Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
raro007 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:41:
[...]

wanner je een radio zender hebt gekozen dan staat er recht in het midden een speakertje daar kun je omhoog en omlaag schuifen!
een boven helemaal staat in procenten de sterkte van de volume.

dus niet drukken maar schuifen!
als ik neem view player krijg ik player te zien, met naam van station, en track.

Geen dingen om volume te regelen of wat dan ook.Gaat enkel via boven en onder volume knop hier.

ook vraagje ivm voorkeuren, als ik er opsla en ga naar voorkeuren, vindt hij ze niet, snelste manier is gewoon naam van station ingeven.

maar blijft prachtige app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Er zijn 2 versies van TuneIn,als je de zoekfunctie gebruikt,èèn met volumeschuif en èèn zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
thx, ik had blijkbaar verkeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Leuke radio app, maar de standaard radio app werkt voor mij goed genoeg, je kan multitasken en je favorieten opslaan, genoeg toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hpahpa: ik weet dat heus wel dat er apps worden ontwikkeld voor de Bada platform maar wat mij het meest tegenzit is dat Whatsapp er niet op kan. En of deze officieel in ontwikkeling is, is nog steeds onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:26

DEVegg

DEVegg

raro007 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:07:
voor mensen die een goeie radiospeller via internet willen kunnen tunelnradio downloaden .
er zitten heel veel Nederlandse zenders bij onder andere : slamfm,qmuziek en 538 .
ondersteunt ook multietasking !!!!
de link: http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000429888
Inderdaad een wereld app... bedankt voor de tip... _/-\o_

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 11:44
Ik sloot net mijn S8530 op mijn computer aan en kreeg de melding van een nieuwe firmware update. Mijn Wave II zit nu bij S8530XXJK9/S8530OXAJK7. Wat er verbeterd is, geen idee. Mijn grootste ergernis was/is de browser en die is in ieder geval nog net zo vervelend met scrollen als eerst. Update verliep vlotjes het was binnen 10 minuten geregeld. Alles werkt nog, geen reset nodig gehad, behalve de reset die Kies zelf uitvoert.

Edit:
Ik heb nu ook TuneIn gedownload, maar hoe leeg ik de voorkeuren lijst. Hij is echt kilometers lang en ik kan mijn eigen voorkeuren er dus ook niet meer in terugvinden. Voor de rest is het echt een pracht programmaatje

[ Voor 21% gewijzigd door Lt-Crash op 02-02-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

raro007 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:07:
voor mensen die een goeie radiospeller via internet willen kunnen tunelnradio downloaden .
er zitten heel veel Nederlandse zenders bij onder andere : slamfm,qmuziek en 538 .
ondersteunt ook multietasking !!!!
de link: http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000429888
DEVegg schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:00:
[...]

Inderdaad een wereld app... bedankt voor de tip... _/-\o_
Toch heb ik last van een eigenaardigheidje van de app die mijn lol met deze app danig inperkt. Geregeld ben ik ineens mijn presets kwijt. Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken... anderen daar ook last van?

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
deveg, welke versie heb je?

mijn eerste ging langs geen kanten, versie 1.1 die ik nu heb, probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

c4coupe schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:53:
deveg, welke versie heb je?

mijn eerste ging langs geen kanten, versie 1.1 die ik nu heb, probleemloos
Ik heb ook versie 1.1 Wat me ook opvalt is wanneer ik de app verlaat ik terug val naar het hoofdscherm. Ik ken geen apps die dat doen, tenzij ze crashen. Het kan "expected behaviour" zijn. Het is in elk geval opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
juist kies 2 gedowload, installed. ding wil niet werken.

ik hoor usb koppeling geluid, maar daar blijft het dan bij.

blijft verbinden opstaan. al restart gedaan, usb fouten opsporen. rommel!

edit, echt wat een rommel die KIES. heb gsm nu vanaf release, en die kies heeft nog geen 1 keer van eerste keer goed gewerkt.

zijn dat echt zo'n bende debielen ginder?

