*2767*3855# uit de eerst blz is de factory reset? wordt aangegeven dat het op eigen risico is, iemand al ervaring mee?
Ja ik, en het is gewoon een hard reset.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:26:
*2767*3855# uit de eerst blz is de factory reset? wordt aangegeven dat het op eigen risico is, iemand al ervaring mee?
De disclaimer heb ik bij voorbaat geplaatst mocht er complicaties optreden die niet voorzien zijn.
Verwijderd
Kijk maar eens in je handleiding, op pagina 95 staat alles duidelijk uitgelegdVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:10:
Als ik mijn alarm wil opzetten gaat die niet af???!!!!
Weet iemand die mij hier mee kan helpen?
Alvast bedankt
xXx
Mijn toestel begint echt steeds vreemder te doen. Telkens komen e-mails terug in de inbox die zijn gewist (bekend probleem geloof ik), het toestel gaat soms uit zichzelf "ook tijdens gebruik" op slot of gaat juist niet meer op slot (verlichting uit, maar niet op slot). Facebook is, na een mislukte update, verdwenen uit het hoofdmenu. En het leukste van alles... Ik krijg met geen mogelijkheid het toestel verbonden met KIES. Het is opzich een fijn toestel, maar ik zou niet weten hoe ik het bovenstaande moet oplossen...
Dat is idd een bug dat met de laatste firmware mee is gekomen. Ik had daar al last van vanaf dag 1 na de laatste firmware update. Er valt niet veel aan te doen. Misschien dat dit opgelost wordt in een update die ooit (?) nog eens komt. Voor nu heb ik wel een methode om, als het gebeurt, het vergrendeling weer te laten werken. Namelijk door de vergrendel knop paar keer in te drukken, wisselend met lang inhouden etc. Dan zal het toestel weer terug in het vergrendelschermpje springen.W84 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:45:
het toestel gaat soms uit zichzelf "ook tijdens gebruik" op slot of gaat juist niet meer op slot (verlichting uit, maar niet op slot).
Wat je kunt doen is een klachtmailtje sturen naar Samsung. Niet dat het veel helpt, maar ik denk toch dat de kleine beetjes helpen.
Zoals ik al eerder duidelijk had gemaakt, maak ik mij niet meer erg druk om het toestel. Ik gebruik hem nauwelijks tegenwoorden, nu ik een iPod Touch heb.
Verwijderd
Het probleem met de verdwenen facebook-app had ik ook.(zoals vele anderen) Sinds gisteren is hij terug te installeren via Samsung Apps. Hij komt binnen als een update.W84 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:45:
Mijn toestel begint echt steeds vreemder te doen. Telkens komen e-mails terug in de inbox die zijn gewist (bekend probleem geloof ik), het toestel gaat soms uit zichzelf "ook tijdens gebruik" op slot of gaat juist niet meer op slot (verlichting uit, maar niet op slot). Facebook is, na een mislukte update, verdwenen uit het hoofdmenu. En het leukste van alles... Ik krijg met geen mogelijkheid het toestel verbonden met KIES. Het is opzich een fijn toestel, maar ik zou niet weten hoe ik het bovenstaande moet oplossen...
Verwijderd
Heb het gevondenVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:52:
[...]
Kijk maar eens in je handleiding, op pagina 95 staat alles duidelijk uitgelegd
Verwijderd
telefoon waarbij het sms venster en emailvenster niet meer opent"
hard reset gedaan; geen oplossing, zelfs het thema (niet origineel samsung) staat er gewoon nog op.
Firmware update gedaan, idem dito.
dus samsung help desk gebeld: wat blijkt" doe maar een harde rest" ja dat had ik al gedaan. "Goed mevrouw, dan moet ie toch opgestuurd worden"...... baal.
en nu dan, ben ik mn toestel kwijt voor twee weken.... is er echt niet iemand die dit zelfde heeft gehad?
gr christa
hard reset gedaan; geen oplossing, zelfs het thema (niet origineel samsung) staat er gewoon nog op.
dus samsung help desk gebeld: wat blijkt" doe maar een harde rest" ja dat had ik al gedaan. "Goed mevrouw, dan moet ie toch opgestuurd worden"...... baal.
en nu dan, ben ik mn toestel kwijt voor twee weken.... is er echt niet iemand die dit zelfde heeft gehad?
gr christa
Normaal gesproken kijken mensen terug bij de laatste reactie of 1-4 pagina's terug in de historie, maar ik ben de beroerste nietVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:20:
[...]
Hallo Kiswum, heb je nog gekeken hoe je in Sygic for bada een andere landkaart kan toevoegen?
Kiswum in "Samsung Wave S8500"
Laat maar weten of dat de info is die je nodig had.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Ik heb jouw instructies eerst gelezen, daar niet van.Kiswum schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:25:
[...]
Normaal gesproken kijken mensen terug bij de laatste reactie of 1-4 pagina's terug in de historie, maar ik ben de beroerste niet
Kiswum in "Samsung Wave S8500"
Laat maar weten of dat de info is die je nodig had.
Wat ik wilde proberen, is naast de aangekochte kaart van Nederland een reeds eerder gebruikte kaart van Duitsland, die ik indertijd voor mijn Omnia tbv Sygic for Mobile had gedownload, bij de Wave erbij te doen.
Maar toen ik dat had gekopiëerd, wilde Sygic niet meer opstarten.
Waarschijnlijk zal er een configuratie nodig zijn, maar daar ben ik niet zo in thuis.
Weet jij of iemand anders daar een oplossing vooor?
Waarschijnlijk moet die map worden geregistreerd, want je hebt momenteel alleen een licentie voor de NL map. Ik kan hier niet al te veel over uitwijden, want dat is hacken met software. Er zullen vast wel sites zijn waar dit staat beschreven.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:24:
[...]
Ik heb jouw instructies eerst gelezen, daar niet van.
Wat ik wilde proberen, is naast de aangekochte kaart van Nederland een reeds eerder gebruikte kaart van Duitsland, die ik indertijd voor mijn Omnia tbv Sygic for Mobile had gedownload, bij de Wave erbij te doen.
Maar toen ik dat had gekopiëerd, wilde Sygic niet meer opstarten.
Waarschijnlijk zal er een configuratie nodig zijn, maar daar ben ik niet zo in thuis.
Weet jij of iemand anders daar een oplossing vooor?
Is er al zicht op een echte Teletekst applicatie? Aangezien de NOS wel ietwat aan publiciteit doet..
Vandaag weer even telefoon aan de PC gehangen om te kijken of er updates beschikbaar waren. Resultaat, geen updates. Duurt wel erg lang met Samsung, maarja, kon je wel verwachten van hun.
