Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c4coupe schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:26:
[...]

account eens verwijderen en opnieuw instellen ? ( op je gsm natuurlijk )
heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zit er zelf helemaal niet op te wachten, maar voor wie het boeit:
Er schijnt al een soort van Beta Andoid op de Wave te kunnen draaien.

http://tiny.cc/gjozt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:01
Chris.nl schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:55:

Ik had hem ook al gezien inderdaad, als het een dualboot kan zijn (dus bada behouden en kiezen wat je start) zou ik het wel proberen... Maar ik zit meer te wachten op bada 2.0 eigenlijk ;)

Edit: ik lees net in een van de reacties dat het geen dualboot is, dan maar niet proberen... (tenzij het makkelijk weer te herstellen is, maar dat betwijfel ik)

[ Voor 14% gewijzigd door Toppertje op 24-03-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-08 14:19
Toppertje schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:29:
[...]

Ik had hem ook al gezien inderdaad, als het een dualboot kan zijn (dus bada behouden en kiezen wat je start) zou ik het wel proberen... Maar ik zit meer te wachten op bada 2.0 eigenlijk ;)

Edit: ik lees net in een van de reacties dat het geen dualboot is, dan maar niet proberen... (tenzij het makkelijk weer te herstellen is, maar dat betwijfel ik)
Wat verwacht je van bada 2.0?
Het lijkt me geweldig om Android op de Wave te kunnen draaien.
Bada valt mij enorm tegen. Om het maar niet te hebben over het ronduit belachelijke aanbod van apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
sjowij schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:19:
[...]
Wat verwacht je van bada 2.0?
Het lijkt me geweldig om Android op de Wave te kunnen draaien.
Bada valt mij enorm tegen. Om het maar niet te hebben over het ronduit belachelijke aanbod van apps.
Ik verwacht er redelijk veel van (misschien wel iets te veel) maar ik hoop in ieder geval dat samsung van zijn fouten heeft geleerd die in bada 1.0 en 1.2 zitten, zodat ze op die punten fors kunnen verbeteren. Ik verwacht ook een stuk meer mogelijkheden... want de wave heeft zeker potentie, die op dit moment (denk ik) bijna niet tot weinig gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:57

DEVegg

DEVegg

Chris.nl schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:55:

Het schijnt allemaal fake te zijn.

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Samfirmware is een betrouwbare site met connecties naar Samsung zelf, hierdoor hebben zij als een van de eerste de nieuwste firmwares in handen.
Ik vermoed dat het filmpje echt is.

Ik zit zelf eerlijk gezegd wel te wachten op de port van Android naar de Wave.
Ben benieuwd naar de resultaten.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
sjowij schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:19:
[...]

sluit ik me bij aan. als ik dan Iphone bekijk en android. daar zijn ten minste deftige apps voor.

telefoon zelf ( S8500 ) is goed, en de software > de mogelijkheden zijn er, maar ze komen er gewoon niet...

heb al lang spijt dat ik toen geen HTC desire gekocht heb...

btw, kan iemand me helpen aan oudere firmware versie's van deze.

GT-S8500BAADBT

ik wil mijn wave is terug op standaard zetten ( mijn toestel is normaal duits... met duitse firmware )

maar ik moet eerst in mijn register even de firmware's aanpassen naar oudere versie... en kan geen vinden.

edit: krijg er blijkbaar ook al geen originele meer op via men oude kies.

had deze geprobeerd ( S8500XXJH3/S8500DBTJH3 ), maar dan zegt hij ook geen nieuwe firmware beschikbaar... terwijl dit al een oude is.

Ben al geruime tijd aan het wachten op nieuwere firmware's via KIES, maar duurt zo lang nu...

[ Voor 39% gewijzigd door c4coupe op 25-03-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
DEVegg schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:48:
[...]
Het schijnt allemaal fake te zijn.
Dat dacht ik eerst ook, maar daar denk ik nu anders over: Klikje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
laat dit er maar snel zijn dan. en hopelijk kan je dan ook gewoon gebruik maken van hun aps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
c4coupe schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 22:53:
laat dit er maar snel zijn dan. en hopelijk kan je dan ook gewoon gebruik maken van hun aps...
Het is gewoon al gelukt hoor! Kijk maar op xda developers! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:24
Maar het is wel redelijk traag als ik dat zo zie, of ligt dat aan mij?
Kan iemand hier er iets meer over zeggen als hij/zij dat ook heeft?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:57

DEVegg

DEVegg

Toppertje schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:25:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar daar denk ik nu anders over: Klikje!
Dit videootje is inderdaad van heel andere koek... wat je zegt veel belovend! :9~

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Gynnad schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:35:
Maar het is wel redelijk traag als ik dat zo zie, of ligt dat aan mij?
Kan iemand hier er iets meer over zeggen als hij/zij dat ook heeft?
Dat kan inderdaad, er zijn wat problemen met de CPU. Hierdoor zijn inmiddels 2 wave's defect geraakt, en 1 die nog wel werkt.

