Rofl...Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:40:
ja 2 behuizingen is goed voor load balancing
[...]
Dat bedoel ik niet te zeggen. Er word altijd een setje van DRIE genomen, snap je. Dat bedoel ik, dat is nergens voor nodig. De stelling dat het geheugen bij s1366 dan 50 euro duurder is, klopt niet. Je KAN ervoor kiezen, het is echter totaal niet noodzakelijk en als je het neemt heb je wel 2GB extra.Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:38:
[...]
Een SSD is sneller in algemeen gebruik en dat is een bewezen feit. En laat dat nou net hetgene zijn wat in jouw X58 mist
[...]
We gebruiken toch ook geen 6 geheugenbalkjes terwijl we de ruimte er wel voor hebben?Aan SATA-poorten hang je overigens ook DVD-branders en e-SATA poorten... =/
Tripllechannel is nooit een voordeel geweest...haha
Je koopt een S1366 voor de sloot pci-e-lanes en de rauwe kracht van de Intels.
[ Voor 8% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 22:44 ]
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Staat in dat review volgens mij. Ach kom op, je weet best dat dat systeem bloedjesnel is, dat kan je gewoon niet ontkennen.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:36:
[...]
Zeg dan tenminste dat ie het heel goed in photoshop doet.
Heb je m'n i7 930 systeem al gezien?Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:40:
ja 2 behuizingen is goed voor load balancing
[...]
Ja en dat is prijs/gigabyte verhoudend weer evenveel =/ Ik mis je punt een beetje...Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:42:
[...]
Dat bedoel ik niet te zeggen. Er word altijd een setje van DRIE genomen, snap je. Dat bedoel ik, dat is nergens voor nodig. De stelling dat het geheugen bij s1366 dan 50 euro duurder is, klopt niet. Je KAN ervoor kiezen, het is echter totaal niet noodzakelijk en als je het neemt heb je wel 2GB extra.
Nogmaals, met gebrek aan een SSDchim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:42:
[...]
Staat in dat review volgens mij. Ach kom op, je weet best dat dat systeem bloedjesnel is, dat kan je gewoon niet ontkennen.
[...]
Heb je m'n i7 930 systeem al gezien?

Dát maakt een systeem voelbaar ^bloedjesnel^
En niet het verschil tussen i7 en X6... Daar was geloof ik nog een topic over
[ Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 23-05-2010 22:45 ]
Verwijderd
chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:42:
[...]
Staat in dat review volgens mij. Ach kom op, je weet best dat dat systeem bloedjesnel is, dat kan je gewoon niet ontkennen.

Dat iedereen altijd die 50 euro meer uitgeeft met een 1366 en dat opneemt in de stelling "S1366 is veel duurder".Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:43:
[...]
Ja en dat is prijs/gigabyte verhoudend weer evenveel =/ Ik mis je punt een beetje...
De i7 860 is op desixcore van Intel zo'n beetje de beste met Photoshop.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 20:51:
Voornamelijk voor gaming en photoshop cs5 en video bewerking., maar is dat duur dan die i7 930? processor kost iets van 279 bij alternate. Maar de i7 930 is toch sneller dan de q9550?
De i7 930 is pas interressant als je zware sli/cf setups wil gaan draaien. De AMD 1090T is een mooie allrounder voor een scherpe prijs
[ Voor 44% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 22:49 ]
Dat gaat echt niet alleen om het geheugen maar de complete basis... Zoals Reinman al aangaf een X58 mobo vind je niet voor 80 euro...Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:45:
[...]
Dat iedereen altijd die 50 euro meer uitgeeft met een 1366 en dat opneemt in de stelling "S1366 is veel duurder".
Maar, ik begrijp je punt... Tripple channel is niet nodig maar je wil het toch wel als je voor X58 gaat... Dat lijkt mij tenminste zo...
Da's het enige idd maar als je dat los erbij kan lappen, ben je er.
Mja, je moet kijken waar je het voor wilt gebruiken en dat zou bij mij all-round zijn met zware processor toepassingen en veel geheugengebruik en gamen met 16x AA op een 26" met een gemiddelde van 100fpsEn niet het verschil tussen i7 en X6...
Tja, sorry maar dat zijn mijn eisen maar misschien niet die van mark1981, ik weet het niet.
Zeker niet maar heel specifiek snel maar hij kan niet tippen aan de overall snelheid van een i7. En maar niet te spreken over een i7 sixcore (prijs buiten beschouwing gelaten).Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:44:
[...]
Je kan ook niet ontkennen dat die X6 bloedje snel is....
Ja, dan stop je drie in. Maar de gedachte erachter is lek; het levert je geen extra performance op en kost je alleen maar geld. Het enige wat je hebt is 2GB extra, terwijl de meesten die ook al niet nodig heeft. Het gaat er nie tom dat die dan nog steeds duurder is, het gat word een heel stuk kleiner.Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:49:
[...]
Dat gaat echt niet alleen om het geheugen maar de complete basis... Zoals Reinman al aangaf een X58 mobo vind je niet voor 80 euro...
Maar, ik begrijp je punt... Tripple channel is niet nodig maar je wil het toch wel als je voor X58 gaat... Dat lijkt mij tenminste zo...
Dat iedereen "het dan toch wil hebben" getuigt dat de marketing zijn werk goed gedaan heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 22:53 ]
Verwijderd
De overall snelheid merk je niet eens: browsen gaat er niet sneller van, typen gaat er niet sneller van, je film speelt niet sneller af. Daarom chim0, alweer: Geen feiten, onderbuik gevoelens.chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:50:
[...]
Zeker niet maar heel specifiek snel maar hij kan niet tippen aan de overall snelheid van een i7. En maar niet te spreken over een i7 sixcore (prijs buiten beschouwing gelaten).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 22:52 ]
Niet dus want hij is sneller in zeer specifieke multi-threaded toepassingen waarbij het gros van de dagelijkse dingen niet onder vallen maar als we op die toer gaan heb je voor internet en MSN al genoeg aan een Celeron dus ja waar hebben we het over...Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:45:
[...]
De AMD 1090T is een mooie allrounder voor een scherpe prijs
Misschien wel maar die zijn vaak het beste. Maar goed, ik heb nooit het voorrecht gehad om een i7 te ervaren vandaar dat ik er zo op hamer. Dat systeem is gewoon fokking snel maar het is meer dat ik hem wil eigenlijk.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:51:
[...]
De overall snelheid merk je niet eens: browsen gaat er niet sneller van, typen gaat er niet sneller van, je film speelt niet sneller af. Daarom chim0, alweer: Geen feiten, onderbuik gevoelens.
Ach ja jongens..
[ Voor 39% gewijzigd door chim0 op 23-05-2010 22:54 ]
Zucht....zal ik alle software incl scores er even bij zetten ? Of zeggen "gemiddelt" , het kan hoger of lager uitpakken ?chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:52:
[...]
Niet dus want hij is sneller in zeer specifieke multi-threaded toepassingen waarbij het gros van de dagelijkse dingen niet onder vallen maar als we op die toer gaan heb je voor internet en MSN al genoeg aan een Celeron dus ja waar hebben we het over...
Op sommige onderdelen maakt de I5/i7 nog steeds gehakt van de AMD, maar dat laat ik hier ook achterwege;
hij zoekt niet iets specifieks.
[ Voor 24% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 22:57 ]
Verwijderd
En dus, waarom zou je dan meer geld uit geven voor de Intel als je dat in je dagelijkse dingen niet merkt?chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:52:
[...]
Niet dus want hij is sneller in zeer specifieke multi-threaded toepassingen waarbij het gros van de dagelijkse dingen niet onder vallen maar als we op die toer gaan heb je voor internet en MSN al genoeg aan een Celeron dus ja waar hebben we het over...
Nvm.
[ Voor 99% gewijzigd door Fid3lity op 23-05-2010 22:55 ]
Waarom een sixcore dan?Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:54:
[...]
En dus, waarom zou je dan meer geld uit geven voor de Intel als je dat in je dagelijkse dingen niet merkt?