Heb afgelopen week een update van VLC remote ontvangen via Samsung Apps,sindsdien krijg ik de melding "connection lost " en werkt hij dus niet meer
Meer mensen hier last van of een oplossing gevonden?
Verwijderd
Gisteren wilde ik mijn wave op trillen zetten, omdat het nogal rumoerig was waar ik naartoe ging, maar ik kreeg hem niet op trillen, ondanks alle instellingen waar trillen bijstaat.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Verwijderd
Ja ik heb er ook last van na die update,Maar is opgelost ,Zo te zien is die betreffende PC client IP nummer bij mij met een waarde Gestegen ,Dubbel checkt it,Confirmd and change it....zie ook bij de opstart Bcontrol IP nr is ook veranderd wat resulteerd dat die tegelijker tijd ook niet meer deed,Ik heb het veranderd en het werk weer Bijde appsjcm800 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:27:
Heb afgelopen week een update van VLC remote ontvangen via Samsung Apps,sindsdien krijg ik de melding "connection lost " en werkt hij dus niet meerMeer mensen hier last van of een oplossing gevonden?
Verwijderd
Kijk maar in uw handleiding staat alles op!Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:05:
Gisteren wilde ik mijn wave op trillen zetten, omdat het nogal rumoerig was waar ik naartoe ging, maar ik kreeg hem niet op trillen, ondanks alle instellingen waar trillen bijstaat.
Iemand een idee?
Verwijderd
Sorry hoor, maar daar kijk ik altijd als eerste naar, maar ondanks alle uitleg trilt hij niet, welke instelling ik ook probeer.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:46:
[...]
Kijk maar in uw handleiding staat alles op!
Ik heb ook de app "Vibrator" gedownload en ook daarmee trilt hij niet.
Dan denk ik dat jouw trilfunctie kapot is. Het motortje is kapot of, als het uberhaupt mogelijk is, losgeschoten/losgekoppeld. Denk niet dat je er veel aan kan doen behalve opsturen.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:50:
[...]
Sorry hoor, maar daar kijk ik altijd als eerste naar, maar ondanks alle uitleg trilt hij niet, welke instelling ik ook probeer.
Verwijderd
Bedankt Amps, ik denk dat ik het dan maar zonder ga doen, had het al die tijd toch niet gemist.Amps schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:51:
[...]
Dan denk ik dat jouw trilfunctie kapot is. Het motortje is kapot of, als het uberhaupt mogelijk is, losgeschoten/losgekoppeld. Denk niet dat je er veel aan kan doen behalve opsturen.
je kan ook eens zien door deze code te bellen (zie ook pagina 1 hier)Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:50:
[...]
Sorry hoor, maar daar kijk ik altijd als eerste naar, maar ondanks alle uitleg trilt hij niet, welke instelling ik ook probeer.
*#197328640# (Interne instellingen)
dan optie [4] Device en vervolgens optie [1] Vibration test
hier zie je dan instelling van het motortje om te vibreren
Opgelet, zoals aangegeven op pagina 1 is dit op eigen risico.
heb je een hard reset gedaan via de instellingen in het menu of door volgende code te bellen *2767*3855#Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:55:
telefoon waarbij het sms venster en emailvenster niet meer opent"
gr christa
met die laatste zet hij echt alles terug naar fabrieksinstelling, die harde reset via de instellingen is blijkbaar nog iets verschillend daarin ...
Verwijderd
"heb je een hard reset gedaan via de instellingen in het menu of door volgende code te bellen *2767*3855#
met die laatste zet hij echt alles terug naar fabrieksinstelling, die harde reset via de instellingen is blijkbaar nog iets verschillend daarin .."
Ik heb de hard reset gedaan met de code die je noemt. Hielp niks, zelfs het originele samsung thema kwam er niet mee terug. Nu geeft dit niks. Ik heb het toestel opgestuurd en het lijkt erop of ik het eind komende week weer terug heb, ik weet niet wat er mis was, ik hoop natuurlijk dat ie het weer naar behoren doet...
laat het wel weten!
gr. Christa
met die laatste zet hij echt alles terug naar fabrieksinstelling, die harde reset via de instellingen is blijkbaar nog iets verschillend daarin .."
Ik heb de hard reset gedaan met de code die je noemt. Hielp niks, zelfs het originele samsung thema kwam er niet mee terug. Nu geeft dit niks. Ik heb het toestel opgestuurd en het lijkt erop of ik het eind komende week weer terug heb, ik weet niet wat er mis was, ik hoop natuurlijk dat ie het weer naar behoren doet...
laat het wel weten!
gr. Christa
Verwijderd
Bedankt voor je hulp, maar het heeft niks opgeleverd.J0ch3nK schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:43:
[...]
je kan ook eens zien door deze code te bellen (zie ook pagina 1 hier)
*#197328640# (Interne instellingen)
dan optie \[4] Device en vervolgens optie \[1] Vibration test
hier zie je dan instelling van het motortje om te vibreren
Opgelet, zoals aangegeven op pagina 1 is dit op eigen risico.
Het toestel is gisteren opgehaald voor reparatie, omdat de garantie nog 2 weken geldig is.
Moet het nu weer met mijn oude Omnia doen, want het leentoestel, een HTC Touchpro, bevalt mij totaal niet.
volgens mij omdat je bij Mobistar via een proxy surft, ik heb vandaag de test gedaan met een Proximus SIM van men werk en alles werkt perfect. bij hun internet instellingen staat wel geen proxy ingevuld ...c4coupe schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:59:
ik begrijp eigenlijk niet hoe dit provider gebonden kan zijn. internet enzo werkt toch.
bizar.
heb dus een "klacht"mailtje gedaan naar Mobi, benieuwd of er een reactie op gaat komen ?

bedankt om dit te testen. moest je meer nieuws hebben mag je dit hier posten.
bedankt!
mvg Kristof.
bedankt!
mvg Kristof.
't was maanden een mysterie
dat het door zo'n simpel dingetje kon komen...
Zo gisteren de Marktplaats app gedownload, vind het een zeer leuke app die goed werkt. Mocht je veel op marktplaats zitten dan is dit zeker een aanrader!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Zozo, binnen 1 week mijn Wave weer terug van de reparatie afdeling. Trilfunctie doet het weer.
Heb nu alleen een ander probleem.
Ik krijg mijn laatst gekochte Sygic Mobile Maps Benelux niet meer te zien, laat staan geïnstalleerd.
Heb reeds een bericht richting Samsung Apps gestuurd.
Edit: Probleem opgelost, had nl. de verkeerde kaart in de Wave gestopt.