Nog 2 filmpjes:
sms functie werkt - Klik hier.
market werkt - klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
veelbelovend... denk als dat echt op punt staat ( om te releasen ) dat we weer paar maanden verder zijn. Ik lees dat ze al 2 waves verneukt hebben door ze op te fikken ( fout in port... )

ik ben stilletjes aan het uitkijken naar een echte android phone. Bada heeft afgedaan bij mij :'(

edit : als ik die fimpjes bekijk > dat ze maar snel zijn. zou het zo graag hebben, wil eigenlijk geen nieuwe gsm. maar ben die BADA echt zo zo beu door het gebrek aan zoveel dingen ( apps )

[ Voor 24% gewijzigd door c4coupe op 28-03-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik denk dat ik het wel begrijp.
Qua hardware en bouw (spec's & alu body) is de wave top, dat bada tegen kan vallen is niet te betwisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Chris.nl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:48:
Ik denk dat ik het wel begrijp.
Qua hardware en bouw (spec's & alu body) is de wave top, dat bada tegen kan vallen is niet te betwisten.
Klopt inderdaad, daarom hoop ik dat ze met Bada 2.0, de vorige versies laten vergeten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Kortom dat ze ons om kunnen kopen met een volwaardig OS 1 jaar na de release :D

In mei zal ik waarschijnlijk een Asus Transformer aanschaffen met Android 3.0. Ik moet dan oppassen dat ik mijn telefoon dan niet direct om ga wisselen voor een exemplaar waar ook Android op draait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Bij mij is de feeds en update widget al (weer) een paar dagen overstuur,meer mensen hier last van?Krijg ook vaak de melding dat de service nu niet beschikbaar is...

[ Voor 3% gewijzigd door jcm800 op 31-03-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip JCM ik heb dat isseu nog steeds,jou zal ik nog op de hoogte brengen wanneer die widget weer leeft,Nee hoor ,tot op heden nog steeds dood.
Samsung support zelf een email gestuurd maar nutteloos dan alleen maar 1 hard reset toepassen volgens hun of een custom reset wat niet werk met die code ,Ik ga me wave echt nog niet hard resetten,wat een bug jeetje :(

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U kunt bellen naar de code *2767*2878#
om een soft reset uit te voeren. Als deze soft reset het probleem niet oplost, dan kunt u ook een harde reset
uitvoeren op uw toestel. U kunt voor de harde reset bellen naar de code *2767*3855#

Houdt u er rekening mee dat u gegevens kwijtraakt op het moment dat u de reset uitvoert. Het is daarom
goed om van te voren de simkaart te verwijderen en een backup te maken van gegevens op uw telefoon die u
niet kwijt wilt raken.

Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-
SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.

The information was useful to me
Satisfied
5 4 3 2 1
Not Satisfied
* Please do not reply back to this email message as this email address is used for
outbound messages only.
* If you are not satisfied with the answer we provided, please click here
* if you have a question on another product, click here

Geachte Samsung Support

Mijn vraag is waarom is die Widget FeedsnUpdates zo maar defect gegaan. IK Krijg niks meer door terwijl alle social hubs SN aangemeld zijn,De knopjes van instelling en refresch is beide dood grijs geworden,er op tikken heeft ook geen zin,zo als het daar staat in het midden,Zelfs met tig keren soft reset/restart ook geen zin....Waar lig het probleem?Ik heb echt geen zin om me toestel Hardreset te geven.Maar als het moet het zei zo dan maar.
Please fixt it asap! Or give me a useful tip...Dat pink Wiggets is a great assets to be up to date with a glance.
FYI :Het is al 3 weken defect die widget en komt niet tot leven zie foto
MVG
Jay Tang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Bij mij lijkt het er op dat Myspace dwars ligt.Als ik die uitvink vernieuwen Facebook en Twitter zich wel,vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jup, ik gebruik enkel Twitter op die feeds en update widget en daarmee werkt ie nog altijd vlekkeloos. 't Lijkt me meer op een prob bij MySpace (hopelijk hebben die niet een api aangepast) dan een fout van de widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elchorro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-10 09:03
ik kan een samsung wave krijgen, zouden jullie hem aanraden?
zoja wat zijn eventuele nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Lees ff deze 117 pagina`s door... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
mijn toestel is waarschijnlijk ook te koop 1 van de dagen...

