Toon posts:

[BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste
Acties:
  • 79.533 views

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:09

epic_gram

undercover moderator

Ik zou ook voor het systeem van redblader gaan. Koeling moet voldoende zijn, bij je cpu en voeding zitten ook nog koelers. Toetsenbord en muis is heel persoonlijk, dat moet je echt zelf zoeken. Misschien is een goedkope ssd wel handig voor cacheschijf, of visueel geheugen.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:05
Ik weet wat multimedia is maar ik dacht meer aan het bewerken ervan.

offtopic:
En wil je ophouden met wikipedia links posten? Dank je wel.

• Anoniem: 134818
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
chim0 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:52:
[...]

Ik weet wat multimedia is maar ik dacht meer aan het bewerken ervan.
Dat zeg je anders niet. Multimedia is wat anders dan media bewerken.
offtopic:
Nee dat wil ik niet en ga ik ook niet doen.

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

chim0 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:52:
offtopic:
wat is er mis met wikipedia links? toch alleen maar verduidelijkend?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-05 23:26
een bijzonder goede morgen allemaal,
na een tijdje rondgekeken te hebben heb ik ook een systeem samengesteld wat binnenkort in elkaar gezet kan gaan worden. Ik heb alleen nog een paar kleine twijfels die ik graag even aan andere mensen voor wil leggen.

Wat doe ik met de computer: schoolwerk, internet enz, enz. spelletjes: company of heroes 2, total war de hele serie, mafia 2 als die uitkomt. verder films kijken via mn tv waarbij het geluid uit mn surroundset komt. ondertussen veel rarren/parren en nieuwsgroepjes.
Ik ben niet van plan over te klokken, in ieder geval nu niet. Alles is op dit moment snel zat, mocht dat veranderen wil ik wel overklokken maar met mate; 1,5 x het voltage verhogen met stikstof en kernreactor-koeltorens is niet helemaal mijn ding :P
Om even perspectief te geven, k ben een arme student, hoef niet de nieuwste games altijd te spelen maar wil gewoon lekker snel computeren en in ieder geval het aankomend jaar alles op vol draaien. mn huidige systeem is een athlon 64x2 met geintegreerde videokaart en een svga-scherm.
Toebehoren als toetsenbord, scherm en andere onzin staan hier niet bij want dat wil ik gewoon zien/voelen als ik het aanschaf.
Het liefst hou ik het budget onder de 1000 maar ik vind die 1055T toch wel erg mooi dus iets erover heen maakt niet heel veel uit. normaal gesproken had ik de ssd er pas over een half jaar ingehangen vanwege dit budget maar aangezien dat toch de bootdisk zal worden is dat niet echt heel logisch. Assembleren doe ik lekker zelf, knutselprojectje.

op dit moment is mijn lijst als volgt
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 58,-€ 58,-
1Lancool Dragon Lord PC-K62€ 88,-€ 88,-
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 29,90€ 29,90
1Corsair HX750W€ 129,25€ 129,25
1OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK€ 100,89€ 100,89
1AMD Phenom II X6 1055T€ 185,90€ 185,90
1Asrock 890FX Deluxe3€ 138,78€ 138,78
1Club3D HD5850 Overclocked Edition€ 279,78€ 279,78
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.010,50

hier wordt nog een externe hdd aangehangen, reeds in bezit en waarschijnlijk komen er nog 1 of 2 hdd's intern bij.

daar aan toe zou ik graag nog een ssd toevoegen aangezien ik heb begrepen dat dit behoorlijk sneller voelt.
ik twijfel nog tussen de volgende 3, de ocz is aanmerkelijk goedkoper wat een pluspunt is maar het lijkt me dat daar dan ook een nadeel aanzit.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB€ 202,-€ 202,-
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2R5 80GB€ 209,-€ 209,-
1OCZ Solid 2 SATA II 2.5" SSD 60GB€ 129,90€ 129,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 540,90

Verdere vragen zijn:
1 is er een andere voeding die ik beter kan nemen? Van berekenen hoeveel stroom ik nodig heb, heb ik totaal geen kaas gegeten. persoonlijk vind ik hem nogal duur.
2 Als ander moederbord heb ik de asrock 890GX extreme 3 nog zien staan. Ik heb begrepen dat de chipset hiervan nieuwer is en er een paar snellere uitgangen opzitten. Is dit de 2 tientjes extra waard of weggegooid geld?
3 is de kast groot genoeg om er over een jaar/2 jaar nog een 2e 5850 of opvolger in te hangen?