Heb nu alleen een ander probleem.
Ik krijg mijn laatst gekochte Sygic Mobile Maps Benelux niet meer te zien, laat staan geïnstalleerd.
Heb reeds een bericht richting Samsung Apps gestuurd.
Edit: Probleem opgelost, had nl. de verkeerde kaart in de Wave gestopt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 21:21 ]
Ik heb sinds vandaag een S8500 en heb het toestel van mijn moeder overgenomen. Ik heb eerst een factory reset uitgevoerd. Vervolgens heb ik kies geinstalleerd met alle updates.
Mijn toestel word herkend en het synchroniseren, media toevoegen en applicaties installeren gaan perfect. Maar wanneer ik de firmware van het pokkeding wil upgraden krijg ik rechtsonderaan eerst de melding 'Connection lost' en vervolgens de melding 'failed to acquire permission samsung GT-8500 administrator' waardoor ik dus niet kan upgraden.
Dit probleem heb ik op twee computers. Win7 Enterprise 64bit en Win XP Pro 32bit.
Versie van mijn telefoon: S8500XXJI3/S8500XENJH2
Mijn excuses als dit probleem al eerder is voorgekomen maar ik heb niks kunnen vinden in dit topic (en google).
Mijn toestel word herkend en het synchroniseren, media toevoegen en applicaties installeren gaan perfect. Maar wanneer ik de firmware van het pokkeding wil upgraden krijg ik rechtsonderaan eerst de melding 'Connection lost' en vervolgens de melding 'failed to acquire permission samsung GT-8500 administrator' waardoor ik dus niet kan upgraden.
Dit probleem heb ik op twee computers. Win7 Enterprise 64bit en Win XP Pro 32bit.
Versie van mijn telefoon: S8500XXJI3/S8500XENJH2
Mijn excuses als dit probleem al eerder is voorgekomen maar ik heb niks kunnen vinden in dit topic (en google).
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
The Dolf, kun je Kies opstarten als Administrator of inloggen als Administrator?
Mocht dat niet werken, dan kun je jezelf alle rechten geven op de map Samsung.
Het klinkt als een rechtenprobleem in Windows.
Ik heb het al anders opgelost. Ik had de software gedownload van de wave pagina. Daar staat dus verie 1.5 en als ik die automatisch update naar 2.0 ontstaan allerlei problemen blijkbaar.Kiswum schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 08:36:
The Dolf, kun je Kies opstarten als Administrator of inloggen als Administrator?
Als ik meteen versie 2.0 installeer dan heb ik geen probleem.
Toch bedankt voor de hulp.
Gezocht!
Router
Verwijderd
problemen met steeds weerkerende mails is opgelost!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:12:
heb ik al gecheckt, maar in het begin waren er veel sneller updates, nu ist al een paar maanden geleden...ik dacht al dat het aan mijne kies zou liggen..
kheb van telenet een nieuwe simkaart gekregen + allerhande instellingen
nu werkt het weer zoals het hoort
raar maar ik klaag niet.
Verwijderd
iemand een idee hoe ik die bada 1.2 met swype erop krijg?
In nederland kunnen ze updaten naar deze firmware.
van
S8500XXJH3/S8500XENJH2
naar
S8500XXJI2/S8500XENJH2
mijn toestel staat op
S8500XXJH3/S8500XENJH2
en kan ik niet updaten.
Ik ben zelf van belgie! dus heb ik zeker een nederlandse toestel, kan ik dit mss in een belgisch toestel veranderen met al dat mulitloader ofzu en heb nu KIES 2.0 maar die zegt dat mijn gsm niet kan bijgewerkt worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
EDIT:
Ik merk juist dat ik toch XEB dus dit moet dan wel belgisch zijn, maar op kies staat er steeds dat deze apparaat niet bijgewerkt kan worden en mijn systeem zit nog op 1.0.2? hoe kan ik updaten op kies 2.0 lukt dit niet
In nederland kunnen ze updaten naar deze firmware.
van
S8500XXJH3/S8500XENJH2
naar
S8500XXJI2/S8500XENJH2
mijn toestel staat op
S8500XXJH3/S8500XENJH2
en kan ik niet updaten.
Ik ben zelf van belgie! dus heb ik zeker een nederlandse toestel, kan ik dit mss in een belgisch toestel veranderen met al dat mulitloader ofzu en heb nu KIES 2.0 maar die zegt dat mijn gsm niet kan bijgewerkt worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
EDIT:
Ik merk juist dat ik toch XEB dus dit moet dan wel belgisch zijn, maar op kies staat er steeds dat deze apparaat niet bijgewerkt kan worden en mijn systeem zit nog op 1.0.2? hoe kan ik updaten op kies 2.0 lukt dit niet
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 18:44 ]
Verwijderd
www.google.nl
Update my phone to bada 1.2
of check ff mn naam op google lol.
KIES werkt heel vaak niet
Verwijderd
En hoe kan ik via samfirmware downloaden? ik vind de link niet zodat ik deze kan downloaden en wat na downloaden moet ik multiloader gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:49:
www.google.nl
Er staat zowel als in dit topic als op samfirmware genoeg info/handleidingen die je nodig hebt om multiloader te gebruiken, zoek dus gewoon even verder dan je neus lang is. denk er wel om dat multiloader gebruiken voor de eigen risico is, en dat de kans bestaat dat het misgaat... garantie verliest etc.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:15:
[...]
En hoe kan ik via samfirmware downloaden? ik vind de link niet zodat ik deze kan downloaden en wat na downloaden moet ik multiloader gebruiken?
Verwijderd
Toppertje en Samfirmware ik bedank jullie van harte alles liep perfect heel erg bedankt voor nuttige informatie!!!!Toppertje schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:38:
[...]
Er staat zowel als in dit topic als op samfirmware genoeg info/handleidingen die je nodig hebt om multiloader te gebruiken, zoek dus gewoon even verder dan je neus lang is. denk er wel om dat multiloader gebruiken voor de eigen risico is, en dat de kans bestaat dat het misgaat... garantie verliest etc.
Ik heb de knoop doorgehakt en mijn toestel vandaag opgestuurd naar T-Mobile.
Sinds lange tijd kon ik van de een op andere dag geen verbinding meer maken met diverse pc's met div. Kies versies.
Ik moet nu even werken met mijn Nokia N82, maar ik hoop dat ik mijn toestel weer snel terug heb. Aangezien hier meerdere mensen het toestel hebben verstuurd en binnen 2 weken terug hadden, durf ik de gok aan en mijn mooie apparaatje even te moeten missen.