Misschien merk ik het wel en misschien wil ik een Intel omdat ik al een AMD heb gehad en hem te traag vond? Of misschien wil ik wel gebruik maken van bepaalde instructies die een Intel wel heeft en een AMD niet? Waarom heb jij een Intel?
[ Voor 32% gewijzigd door chim0 op 23-05-2010 22:56 ]
Verwijderd
Om te doen wat ie wou doen? Gamen, CS5en en wat videobewerken?
Dat is al de zoveelste keer dat je die onzin vraag stelt, want het gaat helemaal niet om mij en ook niet om jouw. Het gaat er om wat mark er mee gaat doen. Zoek het antwoord zelf maar op.Waarom heb jij een Intel?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 22:58 ]
Zie =/ Je hebt zelf nog nooit een i7 ervaren... In dat geval zeg ik: Spaar ervoor en koop zelf zo'n systeem zonder hier stellig te gaan beweren dat het systeem overal "ownt" om het zo maar te zeggen zonder enige eigen ervaring =/chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:52:
[...]
[...]
Misschien wel maar die zijn vaak het beste. Maar goed, ik heb nooit het voorrecht gehad om een i7 te ervaren vandaar dat ik er zo op hamer. Dat systeem is gewoon fokking snel maar het is meer dat ik hem wil eigenlijk.
Ach ja jongens..
Omdat die in prijs/prestatie dik wint...chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:55:
[...]
Waarom een sixcore dan?
Misschien merk ik het wel en misschien wil ik een Intel omdat ik al een AMD heb gehad en hem te traag vond? Of misschien wil ik wel gebruik maken van bepaalde instructies die een Intel wel heeft en een AMD niet? Waarom heb jij een Intel?
Naar wie was die andere vraag gericht?
Dat kan al op een Athlon 240, 2GB en een HD5450.. Your point being?Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:56:
[...]
Om te doen wat ie wou doen? Gamen, CS5en en wat videobewerken?
Als ik het ageld zou ik zeker doen maar ik hoef en wil niks bewijzen. Ik zet gewoon een systeem neer wat bloedsnel is en dat kan niemand ontkennen.Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:56:
[...]
Zie =/ Je hebt zelf nog nooit een i7 ervaren... In dat geval zeg ik: Spaar ervoor en koop zelf zo'n systeem zonder hier stellig te gaan beweren dat het systeem overal "ownt" om het zo maar te zeggen zonder enige eigen ervaring =/
Haha zie je wel je bent er zelf een, je hebt geen antwoord omdat jij ook gewoon die Intel wilt.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:56:
[...]
Dat is al de zoveelste keer dat je die onzin vraag stelt, want het gaat helemaal niet om mij en ook niet om jouw. Het gaat er om wat mark er mee gaat doen. Zoek het antwoord zelf maar op.
[ Voor 24% gewijzigd door DaMarcus op 23-05-2010 23:06 ]
Verwijderd
Kom op, je overdrijft. Jij wil dat ook niet. De point is, die jij al zo vaak hebt gehoord, maar het niet tot je door drinngt: Prijs/prestatie verhouding.chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:59:
[...]
Dat kan al op een Athlon 240, 2GB en een HD5450.. Your point being?
Je hebt niet eens moeite gedaan om het terug te zoeken, dat valt me van je tegen. Want je hebt me die vraag al 3 keer gesteld omdat je geen arugmenten meer overhad en dus maar een jij bak er van moet maken. Het antwoord is % verhouding overclocken + dat mijn matrix raid direct overgezet kon worden.je hebt geen antwoord omdat jij ook gewoon die Intel wilt.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:05 ]
Nou dat dik staat open voor discussie, een i5 750 kost bijna net zoveel tov van de 1055T. Die sixcores komen lang niet altijd goed uit de verf, zeker niet overklokt maakt de 1055T een wisselvallige indruk. Het is wel een lekker OC chip voor weinig geldBlue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:57:
[...]
Omdat die in prijs/prestatie dik wint...
Naar wie was die andere vraag gericht?
Maar goed, hij heeft een duidelijke voorkeur voor een Intel. Waarom er dan weer gepreekt moet gaan worden en dit soort discussie onstaat vind ik overbodig en niet wenselijk. Dat het hem onder de aandacht word gebracht is goed, als hij dan toch bij Intel blijft; laat het los. Maar dat is slechts mijn mening.
Zo, en nu ga ik een superieur systeem voor je neerzetten

@Blue > nieuwe edit
[ Voor 35% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 23:13 ]
Oké, dik was misschien wat overdreven en anders staat het zeker open voor discussie. Lekker zuinig chipjeMadrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:01:
[...]
Nou dat dik staat open voor discussie, een i5 750 kost bijna net zoveel tov van de 1055T. Die sixcores komen lang niet altijd goed uit de verf, zeker niet overklokt maakt de 1055T een wisselvallige indruk. Het is wel een lekker OC chip voor weinig geld
Stop nou eens met posts editen nadat ik geantwoord heb![...]
Maar goed, hij heeft een duidelijke voorkeur voor een Intel. Waarom er dan weer gepreekt moet gaan worden en dit soort discussie onstaat vind ik overbodig en niet wenselijk. Dat het hem onder de aandacht word gebracht is goed, als hij dan toch bij Intel blijft; laat het los. Maar dat is slechts mijn mening.

Chim0 wil de Intel, mark vind de AMD setup al heel mooi en die biedt ook genoeg voordelen, enige wat nog niet zeker is is de behuizing
[ Voor 36% gewijzigd door Fid3lity op 23-05-2010 23:07 ]
Nee tuurlijk wil ik dat niet maar zoals je ziet kan je voor een prima bedrag het snelste Intel platform neerzetten met imho alleen maar voordelen, behalve die SSD da maar die kan er los bij.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:00:
[...]
Kom op, je overdrijft. Jij wil dat ook niet. De point is, die jij al zo vaak hebt gehoord, maar het niet tot je door drinngt: Prijs/prestatie verhouding.
Weet ik toch? Ik zit een beetje te dollen hoor, niet alles zo serieus nemen.[...]
Je hebt niet eens moeite gedaan om het terug te zoeken, dat valt me van je tegen. Want je hebt me die vraag al 3 keer gesteld omdat je geen arugmenten meer overhad en dus maar een jij bak er van moet maken. Het antwoord is % verhouding overclocken + dat mijn matrix raid direct overgezet kon worden.
@ mark1981, mijn advies heb je al gehad, je doet er maar mee wat je wilt
@ Damarcus, was als grapje bedoelt hoor, ik mag Reinman heel graag en dat weet ie ook wel, toch?

