Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
Volgens mij van 5 mei t/m 9 mei (dat is op de PS3). Dus ik hoop dat het ook zo is voor de PC:). Gisteravond was het Double XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bergdwerg schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:32:
Iemand trouwens enig idee tot hoe lang dubbel XP blijft?
Tot en met zondagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik als PC speler ga de nieuwe maps ook kopen (niet meteen, moet eerst even kijken wat het beste betaalmiddel is omdat ik geen CC heb) maar als die hard HQ:PRO speler wil ik dan wel dat ALLE maps daar dan gespeeld kunnen worden.

Ik vindt het echt ruk dat niet alle maps in de cycle zitten waardoor het echt eentonig begint te worden. De laatste tijd wil ik andere maps spelen en dan moet ik andere spelmodes doen. Dat is niet erg maar ik wil dit niet met die nieuwe maps. Anders betaal ik zometeen centjes voor maps die ik zelden tot nooit speel zoals nu ook het geval is.

----------------------

Waar zijn de gehackte servers gebleven? Ik kom ze niet meer tegen terwijl ik echt veel Groundwar speel nu. cheaters met aimbots zijn er ook niet veel, is er weer iets op gevonden? Zou wel mooi zijn aangezien het weer prettig spelen is in de verschillende spelmodi. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bazs2000 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:54:
Ik als PC speler ga de nieuwe maps ook kopen (niet meteen, moet eerst even kijken wat het beste betaalmiddel is omdat ik geen CC heb) maar als die hard HQ:PRO speler wil ik dan wel dat ALLE maps daar dan gespeeld kunnen worden.

Ik vindt het echt ruk dat niet alle maps in de cycle zitten waardoor het echt eentonig begint te worden. De laatste tijd wil ik andere maps spelen en dan moet ik andere spelmodes doen. Dat is niet erg maar ik wil dit niet met die nieuwe maps. Anders betaal ik zometeen centjes voor maps die ik zelden tot nooit speel zoals nu ook het geval is.
Ik speel ook veel HQ Pro, maar dan op de 360. In de playlist zitten alle nieuwe maps :) Geen idee of dat op de PC hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-06 16:02

thirdeye

tool

bazs2000 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:54:

[...]
Ik (geen Stimulus) zag net zelfs Terminal voorbij komen in HC HQ! Misschien zijn er nog wel meer 'oude' maps die nu ineens wel in HC HQ beschikbaar zijn! _/-\o_

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Terminal anders zat gedaan in HQ Pro. Zit ie niet in HC dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-06 16:02

thirdeye

tool

bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:08:
Ik heb Terminal anders zat gedaan in HQ Pro. Zit ie niet in HC dan???
Ik was hem in elk geval nog nooit tegengekomen... Terwijl ik er toch al de nodige uren (of etmalen) op heb zitten.

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00
zal op de pc ook zo zijn. Mogelijk pas na de dubbel xp. Degene met mappack zal in een andere game belanden dan degene zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand de pack al op de PS3 gespot toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 08:00
bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:14:
Half uur geleden nog niet in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-06 16:07
Iedereen heeft het over dat dubbel xp? Maar ik merk daar niks van op de 360.. Kan iemand daar iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

botech schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Half uur geleden nog niet in elk geval.
5 seconden geleden gecheckt, nog altijd niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fishlip schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:32:
Iedereen heeft het over dat dubbel xp? Maar ik merk daar niks van op de 360.. Kan iemand daar iets over zeggen?
Op de 360 was dat eind maart toen het mappack daar verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:20
Even een vraagje aan mensen die het op de pc spelen en het map pack al hebben gedownload:
Is die lobby met die Stimulus modi ook zo buggy? Daarmee bedoel ik die lobby merges etc.

Ik wil het mappack best kopen, maar dan wil ik wel de garantie dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fishlip schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:32:
Goedemorgen, de map pack is al ruim een maand uit op de 360. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 21:43
Heb via Steam de map pack gekocht, gisteravond gedownload. Maar als ik het spel opstart en een spelmodus selecteer vind hij gewoon geen medespelers |:(

Het spel zelf haalde gisteren ook een update binnen via Steam. Maar kan er gewoon niks mee :-(

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Update downloaden ging met 1,8MB/s wat ik niet had verwacht.

@ Thirdeye, dat klinkt super. Geeft behoorlijk wat meerwaarde aan het spel als dit zo blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

ReFresh F5 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:33:
[...]

