Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 11:54
Ik had gelezen dat 1 dezer dagen Angry Birds in de Appstore van Samsung zou komen .. maar ik kan deze nog steeds niet vinden. Heeft iemand nog nieuws hierover? Lijkt me supercool om deze te spelen op mn Wave :D

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 20:28
Ik stap van mijn wave vanaf en ga over op een desire..
Eindelijk eens een gsm die je volledig kan benutten.

Moest samsung nu eens deftige apps uitbrengen en updates bleef ik bij bada maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Amps schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:53:
[...]

Ik heb die versie ook en de optie is gewoon aanwezig.

Als ik jou was zou ik toch echt ff langs de winkel gaan waar je jouw toestel hebt gekocht. Lijkt me geen goede zaak, een sem-defecte micro USB poortje. Heb je overigens ook geprobeerd om te connecten in massaopslag modus of met een andere micro-USB kabeltje? Dan kan je iig die twee oorzaken ook uitsluiten.
Yep tried it all.
Usb poort is echt niet meer in orde.
Ik zal hem in dit geval naar T-mobile moeten sturen, hij is online gekocht op hun website.
In de winkel moest ik 110 euro bij betalen, online was het gratis. (Foutje op de website toentertijd)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is hier al ver met Final strike? Ik ben eindelijk op level 3 blijf moeilijk maar wel intense 3d game raakt niet verveeld er aan.En Infernus al iemand cleus om cel1 te ontsnappen,wat een eritantspel het is, maar wil het nog steeds niet deleten.Doet me beetje aan film;Saw 1 beleven, Any cleus? heb al 7 objecten verzamelt waarbij ik die slot helemaal niet kan open peuteren:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
@ Jaytang ,heb `t zelfde probleem nog steeds met Infernus,wil maar niet lukken om die cel uit te komen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja he.jcm, echt word er grijs van,Kan de oplossing ook moeilijk googelen,ik had het eens geprobeert,te veel hooiberg wat niet relevant was ,I hate death ends :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:01
Voor infernus, ik hoorde laatst een keer van iemand dat er ergens onder een tegeltje bij de tralies.

En dan moet je met 2 kleine voorwerpen (spijkers...?) die deur open kunnen krijgen.

Mijzelf is het ook nog niet gelukt. (ook nog niet geprobeerd eigenlijk)

[ Voor 192% gewijzigd door Toppertje op 03-03-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:22:
[...]

Nog eens 20x proberen.
Heb ik gedaan, misschien wel vaker. Nu is het helemaal bagger.
Hij gaat iedere keer vanzelf opnieuw opstarten. KIES herkent hem niet meer. Ik had gelukkig nog een oude NOkia N73 liggen. Eigenlijk wel heel erg kansloos dat een toestel van ruim 4 jaar oud, vaak gevallen, heel lang in het stof gelegen het nog steeds doet en dat mijn wave wat overigens een fijn toestel is er gewoon de brui aan geeft.

Misschien nog maar een paar keer opnieuw proberen maar dan met mn pc op windows XP i.p.v. windows 7.

Zal wel niet helpen, maar ach, heb verder toch niets te doen behalve leuke series op TV kijken of gewoon gezellig zitten.

Snap er echt geen dr.l van en ik heb toch echt mn lagere school afgemaakt.
Kan er i.i.g. nog om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:15:
Voor infernus, ik hoorde laatst een keer van iemand dat er ergens onder een tegeltje bij de tralies.

En dan moet je met 2 kleine voorwerpen (spijkers...?) die deur open kunnen krijgen.

Mij was het wel gelukt, maar troost jezelf het is niet zo spannend als het lijkt.
Je gaat de deur uit en het spel eindigt als sneeuw voor de zon. Dan ben je dus uren bezig en verwacht je iets geweldigs. Stopt het spel. Wel heel erg jammer. Misschien komt er een vervolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:15:

:) INFERNUS
het is het tegeltje iets vanaf de tralies verwijderd vlakbij de plek waar een tegeltje hoort te zitten. Deze moet je verwijderen dan moet je graven met een van je objecten en dan heb je de tweede spijker. En daarna heb je een teleurstelling. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Euske Bedank voor de tip maar ik kan die tegelplek niet graven met mijn verzameling van scherpe opjecten,Nou wat 1 teleurstelling als zo de spel eindig wanneer de hek open is, totally a spoil alert, maar ja zal het toch zelf moeten zien.

Heb je geen fabrieksgarantie maat? Ik wis het toch wel hoor als die een brick word.Ook al ben ik 1 maand mijn toestel kwijt,Ik laat het fixen,Heb je ook al op andere usb poorten geprobeerd bij de betreffende pc waar dit systeemherstel probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Om MSN niet automatisch aan te laten melden moet je in Mijn Accounts gewoon het groene lampje van messenger uitzetten. Meer niet. De account blijft bestaan, maar hij meldt zich niet automatisch aan. Als je dan messenger start ben je ook NIET online. Je moet jezelf na het starten van de messenger dan handmatig 'online' zetten door het bolletje groen te maken. Klaar.
-
Ben overigens nog steeds supertevreden met de Wave (sinds juni 2010). Beste toestel dat ik ooit heb gehad. Zit nog steeds op JID firmware (1.2) en het werkt allemaal vlekkeloos. Batterij gaat ruim een dag mee incl. permanent WiFi en push-sync van gmail contacts/ agenda/ mail.
-
Het gemis aan apps heb ik niet. De meeste apps die ik heb gedownload gebruik ik alleen heel even in het begin en daarna vrijwel nooit meer.
-
O ja; de camera is ook geweldig. Het enige dat ik mis is TwitPic in de bloglijst om te uploaden. Omzeil dat nu door rechtstreeks te mailen naar Twitpic. Ook geen moeite, maar toch.
-
PS: Maestro Black thema is volgens mij de mooiste. En dat voor een euro.

[ Voor 10% gewijzigd door MichaelPB op 05-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
MichaelPB schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:09:
Om MSN niet automatisch aan te laten melden moet je in Mijn Accounts gewoon het groene lampje van messenger uitzetten. Meer niet. De account blijft bestaan, maar hij meldt zich niet automatisch aan. Als je dan messenger start ben je ook NIET online. Je moet jezelf na het starten van de messenger dan handmatig 'online' zetten door het bolletje groen te maken. Klaar.

...
Dat zou wel logisch zijn ja, maar ik heb meerdere malen gehad dat hij wel automatisch aan gaat, en dan mag ik het bolletje weer uitdrukken, het is geen grote moeite, daar niet van... maar het is een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja !Totally! het is gewoon een bug, ook al staan alle bolletjes op zwart en UIT bij mijn officieele1,2 FW in myn aangemelde accounts. Zoals msn ,neemt het steeds over van mijn PC.Ook al is het Push functie uit op my wave. Blijkbaar heeft die beta JID 1.2 versie wel een zuiverder My accounts beheer dan de official 1.2
Maa jah, zo erg is deze bug ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:53:
Ja !Totally! het is gewoon een bug, ook al staan alle bolletjes op zwart en UIT bij mijn officieele1,2 FW in myn aangemelde accounts. Zoals msn ,neemt het steeds over van mijn PC.Ook al is het Push functie uit op my wave. Blijkbaar heeft die beta JID 1.2 versie wel een zuiverder My accounts beheer dan de official 1.2
Maa jah, zo erg is deze bug ook weer niet.
idd, zo erg ist niet.

wat mij opvalt: het aantal updates gaat niet meer zo snel als voorheen. of zouden ze al druk aan Bada 2.0 aan het timmeren zijn en zou dat dan de volgende update zijn? zo ja, iemand een idee wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
Toppertje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:11:
[...]