[ Voor 30% gewijzigd door c4coupe op 03-02-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIES 2 werkt hier perfect. Herkent de telefoon, zet apps op de telefoon, wil backuppen, etc. Ik vertrouw alleen de firmware-update nog niet. Daar heb ik met de vorige versies van KIES al zoveel ellende mee gehad. Steeds weer opnieuw sloeg de boel vast en werd de update niet afgemaakt. Heeft me al teveel zweetdruppels en zenuwen gekost. Ik wacht, totdat KIES gegarandeerd foutloos werkt bij het firmware-updaten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Dat Kies zuigt brokken door een rietje inderdaad. Heeft bij mij nog nooit goed/vlekkeloos gewerkt. En ik ben toch redelijk ingevoerd in de materie. Echt een heel slecht programma. Oude versies mega-traag en vaak niks herkennen of hangen (maar soms wel geslaagde acties kunnen doen). Laatste versie installeert niet eens. Niet op 32-bit Win7, niet op 64-bit, niet als admin, niks. Rommel.

En voor wat betreft dat Tune-in; ik gebruik gewoon de FM-radio. Scheelt ook heel veel in batterij trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door MichaelPB op 03-02-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nou die problemen had ik ook.
wat ik deed is:

1 kies starten

2 telefoon aansluiten en met kies synchroniseren ( krijgt melding op de telefoon dat die gekoppeld is maar via kies zie je niks)

3 sluit kies

4 maak de telefoon niet los van de computer!

5 start kies opnieuw op.

6 nog steeds problemen? sluit je telefoon weer los en koppel de telefoon opnieuw aan.(deze keer moet kies wel aan staan)

succes en herhaal die stappen een paar keer tot het lukt!
als het nou een maar gelukt is dan hoef je die stappen niet te doen ( tot je kies opnieuw gaat installeren!)
ik heb drie samsung wave s8500 die dat problemen hadden!

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 03-02-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
na 1.5 uur heb ik kies aan de praat gekregen... na veel herstarten, vloeken enzo...

nu nog een vraagje. bestaat er een programma dat mijn internet verbruik bijhoud? liefst dan nog alleen alleen dataverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen-connectiviteit-->Gegevenstellerpakket en resette maar,wist jij dat niet dat die functie er is in de Wave c4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ow thx. die was ik al vergeten...

wist deze meter zich automatisch?

wou deze net gaan resetten en die stond op 2.16mb.

gsm staat nu 5 minuten aan en ffe mobile facebook gedaan. wat zeker geen 2.16 is.

nu is gereset en ga het eens in't oog houden. alvast bedankt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
c4coupe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:31:
ow thx. die was ik al vergeten...

wist deze meter zich automatisch?

wou deze net gaan resetten en die stond op 2.16mb.

gsm staat nu 5 minuten aan en ffe mobile facebook gedaan. wat zeker geen 2.16 is.

nu is gereset en ga het eens in't oog houden. alvast bedankt.

Grtz
De "Gegevensteller pakket" reset zichzelf niet automatisch.
Hij telt alleen de data die via gprs/umts verbruikt wordt, da's logisch want als ie wifi ook mee zou tellen krijg je geen juist beeld van je dataverbruik. Wel apart dat die van jou op 2.16mb zou hebben gestaan.
Zelf reset ik um elke 1e van de maand (als ik er aan denk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
thx, na deze morgent gereset te hebben staat hij momenteel op 3.4MB

eigenlijk veel op FB gezeten, mails nagezien, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
net deze java app tegengekomen.

en moet zeggen, ze bevalt me!

Afbeeldingslocatie: http://movilevolutions.com/wp-content/uploads/2010/07/snaptu1.jpg

via gsm naar snaptu surfen..

Edit : ik kan niet meer inloggen op mijn gmail sinds 1.2

nog iemand problemen mee?

dus ik surf met dolphin, ga naar gmail, hij vraag gebruikersnaam en wachtwoord. ik vul deze beide correct in. en dan druk ik ok. daarna, springt hij terug op login scherm en kan ik opnieuw beginnen...

[ Voor 44% gewijzigd door c4coupe op 04-02-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problemoh,Gmail works just fine op 1.2 En er is in de standaard G wiget met 1 dedicated knop er voor.Zonder dolfin te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
hier dus niet, ook niet met die standaard Gmail app. mails ophalen enzo wel. ben aangelogd op de google hoofdpagina, maar mail blijft hij terugspringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
c4coupe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:30:
hier dus niet, ook niet met die standaard Gmail app. mails ophalen enzo wel. ben aangelogd op de google hoofdpagina, maar mail blijft hij terugspringen
ik heb de zelfde probleem, ik heb al meerdere malen geprobeerd en wil maar niet lukken
i google wil wel
via social hub wil wel
via die google ap ook.sorry mijn foutje dat wil ook niet 8)7
via browser ook niet :'(

[ Voor 5% gewijzigd door raro007 op 05-02-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
welke googleapp bedoelen jullie ?

die met de zoekfunctie, google maps en gmail tab in?

zoja, via deze gaat het ook niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c4coupe schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 01:25:
welke googleapp bedoelen jullie ?

die met de zoekfunctie, google maps en gmail tab in?

zoja, via deze gaat het ook niet hier.
Hier werkt ie perfect; Belgisch toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja ik duits toestel met BE firmware nu. voor update nooit problemen gehad met dit.