einde van een heel lange post, waar volgens mij alles dat belangrijk is instaat :O
edit: mijn pc staat altijd 's nacht aan dus stilte is gewenst, vandaar de mugen

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 22:29
bassiez1987 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:16:
een bijzonder goede morgen allemaal,
na een tijdje rondgekeken te hebben heb ik ook een systeem samengesteld wat binnenkort in elkaar gezet kan gaan worden. Ik heb alleen nog een paar kleine twijfels die ik graag even aan andere mensen voor wil leggen.

Wat doe ik met de computer: schoolwerk, internet enz, enz. spelletjes: company of heroes 2, total war de hele serie, mafia 2 als die uitkomt. verder films kijken via mn tv waarbij het geluid uit mn surroundset komt. ondertussen veel rarren/parren en nieuwsgroepjes.
Ik ben niet van plan over te klokken, in ieder geval nu niet. Alles is op dit moment snel zat, mocht dat veranderen wil ik wel overklokken maar met mate; 1,5 x het voltage verhogen met stikstof en kernreactor-koeltorens is niet helemaal mijn ding :P
Om even perspectief te geven, k ben een arme student, hoef niet de nieuwste games altijd te spelen maar wil gewoon lekker snel computeren en in ieder geval het aankomend jaar alles op vol draaien. mn huidige systeem is een athlon 64x2 met geintegreerde videokaart en een svga-scherm.
Toebehoren als toetsenbord, scherm en andere onzin staan hier niet bij want dat wil ik gewoon zien/voelen als ik het aanschaf.
Het liefst hou ik het budget onder de 1000 maar ik vind die 1055T toch wel erg mooi dus iets erover heen maakt niet heel veel uit. normaal gesproken had ik de ssd er pas over een half jaar ingehangen vanwege dit budget maar aangezien dat toch de bootdisk zal worden is dat niet echt heel logisch. Assembleren doe ik lekker zelf, knutselprojectje.

op dit moment is mijn lijst als volgt
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 58,-€ 58,-
1Lancool Dragon Lord PC-K62€ 88,-€ 88,-
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 29,90€ 29,90
1Corsair HX750W€ 129,25€ 129,25
1OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK€ 100,89€ 100,89
1AMD Phenom II X6 1055T€ 185,90€ 185,90
1Asrock 890FX Deluxe3€ 138,78€ 138,78
1Club3D HD5850 Overclocked Edition€ 279,78€ 279,78
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.010,50

hier wordt nog een externe hdd aangehangen, reeds in bezit en waarschijnlijk komen er nog 1 of 2 hdd's intern bij.

daar aan toe zou ik graag nog een ssd toevoegen aangezien ik heb begrepen dat dit behoorlijk sneller voelt.
ik twijfel nog tussen de volgende 3, de ocz is aanmerkelijk goedkoper wat een pluspunt is maar het lijkt me dat daar dan ook een nadeel aanzit.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB€ 202,-€ 202,-
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2R5 80GB€ 209,-€ 209,-
1OCZ Solid 2 SATA II 2.5" SSD 60GB€ 129,90€ 129,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 540,90

Verdere vragen zijn:
1 is er een andere voeding die ik beter kan nemen? Van berekenen hoeveel stroom ik nodig heb, heb ik totaal geen kaas gegeten. persoonlijk vind ik hem nogal duur.
2 Als ander moederbord heb ik de asrock 890GX extreme 3 nog zien staan. Ik heb begrepen dat de chipset hiervan nieuwer is en er een paar snellere uitgangen opzitten. Is dit de 2 tientjes extra waard of weggegooid geld?
3 is de kast groot genoeg om er over een jaar/2 jaar nog een 2e 5850 of opvolger in te hangen?

einde van een heel lange post, waar volgens mij alles dat belangrijk is instaat :O
edit: mijn pc staat altijd 's nacht aan dus stilte is gewenst, vandaar de mugen
Je kan nog wat besparen op het moederbord door voor deze te gaan: pricewatch: Asrock 870 EXTREME3

Die heeft namelijk ook alle nieuwe snufjes (USB 3.0 en sata-600)

Verder is je voeding zwaar overkill, zelfs als je crossfire zou willen draaien.
pricewatch: be quiet! L7 530W zoiets is bijvoorbeeld ook zat en kost je weer een stuk minder.