ga zaterdag voor een htc desire zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartcramer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik snap niet helemaal of Bada 1.2 nou uit is of niet. Heb een S8500, maar op Kies Mini (heb een macbook) is de nieuwe firmware nog niet te zien. Maar deze link:

http://www.samsung.com/nl...e=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL#

zegt dat 1.2 al wel uit is voor de S8500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Medio januari is Bada 1.2 uitgekomen.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Het zou mij overigens niet verbazen dat de formele 2.0 update de Wave gaat overslaan. Voor tweakers of techies maakt dat niet uit (want komt in ieder geval voor wave2 = zelfde hardware) maar voor de gewone consument wel. Ben erg benieuwd. Samsung staat bekend om het continue volpompen van de markt met nieuwe toestellen. Ze staan bij mij helaas ook bekend als slecht met support en al helemaal met updates. Samsung laat bij een nieuwe generatie telefoons niet zelden de voorlopende generatie totaal in het donker achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartcramer
  • Niet online
Maar hoe hengel ik de update binnen als ik gedoe met zelf flashen wil omzeilen? Is de update bijvoorbeeld wel via de normale Kies (Windows) beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
@MichaelPB: Samsung zal voor de Wave (S8500) ook bada 2.0 uitbrengen. Dit gaf Justin Hong (project leider bada team) aan tijdens een Q&A over bada 2.0 op MWC 2011.

@bartcramer: De update is ook beschikbaar via de Windows versie van KIES. Heb je een open market Wave of een 'branded' Wave (oa te herkennen aan logo's van een provider)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartcramer
  • Niet online
Open market / simlockvrij. Maakt dat uit?

't Is maar gek dat Kies Mini het niet ondersteunt, temeer omdat het wel claimt updates te kunnen detecteren. Zoeken op Samsung KIES levert alleen maar boze rants op, dus waarschijnljk is het niet het meest briljante stukje software dat op deze wereld geschreven is. Als ik mijn handen weet te leggen op een Windowsmachine zal ik die update eens uitproberen. Dat ongeveer-Swypen lijkt me wel wat, mailtjes types is nog steeds niet echt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk maakt dat wat uit, Wave heeft een variabel aan FW versies met name als je het bij Kies neerleg om te upgraden,En vooral met Branded waves zijn de FW maar jammer genoeg beperkt.Beter een symlock vrije te hebben om uptodate met Kies te gaan.
Anders zal je het moeten flashen met multylouder om het symlockvrij te maken,en steeds maar beta versies van FW upgraden via www.samfirmware.com.
Goedenavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog geen nieuws over een nieuwe firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Kun je iets specifieker zijn sparklejedi?

S8500XEKC2 is de laatste versie via Multiloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de officiële liefst...

ik heb nog altijd het probleem dat mijn mails steeds blijven terug binnenkomen na het verwijderen.
voor de laatste upgrade had ik dit probleem niet.

ik heb nu , XXJL2

ne multiloader ken ik eigenlijk niet, is dit te vertrouwe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
De officiele had je ook zelf kunnen checken, even je telefoon aan de pc hangen...

Met multiloader heb ik geen ervaring, doe het altijd via Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al gecheckt, maar in het begin waren er veel sneller updates, nu ist al een paar maanden geleden...ik dacht al dat het aan mijne kies zou liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Een Android ROM komt steeds dichterbij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Sinds vandaag staat Sygic met een download van de Benelux voor €30,- bij samsung Apps.

[ Voor 15% gewijzigd door SePtiCTaNk op 08-04-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Het werd tijd ik heb hem zelf uit noodzaak moeten aanpassen. Hij draait inmiddels een maand naar behoren.

Er is een tijdelijke actie waar de prijs € 10 is op dit moment. Ik zeg doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 08:30:
Het werd tijd ik heb hem zelf uit noodzaak moeten aanpassen. Hij draait inmiddels een maand naar behoren.

Er is een tijdelijke actie waar de prijs € 10 is op dit moment. Ik zeg doen!
Heb je evt. een link voor ons, want als ik op hun site kijk staat benelux voor bada op 29.99 en 9.99 voor real- time traffic?
Edit: Nu ik toch op kopen klik zie ik dat daar de prijs is aangepast

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe goed is die GPS software waard voor die 10tje? Ik bedoel moet je na die download nog licentie kopen voor levenslang .Of is die Sygiq helemaal gratis met sprekend navigatie voor altijd voor dat 10tje.
Realtime update traffic kan me een worst wezen als dat alleen geld gaat kosten om te abonneren.
Als die maar sprekend de weg wijs ga ik die zeker kopen. Wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:11:
Hoe goed is die GPS software waard voor die 10tje? Ik bedoel moet je na die download nog licentie kopen voor levenslang .Of is die Sygiq helemaal gratis met sprekend navigatie voor altijd voor dat 10tje.
Realtime update traffic kan me een worst wezen als dat alleen geld gaat kosten om te abonneren.
Als die maar sprekend de weg wijs ga ik die zeker kopen. Wie weet meer?
Heb hem vandaag gekocht en hij doet het al; was met mijn omnia al gewend aan sygic en weet dat hij aardig navigeert. Dus voor 10 euro best de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Jaytang, het is een volledige gps navigatie met gesproken tekst en voor de plaatjes, zie 1 maand geleden een post van mij ;)

Ik vind hem een van de betere navigatiesystemen qua mogelijkheden, universeel (op veel platformen te gebruiken.) en hij is goed tweakbaar. Hij werkt met je interne GPS, dus geschikt voor het buitenland zonder extra kosten!

