Schakel ook je pakketgegevens uit (Menu > Settings > Connectivity > Use packet data). Als het goed is maak je dan geen verbinding meer met het internet.
Klopt.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:31:
Ik ga binnenkort op vakantie en wil eigenlijk niet tegen een dikke telefoon rekening aanlopen als ik terug kom. Nu wil ik dus het internet uitschakelen op mijn telefoon (S8500).
Via google kwam ik tegen dat als je roaming uitschakeld de telefoon geen internet verbinding meer maakt in het buitenland. Klopt dat?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
voilaVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:36:
ongelukje gehad
mijne wave is int toilet gevallen, had hem wel dadelijk er terug uit
laten drogen en eigenlijk werkt hij terug normaal, enkel de "opneemknop" werkt niet meer, maar dit kan je via het touchscreen ook
maar nu kan ik een nieuwe WAVE II krijgen voor 125 euro... ik twijfel nu of ik zou doen...ik ben bang dat mijne wave op langere termijn toch wat naweën zal krijgen van het toiletaccident...
heb nu een WAVE II (s8530)
ik heb de indruk dat dit toestel iets vlotter loopt dan mijn andere wave
beelscherm is anders, maar zeker niet slechter
installatie kies ging ook zeer vlot + alle instellingen van mijn vorige wave kunnen overzetten behalve mijn apps...kan dit eigenlijk??
Verwijderd
dankje, dan zal ik dat voor de zekerheid ook uitschakelen.Amps schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:06:
Schakel ook je pakketgegevens uit (Menu > Settings > Connectivity > Use packet data). Als het goed is maak je dan geen verbinding meer met het internet.
okee bedankt
Verwijderd
Hoi, ik hoop dat een van jullie me kan helpen!
ik heb sinds februari een wave gekocht, simlock vrij. Omdat de camera en andere dingen het niet deden en een firmware update errors gaf heb ik mn wave naar de phonehouse gebracht. Daar hebben ze hem gerest en daarna deed ook alles het weer. Alleen als ik nu in kies wil updaten staat er 'deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt'. mijn huidige versie is: (s8500XENJH2 DBT) op bada 1.0.2.
Nu wil ik graag naar bada 2.0 maar udaten lukt dus niet. Ik heb net een harde reset gedaan maar dit veranderde mijn probleem niet. Wat moet ik nu doen?
ik heb sinds februari een wave gekocht, simlock vrij. Omdat de camera en andere dingen het niet deden en een firmware update errors gaf heb ik mn wave naar de phonehouse gebracht. Daar hebben ze hem gerest en daarna deed ook alles het weer. Alleen als ik nu in kies wil updaten staat er 'deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt'. mijn huidige versie is: (s8500XENJH2 DBT) op bada 1.0.2.
Nu wil ik graag naar bada 2.0 maar udaten lukt dus niet. Ik heb net een harde reset gedaan maar dit veranderde mijn probleem niet. Wat moet ik nu doen?
Verwijderd
Wat bedoel je hiermee? Wil je 3G Mobiele verbinding/internet uitschakelen zodat er geen data binnenkomt?Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:54:
Kan iemand mij nog vertellen hoe ik 3G kan verwijderen?
Settings -> Connectivity -> Network -> en die staat standaard op auto. Gewoon naar GSM zetten.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:54:
Kan iemand mij nog vertellen hoe ik 3G kan verwijderen?
Het ontgaat me overigens waarom je dit wilt maar zo doe je het iig.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik heb het zo gedaan:
Instellingen - connetiviteit - Netwerk - Netwerkmodus op GSM 900/1800 gezet.
Klopt dit?
En ja dit is voor geen data binnen te halen en of op het internet gaan.
xxx
Klopt dit?
xxx
Bada 2.0 is nog niet uit.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:48:
Hoi, ik hoop dat een van jullie me kan helpen!
Bada 1.2 wel, heb je misschien een branded toestel??
Verwijderd
oké ik dacht ergens te lezen gehebben dat dit wel het geval was. Ik heb mn samsung vanavond weer naar phonehouse gebracht om hem te laten updaten in de hoop een nieuwe versie te krijgen. Dit is gelukt, heb nu bada 1.2 alleen ik ben nu nog verder in de problemen want hij is zeer onstabiel. Bij de helft van de standaard apps klapt hij er uit en gaat ie opnieuw booten en het netwerk heeft hij 10 min verbinding mee na het opstarten en daarna heb ik geen netwerk meer. Ook bellen of gebelt worden wil hierdoor niet. Ik breng hem morgen maar weer heen om het opnieuw te doen in de hoop dat dit verholpen wordt.....
Je kunt zelf ook eerst een hard reset proberen, let hierbij wel op dat je je bestanden kwijt kan raken (alles even back-uppen dus). Voor de rest is het natuurlijk eigen risico. In de start post kun je lezen hoe je een hard reset kan doen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:42:
oké ik dacht ergens te lezen gehebben dat dit wel het geval was. Ik heb mn samsung vanavond weer naar phonehouse gebracht om hem te laten updaten in de hoop een nieuwe versie te krijgen. Dit is gelukt, heb nu bada 1.2 alleen ik ben nu nog verder in de problemen want hij is zeer onstabiel. Bij de helft van de standaard apps klapt hij er uit en gaat ie opnieuw booten en het netwerk heeft hij 10 min verbinding mee na het opstarten en daarna heb ik geen netwerk meer. Ook bellen of gebelt worden wil hierdoor niet. Ik breng hem morgen maar weer heen om het opnieuw te doen in de hoop dat dit verholpen wordt.....
Dan gaat dit niet werken aangezien internet ook via GSM kan gaan (gprs).Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:47:
Ik heb het zo gedaan:
Klopt dit?
xxx
Daarvoor moetje bij Instellingen - connectiviteit - gebruik packet data en data roaming uitzetten.
Gezocht!
Router
bestaat er een PDF reader voor de S8500?
ik download hier een PDF file van een festival waar ik naartoe ga. zet dit op gsm. hij kan dit openen. maar het is wel totaal onleesbaar geworden. dus liefst een andere dan de standaard en gratis.
mag java app zijn ook. ik krijg niks deftig gevonden.
de pdf file is 7 MB groot.
ik download hier een PDF file van een festival waar ik naartoe ga. zet dit op gsm. hij kan dit openen. maar het is wel totaal onleesbaar geworden. dus liefst een andere dan de standaard en gratis.
mag java app zijn ook. ik krijg niks deftig gevonden.
de pdf file is 7 MB groot.
dubbel sorry
[ Voor 75% gewijzigd door c4coupe op 01-07-2011 19:46 ]
Verwijderd
[quote]Toppertje schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:48:
[...]
hard resetten heb ik ondertussen al 4 keer gedaan maar dat veranderd niks aan de problemen
[...]
hard resetten heb ik ondertussen al 4 keer gedaan maar dat veranderd niks aan de problemen
Verwijderd
Dat had ik al gedaan...The Dolf schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:13:
[...]
Dan gaat dit niet werken aangezien internet ook via GSM kan gaan (gprs).
Daarvoor moetje bij Instellingen - connectiviteit - gebruik packet data en data roaming uitzetten.
heeft iemand die laatste firmware S8500XXKF2 van juni al draaien ?
enige veranderingen merkbaar ten opzichte van S850XXJL2 ?
Bij mij staat deze er ook nog niet tussen.
Niet elke update komt ook in Kies beschikbaar. Meestal zijn dat fimware versie's die uitgelekt zijn of iets dergelijks.Bman59 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:22:
Bij mij staat deze er ook nog niet tussen.
Deze is wel officieel gemeld...
http://www.facebook.com/SamsungMobileNL
http://www.facebook.com/SamsungMobileNL
Wel een nieuwe update van kies binnen: 2.0.1.11053_99
Misschien daarna ook de nieuwe firmware..?
Misschien daarna ook de nieuwe firmware..?
Beste Wave gebruikers,
Nieuw hier op Tweakers en dit topic al van voor tot achter bijgehouden en dus ook Wave gebruiker kom ik nu dan toch met een vraag.
Het is een prachtig toestel.. en het werkt allemaal best oke.. maar ik heb nu een behoorlijk probleem (of uitdaging zoals ik hoor te zeggen als technicus).
In mijn toestel heb ik de updates uitstaan voor de appstore, zojuist ging ik echter even in de appstore kijken via mn telefoon. Vervolgens kwam er de melding in het scherm dat er een update was voor de appstore app. Of ik deze bij wilde werken, ik kon niets anders dan OK klikken. Vervolgens liep het toestel vast en start ie nu niet meer op. Ik kom in een debug scherm met een aantal pagina's info en in een data to pc upload modus.
Is jullie een oplossing bekent om mijn toestel weer aan de gang te krijgen? Of dien ik m naar een winkel te brengen waar ze de firmware kunnen herladen?
Alvast ontzettend bedankt.
(OS Bada 1.2 laatste officiele firmwareversie S8500XXJL2 (wel de duitse variant))
productcode: GT-S8500HKADBT
Nieuw hier op Tweakers en dit topic al van voor tot achter bijgehouden en dus ook Wave gebruiker kom ik nu dan toch met een vraag.
Het is een prachtig toestel.. en het werkt allemaal best oke.. maar ik heb nu een behoorlijk probleem (of uitdaging zoals ik hoor te zeggen als technicus).
In mijn toestel heb ik de updates uitstaan voor de appstore, zojuist ging ik echter even in de appstore kijken via mn telefoon. Vervolgens kwam er de melding in het scherm dat er een update was voor de appstore app. Of ik deze bij wilde werken, ik kon niets anders dan OK klikken. Vervolgens liep het toestel vast en start ie nu niet meer op. Ik kom in een debug scherm met een aantal pagina's info en in een data to pc upload modus.
Is jullie een oplossing bekent om mijn toestel weer aan de gang te krijgen? Of dien ik m naar een winkel te brengen waar ze de firmware kunnen herladen?
Alvast ontzettend bedankt.
(OS Bada 1.2 laatste officiele firmwareversie S8500XXJL2 (wel de duitse variant))
productcode: GT-S8500HKADBT
Heb mijn toestel weer eens aan de PC hangen en KIES zegt dat XENJL1 de laatste firmware is. Schiet lekker op met Samsung. Laatste update was in januari
Op dit moment ben ik XXKF2 aan het flashen.J0ch3nK schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:47:
heeft iemand die laatste firmware S8500XXKF2 van juni al draaien ?
Van wat ik gelezen heb, zou ie een beter geheugenbeheer moeten hebben t.o.v. XXJL2.
Gebruikers melden op XDA dat het geheugen met b.v. 6 widgets en 5 tabs nog niet dichtslibt.
Omdat XXKF3 ook beschikbaar is, zet ik die er straks gelijk op.
Mocht me iets bijzonders opvallen dan meld ik het.
--- edit ---
Nogal een

Dus ga ik weer terug naar de vertrouwde XXJL2
[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 10-07-2011 00:00 ]
nu stap ik over van provider; ik weet van andere gebruikers dat bij deze provider de muziekherkenning van de wave WEL werkt.
ik stel alles in. wat krijg ik als melding.
Failed to find service
'cn=orange,cn=BE,cn=V1,cn=samsung,cn=services
wat hiermee te doen? echt zo'n ellende met die phone, word er ellendig van!
edit : kan iemand me zeggen hoe ik terug naar mijn originele firmware ga?
dit is mijn productcode
GT-S8500BAADBT
en de firmware die momentele op gsm staat.
S8500XXJL2 ( SW )
S8500XGJL1 ( CSC )
ik heb hem van in begin geflasht met kies via die register aanpassing naar XEB.
de originele firmware versie's weet ik niet meer; misschien ligt daar het probleem van de muziekherkenning ook ?
als ik nu in google die DBT ingeef, en beetje zoek.
zie ik dit op een site staan.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\3]
"SoftwareRevision"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"HIDSWVER"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"ProductCode"="GT-S8500BAADBT"
als ik mijn dan aanpas ( zoals ik vroeger deed ). en dan via kies wil checken op nieuwe pdate. krijg ik altijd de melding geen nieuwe firmware...
hoe krijg ik er terug die duitse op die ik had? ( moest dat iets te maken hebben met muziekherkenning fout ) anders mag deze gerust op deze FW blijven draaien.
Failed to find service
wat hiermee te doen? echt zo'n ellende met die phone, word er ellendig van!
edit : kan iemand me zeggen hoe ik terug naar mijn originele firmware ga?
dit is mijn productcode
GT-S8500BAADBT
en de firmware die momentele op gsm staat.
S8500XXJL2 ( SW )
S8500XGJL1 ( CSC )
ik heb hem van in begin geflasht met kies via die register aanpassing naar XEB.
de originele firmware versie's weet ik niet meer; misschien ligt daar het probleem van de muziekherkenning ook ?
als ik nu in google die DBT ingeef, en beetje zoek.
zie ik dit op een site staan.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\3]
"SoftwareRevision"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"HIDSWVER"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"ProductCode"="GT-S8500BAADBT"
als ik mijn dan aanpas ( zoals ik vroeger deed ). en dan via kies wil checken op nieuwe pdate. krijg ik altijd de melding geen nieuwe firmware...
hoe krijg ik er terug die duitse op die ik had? ( moest dat iets te maken hebben met muziekherkenning fout ) anders mag deze gerust op deze FW blijven draaien.
[ Voor 66% gewijzigd door c4coupe op 11-07-2011 17:18 ]
Orange is Mobistar als ik me niet vergis en daar zijn wel enorm veel problemen mee. Welke provider heb je nu?c4coupe schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:10:
nu stap ik over van provider; ik weet van andere gebruikers dat bij deze provider de muziekherkenning van de wave WEL werkt.
Failed to find service
Gezocht!
Router
mijn provider nu is Mobile vikings. die van het Base netwerk gebruik maken.
met mobistar ging de muziekherkenning ook niet. kreeg ik altijd de melding > geen reactie.
nu krijg ik dus die foutmelding weer...
met mobistar ging de muziekherkenning ook niet. kreeg ik altijd de melding > geen reactie.
Heb je je telefoon toevallig al gereset? Aan de foutmelding te zien probeert hij nl via mobistar te verbinden wat uiteraard niet gaat.
Wat staat er eigenlijk bij muziekherkenning -> profiel instellingen?
[ Voor 21% gewijzigd door The Dolf op 11-07-2011 19:29 ]
Gezocht!
Router
Het geheugenbeheer is alleen van de browser iets verbeterd. Met 2.0 zal de browser draaien op de vernieuwde versie van webkit. XXFK1 (heeft btw NL ondersteuning) heeft al verbeterde elementen.Chris.nl schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:30:
[...]
Op dit moment ben ik XXKF2 aan het flashen.
Van wat ik gelezen heb, zou ie een beter geheugenbeheer moeten hebben t.o.v. XXJL2.
Gebruikers melden op XDA dat het geheugen met b.v. 6 widgets en 5 tabs nog niet dichtslibt.
Omdat XXKF3 ook beschikbaar is, zet ik die er straks gelijk op.
Mocht me iets bijzonders opvallen dan meld ik het.
--- edit ---
Nogal eenvan mijn kant, XXKF2 & XXKF3 doen het prima, maar er zitten geen NL taalbestanden in.
Dus ga ik weer terug naar de vertrouwde XXJL2
Overigens zal ik niet aanraden om gebruik te maken van widgets omdat ze simpelweg te veel RAM opvreten.
thnx voor de kleine review. mss toch es de XXFK1 uitproberen dan.Dragao Cell schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:26:
[...]
Het geheugenbeheer is alleen van de browser iets verbeterd. Met 2.0 zal de browser draaien op de vernieuwde versie van webkit. XXFK1 (heeft btw NL ondersteuning) heeft al verbeterde elementen.
Overigens zal ik niet aanraden om gebruik te maken van widgets omdat ze simpelweg te veel RAM opvreten.
ik zie ook enkele zich afvragen waarom zij nog geen nieuwe firmware melding hebben gehad in Kies, simpelweg omdat ik de (beta) firmware handmatig download en flash via multiloader
softreset al wel. hardreset nog niet. wil al mijn dingen niet kwijt en of uren liggen zoeken om alles terug in te stellen. ( facebook contacten syncen...)The Dolf schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:25:
Heb je je telefoon toevallig al gereset? Aan de foutmelding te zien probeert hij nl via mobistar te verbinden wat uiteraard niet gaat.
bij instellingen staat mobile internet aangevinkt. wat ik gebruik voor widgets en surfen etc.. ( dus mijn data profiel )
als je dat mobile internet profiel bewerkt, heb je dan de instellingen staan zoals ze op hun website meegeven:c4coupe schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:05:
[...]
softreset al wel. hardreset nog niet. wil al mijn dingen niet kwijt en of uren liggen zoeken om alles terug in te stellen. ( facebook contacten syncen...)
bij instellingen staat mobile internet aangevinkt. wat ik gebruik voor widgets en surfen etc.. ( dus mijn data profiel )
https://mobilevikings.com/nl/account/configuration-settings/
heb jij ook mobile vikings ?J0ch3nK schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:29:
[...]
als je dat mobile internet profiel bewerkt, heb je dan de instellingen staan zoals ze op hun website meegeven:
https://mobilevikings.com/nl/account/configuration-settings/
mijn instellingen zijn
toegangsnaam : web.be
gebruikersnaam : web
paswoord : web
protocol = http
url startpagina. http//m.mobilevikings.com
proxy 0.0.0.0:80
wachttijd 300
Instellingen komen van mobile vikings zelf. heb de instellingen laten doorsturen. dara mag het probleem normaal niet liggen.
neen, ik kan pas in november kosteloos weg bij mobistar, maar ben wel van zin om ook viking te worden.
tenzij er nog iets voordeligers op de markt is tegen dan utieraard.
tja, boven op die website (zie link vorige post) staat duidelijk dat bij sommige toestellen er een herstart nodig is voor alle wijzigingen doorgevoerd zijn. en afgaand op jouw vorige post leek hij nog steeds met instellingen van mobistar te zitten.
tenzij er nog iets voordeligers op de markt is tegen dan utieraard.
tja, boven op die website (zie link vorige post) staat duidelijk dat bij sommige toestellen er een herstart nodig is voor alle wijzigingen doorgevoerd zijn. en afgaand op jouw vorige post leek hij nog steeds met instellingen van mobistar te zitten.
heb je al eens geprobeerd zonder een proxy in te geven. zo werkt proximus en daar gaat de muziekherkenning wel meec4coupe schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:
[...]
heb jij ook mobile vikings ?
mijn instellingen zijn
toegangsnaam : web.be
gebruikersnaam : web
paswoord : web
protocol = http
url startpagina. http//m.mobilevikings.com
proxy 0.0.0.0:80
wachttijd 300
Instellingen komen van mobile vikings zelf. heb de instellingen laten doorsturen. dara mag het probleem normaal niet liggen.
als ik proxy op 0.0.0.0:0 zet heb ik hetzelfde probleem.
zelfs met Wifi geeft hij die melding. Maar een programma zonder instelmogelijkheden is natuurlijk moeilijk in te stellen. laat staan fout opsporen.
ik heb de fout ook naar samsung zelf verzonden. Maar daar gaat niet veel respons opkomen waarschijnlijk
bij deze antwoord van samsung
U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U
kunt bellen naar de code *2767*____# om een soft reset uit te voeren.
Als deze soft reset het probleem niet oplost, dan kunt u ook een harde
reset uitvoeren op uw toestel. U kunt voor de harde reset bellen naar de
code *2767*____#
Houdt u er rekening mee dat u gegevens kwijtraakt op het moment dat u de
reset uitvoert. Het is daarom goed om van te voren de simkaart te
verwijderen en een backup te maken van gegevens op uw telefoon die u
niet kwijt wilt raken.
nu die softreset > ben ik dan ook alle settings kwijt? al men widgets, apps?
zelfs met Wifi geeft hij die melding. Maar een programma zonder instelmogelijkheden is natuurlijk moeilijk in te stellen. laat staan fout opsporen.
ik heb de fout ook naar samsung zelf verzonden. Maar daar gaat niet veel respons opkomen waarschijnlijk
bij deze antwoord van samsung
U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U
kunt bellen naar de code *2767*____# om een soft reset uit te voeren.
Als deze soft reset het probleem niet oplost, dan kunt u ook een harde
reset uitvoeren op uw toestel. U kunt voor de harde reset bellen naar de
code *2767*____#
Houdt u er rekening mee dat u gegevens kwijtraakt op het moment dat u de
reset uitvoert. Het is daarom goed om van te voren de simkaart te
verwijderen en een backup te maken van gegevens op uw telefoon die u
niet kwijt wilt raken.
[ Voor 51% gewijzigd door c4coupe op 12-07-2011 18:42 ]
Voor zover ik weet heeft Belgie geen goede website voor deze dienst icm Samsung (wave.)c4coupe schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:19:
mijn provider nu is Mobile vikings. die van het Base netwerk gebruik maken.
In NL gebruikt iedereen (ongeachte provider) volgens mij dezelfde website/database, volgens mij is dat Jamba ofzo.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Normaal gezien niet. Maar zou je niet voor de veiligheid gewoon een backup maken?c4coupe schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:34:
Gezocht!
Router
ja al de gegevens staan op mem stick. telefoonnumers staan op sim ook
alleen als ik al mijn contacten +- 150 terug 1 voor 1 moet gaan koppelen aan facebook. 4 email accounts instellen. +- 30 apps terug zoeken en downloaden...
dan ben ik 3 uur bezig met gsm in te stellen. en dat is me iets teveel van het goede eigenlijk
alleen als ik al mijn contacten +- 150 terug 1 voor 1 moet gaan koppelen aan facebook. 4 email accounts instellen. +- 30 apps terug zoeken en downloaden...
dan ben ik 3 uur bezig met gsm in te stellen. en dat is me iets teveel van het goede eigenlijk
Ik wist niet eens dat dit kon. Kan het ook nergens vinden.c4coupe schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:14:
ja al de gegevens staan op mem stick. telefoonnumers staan op sim ook
alleen als ik al mijn contacten +- 150 terug 1 voor 1 moet gaan koppelen aan facebook.
Vier minuten werk.4 email accounts instellen.
Al die programma's blijven in Kies staan. Gewoon een kwestie om op de knop 'install all' te drukken+- 30 apps terug zoeken en downloaden...
Gezocht!
Router
dat is 1 van de leuke dingen aan de wave. contacten aan facebook koppelen.
ga naar contacten > instellingen > vrienden ophalen. dan staat er als je al facebook account hebt. het symbool facebook.
anders even je facebook account aanmaken op je wave > menu > mijn accounts > account toevoegen...
daar klik je op, en dan gaat hij al je facebook vrienden ophalen. jij selecteert welke je wil en laat gsm deze ff allemaal binnen halen.
Als dit gebeurt is zie je in je contact lijst al de namen staan die je had aangevinkt. klik op een naam waar het facebook icoon bijstaat > instellingen > contact koppelen. zeg dan met welk contact die facebookpersoon gekoppeld moet worden.
( ik kan u wel zeggen, gebruik WIFI voor dit te doen, anders duurt het een eeuwigheid. Zeker de eerste keer )
bijna elk programma dat ik op men gsm heb staan, is via gsm gedownload. dus in KIES heb ik die lijst niet. wis ik gsm = lijst weg.
ikzelf gebruik nog een oude KIES 1.5.1 ofzo( ivm updaten. ik heb duits toestel waar ik via register truck een nederlandstalige firmware heb opgezet ) Met de nieuwe KIES versies gaat deze truck niet meer ( KIES 2.0 etc... )
ga naar contacten > instellingen > vrienden ophalen. dan staat er als je al facebook account hebt. het symbool facebook.
anders even je facebook account aanmaken op je wave > menu > mijn accounts > account toevoegen...
daar klik je op, en dan gaat hij al je facebook vrienden ophalen. jij selecteert welke je wil en laat gsm deze ff allemaal binnen halen.
Als dit gebeurt is zie je in je contact lijst al de namen staan die je had aangevinkt. klik op een naam waar het facebook icoon bijstaat > instellingen > contact koppelen. zeg dan met welk contact die facebookpersoon gekoppeld moet worden.
( ik kan u wel zeggen, gebruik WIFI voor dit te doen, anders duurt het een eeuwigheid. Zeker de eerste keer )
bijna elk programma dat ik op men gsm heb staan, is via gsm gedownload. dus in KIES heb ik die lijst niet. wis ik gsm = lijst weg.
ikzelf gebruik nog een oude KIES 1.5.1 ofzo( ivm updaten. ik heb duits toestel waar ik via register truck een nederlandstalige firmware heb opgezet ) Met de nieuwe KIES versies gaat deze truck niet meer ( KIES 2.0 etc... )
[ Voor 4% gewijzigd door c4coupe op 13-07-2011 17:23 ]
Als je een account in je toestel gebruikt, dan kun je je gedownloade programma's gewoon weer inladen in je toestel. Allemaal heel snel aanvinken en dan worden ze vanzelf achter elkaar gedownload en inderdaad alles via Wifi doenc4coupe schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:22:
Op dit moment ben ik in gevecht omdat mijn toestel niet gemaakt wordt doordat er waterschade is geconstateerd.
Mijn klacht is namelijk dat mijn usb poort geen verbinding meer kan maken met een pc. Opladen gaat wel goed.
Mijn toestel wordt nu voor de 3e keer opgestuurd en ditmaal voor een 2nd opinion bij een ander reparatiebedrijf.
Waterschade is geconstateerd, terwijl het toestel nooit is blootgesteld aan water, vocht, mist, zweet of veel warmte-/kou verschil.
Als het scherm en moederbord inderdaad nat zijn geworden dan zie ik dit als een productiefout van het toestel, want dat mag niet kunnen bij zo'n duur toestel.
Mocht er niets uitkomen dan probeer ik het via de verzekering vergoed te krijgen...
[ Voor 42% gewijzigd door Kiswum op 13-07-2011 20:45 ]
je met men account in mijn toestel zit ook iets niet pluis.
ik heb samsung account. als ik me aanmeld met dat account op samsung apps ( in gsm ) geef die deze fout
deze account kan niet in dit land worden gebruikt. sluit samsung apps af en ga naar mijn accounts om u af te melden ( 3013 )
doe ik dit, en log opnieuw in zagat die weeral...
( btw > mijn laatste bada phone hoor deze
, de volgende zowiezo android ) ben het gez**k met dit toestel meer dan beu.
alvast bedankt voor u hulp.
ivm u geval. wel spijtig dat men zo doet, terwijl er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht is
ik heb samsung account. als ik me aanmeld met dat account op samsung apps ( in gsm ) geef die deze fout
deze account kan niet in dit land worden gebruikt. sluit samsung apps af en ga naar mijn accounts om u af te melden ( 3013 )
doe ik dit, en log opnieuw in zagat die weeral...
( btw > mijn laatste bada phone hoor deze
alvast bedankt voor u hulp.
ivm u geval. wel spijtig dat men zo doet, terwijl er eigenlijk geen vuiltje aan de lucht is
probleem met vlc is na uur opgelost.
sorry dat ik zo reageer. doe dit even via gsm dus.
sorry dat ik zo reageer. doe dit even via gsm dus.
draai nu al 2 dagen op die nieuwste firmware XXFK1, lijkt op eerste zicht niet te verschillen met voorgaande versies en ondersteund inderdaad Nederlands. maar heb wel nog steeds een volle batterij na 2 dagen met meteorclock widget constant aan en enkele bezoekjes aan facebook via snaptu. meestal was er nu al verval opgetreden in men batterijsterkte
)
Enkele dagen geleden is er een video gepubliseerd op Youtube waarin bada 2.0 te zien is:
YouTube: Samsung Bada 2.0.1 Romania - YouTube
De Wave 578 zal binnenkort te koop zijn. Dit is een bada toestel dat draait op 1.1 sw en heeft als eerste bada toestel een NFC chip.
Iets intressants over dit toestel (en bada):

Quote: 'Large vivid display, excellent connectivity and easy access to your social networks including video calls'
YouTube: Samsung Bada 2.0.1 Romania - YouTube
De Wave 578 zal binnenkort te koop zijn. Dit is een bada toestel dat draait op 1.1 sw en heeft als eerste bada toestel een NFC chip.
Iets intressants over dit toestel (en bada):

Quote: 'Large vivid display, excellent connectivity and easy access to your social networks including video calls'
Verwijderd
Ja! ik heb eindelijk die snaptu geinstalleerd,ging beetje moeilijk direct via de link van de fone maar wel indirect via email link maar zonder te instelling te setten meteen ready to go,wat een heldere fb interface met foto browsen van vrienden die ook groot en helder te zien is..Jammer geen direct shortcut in de menu,Good one
snaptu
yep, die app is stukken beter dan de standaard FB app van samsung ( die echt super slecht is trouwens :d )Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 14:48:
Ja! ik heb eindelijk die snaptu geinstalleerd,ging beetje moeilijk direct via de link van de fone maar wel indirect via email link maar zonder te instelling te setten meteen ready to go,wat een heldere fb interface met foto browsen van vrienden die ook groot en helder te zien is..Jammer geen direct shortcut in de menu,Good onesnaptu
bada 2.0.1 is gelekt voor de Wave II (S8530) met dank aan SamFirmware!
http://www.samfirmware.co...sive-wave-ii-bada-2-0-rom
http://www.samfirmware.co...sive-wave-ii-bada-2-0-rom
Kijk eens aan, er gebeurt eens weer wat rondom bada
Het ziet er best net uit. Ik hoop alleen dat Samsung nog wel eventjes door gaat met het verschaffen van nieuwe firmware updates aan de S8500. Bada 2.0 zal wel naar de S8500 komen. Hardwarematig gezien is de S8500 zeker niet outdated, dus ik hoop dat de support nog wel even doorgaat 
Kan overigens niet wachten op bada 2.0 (en iOS 5.0
).
Kan overigens niet wachten op bada 2.0 (en iOS 5.0
Lol, alsof er niets is gebeurt. Samsung is achter de schermen hard aan het werk en er zullen nog mooie dingen gaan komen.Amps schreef op zondag 17 juli 2011 @ 23:23:
Kijk eens aan, er gebeurt eens weer wat rondom badaHet ziet er best net uit. Ik hoop alleen dat Samsung nog wel eventjes door gaat met het verschaffen van nieuwe firmware updates aan de S8500. Bada 2.0 zal wel naar de S8500 komen. Hardwarematig gezien is de S8500 zeker niet outdated, dus ik hoop dat de support nog wel even doorgaat
Kan overigens niet wachten op bada 2.0 (en iOS 5.0).
Even ter info, dit is wel een oude firmware van april (slechts 1 maand na de aankondiging op MWC 2011).
Samsung zal 2.0 ook beschikbaar gaan stellen voor de Wave (S8500) de Wave II is echter het eerste toestel waarop bada 2.0 intern getest wordt.
grr...dacht ik toch heel even met deze nieuwe firmware (S8500XXKF3/S8500XENJL1) bada 2.0 te krijgen!
Maar helaas het is nog steeds 1.2
Deze firmware krijg ik vandaag via kies binnen.
Maar helaas het is nog steeds 1.2
Deze firmware krijg ik vandaag via kies binnen.
Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB
Kies geeft aan, dat er een nieuwe firmwareupdate is. Het lukt maar niet om die te downloaden.
Kies geeft aan:
"Voor de upgrade is 13 MB extra ruimte nodig voor systeembestanden. Verwijder overbodige systeembestanden."
Ik heb verwijderd wat ik maar kan, maar blijf dezelfde melding krijgen.
Ook via Instellingen -> Software-update lukt het niet. Dan krijg ik de melding:
"Aanmelden bij Samsungaccount om update te downloaden". ???
Iemand tips please?

Kies geeft aan:
"Voor de upgrade is 13 MB extra ruimte nodig voor systeembestanden. Verwijder overbodige systeembestanden."
Ik heb verwijderd wat ik maar kan, maar blijf dezelfde melding krijgen.
Ook via Instellingen -> Software-update lukt het niet. Dan krijg ik de melding:
"Aanmelden bij Samsungaccount om update te downloaden". ???
Iemand tips please?
mmm ik krijg geen melding.
denk dat het voor mij tijd word om mijn wave terug standaard te zetten op zijn duitse firmware. alleen ik zou niet weten hoe eraan beginnen.
of wel updaten via multiloader. maar daar begrijp ik ook niets van
denk dat het voor mij tijd word om mijn wave terug standaard te zetten op zijn duitse firmware. alleen ik zou niet weten hoe eraan beginnen.
of wel updaten via multiloader. maar daar begrijp ik ook niets van
kint messenger gratis zie ik net!
msn, google talk... yahoo. aim...
http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000531037
msn, google talk... yahoo. aim...
http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000531037
[ Voor 35% gewijzigd door c4coupe op 19-07-2011 15:27 ]
Heb `m ook binnen: S8500XXKF3/S8500XENJL1
Behalve wat nieuwe icoontjes(volgens mij) lijkt mijn display sneller te werken.
Voor de rest nog niets nieuws ontdekt...
Behalve wat nieuwe icoontjes(volgens mij) lijkt mijn display sneller te werken.
Voor de rest nog niets nieuws ontdekt...
Heb mijn toestel inmiddels ook succesvol geupdate naar de laatste firmware versie zonder problemen.
@c4coupe Thx voor de tip! Heb hem erop gezet
@sjowij Volgens mij had ik dat ooit ook een keer gehad. Ik had het opgelost zonder een hard reset uit te voeren, alleen weet ik niet meer wat ik gedaan had. Het is terug te vinden in deze topic ergens
Als je er niet uit komt, biedt een hard reset de oplossing.
@c4coupe Thx voor de tip! Heb hem erop gezet
@sjowij Volgens mij had ik dat ooit ook een keer gehad. Ik had het opgelost zonder een hard reset uit te voeren, alleen weet ik niet meer wat ik gedaan had. Het is terug te vinden in deze topic ergens
Zou iemand kunnen kijken of zijn/haar wave via Fota geupate kan worden, deze optie zit erin sinds JL2, maar dit is de officiele nieuwe release sinds oktober. Uit mijn hoofd is deze te vinden in het hoofdmenu en dan bij "about/over"
Mijn toestel is ter RMA aangeboden (usb probleem), kan het helaas zelf niet testen.
Mijn toestel is ter RMA aangeboden (usb probleem), kan het helaas zelf niet testen.
[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 20-07-2011 00:14 ]
@Kiswum
Jij bedoelt bij Instellingen>Over het toestel ?
Daar kun je kiezen uit:
Systeem info
Divx VOD
Open source-licenties
Bij Systeeminfo staat i.i.g. niets over Fota...
Maar misschien bedoel jij iets anders?
Jij bedoelt bij Instellingen>Over het toestel ?
Daar kun je kiezen uit:
Systeem info
Divx VOD
Open source-licenties
Bij Systeeminfo staat i.i.g. niets over Fota...
Maar misschien bedoel jij iets anders?
Ik heb het geprobeerd met Wifi en gewoon 3G maar hij zegt dat er geen update beschikbaar is.Kiswum schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 00:13:
Zou iemand kunnen kijken of zijn/haar wave via Fota geupate kan worden, deze optie zit erin sinds JL2, maar dit is de officiele nieuwe release sinds oktober. Uit mijn hoofd is deze te vinden in het hoofdmenu en dan bij "about/over"
Huidige firmware: XXJL2
@jcm800, hij bedoelt gewoon de optie software-update bij instellingen.
Welke firmware versie heb je dan?jcm800 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:42:
Bij instellingen?
Daar heb ik die optie niet...
Vreemd?
Dan zou het inderdaad kunnen dat die functie eruit is gehaald, functie heeft nooit goed gewerkt volgens mij..
Goed nieuws: Bada 2.0 voor S8500, later vandaag (21:00 uur), versie: S8500XPKG5.
Link: Klik hier!
[ Voor 3% gewijzigd door Toppertje op 20-07-2011 16:35 ]
Verwijderd
Nouw
ik krijg geen pop-upgrade melding met die ouwe KIES.
Hebben julie dat met de nieuwste Kies geupgrade? Ben ook nog op xxjl2 en de kies74_45
Hebben julie dat met de nieuwste Kies geupgrade? Ben ook nog op xxjl2 en de kies74_45
2.0 gaat nog niet via Kies neem ik aan.
Andere manieren gaan mijn pet te boven helaas
@jaytang,i.d.d. via de laatste Kies...
@jaytang,i.d.d. via de laatste Kies...
[ Voor 19% gewijzigd door jcm800 op 20-07-2011 16:38 ]
Uiteraard, maar ik denk dat hij gewoon deze bedoelt: S8500XXKF3/S8500XENJL1.jcm800 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:37:
2.0 gaat nog niet via Kies neem ik aan.
Nou nou nou, wat een geklaag zeg. Heb ik soms mazzel met mijn Wave II, want ik heb nog nooit problemen gehad met updaten, verbinden aan de PC etc. etc.
Het enige wat niet lekker werkte was de facebook app, maar sinds de laatste firmware update heb ik daar ook geen last meer van. Al met al ben ik nog steeds erg tevreden over de Wave II.
Weet iemand of er een app is waarmee je audio/video opnamen kan maken en je het opnamevolume kan regelen?
Als ik met m`n band opnamen probeer te maken in de oefenruimte krijg ik èèn geluidsbrij...
Als het opnamevolume te regelen zou zijn denk ik dat er toch iets beters van te maken zou zijn als dit.
Als ik met m`n band opnamen probeer te maken in de oefenruimte krijg ik èèn geluidsbrij...
Als het opnamevolume te regelen zou zijn denk ik dat er toch iets beters van te maken zou zijn als dit.
Toppertje schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:32:
[...]
Dan zou het inderdaad kunnen dat die functie eruit is gehaald, functie heeft nooit goed gewerkt volgens mij..
Goed nieuws: Bada 2.0 voor S8500, later vandaag (21:00 uur), versie: S8500XPKG5.
Link: Klik hier!
Nu nog wachten tot Samsung hem officieel uitrolt.
Heb net mijn video geupload, bada 2.0 draaiend op Samsung Wave:
YouTube: bada2 0 - YouTube
YouTube: bada2 0 - YouTube
Het werkt weer lekker met het updaten van mn wave via Kies...
Noodherstel voor de zoveelste keer
Noodherstel voor de zoveelste keer

[ Voor 42% gewijzigd door Toppertje op 20-07-2011 23:58 ]
Idd...Mag z.s.m. wat mij betreftAmps schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:33:
[...]
![]()
Nu nog wachten tot Samsung hem officieel uitrolt.
laatste tijd belachellijk veel de melding > onvoldoende geheugen, kan de toepassing niet starten.
dit terwijl ik een stomme sms open... ( staat voor de rest niks open )
startscherm en widgets is het enige dat openstaat. en deze sluit ik niet want zonder widgets is het maar saaie phone...
iemand idee?
startscherm en widgets is het enige dat openstaat. en deze sluit ik niet want zonder widgets is het maar saaie phone...
iemand idee?
[ Voor 5% gewijzigd door c4coupe op 21-07-2011 17:55 ]
Hard reset..?c4coupe schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:55:
laatste tijd belachellijk veel de melding > onvoldoende geheugen, kan de toepassing niet starten.
iemand idee?
Of gewoon Bada 2.0 installeren
ik lees wat teveel problemen van die bada 2. ik wacht wel op officiele.
maar ik moet wel gaan flashen via multiloader denk ik.
ik wil terug naar mijn standaard FW ( welke weet ik zelfs al niet meer ) en ik geraak niet terug ( om daarna via KIES gewoon weer te kunnen updaten. )
mijn FW version eindigt op DBT ( duits )
de rest weet ik niet.
maar ik moet wel gaan flashen via multiloader denk ik.
ik wil terug naar mijn standaard FW ( welke weet ik zelfs al niet meer ) en ik geraak niet terug ( om daarna via KIES gewoon weer te kunnen updaten. )
mijn FW version eindigt op DBT ( duits )
de rest weet ik niet.
Verwijderd
@sjowij: Ik had hetzelfde probleem.Gek genoeg was mijn interne geheugen voldoende leeg.
Cookies verwijderen & internet buffer leegmaken.
Nu loopt de update door (en met een beetje mazzel tot het einde).
Gelukt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 13:42 . Reden: Voortgang update ]
btw, nog vraagje. heb eindelijk mijn bleuthoot in orde gekregen. ik kan bestanden van pc naar gsm sturen, maar niet omgekeerd.
terwijl ik beide toestellen elkaars goedkeuring heb gegeven.
iemand idee wat ik fout doe?
gevonden. ( OOPS )
terwijl ik beide toestellen elkaars goedkeuring heb gegeven.
iemand idee wat ik fout doe?
gevonden. ( OOPS )
[ Voor 4% gewijzigd door c4coupe op 22-07-2011 18:38 ]
Bedankt voor het testen van de FOTA, blijkbaar werkt dat dus zelfs niet met officiele updates.
Klopt inderdaad, ik heb de functie wel zien zitten in bada 2.0, of het werkt kan ik natuurlijk nog niet zeggenKiswum schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:36:
Bedankt voor het testen van de FOTA, blijkbaar werkt dat dus zelfs niet met officiele updates.
Aan de ene kant lijkt de Wave sneller te werken met S8500XXKF3/S8500XENJL1 maar krijg wel ongeveer elke dag (en soms meerdere keren per dag)de melding "Interne serverfout" .Na een soft reset werkt `t weer...
Verwijderd
Ik heb ook geprobeerd te update... Mislukt, en heel veel noodhersteldingen gedaan.
Toen het wel was gelukt, zette ik m aan maar zag eerst een soort van symbool dat mijn telefoon niet aan de computer was gekoppeld. Om vervolgens wel aan te gaan. En ik zag dat de update wel was gelukt. Mooi.
Maar nu was mijn batterij bijna leeg, uitgezet en nu ik m aan wil zetten, krijg ik alleen maar een symbool te zien dat ie niet aan de computer is aangesloten.
Heb ik nu een probleem? Iemand anders dit al gehad? En kan nu mijn datakabel niet vinden. Zou dat het wel oplossen en kan ik nog iets doen om het in te toekomst te voorkomen en eventueel nu al te omzeilen?
Hoop dat iemand kan helpen.
Toen het wel was gelukt, zette ik m aan maar zag eerst een soort van symbool dat mijn telefoon niet aan de computer was gekoppeld. Om vervolgens wel aan te gaan. En ik zag dat de update wel was gelukt. Mooi.
Maar nu was mijn batterij bijna leeg, uitgezet en nu ik m aan wil zetten, krijg ik alleen maar een symbool te zien dat ie niet aan de computer is aangesloten.
Heb ik nu een probleem? Iemand anders dit al gehad? En kan nu mijn datakabel niet vinden. Zou dat het wel oplossen en kan ik nog iets doen om het in te toekomst te voorkomen en eventueel nu al te omzeilen?
Was je batterij wel helemaal opgeladen toen je met het updaten begon??Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:43:
Ik heb ook geprobeerd te update... Mislukt, en heel veel noodhersteldingen gedaan.
Verwijderd
Ja, batterij was volledig opgeladen toen ik aan de update begon. Dat had ik hier al ergens gelezen. En hij was ook gelukt uiteindelijk, want kon niet meer updaten. Alleen ik snap niet dat ik m nu aan de computer zou moeten hangen om m aan te zetten...Toppertje schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:56:
[...]
Was je batterij wel helemaal opgeladen toen je met het updaten begon??
Verwijderd
Ik ook man fucking nood herstel 5 x toegepast met die nieuwe Kies en maar aangeven dat mijn toestel fw problemen heeft en naar samsung center moet gaan raadplegen,What een mest ik heb nu ook een wave in coma,Ik ga dalijk naar vodafone city point ,dammed
Verwijderd
Daar heb ik dus niet zo veel zin in, ben je m weer een week of 2 kwijt. En alles is gewoon eraf. Is vast wel iemand hier die wat "leukere" oplossing heeft...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:19:
Ik ook man fucking nood herstel 5 x toegepast met die nieuwe Kies en maar aangeven dat mijn toestel fw problemen heeft en naar samsung center moet gaan raadplegen,What een mest ik heb nu ook een wave in coma,Ik ga dalijk naar vodafone city point ,dammed
Toen bij mij de update na wel 30 keer noodherstel was mislukt heb ik geflashed naar Bada 2.0. Je kunt hem zelf ook gewoon flashen, naar de firmware die je zelf wilt.
Ja, blijven proberen...Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:21:
[...]
Is vast wel iemand hier die wat "leukere" oplossing heeft...
Verwijderd
En ja hoor de vodafoneservicecenter heeft me wave geflash met multyloader ,back to 1.2 bada als me laatste versie xxjl2 in schone stal zonder verotte hooi alles spik en span en nog geen ram error en bugs te bekenne zelf de IM app is orgineler en flexibeler geworden die niet mijn pc thuis laat afmelden als ik op wave aanmeld, veel moeite om alle apps weer terug te setten en scrol werk ,Yiaksss,,Is indd treu als je lang geen HR doet zit die vol met ouwe bugs broken bits and peaces vermengd met de updated fw,Nu nog de Kies volledig opschone en instaleren.
Meerdere malen gedaan, zonder resultaat. Blijf alsmaar dezelfde melding krijgen: "Voor de upgrade is 13 MB extra ruimte nodig voor systeembestanden. Verwijder overbodige systeembestanden."Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:32:
@sjowij: Ik had hetzelfde probleem.Gek genoeg was mijn interne geheugen voldoende leeg.
Gelukt!
'k Word er gek van.
Iemand nog tips?
Verwijderd
Ja, kabeltje gevonden en hij ging weer in een keer aan.
Denk misschien kan ik nog wat updaten, om te zorgen dat alles wel goed werkt. Niet dus.
Denk even testen of t dan in elk geval over is... Nee, elke keer als mijn telefoon uit is, moet ie aan de computer zijn aangesloten voor die aangaat...
Zou t helpen om m te hard resetten? Kun je dan alle belangrijke dingen back upen? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dat kan. Maar zijn dan alle belangrijke/persoonlijke dingen bewaard?
Ben blij dat ie het in elk geval doet.
Denk misschien kan ik nog wat updaten, om te zorgen dat alles wel goed werkt. Niet dus.
Denk even testen of t dan in elk geval over is... Nee, elke keer als mijn telefoon uit is, moet ie aan de computer zijn aangesloten voor die aangaat...
Zou t helpen om m te hard resetten? Kun je dan alle belangrijke dingen back upen? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je dat kan. Maar zijn dan alle belangrijke/persoonlijke dingen bewaard?
Ben blij dat ie het in elk geval doet.
Mijn mond is weer eens te groot geweest met dat ik nooit problemen had. Mijn Kies weigert zichzelf te updaten. Ik heb denk ik de update wel al 10 keer gedownload, maar iedere keer als Kies zichzelf opnieuw opstart klaagt het weer dat er een update beschikbaar is. Vervelende is dat ik nu niet in de app-store kan komen. Ik heb Kies al een volledig geherinstalleerd, maar helaas pindakaas. Zijn er nog tips & tricks om toch Kies te kunnen updaten.
Ik heb vandaag even met een HTC Desire HD gespeeld en man wat is dat internet snel daarop (met dezelfde provider en hetzelfde abonnement). Het laden van een pagina en een beetje surfen gaan zoooooveel sneller. Weten degenen die BADA 2.0 erop hebben of ze daar ook iets aan hebben gedaan bij de browser? Ik meen dat het in ieder geval dolphin 3.0 wordt?
Zit inderdaad een nieuwe versie van Dolphin op, ik merkte niet egt verschil ten op zichte van de huidige versie van dolphin, echter het is een Beta van Bada 2.0, dus er zijn meerdere dingen die niet/niet goed werken.maasros schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:06:
Ik heb vandaag even met een HTC Desire HD gespeeld en man wat is dat internet snel daarop (met dezelfde provider en hetzelfde abonnement). Het laden van een pagina en een beetje surfen gaan zoooooveel sneller. Weten degenen die BADA 2.0 erop hebben of ze daar ook iets aan hebben gedaan bij de browser? Ik meen dat het in ieder geval dolphin 3.0 wordt?
Dit topic is gesloten.