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Misschien besparen op je geheugen, voor de rest de wijzigingen van redblader en je bent klaar IMO.

pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

edit: videokaart kan goedkoper: pricewatch: Club3D HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E

[Voor 25% gewijzigd door epic_gram op 01-07-2010 14:30]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 22:29
epic_fail schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:28:
Misschien besparen op je geheugen, voor de rest de wijzigingen van redblader en je bent klaar IMO.

pricewatch: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

edit: videokaart kan goedkoper: pricewatch: Club3D HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E
Alleen de goedkopere videokaart is nergens leverbaar, dus dan kan je beter 1-2 tientjes meer betalen in plaats van een maand+ gaan wachten omdat je geen videokaart hebt.

Over SSDs heb ik niet zo veel verstand maar ik weet wel dat de Intel TRIM ondersteund (tegen prestatie degradatie) en dat kan ik niet met zekerheid over de OCZ zeggen.

[Voor 11% gewijzigd door Redblader op 01-07-2010 14:43]

• chim0
epic_fail schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:59:
[...]

wat is er mis met wikipedia links? toch alleen maar verduidelijkend?
Een mens kan zich vergissen. Mp3's afspelen is vrij vanzelfsprekend dus daar denk je aan eerste instantie niet aan als iemand voor advies komt voor een PC. Dat kan al met de oudste PC, bij wijze van spreken. Maar om dan meteen wikipedia links te gaan lopen posten, vind ik een beetje kinderachtig. Het komt over alsof je afgescheept wordt met onwetendheid en komt bij sommige mensen kwestend aan. Nogmaals, iemand kan zich vergissen door aan andere dingen te denken maar om hem meteen naar een encyclopedie te verwijzen, is w.m.b. erg kinderachtig.

Het gaat dus om dit > yonathan in "[BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010"

Nou, ik heb me vergist door meteen daaraan te denken omdat je dat niet verwacht, muziek en video afspelen kan bij wijze spreken met alles. Maar om meteen met wikipedia links te gaan lopen zwaaien, vind ik erg overdreven.

Maar goed, misschien kan de desbtreffende persoon uitleggen wat ie bedoelt met "multimedia" dan is het voor iedereen duidelijk en kunnen we weer verder tot de orde van de dag. :)

[Voor 25% gewijzigd door chim0 op 01-07-2010 15:23]

• Niet online
chim0 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:19:

Nou, ik heb me vergist door meteen daaraan te denken omdat je dat niet verwacht, muziek en video afspelen kan bij wijze spreken met alles. Maar om meteen met wikipedia links te gaan lopen zwaaien, vind ik erg overdreven.
Maar wel nodig, gezien je niet wist wat het was.

• chim0
Anoniem: 134818 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:30:
[...]

Maar wel nodig, gezien je niet wist wat het was.
Nee, een mens kan zich vergissen maar jij voelt je meteen geroepen om leraartje te spelen.

Ontopic: Als je hem kan betalen, gewoon voor de i7 860 gaan.

• Anoniem: 364717
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Redblader schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:20:
[...]Je kan nog wat besparen op het moederbord door voor deze te gaan: pricewatch: Asrock 870 EXTREME3

Die heeft namelijk ook alle nieuwe snufjes (USB 3.0 en sata-600)
maar dit moederbord heeft 2 8x slots en de 890FX heeft 2 16x slots .
Nu maakt dat niet zoveel uit ,maar het is wel een 5/10%. En omdat Crossfire minder goed schald dan een dual GPU kaart .Zijn alle beetjes extra meegenomen.
Redblader schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:20:
[...]Verder is je voeding zwaar overkill, zelfs als je crossfire zou willen draaien.
pricewatch: be quiet! L7 530W zoiets is bijvoorbeeld ook zat en kost je weer een stuk minder.
@Bassiez1987. gaf te weten dat hij over een half jaartje 5850 CF setup wilde draaien en dan gaa je het dus niet redden met de l7 530. En zeker niet als hij nadietijd nog wil gaan overclocken. Want dan is de hx750 toch een must. Want het gemiddelde TDP van een 5850 zit op 151wat maal twee is 302wat plus een paar HDD's
En een OC't CPU kom je toch al redelijk op de grens van 500wat .En een voeding van middelmatige qualiteit vind het niet fijn om constant vol belast te worden. want dan wordt hij veel te warm. En dan praat ik nog niet eens over als je de videokaarten wilt overclocken want dan kun je er nog zo 100wat per kaart bij doen. ;)