Nadeel is dat je een creditcard nodig hebt om het te bestellen.

Oh ja levenslang geldig, maar de kaarten worden niet automatisch geupdate, maar dat maakt niet uit toch? Koop over een tijdje nieuw mappen en je bent weer helemaal bij.

[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 10-04-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problemo Ik heb een CC,Is toch die180 mb wat die nu opslokt op me restjes 3 gb van de micro sd. Hoelang denk je dat deze actie van 10 euro aan houd Kiswum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb Sygic ook gisteren aangekocht maar voor één of andere reden staat de aankoop 2 maal in mijn aankoopgeschiedenis en heb ik ook 2 mails gekregen met aankoopbevestiging. Heb samsung al gecontacteerd hieromtrent, hopelijk gaan ze me hier niet dubbel voor aanrekenen.

Vandaag es geprobeerd onderweg naar mijn vriendin en het gaat wel ietske traag met momenten vind ik. Alles staat overigens af (widgets en andere apps).

BTW, iemand die een goede houder kan aanraden voor in de auto?

[ Voor 7% gewijzigd door Ases op 11-04-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:59:

Oh ja levenslang geldig, maar de kaarten worden niet automatisch geupdate, maar dat maakt niet uit toch? Koop over een tijdje nieuw mappen en je bent weer helemaal bij.
Hoi Kiswum, weet jij soms waar de bestanden worden weggeschreven van Sygic, want ik kan ze nergens (mbv verkenner) ontdekken op mijn phone?
En zouden de kaarten van de windows versie van sygic misschien bruikbaar zijn hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:57:
[...]

Hoi Kiswum, weet jij soms waar de bestanden worden weggeschreven van Sygic, want ik kan ze nergens (mbv verkenner) ontdekken op mijn phone?
En zouden de kaarten van de windows versie van sygic misschien bruikbaar zijn hiervoor?
Probeer met de massageheugen optie via de PC. Deze soort bestanden die je zoekt zijn meestal onzichtbaar op het toestel of via KIES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ases schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:17:
Heb Sygic ook gisteren aangekocht maar voor één of andere reden staat de aankoop 2 maal in mijn aankoopgeschiedenis en heb ik ook 2 mails gekregen met aankoopbevestiging. Heb samsung al gecontacteerd hieromtrent, hopelijk gaan ze me hier niet dubbel voor aanrekenen.

Vandaag es geprobeerd onderweg naar mijn vriendin en het gaat wel ietske traag met momenten vind ik. Alles staat overigens af (widgets en andere apps).

BTW, iemand die een goede houder kan aanraden voor in de auto?
Brodit heeft de perfect houder. Ik heb hem sinds september. O.a. direct te koop bij coolblue.nl, zowel actief (met oplader) als passief (puur een houder en een usbkabel naar sigarettenaansluiting kun je overal wel krijgen.)
Kosten zitten rond de 30 euro.
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:57:
[...]

Zie hier de handleiding en locaties: Kiswum in "Samsung Wave S8500"

p.s. ik ervaar ook af en toe dat hij soms pas de hoek om slaat als ik precies of net na de bocht ben. Dit kan een klein beetje vervelend zijn als je 2x binnen 200 meter links of rechts af slaat.
Dit kan te maken hebben met het gebruikte geheugen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 13-04-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:10:
p.s. ik ervaar ook af en toe dat hij soms pas de hoek om slaat als ik precies of net na de bocht ben. Dit kan een klein beetje vervelend zijn als je 2x binnen 200 meter links of rechts af slaat.
Dit kan te maken hebben met het gebruikte geheugen.
Hetzelfde probleem had ik met mijn Omnia.
Als ik een rotonde al voorbij was bleek Sygic nog met de rotonde bezig te zijn (dit is met de wave iets minder) en toen heb ik gekozen voor de iGo.
Helaas is deze nog niet voor de Bada te krijgen.

