Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Het maakt me niet eens meer uit of hier wel of geen console in komt. Het is gewoon een geweldige build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64539

Topicstarter
thanks allemaal,

Ik hoop hier nu weer wat meer vaart achter te kunnen zetten nu ik de PCB's heb.
Binnenkort alle componenten maar eens bestellen en dan de 12V ps3 voeding maar eens gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Anoniem: 64539 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:13:
thanks allemaal,

Ik hoop hier nu weer wat meer vaart achter te kunnen zetten nu ik de PCB's heb.
Binnenkort alle componenten maar eens bestellen en dan de 12V ps3 voeding maar eens gaan testen.
Mocht je nog onderdelen van een ps3 slim voeding nodig hebben, ik heb er 1. Hij is kapot maar misschien zijn sommige onderdelen nog goed of is enkel de zekering eruit gesprongen. Ik durf het niet open te maken dus ga een nieuwe voeding bestellen :)

betreft dus een APS-250

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
w4rguy schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:14:
Mocht je nog onderdelen van een ps3 slim voeding nodig hebben, ik heb er 1. Hij is kapot maar misschien zijn sommige onderdelen nog goed of is enkel de zekering eruit gesprongen. Ik durf het niet open te maken dus ga een nieuwe voeding bestellen :)

betreft dus een APS-250
Dat zou erg gaaf zijn als ik die zou mogen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 16:28

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

* Ghost Dog kijkt erg uit naar de komende updates, nu de PCB's binnen zijn *O*

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zojuist de BOM's van alle PCB's samen gevoegt.

En een bestel lijst hiervan gemaakt.
Genoeg componenten voor 6 motor stuur printen.
1 hoofd print
1 ps3 voeding
1 bluetooth print

Heel erg opgelet dat de componenten direct leverbaar zijn ... anders zit ik straks weer te wachten.

Net de hele bups besteld en dat zou dan vrijdag binnen moeten komen, dan kan ik van het weekeinde nog beginnen met solderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Anoniem: 64539 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 00:58:
Zojuist de BOM's van alle PCB's samen gevoegt.

En een bestel lijst hiervan gemaakt.
Genoeg componenten voor 6 motor stuur printen.
1 hoofd print
1 ps3 voeding
1 bluetooth print

Heel erg opgelet dat de componenten direct leverbaar zijn ... anders zit ik straks weer te wachten.

Net de hele bups besteld en dat zou dan vrijdag binnen moeten komen, dan kan ik van het weekeinde nog beginnen met solderen :P
De voeding is waarschijnlijk wel overleden he. Ik heb een nieuwe APS-250 (ps3 slim voeding) besteld maar duurt 2 weken tot zij weer voorraad hebben. Daarnaast is het niet 100% zeker dat het de voeding is. Mijn ps3 geeft geen enkel teken van leven meer dus vandaar dat ik denk dat het de voeding is (geen YLOD). Ik kan hem zelf niet doormeten. Het zou ook de zekering van de voeding kunnen zijn, daar kun je wel gewoon een nieuwe voor bestellen, type staat er namelijk bij op de printplaat. Stuur maar een DM als je hem wilt dan bespreken we even wat.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er zijn "wat" componenten binnen gekomen, geloof t of niet , maar dit gaat allemaal op de PCB's 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0814.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0815.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:21
Ik blijf ZEER benieuwd naar het eindresultaat.

Succes met het in elkaar plakken van de PCB's, je gaat het nodig hebben zo te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Waar haal jij al je onderdelen weg? Ikzelf tot nu toe altijd bij Dick Best, maar zijn assortiment is wat beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

T.H. Lassche schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:43:
Waar haal jij al je onderdelen weg? Ikzelf tot nu toe altijd bij Dick Best, maar zijn assortiment is wat beperkt.
Dit is duidelijk een Farnell levering...

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gwannoes schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:52:
[...]

Dit is duidelijk een Farnell levering...
Idd farnel, voor 5 uur bestellen en ik heb ze de volgende dag in huis.
De voordelen van een zakelijk account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Waar heb je die laten maken?

Ont: geweldige log tot dusver! Ben erg benieuwd hoe die printjes er straks afgewerkt uit gaan zien ^^ En keep them pictures coming! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 64539 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:10:
..
Waar heb je die laten maken?

Ont: geweldige log tot dusver! Ben erg benieuwd hoe die printjes er straks afgewerkt uit gaan zien ^^ En keep them pictures coming! :Y)
Die komen bij makepcb vandaan , maar dat is vermoedelijk de laatste keer.

Het duurde 223 dagen voordat ze op mn mat lagen.
De prijs viel wel mee 10 printen voor 89 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 64539 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:47:
[...]

Die komen bij makepcb vandaan , maar dat is vermoedelijk de laatste keer.