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Anoniem: 364717 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:47:
@Bassiez1987. gaf te weten dat hij over een half jaartje 5850 CF setup wilde draaien en dan gaa je het dus niet redden met de l7 530. En zeker niet als hij nadietijd nog wil gaan overclocken. Want dan is de hx750 toch een must. Want het gemiddelde TDP van een 5850 zit op 151wat maal twee is 302wat plus een paar HDD's
En een OC't CPU kom je toch al redelijk op de grens van 500wat .En een voeding van middelmatige qualiteit vind het niet fijn om constant vol belast te worden. want dan wordt hij veel te warm. En dan praat ik nog niet eens over als je de videokaarten wilt overclocken want dan kun je er nog zo 100wat per kaart bij doen. ;)
die voeding trekt zijn vermogen met gemak, kan zelfs meer leveren. Het is geen middelmatige kwaliteit hoor, het is gewoon top spul. :) Bovendien is de kans dat je alles 100% stressed vrij klein. Ik verwacht dat het wel kan. :)

edit: deze is nog beter: pricewatch: Seasonic M12II Bronze 520W

[Voor 7% gewijzigd door epic_gram op 01-07-2010 16:06]

• Niet online
epic_fail schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:04:
[...]

die voeding trekt zijn vermogen met gemak, kan zelfs meer leveren. Het is geen middelmatige kwaliteit hoor, het is gewoon top spul. :) Bovendien is de kans dat je alles 100% stressed vrij klein. Ik verwacht dat het wel kan. :)

edit: deze is nog beter: pricewatch: Seasonic M12II Bronze 520W
je bedoelt de Seasonic S12II ;)

ik log mijn eigen 5850 wel eens met Gpu-z onder het spelen van een game en dan zit hij met de simpelste spellen. al op 100% load. maar ik denk dat @Bassiez1987 die vraag beter in het topic ''welke voeding heb ik nodig deel 25'' kan stellen. Want dan zul je zien dat zelf de seasonic niet genoeg voor een 5850CF setup met OC is .en dan hoef je hem niet eens 100% te belasten.

Waarom noemt de fabriekant het een 530wat ? ''als de voeding dan volgens jou meer kan leveren.'' 8)7
Omdat niet elke batch hetzelfde is. Kun je dus nooit van meer uitgaan.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 364717 op 01-07-2010 16:31]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Anoniem: 364717 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:23:
Waarom noemt de fabriekant het een 530wat ? ''als de voeding dan volgens jou meer kan leveren.'' 8)7
Omdat niet elke batch hetzelfde is kun je dus nooit van meer uitgaan.
Omdat specificaties zoals de 80+-certificering misschien maar tot een bepaald wattage opgaan, en een fabrikant zijn voeding dus een lager labeltje mee moet geven dan wat de voeding werkelijk kan leveren, omdat als ze het het daadwerkelijke wattage opgeven die 80+ niet meer opgaat. Bij hele strenge certificeringen als 80 + gold scheelt dat heel veel.

Lees maar eens een review van een top-merk voeding, zul je zien dat ze soms meer dan 100W boven het wattage uitkomen dat op het labeltje staat. En bij C-merk voedingen juist andersom. :p

[Voor 19% gewijzigd door bwerg op 01-07-2010 16:36]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Anoniem: 356770

epic_fail schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:34:
Ik zou ook voor het systeem van redblader gaan. Koeling moet voldoende zijn, bij je cpu en voeding zitten ook nog koelers. Toetsenbord en muis is heel persoonlijk, dat moet je echt zelf zoeken. Misschien is een goedkope ssd wel handig voor cacheschijf, of visueel geheugen.
Alright, bedankt. Ik dacht zelf ook even aan een SSD schijf. Nogmaals, ik weet wel wat van computers, alleen ben ik de laatste tijd niet meer up to date, dus voor welke SSD schijf moet ik gaan?