Edit: Ik heb net geprobeerd om de kaart van Duitsland en mobiele flitspalen toe te voegen, maar toen startte hij niet meer op.
Alles weer verwijderd wat ik had toegevoegd en gelukkig werkte hij toen weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-08 14:19
Ik heb de Sygic ook gekocht. Werkt goed, idd wat traag, maar prima te doen.
Valt me op dat dat de batterij wel erg snel leeg gaat bij gebruik van Sygic.
Hebben jullie dat ook?
Kan ik daar wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjowij schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:57:
Ik heb de Sygic ook gekocht. Werkt goed, idd wat traag, maar prima te doen.
Valt me op dat dat de batterij wel erg snel leeg gaat bij gebruik van Sygic.
Hebben jullie dat ook?
Kan ik daar wat aan doen?
Ja dat komt omdat het scherm constant moet branden en de processor hard moet werken, dus je kan beter je wave aan de autolader hangen, dan kan je langer van je navigatie gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Zonet Sygic aangeschaft: super veel lag, vertraging van soms meer dan 10 seconden als ik op een icoon klik. Totaal niet werkbaar. Laat staan dat het mijn locatie kan vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SePtiCTaNk schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:27:
Zonet Sygic aangeschaft: super veel lag, vertraging van soms meer dan 10 seconden als ik op een icoon klik. Totaal niet werkbaar. Laat staan dat het mijn locatie kan vinden :(
Daar heb ik totaal geen last van.
Het zou aan jouw type sd-card kunnen liggen heb ik ergens gelezen. Probeer het op een snellere kaart.
Om te kunnen navigeren moet Sygic wel je gps kunnen aanspreken en dat gaat het beste als je buiten staat of dicht bij een raam. Eerst de apps "GPS Status" starten wil ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
btw > prachtige app gevonden.

http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000675730

VLC remote

de HELP even lezen om te kijken wat je moet doen en genieten. 5 minuten werk en het werkte hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@c4 Nou dat is wat ik altijd al stillletjes wenste ondanks er al 2 apps al vrijgegeven zijn bcontrol en Remotedesktop ook al in bezit,maar het was toch altijd net niet voldoende handig wanneer ik met vlc aan het film kijken was, ziet er belovend uit simpel en niet veel belastend ram voorde wave Denk ik,
Ik ga het zeker uitproberen. Bedank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik gebruik het om muziek te spelen als ik in bad zit. kan mooi volume veranderen en liedjes browsen. ook films gaan vlotjes.

zo moesten al de apps zijn. ene plezier om mee te werken en nuttig.

[ Voor 6% gewijzigd door c4coupe op 15-04-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 17:32:
[...]

Daar heb ik totaal geen last van.
Het zou aan jouw type sd-card kunnen liggen heb ik ergens gelezen. Probeer het op een snellere kaart.
Om te kunnen navigeren moet Sygic wel je gps kunnen aanspreken en dat gaat het beste als je buiten staat of dicht bij een raam. Eerst de apps "GPS Status" starten wil ook helpen.
Ik heb Sygic tweemaal geïnstalleerd, mocht niet baten. GPS Status maakt ook geen verschil. Mijn geheugenkaartje is 8GB class 4 van Kingston en die heeft nimmer voor problemen gezorgd. Ik zal eens wat zoeken op mijn type Micro SD kaart.

Het menu lagt enorm, testritten heb ik nog niet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-02-2012
right, na pagina's en pagina's hier doorlezen te hebben. ben ik nog niet wijzer voor mijn probleem.

ik was aardig op weg om men wave van de eerste keer succesvol te updaten via Multiloader.
alles start op en lijkt normaal te werken, alleen kan ik hem niet meer aan Kies koppelen :/ Met de laatste officiële versie is dit van de baan

alsook kan ik de samsungapps niet meer openen, Network unavailable (0xff02) [confirm] komt er dan ...
nochthans kan ik gewoon surfen en mails binnenhalen.
heb ik ondertussen toch aan de praat gekregen O-)

klopt het ook dat de recentste firmware versie S8500XEKC2 niet in het Nederlands in te stellen is ?

achtergrond info:
mijn toestel komt oorspronkelijk van Duitsland
heeft nooit een firmware update gehad (ook niet via kies) sinds ik hem vorig jaar gekocht heb
oude firmware ben ik wel vergeten te noteren :s

iemand die me in de juiste weg kan duwen aub ??

[ Voor 6% gewijzigd door J0ch3nK op 16-04-2011 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Mooi dat je multiloader aan de praat hebt gekregen. Die nieuwste firmware is idd niet nederlandstalig. Als je een xxjl2 versie pakt met multiloader zit je goed. xxjl2 is momenteel via multiloader en kies de nieuwste NL-versie. Even opletten dat je een volledige xxjl2 firmware pakt, anders moet je eerst xxjid etc flahsen om bij xxjl2 uit te komen. Excuus voor de korte uitleg, suc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
Thnx Chris

ik ga er meteen achter nu de nacht nog jong is :p

btw die vlc app rockt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Bij mij wil vlc niet connecten.

Ik kan ook de optie HTML remote control interface niet vinden bij mijn hoofd interfaces...