Dat zou wel logisch zijn ja, maar ik heb meerdere malen gehad dat hij wel automatisch aan gaat, en dan mag ik het bolletje weer uitdrukken, het is geen grote moeite, daar niet van... maar het is een foutje.
Zou ook kunnen dat je MSN gewoon niet afsluit na gebruik. Je moet handmatig eerst uitloggen en daarna de app sluiten. Als je alleen de app sluit met de ophang-toets, blijf je aangemeld staan en brandt dus het groene bolletje bij Mijn Accounts. Als je eerst de midden-knop onder aantikt en 'Log Uit' kiest gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 00:01:
Hey Euske Bedank voor de tip maar ik kan die tegelplek niet graven met mijn verzameling van scherpe opjecten,Nou wat 1 teleurstelling als zo de spel eindig wanneer de hek open is, totally a spoil alert, maar ja zal het toch zelf moeten zien.

Heb je geen fabrieksgarantie maat? Ik wis het toch wel hoor als die een brick word.Ook al ben ik 1 maand mijn toestel kwijt,Ik laat het fixen,Heb je ook al op andere usb poorten geprobeerd bij de betreffende pc waar dit systeemherstel probleem is?
Hey wave werkt weer. Het bleek het geheugenkaartje te zijn. Ding was helemaal de weg kwijt. Kaartje vervangen voor een nieuwe en alles werkt weer zoals het hoort.
Het kaartje was totaal niet meer uit te lezen, werkte nog wel half en waarschijnlijk hebben de programmatjes die er op stonden toch nog iets gewerkt waardoor mijn telefoon niet meer wist hoe er mee om te gaan.

Gelukkig niet weggebracht want dan had ik het nu nog niet geweten.
Vaak is het zo dat ze alleen nieuwe software er op zetten en als ze het geheugenkaartje niet mee testen, wat er vaak in de winkel uitgehaald wordt, dan zou ik nu nog niets weten. Niets gaat boven zelf blijven proberen blijkt wel.
BTW mijn partner had een Omnia 2 ook alweer voor de 2e keer weg ivm softwarefout. Nu maar voor de zekerheid een ander toestel erbij gekocht, de nieuwe galaxy ace. Leuk ding hoor. Ben benieuwd of ze de omnia weer fatsoenlijk krijgen.

Wat betreft INFERNUS. Je kunt een langwerpig voorwerp vinden, volgens mij in de wasbak of in het kastje boven de wasbak, waarmee je als je het tegeltje verwijderd hebt kunt graven. Je moet dan een paar keer met je vinger over het zand onder het tegeltje vegen om te graven.
Ben benieuwd of jij ook zo teleurgesteld bent als je eenmaal het hek open hebt. :)

Mzzl en succes.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Sygic is inmiddels werkend op je Samsung Wave. Helaas is momenteel alleen de Italiaanse/griekse kaart beschikbaar:

http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000508982

Edit:
Blijkbaar kun je na aanschaf je eigen mappen ook gebruiken. Je moet overigens wel gebruik maken van een snelle geheugenkaart anders schijnt alles heel traag te werken.
Geheugenkaart info link: http://www.badaforums.net...able-t2636-10.html#p19414

[ Voor 44% gewijzigd door Kiswum op 08-03-2011 14:27 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:57

DEVegg

DEVegg

DEVegg schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:26:
[...]

Het is nog veel vreemder. Als ik presets op mijn toestel in stel en ik kijk op het toestel van mijn vrouw, staan daar mijn ingestelde presets. Het ziet er naar uit dat de presets niet lokaal worden opgeslagen, maar gekoppeld aan een IP adres oid... In elk geval ook op het toestel van mijn vrouw verdwijnen de presets of worden steeds gevuld door andere. Zwaar irritant en zeer onwenselijk... maar eens een bug report hiervan gaan doen. :'(
Bovenstaande ging over de TuneIn Radio app. Deze heeft van de week een update gehad... en ik moet zeggen daar word ik wel gelukkig van! 8)

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Heb mezelf deze week voorzien van een 25 MB op reis om toch af toe online te kunnen tegen een enigszins voordelig tarief. De pakketgegevens die de Wave bijhoudt, verschillen nogal van wat Vodafone meldt aan dataverbruik. Volgens de Wave heb ik 9,5 MB verbruikt, Vodafone claimt op Mijn Vodafone 17 MB. Maar goed dat ik dit net check, want anders had ik voor vervelende verrssingen kunnen komen te staan.

Omdat roaming en pakketgegevens al disabled waren, heb ik nu maar lle Vodafone netwerkverbindingen verwijderd. Beetje zonde dat ik die laatste MB's nu niet gebruik, maar liever dat dan een rekening krijgen voor dure MB's in het buitenland.

[ Voor 23% gewijzigd door SePtiCTaNk op 08-03-2011 19:41 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

SePtiCTaNk schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:17:
Heb mezelf deze week voorzien van een 25 MB op reis om toch af toe online te kunnen tegen een enigszins voordelig tarief. De pakketgegevens die de Wave bijhoudt, verschillen nogal van wat Vodafone meldt aan dataverbruik. Volgens de Wave heb ik 9,5 MB verbruikt, Vodafone claimt op Mijn Vodafone 17 MB. Maar goed dat ik dit net check, want anders had ik voor vervelende verrssingen kunnen komen te staan.

Omdat roaming en pakketgegevens al disabled waren, heb ik nu maar lle Vodafone netwerkverbindingen verwijderd. Beetje zonde dat ik die laatste MB's nu niet gebruik, maar liever dat dan een rekening krijgen voor dure MB's in het buitenland.
Dat is nogal een verontrustend groot verschil. Ben benieuwd hoe dat komt...

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Handleiding Sygic Mcguider

Getest op Bada 1.2 XXJL2 met het opgestuurde 16GB kaartje van de Samsung actie in juni 2010
Zorg ervoor dat applicaties automatisch op je externe geheugenkaart worden geïnstalleerd

Koop, met een creditcard, de Italiaanse kaart voor 30 euro in de Samsungapps website: http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000508982

Start hem daarna op om te kijken of alles goed gaat (NL taal e.d. is gewoon beschikbaar.)

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/4853/navigatie4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/9269/navigatie5.jpg

Sluit je toestel/geheugenkaart aan op je pc en zorg ervoor dat je je "aangekochte" mappen bij de hand hebt.

Nu is het tijd om de Benelux/Europa mappen toe te voegen, dit gaat redelijk makkelijk. Simpelweg kopieer de mappen en het MLM bestand in je mappen locatie van je geheugenkaart.