5 seconden geleden gecheckt, nog altijd niks :(
3sec geleden ook nog niet.. wordt helemaal gek. Tot 5 uur gegamed vanacht.., wel lekker veel xp binnen gesleept maar wil verdomme die nieuwe maps spelen.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Hann1BaL schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 02:03:
[...]
Lul niet zo slap. Het gaat hier over buitensporig open velden zonder cover en dat maakt het veld veel te geschikt voor snipers.
Och guttegut toch... een snipermap! Wat een ramp! Rennen en sproeien is verplicht!
Trouwens, snipermap... alleen als je bij het open veld gaat rondhupsen, want aan de andere kant van het riviertje staan huisjes en daar valt het sniper hard mee - het shotgunnen daarentegen...

Klaag je ook dat er teveel runner/shotgunners zijn op Skidrow Karachi en Invasion? Sommige maps lenen zich nu eenmaal voor één soort spel, andere voor een ander spel. Er is geen wet die zegt dat alle maps allemaal zo gebalanced moeten zijn dat elke class altijd even sterk is. Als speler moet jij met je 5+ custom classes zorgen dat je een class hebt voor verschillende scenarios. Als je zelf geen goeie sniper bent of gewoonweg het geduld niet hebt je als bosje voor te doen wil dat niet zeggen dat anderen daar dan rekening mee moeten houden. Sterker nog, dat lijkt me juist iets voor je tegenstander om glashard uit te buiten.

* Anoniem: 399 pakt z'n virtuele ghillie suit uit de kast en bereidt zich voor op een avondje doen alsof ie een heel gevaarlijk struikje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zo voor het eerst in mijn leven een PayPal account aangemaakt omdat het koppelen van de gegevens 5 tot 7 dagen duurt. Ik heb maar een spaar / betaalrekening gebruikt die ik toch niet vaak gebruik wat dan weer handig is omdat het dan meteen een internet betaalrekening is. :) Kan ik zometeen die Stimuluspackage downloaden als het account in orde is.

Zag na het installeren van de update dat er een download DLC-optie in het spel is gezet. Volgens mij wordt dit zo'n optie waarbij er niets in wordt gezet tenzij je het kunt kopen.

Ik kreeg bij het zien van deze optie ernstig het idee dat je daar ook sterkere wapens kan kopen met de tijd. Hopen dat dit nooit gebeurt trouwens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 14:20

beany

Meeheheheheh

Hebben anderen er ook last van dat alleen stimulus maps te spelen zijn? Als ik free for all, domination of tdm probeer vind ik geen enkel potje :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de zomer kun je de BFG2000 en de plasma rifle uit Doom en Quake daar op de kop tikken.

Ik zie het al voor me: Wasteland en dan komt er ineens zo'n grote groene plasma bal langs vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
beany schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:40:
Hebben anderen er ook last van dat alleen stimulus maps te spelen zijn? Als ik free for all, domination of tdm probeer vind ik geen enkel potje :?
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:42:
Na de zomer kun je de BFG2000 en de plasma rifle uit Doom en Quake daar op de kop tikken.

Ik zie het al voor me: Wasteland en dan komt er ineens zo'n grote groene plasma bal langs vliegen.
lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 14:15
En ook hier zelfde.

De nieuwe maps zijn wel ste spelen, Stimulus mode, maar de oude modes niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 399 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:18:
[...]

Och guttegut toch... een snipermap! Wat een ramp! Rennen en sproeien is verplicht!
Trouwens, snipermap... alleen als je bij het open veld gaat rondhupsen, want aan de andere kant van het riviertje staan huisjes en daar valt het sniper hard mee - het shotgunnen daarentegen...
Er zit veel tussen alleen snipers en alleen runners in he? maar jij hebt mijn post nog niet half gelezen of in ieder geval begrepen.
Klaag je ook dat er teveel runner/shotgunners zijn op Skidrow Karachi en Invasion? Sommige maps lenen zich nu eenmaal voor één soort spel, andere voor een ander spel. Er is geen wet die zegt dat alle maps allemaal zo gebalanced moeten zijn dat elke class altijd even sterk is. Als speler moet jij met je 5+ custom classes zorgen dat je een class hebt voor verschillende scenarios. Als je zelf geen goeie sniper bent of gewoonweg het geduld niet hebt je als bosje voor te doen wil dat niet zeggen dat anderen daar dan rekening mee moeten houden. Sterker nog, dat lijkt me juist iets voor je tegenstander om glashard uit te buiten.