Ik doe iets fout maar zie niet wat. Iemand?

*edit* Domdomdom,dezelfde fout gemaakt als bij Bcontrol 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door jcm800 op 16-04-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jcm..vertel wat doe je nu goed,Ik zit ook vast ,Heb de IP nr ingevoerd in de wave,moet de gebruikers naam Precies hetzelfde als de pc naam? of moet ik nog 1 speciale versie van VLC player DL op me pc, krijg steeds van Client is not connected,Wat een onduidelijke handleiding.bij help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Heb je meerdere routers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is done, Ik heb ff ge google zo als het in de handleiding staat,Het werkt bij mij nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Mooi... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dikke Maand geleden kwam ik met de probleem met de feeds and update Wgd, er is nu gelukkig een onofficial vervanging modifidedwigets uit gerold.
Die roze heeft zich tot op heden nog niet hersteld bij mij,
En aangezien ik echt geen HR wil gaan uitvoeren voor deze fantastische wgd,heb ik me maar weer eens een poging gewaag om door te Yahooen,
Gelukkig beet ,en geen HR hoeven te doen,zodoende kwam ik deze zwarte sns-wgd tegen,...mocht jullie ook dit defect ondervinden, go to this link

http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=4417.0

Is zwart en stoer maar moet wel zeggen dat de transparantie effecten beter kon,
Anyway Its working wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
zijn er nog mensen die zeer slechte geluidskwaliteit hebben met video-opnames op concerten enzo ?
die zijn gewoon niet om aan te horen, een hoop gefluit en gekraak maar geen noot muziek }:|
kan dat ook gerelateerd worden aan firmware, of is het omgevingsgeluid gewoon veel te hoog, heb al geprobeerd men micro wat dicht te houden, maar leverde niet het verhoopte resultaat op...

zit op laatste officiële firmware versie moest iemand zich dat afvragen

thnx for the helping hands _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
De microfoon van telefoons zijn meestal niet om u tegen te zeggen, die van de Wave ook niet (niet bij mij in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Hebben jullie weleens last van de wekker die soms niet af gaat?

Het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat ik niet op tijd wakker wordt. Ik gaf altijd mijzelf de schuld, omdat ik mss gewoon te moe was om in de gaten te hebben dat mijn wekker afgaat. Maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb het eens opgezocht en het lijkt dat meerdere mensen hier last van hadden of nog steeds hebben.. Jullie ook?

De ene keer lijkt het wel te werken en soms weer niet.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
inderdaad aurora, heb dat ook dikwijls. nog niet gevonden hoe of waarom, ik gebruik hem dan ook niet meer als wekker, maar sync hem met outlook agenda. zo heb ik toch een notificatie op men werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wekker werk perfect en betrouwbaar bij mijn 1.2 official Kies FW, er waren idd Fw voorheen geweest die de wekker zeer onbetrouwbaar maakte na mijn beleving, zoals restarten voordat je de wekker ging setten,.
Maar probeer ook eens een andere wekker toon en harder te zetten,Klokje bij de statusbar R-boven moet er ook wel zijn als ingestelde wekker symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Aurora1110 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:07:

Het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat ik niet op tijd wakker wordt. Ik gaf altijd mijzelf de schuld, omdat ik mss gewoon te moe was om in de gaten te hebben dat mijn wekker afgaat. Maar nu begin ik te twijfelen. Ik heb het eens opgezocht en het lijkt dat meerdere mensen hier last van hadden of nog steeds hebben.. Jullie ook?

Heb ik volgens mij ook wel eens...
Voor zover ik het mij kan herinneren nadat ik vanwege een plotselinge snipper/uitslaapdag het alarm heb uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld. De dagen erna volgens mij weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Een android port komt nu toch echt dichtbij, een paar gasten op XDA is het gelukt.

Topic over de port: Klikje.
Foto's: Klikje. (Het klopt dat het scherm 180 graden gedraait is. Dit was een configuratiefout.

Op het moment is het nog geen dual boot.
De android versie komt van de Samsung Galaxy S I9000.

Ik volg het topic, maar weer verder geen details ofzo, wel dat ze het gedaan hebben een bug in het FOTA (Firmware over the air) gedeelte.