Nu ik check via gmail site zelden de mails. Maar deze week bleef er een mail achterwege, dus SPAM. en wou die gaan nakijken. Toen had ik door dat dit niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
er is een update voor kies 2 beschikbaar.
hopelijk zijn die irritante ''admin'' rechten weg , telkens als ik de computer aan deed kreeg ik die. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 23:40

w.l

Het niet kunnen inloggen in gmail kan je waarschijnlijk oplossen door de cache en cookies eens te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Gmail via browser werkt hier ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
w.l schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 19:41:
Het niet kunnen inloggen in gmail kan je waarschijnlijk oplossen door de cache en cookies eens te wissen.
thx, probleem opgelost!

zo simpel kan dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Je zou via instellingen van de browser de buffer (of ook cookies en geschiedenis) ook automagisch kunnen laten legen. Ik doe dat zelf omdat ik hiermee ook geheugenproblemen denk te voorkomen.

- edit -

Iets anders, voor wie het boeit.
Ik vond het vervelend dat de helderheid van de browser niet onthouden werd.
Elke keer als de browser opnieuw wordt gestart stond ie weer op standje 4, 'k wilde hem standaard op 3 hebben (kleine accu besparing) dus ben ik zelf maar even gaan prutsen.

Met sTune in de map Registry, het bestand Browsersettings.ini aangepast. Zie screenshot.

#BRIGHTNESS
Brightness_10Level=13
Brightness=3

reboot niet nodig

[ Voor 62% gewijzigd door Chris.nl op 05-02-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

DEVegg schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:42:
[...]

Ik heb ook versie 1.1 Wat me ook opvalt is wanneer ik de app verlaat ik terug val naar het hoofdscherm. Ik ken geen apps die dat doen, tenzij ze crashen. Het kan "expected behaviour" zijn. Het is in elk geval opmerkelijk.
Het is nog veel vreemder. Als ik presets op mijn toestel in stel en ik kijk op het toestel van mijn vrouw, staan daar mijn ingestelde presets. Het ziet er naar uit dat de presets niet lokaal worden opgeslagen, maar gekoppeld aan een IP adres oid... In elk geval ook op het toestel van mijn vrouw verdwijnen de presets of worden steeds gevuld door andere. Zwaar irritant en zeer onwenselijk... maar eens een bug report hiervan gaan doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Chris.nl schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 20:15:
Iets anders, voor wie het boeit.
Ik vond het vervelend dat de helderheid van de browser niet onthouden werd.
Elke keer als de browser opnieuw wordt gestart stond ie weer op standje 4, 'k wilde hem standaard op 3 hebben (kleine accu besparing) dus ben ik zelf maar even gaan prutsen.

Met sTune in de map Registry, het bestand Browsersettings.ini aangepast. Zie screenshot.

#BRIGHTNESS
Brightness_10Level=13
Brightness=3

reboot niet nodig
Hier geen problemen met de helderheid, maar bedankt voor de tip ;)

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
SePtiCTaNk schreef op zondag 06 februari 2011 @ 22:07:
Hier geen problemen met de helderheid, maar bedankt voor de tip ;)
Thnx. Nu maak je me toch benieuwd...
Bedoel je dat jij tevreden bent met de standaard waarde van 4,
of dat jou browser wel (na afsluiten) onthoud op welke waarde je um ingesteld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
kan iemand me even helpen.

Ik heb ene gmail account, waar ik eens wou proberen om mijn verlof dagen in te vullen. Zodat ik dus simpel en snel mijn verlof dagen kan ophalen met mijn gsm.

Nu 9 februari heb ik verlof. Bij google kalender op pc, zie ik in het rood staan verlof.

Terwijl ik met gsm niks zie, of ik moet op de datum zelf gaan staan. Bij maandoverzicht krijg ik geen overzicht van wat er welke dag afspeelt.

Als ik dan dag wijzig via GSM zelf, gaat dit wel...

Zit er verschil tussen deze 2 of is de sync. gewoon later omdat ene mobile is, en andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Nu online
c4coupe schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:19:
kan iemand me even helpen.

