven)...maar de ontwikkelaar had de tetherapplicatie vermomd als zaklampapplicatie.
Er zitten verschillende versies geheugengrootte in: Gb en GB.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Ja, maar dat hoort zo. Gb slaat in dit geval op individuele chips en GB op samengestelde modules, zoals gebruikelijk is als je het over geheugen hebt.deblaauwn schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:30:
http://tweakers.net/nieuw...zuinig-ddr3-geheugen.html
Er zitten verschillende versies geheugengrootte in: Gb en GB.
Wat overigens wel fout is in het betreffende artikel:
Het woordje 'is' mist.Samsung is van plan in de loop van het jaar chips met capaciteiten van 4Gb te produceren.
[ Voor 25% gewijzigd door Rone op 21-07-2010 18:04 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Laatste zin van de inleiding wordt niet afgesloten met een punt.
en
gebruik maaktenDat betroffen echter camera's die gebruikmaakten van filmrolletjes en die geen lcd aan de achterkant hadden.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Niets mis mee hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Domokun op 21-07-2010 18:44 ]
Hier staat de verleden tijd los?Domokun schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:44:
[...]
Niets mis mee hoor. http://www.onzetaal.nl/advies/gebruikmaakt.php.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=gebruikmaken&w=w
Naja, zal wel dan.
[ Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 21-07-2010 18:51 ]
Daaronder in het artikel zijn dit gewoon hoofdletters (en subscript zou helemaal mooi zijn).Google ziet dit als een betere investering dan het kopen van co2-compensatiecertificaten bij derde partijen.
Ja, dat is een woordenlijst, geen bijzin waarin je met andere regels (inversie) rekening moet houden. Vergelijk: "De koopman bood troep aan." en "De koopman die troep aanbood, werd van de markt geschopt."TheCoolGamer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:47:
[...]
Hier staat de verleden tijd los?
http://woordenlijst.org/zoek/?q=gebruikmaken&w=w
Naja, zal wel dan.
iemand is hier geloof ik na evil iets vergeten te zetten om de onderstreping uit te zetten
In ieder geval; in het artikel nieuws: Samsung start massaproductie zuinig ddr3-geheugen wordt er gepraat over capactiteit in de 2e alinea. Bij mijn weten is dat gewoon capaciteit.
Daarbij in het artikel nieuws: Microsoft brengt bèta van nieuwe versie Security Essentials uit staat in de inleidende tekst ondermeer.
Bij mijn weten moet dat onder meer zijn, dus met spatie.
wat is dit dan?Xanland schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:01:
Ik mis daar eerder de punt, ik zie geen verdere onderstreping.
In ieder geval; in het artikel nieuws: Samsung start massaproductie zuinig ddr3-geheugen wordt er gepraat over capactiteit in de 2e alinea. Bij mijn weten is dat gewoon capaciteit.
Daarbij in het artikel nieuws: Microsoft brengt bèta van nieuwe versie Security Essentials uit staat in de inleidende tekst ondermeer.
Bij mijn weten moet dat onder meer zijn, dus met spatie.

Op FF3.6 @ XP: http://api.browsershots.o...735bd2afbdff3790b8208.png
&& Chrome 5 -> http://api.browsershots.o...8c62738c30e4dfd4e81af.png
[ Voor 44% gewijzigd door Xanland op 21-07-2010 21:57 ]
gebruik "gewoon" IE 8....Xanland schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:56:
Ik weet niet welke browser jij gebruikt...!?
Op FF3.6 @ XP: http://api.browsershots.o...735bd2afbdff3790b8208.png
&& Chrome 5 -> http://api.browsershots.o...8c62738c30e4dfd4e81af.png
In ieder geval, het ligt aan de hoe IE8 het doet. Aangezien de HTML als volgt was:
1
| <acronym title="Electronic Viewfinder Interchangeable Lens">evil</acronym-camera's, zonder spiegel van onder meer Olympus, Panasonic, Sony en Samsung.</p> |
Kortom, de 'tag' was niet goed afgesloten. Vaag genoeg, dan klopt het nog niet van de browsers.
Hoe-dan-ook, het is gefixed.