Waarschijnlijk ben ik de eerste die het voor elkaar heeft gekregen om een defecte usb poort te krijgen, gelukkig werkte het opladen nog wel goed via de usbpoort
Sinds lange tijd kon ik van de een op andere dag geen verbinding meer maken met diverse pc's met div. Kies versies.
Ik moet nu even werken met mijn Nokia N82, maar ik hoop dat ik mijn toestel weer snel terug heb. Aangezien hier meerdere mensen het toestel hebben verstuurd en binnen 2 weken terug hadden, durf ik de gok aan en mijn mooie apparaatje even te moeten missen.
Waarschijnlijk ben ik de eerste die het voor elkaar heeft gekregen om een defecte usb poort te krijgen, gelukkig werkte het opladen nog wel goed via de usbpoort
kan iemand me hier helpen hoe ik bestanden kan overzetten via simpelweg WIFI.
dus knippen en plakken via WIFI ipv die datakabel altijd....
Wifi geen idee? Maar bluetooth is wel een eitje! Neem aan dat je wel bluetooth op je laptop/pc hebt zitten? Gewoon kopieren via --> bluetooth
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
geen laptop ( desktop ), dus geen bluetooth.
[ Voor 5% gewijzigd door c4coupe op 20-05-2011 18:52 ]
Voor een paar duiten (10 euro ongeveer denk ik) heb je al een bluetooth usb stick
Volgens mij kun je DLNA gebruiken, maar je kan dan volgens mij allen lezen en niet schrijven. Datakabel is dus het enige zonder extra kosten van een BT stickc4coupe schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:07:
ja BT stick kopen voor enkel en alleen dit doe ik niet. Niet dat 10 € veel geld is.
heb hier BT stick liggen, maar werkt niet onder vista/windows 7 en de xp drivers doen het niet...
heb hier BT stick liggen, maar werkt niet onder vista/windows 7 en de xp drivers doen het niet...
Liggen de ontwikkelingen voor bada OS bij Samsung vast ofzo? Het duurt mij wel erg lang voor een update. Januari was de laatste en op mijn kalender is het al bijna juni.
Het zou toch niet zo zijn dat bada OS uitloopt tot een fiasco, net als bij de i8910 HD met Symbian...
Het zou toch niet zo zijn dat bada OS uitloopt tot een fiasco, net als bij de i8910 HD met Symbian...
Wat is het probleem dan?c4coupe schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:30:
ja BT stick kopen voor enkel en alleen dit doe ik niet. Niet dat 10 € veel geld is.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
De ontwikkelingen lopen gewoon door. Bada 2.0 wordt hopelijk ooit nog uitgerold.Amps schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:12:
Liggen de ontwikkelingen voor bada OS bij Samsung vast ofzo? Het duurt mij wel erg lang voor een update. Januari was de laatste en op mijn kalender is het al bijna juni.
Verder is de laatst onofficiële release uit maart: S8500XEKC2. Ik denk dat Samsung niet veel meer te veranderen heeft kan en daardoor gebruikers niet elke 2 maanden updaten. Het kan goed dat men daar gewoon wacht totdat 2.0 uit is. (Ik werk weer even op mijn oude N82 en het geheugenmanagement is hierop veel beter geregeld. In Opera kan ik bijvoorbeeld meer dan 15 tabs aan en bij de Wave is dit maximaal 5 tabs.)
[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 23-05-2011 08:48 . Reden: geheugenmanagement ]
lijkt me toch vrij logisch in mijn post?
ik zeg dat ik een BT stick thuis heb. Deze werkt niet onder windows Vista en/of windows 7. enkel op XP. als ik deze dan installeer als XP ( wat mogelijk is ), werkt hij nog niet. dus simpel gezegd, dat ding werkt niet op mijn pc, of op men vader zijn laptop. terwijl het vroeger onder XP probleemloos werkte....
heb je de toepassing PC Share Manager van samsung al geprobeerdc4coupe schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:07:
weet niet of de link mag, mijn excuses dan alvast
http://www.samsungwavefor...r-for-sharing-media-file/
[ Voor 17% gewijzigd door J0ch3nK op 23-05-2011 12:12 ]
thx, ben er met bezig geweest. Maar dat is chinees voor meJ0ch3nK schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:10:
[...]
heb je de toepassing PC Share Manager van samsung al geprobeerd
weet niet of de link mag, mijn excuses dan alvast
http://www.samsungwavefor...r-for-sharing-media-file/
Nee, de ontwikkelingen liggen niet stil. Samsung is bezig met bada 2.0. Samsung zal oa voor de Wave en de Wave II bada 2.0 uitbrengen. Tot 2.0 zal er echter geen grote updates meer worden uitgebracht, wellicht dat er nog 1 minor update komt via Kies. Dus je zal het momenteel met 1.2 doen.Amps schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:12:
Er zullen nog wel een aantal intressante apps uitkomen.
Over het 'fiasco' wat je aanhaalt ben ik het niet mee eens. De i8910 is met een totaal ander doel neergezet dan de Wave. De verwachtingen waren vanuit de consumenten hoog echter het doel van Samsung matchte niet met de verwachtingen van de consument.
Verwijderd
iets raar voorgehad vanmorgen
gsm viel ineens uit, batterij was van 80% naar 0% gegaan...
terug opgeladen, en nu werkt hij weer normaal.
mssch toch maar es een nieuwe batterij aanschaffen?? of nog wachten??
heb dat laatst ook voor gehad. hele nacht opgeladen, en 's middags was hij al terug platVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:
bleek dat ik nogal wat apps had laten openstaan samen met Wifi

best dus eerst dat even checken voor je kosten gaat doen
Heb ik ook een paar keer gehad...Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:52:
Hierbij werd de batterij erg warm trouwens...

Hier hetzelfde probleem met een warme accu, 3-4 keer gehad in 1 jaar. Ik ga er vanuit dat ook dit mijn fout is geweest. Het kan zijn dat mijn mail vast liep en dat daardoor het toestel vast liep en warm werd.
Ziet er heel vet uit! Ik heb ergens horen zeggen dat je maar 1 homescreen hebt voor je widgets maar dat je naar beneden kan scrollen zoals in Windows Phone 7. En dat je tweede homescreen dient voor shortcuts.
De developers op xda komen trouwens steeds dichter bij hun doel: Android op Samsung Wave. Ze zijn er al in geslaagd om Android te booten maar nog niet alle services werken en het is nog ver van stabiel. Maar laten we hopen dat ze hun doel snel bereiken
De feeds en update widget zuigt weer behoorlijk de laatste week...
Ook werkt de app ImageBlender opeens niet meer,als ik de gallery open om een foto te bewerken kom ik weer op het homescreen...