Ik heb ene gmail account, waar ik eens wou proberen om mijn verlof dagen in te vullen. Zodat ik dus simpel en snel mijn verlof dagen kan ophalen met mijn gsm.

Nu 9 februari heb ik verlof. Bij google kalender op pc, zie ik in het rood staan verlof.

Terwijl ik met gsm niks zie, of ik moet op de datum zelf gaan staan. Bij maandoverzicht krijg ik geen overzicht van wat er welke dag afspeelt.

Als ik dan dag wijzig via GSM zelf, gaat dit wel...

Zit er verschil tussen deze 2 of is de sync. gewoon later omdat ene mobile is, en andere niet?
je moet je account met push service instellen en dan agenda synchroniseren aan zetten. Dit moet gewoon werken, ik gebruik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja,gebruik nu geen push.
Maar als ik die agenda ( gekoppeld aan mijn gmail account ) op gsm wijzig ( want ik surf naar google calendar mobile ) verandert het ook op google calender gewoon.

Dus de aanpassingen gebeuren, maar op men gsm zie ik ze niet blauw staan.

( ga ook eens testen met die push )

als ik pushservice inschakelen neem, vraagt hij om me te registreren op samsung social hub. eenmaal op die website, krijg ik dit te zien

"please contact your mobile operator to subscribe to social hub"

verder geen mogelijkheden om iets te doen

[ Voor 29% gewijzigd door c4coupe op 07-02-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
hier even verduidelijken met afbeeldi
http://i814.photobucket.c...lender/1.jpg?t=1297106268

De dag 7ste staat op vandaag, deze staat bij de gewone versie in het geel, bij mobile in het licht blauw.

Je ziet ook dat ik de 9ste verlof heb op de grote versie, en op de kleine geeft hij niks weer. Terwijl wanneer ik cursor op mobile verplaats naar 9ste, ik wel zie dat er die dag iets te doen valt. > mijn verlof dus. Maar als ik alle dagen moet gaan aanklikken om te zien wanneer ik juist heb of gehad heb...

Dan afbeelding 2
http://i814.photobucket.c...lender/2.jpg?t=1297106425

Hier heb ik via gsm een nieuwe afspraak gemaakt op de 10de. Deze staat dus duidelijk aangeduid in het maandoverzicht ( en kijk ook > hetzelfde aangeduid op de gewone versie, dus de wijzigingen worden doorgegeven zonder sync )

Juist dit versta ik niet. Normaal zou men gsm toch alle dagen zo moete laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Chris.nl schreef op maandag 07 februari 2011 @ 04:03:
[...]

Thnx. Nu maak je me toch benieuwd...
Bedoel je dat jij tevreden bent met de standaard waarde van 4,
of dat jou browser wel (na afsluiten) onthoud op welke waarde je um ingesteld had?
Dat tweede. De helderheid blijft zoals ik die eenmaal heb ingesteld. Ik ben overigens tevreden met helderheid niveau 3.

• sjowij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-08 14:19
Heb de Wave s8500 sinds aug. '10. Ben er erg tevreden over!
Twee minpunten.
De apps blijven ver achter! Nauwelijks (voor mij) bruikbare apps. Je wordt werkelijk doodgegooid met thema's en onzinninge apps! Weinig tot geen aansluiting met de wereld van andere apps( Android, Apple e.d.).
Ten tweede: traag internet en geen Youtube (YT alleen via kunstgrepen/ omwegen). Maar dat ligt waaschijnlijk aan m'n provider:Telfort :-( . Lig al overhoop met ze sinds sept. vorig jaar. Wat een ergernis! :(
Iemand ervaringen met Telfort (traag internet/ Youtube)?

Deze Wave verdient het om volwaardig opgenomen te worden in de wereld van de apps. Ik hoop dat dit zich nog verder ontwikkelt.

Verwijderd

@Sjowij,

YouTube via Telfort werkt ook bij mij al sinds juni 2010 niet. Meerdere keren contact gehad met de Klantenservice, maar die verwijzen je door naar de Technische Dienst. Daar krijg je te horen, dat ze het probleem niet snappen. Het zou volgens hen moeten werken. Niet dus. Streaming video werkt trouwens sowieso niet bij Telfort, want ook Uitzending Gemist, NOS Mobile Het Journaal, etc. werken niet.

Stop ik dezelfde sim in een Nokia 5800 dan werkt het bovenstaande allemaal perfect. Het zit dus in de instellingen van Telfort.