Het duurde 223 dagen voordat ze op mn mat lagen.
De prijs viel wel mee 10 printen voor 89 eur
Spijtig, da's geen goeie reclame voor ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42
Das wel lang jah, Bij mij duurde het geloof ik 3 maanden. Ook niet echt top, maar je moet wat...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 15:45
Daaamn dit is sexy werk zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
vorige batch printen die ik bij hun besteld had (ong 2 jaar geleden) duurden ook rond de 3 maanden.
daar kon ik toen mee leven. maar met deze printen had ik voor 30 eur extra bij een nl pcb fabrikant de printen binnen 7 werkdagen gehad O-)

verkeerde zuinigheid van mijn kant weer ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:59
en nu maar hopen dat je alles goed soldeert en dat je printen goed ontworpen zijn (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dantheman94 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:53:
en nu maar hopen dat je alles goed soldeert en dat je printen goed ontworpen zijn (A)
hehe dat blijft altijd de vraag ja, een stomme pin swap is vrij vervelend met bga en mlf packages.
De bluetooth print werkt in ieder geval.
volgende stap is de main pcb.

keep you updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu 2 pcb's gesoldeerd en getest:

de bluetooth print en het main controller board.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0816.JPG
Allereerst de pcb een beetje op temperatuur brengen (ong 130 graden) en daarna de hetelucht soldeer bout dichter op de chip brengen waarna deze vast vloeit aan de PCB.

Uiteraard no-clean flux op de pcb zodat het vloeien makkelijk gaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0818.JPG
Een indicatie van de grootte van MLF technologie (dit is een 20 eurocent munt.)
Ik vertin eerst de chip zodat na het reflowen de zwaartekracht de rest doet.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0819.JPG
Ook hier weer de PCb opwarmen en de chip reflowen.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0820.JPG
Dit is de Main pcb controller getest en wel.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0821.JPG
En er zitten ook aan de onderkant genoeg componenten.

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0822.JPG
En nog een closeup van het bluetooth PCBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantheman94
  • Laatst online: 21:59
en werkt t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ze zijn getest en wel , de pcb's werken dus.

Ik heb het nog niet in het geheel aangesloten natuurlijk omdat er uberhaubt nog een aantal PCB's gedaan moeten worden en in de tank zelf de sensoren nog gemonteerd moeten worden.

Maar voor de rest ja geen kortsluitingen, ik kan alles programmeren en de communicaties systemen lopen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Tot zover prachtig! Zou je wellicht tzt geïnteresseerd zijn om een printje te solderen of enige assist bieden (ik kijk ruim anderhalf jaar verder)? :9 Maar wat je doet is professioneel! Kudo's en ga zo door :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:04:
Tot zover prachtig! Zou je wellicht tzt geïnteresseerd zijn om een printje te solderen of enige assist bieden (ik kijk ruim anderhalf jaar verder)? :9 Maar wat je doet is professioneel! Kudo's en ga zo door :Y)
Geen probleem, wat wil je precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 64539 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:11:
[...]

Geen probleem, wat wil je precies doen?
Een controlboard maken waarbij ik een bepaalde temperatuur wil koppelen aan een bepaalde kleur van de leds in de build. Zal vast heel basic zijn voor een ervaren man als jij maar ik doe m'n best om dat allemaal zelf uit te vogelen. Ik zou toch mijn eerste ontwerpje weer eens op moeten duiken, wellicht kan jij er wat mee. Daarnaast nog wat simpele crossovers, tips en tricks van waar op te letten enzo. En 1 bluetooth ontvanger die geprogrammeerd is om alleen audio over te sturen en gevoed kan worden met 12V. Kan ook via DM, hoef ik je buildlog niet vol te spammen. Niet zo veel bijzonders dus, maar voor mij wel een aardige klus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukuxumusu
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05-2021
Mooi werk, dat je dat ziet zitten die smd componenten. lijm je ze niet eerst vast?
komen je schema's ergens online te staan? vooral je motorprint, lijkt me interessant universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kukuxumusu schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:49:
Mooi werk, dat je dat ziet zitten die smd componenten. lijm je ze niet eerst vast?
komen je schema's ergens online te staan? vooral je motorprint, lijkt me interessant universeel.
Smd solderen is over he algemeen zelfs makkelijker dan DIP (je hoeft niet aan de onderkant de solderen)

Lijm is niet nodig je soldeert meestal eerst een pin met wat soldeer, en daarna de rest van het component.

De schema's worden opensource gemaakt, net zoals de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29
Supervet wat je allemaal aan het maken bent! Mechanisch en elektrisch top! Op je main board zie ik iets raars, staat er een diode op zijn kant oid? naast de spoel...

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kiezel schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:33:
Supervet wat je allemaal aan het maken bent! Mechanisch en elektrisch top! Op je main board zie ik iets raars, staat er een diode op zijn kant oid? naast de spoel...
Hehehe goed gezien!