De app TouchRetouch ben ik kwijtgeraakt nadat deze ook niet meer werkte.Ik dacht de app opnieuw te installeren via Samsung apps bij Mijn Downloads maar daar was hij opeens verdwenen...
Ook werkt de app ImageBlender opeens niet meer,als ik de gallery open om een foto te bewerken kom ik weer op het homescreen...
De app TouchRetouch ben ik kwijtgeraakt nadat deze ook niet meer werkte.Ik dacht de app opnieuw te installeren via Samsung apps bij Mijn Downloads maar daar was hij opeens verdwenen...
bada 2.0 voor de Wave en Wave II zal gebruik maken van Touchwiz 3.0. Het standard homescreen zal worden vervangen door Smartscreens zoals Samsung het noemt, hiermee kun je je homescreen meer naar eigen smaak inrichten oa met geanimeerde wallpapers, shortcuts en widgets.MrMute schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:17:
[...]
Ziet er heel vet uit! Ik heb ergens horen zeggen dat je maar 1 homescreen hebt voor je widgets maar dat je naar beneden kan scrollen zoals in Windows Phone 7. En dat je tweede homescreen dient voor shortcuts.
De developers op xda komen trouwens steeds dichter bij hun doel: Android op Samsung Wave. Ze zijn er al in geslaagd om Android te booten maar nog niet alle services werken en het is nog ver van stabiel. Maar laten we hopen dat ze hun doel snel bereiken
De kans dat er op korte termijn (~1 maand ong.) een goed werkende versie van Android uit wordt gebracht op de Wave schat ik klein. Het idee is leuk maar men moet niet verwachten dat je zomaar je Wave om kan turnen tot een Android device. Ik ben van mening wanneer je een Android device wilt hebben dat je dan maar een Galaxy S had moeten kopen.
Samsung heeft met de Wave een goede telefoon uitgebracht die zeker wat teweeg heeft gebracht. Met bada 2.0 zal er nog meer moois komen, besef echter nogmaals dat bada niet door Samsung in de markt is gezet om te concurreren met iOs en (high end) Android.
ik vindt die bada opzich op niks trekken als je het dan bekijkt tegen ios en android.
meer willen, maar niet kunnen. op wa trekt die app store nu?
allemaal rommel. miljoenen thema's. allemaal meer van hetzelfde in mijn ogen. ( om het zomaar te zeggen natuurlijk )
paar goede apps zijn er, de rest betalend en dan trekt het nog op niks...
met paar goede bedoel ik vlc remote en badasports. daar stopt het voor mij al.
mijn eerste en laatste bada phone...
ben tevreden over de wave. maar alles behalve over bada(store)
btw > de facebook app van samsung zelf werkt niet meer. ook de live updates komen niet meer binnen. blijft maar aanmelden... met als gevolg de melding kan niet aanmelden.
meer willen, maar niet kunnen. op wa trekt die app store nu?
allemaal rommel. miljoenen thema's. allemaal meer van hetzelfde in mijn ogen. ( om het zomaar te zeggen natuurlijk )
paar goede apps zijn er, de rest betalend en dan trekt het nog op niks...
met paar goede bedoel ik vlc remote en badasports. daar stopt het voor mij al.
mijn eerste en laatste bada phone...
ben tevreden over de wave. maar alles behalve over bada(store)
btw > de facebook app van samsung zelf werkt niet meer. ook de live updates komen niet meer binnen. blijft maar aanmelden... met als gevolg de melding kan niet aanmelden.
[ Voor 36% gewijzigd door c4coupe op 04-06-2011 19:35 ]
@c4coupe
Ik krijg telkens de melding: Facebook-server niet stabiel ...
Trouwens,Twitter geeft vaak aan : Netwerk niet beschikbaar ...
Bummer...
Ik krijg telkens de melding: Facebook-server niet stabiel ...
Trouwens,Twitter geeft vaak aan : Netwerk niet beschikbaar ...
Bummer...
Verwijderd
Gebruik die wiget SNS launcher, Die upgrade zich ook over de internet met layout,Ik hab er ook last van sinds ik die fb wave app had geupdate met ''server niet stabiel,Maar ja was toch traag en je kon zowiezo geen film uplouden,Zal die app niet missen even twitter
ja heeft puur met samsung zijn servers te maken dat het niet gaat. snaptu werkt idd zonder problemen.
Dat mail vastloopt, gebeurd mij iets te vaak naar mijn zin op de Wave. Misschien vraag ik te veel van het apparaat hoorKiswum schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:29:
Hier hetzelfde probleem met een warme accu, 3-4 keer gehad in 1 jaar. Ik ga er vanuit dat ook dit mijn fout is geweest. Het kan zijn dat mijn mail vast liep en dat daardoor het toestel vast liep en warm werd.
EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp
Verwijderd
Heb de laatste tijd een klein probleem met mijn Wave. Heb laatst mijn e-mail wachtwoord veranderd maar sindsdien kan ik niet meer inloggen op IM. Er staat dan: kan gegevens niet ophalen. Voordat ik mijn wachtwoord veranderde had ik dat ook al een aantal keer, maar na een paar keer proberen deed IM het wel. Het rare is dat hij mijn e-mail wel gewoon binnen haalt.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Iemand al wat nieuws gehoord over de release van Bada 2.0 ?
Tja, geruchten zat.
Zoek bij Twitter maar eens op de term Bada 2.0 elke dag wordt er wel wat gespeculeerd.
Op dit moment is het gerucht dat Bada 2.0 rond September komt voor de simlockvrije Wave's.
Zoek bij Twitter maar eens op de term Bada 2.0 elke dag wordt er wel wat gespeculeerd.
Op dit moment is het gerucht dat Bada 2.0 rond September komt voor de simlockvrije Wave's.
Android voor de Samsung Wave: Klikje!
Dit keer niet fake
.
Wat werkt wel: Launchers, Market, Settings, Wi-Fi.
Wat werkt niet: Modem (3G, Calls, etc.), GPS, Video, Audio, Sensors.
Er wordt nog aan gewerkt maar dit is eigenlijk de eerste stabiele versie na aardig wat iets minder stabiele versies. Veel plezier ermee
.
(ervaringen zijn welkom
).
Edit: Bada werkt ook nog gewoon, het is dus een dual-boot.
Dit keer niet fake
Wat werkt wel: Launchers, Market, Settings, Wi-Fi.
Wat werkt niet: Modem (3G, Calls, etc.), GPS, Video, Audio, Sensors.