Ik heb het inmiddels maar opgegeven. Ik heb twee Waves en op de tweede werkt het met een T-Mobile-sim allemaal perfect. Internet bij Telfort is bij mij (via UMTS) overigens niet traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
@hpahpa

Telfort vertelt mij ijskoud, na 3 maanden me met een kluitje in het riet te sturen, dat YT (en alle streaming video) niet mogelijk is. :F Vervolgens zullen ze een mogelijk oplossing intern bespreken dit laten horen. Om wederom niets meer te laten horen. 8)7
Voor het trage internet lijken ze ook geen verklaring/ oplossing te hebben. Daar reageren ze niet eens op.
Zal 's kijken of ik van dat abo af kan komen (nog een dik jaar te gaan. :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Waar ik een beetje van begin te balen, is de traagheid van de Samsung Apps aplicatie op de Wave. Het laden van velden duurt me te lang, het gaat verre van vlot en soepel en eerder juist met het gevoel van lag. Afbeeldingen laden heeft tijd nodig en je kan niet verder scrollen voordat alles geladen is. Ik kijk allen via wi-fi naar Samsung Apps en niet via het Vodafone netwerk. Ik heb ook het idee dat deze applicatie de laatste tijd trager is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat die boel traag laad ligt volgens mij niet aan de app-applicatie op de Wave, maar aan "trage" servers van Samsung.
Maar goed 't blijft aanbaggeren dus.

Ik ben nog altijd vrij enthousiast over Bada, maar samsung maakt hier en daar wel flinke missers.
Sommige toffe app's werken niet onder bada 1.2 (Hoe moet dat met 2.0 straks?)
Updaten is voor sommige tweakers al lastig, een normale eindgebruiker zal wel helemaaal radeloos worden.
Onder bada 1.2 bugje in mail-app.
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Eindelijk dan de langverwachte update van de QR-Reader BeeTagg. Nu werkt deze dus eindelijk ook op Bada 1.2
Ik kreeg hem gister aangeboden via de Samsung app store.

Hieronder links een BeeTagg-code met daarnaast een QR-code die uit te lezen zijn met BeeTagg.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ajdo5w.png Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ajekg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thnx voor de tip, 'k zat al te w8en op de 1.2 update van die QR-Reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
wat is het nut van zo'n reader al sik vragen mag. zie je voor android ook veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had deze app idd gezien!

lol @ de QR-code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
c4coupe schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 20:31:
wat is het nut van zo'n reader al sik vragen mag. zie je voor android ook veel...
Zo'n reader is dus handig om die QR codes uit te lezen. Zie je tegenwoordig steeds vaker op reclameposters terug. Ook kun je zo'n code bijvoorbeeld naast een krantenartikel vinden. Als je zo'n code scant, kan het programma je direct doorlinken naar het web voor meer informatie.

LOL @ DeVeggs code

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb zelf een QR code als soort 'visite-kaartje'
Daarmee kan iemand snel de gegevens opslaan in smartphone, ipv handmatig invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
mensen, probleempje

ik heb nu die Kies 2 geinstalleerd, en nu had ik met de vorige kies versie al dat als ik mijn telefoon erop aansloot ik eerst kies moest opstarten, daarna de telefoon eraan moest hangen, vervolgens even wachten, dan de telefoon er weer af moest halen en er weer op moest doen, op deze manier deed tie het, op andere manieren bleef kies hangen in "verbinden" en kon ik niks

maar nu met Kies 2 doet tie helemaal niks meer, wat ik ook doe, kies blijft "verbinden" zeggen

tevens heb ik ineens als ik mijn pc opstart een foutmelding, zie http://members.ziggo.nl/maartenvanfaassen/kiesfout.jpg