De 22uH spoel is per ongeluk in een te groot package besteld.
Door de diode op zn kant te zetten past het allemaal nog net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De PS3 voeding is nu ook af en werkt in 1 keer perfect.
tot nu toe in alle pcb's maar 1 heel klein design foutje gevonden (en dit was met wat weg krabben zo opgelost)

Hieronder een foto van de onderkant, de pittige dioden en mosfets steken prominent uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0823.JPG

En hier de bovenkant van het geheel, deze print is volledig zelfstandig.
Toch heb ik hier een extra microcontroller op laten vallen met I2c bus, deze controller gaat bijhouden wat het verbruik van de PS3 is en deze kan hem desnoods opstarten / afsluiten als dat nodig mocht zijn of als ik hier het commando voor geef vanuit het main controller board.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0824.JPG

De stabiliteit onder stress is ook al getest 8-24V onder 0 tot 2.5 ampere is geen enkel probleem en het signaal blijft zeer stabiel met zeer weinig rimpel.
( ik kan niet hoger dan 2.5 ampere op mijn labvoeding)
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0826.JPG

Foto van rimpel bij 10V 0 ampere, meetbereik staat op 20mv per decade, de frequentie is 389khz de avg rimpel is hier 0.054V Peak to peak
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0827.JPG

Foto van rimpel bij 10V 2 ampere, meetbereik is 50 mv per decade, de freqeuentie is 397 khz en de avg rimpel is 0.148V peak to peak
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0828.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiked
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06-2020

wiked

Wijsheid =/= kennis

Machtig, heb jij eigenlijk iets niet in huis ? :)

Wijsheid & kennis zijn meer dan informatie, een verzameling van bytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354516

iets om zulke kleine printjes mee te maken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 354516 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:28:
iets om zulke kleine printjes mee te maken.... :P
Ik kan het wel zelf maken dit type printen (tot 2 laags) maar de kwaliteit is uiteraard minder dan van een fabriek.

Ik kan het ook mn CNC machine laten maken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag ben ik begonnen aan de motor printjes.

Met de flux pen wat flux aanbrengen zodat het solderen makkelijker gaat met deze kleine componenten.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0829.JPG

Daarna tin op de pads aanbrengen zodat de chip daarna op de pcb gesoldeert kan worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0830.JPG

Met de programmer even testen of ik alles goed heb gedaan, het werkt gelukkig allemaal!
De connector die ik gemaakt heb om deze print te programmeren is trouwens een stuk PCI connector :P
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0831.JPG

Hier is het nog iets beter te zien, niet alle componenten zitten erop.
Ik ga pas verder als hier alles op werkt.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0832.JPG

De print is gesoldeert en er zijn geen problemen aangetroffen, ik heb een 20cent munt naast de print gelegt om de grootte aan te geven.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0833.JPG

Zo wordt het dan op de motor gemonteerd, de motor gaat aangestuurd worden via I2c.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0834.JPG

En hier is de voorkant goed te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2//IMG_0835.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jesus, waar ben je aan begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 06:40

Franko P.

Hit it.

Dit is wel zo gaaf om te lezen elke keer, je zou het in boekvorm uit moeten brengen! :P

Klein vraagje, waarom maak je per motor een aparte print? Is 1 centrale niet veel makkelijker? Of vergeet ik nu iets?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Franko P. schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:14:
Dit is wel zo gaaf om te lezen elke keer, je zou het in boekvorm uit moeten brengen! :P

Klein vraagje, waarom maak je per motor een aparte print? Is 1 centrale niet veel makkelijker? Of vergeet ik nu iets?
De vorige PCb heb ik die aanpak ook gedaan maar ervaring leert me dat dit beter werkt.

Iedere motor print moet 1 motor beheren (ook het stroomverbruik) en de sensor informatie (rotaties per minuut)
En de motor hierop inregelen via een PID regeling.

Doordat de pcb direct op de motor past, neemt deze bijna geen ruimte in en kunnen de draden van de sensoren ook kort blijven.
tevens zijn er maar 4 draden nodig om het geheel aan te kunnen sturen:
+, -, SCL en SDA

De motor print kan via de bootloader ook geprogrammeert worden.
De pcb's kan je dus altijd netjes laten zitten en als er een software update is dan zal mijn software automatisch de nieuwe software naar de componenten distribueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomVis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-01 16:13

ThomVis

Detected rambling:

Off topic: Bekende PCB klem (mine)

You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apologieser
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06-2020
Wat ga je dan met een PID regeling regelen? En reken jij de PID termen uit of doe je dat gewoon met trial and error. En dan als laatste gebruik je optische encoders of maak je gebruik van hall effect sensoren?

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je achtergrond want software updates, bootloaders en hele nette eigen pcb's ontwerpen is niet bepaald kattepis.

[ Voor 27% gewijzigd door Apologieser op 18-03-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja grappig is dat, ook Elektro gestudeert duidelijk :P
Apologieser schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:48:
Wat ga je dan met een PID regeling regelen? En reken jij de PID termen uit of doe je dat gewoon met trial and error. En dan als laatste gebruik je optische encoders of maak je gebruik van hall effect sensoren?

En ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je achtergrond want software updates, bootloaders en hele nette eigen pcb's ontwerpen is niet bepaald kattepis.
De PID regeling gaat de snelheid van de motoren regelen, de tank gaat toch wel wat wegen en dan wil ik niet zo maar de tandwielen eronderuit kunnen draaien.
De feedback zullen hall sensoren zijn met kleine magneetjes die in het tandwiel geboord zijn.

Om de body te kunnen draaien maak ik gebruik van ook een motor waar ik de motor print geconfigureert heb als een servo.
De feedback zal een trimpotmeter zijn.

De PID formules zullen gedaan worden met de natte vinger (Ziegler–Nichols) methode.