Verwijderd
mooi psygologisch gesproken... lat het los haha
mar die 5850 lijkt net of het 2 videokaarten zijn omdat ie zo dik is.. heel wat anders als die ati radeon 2600 hd die ik had.
wat geeft cola in je systeemkast trouwens een gore bende
mar die 5850 lijkt net of het 2 videokaarten zijn omdat ie zo dik is.. heel wat anders als die ati radeon 2600 hd die ik had.
Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:01:
[...]
Mja het komt erop neer dat je het verschil tussen een i7 860, i7 930, phenom II X4 en phenom II X6 gewoon nul komma nul merkt met licht gebruik, en waarschijnlijk ook nul komma nul in games. Enkel als je bij rendering of andere zware CPU taken graag wilt dat het die 10 seconde sneller is heeft een duurdere CPU ook echt effect.
Met een SSD merk je het verschil sowieso, ook als je alleen maar lichte taken doet want windows start bijvoorbeeld al sneller op.
(al vind ik een SSD echt nog te duur maar goed ik vind alle CPU's boven de phenom II X4's ook te duur
)
Met een SSD merk je het verschil sowieso, ook als je alleen maar lichte taken doet want windows start bijvoorbeeld al sneller op.
(al vind ik een SSD echt nog te duur maar goed ik vind alle CPU's boven de phenom II X4's ook te duur
[ Voor 26% gewijzigd door bwerg op 23-05-2010 23:13 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
1) Het is niet grappig, ik kan er niet om lachen.chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:08:
[...]
Weet ik toch? Ik zit een beetje te dollen hoor, niet alles zo serieus nemen.
2) Ik neem wat ik hier doe idd serieus.
Smullen maarVerwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:09:
mooi psygologisch gesproken... lat het los haha
[...]
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Sony AD-7240S | € 19,15 | € 19,15 |
1 | Lancool PC-K58 Zwart | € 61,11 | € 61,11 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Antec TruePower TP-650 | € 87,93 | € 87,93 |
1 | OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK | € 107,60 | € 107,60 |
1 | AMD Phenom II X6 1055T | € 176,- | € 176,- |
1 | Asrock 890FX Deluxe3 | € 137,35 | € 137,35 |
2 | Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E | € 266,50 | € 533,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.215,94 |
Verwijderd
ja heb je systeem al gezien Chim0
errg mooi, ik ben geen expert maar is de voeding zwaar genoeg?
Verwijderd
het wordt voor mij nu steed moeilijker om te kiezen haha, ookal zit er amd tussen als cpu
brengt mij toch aan het twijfelen
Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:21:
[...]
Smullen maar![]()
# Product Prijs Subtotaal 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 63,90 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Lancool PC-K58 Zwart € 61,11 € 61,11 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 29,90 € 29,90 1 Antec TruePower TP-650 € 87,93 € 87,93 1 OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK € 107,60 € 107,60 1 AMD Phenom II X6 1055T € 176,- € 176,- 1 Asrock 890FX Deluxe3 € 137,35 € 137,35 2 Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E € 266,50 € 533,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.215,94
"Maar die kan er los bij"... Imo je meest gefaalde opmerking van vanavond =/ Alles wat er nog even "los bijkan" valt buiten budget, punt. Een 2e kaart voor Crossfire kan er nog wel "los bij" omdat je met 1 kaart prima kunt draaien... Imo betere optie dat die gefaalde opmerking van jou over de SSD...chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:08:
[...]
Nee tuurlijk wil ik dat niet maar zoals je ziet kan je voor een prima bedrag het snelste Intel platform neerzetten met imho alleen maar voordelen, behalve die SSD da maar die kan er los bij.
En waarom ook weer geen SSD =/ Dat is een verschil in snelheid die telt jongens, komop!Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:21:
[...]
Smullen maar![]()
# Product Prijs Subtotaal 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 63,90 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Lancool PC-K58 Zwart € 61,11 € 61,11 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 29,90 € 29,90 1 Antec TruePower TP-650 € 87,93 € 87,93 1 OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK € 107,60 € 107,60 1 AMD Phenom II X6 1055T € 176,- € 176,- 1 Asrock 890FX Deluxe3 € 137,35 € 137,35 2 Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E € 266,50 € 533,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.215,94
De AMD FX chipset heeft alles om helemaal los te gaan, full x16 poorten (no, no limit..reach to..ahemVerwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:28:
het wordt voor mij nu steed moeilijker om te kiezen haha, ookal zit er amd tussen als cpubrengt mij toch aan het twijfelen
[...]
USb 3, sata 600, ja wat niet. OC-friendly; 3.6/4Ghz zou haalbaar moeten zijn. Super OC zet toch weinig zoden aan de dijk als je 4x AAof hoger draait met hoge resolutie. Wat je denk ik standaard gaat doen met zo'n GPU-setup.
Hij kan er naar wens een SSD bij doen; maar een SSD is zeker niet FPS zaligmakend.
De Intel's zijn mijn fav., daarna de OCZ vertex of Kingston.
[ Voor 10% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 23:37 ]
Verwijderd
Hij heeft het nog niet over het overclocken gehad....en full x16 poorten voor 70 euro meer vind ik overdreven. NIet voor iedereen geld FPS = life!.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:37 ]
Hij zal dit systeem dan ook niet alleen gebruiken om te gamen, maar dat vergeten we een beetje geloof ik? =/Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:35:
[...]
De AMD FX chipset heeft alles om helemaal los te gaan, full x16 poorten (no, no limit..reach to..ahem)
USb 3, sata 600, ja wat niet. OC-friendly; 3.6/4Ghz zou haalbaar moeten zijn. Super OC zet toch weinig zoden aan de dijk als je 4x AAof hoger draait met hoge resolutie. Wat je denk ik standaard gaat doen met zo'n GPU-setup.
Hij kan er naar wens een SSD bij doen; maar een SSD is zeker niet FPS zaligmakend.
Tuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:26:
Het is al goed hoor, de discussie was al voorbij.Blue-Tiger schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:33:
[...]
"Maar die kan er los bij"... Imo je meest gefaalde opmerking van vanavond =/ Alles wat er nog even "los bijkan" valt buiten budget, punt. Een 2e kaart voor Crossfire kan er nog wel "los bij" omdat je met 1 kaart prima kunt draaien... Imo betere optie dat die gefaalde opmerking van jou over de SSD...
Hahaha FPS = life echt te grappig, ik zie al voor me hoe je dat zegt, meerstelijk gewoon!