In mijn geval is Sygic geïnstalleerd in de map "Others" en hierin zie je je geinstalleerd programma's. Laat deze sorteren op datum en dan zie je je nieuwste programma bovenaan:

Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/9274/navigatie1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/3589/navigatie2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/3883/navigatie3.jpg

Op het moment dat je de mappen naar de juiste locatie hebt gekopieerd, kun je je navigatiesoftware weer opstarten. Vervolgens zul je je kaart moeten activeren en vervolgens kun je met je nieuwe navigatiesysteem in de houder op weg.
(Houders incl. oplader zijn o.a. beschikbaar van het merk Brodit)

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/7449/navigatie8.jpg
Correctie van de route gaat zeer snel, de weg werd al aangegeven voordat de borden zich aanpaste zie bovenstaande plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/1500/navigatie9.jpg

Laat maar weten of deze handleiding een beetje te begrijpen is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 09-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
is denk ik een goede handige handleiding, heb er zelf op het moment echter weinig aan.

andere vraag: hoe kan ik met google maps geinstalleerd mijn positie bepalen? dus dat google maps met gps communiceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Toppertje, volgens mij moet je dan in het toestel naar instellingen/locatie gaan en daar de eerste 3 dingen aanvinken.
Ik weet niet of je hiervoor internet/gsm masten voor nodig hebt.
Volgens mij volgt google maps wel waar je bent, maar je moet zelf scrollen. Het beeld loopt dus niet mee zoals een navigatiesysteem zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Kiswum schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:21:
Toppertje, volgens mij moet je dan in het toestel naar instellingen/locatie gaan en daar de eerste 3 dingen aanvinken.
Ik weet niet of je hiervoor internet/gsm masten voor nodig hebt.
Volgens mij volgt google maps wel waar je bent, maar je moet zelf scrollen. Het beeld loopt dus niet mee zoals een navigatiesysteem zou doen.
dankje! werkt prima, vantevoren even je route plannen en het beeld loopt mooi mee met het punt waar je bent. nadeel: Als je fout rijd zegt ie niet dat je terug moet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
weten jullie de functie al van tune in. als je programma opent en er speelt een zender. dubbeltab op het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Welke versie van Google maps hebben jullie dan erop ?
Voor zover ik weet is er geen geschikte versie voor Bada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Het is weer zo ver. Mijn wave is weer batterij aan het verslinden... 40% batterij in 2 uur zonder hem te gebruiken (ook geen apps ofzo aan). Ook is hij weer hartstikke warm (warmer dan wanneer je de batterij oplaadt) en verzendt/ontvangt hij elke 5 sec iets (steeds elke 5 sec 1 keer rood knipperen met een pijltje).

De enige reden die ik kan bedenken is dat ik met carnaval steeds 's avonds mijn simkaart in mijn uitgaanstelefoon stopte. Maar daarmee snap ik nog niet waarom hij steeds data verstuurt/ontvangt.

Ik ga maar weer een hard reset doen...

[ Voor 3% gewijzigd door maasros op 09-03-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
O.a.hier is hij te downloaden, het is gewoon een java installatie. Java programma's kun je gewoon op je wave afspelen/installeren. Dat is met name het grote voordeel van Bada :)

http://www.4shared.com/get/InhdwgHG/Google_Maps_302.html

Tevens is er sinds kort een mogelijkheid om via de volgende appstore van opera programma's te installeren:
nieuws: Opera brengt downloadwinkel voor smartphones uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kiswum
Nou..dat is 1 fijne inzet voor Sygic manual.Maar 30e dokken voor als nog te gaan tweaken met de bestaande maps op me LBS,Nee dankje, ,overigens Kort geleden was die van Sygic Greece/Cypres nog gratis te DL, had die ook snel gedelete. Ik hou het toch op de jaar abonnement wat ik al 1 tijdje heb aangemaakt bij LBS standaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
De samsung versie kun je voor 30 euro toch onbeperkt gebruiken? (check in een zoekmachine)
Ik vind die Samsung navigator echt waardeloos.

Het zoeken naar satellieten gaat zeer traag, het beginnen van een route gaat (naar mijn beleving) lastig en niet handig. Je moet een aantal menu's doorlopen om uiteindelijk aan de reis te kunnen beginnen.
Na gebruik te hebben gemaakt van Tomtom, Sygic en Google maps zou ik Route66 van samsung op de laatste plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans dat ik intensief dagelijks me GPS gebruiktmaakt is zeer gering ,Ben geen bezorger,30e vond ik nog te duur om het 1 lifetime R66 te maken tdt,Maargoed het werk wel en wijs me goed de weg nu,wanneer ik nodig het heb..BUT''sinds de upgrade1.2bada is die idd trager met zoeken naar sat.
Moet echt de GPSSTATUS abb mee starten,
En na 1 jaar toch weer in aanmerking voor 1 andere Hi end toestel,ik zie de profeit niet om het lifetime te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie komt dit bekend voor? Sinds KIES 2.0.0.11014_49 wil m'n WAVE niet meer koppelen met m'n laptop. Ik kan 100 keer opnieuw proberen zonder resultaat. Dat zou betekenen dat nieuwe updates niet meer binnengehaald kunnen worden. Bestanden op m'n WAVE zetten gaat prima. Ik lees hierboven ergens iemand met een defecte usb poort maar dat is toch eigenlijk niet mogelijk als ik wel bestanden kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:25:
Wie komt dit bekend voor? Sinds KIES 2.0.0.11014_49 wil m'n WAVE niet meer koppelen met m'n laptop. Ik kan 100 keer opnieuw proberen zonder resultaat. Dat zou betekenen dat nieuwe updates niet meer binnengehaald kunnen worden. Bestanden op m'n WAVE zetten gaat prima. Ik lees hierboven ergens iemand met een defecte usb poort maar dat is toch eigenlijk niet mogelijk als ik wel bestanden kan plaatsen?
Klopt ik ben degene waarvan de usbpoort defect lijkt. Het kan ook zijn dat in mijn geval het toestel niet meer via de usbpoort communiceert en daardoor weet de pc/laptop niet dat er een nieuw apparaat is toegevoegd.
Opladen gaat wel gewoon goed. Ik ga binnenkort bij een leverancier langs om dit te testen voordat ik hem opstuur.

Met de nieuwste kiesversie kun je overigen wel via Blutooth verbinding maken en hierdoor je toestel hopelijk kunt updaten.

Even terug naar jouw probleem. Het lijkt er in dit geval op dat de usb drivers niet helemaal goed lopen sinds de installatie van je nieuwe Kies versie.
Deze kun je opnieuw installeren vanuit Kies.

Eventueel is er ook een instructie op de helpsite van Samsung zelf. Hierin kun je je drivers volledig verwijderen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

c4coupe schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:25:
weten jullie de functie al van tune in. als je programma opent en er speelt een zender. dubbeltab op het scherm...
Lol nee dat wist ik nog niet... lekker schudde met je toestel geef leuk effect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:25:
Ik heb het probleem ook, maar niet alleen met de nieuwe versie van kies, maar ook met de oudste versie van kies.
Kiswum schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:20:
[...]
Eventueel is er ook een instructie op de helpsite van Samsung zelf. Hierin kun je je drivers volledig verwijderen en installeren.
Weet jij waar dat precies staat? Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik heb de drivers wel vaak opnieuw geinstalleerd, maar niet eerst verwijderd.

Iets anders: Angry Birds (java): Klik hier om te downloaden.
Werkt prima op de Wave (Ik krijg hem alleen niet in landscape modus).

Afbeeldingslocatie: http://www.badaforums.net/wp-content/uploads/angry-birds.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Toppertje op 10-03-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
DEVegg schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Lol nee dat wist ik nog niet... lekker schudde met je toestel geef leuk effect. :)
idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:42
Toppertje schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:25:
[...]

Ik heb het probleem ook, maar niet alleen met de nieuwe versie van kies, maar ook met de oudste versie van kies.