Voor mijn werk ben ik software / hardware ontwikkelaar voor een toegangs controle boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apologieser
MIjn enigste ervaring met PID regelingen zijn voor een balanceer robot en dan zijn ze toch wel erg gevoelig maar voor de toepassing die jij noemt valt het wel mee. MAar ga je ook de encoders in je PID meenemen dus een PIDPD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Apologieser schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:08:
MIjn enigste ervaring met PID regelingen zijn voor een balanceer robot en dan zijn ze toch wel erg gevoelig maar voor de toepassing die jij noemt valt het wel mee. MAar ga je ook de encoders in je PID meenemen dus een PIDPD?
Dat denk ik niet, die regelingen worden vooral bij non-lineariteit gebruikt.
De sensoren die ik gebruik zijn vrij lineair.

Bovendien is t geen balanceer robot :P
in principe zou PD al werken voor de motoren van de tank.

Het is voornamelijk bedoeld om de mechanische stress te verlagen en ervoor te zorgen dat de setpoints zo veel mogelijk nageleeft worden. (dat ie niet langzaam een rondje gaat rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Wat een werkplaats zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apologieser
Okee nou weet ik ook weer die toepassing van een PID ga volgend jaar Elektrotechniek aan de TU eindhoven studeren en dit is wel een begrijpbaar project op een hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-06 14:49

Singular1ty

EV Evangelist

_O_ Ongelofelijk, wat een vakwerk. Voor iemand die er totaal geen kaas van gegeten heeft zoals ik is het nauwelijks te volgen wat er precies gebeurt, maar een overweldigend gevoel van bewondering voor het vakmanschap waar jij mee te werk gaat maken die foto's wel los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
check maar....
http://www.diecyde.com/index.php?page=lab-burndown#update2
Apologieser schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:24:
Okee nou weet ik ook weer die toepassing van een PID ga volgend jaar Elektrotechniek aan de TU eindhoven studeren en dit is wel een begrijpbaar project op een hoog niveau.
Complimenten! ik heb maar HBO :P

Is een goede UNI in eindhoven, zeker voor E-techniek.
Ik heb er nog een tijdje overna gedacht om ook die opleiding nog te volgen.
Maar op mijn stage plek kreeg ik een heel goed aanbod en toen ben ik er blijven plakken :P
Singular1ty schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:30:
_O_ Ongelofelijk, wat een vakwerk. Voor iemand die er totaal geen kaas van gegeten heeft zoals ik is het nauwelijks te volgen wat er precies gebeurt, maar een overweldigend gevoel van bewondering voor het vakmanschap waar jij mee te werk gaat maken die foto's wel los :)
Dankje wel voor de complimenten.

Het kost wel veel tijd alles bij elkaar.
Maar ik doe het liever goed dan half :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiked
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06-2020

wiked

Wijsheid =/= kennis

En hoe vlot het nog ? Nu met het mooie weer is het perfect voor een testrit ^^.

Wijsheid & kennis zijn meer dan informatie, een verzameling van bytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Enige voortgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jazeker maar niet snel genoeg voor een update helaas.
En er gebeurt momenteel een hoop saai werk wat geen foto's waard is : lees schuren + plamuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 09:12

ToCuS

It begins in the brain!

Mooie update.. ben nog steeds zeer benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Ach, dat er wat gebeurt is al mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
Anoniem: 64539 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:16:
[...]

Jazeker maar niet snel genoeg voor een update helaas.
En er gebeurt momenteel een hoop saai werk wat geen foto's waard is : lees schuren + plamuren :P
Zou juist wel foto's maken... Niet perse om hier te posten, maar zodat je na een dag of wat zweten en zwoegen je vooruitgang terug kan zien. Met een project van deze omvang kan ik me iig wel voorstellen dat je soms even wat extra motivatie nodig hebt... Wat een werk allemaal! _/-\o_

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apologieser
Heb weer je hele build log nagelezen en het niveau van deze CCIP is zo gigantisch hoog dat ik best snap dat je er af en toe gewoon geen zin meer in hebt. Maar het is toch wel zo zonde om hem niet af te maken dat je het wel gewoon moet doen.

Ik lees dit met veel interesse door omdat ik zelf ook houd van alles te combineren niet alleen programmeren, maar ook het hand werk!

In short: Keep up the good work!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylistar
  • Laatst online: 16-12-2024
Ten eerste mijn complimenten voor deze fantastische build.

maar zou het niet zonde zijn als je strax klaar bent en in eens de playstation 4 uitkomt? of maak je je daar niet druk om?

succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FiXeL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:33:
[...]
Zou juist wel foto's maken... Niet perse om hier te posten, maar zodat je na een dag of wat zweten en zwoegen je vooruitgang terug kan zien. Met een project van deze omvang kan ik me iig wel voorstellen dat je soms even wat extra motivatie nodig hebt... Wat een werk allemaal! _/-\o_
Het is niet zo dat er geen foto's gemaakt zijn hoor maar meer dat ik het niet nieuwswaardig genoeg vind om dat te posten. :P
Apologieser schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:29:
Heb weer je hele build log nagelezen en het niveau van deze CCIP is zo gigantisch hoog dat ik best snap dat je er af en toe gewoon geen zin meer in hebt. Maar het is toch wel zo zonde om hem niet af te maken dat je het wel gewoon moet doen.