Er wordt nog aan gewerkt maar dit is eigenlijk de eerste stabiele versie na aardig wat iets minder stabiele versies. Veel plezier ermee
(ervaringen zijn welkom
Edit: Bada werkt ook nog gewoon, het is dus een dual-boot.
[ Voor 6% gewijzigd door Toppertje op 13-06-2011 20:14 ]
Zolang je er nog niet mee kan bellen, lijkt me een dual boot ook wel noodzakelijk
Qua tweak gehalte vind ik het leuk nieuws, maar ik zit er zelf niet op te wachten....
Zelf gebruik ik de Wave \ Bada liever om via WiFi of bluetooth te tetheren naar een android tablet,
ipv dat ding zelf te voorzien van android.
Qua tweak gehalte vind ik het leuk nieuws, maar ik zit er zelf niet op te wachten....
Zelf gebruik ik de Wave \ Bada liever om via WiFi of bluetooth te tetheren naar een android tablet,
ipv dat ding zelf te voorzien van android.
Verwijderd
Ja totaal verspilde energie is al een jaar jongens als ik een android wil haal ik gewoon een samsung android,what's the fust to port it, if it is unstable on the Wave,Ons telefoon wordt ook al outdated als bada geen improvements meer maakt,Maar tot op heden ben ik nog ok tevreden met mijn bada os.alles werk nog met een beetje bugs met de msn en FB. maar de smoothnes is er nog ,ondanks er af en toe niet genoeg ram is bij een game,dan maar een restart,en het heeft weer genoeg ram om te spelen. En de games bij de appstore is good enough to amuse me. Volgend jaar ga ik zeker een android Samsung eens uitproberen.
En zeik niet over mijn gemengde engels .I love it .
En zeik niet over mijn gemengde engels .I love it .
vandaag eens android vastgehad. daar is bada een lachertje tegen...
mogelijkheden zijn enorm.
voor die android op onze gsm, daar hoop ik niet op. dat gaan bullen blijven en constant iets. gsm is er niet voor gemaakt. simpel.
voor die android op onze gsm, daar hoop ik niet op. dat gaan bullen blijven en constant iets. gsm is er niet voor gemaakt. simpel.
Android (huidige versie) en bada zijn 2 totaal verschillende platformen en ook niet vergelijkbaar. Daarnaast heeft Android een flinke voorsprong omdat het ook al langer bestaat. Als je Android (begin tijd) gaat vergelijken met bada, zul je zien dat bada het een stuk beter heeft gedaan dan Android. Tevens is bada ook niet ontwikkeld om het op te nemen tegen (high end) Android.c4coupe schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:32:
vandaag eens android vastgehad. daar is bada een lachertje tegen...
Overigens bada 2.0 SDK zal op korte termijn worden uitgebracht.
vraagje. zijn er hier met mobile vikings?
kunnen jullie deze widget eens uittesten?
daar ik ze niet werkend krijg. ik krijg ze op gsm. maar kan geen gegevens laden...
http://www.breezie.be/blog/?p=70
paswoord en username aanpassen kan ik. maar vanaf hij praat v oor widget file open te doen en die url aan te passen...
naar welke url verwijst hij dan? en hoe van een .zip terug een .wgt maken ?
edit : ik begijp het al. daar ik geen eigen webruimte heb hoeft het voor mij al niet meer. plus paswoord en gebruikersnaam op op webruimte zetten lijkt me niet zo slim.
@ dragao> ze brachten nochtans met onze gsm een BEEST van een gsm uit toen. dara zet je simpelweg geen bada op, nu zie ik samsung toestellen van 150 € waar bada opstaat. terwijl wij toen een redelijk high end hadden. hardware evengoed als iphone/htc desire...
ik breek bada niet af. maar wat er voor uitkomt in de market trekt op niet veel...
onze gsm was jaar geleden redelijk VET in alle opzichten. camera, scherm, snelheid... ( mijn mening )
nuja, ik blijf nog ff bij bada. volgende is android dat staat 100 % vast. windows phones zijn ook wel nice maar ook de market...
kunnen jullie deze widget eens uittesten?
daar ik ze niet werkend krijg. ik krijg ze op gsm. maar kan geen gegevens laden...
http://www.breezie.be/blog/?p=70
paswoord en username aanpassen kan ik. maar vanaf hij praat v oor widget file open te doen en die url aan te passen...
naar welke url verwijst hij dan? en hoe van een .zip terug een .wgt maken ?
edit : ik begijp het al. daar ik geen eigen webruimte heb hoeft het voor mij al niet meer. plus paswoord en gebruikersnaam op op webruimte zetten lijkt me niet zo slim.
@ dragao> ze brachten nochtans met onze gsm een BEEST van een gsm uit toen. dara zet je simpelweg geen bada op, nu zie ik samsung toestellen van 150 € waar bada opstaat. terwijl wij toen een redelijk high end hadden. hardware evengoed als iphone/htc desire...
ik breek bada niet af. maar wat er voor uitkomt in de market trekt op niet veel...
onze gsm was jaar geleden redelijk VET in alle opzichten. camera, scherm, snelheid... ( mijn mening )
nuja, ik blijf nog ff bij bada. volgende is android dat staat 100 % vast. windows phones zijn ook wel nice maar ook de market...
[ Voor 82% gewijzigd door c4coupe op 15-06-2011 20:50 ]
Het klopt dat ze toen met een beest van het toestel aankwamen. Toen het toestel hier in Nederland in de verkoop ging was het toestel trouwens hardwarematig het beste wat je op dat moment kon krijgen.c4coupe schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:27:
Om interesse te wekken van ontwikkelaars en andere kanalen uit de smartphonemarkt moest Samsung wel met een topper (Wave) aan komen. Je krijgt ontwikkelaars niet warm voor een nieuw platdorm als je aankomt zetten met een low end device. Vanuit dat oogpunt is de Wave wel succesvol geweest voor Samsung.
Samsung apps heeft flinke stappen gemaakt sinds het begin. Natuurlijk zit er genoeg crap in zoals ook bij iOS maar bij Android is dat nog erger. Op game gebied heeft bada wel relatief een goed aanbod. Op andere gebieden zijn er nog te weinig apps in Samsung apps dit heeft oa te maken de beschikbare api's .
Op een aantal vlakken zoals verkochte toestellen en beschikbare apps heeft bada een veel betere start gemaakt dan Android. Vergeet daarnaast niet dat alle platformen bij het begin problemen hebben gehad, zie de iPhone en ook Android.
Ik ben van mening dat de Wave nog steeds een goed toestel is. Natuurlijk is het toestel hardwarematig ingehaald. Maar met de komst van bada 2.0 zal de Wave op software gebied flink worden verbeterd, zowel UI als functionaliteit.