* Anoniem: 399 pakt z'n virtuele ghillie suit uit de kast en bereidt zich voor op een avondje doen alsof ie een heel gevaarlijk struikje is.
Het probleem was vanmiddag weer het volgende: Domination op Overgrown: 5 van mijn teamleden stonden te campen met een sniperrifle en niemand die speelde. Iedereen op de krent en dus is de hele teamplay weg. Natuurlijk kun je dan schermen met onzin als: dat ligt aan je team, maar er is geen enkele andere map waarin het team zo ongebalanceerd is als op Overgrown. Ja er is best een verschil per map, maar uiteindelijk blijft het wel een teamspelletje (op FFA na) en drukt het de pret behoorlijk als je elke keer op Overgrown mensen heb die staan te overschieten. Er is nog altijd een objective en die wordt vooral door snipers eigenlijk altijd vergeten. Hun goed recht, maar mijn recht om er over te klagen. Het aantal runners bij de maps die jij noemt valt mijn inziens best mee (behalve bij Invasion.)

ik heb ook nog geen TDM gespeeld op Overgrown. Dan valt je verhaal nog te verdedigen.

Ik kan ook prima snipen, maar vind het vooral wat saai. Ik speel meestal met een AR, dus geen runner en geen sniper/camper.

Storm is ook heel geschikt om te snipen, maar ook heel geschikt om dat niet te doen. Die map heeft daar een veel betere balans in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan totaal niet snipen. Ik vind er daarom ook echt geen zak aan.

Mijn sniper klasse heeft een ACR met een thermal scope erop. Gaat prima, vooral op HC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Is er nu dubbel XP op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

Gister nog weer twee grappige momenten gehad. Eerste in subbase: Ik kwam in die doorgang met dat metalen hek in het midden waar je omheen kunt lopen, en daar kwam was net een tegenstander met zijn throwing knife op die ingang het het mikken. Ik kom binnen, hij gooit en ik knife, allebei dood :+

Tweede moment was in Skidrow, ik kwam net uit het campgebouw lopen aan de kant waar je in het begin start, en toen ik van de trap afliep kwam er net een tegenstander aanlopen. Ik op hem schieten, net niet dood en toen gooide ik nog een semtex en zocht meteen dekking. kreeg ik honderd punten en daarna pas de melding 'you stuck an enemy with semtex (ofzo)' en de ontploffing. Toen ik weer overeind kwam was er geen tegenstander meer te zien; was ie dus al doodgegaan doordat ie gewond was en ik toen die semtex tegen hem aan gooide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Yup.

Had net een US account aangemaakt...Als ik hem daar nou onder download op de ps3..

Kan ik hem dan ook met een EU account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vraag heb ik dus ook gesteld in het PS3 topic in Hardware, maar nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 17:28

KoudeAardbei

Moderator

this game is currently unavailable...

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Hann1BaL schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:17:
[...]

Er zit veel tussen alleen snipers en alleen runners in he? maar jij hebt mijn post nog niet half gelezen of in ieder geval begrepen.

[...]

Het probleem was vanmiddag weer het volgende: Domination op Overgrown: 5 van mijn teamleden stonden te campen met een sniperrifle en niemand die speelde. Iedereen op de krent en dus is de hele teamplay weg. Natuurlijk kun je dan schermen met onzin als: dat ligt aan je team, maar er is geen enkele andere map waarin het team zo ongebalanceerd is als op Overgrown. Ja er is best een verschil per map, maar uiteindelijk blijft het wel een teamspelletje (op FFA na) en drukt het de pret behoorlijk als je elke keer op Overgrown mensen heb die staan te overschieten. Er is nog altijd een objective en die wordt vooral door snipers eigenlijk altijd vergeten. Hun goed recht, maar mijn recht om er over te klagen. Het aantal runners bij de maps die jij noemt valt mijn inziens best mee (behalve bij Invasion.)

ik heb ook nog geen TDM gespeeld op Overgrown. Dan valt je verhaal nog te verdedigen.

Ik kan ook prima snipen, maar vind het vooral wat saai. Ik speel meestal met een AR, dus geen runner en geen sniper/camper.

Storm is ook heel geschikt om te snipen, maar ook heel geschikt om dat niet te doen. Die map heeft daar een veel betere balans in.
Ik heb werkelijk waar nog nooit echt last gehad van snipers... Tuurlijk wordt ik weleens door dezelfde sniper 2 keer achter elkaar gepakt, maar een derde keer gebeurt omdat ik of een andere route neem of hem uitschakel.

Op een map als overgrown zitten meer snipers dan gemiddeld vaak en vooral op een speltype als domination kan dat lastig zijn. Echter als je goed gebruik maakt van je perks/equipment moet er zeker wel een winst uit te halen vallen. Natuurlijk staat en valt alles ook met je eigen team en hun manier van spelen op dat moment.

Als je veel snipers hebt, gebruik je je rook, loop zoveel mogelijk beschut en als je de kans heb, ga op sniper jacht... Verras ze als ze op weg zijn naar hun favo snipeplek. Staan ze daar te hannessen met hun big ass scope als jij hem zonder enkel probleem knived of omlegt met je usp..