[...]

Weet jij waar dat precies staat? Ik kan het namelijk niet vinden.
Ik heb de drivers wel vaak opnieuw geinstalleerd, maar niet eerst verwijderd.

Iets anders: Angry Birds (java): Klik hier om te downloaden.
Werkt prima op de Wave (Ik krijg hem alleen niet in landscape modus).

[afbeelding]
Gaaf, ga het meteen testen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
hier vind hij ook niks WAVE.

op mijn pc staat oude versie van KIEs en beneden op laptop nieuwe versie. de nieuwe gaat wel, maar ik heb de oude nodig voor de FW updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wamo cam app had gisteren eindelijk 1 update, en het start nu met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Toppertje:

Product : Mobiele Communicatie > Mobiele Telefoons > Overige 2010-07-26 18:17:03.0

Overige : Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Vraag

Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Antwoord

U dient eerst uw USB instelling aan te passen: deze dienen ingesteld te staan op? Vragen bij verbinden” Indien dit geen oplossing biedt, dient u het volledige programma te verwijderen, inclusief de USB-drivers. De USB-drivers zijn te verwijderen in de Apparaten Beheer van uw computer. U dient alle onbekende en alle Samsung USB-drivers te verwijderen. Vervolgens sluit u het toestel aan als Massaopslag functie. De US-drivers worden dan geïnstalleerd. U koppelt vervolgens het toestel los en installeert KIES opnieuw. Na installatie kunt u het toestel opnieuw aansluiten en zal deze herkend worden door KIES.

Veelgestelde vragen:
http://www.samsung.com/nl...S8500&srchword=Wave+S8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Kiswum schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:20:
[...]

Klopt ik ben degene waarvan de usbpoort defect lijkt. Het kan ook zijn dat in mijn geval het toestel niet meer via de usbpoort communiceert en daardoor weet de pc/laptop niet dat er een nieuw apparaat is toegevoegd.
Opladen gaat wel gewoon goed. Ik ga binnenkort bij een leverancier langs om dit te testen voordat ik hem opstuur.

Met de nieuwste kiesversie kun je overigen wel via Blutooth verbinding maken en hierdoor je toestel hopelijk kunt updaten.

Even terug naar jouw probleem. Het lijkt er in dit geval op dat de usb drivers niet helemaal goed lopen sinds de installatie van je nieuwe Kies versie.
Deze kun je opnieuw installeren vanuit Kies.

Je gebruikt toch wel de USB kabel die er bij het toestel kwam? Ik had een goedkoop microusb kabeltje gekocht op ebay voor het opladen op het werk en daarmee kan geen dataverbinding gemaakt worden, opladen werkt wel goed en daar ging het om. Een andere goedkope microusb datakabel nadien aangeschaft waarbij expliciet stond wel data aan te kunnen werkte overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:54:
Toppertje:

Product : Mobiele Communicatie > Mobiele Telefoons > Overige 2010-07-26 18:17:03.0

Overige : Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Vraag

Ik kan geen verbinding maken met mijn Samsung Wave GT-S8500 en Kies. Wat kan ik doen?

Antwoord

U dient eerst uw USB instelling aan te passen: deze dienen ingesteld te staan op? Vragen bij verbinden” Indien dit geen oplossing biedt, dient u het volledige programma te verwijderen, inclusief de USB-drivers. De USB-drivers zijn te verwijderen in de Apparaten Beheer van uw computer. U dient alle onbekende en alle Samsung USB-drivers te verwijderen. Vervolgens sluit u het toestel aan als Massaopslag functie. De US-drivers worden dan geïnstalleerd. U koppelt vervolgens het toestel los en installeert KIES opnieuw. Na installatie kunt u het toestel opnieuw aansluiten en zal deze herkend worden door KIES.

Veelgestelde vragen:
http://www.samsung.com/nl...S8500&srchword=Wave+S8500
Ik heb bovenstaande allemaal gedaan zonder resultaat. Als ik de telefoon aansluit en massa-opslag kies, dan geeft KIES aan dat deze verbinding niet wordt ondersteund en dat ik opnieuw moet koppelen en op de telefoon KIES moet selecteren. Als ik dat doe blijft KIES weer eindeloos proberen te verbinden. Ik gebruik de originele kabel en via die kabel is m'n telefoon verder ook benaderbaar via de verkenner. Ik kan dus prima bestanden uitwisselen en opladen. Maar als er weer een firmware update komt zou ik die niet kunnen installeren. De bluetooth optie heb ik nog niet uitgeprobeerd, dat ga ik dit weekeind maar eens doen.

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het iets is met KIES. Ik heb nu allerlei instellingen veranderd. In KIES had ik nog geen vinkje staan bij 'automatisch opstarten bij aansluiten'. Dat heb ik nu ook ingesteld en als ik de telefoon aansluit start KIES vanzelf op. Ze 'zien' elkaar dus wel maar het verbinden komt niet tot stand. Ik geef het experimenteren even op en hoop op beter nieuws van KISWUM over de defecte usb poort of TOPPERTJE die dezelfde problemen heeft

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
siknu schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:06:
[...]

Je gebruikt toch wel de USB kabel die er bij het toestel kwam? Ik had een goedkoop microusb kabeltje gekocht op ebay voor het opladen op het werk en daarmee kan geen dataverbinding gemaakt worden, opladen werkt wel goed en daar ging het om. Een andere goedkope microusb datakabel nadien aangeschaft waarbij expliciet stond wel data aan te kunnen werkte overigens wel.
Op een dag heb ik alles over kunnen zetten van pc naar telefoon en 4 weken later kon ik met dezelfde software op pc en telefoon geen verbinding meer maken met mijn gsm. (Volgens mij was mijn laptop niet eens geherstart in de tussentijd.)

Ik gebruik de originele kabel en ik heb een usb kabel van mijn Nokia N82 gebruikt om te testen.
Ik heb veel verschillende Kies versies geprobeerd (ik bewaar al mijn versies). Tevens heb ik het op verschillende pc's en laptops getest. De keuze gemaakt van Massa opslag tot Kies en van "debug" tot "zelf keuze maken".
Alle systemen merken niet eens dat er een toestel wordt aangesloten, hierdoor is deze dus ook niet te benaderen. Het enige dat ik op mijn toestel merk is dat hij wordt opgeladen.

Het vreemde is dat hij via bluetooth wel verbinding kan maken. De drivers lijken dus in orde te zijn.
Data overzetten doe ik dus op die manier of door mijn geheugenkaart in mijn pc te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
KIES zuigt gewoon brokken door een rietje. Punt. Dat was bij de eerste versie al en bij alle updates nog erger. Ik gebruik het dan ook nooit. Ergo; de laatste variant installeert niet eens. Ik gebruik gewoon massaopslag, updaten doe ik handmatig en syncen doe ik realtime OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:52:
Wamo cam app had gisteren eindelijk 1 update, en het start nu met gemak.
en nog zaagt die om de 5 voet over onvoldoende geheugen. rslechte app, spijitg genoeg.