Natuurlijk weet ik ook dat bada (en in dit geval ook de Wave) veel kritiek hebben gehad en deels kan ik goed begrepen, een ander gedeelte komt ik mijn optiek neer op onrealistische en/of verkeerde verwachtingen. Zoals jij ook al aangaf dat Samsung met een high end telefoon aankomt en daar kan de indruk mee worden gewekt dat je een toestel krijgt dat kan meten met een high end Android telefoon, terwijl de software daar eigenlijk niet bedoelt voor is.
Zoals ik al aangaf is bada niet bedoelt om te meten met (high end) Android of iOS. Op basis daarvan twijfelde ik ook of Samsung met een opvolger van de Wave I en Wave II zou komen, maar Samsung zal toch met een opvolger komen.
Ook zal er een bada telefoon komen met een HVGA resolutie (320 x 480) en dit zal waarschijnlijk een mid end toestel zijn.
Verwijderd
k heb al maanden een samsung wave, met de softwareversie bada 1.0 (1005201728lisjee). Ik heb nog nooit een update gedaan? Is het verstandig om dat te gaan doen en waar moet ik dan om denken? Kan ik zonder problemen van bada 1.0 naar de laatste badaversie?
Het programma Kies staat inmiddels op mijn laptop.
Het programma Kies staat inmiddels op mijn laptop.
normaal moet dit probleemloos gaan. het kan altijd fout gaan. en het is al vele fout gegaan bij mensen.
ik heb nog geen 1 keer iets voorgehad met deze en updates.
gewoon alles doen wat programmma zegt. lang genoeg wachten. niks uittrekken en noem maar op. mooi volgen wat je moet doen.
krijg je halverwege een fout, paniekeer dan niet, en volg ook dan weer netjes wat gsm/pc software u verteld.
ik heb nog geen 1 keer iets voorgehad met deze en updates.
gewoon alles doen wat programmma zegt. lang genoeg wachten. niks uittrekken en noem maar op. mooi volgen wat je moet doen.
krijg je halverwege een fout, paniekeer dan niet, en volg ook dan weer netjes wat gsm/pc software u verteld.
Verwijderd
Kan ik ergens ook iets vinden wat de veranderingen dan zijn ten opzichte van bada 1.0? En het maakt dus niks uit dat ik nog nooit een update heb gedaan, ik kan dan gewoon de nieuwste updaten? Zo van bada 1.0 naar bada??????
u programma KIES geeft dit wel aan welke update er voor handen is.
de veranderingen opzich kan ik zo niet ergens vinden.
bij 1.2 heb je swype functie etc.
de veranderingen opzich kan ik zo niet ergens vinden.
bij 1.2 heb je swype functie etc.
Verwijderd
Ik heb nog een vraag over Kies.
Ik heb Kies op mijn laptop staan en iemand heeft via Kies op mijn laptop een update gedaan voor zijn telefoon. Kan ik nu ook via dezelfde Kies een update doen of moet ik iets wijzigen in Kies omdat er een eerdere update van andere telefoon is geweest?
Ik heb Kies op mijn laptop staan en iemand heeft via Kies op mijn laptop een update gedaan voor zijn telefoon. Kan ik nu ook via dezelfde Kies een update doen of moet ik iets wijzigen in Kies omdat er een eerdere update van andere telefoon is geweest?
@Marga1: Ja het is verstandig om je Wave te updaten naar 1.2. Hoewel 1.2 voor gebruiker niet veel zichtbare functies meebrengt, zorgt de update er wel voor dat bada beter geoptimaliseerd is zodat je betere performance kunt verwachten tov bada 1.0. Daarnaast zijn er een aantal icoontjes verandert in de statusbalk (oa wifi) en is T9 Trace toegevoegd.
Wanneer je gaat updaten zorg er dan voor dat je laatste versie van KIES op je laptop heb staan en dat je Wave tenminste 50% is opgeladen (het is verstandig om je Wave helemaal op te laden).
Je hoeft verder niets te veranderen in KIES om je telefoon te updaten, omdat KIES gaat kijken naar de firmware versie (SW+CSC) van de Wave die op dat moment is gekoppelt aan je laptop.
Wanneer je gaat updaten zorg er dan voor dat je laatste versie van KIES op je laptop heb staan en dat je Wave tenminste 50% is opgeladen (het is verstandig om je Wave helemaal op te laden).
Je hoeft verder niets te veranderen in KIES om je telefoon te updaten, omdat KIES gaat kijken naar de firmware versie (SW+CSC) van de Wave die op dat moment is gekoppelt aan je laptop.
Verwijderd
Ik probeer via Kies te updaten maar als ik Kies open dan blijft ie maar verbinden en er gebeurt helemaal niks. Ik weet dat Kies wel werkt omdat iemand anders via Kies een update heeft gedaan voor zijn galaxy s.
Wave is voldoende opgeladen. Ik heb van Kies de laatste versie 2.0.0.11044_11.
Als ik wave aan laptop koppel dan geeft ie Samsung Kies aan en en klik daar ook op maar verder gebeurt er niets.
Als ik wave aan laptop koppel dan geeft ie Samsung Kies aan en en klik daar ook op maar verder gebeurt er niets.
Probeer eens om je stuurprogramma's op te installeren (via hulpmiddelen in KIES)
Ik deel die mening persoonlijk echt niet.Dragao Cell schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:57:
[...]
Ik ben van mening wanneer je een Android device wilt hebben dat je dan maar een Galaxy S had moeten kopen.
De hardware is nagenoeg exact hetzelfde, alleen het schermpje is groter, maar met dezelfde resolutie. (Hierdoor dus zeer geschikt om de ene OS op het andere te plaatsen)
Het grootste kritieke punt waarom ik nooit een toestel zou willen als een Galaxy S, is het formaat van het toestel.
Ik houd van kleine candybar toestellen en in juni 2010 waren er maar vrij weinig toestellen die voor mij geschikt waren. Daarbij houd ik ervan om te kunnen tweaken.
Qua formaat komt alleen nog op dit moment de Iphone4 en nog steeds de Wave 1 naar voren. De overige toestellen zijn groter, hebben mindere hardware specs of zijn geen candybar* model.
Bij een os is tweakbaarheid en dingen buiten een of andere market om op je toestel plaatsen zeer belangrijk. Zo blijft er voor mij alleen Bada/Android software over, het zou mooi zijn (en ik geloof er nog absoluut in) dat de Samsung Wave met Android zal komen en dit zou voor mij een perfecte combo zijn.
Tot die tijd zal ik het voorlopig moeten doen met Bada, maar vooralsnog heb ik daar geen problemen mee.