Vanavond voor het eerst de maps spelen met mijn vrienden. Ben benieuwd...

Oja, ik ben een runner :). Maar VERZAAK nooit om de objective te halen die bij de desbetreffende game hoort. Ik speel dan ook nooit TDM, maar altijd sabotage, demolition, hq of domination.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 05-05-2010 15:56 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kastr0
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-06 04:39
Petertjuh schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:03:
[...]

En ook hier zelfde.

De nieuwe maps zijn wel ste spelen, Stimulus mode, maar de oude modes niet :(
Ook hier hetzelfde gezeur :( Werkt het bij iemand alweer of ook nog problemen?
Free for all blijf ik toch het lekkerst vinden om te spelen... Ben iig blij dat ik niet alleen ben haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 17:37
PS3 MAPS ZIJN ER!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:23
bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:14:
Ja ik heb de update net binnen, nu aan het installeren :)

Spelen mensen uit dit topic ook net als het vorige deel ook nog steeds samen in team verband? zoja dan zou ik ook een keer mee willen doen.

Ik hoor het graag,

silentwaves_

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
De maps staan nu in de store maar ik krijg steeds een foutmelding bij het afrekenen, foutcode 80023102 8)7
Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Mystikal schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:55:
[...]

Ik heb werkelijk waar nog nooit echt last gehad van snipers... Tuurlijk wordt ik weleens door dezelfde sniper 2 keer achter elkaar gepakt, maar een derde keer gebeurt omdat ik of een andere route neem of hem uitschakel.

knip goed verhaal en sterk advies
helemaal mee eens hoor! Ze zijn zeker goed te pakken. Het probleem is alleen dat het teamplay vaak verloren gaat. Dus erger me meer aan hoe mensen er mee omgaan. Net zelf maar even de rotte sniper uitgehangen bij domination. Eerst 2 punten pakken, daarna C de hele tijd verdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odelay
  • Laatst online: 21-06 11:16
botech schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:43:
De maps staan nu in de store maar ik krijg steeds een foutmelding bij het afrekenen, foutcode 80023102 8)7
heb hier 't zelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilfer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03-2022
botech schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:43:
Ja ik ook. De server zal wel overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04 10:02

SveNRG

Onderweg

Ik keek net in de Europese PS3 Store, en zag dat de stimulus pack er is. Echter, er staat een waarschuwing bij:
Let op: Om deze content af te kunnen spelen moet je, moet je DISC ID BLES-00683 of BLES-00684 of BLES-00686 gebruiken!
Nu even mijn disc ge-eject. En ik heb BLUS-30377. Dat zal de Amerikaanse / US versie zijn. Gekocht bij gamehubs. Ik vrees dat de maps in de EU PSN store dan niet voor mij gaan werken. :/ Is er een manier om toch te verkrijgen, bijvoorbeeld door op een of andere manier verbinding te maken met de US PS Store? Ik zit nu in de EU store, maar zie bij account geen mogelijkheid om dit te veranderen.

[ Voor 10% gewijzigd door SveNRG op 05-05-2010 17:03 ]

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snippen is niet nadelig voor de teamplay als je een beetje agressief speelt als sniper. Zowel in Overgrown als in bijv wasteland kan je met een team vol snipers winnen. Cappen met secondary en vervolgens van afstand tegenstanders stoppen met een snipers.

FFA speel ik de laatste tijd ook veel. In plaats van een party maken en als team spelen elkaar afknallen in FFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 10:36
Weet iemand het al of de nieuwe mappen al in de normale rotatie zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Hier ook steeds error code 80023102 bij het aanvullen van mn portomonee op het psn Grrrrr.

Net geprobeert mn creditcard te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar opnieuw toevoegen lukt niet.
De server is dus blijkbaar zwaar overbelast.

[ Voor 46% gewijzigd door xylonite op 05-05-2010 17:16 ]

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

hey mensen ik heb een probleem... ik zat net op psn...heel de tijd die maps pack proberen te downloaden...via mijn creditcard...hij gaf heel de tijd error... heb mijn ps3 opnieuw gestart en ik zie het nu 6-7 keer dat staan... wil dat zeggen dat ik 6-7 keer moet betalen:S:S ...iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me niet dat je 7 keer hoeft te betalen voor een download die je niet hebt.

Ik krijg overigens ook de foutcode die hierboven staat. Ik gebruikt een CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Is er een manier om op de pc je k/d ratio enzo te zien?