Vandaag 4 keer geprobeerd er iets mee te doen, telkens vastslagen of melding onvoldoende geheugen.

dus DELETE ( weer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MichaelPB schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:06:
KIES zuigt gewoon brokken door een rietje. Punt. Dat was bij de eerste versie al en bij alle updates nog erger. Ik gebruik het dan ook nooit. Ergo; de laatste variant installeert niet eens. Ik gebruik gewoon massaopslag, updaten doe ik handmatig en syncen doe ik realtime OTA.
Eens, KIES stinkt. Red me prima zonder. Wel jammer dat Samsung zo blijft aanbaggeren. Ik had liever gezien dat het wel top werkte, wellicht zodoende betere mond op mond reclame, meer gebruikers bada, nog interessanter voor ontwikkelaars.

Als bada icm KIES een kindje van Samsung is: was het een schat van een baby, is het een kreng van een kleuter, en tegen versie 2.0 een zak van een zoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Chris.nl schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:30:
[...]
Eens, KIES stinkt. Red me prima zonder. Wel jammer dat Samsung zo blijft aanbaggeren. Ik had liever gezien dat het wel top werkte, wellicht zodoende betere mond op mond reclame, meer gebruikers bada, nog interessanter voor ontwikkelaars.

Als bada icm KIES een kindje van Samsung is: was het een schat van een baby, is het een kreng van een kleuter, en tegen versie 2.0 een zak van een zoon?
heej, nog iemand met negatieve gevoelens

en ik dacht wel dat ik de enige was met gezeik

gelukkig voor samsung irriteert Windows Live Essentials me op dit moment meer als dat zij doen, dus wordt Samsung even gespaard op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
O, ik ben best tevreden hoor. Als 'tweaker' red ik me prima zonder KIES.
Maar zelfs de 'tweakers' hiero zijn soms al enorm aan het martelen met KIES, dan zal het voor de 'niet tweaker' wel helemaal een hel zijn.

Als ik bada echt flut zou vinden had ik nu een ander toestel, en was het over.
Maar het is niet flut, mijn wave werkt zonder gemieter.

'k Vind het alleen jammer dat ik, door dit forum te volgen, er steeds meer achter kom dat ik dit toestel/bada eigenlijk niet anderen kan aanbevelen. Dit gemartel gun ik een ander niet.
Het is um 'net niet', terwijl het zo top zou kunnen zijn.

Kwalificeer mijn gevoel hierbij liever als telleurgesteld omdat ik het nier meer kan aanbevelen.
Mijn eigen gebruikservaring blijft positief/tevreden.

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 12-03-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Chris.nl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:36:
Maar zelfs de 'tweakers' hiero zijn soms al enorm aan het martelen met KIES, dan zal het voor de 'niet tweaker' wel helemaal een hel zijn.

'k Vind het alleen jammer dat ik, door dit forum te volgen, er steeds meer achter kom dat ik dit toestel/bada eigenlijk niet anderen kan aanbevelen. Dit gemartel gun ik een ander niet.

Kwalificeer mijn gevoel hierbij liever als telleurgesteld omdat ik het nier meer kan aanbevelen.
Daar sluit ik mij 100% bij aan. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:36:

Chris, ik deel jouw mening ook. Had meer bloei van Bada verwacht, en meer nuttige apps.
En voor diegenen die via Kies hun toestel niet kunnen koppelen het volgende:
Zodra ik een nieuwe versie van Kies heb geïnstalleerd, klik ik op de knop "Hulpmiddelen" en daarna op "Stuurprogramma installeren". Misschien dat daar jullie probleem mee opgelost kan worden.
Zelf heb ik gisteren "Angry Bird" gedownload en geïnstalleerd.
Na ff ermee gestoeid te hebben heb ik het programma afgesloten maar later toen ik weer wilde gaan spelen kon ik nergens vinden waarmee ik hem weer kon starten en bleef er niks anders over dan opnieuw installeren (ik kreeg toen een melding dat het al was geïnstalleerd en of ik het opnieuw wilde installeren).
Heeft er iemand een suggestie hoe en waar ik moet zoeken naar de link om hem te starten zonder opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
java app's vind je onder "Games en Meer" in het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Chris ik ben het voor 100% met je eens. Het is een supertoestel, bada vind ik op zich wel meevallen en Kies blijft sinds de introductie waardeloos.
Het is een ideaal tweakertoestel, maar het blijft een beta product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:59:
java app's vind je onder "Games en Meer" in het hoofdmenu
Gevonden, thanks

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:21:
[...]

Iets meer uitleg svp of screenshot.
thkns
Heb je al in het menu gekeken? Hij staat namelijk op pagina 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xPhantom schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:24:
[...]

Heb je al in het menu gekeken? Hij staat namelijk op pagina 3...
Alsnog bedankt, had het al gevonden net nadat ik het bericht had verstuurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand WeTravel op de wave draaiend gekregen, en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:46:
Heeft er iemand WeTravel op de wave draaiend gekregen, en zo ja hoe?
Nope nog niet. Ik gebruik overigens verse 0.9.12.
Bij settings moet je volgens mij wel handmatig instellen dat je gebruik maakt van de internal GPS
Mocht ik mijn oude bluetooth sirf3 gps kan vinden, dan zal ik het nog wel een keer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Helaas, bij mij werkt het volledig verwijderen en dan weer installeren van kies ook niet, nogsteeds blijft ie in... verbinden... hangen.

Vanmiddag zal ik het op mn laptop nog eens proberen, en op een pc waar mn telefoon nog nooit contact mee heeft gehad, en waar ook nooit kies op heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje is het zo erg met die nieuwe KIES ,Ik sluit me Wave aan, maandelijks en die UpdateKies Popup verkoop zich steeds verleidelijker,met lovende nieuwe opties ''yadiladida'',dat ik bijna wil gaan updaten door op te klikken, dan maar niet ,ik hou het op de ouwe,zo lang me wave maar word herkent, ook al duurt het ff langer dan voorheen.Stick around oldKies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 11:44
Hier geen bijzonderheden met Kies. het programma heeft nog nooit dienst geweigerd en mijn Wave II wordt altijd in 1 keer herkent. Ik houd mijn vingers gekruist voor de toekomst.

Verder heb ik Angry birds V1.1 (voor Symbian :D ) geprobeerd. Je hebt wel landscape mode, maar ongeveer een kwart van het scherm wordt niet gebruikt, dus die is gelijk weer van mijn Wave verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:18:
Jeetje is het zo erg met die nieuwe KIES ,Ik sluit me Wave aan, maandelijks en die UpdateKies Popup verkoop zich steeds verleidelijker,met lovende nieuwe opties ''yadiladida'',dat ik bijna wil gaan updaten door op te klikken, dan maar niet ,ik hou het op de ouwe,zo lang me wave maar word herkent, ook al duurt het ff langer dan voorheen.Stick around oldKies
Welke versie gebruik je momenteel?? Deze misschien: v1.5.1.10074_45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandy4
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-11-2023
Hallo!

Al een hele tijd heb ik email for exchange op mijn wave vanwege mijn werk mail. Afgelopen week heb ik het account verwijderd en toevallig heb ik de firmware upgedate. Nou wilde ik vandaag mijn werkmail weer koppelen aan mijn telefoon, maar dat lukt nu niet meer. In plaats van email for exchange staat er nu exchange activesync. Je moet ook andere gegevens invullen en het logo is anders. Iedere keer als ik me probeer aan te melden staat er 'verbinding mislukt'. Waar kan dit aan liggen?