[ Voor 15% gewijzigd door chim0 op 23-05-2010 23:39 ]
Zou niet met afgeknepen poorten beginnen terwijl je gewoon het geld heb om voor FULL te gaan.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:36:
Hij heeft het nog niet over het overclocken gehad....en full x16 poorten voor 70 euro meer vind ik overdreven. NIet voor iedereen geld FPS = life!.
Het is geen 70 euro verschil btw, en een Intel s1366 met full x16 is nog steeds duurder en heb je geen usb3 bijv.
Als hij geen FPS wil, hoor ik het wel
[ Voor 4% gewijzigd door Madrox op 23-05-2010 23:40 ]
Verwijderd
Denk dat ik maar een ieder uit zijn lijden ga verlossen
ik ga maar voor imac 
nee geintje
Maar ik wil echt de komende tijd goed voorruit kunnen maar was het net zoals vroeger dat ik die 2 videokaarten intern of extern aan elkaar moet knopen?
?
nee geintje
Maar ik wil echt de komende tijd goed voorruit kunnen maar was het net zoals vroeger dat ik die 2 videokaarten intern of extern aan elkaar moet knopen?
En hij heeft het ook nooit gehad over Crossfire als hoofdeis, wel een mooie behuizing...Madrox schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:40:
[...]
Zou niet met afgeknepen poorten beginnen terwijl je gewoon het geld heb om voor FULL te gaan.
Het is geen 70 euro verschil btw, en een Intel s1366 met full x16 is nog steeds duurder en heb je geen usb3 bijv.
Als hij geen FPS wil, hoor ik het wel
o.0Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:42:
Denk dat ik maar een ieder uit zijn lijden ga verlossenik ga maar voor imac
Haha, dat is inmiddels geïnternaliseerdnee geintje
Maar ik wil echt de komende tijd goed voorruit kunnen maar was het net zoals vroeger dat ik die 2 videokaarten intern of extern aan elkaar moet knopen??
Ik wou net zeggen, we gaan niet schelden he?
Intern maar damn externMaar ik wil echt de komende tijd goed voorruit kunnen maar was het net zoals vroeger dat ik die 2 videokaarten intern of extern aan elkaar moet knopen??
Verwijderd
hahaha nee zekers niet.\
maar wat ik er voornamelijk me wil is zware games spelen en fotobewerking doen. Ben namelijk naast mijn netwerkbeheer functie ook fotograaf , en wil graag die chickies snel kunnen ebwerken zonder dat ik een tjid moet wachten voordat de foto is geladen.
Wil gewoon games zonder gezeik kunnen spelen, ookal zou 2 videokaarten beetje,, of misschien wel heel veel overkill zijn. maar toch..maar krijg ik als ik die 2 videokaarten (5850) echt wel wat frames per seconden? hoop dan echt dat gta4 wel normaal draait. maar zou dan toch liever core i7 hebben ipv amd, ookal heeft amd 6 cores. of kan die combi neit met 2 videokaarten in een intel chipset bordje? of merk ik dat niet?.
maar wat ik er voornamelijk me wil is zware games spelen en fotobewerking doen. Ben namelijk naast mijn netwerkbeheer functie ook fotograaf , en wil graag die chickies snel kunnen ebwerken zonder dat ik een tjid moet wachten voordat de foto is geladen.
Wil gewoon games zonder gezeik kunnen spelen, ookal zou 2 videokaarten beetje,, of misschien wel heel veel overkill zijn. maar toch..maar krijg ik als ik die 2 videokaarten (5850) echt wel wat frames per seconden? hoop dan echt dat gta4 wel normaal draait. maar zou dan toch liever core i7 hebben ipv amd, ookal heeft amd 6 cores. of kan die combi neit met 2 videokaarten in een intel chipset bordje? of merk ik dat niet?.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 23:53 ]
Verwijderd
misschien is het toch een marketing iets dat mij overhaalt voor de i7 te kiezen..
CoB schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:55:
Ik denk dat jij je zinnen echt hebt gezet op een i7, ik weet eigenlijk niet wat ik moet kiezen..
Tja, dan is een SSD idd handig maar dan moet je 1 videokaart laten vallen.Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:51:
hahaha nee zekers niet.\
Het is maar met wat voor instellingen je wilt spelen en met minimaal hoeveel frames per seconde jij genoegen neemt maar je kan ook voor een i7 860 + P55 moederbord + 4GB + SSD + 1TB + HD5850 gaan, is ook snel maar niet alles kan dan op max.Wil gewoon games zonder gezeik kunnen spelen, ookal zou 2 videokaarten beetje,, of misschien wel heel veel overkill zijn. maar toch..maar krijg ik als ik die 2 videokaarten (5850) echt wel wat frames per seconden? hoop dan echt dat gta4 wel normaal draait. maar zou dan toch liever core i7 hebben ipv amd, ookal heeft amd 6 cores. of kan die combi neit met 2 videokaarten in een intel chipset bordje? of merk ik dat niet?.
Voor gamen heb je echt die i7 niet nodig hoor
verschil tussen een i7 en phenom II x4 ga je daarin echt niet merken.
Kijk, voor fotobewerking misschien wel (weet ik niet maar ik vermoed van wel) dus daar kun je het wel voor doen. Daar is een SSD nog meer voor van belang denk ik. Snel foto's laden en zo hangt van je HDD/SSD af.
Kijk, voor fotobewerking misschien wel (weet ik niet maar ik vermoed van wel) dus daar kun je het wel voor doen. Daar is een SSD nog meer voor van belang denk ik. Snel foto's laden en zo hangt van je HDD/SSD af.
Verwijderd
ik wil echt ALLES op max kunnen, overigens had ik hiervoor een c2duo met 2,66 ghz en 8gb ram
een hele vooruitgang he
een hele vooruitgang he
Verwijderd
Tsja, het verschil tussen praktisch alles op max kunnen spelen en álles op max kunnen spelen is gewoon best een hoop geld. Ik zou persoonlijk voor die SSD kiezen, maar anders moet je de portomonnee nog maar eens trekken en er een tweede 5850 naast zetten.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:03:
ik wil echt ALLES op max kunnen, overigens had ik hiervoor een c2duo met 2,66 ghz en 8gb ram
een hele vooruitgang he
Precies, en dan maakt het geen ruk uit welke cpu je neemt; op max = de GPU altijd de bottleneck. DaaromVerwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:03:
een hele vooruitgang he
doe ik de AMD er ook in voor je. De intel scoort alleen super op lage reso (lees: alles onder de 1680x1050;draai je niet) en met Anti_Aliasing UIT; (da's niet max, maar zwaar min).
Deze AMD is perfect voor je Crossfire setup. Je kan idd ook een goedkoper moederbord nemen van Asrock, de 870; maar het dan mis je wel het volgende:
890FX extra's:
-2 zestien lanes PCI-E
-1 vier lanes PCI-E
-4 USB 3.0 (ipv 2)
-8x Sata600 (ipv 5)
-Betere koeling chipset
-8+2-phase design (ipv 4+1)
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16813157196
Maar goed, je kan zelf ook je winkelmandje bewerken
(hint: importeer produkten).
Verwijderd
Met een heel kleine fan. Hoewel uitzonderingen altijd bestaan leert de ervaring dat kleine fans nooit erg stil zijn. Dat vind ik persoonlijk toch wel de grootste downsides van dit bord en ik vraag me dan ook af hoe één en ander presteert zonder die fan.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:16:
-Betere koeling chipset
Verwijderd
wel mooie config van die amd.... en anders wordt het weer knokken in de ring voor me geld als ik nog duruder wil
Verwijderd
Denk dat ik morgen onderstaande toch maar ga bestellen.
Alleen rek ik me budget toch iets op om toch een 128 gb disk in te proppen (ssd) maar dan schrijf en lees snelheid toch bijna gelijk moet zijn.
goeie keus lijkt mij?
Alleen rek ik me budget toch iets op om toch een 128 gb disk in te proppen (ssd) maar dan schrijf en lees snelheid toch bijna gelijk moet zijn.
goeie keus lijkt mij?
chim0 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:47:
[...]
# Product Prijs Subtotaal 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 63,90 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Cooler Master CM 690 II Advanced Zwart € 76,75 € 76,75 1 Intel Core i7 930 € 242,- € 242,- 1 Antec TruePower TP-750 € 96,- € 96,- 1 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K3/6G € 153,10 € 153,10 1 Asrock X58 Extreme3 € 180,74 € 180,74 2 Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E € 266,50 € 533,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.364,64
Sneller voor 1400 kan je volgens mij niet krijgen.
Neem dan dit moederbord: pricewatch: Asus P6T
Die Asrock heb je echt niet nodig met al die pcie-e lanes..
ps: ik zeg lanes maar bedoelde poorten. Dank je wel, Chimo; voor de fijne uitleg
Advies vervalt; geen usb3.0
Die Asrock heb je echt niet nodig met al die pcie-e lanes..
ps: ik zeg lanes maar bedoelde poorten. Dank je wel, Chimo; voor de fijne uitleg
Advies vervalt; geen usb3.0
[ Voor 27% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 02:12 ]
Verwijderd
wordt toch deze config. budget toch wat uitgelopen, maargoed.
2 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 63,90 | € 127,80 |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced Zwart | € 76,75 | € 76,75 |
1 | Intel Core i7 930 | € 242,- | € 242,- |
1 | Antec TruePower TP-750 | € 96,- | € 96,- |
1 | Kingston SSDNow V+ Series V2 SATA2 2.5 Kit 128GB | € 279,- | € 279,- |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K3/6G | € 153,10 | € 153,10 |
1 | Asrock X58 Extreme3 | € 180,74 | € 180,74 |
2 | Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E | € 266,50 | € 533,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.707,54 |
Je bedoelt dat je €12 wil winnen met het inleveren van usb3 en sata600; voor twaalf hele euro's?Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:34:
Die Asrock heb je echt niet nodig met al die pcie-e lanes.
Ik wist wel dat je bij zinnen zou komen.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:30:
Nee hoor, het is geen competitie hier (alhoewel soms...) maar dit is echt wel een systeem waar je voorlopig mee vooruit kan en wat gewoon bloedsnel is.
Ik zou of voor de Intel 80GB gaan of de Corsair V64 64GB.goeie keus lijkt mij?
Inderdaad.Edmin schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:38:
[...]
Je bedoelt dat je €12 wil winnen met het inleveren van usb3 en sata600; voor twaalf hele euro's?
Ik wist wel dat je bij zinnen zou komen.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:30:
Nee hoor, het is geen competitie hier (alhoewel soms...) maar dit is echt wel een systeem waar je voorlopig mee vooruit kan en wat gewoon bloedsnel is.
Ik zou of voor de Intel 80GB gaan of de Corsair V64 64GB.goeie keus lijkt mij?
Inderdaad.Edmin schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:38:
[...]
Je bedoelt dat je €12 wil winnen met het inleveren van usb3 en sata600; voor twaalf hele euro's?
En dat dus nog geen kwartiertje later..Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:34:
Die Asrock heb je echt niet nodig met al die pcie-e lanes.
Serieus Madrox, je spreekt jezelf zo vaak tegen dat ik me sterk ga afvragen wat je bedoelt met 20 jaar computerervaring en dan kom je met dat belachelijke systeem van 18000 euro maar volgens mij wil je daarmee alleen stoer doen met bedragen. En we weten inmiddels dat je Asus fanboy bent, dat ben ik normaliter ook, maar ik schroom er niet om om een ander merk te nemen als die een betere prijs/prestaties verhouding heeft en dit moment moet ik het helaas toch echt te kennen geven aan Asrock met hun hele Extreme3 serie borden dat ze een fantastische lijn hebben neergezet van betaalbare en kwalitatief uitstekende borden met een zee aan features waar anderen nog wat van kunnen leren.
[ Voor 57% gewijzigd door chim0 op 24-05-2010 01:18 ]
nee, dat was ik ff vergeten. Is de Asrock idd een beter optie.Edmin schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:38:
[...]
Enne, Chimo. Niet zo bijdehand. De Asus heeft 2 volle 16 lanes en poorten
Wat dat tegenspreken betreft: onzin. Dat systeem van 18000 , was een grap. Als je dat niet doorhebt, tja, wat moet ik daarop zeggen. (commentaar ingekort)
@Mark, de i7 860 icm pricewatch: Asrock P55 Deluxe3
bespaart je zo'n 40 euro en levert vrijwel gelijke prestaties. Ook met usb3 en sata600.
En is een stuk zuiniger.
[ Voor 177% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 06:43 ]
Dat bedoel ik nou "ff vergeten", dat hoor ik zo vaak ondertussen. Dan ben je weer wat vergeten en dan moet je weer zoeken en kom je terug.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:59:
[...]
nee, dat was ik ff vergeten. Is de Asrock idd een beter optie.
Die Asrock niet dan? En wat ga je aansluiten? Twaalf webcams?Enne, Chimo. Niet zo bijdehand. De Asus heeft 2 volle 16 lanes en poorten
Klonk anders behoorlijk serieus en ik zie je er wel voor aan.Wat dat tegenspreken betreft: onzin. Dat systeem van 18000 , was een grap. Als je dat niet doorhebt, tja, wat moet ik daarop zeggen. (commentaar ingekort)
Sorry, ik weet niet wat je frustatie is maar ik zal nu mijn mond houdenchim0 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 06:58:
[...]
Dat bedoel ik nou "ff vergeten", dat hoor ik zo vaak ondertussen. Dan ben je weer wat vergeten en dan moet je weer zoeken en kom je terug.
[...]
Die Asrock niet dan? En wat ga je aansluiten? Twaalf webcams?
[...]
Klonk anders behoorlijk serieus en ik zie je er wel voor aan.