Heb het spel nog niet zo lang (van het weekend SP uitgespeeld) maar ben al lvl 10 ofzo :)

Gebruik wel nog steeds de first recon standaard klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hhm mensen nog een probleem...ik heb mijn cod via internet besteld van gamehubs.com en nu ik die maps heb staat dat je het alleen af kunt spelen als je disc id bles-..... is maar mijn cd heeft blus..... wtf.... :S:S echt word helemaal gek hiervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-06 22:11
Tweaker1987 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:56:
Weet iemand het al of de nieuwe mappen al in de normale rotatie zitten?
volgens mij niet, overigens kan ik net als (na even navragen online) vele anderen de gewone maps niet meer spelen .. :S

is het btw iemand al opgevallen dat er wel heel vaak s&d langskomt bij de nieuwe maps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
qanar schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:21:
Is er een manier om op de pc je k/d ratio enzo te zien?

Heb het spel nog niet zo lang (van het weekend SP uitgespeeld) maar ben al lvl 10 ofzo :)

Gebruik wel nog steeds de first recon standaard klasse.
Ja, dat kan. Moet je in de Barracks kijken. Play - Barracks, en dan zie je het direct aan de rechterkant op het scherm.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Anoniem: 345798 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:21:
hhm mensen nog een probleem...ik heb mijn cod via internet besteld van gamehubs.com en nu ik die maps heb staat dat je het alleen af kunt spelen als je disc id bles-..... is maar mijn cd heeft blus..... wtf.... :S:S echt word helemaal gek hiervan!
Je moet even kijken voor welke regio jou disc bedoelt is.

Hierna een account aanmaken voor die regio, en een webshop vinden die PSN kaarten verkoopt voor die regio, en waarbij je de code in de mail krijgt, zo kun je de map pack toch kopen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Dan koop je hem in de us store? volgens mij kan je dan nog gewoon hier in eu servers joinen.
ben je nog goedkoper uit ook XD

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

Larrs schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:26:
[...]

Ja, dat kan. Moet je in de Barracks kijken. Play - Barracks, en dan zie je het direct aan de rechterkant op het scherm.
Moet je nog wel even knap hoofdrekenen om je daadwerkelijke ratio te krijgen :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Anoniem: 345798 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:09:
hey mensen ik heb een probleem... ik zat net op psn...heel de tijd die maps pack proberen te downloaden...via mijn creditcard...hij gaf heel de tijd error... heb mijn ps3 opnieuw gestart en ik zie het nu 6-7 keer dat staan... wil dat zeggen dat ik 6-7 keer moet betalen:S:S ...iemand die dit weet?
nee, dat het er 7 keer staat is omdat er 7 versies zijn, een andere voor ieder discid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:11
Lees dat die nieuwe maps door de normale playlists worden gegooid, echter hoe doen ze dat met mensen die de maps niet hebben (PC)?
Bedoel van, zou lullig zijn als ik die package voor niets heb gekocht omdat mensen 'm toch wel kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

blitzkrieg schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:27:
[...]

Je moet even kijken voor welke regio jou disc bedoelt is.

Hierna een account aanmaken voor die regio, en een webshop vinden die PSN kaarten verkoopt voor die regio, en waarbij je de code in de mail krijgt, zo kun je de map pack toch kopen.
Weet jij misschien zo'n webshop? Ik weet niet waarop ik moet zoeken.
Silverscope schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:27:
Dan koop je hem in de us store? volgens mij kan je dan nog gewoon hier in eu servers joinen.
ben je nog goedkoper uit ook XD
Volgens mij gaat dat niet werken. Je hebt namelijk een US credit card daarvoor nodig. Zie http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=792

Ik ga straks dit proberen: http://www.ps3-sense.nl/f...ikaanse-PlayStation-Store

[ Voor 7% gewijzigd door SveNRG op 05-05-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261357

EDIT schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 17:58:
Lees dat die nieuwe maps door de normale playlists worden gegooid, echter hoe doen ze dat met mensen die de maps niet hebben (PC)?
Bedoel van, zou lullig zijn als ik die package voor niets heb gekocht omdat mensen 'm toch wel kunnen spelen.
Mensen die de maps niet hebben worden tijdens het laden van de map uit de lobby gezet. Dat was teminste zo bij cod WaW op de PS3. Neem aan dat dit bij mw2 niet anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219982

Ik heb de Maps (PS3) ack inmiddels binnen.... Ook bij mij lukte het niet door de foutcode bij betaling via CC. I
Online heb ik een PSN-card gekocht.. de code ingevoerd en gedownload... Ik dacht: "Joepie!! Maps!!" Maar Mow2 zegt dat ik nog geen maps heb... Uiteraard heb ik de juiste BLES code.