[ Voor 7% gewijzigd door Toppertje op 19-04-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irene112
  • Laatst online: 10-03-2019
weet iemand hoe je verwijderde apps definitief kan verwijderen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik mijn telefoon in principe nooit als wekker. Heb het wel twee keer wel gedaan, waarvan er maar één keer af is gegaan. Dusja... imo is hij niet echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik gebruik wekker al van eerste dag. elke dag loopt hij hier toch af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een oplossing voor volgend "probleempje":
Eenmaal je facebook-contacten hebt geïmporteerd, worden de profielfoto's hiervan niet meer gesynct indien ze op FB wijzigen.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:29:
Weet er iemand een oplossing voor volgend "probleempje":
Eenmaal je facebook-contacten hebt geïmporteerd, worden de profielfoto's hiervan niet meer gesynct indien ze op FB wijzigen.
Is hier een oplossing voor?
Waarom zouden die foto´s moeten syncen als ze toch hetzelfde blijven...?
Het is toch logisch dat ze pas vernieuwd worden op je toestel als iemand op Facebook een andere foto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Vandaag zag ik in de app store de OV-chip app waarmee je makkelijk je saldo kon checken, erg handig dus!
Alleen vraag ik mij af hoe betrouwbaar het is, je vult toch je gebruikersnaam en wachtwoord in bij die app...

Mijn vraag is eigenlijk, hoe veilig is dit, en welke ervaringen hebben jullie ermee?

Edit: Link naar de app: Klikje.

[ Voor 19% gewijzigd door Toppertje op 21-04-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
kan iemand me hier zeggen hoe het komt dat ik laatste tijd belachelijk veel last heb van onvoldoende geheugen meldingen ?

ik ben terug begonnen met sporten, en gebruik dus telkens het programma badasports.

Nu was ik gisteren met fiets aan het rijden, en dat ding stond op, zodat ik later gemiddelde zag en kon zien waar ik gereden had. Dit in samenwerking met muziekspeler. Na half uur wil ik even checken, krijg ik menu scherm met melding dat ik iets moest sluiten. en kon niet anders dan badasports sluiten met als gevolg > gegevens niet opgeslagen. en zo heb ik wel meerdere voorbeelden. Ik wist dat dit fout was in begin bij wave. maar nu zit ik met nieuwste officiele 1.2 en niks dan ellende met geheugen.

Ik denk eraan om eens hard reset te doen + geheugenkaart ook volledig te wissen. zodat alles maar dan alles origineel is. Want gsm houd ook bij wat er allemaal al heeft opgestaan, en dit is hier al serieuze waslijst aan apps...

of iemand anders een ander idee?

mvg Kristof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024

@ aurora1110 , let je wel op welke kant je de telefoon plaatst?
want als de accelorosensor( weet de naam niet precies ) ziet dat je de telefoon op de voor kant plaatst dan gaat de telfoon de allarm muten dat ged ook voor telefoontjes die je binnen krijgt < kieper je de telefoon om dat mute de telefoon de geluid van de telefoon.
dat kun je ook uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:36:
[...]

Waarom zouden die foto´s moeten syncen als ze toch hetzelfde blijven...?
Het is toch logisch dat ze pas vernieuwd worden op je toestel als iemand op Facebook een andere foto heeft.
Dat is het juist... ze worden niet vernieuwd als iemand een andere foto kiest op FB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
heeft er nog iemand problemen met die muziek herkenning in België ?
hij blijft aangeven "netwerk niet beschikbaar, opnieuw proberen ?"
profiel netwerkinstelling is zelfde als voor surfen op het web

of kent iemand een alternatieve bada toepassing/widget die dit ook kan ?
ik heb soundhound in werking gezien, en was verrast door hun uitgebreide database.
alleen is dit (voorlopig) enkel nog maar voor iPhone en Android market |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
J0ch3nK schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:41:
heeft er nog iemand problemen met die muziek herkenning in België

of kent iemand een alternatieve bada toepassing/widget die dit ook kan ?
ik heb soundhound in werking gezien, en was verrast door hun uitgebreide database.
alleen is dit (voorlopig) enkel nog maar voor iPhone en Android market |:(
werkt hier ook voor geen meter. in de 8 maanden dat ik gsm heb heeft die nog geen enkel nummer goed...

mijn provider is mobistar. heb ook al van alles geprobeerd... tevergeefs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ch3nK
c4coupe schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:37:
[...]

werkt hier ook voor geen meter. in de 8 maanden dat ik gsm heb heeft die nog geen enkel nummer goed...

mijn provider is mobistar. heb ook al van alles geprobeerd... tevergeefs. :(
maar met jouw zoekt ie tenminste als ik het goed begrijp ?
ik heb ondertussen op andere fora gelezen dat niet alle providers het ondersteunen.
en aangezien ik ook met mobistar ben, moet mss de oorzaak dus bij hen gezocht worden :?
volgens 1 bron zou het met mobile vikings prima werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ken iemand met proximus en ook bij hem werkte het...

als het hier al eens lukt. dan raad hij het liedje gans verkeerd.

spijtig genoeg zit ik nog 4 maand vast aan mobistar. anders had ik al mobile vikings. niet dat ik niet tevreden ben over mobistar. maar het kan goedkoper dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook bij Proximus en in 95% van de gevallen werkt het feilloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik begrijp eigenlijk niet hoe dit provider gebonden kan zijn. internet enzo werkt toch.

bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irene112
c4coupe schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:28:
kan iemand me hier zeggen hoe het komt dat ik laatste tijd belachelijk veel last heb van onvoldoende geheugen meldingen ?

ik ben terug begonnen met sporten, en gebruik dus telkens het programma badasports.