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Toppertje
Klopt dat is mijn versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Ja! Het is gelukt!! eindelijk maar toch, ik heb contact met kies!! (nieuwste versie)

Wat ik heb gedaan om het werkend te krijgen:
Telefoon aansluiten > in apparaatbeheer de stuurprogrammas verwijderen > telefoon loskoppelen.
Kies volledig verwijderen... om vervolgens kies weer te installeren.
Telefoon aansluiten > in kies naar hulpmiddelen > stuurprogramma installeren.

Dat duurt even, en als dat klaar is je telefoon gewoon laten zitten, en hij maakt contact.

Vooraf heb ik de telefoon ingesteld dat hij automatisch met Kies contact moet maken.

Dit is hoe ik het heb gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

mandy4 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:27:
Hallo!

Al een hele tijd heb ik email for exchange op mijn wave vanwege mijn werk mail. Afgelopen week heb ik het account verwijderd en toevallig heb ik de firmware upgedate. Nou wilde ik vandaag mijn werkmail weer koppelen aan mijn telefoon, maar dat lukt nu niet meer. In plaats van email for exchange staat er nu exchange activesync. Je moet ook andere gegevens invullen en het logo is anders. Iedere keer als ik me probeer aan te melden staat er 'verbinding mislukt'. Waar kan dit aan liggen?

Groetjes!
Ik heb inmiddels behoorlijk wat ervaring met deze koppeling. Ik adviseer je in elk geval je verbinding eerst te testen via een wifi link en niet via 3g. Al was het alleen maar om zodra er connectie is de synchronisatie vlot te laten verlopen. De oude connector was minder kieskeurig dan de nieuwe. Je hebt nodig om het goed te laten werken:

URL server: De activesync of webmail server link (URL). Bijvoorbeeld: webmail.mijndomein.nl
Domein: Is het Active Directory domein waar de Exchange server lid van is, bijv: mijninternedomein.local
Je emailadres: bijv naam@mijndomein.nl
Je gebruikersnaam + wachtwoord
SSL Gebruiken: Heeft je Exchangeserver een geldig publiek SSL certificaat. Zo niet, vinkje uitzetten, (Het is geloof ik ook benodigd om Push uit te zetten bij geen geldig SSL certificaat, maar op een schema, bijv. elke 5 min. om het push mail gevoel zo veel mogelijk te benaderen).

Afhankelijk van de Exchange inrichting, stel je het e.e.a. in. In 95% van de gevallen voldoet bovenstaande.
NB: Push in de nieuwe connector vreet resources en als de sync te lang duurt krijg je steeds foutmeldingen. Mijn advies om push uit te zetten, maar een schema te gebruiken. Zie hierboven.

Heb je vragen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandy4
DEVegg schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:10:
[...]

Ik heb inmiddels behoorlijk wat ervaring met deze koppeling. Ik adviseer je in elk geval je verbinding eerst te testen via een wifi link en niet via 3g. Al was het alleen maar om zodra er connectie is de synchronisatie vlot te laten verlopen. De oude connector was minder kieskeurig dan de nieuwe. Je hebt nodig om het goed te laten werken:

URL server: De activesync of webmail server link (URL). Bijvoorbeeld: webmail.mijndomein.nl
Domein: Is het Active Directory domein waar de Exchange server lid van is, bijv: mijninternedomein.local
Je emailadres: bijv naam@mijndomein.nl
Je gebruikersnaam + wachtwoord
SSL Gebruiken: Heeft je Exchangeserver een geldig publiek SSL certificaat. Zo niet, vinkje uitzetten, (Het is geloof ik ook benodigd om Push uit te zetten bij geen geldig SSL certificaat, maar op een schema, bijv. elke 5 min. om het push mail gevoel zo veel mogelijk te benaderen).

Afhankelijk van de Exchange inrichting, stel je het e.e.a. in. In 95% van de gevallen voldoet bovenstaande.
NB: Push in de nieuwe connector vreet resources en als de sync te lang duurt krijg je steeds foutmeldingen. Mijn advies om push uit te zetten, maar een schema te gebruiken. Zie hierboven.

Heb je vragen.... :)
Eigenlijk wel ;) Als het goed is moet hij wel werken op 3G, hotmail kan hij namelijk wel checken.

De gegevens zijn duidelijk, URL, gebruikersnaam, wachtwoord en dergelijke heb ik. Alleen het domein is niet helemaal duidelijk? Het gaat om een outlook account. Wat moet ik daar exact invullen? SSL, geen idee! Ik zou wel graag de push mail uit willen zetten. Hoe kan ik zien of er een geldig certificaat opzit?

Thanks voor de info so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

mandy4 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:12:
[...]

Eigenlijk wel ;) Als het goed is moet hij wel werken op 3G, hotmail kan hij namelijk wel checken.

De gegevens zijn duidelijk, URL, gebruikersnaam, wachtwoord en dergelijke heb ik. Alleen het domein is niet helemaal duidelijk? Het gaat om een outlook account. Wat moet ik daar exact invullen? SSL, geen idee! Ik zou wel graag de push mail uit willen zetten. Hoe kan ik zien of er een geldig certificaat opzit?

Thanks voor de info so far!
Je kunt na het testen 3g gewoon gaan proberen. Ik heb geregeld gemerkt dat het verstandig is om de verbinding eerst over wifi te testen. Soms geeft 3g foutmeldingen die niet optreden bij een wifi connectie. Op deze manier heb je in elk geval vast gesteld dat het niet aan je instellingen ligt ;)

Of je SSL gebruikt is relatief eenvoudig vast te stellen indien de webmail van je Exchange server van buiten direct te benaderen is. Ga met je browser (op een PC) naar je Exchange server toe (bijv. webmail.mijndomein.nl). Als je browser niet pijpzeikt over een onbetrouwbare certificaat o.i.d. word er een geldig SSL certificaat gebruikt. Het welbekende slotje in je browser is SSL.

Wat je moet invullen bij "Domein" kan ik je niet eenvoudig vertellen. Dat zal je bij je beheerders moeten navragen of bijv. op je werk (indien binnen hetzelfde domein) de IP (DNS achtervoegsel) instellingen moeten bekijken. NB: Je hebt wel de FQDN nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Multiloader firmware S8500XIKA1 is beschikbaar gekomen, dit zou ook een bada 1.2 zijn.
'k Ben vandaag druk, maar zal um binnenkort eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandy4
DEVegg schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:38:
[...]

Je kunt na het testen 3g gewoon gaan proberen. Ik heb geregeld gemerkt dat het verstandig is om de verbinding eerst over wifi te testen. Soms geeft 3g foutmeldingen die niet optreden bij een wifi connectie. Op deze manier heb je in elk geval vast gesteld dat het niet aan je instellingen ligt ;)

Of je SSL gebruikt is relatief eenvoudig vast te stellen indien de webmail van je Exchange server van buiten direct te benaderen is. Ga met je browser (op een PC) naar je Exchange server toe (bijv. webmail.mijndomein.nl). Als je browser niet pijpzeikt over een onbetrouwbare certificaat o.i.d. word er een geldig SSL certificaat gebruikt. Het welbekende slotje in je browser is SSL.

Wat je moet invullen bij "Domein" kan ik je niet eenvoudig vertellen. Dat zal je bij je beheerders moeten navragen of bijv. op je werk (indien binnen hetzelfde domein) de IP (DNS achtervoegsel) instellingen moeten bekijken. NB: Je hebt wel de FQDN nodig
Dan ga ik het toch maar een via wifi thuis proberen, Vooralsnog krijg ik nog steeds de melding 'verbinding mislukt'. SSL gebruik ik dan ook, kan vanaf huis makkelijk inloggen via de exchange server.