De code heb ik overigens gekocht bij xbox360gold.nl

Mijn PSN naam is: AcidXTR Feel free to add. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 219982 op 05-05-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Op de pc kan ik na de stimulus package update niet meer in de normale spel modes spelen. Simpelweg omdat er geen games te vinden zijn. Zou iedereen alleen nog maar op de stimulus servers spelen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

Ruffzz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:29:
Op de pc kan ik na de stimulus package update niet meer in de normale spel modes spelen. Simpelweg omdat er geen games te vinden zijn. Zou iedereen alleen nog maar op de stimulus servers spelen of zo?
Join the club, wat ik tot nu toe heb gehoord kan niemand die (voor de computer) de Stimulus Package heeft gekocht normale game modes spelen, slechts Stimulus of Stimulus Hardcore. Mensen die deze package niet hebben gekocht ondervinden soms connectieproblemen, kunnen geen server vinden...

Voor meer informatie zie : Steam, forums

Hoop dat het snel is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
GVD is de mappack online en dan kan je hem niet kopen, iemand een oplossing ?

[ Voor 21% gewijzigd door Wackmack op 05-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 18:02
Ruffzz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:29:
Ik heb de DLC niet, en ik kan prima spelen. Dus er zijn echt nog wel genoeg spelers in de 'normale' spelmodi.

Cheaters (aimbot) heb ik nog gezien, overigens. Tenzij je het normaal vindt dat iemand 3 headshots na elkaar maakt, terwijl ie met bullet penetration (FMJ) door een muur schiet... -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Wel een beetje duur, 14 euro voor een map pack. 3 van die maps kan ik al dromen omdat ik ze in MW1 al speelde.

Als ik de stimulus map pack in de PSN zie staan en ik lees de beschrijving door, lees ik:
Een eenmalige vergoeding voor het gebruik van downloads op maximaal 5 geactiveerde PS3 systemen.
Betekend dit dat je met je vrienden gewoon de map pack kan delen? (en dus de kosten) Dus even inloggen op iemand anders ze ps3, downloaden, en dan werkt het gewoon ook onder je vriend z'n eigen account? Ik heb wel eens gehoord dat dit met DLC van andere games gewoon zo werkt. Iemand ervaring mee?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Kneuter, ze de pack op de ps3 eerst maar eens te downloaden, alles is overbezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Downloading :) 380mb, kreeg net een mailtje dat ik betaald had, hopen dat alles goed gaat en ik kan gamen over 5 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Versteegrob schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:05:
Kneuter, ze de pack op de ps3 eerst maar eens te downloaden, alles is overbezet :(
Kwestie van blijven proberen oid? Ooit kom je er door heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:20
Ik download hem nu @ Steam. Gekocht via ClickandBuy, werkte wel makkelijk via iDeal.
Over 10 minuutjes heb ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Ik heb zojuist een nieuwe account op de PS3 aangemaakt, waarin ik zeg dat ik in United States woon, en op ebay een US PSN card gekocht. Even wachten tot ik de code heb, en dan kan ik die inlossen in de Amerikaanse PS Store. Daarna deel ik die DLC met een vriend van me door met de US PS3 account in te loggen op zijn machine en nogmaals de DLC binnen te halen. Zou moeten werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony is op de hoogte van de error. Dit is gepost op het officiële PS forum:
Re: Error 80023103 - Geld toevoegen aan PSN Wallet
op 05-05-2010 06:24 PM

Sorry iedereen, wij zijn momenteel aan het onderzoeken en zodra wij meer weten, zullen wij het posten.

Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor het geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Ook de hele tijd geprobeerd en het ging niet. Toen op aanraden in de ps store via "game extra's" geprobeerd en dat werkte in een keer! Misschien toeval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zozo eindelijk gelukt. Heb uiteindelijk een us account gemaakt. Cc deed niet en heb toen van een website psn kaart voor us gekocht. Pfffg echt ben weer 45 euro verder! Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Frevo schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:45:
Ook de hele tijd geprobeerd en het ging niet. Toen op aanraden in de ps store via "game extra's" geprobeerd en dat werkte in een keer! Misschien toeval...
daar ontbreekt bij mij de knop om te kunnen kopen :P

EDIT:
Oh nu heb ik hem ineens gekocht zonder het zelf te weten. Hij staat zelfs 7x in de download lijst :P Hopelijk hoef ik niet 10x te betalen... gelukkig maar 1 mailtje gehad :)

[ Voor 21% gewijzigd door KnEuTeR op 05-05-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 15:16
Bij mij is steam een patch aan het downloaden ofzo. Ik heb geen dlc gekocht, maar hij is nu al zo'n 20 minuten bezig met downloaden @ 800 kb/s. Is er een nieuwe patch uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

ik heb hem nu EINDELIJK gekocht, gedownload en geinstalleerd, doet MW2 alsof ik hem nog NIET heb!! gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