hey, ik ben er toch uit ik neem een desktop
. inplaats van een msi gx740 laptop.
maar, ik heb echt geen flauw idee wat nou goed of slecht is.
ik zie veel samenstellingen in dit forum, maar ik zou echt niet weten wat bij mij goed past.
ik wil ongeveer 1000 euro besteden.
ik ben een gamefanaat, dus de nieuwste games moeten er we op gespeeld kunnen worden, en 't liefst op high. of ik nou amd of intel moet nemen? ik heb er echt geen verstand van, ik volg dit forum al een tijdje maar ik word nou niet echt bepaald wijzer van al die samenstellingen haha. zouden jullie me alstublieft kunnen helpen, alvast bedankt
ik zie veel samenstellingen in dit forum, maar ik zou echt niet weten wat bij mij goed past.
ik ben een gamefanaat, dus de nieuwste games moeten er we op gespeeld kunnen worden, en 't liefst op high. of ik nou amd of intel moet nemen? ik heb er echt geen verstand van, ik volg dit forum al een tijdje maar ik word nou niet echt bepaald wijzer van al die samenstellingen haha. zouden jullie me alstublieft kunnen helpen, alvast bedankt
Wat dacht je hiervan ?Rokz schreef op maandag 24 mei 2010 @ 09:46:
hey, ik ben er toch uit ik neem een desktop. inplaats van een msi gx740 laptop.
1 | Acer V233HAbd | € 139,- | € 139,- |
1 | Lancool PC-K58 Zwart | € 61,11 | € 61,11 |
1 | Intel Core i5 750 | € 174,- | € 174,- |
1 | be quiet! L7 430W | € 42,90 | € 42,90 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 97,08 | € 97,08 |
1 | MSI P55-CD53 | € 92,49 | € 92,49 |
1 | Asus EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 | € 279,- | € 279,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 998,53 |
Als het nog te duur is , zou je nog een AMd quadcore kunnen overwegen. Die is wel een klein beetje minder in
rauwe gameperformance. Als je niet overklokt , kan er wel een goedkopere koeling op voor de cpu. Scheelt een tientje. De HD5850 is het maximaal haalbare met jouw budget en levert icm deze monitor heel goede prestaties.
[ Voor 3% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 10:03 ]
En ik heb dus verloren...Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 00:35:
wordt toch deze config. budget toch wat uitgelopen, maargoed.
# Product Prijs Subtotaal 2 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 127,80 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Cooler Master CM 690 II Advanced Zwart € 76,75 € 76,75 1 Intel Core i7 930 € 242,- € 242,- 1 Antec TruePower TP-750 € 96,- € 96,- 1 Kingston SSDNow V+ Series V2 SATA2 2.5 Kit 128GB € 279,- € 279,- 1 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K3/6G € 153,10 € 153,10 1 Asrock X58 Extreme3 € 180,74 € 180,74 2 Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E € 266,50 € 533,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.707,54
Just kidding, ik zie dat je toch een SSD in je config hebt staan! Hulde!
Hoop alleen niet dat die hem neemt voor zijn OS en software, de Intel maakt nml. gehakt van dieBlue-Tiger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:07:
[...]
En ik heb dus verloren...![]()
Just kidding, ik zie dat je toch een SSD in je config hebt staan! Hulde!
Kingston op random read/write performance ..
http://www.bit-tech.net/h...w-v-series-128gb-review/8
De bovenste is misschien nog de oude, maar deze is de Gen 2:
http://www.legitreviews.com/article/1197/6/
Ruim 5x trager met random acties.
[ Voor 13% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 10:26 ]
In de review van Tweakers was dat volgens mij ook zo, maar een test die desktop gebruik "nadeed" was de Kingston sneller.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:20:
[...]
Hoop alleen niet dat die hem neemt voor zijn OS en software, de Intel maakt nml. gehakt van die
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ziet er wel nice uitMadrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:00:
[...]
Wat dacht je hiervan ?
# Product Prijs Subtotaal 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 63,90 1 Acer V233HAbd € 139,- € 139,- 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Lancool PC-K58 Zwart € 61,11 € 61,11 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 29,90 € 29,90 1 Intel Core i5 750 € 174,- € 174,- 1 be quiet! L7 430W € 42,90 € 42,90 1 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G € 97,08 € 97,08 1 MSI P55-CD53 € 92,49 € 92,49 1 Asus EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 € 279,- € 279,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 998,53
Als het nog te duur is , zou je nog een AMd quadcore kunnen overwegen. Die is wel een klein beetje minder in
rauwe gameperformance. Als je niet overklokt , kan er wel een goedkopere koeling op voor de cpu. Scheelt een tientje. De HD5850 is het maximaal haalbare met jouw budget en levert icm deze monitor heel goede prestaties.
maar ik hoor dat de amd 1050 ook een hele goeie procesoor is?
en ik heb intotaal 1000 euro voor de kast over
die zou ik er graag apart bij halen dus, die hoeft niet bij het budget in, maar ik sla je samenstelling toch even op
deze is 250 dus toch weer 30 goedkoper.
Die HD5850 is niet leverbaar, maar de goedkoopste lijkt mij idd de beste keuze.
Zou overigens ook voor de Phenom II X6 1055T gaan, voor hetzelfde geld wat Madrox nu aan de CPU uitgeeft haalt de hexacore samen met een mobo die CrossFire, USB 3.0 en S-ATA 600 heeft, is de AMD ook nog meestal sneller in games.
Zou overigens ook voor de Phenom II X6 1055T gaan, voor hetzelfde geld wat Madrox nu aan de CPU uitgeeft haalt de hexacore samen met een mobo die CrossFire, USB 3.0 en S-ATA 600 heeft, is de AMD ook nog meestal sneller in games.
[ Voor 59% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 10:28 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Oke, dat klinkt al een stuk beter. Maar, wat denk je zelf: hoe betrouwbaar is een test (of deze test) die een desktop "nadoet". Ik weet het nog niet. De Kingston heeft iig Trim support, dat is mooi meegenomen.-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:25:
[...]
In de review van Tweakers was dat volgens mij ook zo, maar een test die desktop gebruik "nadeed" was de Kingston sneller.
Ook al niet meer leverbaar ? Het is wat tegenwoordig, met die videokaarten-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:26:
Die HD5850 is niet leverbaar, maar de goedkoopste lijkt mij idd de beste keuze.