Voor het domein zal ik even contact opnemen met de beheerder. Helaas is deze er volgende week pas weer, dus dat word even afwachten. Kan ik wel van huis uit in mijn webmail op mijn telefoon? Of heeft dat niets te maken met een domein (haha heel veel verstand heb ik er niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de uitval van de feeds&update widgets,Gisteren is die niet meer toegankelijk zo maar. Helemaal leeg van updates,met aleen de teks van,''Tik hier voor aanmelden bij my accounts'',niks help bufferleeg database cookies wissen soft reset al geprobeerd,De widgets blijf dood,Iemand ook dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
@jaytang,
Heb ik vorige week ook een paar keer gehad.Komt tot nu toe wel iedere keer weer terug...
Heb niets opnieuw aangemeld i.i.g.
Misschien werkzaamheden o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok k zal wel ff afwachten en hou je wel op het hoogte als die weer terug komt,Maar niet heus,inmiddels al 20 uren death :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

mandy4 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Voor het domein zal ik even contact opnemen met de beheerder. Helaas is deze er volgende week pas weer, dus dat word even afwachten. Kan ik wel van huis uit in mijn webmail op mijn telefoon? Of heeft dat niets te maken met een domein (haha heel veel verstand heb ik er niet van)
Webmail kan je benaderen vanaf je toestel hoor. Als je maar een internet verbinding hebt. Dat geld ook voor de "activesync" connector. Het maakt het testen van deze connector alleen eenvoudiger (over wifi ipv 3g). Hoef je niet voor naar huis ;) Je krijgt dan wel een "Webmail Light" versie voorgeschoteld door Exchange.... maar dat is "expected behaviour".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandy4
DEVegg schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:48:
[...]

Webmail kan je benaderen vanaf je toestel hoor. Als je maar een internet verbinding hebt. Dat geld ook voor de "activesync" connector. Het maakt het testen van deze connector alleen eenvoudiger (over wifi ipv 3g). Hoef je niet voor naar huis ;) Je krijgt dan wel een "Webmail Light" versie voorgeschoteld door Exchange.... maar dat is "expected behaviour".
Zolang ik er maar in kan vind ik het prima. Hopelijk kan ik me aanmelden zogauw (hopelijk maandag) ik het exacte domein heb. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:41:
Ja! Het is gelukt!! eindelijk maar toch, ik heb contact met kies!! (nieuwste versie)

Wat ik heb gedaan om het werkend te krijgen:
Telefoon aansluiten > in apparaatbeheer de stuurprogrammas verwijderen > telefoon loskoppelen.
Kies volledig verwijderen... om vervolgens kies weer te installeren.
Telefoon aansluiten > in kies naar hulpmiddelen > stuurprogramma installeren.

Dat duurt even, en als dat klaar is je telefoon gewoon laten zitten, en hij maakt contact.

Vooraf heb ik de telefoon ingesteld dat hij automatisch met Kies contact moet maken.

Dit is hoe ik het heb gedaan ;).
Toppertje, goed dat jij nog bezig blijft voor dit probleem. Ik ga vanavond of morgen ook eens kijken of dit de oplossing is.Vwb de stuurprogramma's verwijderen: hoe weet je welke je moet verwijderen? Ik heb nog niets uitgeprobeerd maar als ik de wave koppel, zie ik hem dan tussen de apparaten staan en moet ik die dan verwijderen? Dank alvast voor je onderzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:21:
[...]
Toppertje, goed dat jij nog bezig blijft voor dit probleem. Ik ga vanavond of morgen ook eens kijken of dit de oplossing is.Vwb de stuurprogramma's verwijderen: hoe weet je welke je moet verwijderen? Ik heb nog niets uitgeprobeerd maar als ik de wave koppel, zie ik hem dan tussen de apparaten staan en moet ik die dan verwijderen? Dank alvast voor je onderzoek!
Ik moest eerst ook even zoeken, maar als je de wave aansluit hoort hij inderdaad in het rijtje te komen van
USB-Controllers (bij mij de onderste in de rij), dan klik je je wave aan (dubbelklik) en dan ga je naar het tabblad stuurprogramma, daar zie je een knop waarmee je e stuurprogramma's kan verwijderen.

Momenteel ben ik aan het kijken of het bij de oudere versies van kies ook werkt... wordt vervolgd ;)
Chris.nl schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:18:
Multiloader firmware S8500XIKA1 is beschikbaar gekomen, dit zou ook een bada 1.2 zijn.
'k Ben vandaag druk, maar zal um binnenkort eens testen...
Koel! Ik hoop dat je snel meer tijd hebt ;). Duimen dat ze de browser gefixed hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog gene update int verschiet??

het probleem van mijn terugkomende mails blijft mij ergeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:23:
nog gene update int verschiet??

het probleem van mijn terugkomende mails blijft mij ergeren....
account eens verwijderen en opnieuw instellen ? ( op je gsm natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Toppertje schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:31:
[...]

Ik moest eerst ook even zoeken, maar als je de wave aansluit hoort hij inderdaad in het rijtje te komen van
USB-Controllers (bij mij de onderste in de rij), dan klik je je wave aan (dubbelklik) en dan ga je naar het tabblad stuurprogramma, daar zie je een knop waarmee je e stuurprogramma's kan verwijderen.

Momenteel ben ik aan het kijken of het bij de oudere versies van kies ook werkt... wordt vervolgd ;)

Toppertje je doet je naam eer aan. Ik heb gedaan wat jij hebt beschreven. Ik had de USB controllers al gevonden en verwijderd. Zekerheidshalve heb ik na het verwijderen hiervan en van KIES de laptop opnieuw opgestart. Daarna KIES opnieuw installeren, de WAVE aankoppelen en bingo! Ik kan in ieder geval weer firmware via de officiële weg installeren, nu nog wachten tot dat SAMSUNG hiermee komt. Maar voorlopig ben ik weer blij, dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!
Ik zit met een dilemma (en zal redelijk belachelijk klinken), maar ik weet niet goed voor welke Wave ik moet gaan? Wave S8500 of S8530?
Ik weet dat het verschil op het scherm zit en dat de software een update heeft + dat je T9 trace hebt op de II.....wat ik niet weet is dat je al deze dingen ook kunt installeren op je wave I?
Kan hier iemand mij op weg helpen aub?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Hoi Leentje78, T9 Trace is ook op de Wave 1 beschikbaar. Verder is het schermpje net een kleine beetje kleiner, maar wel van een betere kwaliteit. (kleiner scherm betekend ook vaak een kleiner toestel)

Verder is de Wave 2 wel wat goedkoper dan de Wave1.