Nu was ik gisteren met fiets aan het rijden, en dat ding stond op, zodat ik later gemiddelde zag en kon zien waar ik gereden had. Dit in samenwerking met muziekspeler. Na half uur wil ik even checken, krijg ik menu scherm met melding dat ik iets moest sluiten. en kon niet anders dan badasports sluiten met als gevolg > gegevens niet opgeslagen. en zo heb ik wel meerdere voorbeelden. Ik wist dat dit fout was in begin bij wave. maar nu zit ik met nieuwste officiele 1.2 en niks dan ellende met geheugen.

Ik denk eraan om eens hard reset te doen + geheugenkaart ook volledig te wissen. zodat alles maar dan alles origineel is. Want gsm houd ook bij wat er allemaal al heeft opgestaan, en dit is hier al serieuze waslijst aan apps...

of iemand anders een ander idee?

mvg Kristof
Dit had ik ook, geheugenkaart zat er ineens niet meer goed in bij mij.. Nu heb ik nergens meer last van..
Maar je kan ook lang de 'home' knop inhouden, staan daar veel dingen open? Dan moet je dat afsluiten want dat neemt veel geheugen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irene112
Weet echt niemand hoe je apps compleet van je telefoon verwijderd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
enige dat altijd openstaat zijn widgets en startscherm. dus ik sluit altijd alles. buiten die badasports dan want anders kan hij niet opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irene112 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:00:
Weet echt niemand hoe je apps compleet van je telefoon verwijderd? :S
Probeer eens bij:
Instellingen/Menu en widgets/Widget/Gedownloade widgets en daar de desbetreffende widget wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben geen tweaker....Maar heb al bijna een jaar een samsung wave. gekocht in juli 2010. Tot nu altijd tevreden gebruiker. Sinds vandaag paar problemen. Email werd eerst niet binnengehaald, er werd wel gesynchroniseerd, maar er kwam niets binnen. Terwijl er wel mail was. Later telefoon uit ,batterij eruit en opnieuw aan. Toen kreeg ik wel mail maar geen sms binnen... Als ik op het knopje berichten tik, zegt de telefoon "laden"maar er gebeurt niets.Tot nu toe nog nooit firmware geupgrade, ben bang dat er dan helemaal iets mis gaat.

Waar zou het aan kunnen liggen, heb het geheugen al gecontroleerd, dat is niet vol.

gr. Christa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
J0ch3nK schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:41:
heeft er nog iemand problemen met die muziek herkenning in België ?
De muziekherkenning is locatie afhankelijk, Nederlanders krijgen een nummer uit een NL database en Belgen uit een Belgische database. Dit vast te veranderen, maar dan zou je ergens in een register van je telefoon moeten zitten (lijkt me). Zoek in dit topic op muziekherkenning en dan weet je genoeg.

Volgens mij ligt dat aan het tijdstip dat je je alarm omzet/inschakeld. Als je steeds schakelt, dan moet je dit niet op de datum doen waar hij op dat moment op staat.
Met name voor mensen met wisselende diensten kunnen dit probleem vaak hebben.
Ik heb het ook weleens meegemaakt en gekeken waar dit aan lag. Tot nu toe vermoed ik dat het aan het bovenstaande ligt. Je kunt je alarm ook even uitschakelen en vervolgens nogmaals inschakelen. Dat gaat via de bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Kiswum, heb je nog gekeken hoe je in Sygic for bada een andere landkaart kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, nog even nagedacht en gekeken, hij opent nu het sms venster niet , maar ook van email niet meer, dan blijft hij hangen op laden en springt dan weer terug op het beginvenster..... vreemd, na zolange tijd problemen.

gr. christa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:26:
Hallo, nog even nagedacht en gekeken, hij opent nu het sms venster niet , maar ook van email niet meer, dan blijft hij hangen op laden en springt dan weer terug op het beginvenster..... vreemd, na zolange tijd problemen.

gr. christa
Maak een back-up van je belangrijke bestanden/foto's/adressen enz. via KIES en doe een factory reset zodat je weer met een 'schoon toestel' begint.
Je zal wel je email instellingen opnieuw moeten invoeren en je apps er weer terug op moeten zetten ;)

Maar ik weet bijna zeker dat je problemen dan verholpen zijn
Is net als een pc; Na langere tijd moet je het register en geheugen opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn alarm wil opzetten gaat die niet af???!!!!
Weet iemand die mij hier mee kan helpen?

Alvast bedankt

xXx
Pagina: 1 ... 30 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.