HTML-tag werkte niet
[ Voor 3% gewijzigd door Xanland op 22-07-2010 13:03 ]
ja, het artikel is ook best wat aangepast zie ik...Xanland schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:56:
Hier de interpetatie van verschillende browsers op Windows XP. Alleen IE8 wijkt inderdaad af.
In ieder geval, het ligt aan de hoe IE8 het doet. Aangezien de HTML als volgt was: [html]<acronym title="Electronic Viewfinder Interchangeable Lens">evil</acronym-camera's, zonder spiegel van onder meer Olympus, Panasonic, Sony en Samsung.</p>[/]
Kortom, de 'tag' was niet goed afgesloten. Vaag genoeg, dan klopt het nog niet van de browsers.
Hoe-dan-ook, het is gefixed.
Nog niet genoeg blijkbaaryannickie111 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:12:
[...]
ja, het artikel is ook best wat aangepast zie ik...
Laatste alinea:
...die in de m4/3... moet dat zijn denk ik.[...]een beeldsensor gebruiken die kleiner is dan de 4/3-sensor die de m4/3-camera's gebruikt wordt.[...]
In de laatste alinea staat het volgende:
De eerste implementatie van de feature zal zich richten op het inperken van schrijfacties, maar in de toekomst wil Adobe ook leesacties aan banden leggen, zodat exploits niet kunnen worden gebruikt om gevoelige informatie te achterhalen. Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe verse van Adobe Reader met de Protected Mode zal uitkomen. Antivirusfabrikant F-Secure pleitte eerder dit jaar nog voor een eenvoudige, veilige pdf-reader. Volgens het bedrijf zijn alle pdf-readers momenteel structureel onveilig.
Ik denk dat ipv verse, er versie moet komen te staan...
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
floating point-score (hoger is beter)
dat er lager is beter moet staan.
4x hetzelfde plaatje waarbij alleen de beschrijving anders is. Beetje zinloos zou je zeggen.
Dat, maar wisselend gebruik van "Shouriki" en "Chouriki" maakt het er ook niet duidelijker op.The Realone schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:15:
nieuws: Scythe brengt Chouriki 2-voedingen uit
4x hetzelfde plaatje waarbij alleen de beschrijving anders is. Beetje zinloos zou je zeggen.
Nee, de benchmark kent meer punten voor betere prestaties.Mafketel schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:47:
Ik denk dat in dat zelfde artikel in de iBench 1.0.4 _FP grafiek reviews: De MacBook Pro 13" en 15" tegen elkaar afgezet
floating point-score (hoger is beter)
dat er lager is beter moet staan.
Rest is gefikst
4x hetzelfde plaatje waarbij alleen de beschrijving anders is
fixed & fixedDat, maar wisselend gebruik van "Shouriki" en "Chouriki" maakt het er ook niet duidelijker op.

Tevens wordt in nieuws: Motorola klaagt Huawei aan voor diefstal technologie engeneering met maar 1 i geschreven. Dat moet met 2 i's zijn: engineering. Btw in de 3e alinea.
Huawei stelt dat de aanklacht ongegrond is, omdat Lemko alleen een wederverkoper is en er verder geen relatie tussen Lemco en Huawei bestaat.
Lemko staat in het tweede gedeelte van de zin met een C geschreven.
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
'doogezet' -> 'doorgezet'Sood meent dat het project wel goed was geweest voor het imago van de pc. "Pc-gaming had er veel beter voor gestaan als Microsoft het project had doorgezet", aldus de cto.
Dat staat daar niet helemaal top. Doe dan of koppelstreepje of gewoon hele voor op de volgende regel.
Zo mag het ook
[ Voor 4% gewijzigd door Xanland op 22-07-2010 22:09 ]
Laatste zin staat "net als ons". Moet natuurlijk net als wij zijn.
Kort voor het indienen van de aanvraag had hij 22 miljoen dollar in een loterij had gewonnen
Bezoek eens een willekeurige pagina
flink vanquote: Pagina 2 (GF104 in detail)De GTX 460 is gebaseerd op de GF104-chip, die geheel tegen de verwachting in flinkvan de GF100-chip verschilt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.