Ik lees dit met veel interesse door omdat ik zelf ook houd van alles te combineren niet alleen programmeren, maar ook het hand werk!

In short: Keep up the good work!!!!
bedankt voor de heads up!

Ik kan je verzekeren dat ik weldegelijk door ga met de build, echter ik heb meestal in het voorjaar aanzienlijk minder tijd voor werk aan dit apparaat dan in het najaar.
Kom voornamelijk door meerdere hobbies erbij en een drukke baan.

Ik ben dus rustig aan het doorwerken... een aantal uurtjes per week meestal.
Als ik straks weer genoeg leuk materiaal heb dan ga ik weer posten uiteraard.

1 ding is heel zeker... dit ding gaat af gemaakt worden :P
Netherstorm schreef op maandag 30 mei 2011 @ 01:36:
Ten eerste mijn complimenten voor deze fantastische build.

maar zou het niet zonde zijn als je strax klaar bent en in eens de playstation 4 uitkomt? of maak je je daar niet druk om?

succes verder!
De playstation 3 is voor mij meer een relatief goedkope super computer dan een doel op zich om te implementeren.
De CELL processor kan ongelovelijk veel floating point berekeningen aan T.O.V. een x86 processor en ik wil veel beeldverwerking gaan doen met ingebouwde camera's.

Dat is de werkelijke reden van het gebruik van een PS3 , voor de rest is het wel cool dat je een rijdende PS3 kan bouwen :P maar dat is van ondergeschikt belang.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 64539 op 30-05-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Eindelijk voorelkaar gekregen dat ik foto's van tinypic kan zien, en na het lezen van je volledige log... wow... Nu werk ik al meer dan 10 jaar in de metaal, maar jij hebt skills waar de meeste vaklui nog wat van kunnen leren! _/-\o_

Alleen deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.diecyde.com/uploads/images/projects/flametank2/h6.JPG

Daar ben ik niet zo happy mee als paintballer.... Die slang is wat we steel braided hose noemen. Je weet dat die slang maar gecertificeerd is voor 1500psi/100 bar, hoop ik? Dat gaat knallen als je daar 200 bar op zet. Hier zul je met het oog op je eigen veiligheid toch even wat anders voor moeten verzinnen. Ik zou eens gaan kijken bij een hydroliekboer of deze een leiding voor je kan maken met 1/8" NPT koppelingen, en een rating voor 200 bar. Wat je ook zou kunnen doen is een overvulslang voor een duikfles aanpassen, maar die hebben 1/4" aansluitingen. De slang die je nu gebruikt is iig niet geschikt voor 200 bar.

Voor de HP flesjes zou ik in ieder geval zorgen dat de vulnippels afgedekt worden, daar zijn rubbers voor, maar je kan natuurlijk ook zelf iets maken. Vuil in de vulnippel leidt er meestal toe dat deze gaan lekken, of nog erger je reduceer op de fles defect raakt. En die Dye Hyper 2 regulator die je gebruikt vindt het niet leuk dat ie 200 bar voor zijn kiezen krijgt. :+

Als je nog iets van koppelingen of iets dergelijks nodig hebt, stuur maar een DM, heb een wereld aan paintball zooi en onderdelen liggen. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FiXeL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:27:
Eindelijk voorelkaar gekregen dat ik foto's van tinypic kan zien, en na het lezen van je volledige log... wow... Nu werk ik al meer dan 10 jaar in de metaal, maar jij hebt skills waar de meeste vaklui nog wat van kunnen leren! _/-\o_

Alleen deze foto:

[afbeelding]

Daar ben ik niet zo happy mee als paintballer.... Die slang is wat we steel braided hose noemen. Je weet dat die slang maar gecertificeerd is voor 1500psi/100 bar, hoop ik? Dat gaat knallen als je daar 200 bar op zet. Hier zul je met het oog op je eigen veiligheid toch even wat anders voor moeten verzinnen. Ik zou eens gaan kijken bij een hydroliekboer of deze een leiding voor je kan maken met 1/8" NPT koppelingen, en een rating voor 200 bar. Wat je ook zou kunnen doen is een overvulslang voor een duikfles aanpassen, maar die hebben 1/4" aansluitingen. De slang die je nu gebruikt is iig niet geschikt voor 200 bar.

Voor de HP flesjes zou ik in ieder geval zorgen dat de vulnippels afgedekt worden, daar zijn rubbers voor, maar je kan natuurlijk ook zelf iets maken. Vuil in de vulnippel leidt er meestal toe dat deze gaan lekken, of nog erger je reduceer op de fles defect raakt. En die Dye Hyper 2 regulator die je gebruikt vindt het niet leuk dat ie 200 bar voor zijn kiezen krijgt. :+

Als je nog iets van koppelingen of iets dergelijks nodig hebt, stuur maar een DM, heb een wereld aan paintball zooi en onderdelen liggen. :)
Interressant dat je zegt dat deze niet bestand is tegen deze krachten.
Deze is me bij een paintball winkel wel verkocht alszijnde een vulslang die 200 bar aankan.
Ik heb alle onderdelen hoger dan 50 bar gewoon gekocht om de reden van veiligheid.

Volgens de verkoper zou er een primaire trap zitten in de flessen die naar 53 bar terug regelt en vanaf daar wilde ik het met die instelbare regelaar terug brengen naar ong 5 bar.

De vulnippels wilde ik wel een bescherming voor maken idd.

In ieder geval bedankt voor de info, ik ga dit ff precies uitzoeken. hoe het allemaal zit.
Ik hou nog wel even contact met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Misschien wist de betreffende verkoper het niet, maar deze slang wordt normaal gebruikt op CO² vulstations, en werd vroeger ook op paintball geweren gebruikt die op CO² schoten. CO² komt ongereguleerd uit de fles, dus bij 20 graden is dat ongeveer 60 bar. De reden waarom er een preset regulator op je fles zit die ook ongeveer die druk uitgeeft is juist zodat markers (paintball geweren) die ook op CO² werken, ook met die HP flesjes overweg kunnen. Electronische paintball geweren (met solenoids) hebben liever een lagere druk, beetje lastig uitleggen allemaal, maar daar is dan weer die inline regulator voor die je midden in je tank gebouwd hebt. :) Die brengt de druk omlaag, en soms hebben markers ook nog een LPR (low pressure regulator) voor het aansturen van de solenoid. Deze werkt rond de 4-10 bar.

Ik ben een tijd lang fan geweest van Automag paintball geweren, en als die uitgerust zijn met een RT valve, gaat ie full auto als je de druk maar hoog genoeg maakt. (normaal 800-850psi, RT lust het liefst 900-1000psi) Tegenwoordig is macroline de norm qua leidingwerk op een paintball marker, maar dit is voor zulke drukken niet geschikt meer. Steel braided was daarom de voorkeur, maar eigenlijk is dat ook gewoon macroline met een stalen mantel eromheen, dus de maximale druk rating is 100 bar.

Afbeeldingslocatie: http://i85.photobucket.com/albums/k65/FiXeL666/DSCN3838.jpg

Dit is een 09 Ego van Planet Eclipse.

Daar gaat gewoon een zelfde soort fles op als wat jij hebt, de vertikale grip dinges voor de trekker is de inline regulator die de druk naar ongeveer 200psi terugbrengt. Onder de loop zit een kogelvormig ding, das de LPR die de lucht nog verder reduceert voor de solenoid. Werkt super overigens, deze marker doet 30 ballen per seconde 8)

[ Voor 15% gewijzigd door FiXeL op 30-05-2011 18:58 ]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FiXeL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:53:
Misschien wist de betreffende verkoper het niet, maar deze slang wordt normaal gebruikt op CO² vulstations, en werd vroeger ook op paintball geweren gebruikt die op CO² schoten. CO² komt ongereguleerd uit de fles, dus bij 20 graden is dat ongeveer 60 bar. De reden waarom er een preset regulator op je fles zit die ook ongeveer die druk uitgeeft is juist zodat markers (paintball geweren) die ook op CO² werken, ook met die HP flesjes overweg kunnen. Electronische paintball geweren (met solenoids) hebben liever een lagere druk, beetje lastig uitleggen allemaal, maar daar is dan weer die inline regulator voor die je midden in je tank gebouwd hebt. :) Die brengt de druk omlaag, en soms hebben markers ook nog een LPR (low pressure regulator) voor het aansturen van de solenoid. Deze werkt rond de 4-10 bar.
Dat is we ongeveer de strekking die ik van hem begreep.
maar juist omdat ik weet wat voor een krachten 200 bar zijn(ik duik) heb ik hem expliciet gevraagd naar een compleet setje.
Hij vertelde dat hij altijd een dergelijke setup verkocht voor mensen die op lucht willen schieten (ipv co2)

Hij heeft me ook verteld dat deze flessen dus een output druk hebben van 53 bar, en zijn met overdruk ventielen beveiligd (vond ik ook wel fijn aangezien ik met vuur werk).

Ik heb ook een reduceer ventiel van hem gekocht om die 53 bar te reduceren naar 4-10 bar.

Persoonlijk schrik ik hier dus wel van aangezien Ik expliciet verteld heb WAT ik wilde doen.
Eigenlijk wel laakbaar van zijn kant want hij vertelde het ook zonder twijvel.

Ik hoop dat niet teveel andere mensen met een zelfde vulslang rond lopen.

Ik ga denk ik even bij een duikwinkel langs voor een vulsetje wat dan wel bestand is tegen deze druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Mag ik misschien vragen bij welke winkel je langs bent geweest? Want ik vind het toch niet zo netjes dat ze je zomaar een steel braided hose verkopen als zijnde geschikt voor 200 bar. Tis idd geen kattepis die druk, ik heb zelf op het locale paintballveld een 300bar HP compressor staan, en werk zelf meestal met 300 bar maar ook 200 is niet bepaald speelgoed.

