Tja, dat krijg je ervan als je ridicule vergelijkingen maakt. Waar kom ik met slechte voedingen ?
Die Coolermasters en OCZ zijn alles, behalve slecht. Als jij dat wel vind en daarom zo reageert, met je verhaaltje; heeft het geen zin verder te discussieren.
En als die niet A merk voeding een stevige ripple heeft? Dat is gewoon slecht voor je overclock.
Ja, die CM's en OCZ zijn echt waardeloos. Ripples van hier tot tokio, koffiemolens qua geluid en als
je niet oplet, smelten ze je kast uit

Je mag vinden dat ik schromelijk overdrijf. Ik vind van niet. Daarbij zeg ik niet dat ze bagger zijn: Je kan gewoon beter krijgen. Ik zou altijd proberen het beste lot uit de loterij te kopen.
Ow wacht, nou zijn ze niet slecht

Oja, je kan beter krijgen. Dat is een inkoppertje

Nuance is het idd waar het aan ontbreekt ja. Again, pot, ketel.
Niks ketel. Jij trekt de scherpe lijntjes; niet ik. Jij ziet alles zwart/wit. Ertussenin bestaat niet. Ik zit vol nuances, wat ik bij jou mis. Maar ook dat zeg ik tegen dovenmans oren, want je ziet het zelf niet
Het zijn gewoon goede voedingen waarover ik praat. De Seasonics, Corsairs etc. , dat is de top. Jullie schalen verkeerd, maar goed; dat is mijn mening. Reageer er gerust op, als je behoefte eraan heb. Ik heb het laatste erover gezegt. Ben er klaar mee. Iedereen mag ermee doen wat hij wil.
[
Voor 9% gewijzigd door
Madrox op 09-06-2010 07:03
]