Dat eerste deel klopt, dat tweede is discutabel maar ik ga die discussie niet opnieuw voeren.Zou overigens ook voor de Phenom II X6 1055T gaan, voor hetzelfde geld wat Madrox nu aan de CPU uitgeeft haalt de hexacore samen met een mobo die CrossFire, USB 3.0 en S-ATA 600 heeft, is de AMD ook nog meestal sneller in games.
Ook met de AMD kan hij prima gamen
In hoeverre hij nut heeft aan al die extraatjes, is echter maar de vraag. Gaat hij crossfire draaien of hoe belangrijk vind hij usb3.0 speed. Sata600 is nog steeds de meest nutteloze feature; leuk voor de heb, maar verder eigenlijk niet.
[ Voor 55% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 10:35 ]
aah ja usb 3.0 kan handig zijn maar tis niet super nodig, of zie ik dat nou verkeerd? crossfire, wil ik mischien wel gaan draaien. maar dat is pas naar 1 jaar ofzo dat ik er een 2e videokaart erin wil laten zetten. maar het is dus wel handig om een moederbord te nemen waar dus wel crossfire ondersteund. dus madrox dan vraag ik nog een keer zou je nog is een samenstelling kunnen maken?Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:28:
[...]
Oke, dat klinkt al een stuk beter. Maar, wat denk je zelf: hoe betrouwbaar is een test (of deze test) die een desktop "nadoet". Ik weet het nog niet. De Kingston heeft iig Trim support, dat is mooi meegenomen.
[...]
Ook al niet meer leverbaar ? Het is wat tegenwoordig, met die videokaarten![]()
[...]
Dat eerste deel klopt, dat tweede is discutabel maar ik ga die discussie niet opnieuw voeren.
Ook met de AMD kan hij prima gamen![]()
In hoeverre hij nut heeft aan al die extraatjes, is echter maar de vraag. Gaat hij crossfire draaien of hoe belangrijk vind hij usb3.0 speed. Sata600 is nog steeds de meest nutteloze feature; leuk voor de heb, maar verder eigenlijk niet.
en dan nog paar weekjes wachten op uitslag van me examen, en als ik gehoord dat i kgeslaagt ben pctje maar bestelen (Y)
Rokz schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:39:
[...]
aah ja usb 3.0 kan handig zijn maar tis niet super nodig, of zie ik dat nou verkeerd? crossfire, wil ik mischien wel gaan draaien. maar dat is pas naar 1 jaar ofzo dat ik er een 2e videokaart erin wil laten zetten. maar het is dus wel handig om een moederbord te nemen waar dus wel crossfire ondersteund. dus madrox dan vraag ik nog een keer zou je nog is een samenstelling kunnen maken?
en dan nog paar weekjes wachten op uitslag van me examen, en als ik gehoord dat i kgeslaagt ben pctje maar bestelen (Y)
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced Zwart | € 76,75 | € 76,75 |
1 | Sony AD-7241 | € 20,16 | € 20,16 |
1 | be quiet! L7 530W | € 50,90 | € 50,90 |
1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 97,08 | € 97,08 |
1 | AMD Phenom II X6 1055T | € 176,- | € 176,- |
1 | Asrock 870 EXTREME3 | € 85,06 | € 85,06 |
1 | Asus EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 | € 279,- | € 279,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,75 |
Je komt toch vaak wel 100 euro hoger uit bij de goedkoopste webshop en inclusief verzenden.
AMD Nieuwsdiscussie
Als het tweede discutabel is, waarom zie ik dan in alle reviews dat het niet discutabel is, behalve in de discutabele reviews.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:28:
Dat eerste deel klopt, dat tweede is discutabel maar ik ga die discussie niet opnieuw voeren.
AMD Nieuwsdiscussie
Dat hoop ik ook, maar het is iig een stap in de goede richtingMadrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:20:
[...]
Hoop alleen niet dat die hem neemt voor zijn OS en software, de Intel maakt nml. gehakt van die
De bovenste is misschien nog de oude, maar deze is de Gen 2:
http://www.legitreviews.com/article/1197/6/
Ruim 5x trager met random acties.
Waarom zou die?Blue-Tiger schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:54:
[...]
Dat hoop ik ook, maar het is iig een stap in de goede richtingMark, ben je nog over te halen om die SSD in te wisselen voor een Intel Postville of ga je hem niet gebruiken voor het OS?
reviews: Kingston SSDNow V+ 128GB
Zie de Boot & Launch StorageMark 2008 Index test.
AMD Nieuwsdiscussie
Haha. Je vraagt erom-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:49:
[...]
Als het tweede discutabel is, waarom zie ik dan in alle reviews dat het niet discutabel is, behalve in de discutabele reviews.
Allemaal discutabel natuurljik

Intel/AMD gamebenchmarks:
http://www.anandtech.com/...x6-1090t-1055t-reviewed/9
6-0
http://www.tomshardware.c...6-1090t-890fx,2613-9.html
4-0
http://www.legitreviews.com/article/1289/18/
3-0
http://www.techspot.com/r...090T-and-1055T/page8.html
4-0
http://www.hardwarecanuck...processors-review-14.html
5-1
http://www.hexus.net/content/item.php?item=24332&page=11
1-0
http://www.overclockerscl...md_phenom2_x6_1090t/9.htm
6-1
http://www.legionhardware..._x6_1090t_be_1055t,7.html
4-0
http://www.extremeoverclo...henom_II_X6_1090T_12.html
3-0
En waar zijn jouw betrouwbare bronnen

(behalve die ene dan, die o.a. te lui is om te specificeren hoe het Intel systeem in elkaar zit)
[ Voor 5% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 11:08 ]
Dat zei Madrox-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:58:
[...]
Waarom zou die?

Ja, en ? Dat bewijst dat het een deugdelijke test is, waar je blind op kan vertrouwen-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:58:
[...]
Waarom zou die?
Ik weet het niet, je kan me van alles wijsmaken.
Maar als jij zegt dat die goed genoeg is, neem ik dan wel aan. Het is tenslotte niet voor mezelf
@Blue-Tiger , goeiesmoggels
[ Voor 3% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 11:13 ]
Best wel wie gamed er nu op zo'n lage resolutie en als ze eens op hoge resolutie testen wint de Phenom het ook nog vaak maar mist de minimale fps weer.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:01:
[...]
Haha. Je vraagt erom![]()
Allemaal discutabel natuurljik
Waren er twee Overclock3D en Tweaktown.En waar zijn jouw betrouwbare bronnen
Geen één test zal 100% betrouwbaar zijn, maar ja uitgaan van synthetische niet reallife benchmarks lijkt mij sowieso geen goede actie.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:06:
[...]
Ja, en ? Dat bewijst dat het een deugdelijke test is, waar je blind op kan vertrouwen![]()
Ik weet het niet, je kan me van alles wijsmaken.
Maar als jij zegt dat die goed genoeg is, neem ik dan wel aan. Het is tenslotte niet voor mezelf
@Blue-Tiger , goeiesmoggels
[ Voor 38% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 11:24 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Geen enkel of onbetrouwbaar bewijs(zie hieronder). Bovendien, zeg ik al keer op keer; dat op hoge res met AA de verschillen er amper toe doen. GPU power, daar gaat het om.-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:22:
[...]
als ze eens op hoge resolutie testen wint de Phenom het ook nog vaak maar mist de minimale fps weer.
De eerste is iig twijfelachtig:Waren er twee Overclock3D en Tweaktown.
http://www.techradar.com/...--687649/review?artc_pg=3
(The Dirt2 test, run at maximum graphics settings/ resolution ?)
GPU onbekend, weinig tot geen systeem info
1090t = 69(71) (4.1Ghz??)
I920 = 80(100) (4.1Ghz)
http://www.overclock3d.ne...d_1090t_six_core_review/6
(Please note that our gaming tests are 1920x1200, maximum in game settings with 8xMSAA)
HD5870, alleen AMD systeem bescheven in detail.
1090t = 79(90) (4.1Ghz)
I920 = 63(67) (4.0Ghz)
http://www.techpowerup.co...henom_II_X6_1090T/10.html
Alsjeblieft; twee benchmarks van verschillende site met vaag omschreven systeem specs; die niet met elkaar
te rijmen zijn. Wie er hier het bij het rechte eind heeft heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Afgaan op sites die te lui zijn om de volledige test gegevens en systeemspecs van alle systemen in kwestie te melden wel zekerGeen één test zal 100% betrouwbaar zijn, maar ja uitgaan van synthetische niet reallife benchmarks lijkt mij sowieso geen goede actie.

Sorry maar ik moet toch weer een beetje lachen hoe het er hier weer aan toe gaat maar dit is typisch de BBG (daarom is het ook heerlijk leesvoer) en ditmaal om een SSD. We katten over videokaarten en processoren en over % marges die niet merkbaar zijn en nu komen we met SSD's waar we over millisecondes en IOPS benches hebben? Net of je dát gaat merken
"Ja man, laat ik m'n PC eens opstarten en kijken hoevele IOPS ik heb!!!11111oneoneone"

Anyway, wat vinden we van de Corsair V64? Lees er goede dingen over, 64GB is toch redelijk voor basismeuk en hij is goed geprijsd.
Overigens, ik weet niet of RAID ondertussen werkt maar voor de prijs van die Kingston 128GB heb je bijna twee Corsairs V64.

Anyway, wat vinden we van de Corsair V64? Lees er goede dingen over, 64GB is toch redelijk voor basismeuk en hij is goed geprijsd.
Overigens, ik weet niet of RAID ondertussen werkt maar voor de prijs van die Kingston 128GB heb je bijna twee Corsairs V64.
[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 24-05-2010 11:30 ]
Koop eens de oude versie van Kingston, dan praten we verderchim0 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:29:
Sorry maar ik moet toch weer een beetje lachen hoe het er hier weer aan toe gaat maar dit is typisch de BBG (daarom is het ook heerlijk leesvoer) en ditmaal om een SSD.
Chimo, RAID kan altijd al met SSD's. SSD's trimmen, die in RAID staan; dat is nog een issue. MAW: je kan RAID draaien met SSD maa rmist dan d eTRIM functie en je RAID zal lijden aan performance degradatie.
Maar dan nog Chimo, maakt de SSD RAID setup gehakt van elke harddisk RAID die je er tegenover zet.
Praat liever over zaken , waar je verstand van heb
[ Voor 34% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 11:39 ]
Neehee, ik ben mét jou in deze want ik zou die Kingston dus niet nemen maar een Intel of Corsair.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:31:
[...]
Koop eens de oude versie van Kingston, dan praten we verder
Praat ik nou echt russisch?Chimo, RAID kan altijd al met SSD's. SSD's trimmen, die in RAID staan; dat is nog een issue. MAW: je kan RAID draaien met SSD maa rmist dan d eTRIM functie en je RAID zal lijden aan performance degradatie.
Maar dan nog Chimo, maakt de SSD RAID setup van elke harddisk RAID die je er tegenover zet.
Praat liever over zaken , waar je verstand van heb
[ Voor 55% gewijzigd door chim0 op 24-05-2010 11:38 ]
Ik zei Tweaktown en overclock3D, jij komt nu met Techpowerup en techradar die ik nog nooit genoemd heb.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:29:
Afgaan op sites die te lui zijn om de volledige test gegevens en systeemspecs van alle systemen in kwestie te melden wel zeker
Daarnaast lijkt mij een review waar ze niet alle specs noemen idd beter dan de specs wel noemen maar met totaal onzinnige instellingen bezig gaan.
@chim0 raid en trim kan niet.
[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 11:39 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Inmiddels wel toch? Al had ik dat ook maar uit een nieuwspost want ik doe niet aan raid en niet aan SSD's.-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:38:
Geen overclock3D-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:38:
[...]
Ik zei Tweaktown en overclock3D, jij komt nu met Techpowerup en techradar die ik nog nooit genoemd heb.
Daarnaast lijkt mij een review waar ze niet alle specs noemen idd beter dan de specs wel noemen maar met totaal onzinnige instellingen bezig gaan.

Ben ik kippig ofzo ?
Ja, maar alleen als die niet in een array zit heb ik begrepen. Maw; heb je er nog weinig aan.bwerg schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:41:
[...]
Inmiddels wel toch? Al had ik dat ook maar uit een nieuwspost want ik doe niet aan raid en niet aan SSD's.
@Chimo, je praat idd russsich Overigens, ik weet niet of RAID ondertussen werkt maar voor de prijs van die Kingston 128GB heb je bijna twee Corsairs V64
ik haal hier nergens Trim uit
[ Voor 33% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 11:45 ]
Ik zei niet dat je Overclock3D niet noemde.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:41:
Geen overclock3D![]()
Ben ik kippig ofzo ?
AMD Nieuwsdiscussie
Moet zeggen dat ik dit toch een erg mooi systeempje vind. Ik zie meerdere reviews (uit het lijstje wat je hierboven postte) waar de i5 750 net boven de AMD 6 cores uitschiet bij gaming. Ik vind het dus moeilijk een AMD hexacore te verantwoorden boven een i5. ALS we usb3, sata 600 en goede CF support niet meenemen want als we deze dingen op beide platformen willen dan betalen we veel meer voor intel en dan lijkt me AMD een betere keus (afgezien van de keuze 955 965 1050 of 1090).Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:00:
Wat dacht je hiervan ?
# Product Prijs Subtotaal 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 63,90 € 63,90 1 Acer V233HAbd € 139,- € 139,- 1 Sony AD-7240S € 19,15 € 19,15 1 Lancool PC-K58 Zwart € 61,11 € 61,11 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 29,90 € 29,90 1 Intel Core i5 750 € 174,- € 174,- 1 be quiet! L7 430W € 42,90 € 42,90 1 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G € 97,08 € 97,08 1 MSI P55-CD53 € 92,49 € 92,49 1 Asus EAH5850 DirectCU/2DIS/1GD5 € 279,- € 279,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 998,53
Wat vind je van deze conclusie Madrox?
En heb je die reviews dat wel kritisch bekeken? Of was jij ook van plan om op zulke instellingen te gaan gamen? Ja dan zou ik idd de Core i5 halen, maar als je liever de instellingen wat omhoog gooit dan zie je dat de Phenom II X6 wint.CoB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:49:
[...]
Moet zeggen dat ik dit toch een erg mooi systeempje vind. Ik zie meerdere reviews (uit het lijstje wat je hierboven postte) waar de i5 750 net boven de AMD 6 cores uitschiet bij gaming.
AMD Nieuwsdiscussie
Ach, man. Je praat koek-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:49:
[...]
Ik zei niet dat je Overclock3D niet noemde.

http://www.tweaktown.com/..._six_core_cpu/index9.html
Hier je geliefde Tweaktown: stand
2-1 in het voordeel van alweer de Intel. Ze moetende 1090T nog kietelen ook om er beter uit te zien.
En ook hier weer, alleen het testsysteem van de AMD word gemeld. Met SSD.
Straks zijn die andere cijfers, van de Intel, met een trage harddisk gedaan. Ik weet het niet, ik weet wel dat met geld alles te koop is
Gewoon doen COB!
De rauwe gameprestaties van de Intel's zijn veel beter. Wat betekent, zoals de heer hierboven mij ook dondersgoed weet; als een spel voor AA te zwaar word, val je terug op no AA; en ziedaar; daar zijn de Intels zeker "king of the hill". Kortom, meer reserves voor later.
[ Voor 18% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 11:56 ]
Ik vraag mij af hoe jij altijd leest, want ik zie duidelijk de Phenom II X6 winnen...Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Ach, man. Je praat koek![]()
http://www.tweaktown.com/..._six_core_cpu/index9.html
Hier je geliefde Tweaktown: stand
2-1 in het voordeel van alweer de Intel. Ze moetende 1090T nog kietelen ook om er beter uit te zien.
Maar ja zoals gezegd we hebben dit al eens eerder gehad en toen was de Core i5 750 ook winnaar op de laagste instellingen om dan 100/200 fps te halen, terwijl de Phenom II X6 won bij minimale en gemiddelde fps op normale instellingen.
Omdat jij dat graag wil?Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:54:
Gewoon doen COB!
[ Voor 28% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 11:57 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Jij zit naar een OCéd 1090T te kijken, die met heel veel moeite een i7 750 op default verslaat, soms. Meestal gelijk. Enne, een default geklokte 1055T, daar maakt d ei5 750 korte metten mee-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:55:
[...]
Ik vraag mij af hoe jij altijd leest, want ik zie duidelijk de Phenom II X6 winnen...
(ik vertaal de vertekende uitslagen)
Nee, omdat hij dat schijnbaar wil en ik kan hem geen ongelijk geven

Als hij de AMD had gewilt, krijgt hij ook mijn zege, maak je niet dik
Het gaat er uiteindelijk om, waar iemand zich prettig bij voelt. Want we kunnen lullen als brugman, puntje bij paatje scheelt het allemaal niet bar veel.
[ Voor 29% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 12:01 ]
Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:57:
[...]
Jij zit naar een OCéd 1090T te kijken, die met heel veel moeite een i7 750 op default verslaat, soms. Meestal gelijk. Enne, een default geklokte 1055T, daar maakt d ei5 750 korte metten mee
(ik vertaal de vertekende uitslagen)

AMD op stock wint hier met overmacht.

Intel wint waarschijnlijk te verklaren door een al wat oudere game.

Intel wordt volledig ingemaakt.
Dus wees nu eens één keer realistisch en lul niet uit je nek, want Intel wint niet met 2-1.
[ Voor 6% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 12:00 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Wat me opvalt he is het verschil tussen i5 stock en overclocked. Valt dat bij jullie ook op?
Wat me ook nog opvalt dat het verschil tussen 1090 stock en overclocked kleiner is dan i5 stock en overclocked. Wil ook nog even op de prijsverschillen wijzen.
PW leert me dat de proc. zelf 80~90 euro duurder is.
heb ook gelezen dat fc2 intel nogal leuk vindt
Wat me ook nog opvalt dat het verschil tussen 1090 stock en overclocked kleiner is dan i5 stock en overclocked. Wil ook nog even op de prijsverschillen wijzen.
PW leert me dat de proc. zelf 80~90 euro duurder is.
heb ook gelezen dat fc2 intel nogal leuk vindt
[ Voor 8% gewijzigd door CoB op 24-05-2010 12:04 ]
Geweldig , allemaal 120+ FPS en zonder AA. WOW-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:59:
[...]
[afbeelding]
AMD op stock wint hier met overmacht.

En een 1090T. Clockspeed matter!
Ja mensen, Gooi je ouwe spellen nou maar gewoon weg. Je hebt een AMD[afbeelding]
Intel wint waarschijnlijk te verklaren door een al wat oudere game.

55 vs 65 average. Maar dat is wel de 1090T, doh[afbeelding]
Intel wordt volledig ingemaakt.

Die kost niks duurder. EEn koopje!
Mag een ander bepalen wie er hier uit zijn nek lult ...
Omdat de Intel gewoon krachtiger cores heeftCoB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:03:
Wat me opvalt he is het verschil tussen i5 stock en overclocked. Valt dat bij jullie ook op?
Kijk maar Intels sixcore, als die de helft goedkoper was hadden we deze hele discussie niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 12:08 ]
Komt omdat op een bepaald moment je een GPU bottleneck gaat creëren.CoB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:03:
Wat me ook nog opvalt dat het verschil tussen 1090 stock en overclocked kleiner is dan i5 stock en overclocked.
Madrox heeft nooit van minimale fps gehoort zo te zien?
[ Voor 7% gewijzigd door -The_Mask- op 24-05-2010 12:06 ]
AMD Nieuwsdiscussie
Wordt ondersteund met de laatste firmware update maar het werkt blijkbaar nog niet. Maar ik meen iets gelezen te hebben over die Corsair Nova series, heb overal gezocht maar kan het niet vinden. Naja, ze komen overal goed uit de reviews behalve 4K writes maar ach.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:41:
[...]
@Chimo, je praat idd russsich Overigens, ik weet niet of RAID ondertussen werkt maar voor de prijs van die Kingston 128GB heb je bijna twee Corsairs V64
ik haal hier nergens Trim uit
http://www.overclockerscl...corsair_128gb_nova/11.htm
Imagine a pair of these in a RAID 0 setup... Mmmmmm
Kan een glitch zijn. Weet je niet. Zie het ook bij Hardocp, tussen videokaarten. Maar op een bench van 5 minuten , driemaal een glitch van amper een sec. is natuurlijk helemaal niks.CoB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:07:
Kijk onderste plaatje onderste 2 resultaten. i5 stock en OC.
Kijk die min fps, ik snap het niet.
Jawel , the mask, ik zie ook de min FPS en ik zou ook zorgen maken als dat regelmatig gebeurde. Dat gebeurt niet regelmating, slechte bij een handvol (twee vingers?) spellen en de duur is kortstondig en heel af en toe 3 sec op 500 noem ik niet schokkend.
[ Voor 24% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 12:12 ]
Tuurlijk. Maar daar had de review wel aandacht aan mogen besteden of eventueel bij het opstellen van de grafiekjes dit mee kunnen nemen. Je zou kunnen zeggen dat zo'n spike een outlier is.
* CoB denkt dat menig hardware reviewer geen statistisch wonder is
* CoB denkt dat menig hardware reviewer geen statistisch wonder is
Je hebt de review niet gemaakt dus je kunt het niet weten, daarnaast kan een hogere gemiddelde ook komen door veel nutteloze pieken van 100 fps of meer. Dus gemiddeld is dan in jouw ogen net zo onzinnig.Madrox schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:10:
Dat gebeurt niet regelmating,
AMD Nieuwsdiscussie
Kan allemaal waar zijn. Alleen, hier word het spel nog veel uitvoeriger getest;-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:16:
[...]
Je hebt de review niet gemaakt dus je kunt het niet weten, daarnaast kan een hogere gemiddelde ook komen door veel nutteloze pieken van 100 fps of meer. Dus gemiddeld is dan in jouw ogen net zo onzinnig.
met een intel i7 920 en heel veel videokaarten.
De intel draait het super met de HD5870, ook op 1920x1200.
Geen woord over "choppie gameplay".
http://www.techspot.com/a...y2-performance/page5.html
Verder merkt COD heel terecht op, dat de min FPS drastisch omhoog gaat bij de onverklokte i5 750.
Maw; het moet haast wel een glitch zijn. Anders kan ik het niet verklaren. Dat JIJ daar een oordeel aan hangt, mag; maar vind ik iig niet terecht.
Maar mag ik vragen waarom je hier maar op blijft terugkomen. Vind je dat we geen Intel's meer mogen aanbevelen, omdat jij vind dat de AMD beter is ? Want die indruk wek je.
Ach kom op zeg. Ik hecht meer waarde aan 99% van de omstandigheid, dan 1%. Gek he ?-The_Mask- schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:16:
[...]
Je hebt de review niet gemaakt dus je kunt het niet weten, daarnaast kan een hogere gemiddelde ook komen door veel nutteloze pieken van 100 fps of meer. Dus gemiddeld is dan in jouw ogen net zo onzinnig.
Enne, je probeert misschien handig deze vraag te ontwijken, waar ik nog steeds geen antwoord op heb :
http://www.techradar.com/...--687649/review?artc_pg=3
(The Dirt2 test, run at maximum graphics settings/ resolution ?)
GPU onbekend, weinig tot geen systeem info
1090t = 69(71) (4.1Ghz??)
I920 = 80(100) (4.1Ghz)
(Please note that our gaming tests are 1920x1200, maximum in game settings with 8xMSAA)
HD5870, alleen AMD systeem bescheven in detail.
1090t = 79(90) (4.1Ghz)
I920 = 63(67) (4.0Ghz)
http://www.techpowerup.co...henom_II_X6_1090T/10.html
Hetzelfde spel, bij de ene Review wint de Intel met overmacht, andersom de AMD. Onverklaarbaar in mijn ogen
Maar ik wacht....
oja, verschikkelijk framedrops

With everything set to high and ambient occlusion turned on with anisotropic @ 16x and antialiasing @ SLI 32xQ and the rest of the nvidia control panel goodies turned on. I get roughly 50 to 60 fps @ 1680x1050. It plays really smooth. <message edited by fattysc on Monday, March 01, 2010 7:41 AM>Specs:
E6550 OC'd @ 3.42 ghz - (H50)
EVGA 750i SLI FTW
EVGA Geforce GTX 260 Core 216 SLI @ 754/1530/1210
http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=205771
Blijf maar lekker blindstaren op grafiekjes, mensen

[ Voor 81% gewijzigd door Madrox op 24-05-2010 12:52 ]
Dit topic is gesloten.