Je flessen zelf hebben aan de zijkant van de preset regulator een zeskantig boutje zitten met twee gaatjes in de zijkant. Dit is je burstdisk. Daar zit een koperen plaatje onder die doorbreekt als je de fles te ver vult. Afhankelijk van je regulator heeft ie 1 of 2 burstdisks. Gezien je 200 bar flessen hebt, is de HP burstdisk gestempeld 4.5K en als je gereduceerde output ook een burstdisk heeft zal deze ongeveer 1.5-1.8K gestempeld zijn. (4.5K betekend 4500 psi, oftewel 310 bar.) Een HP fles mag tijdelijk 150% van zijn vuldruk hebben, en daar wordt de fles ook mee belast tijdens de hydrotest die om de 3 of 5 jaar verplicht is. Hebben ze je dat wel verteld dat je verplicht bent die flessen binnen 3 of 5 jaar te keuren? Want als er wat mee gebeurt en hij heeft geen keur, ben je niet verzekerd.

[ Voor 52% gewijzigd door FiXeL op 30-05-2011 20:14 ]

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FiXeL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:09:
Mag ik misschien vragen bij welke winkel je langs bent geweest? Want ik vind het toch niet zo netjes dat ze je zomaar een steel braided hose verkopen als zijnde geschikt voor 200 bar. Tis idd geen kattepis die druk, ik heb zelf op het locale paintballveld een 300bar HP compressor staan, en werk zelf meestal met 300 bar maar ook 200 is niet bepaald speelgoed.

Je flessen zelf hebben aan de zijkant van de preset regulator een zeskantig boutje zitten met twee gaatjes in de zijkant. Dit is je burstdisk. Daar zit een koperen plaatje onder die doorbreekt als je de fles te ver vult. Afhankelijk van je regulator heeft ie 1 of 2 burstdisks. Gezien je 200 bar flessen hebt, is de HP burstdisk gestempeld 4.5K en als je gereduceerde output ook een burstdisk heeft zal deze ongeveer 1.5-1.8K gestempeld zijn. (4.5K betekend 4500 psi, oftewel 310 bar.) Een HP fles mag tijdelijk 150% van zijn vuldruk hebben, en daar wordt de fles ook mee belast tijdens de hydrotest die om de 3 of 5 jaar verplicht is. Hebben ze je dat wel verteld dat je verplicht bent die flessen binnen 3 of 5 jaar te keuren? Want als er wat mee gebeurt en hij heeft geen keur, ben je niet verzekerd.
Ik heb 2 burst disks in de regulator zitten.

Ik ben bekend met de keuring (alhoewel het mij niet in de winkel verteld is)
Voor de rest liggen ze gelukkig droog opgeslagen in een verwarmde omgeving.

Ik heb je de link van het bedrijf als PM gestuurd.
Vind het niet zo netjes om zomaar te shamen op een grote website :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Doe je goed aan... heb je DM terug gestuurd.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-01 11:08
Hah, Fixel, jij hier ook! Toevallig! ;)

Nou is het aan de foto niet te zien, maar als ik me niet vergis zijn er ook steel braided slangen verkrijgbaar die tot 5000 psi gaan.Soms staat de maximale druk ook gestempeld op de koppeling, dus dan weet je het zeker. Dit is echter niet altijd zo... Nja, zou het voor de veiligheid wel even uitzoeken!

Verder ziet het er strak uit! Komt er straks ook een Mammoth tank Xbox? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Hey pik, hoezo ik ook hier? Je bent laatst nog bij me langs geweest om te zien wat voor bouwplaats het hier is. :+

Zit nu net ook op paintballforum ook te lezen dat er idd ook hose is die hogere rating heeft... Das nieuw voor me gezien ze op de amerikaanse fora het altijd over maximaal 1500psi max. hadden voor steel braided.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

gaat dit hele verhaal over druk & paintball niet een beetje off topic?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 18:18

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Klein beetje :P Maar toch handig dat de paintballers onder ons de veiligheid in de gaten houden van onze geweldige modders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
Gaat idd een beetje offtopic, excuses daarvoor. Maar liever offtopic doorzagen over veiligheid en ratings van slangetjes dan dat er ongelukken gebeuren met perslucht op hoge druk. Sorry, maar als paintballer (en de meeste liefhebbers van de sport) ben ik erg fanatiek wat betreft de veiligheid van mijzelf, en anderen om mij heen.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als trouwe lezer van dit topic kan ik me ook niet storen aan dergelijke hulp en tips, offtopic of niet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Nee inderdaad, geeft wel aan wat er allemaal bij komt kijken.
Leuk dat dit topic weer loopt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jip_86 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:23:
Nee inderdaad, geeft wel aan wat er allemaal bij komt kijken.
Leuk dat dit topic weer loopt d:)b
Ik ga ook proberen in mn komende vrije dagen weer een update te maken.
dan kunnen jullie junks je shotje weer krijgen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 16:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mrc4nl schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:32:
gaat dit hele verhaal over druk & paintball niet een beetje off topic?
Voor jou wel, want jij wilt alleen maar mooie plaatjes zien, maar een ander zit misschien wel op onveilige afstand van een slang die het ieder moment kan begeven bij 200bar. Beetje egoïstische reactie van je dus.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

nice mod waneer komt er een nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 18:18

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

grmbl...
weer zo'n meneer die wel eens even zal kicken. Ik kreeg al hoop op een update... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Even terug naar waar dit topic overgaat en wel casemodding.
Complimenten aan de ts voor deze hele expeditie en ik heb een aanvullende vraag.