@Reinman, een met wat ingangen zou wel nice zijn, maar ik ga er zelf wel even achteraan.

@Redblader, ik denk dat ik voor jouw systeem ga. Ziet er goed uit. Geluidskaart nog, zoek ik zelf even op en misschien een SSD schijf. Bedankt man, en natuurlijk de rest ook. Ik blijf zeker posten op tweakers... volg het al zo lang eigenlijk.

• Niet online
bwerg schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:30:
[...]

Omdat specificaties zoals de 80+-certificering misschien maar tot een bepaald wattage opgaan, en een fabrikant zijn voeding dus een lager labeltje mee moet geven dan wat de voeding werkelijk kan leveren, omdat als ze het het daadwerkelijke wattage opgeven die 80+ niet meer opgaat.

Lees maar eens een review van een top-merk voeding, zul je zien dat ze soms meer dan 100W boven het wattage uitkomen dat op het labeltje staat. En bij C-merk voedingen juist andersom. :p
Haha !!, ik snap wat je bedoelt,

maar ik denk dat het niet zo werkt ,want de efficientie van de voeding wordt bepaald onder verschillende loads.
waardoor hij dus boven het aangegeven wattage niet meer naar behoren functioneert.

@ Reinman ,hierdoor worden de Elco's te warm .waardoor de slijtage verhoogt wordt en de levensduur verkort.
Daarom staat er op dat stickertje 750wat . en niet meer.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 364717 op 01-07-2010 16:59]

• Niet online
Hoe kom je er bij dat hij niet meer naar behoren functioneert? Of eigenlijk, wat is niet naar behoren?
Anoniem: 356770 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:35:

@Reinman, een met wat ingangen zou wel nice zijn, maar ik ga er zelf wel even achteraan.
Dan wil je zeker geen creative kaart. Maar een M-Audio(bijvoorbeeld).

[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 01-07-2010 16:44]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Anoniem: 364717 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:38:
maar ik denk dat het niet zo werkt ,want de efficientie van de voeding wordt bepaald onder verschillende loads.
waardoor hij dus boven het aangegeven wattage niet meer naar behoren functioneert.
En ik denk dat het wel zo werkt, want anders ben ik benieuwd hoe ze bij die reviews netjes 100W meer uit een voeding krijgen dan er op staat terwijl de voeding gewoon heel stabiele voltages blijft geven en prima blijft functioneren. ;)

Niet dat ik aan zou raden continu 600W uit een 500W-voeding te trekken trouwens, maar dat is omdat je sowieso beter een beetje marge kunt aanhouden. De voeding kan het waarschijnlijk wel aan.

[Voor 15% gewijzigd door bwerg op 01-07-2010 16:44]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Niet online
bwerg schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:43:
[...]

En ik denk dat het wel zo werkt, want anders ben ik benieuwd hoe ze bij die reviews netjes 100W meer uit een voeding krijgen dan er op staat terwijl de voeding gewoon heel stabiele voltages blijft geven en prima blijft functioneren. ;)

Niet dat ik aan zou raden continu 600W uit een 500W-voeding te trekken trouwens, maar dat is omdat je sowieso beter een beetje marge kunt aanhouden. De voeding kan het waarschijnlijk wel aan.
Kijk hier een review van de HX750 ,zoals je kunt zien levert deze tot wel 913wat voordat hij in de beveiliging gaat. En is dus nog steeds 90% efficient .Dus ja ik sanp je heel goed .want dan had Corsair deze voeding ook wel uit kunnen geven voor een 900watter silver. Volgens jou stelling!!!.

Maar ''nogmaals'' omdat niet elke batch hetzelfde is en dus niet op 913wat ook 90%efficient is.daarom geven ze de voeding uit voor een 750Watter terwijl er genoeg zijn die meer vermogen leveren dan dat het leabeltje aangeeft. Dus daarom kun je daar nooit vanuit gaan.

Plus dat als je de voeding te zwaar belast. want dat stickertje staat er niet voor niks op . wordt hij te warm

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 364717 op 01-07-2010 16:54]

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:55
Sry voor de openstaande vragen, maar we gaan hier verder:
[BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee