Ik zeg niet dat ik gok, ik zeg dat gokken mag

Ook niet overclockt veegde de X6 de vloer aan met de 930
Waar , wanneer, heb ik iets gemist ?
Die staafjes zeggen in ieder geval meer dan die gemiddelde scores van jou. Bovendien merkt de reviewer op dat de X6 aanzienlijk soepeler aanvoelt in spellen. Of telt dat ook niet? Het is meetbaar en de reviewer zegt dat het subjectief op te merken valt, dus ik zie niet hoe je daar afbreuk aan wil doen.
Wat ik aangeef, is dat het mogelijk is dat er een fout in zijn testsysteem kan zitten. Als er meer reviews zijn, die zijn
resultaten beamen; heb ik er meer vertrouwen in.
Leuk dat jij het niet interessant vindt, maar mag de rest dat zelf even bepalen?
Natuurlijk, we wisselen toch gewoon onze mening uit ?
De scores in de review tonen aan dat dat nog best meevalt en het gaat alleen maar beter worden.
Dat eerste klopt, dat tweede is twijfelachtig.
Ja, vergelijkbaar met i7's, die verslagen worden door een X6. Wederom, vier cores met acht threads versus zes echte cores.
Waar heb je het over? De i5 750 heeft geen HT nodig om de sixcores te verslaan in gaming.
Tsja, een review zonder overclocked resultaten. Voor dat geld wat ik ervoor betaald heb wil ik minstens 4 GHz

4Ghz is geen garantie, iig niet voor de massa.
Dan nog is het weer een review met gemiddelden en niet met minimum en maximum. Zoals de reviewer in de andere review al aangaf was vooral de ervaring soepeler door een hoger minimum, terwijl het gemiddelde niet heel boeiend was.
Bij tom en Bittech staan er toch duidelijk minimums. Maximum's zijn niet zo belangrijk, toch ?
Kom eerst een met meer bewijzen van slechte min FPS presterende reviews, de teller staat op 1.
Als het klopt kan het otch niet zo moeilijk zijn ? Heb er al twee gevonden in korte tijd, van meer respectable sites, die iets anders laten zien. Camacha, ik ben objectief en ga niet zomaar op een enkel reviewtje af. We zijn allemaal mensen , een foutje is zo gemaakt.
Maar nogmaal: de AMD sixcore is een heel interressante CPU.
Trouwens het maakt ook niet veel uit:
http://www.pcper.com/arti...aid=910&type=expert&pid=9
Hier zie je precies wat ik bedoel.
Grafiek 2 > intel rulez Amd.
Boeit dat ? Totaal niet, als je een GTX285 koopt ga je niet op 1024x768 met 0XAA wil/gaat spelen
Grafiek 3 en 4 > niemand rulez
Kijk, dat is de crux. Vanaf 1920x1200 boeit het amper welke cpu je gebruikt. Gooi er nog een AA sausje overheen
en alles is gelijk

(op natuurlijk enkele uitzonderingen die de regel bevestigen naargelaten)
[
Voor 10% gewijzigd door
Madrox op 20-05-2010 22:27
]