Alleen Kies is nog zeer brak, maar syncen via bluetooth en overzetten van sms-berichten is in ieder geval iets wat is verbeterd sinds juni 2010.
*Candybar = een toestel zonder klepjes, schuifjes/uitschuifbaar toetsenbord
@Marga1
Zorg ervoor dat Kies volledig is afgesloten (ook op de achtergrond, dus via taakbeheer).
Sluit het toestel aan en als Kies niet automatisch opstart binnen 30 sec. dan dien je deze handmatig op te starten, als het goed is zal Kies je toestel vanzelf laten zien.
Als dat niet werkt, dan zijn er nog talloze mogelijkheden die je nog zou kunnen proberen, maar daarvoor raad ik je de zoekfunctie van deze pagina aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 19-06-2011 17:09 . Reden: antwoord voor marga1 ]
Heb ik ook last van gehad. Kijk eens bij apparaatbeheer welke driver geladen is. Bij mij had windows de verouderde driver geladen. Handmatig aangepast en toen werkte het weer.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:57:
Ik probeer via Kies te updaten maar als ik Kies open dan blijft ie maar verbinden en er gebeurt helemaal niks. Ik weet dat Kies wel werkt omdat iemand anders via Kies een update heeft gedaan voor zijn galaxy s.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Bedankt, ik heb via Kies de stuurprogramma's geinstalleerd. En Kies vindt biede telefoons nu.Dragao Cell schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:21:
Probeer eens om je stuurprogramma's op te installeren (via hulpmiddelen in KIES)
Nu eens kijken of het mij lukt om de Wave te updaten. Moet ik ergens nog rekening meehouden? Zo ja, waar kan ik dan verdere info op dit forum vinden?
Er zijn nog 2 punten waar je rekening mee dient te houden, namelijk:Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:31:
[...]
Bedankt, ik heb via Kies de stuurprogramma's geinstalleerd. En Kies vindt biede telefoons nu.
Nu eens kijken of het mij lukt om de Wave te updaten. Moet ik ergens nog rekening meehouden? Zo ja, waar kan ik dan verdere info op dit forum vinden?
- zorg dat je batterij tenminste 50% is opgeladen (hoe meer hoe beter het is)
- zorg dat je kies start als 'administrator'
Volg vervolgens de stappen die KIES aangeeft.
Er is nog een derde punt om rekening mee te houden bij Kies, als je een 64bit OS hebt is de groot dat de update mislukt en je toestel 'dood' is.
Dat gebeurde hier in ieder geval vorig jaar bij de nieuwe Samsung van m'n vrouw.
Halverwege de update begon Kies te klagen dat iemand de USB verbinding verbroken had en was het einde verhaal voor de update.
Na wat zoekwerk blijkt dan ineens dat 64bit en Kies geen gelukkige combinatie is.
Dat gebeurde hier in ieder geval vorig jaar bij de nieuwe Samsung van m'n vrouw.
Halverwege de update begon Kies te klagen dat iemand de USB verbinding verbroken had en was het einde verhaal voor de update.
Na wat zoekwerk blijkt dan ineens dat 64bit en Kies geen gelukkige combinatie is.
Volgens mij was 64 bits vorig jaar nog niet officieel door Kies ondersteund, dus dat kan dan op zich wel kloppen dat die combi (toen) niet goed was.
Verwijderd
Ik heb gekeken en volgens mij heb ik 32 bits, dus moet dat geen probleem zijn? En de contacten moeten ik daar ook iets mee doen?Kiswum schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:29:
Volgens mij was 64 bits vorig jaar nog niet officieel door Kies ondersteund, dus dat kan dan op zich wel kloppen dat die combi (toen) niet goed was.
laatst wou ik android op mijn S8500 Wave hebben en moest daarbij 2 partities maken op mijn geheugenkaart (8Gb) hierbij ben ik vergeten te formatteren (
) ik heb een virtual box met ubuntu geinstalleerd zodat de 2 partities in ieder geval herkend worden.
Echter het probleem nu: ik kan de ene partitie niet verwijderen, ik kan eigenlijk niks met deze partitie.
Partitietype: W95 FAT32 (0x0b)
Ik heb deze partitie in windows al geformatteerd.
Wat kan ik doen zodat ik deze partitie gewoon kan verwijderen, en eventueel de geheugenkaart opnieuw kan indelen?

Echter het probleem nu: ik kan de ene partitie niet verwijderen, ik kan eigenlijk niks met deze partitie.
Partitietype: W95 FAT32 (0x0b)
Ik heb deze partitie in windows al geformatteerd.
Wat kan ik doen zodat ik deze partitie gewoon kan verwijderen, en eventueel de geheugenkaart opnieuw kan indelen?
Omdat ik de laatste dagen nogal wat storing had bij ziggo en toevallig gisteren ff in de kroeg zat wou ik even naar de site gaan van Ziggo. Wat blijkt, de telefoon herstart zichzelf als ik de site wil bezoeken. Heeft iemand anders hier ook last van gehad?
Gezocht!
Router
ook mijn toestel restart. heb dit trouwens op verschillende site's...
[ Voor 9% gewijzigd door c4coupe op 21-06-2011 18:37 ]
Verwijderd
ongelukje gehad
mijne wave is int toilet gevallen, had hem wel dadelijk er terug uit
laten drogen en eigenlijk werkt hij terug normaal, enkel de "opneemknop" werkt niet meer, maar dit kan je via het touchscreen ook
maar nu kan ik een nieuwe WAVE II krijgen voor 125 euro... ik twijfel nu of ik zou doen...ik ben bang dat mijne wave op langere termijn toch wat naweën zal krijgen van het toiletaccident...
mijne wave is int toilet gevallen, had hem wel dadelijk er terug uit
laten drogen en eigenlijk werkt hij terug normaal, enkel de "opneemknop" werkt niet meer, maar dit kan je via het touchscreen ook
maar nu kan ik een nieuwe WAVE II krijgen voor 125 euro... ik twijfel nu of ik zou doen...ik ben bang dat mijne wave op langere termijn toch wat naweën zal krijgen van het toiletaccident...
Verwijderd
Ik ga binnenkort op vakantie en wil eigenlijk niet tegen een dikke telefoon rekening aanlopen als ik terug kom. Nu wil ik dus het internet uitschakelen op mijn telefoon (S8500).
Via google kwam ik tegen dat als je roaming uitschakeld de telefoon geen internet verbinding meer maakt in het buitenland. Klopt dat?
Via google kwam ik tegen dat als je roaming uitschakeld de telefoon geen internet verbinding meer maakt in het buitenland. Klopt dat?
Dit topic is gesloten.