Voor de rest kun je naar mijn weten alles op de Wave 1 installeren wat ook op de Wave2 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Samsung%20Wave/jidfullscreenbrowser.jpg

[ Voor 111% gewijzigd door Chris.nl op 18-03-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
is er eigenlijk al een nieuwe officiele uit? duurt zolang tegenwoordig.

in het begin volgde de FW zich maandelijks op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

De laatste tijd crashed Kies 2.0 steeds. Bij het opstarten geeft hij steeds een melding. Daarom maar van mijn systeem geflikkerd. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen op deze site,,
ik heb even een probleempje mischien dat een van jullie een ideetje heeft hoe ik het kan fixen,,
ik was mijn firmware aan het updaten voor mijn Samsung Wave GT-S8500 en tijdens de firmware ( toen ie op 85% was) crashte de pc waar hij in aangesloten was. Nu is ALLE software van mijn telefoon.
Ik heb geprobeerd via samsung kies de oude software erweer op te zetten maar omdat het toestel geen software meer heeft kan samsung kies hem ook niet meer herkennen. Het verbinden lukt NIET.. ik wou een hard reset proberen maar dat kan alleen maar als het toestel aanstaat,, weet één van jullie mischien of er een Knoppencombinatie is om te hard resetten,,,
Als iemand iets weet, zou je dit a.u.b. zo snel mogelijk door willen geven,, dan benik je echt SUPER dankbaar..

Groetjes,, hootnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:53:
Hoi iedereen op deze site,,
ik heb even een probleempje mischien dat een van jullie een ideetje heeft hoe ik het kan fixen,,
ik was mijn firmware aan het updaten voor mijn Samsung Wave GT-S8500 en tijdens de firmware ( toen ie op 85% was) crashte de pc waar hij in aangesloten was. Nu is ALLE software van mijn telefoon.
Ik heb geprobeerd via samsung kies de oude software erweer op te zetten maar omdat het toestel geen software meer heeft kan samsung kies hem ook niet meer herkennen. Het verbinden lukt NIET.. ik wou een hard reset proberen maar dat kan alleen maar als het toestel aanstaat,, weet één van jullie mischien of er een Knoppencombinatie is om te hard resetten,,,
Als iemand iets weet, zou je dit a.u.b. zo snel mogelijk door willen geven,, dan benik je echt SUPER dankbaar..

Groetjes,, hootnl
Google al gebruikt (waarschijnlijk niet): Klik hier.... 1e resultaat.

[ Voor 78% gewijzigd door Toppertje op 21-03-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
vraagje ivm die thema's.

Is het nu al mogelijk om witte of lichtere menu achtergronden te maken?

Ben dat zwart zo beu gezien, hindert me zo. en nu zomer eraan komt is een witte menu achtergrond echt wel meer aan te raden dan al dat zwart. ( mis ik al van dag 1 aan dit toestel > witte menu achtergrond )

mvg kristof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

c4coupe schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:28:
vraagje ivm die thema's.

Is het nu al mogelijk om witte of lichtere menu achtergronden te maken?

Ben dat zwart zo beu gezien, hindert me zo. en nu zomer eraan komt is een witte menu achtergrond echt wel meer aan te raden dan al dat zwart. ( mis ik al van dag 1 aan dit toestel > witte menu achtergrond )

mvg kristof
Of het kan weet ik helaas niet, maar was het niet met een rede gedaan dat ie zwart is, nl om batterij power te sparen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja het was inderdaad met de reden dat zwart als kleur niks verbruikt en wit wel.

maar mogen wij bada gebruikers dit zelf niet beslissen.

ik had zeker verwacht met al die zelfgemaakte thema's dat er wel 1 ging tussenstaan met witte menu achtergrond. Mja zit blijkbaar niet eens in de thema maker die optie. :(

echt spijtige zaak vind ik.

mvg Kristof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik zou zeggen, begin alvast met een eigen achtergrond en hopelijk komt het volledige thema vanzelf ;)

Combineer het eventueel met het thema:
Sporty blue: http://www.samsungapps.co...tId=G00000377010&listYN=Y
Flower children: http://www.samsungapps.co...tId=G00000380052&listYN=Y
Colorfull white: http://www.samsungapps.co...tId=G00000519027&listYN=Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Hee,nieuwe versie Kies beschikbaar : 2.0.0.11032_12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
jcm800 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:42:
Hee,nieuwe versie Kies beschikbaar : 2.0.0.11032_12
Jep ik had hem ook, zo gelijk ff testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 19:10

W84

We hebben hier 2 Wave's in huis en er is iets vreemds aan de hand met het display van eentje. Op een of andere manier werkt een letter van het toetsenbord niet meer in de horizontale stand (groot toetsenbord). Die letter is met geen mogelijkheid aan te raken en pakt die omliggende letters. Er is geen zichtbare schade te zien en het probleem deed zich ook al voor voordat Bada 1.2 is geïnstalleerd. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, intern probleem?

Het viel me trouwens pas ook op dat het display van het toestel veel gevoeliger is dan de normaal functionerende en het display veel feller en wittere tinten heeft met beide dezelfde instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
W84 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:35:
We hebben hier 2 Wave's in huis en er is iets vreemds aan de hand met het display van eentje. Op een of andere manier werkt een letter van het toetsenbord niet meer in de horizontale stand (groot toetsenbord). Die letter is met geen mogelijkheid aan te raken en pakt die omliggende letters. Er is geen zichtbare schade te zien en het probleem deed zich ook al voor voordat Bada 1.2 is geïnstalleerd. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, intern probleem?

Het viel me trouwens pas ook op dat het display van het toestel veel gevoeliger is dan de normaal functionerende en het display veel feller en wittere tinten heeft met beide dezelfde instellingen.
Ik denk dat je hem het beste gewoon ter reparatie moet terugbrengen (garantie...?).

En over de nieuwe versie van Kies: Op het eerste gezicht is er niet bijzonder veel veranderd, dus ook niet qua prestaties (helaas). Zou een nieuwe versie van kies ook betekenen dat er weer een FW update aan zit te komen??

Oja, het aansluiten van de telefoon gaat nogsteeds zonder problemen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Toppertje op 23-03-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-10 19:10

W84

Kan dat via een Vodafone-winkel of moet ik 'm dan opsturen naar Samsung. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
W84 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 00:41:
Kan dat via een Vodafone-winkel of moet ik 'm dan opsturen naar Samsung. Iemand ervaring?
Zoals met de meeste apparatuur, zou je contact op moeten nemen met de reseller, dus waar je het toestel hebt gekocht. Een andere mogelijkheid is om langs te gaan bij een servicepoint. Zie contactcentra op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 13:36:
Hoi Leentje78, T9 Trace is ook op de Wave 1 beschikbaar. Verder is het schermpje net een kleine beetje kleiner, maar wel van een betere kwaliteit. (kleiner scherm betekend ook vaak een kleiner toestel)

Verder is de Wave 2 wel wat goedkoper dan de Wave1.

Voor de rest kun je naar mijn weten alles op de Wave 1 installeren wat ook op de Wave2 draait.
Bedankt! Het is de 1 geworden :-), vooral het positieve nieuws over het scherm hebben me overhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff...amai wat een informatie die op je afkomt :-) Serieus wennen.
Ik maak blijkbaar steeds meteen verbinding met Edge netwerk => hoe krijg ik dit af? Edge is toch betalend? Heb ik voorlopig geen zin in...wil op m'n gemak instellingen kunnen doen en daarna zal ik wel wifi gebruiken.
Kan iemand mij helpen aub?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
die edge en 3g laten gewoon zien welke verbinding je hebt. wil je zeker zijn dat je niet op internet gaat. ga dan even naar menu, instellingen, connectiviteit, netwerk. daar neem je verbindingen en kijk je of wis je u internetprofiel.
in mijn geval world genaamd.

onder connectiviteit kan je mss best ook nog paketgegevens uitvinken

[ Voor 10% gewijzigd door c4coupe op 24-03-2011 08:10 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.