JONGENS! heb de oplossing...
ga naar je downloadlijst.. in de store! bij mij stond ie er 7x haha.. op andere fora wordt gewaarschuwd voor meerdere boekingen op je cc.. pas dus op!

eindelijk!!! :D

laterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Arrim schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:01:
Bij mij is steam een patch aan het downloaden ofzo. Ik heb geen dlc gekocht, maar hij is nu al zo'n 20 minuten bezig met downloaden @ 800 kb/s. Is er een nieuwe patch uitgebracht?
Ja, je krijgt nu versie 1.1.195

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

delaitinho schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:33:
JONGENS! heb de oplossing...
ga naar je downloadlijst.. in de store! bij mij stond ie er 7x haha.. op andere fora wordt gewaarschuwd voor meerdere boekingen op je cc.. pas dus op!

eindelijk!!! :D

laterrr
ja en volgens MIJ moet je ook de juiste download selecteren aan de hand van je BLES code. Want ik had een willekeurige gedownload en die deed het niet. Nu download ik degene die overeen komt met mijn BLES code, alleen dat duurt nu ineens een uur :( De BLES code kan je vinden op de zijkant van de box van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:44:
[...]

Goedemorgen, de map pack is al ruim een maand uit op de 360. O-)
Het zal aan mij liggen, maar die dubbel xp staat toch los van de nieuwe maps?

[ Voor 3% gewijzigd door Fishlip op 05-05-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:23
KnEuTeR schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:39:
[...]

ja en volgens MIJ moet je ook de juiste download selecteren aan de hand van je BLES code. Want ik had een willekeurige gedownload en die deed het niet. Nu download ik degene die overeen komt met mijn BLES code, alleen dat duurt nu ineens een uur :( De BLES code kan je vinden op de zijkant van de box van MW2.
Ik had ook eerst de verkeerde BLES code gedownload en kreeg toen ook niets te zien, maar toen ik juiste BLES code had gevonden werkte het prima.

Iemand zin om in team verband te spelen vanavond? :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR

KnEuTeR

Fishlip schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:42:
[...]

Het zal aan mij liggen, maar die dubbel xp staat toch los van de nieuwe maps?
Double XP is nu een promotie stunt voor de map pack, maar je krijgt ook double XP als je de map pack niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
KnEuTeR schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:45:
[...]

Double XP is nu een promotie stunt voor de map pack, maar je krijgt ook double XP als je de map pack niet hebt.
Oke, ik snap het. En de double xp voor de 360 is dus al geweest toen de mappack voor de 360 uit kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domainator
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08-2024
Echt fantastisch dit, heb ik vanmorgen 14,- euri uitgegeven aan het DLC pack en nu kan ik de oude maps niet meer spelen (wat een belachelijke deal). De DCL is bagger, je kunt zelf geen gamemode kiezen en er is geen free for all. Ik wil mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

godverdomme, klopt ook nog..
ik heb ook eerst de verkeerde. Al haatmail naar psn gestuurd.
Maar dus idd je goede bles-code pakken..! je zult je doosje maar kwijt zijn hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

silentwaves_ schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:43:
[...]

Ik had ook eerst de verkeerde BLES code gedownload en kreeg toen ook niets te zien, maar toen ik juiste BLES code had gevonden werkte het prima.

Iemand zin om in team verband te spelen vanavond? :)
add me maar op psn! delaitinho

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het nu geprobeerd in Game-extra's en Aanbevolen, allebei dezelfde error. In mijn downloadoverzicht staat ie niet eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 124963 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Join the club, wat ik tot nu toe heb gehoord kan niemand die (voor de computer) de Stimulus Package heeft gekocht normale game modes spelen, slechts Stimulus of Stimulus Hardcore. Mensen die deze package niet hebben gekocht ondervinden soms connectieproblemen, kunnen geen server vinden...

Voor meer informatie zie : Steam, forums

Hoop dat het snel is opgelost!
Ik deel de uitspraak... Heb de DLC (nog) niet aangeschaft en ben dat ook niet van plan op deze manier... Server vinden was idd een aantal dagen gewoon crap. Constant kan de host niet migreren en vind je eindelijk een game kan je geen meter lopen en de server knalt er alweer uit :+

Mij boeit het niet zo erg, heb genoeg andere games om te spelen :) In de weekend deal GRID maar weer aangeschaft... Wat een ontzettend lekkere game is dat toch eigenlijk :D offtopic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delaitinho schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:53:
godverdomme, klopt ook nog..
ik heb ook eerst de verkeerde. Al haatmail naar psn gestuurd.
Maar dus idd je goede bles-code pakken..! je zult je doosje maar kwijt zijn hahaha
Ik heb een of ander gaar CD single doosje, zo'n platte. Volgens mij staat daar helemaal geen code op. Kreeg ik bij de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:01:
[...]