Hoe denk je alle componenten/onderdelen(als de case klaar is) in elkaar te zetten gezien het hele uiterlijk van de case die erg afwijkt van wat wij normaliter gewend zijn. Ik bedoel ermee of je niet bang bent dat uiteindelijk je tegen teveel problemen zal aanlopen die je misschien vooraf niet had verwacht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

Shunt

Boe

Anoniem: 323791 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:05:
Even terug naar waar dit topic overgaat en wel casemodding.
Complimenten aan de ts voor deze hele expeditie en ik heb een aanvullende vraag.

Hoe denk je alle componenten/onderdelen(als de case klaar is) in elkaar te zetten gezien het hele uiterlijk van de case die erg afwijkt van wat wij normaliter gewend zijn. Ik bedoel ermee of je niet bang bent dat uiteindelijk je tegen teveel problemen zal aanlopen die je misschien vooraf niet had verwacht. :/
als ik het goed begrijp komt er een PS3 in en geen computer. Het is een model wat zoals ik het begrijp autonoom zal kunnen rond rijden en dat soort dingen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-05 13:31

TimvH

Kletsmajoor

Most wanted list:
Update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

i want update >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apologieser
Need update!!!!!!!!

I am getting drawbacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:46
Ah shit, dacht dat er een update was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428930

excuseert u mijn onbehoorlijk gedrag.

sodetering, je bent toch niet helemaal lekker als je 2 vlammenwerpers op je pc zet.
zeker vet, alleen je moet wel een beetje heel erg apart zijn om dit te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy

hoyvoy

Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Laatst online: 12-06 13:21
Damn, jullie zijn niet de enige. Kan niet wachten tot hier weer een monsterlijke update van uitkomt!
Misschien is de modder wel verslonden door zijn tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
|:(

Voor iedere "Ik dacht dat er een update was"-post komen er weer tientallen mensen voor nop kijken of er een update is of niet.

Wilde dit eigenlijk niet posten want maak mezelf er nu net zo goed schuldig aan, maar anders lijkt er geen einde aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

we want down-date XD

edit:
typo

[ Voor 46% gewijzigd door hardcoresmurf op 16-11-2011 20:25 ]

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 16:44
gaaf! ik ga volgen!

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Is deze mod een stille dood tegemoet gekomen? Jammer..

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 10-06 09:17

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

SpatieBalkToets schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:06:
Vast niet. Maar volgens mij is cyclonite een druk bezet man, en dan hoor je soms maanden niks en dan komt er opeens een dikke update aan... :+

Alhoewel hij nu wel behoorlijk lang stil is, zelfs voor zijn doen... -O-

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
SpatieBalkToets schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:06:
me een beetje blij maken met een dooie mus
Afbeeldingslocatie: http://www.galerievanveen.nl/img/doodstil/Dooie%20mus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Kick! Niet voor de kick natuurlijk, want iedereen weet hoe vervelend dat is.. maar ik hoop stiekem dat cyclonite het ziet en denkt: oh! Ik heb nog allemaal updates! En dat ie dan een sloot aan foto's en beschrijvingen even copypasta't.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Doe hem dan gewoon even DMen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sorry dudes. ik heb wel updates maar idd nog geen leuk verhaaltje eromheen geschreven.

Laatste jaar echt te bizar druk gehad met mijn werk en een aantal prive dingen.
Daardoor erg weinig tijd gehad voor jullie...

Dat spijt me.

De mod is niet dood maar momenteel wel ff in winterslaap tot na augustus...
Dan zou ik meer tijd moeten krijgen.

Nogmaals sorry.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkygraz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 12:45
Ik vergeef je?

Merry men, let the quest for the holy grail begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:04
Het is na augustus! >:)

No need to say sorry, I'm a patient person that's willing to wait a while for an incredible update..

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

WouterKvG schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:20:
Het is na augustus! >:)

No need to say sorry, I'm a patient person that's willing to wait a while for an incredible update..
Grr!

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 10-06 09:17

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Kan er niet iemand (tijdelijk) een slotje op dit topic zetten wat alleen Cyclonite er vanaf kan halen als hij een update heeft? :)

Nu is het elke keer als ik nieuwe reacties zie in m'n MyReact *O*
En dan kijk ik in dit topic en is het -O-

[ Voor 30% gewijzigd door Rowdy.nl op 24-10-2012 09:43 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Beetje flauw om 2x dezelfde opmerking te maken. Je boodschap was de vorige keer ook wel duidelijk.

Overigens, een slotje ga ik niet zetten. Ik verwacht dat men gewoon het geduld kan opbrengen, en een keertje kicken geeft niet, het is niet voor niets een CiP. Maar dan hoef je er niet alsmaar over door te gaan.

[ Voor 77% gewijzigd door _ferry_ op 25-10-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Is het project nu wel dood? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Misschien niet, maar dan is ie bij deze levend begraven.

TS kan natuurlijk altijd contact opnemen
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.