Van de een op andere dag kon ik mijn telefoon niet meer aansluiten, er gebeurde niets als ik mijn telefoon aansloot.
Via 3 verschillende XP + Windows7 32bit pc's gecontroleerd of ik deze kon verbinden, maar het apparaat wordt niet eens toegevoegd.
Alle mogelijke dingen die in dit topic voorkomen heb ik uitgeprobeerd.
Multiloader kon mijn telefoon niet meer detecteren.
Via bluetooth verbinding gemaakt en daarbij merkte ik dat mijn toestel werd herkend. (Dit gaat dus niet als er geen drivers van mijn toestel bestaan.) Conclusie de usb poort kan wel opladen, maar stuurt geen informatie door naar mijn 3 verschillende pc's waarbij wordt aangegeven dat er een apparaat wordt toegevoegd.
De oorzaak is onbekend. Toestel is nooit nat geweest of in een vreemde omgeving geweest. Wellicht is het versleten geraakt bij het vele malen erin/eruit halen bij updates en oplaadmomenten (toestel wordt op de dag opgeladen en ik heb veel multiloader testen gedaan en ook hiervan 1 handleiding gemaakt.)
Lt-Crash schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:36:
Je kan je wave via bluetooth verbinden, maar dan moet je wel een oudere versie van Kies gebruiken (1.5xxx), want ik kan het niet terug vinden in de 2.0.xxxx versie.
Ik heb dan wel een Wave II, maar ik ga ervan uit dat de verbindingsmogelijkheden in Kies gelijk zijn voor beide toestellen
Vreemd dat het dan weer wel kan met Kies versie: 2.0.0.0.11014_49
In welke 1.5 versie kan het wel dan?
[
Voor 17% gewijzigd door
Kiswum op 26-02-2011 19:02
]