Ik heb een of ander gaar CD single doosje, zo'n platte. Volgens mij staat daar helemaal geen code op. Kreeg ik bij de PU.
De code staat bij mij ook op de Disc. Misschien even kijken?

Edit:
Hier dus, en ja dit is hetzelfde op de MW2 Disc :+

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/243mecm.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door MeijsteR op 05-05-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

wat een drama. probeer mn portomonee bij te vullen via CC, maar error code 80023102 blijft. probeer het al vanaf een uur of 6. :(

edit: gelukt! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-05-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
domainator schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:52:
Echt fantastisch dit, heb ik vanmorgen 14,- euri uitgegeven aan het DLC pack en nu kan ik de oude maps niet meer spelen (wat een belachelijke deal). De DCL is bagger, je kunt zelf geen gamemode kiezen en er is geen free for all. Ik wil mijn geld terug.
Ja, echt BE-LA-CHE-LIJK gewoon. Leuk hoor, die nieuwe maps, maar ik wil mijn gamemode kunnen kiezen. Heb ik die DLC gekocht, kan ik alleen nog maar DLC spelen. Ik wil lekker S&D spelen, gaat lekker hard met je XP dan, en het is leuker.
Is het bewust dat mensen die de DLC hebben gekocht, alleen maar DLC kunnen spelen? Of is er iets meer aan de hand wat wij niet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Zeg eens, weners allemaal, het is niet verboden om ook enkele pagina's terug te lezen.

Daar staat nml dat dit enkel in het begin zo is (1-2 dagen), en dat vervolgens de nieuwe maps in de normale spelmodi gezet worden. De 2 mixed spelmodi die je nu hebt, is enkel bedoeld om relatief snel de nieuwe maps onder de knie te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domainator
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08-2024
Tweaker36 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:16:
Zeg eens, weners allemaal, het is niet verboden om ook enkele pagina's terug te lezen.

Daar staat nml dat dit enkel in het begin zo is (1-2 dagen), en dat vervolgens de nieuwe maps in de normale spelmodi gezet worden. De 2 mixed spelmodi die je nu hebt, is enkel bedoeld om relatief snel de nieuwe maps onder de knie te krijgen...
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik kan het hier zo snel niet vinden. Heb ook het Steam forum doorgespit maar kan geen enkele aanwijzing vinden dat dit maar 1-2 dagen duurt.
Het niet kunnen spelen van de oude maps is een ander probleem, zie Steam forum. Er zijn al mensen die naar Activision gebeld hebben over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Tweaker36 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:16:

Thanks for the info. Ik heb echt goed gezocht overal, maar net als bovenstaande poster, niet kunnen vinden. Bedankt dus dat je dit even shared :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Wat is het probleem met het spelen van de oude maps dan... Kun je geen lobbies joinen ofzo? Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zal dus gewoon een foutje zijn, en zal waarschijnlijk binnenkort wel opgelost zijn... Je denkt toch niet echt dat je alleen nog maar de nieuwe kunt spelen vanaf nu? :S

Als je wel gewoon in de oude lobbies kunt maar daar geen nieuwe maps tegenkomt: dat zal snel veranderen. Na 1 of 2 dagen zitten de nieuwe maps ook in de oude gamemodes er bij, dus je kunt gewoon weer S&D spelen, en dan kom je naast alle oude maps ook af en toe ook een nieuwe map tegen (op het begin is dit zelfs meer dan 'af en toe', bij mij (xbox) leek het wel 50% van de tijd een nieuwe map, maar dat kan natuurlijk toeval zijn).

[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 05-05-2010 22:43 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
Wat ik bedoelde:
Wat ik vind op internet is dat dat ook gaat gebeuren (vandaag/morgen). De 2 nieuwe modes zijn Stimulus Only. En de nieuwe mappen worden toegevoegd aan de normale gamemodes.
Heb je daar een bron van?
Allemaal van p7 van dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 16:14

RMX

Ik zal jullie gerust stellen, 1 maand na dato moet ik het nog steeds met DLC mode doen, dus zonder type keuze..

Ik speel alleen nog maar de nieuwe maps, waarvan alles behalve Bailout vette levels zijn (vind ik dan)

Geen map vote vind ik echt nit meer kunnen tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06-2024
je koopt hem niet 7x maar je moet gewoon de goede Bles zoeken
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.