wat is hieraan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai als ik dit zo allemaal lees zijn er toch nog wat problemen met de Wave.
Ik ben zelf nog geen smartphone gebruiker maar ik was toch van plan om een Samsung Wave te kopen.
Het toestel voldoet aan mijn eisen maar ik ben bang dat het batterij van dit toestel niet lang mee zal gaan.
Ik sms veel en bel wel eens regelmatig.
Iemand hier ervaring mee?
xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Hebben jullie dat ook wel eens,ik gebruik vaak de call/opnemen toets om mijn laatst gebelde nummers te tonen èn te bellen.
Als ik dan een nummer kies wat een + teken heeft in mijn contacten ,staat deze vaak zonder + in de lijst van laatstgekozen nummers...
Gevolg is uiteraard dat dit nummer dan niet bereikbaar is :| .
Lastig als er wat snel heen en weer gebeld moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:52:
Amai als ik dit zo allemaal lees zijn er toch nog wat problemen met de Wave.
Ik ben zelf nog geen smartphone gebruiker maar ik was toch van plan om een Samsung Wave te kopen.
Het toestel voldoet aan mijn eisen maar ik ben bang dat het batterij van dit toestel niet lang mee zal gaan.
Ik sms veel en bel wel eens regelmatig.
Iemand hier ervaring mee?
xxx
nouja, ik heb strontveel problemen (waar ik misschien me ook wel erg snel aan erger :) ) dus ik zou je dan toch naar de Galaxy S verwijzen, of de nog uit te komen galaxy S 2. reviews: MWC: Samsung Galaxy S II, dubbele evolutie

of neem zoals de helft van de wereld een iphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik kan eigenlijk niet klagen van de wave, batterij verbruik ook niet.

2 dagen > maar loop meer met gsm in mijn hand dan iets anders. stuur belachelijk veel berichten, zit veel op facebook etc...

gebruik hem echt waar hij voor gemaakt is. Vindt dus 2 dagen meer dan goed genoeg. andere smartphone's doen het al niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand een oplossing voor de binnenkomende mails die blijven terugkomen???
.. is zeer irritant, je wist mails en 10 min laten staan ze er weer ...

wachten op een update dan maar zeker??

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 10:17 . Reden: spelcheck ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De mails verwijderen van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:38:
De mails verwijderen van de server.
dan komen ze thuis op mijn vaste pc niet meer binnen zeker??

en daar heb ik sommige wel nodig...

het probleem is wanneer ik een mail verwijder deze niet meer in vewjiderde items komt te staan, die blijft op 0 items staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:12:
[...]

en daar heb ik sommige wel nodig...

het probleem is wanneer ik een mail verwijder deze niet meer in vewjiderde items komt te staan, die blijft op 0 items staan
Maar is het dan wel een bug? je verwijderd je mails van je telefoon maar niet van de server, als je telefoon dan opnieuw kijkt naar mailtjes komen ze er weer te staan, omdat ze nog gewoon op de server staan.

In principe klopt het gewoon, samsung is echter iets vergeten in te bouwen: de mailtjes die jij via je mobiel verwijderd moet je telefoon niet meer opnieuw inladen, en dat gebeurd nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:38:
[...]

Maar is het dan wel een bug? je verwijderd je mails van je telefoon maar niet van de server, als je telefoon dan opnieuw kijkt naar mailtjes komen ze er weer te staan, omdat ze nog gewoon op de server staan.

In principe klopt het gewoon, samsung is echter iets vergeten in te bouwen: de mailtjes die jij via je mobiel verwijderd moet je telefoon niet meer opnieuw inladen, en dat gebeurd nog gewoon.
yep en het fenomeen is begonnen sinds mijn laatste firmware upgrade, ervoor had ik er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:12:
Nadat ik mails thuis op de vaste pc heb staan, verwijder ik ze van de server.
Daarmee heb ik voor mijzelf het probleem "opgelost"...

Maar eigenlijk is het idd een mail-bug vanuit Samsung, aangezien in eerdere firmware (v1 en v1.0.2) bovenstaand verhaal geen probleem was.

[ Voor 48% gewijzigd door Chris.nl op 15-02-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:26:
[...]

nouja, ik heb strontveel problemen (waar ik misschien me ook wel erg snel aan erger :) ) dus ik zou je dan toch naar de Galaxy S verwijzen, of de nog uit te komen galaxy S 2. reviews: MWC: Samsung Galaxy S II, dubbele evolutie

of neem zoals de helft van de wereld een iphone :)
[quote]Dalyxia schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:26:
[...]

Ziet er heel fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel erg wazig hoor welke emails accounts doet dat. Ik heb er geen last van met opnieuw ophalen v mails,wellicht omdat ik dat op 3 dagen oud heb ingesteld dan blijf die altijd verversen en deleten op de datum.. Wel dat de IM msn in wave totaal een eigen leven ging lijden wanneer ik het off heb staan,dan gooit mijn msn mij gewoon af op de pc omdat de wave IM corrupt en onder de radar werk,Ik heb het verholpen met een delete MSN acc op de wave,en weer opneuiw aanmelden.
PC IM's msn &yahoo blijf nu aangemeld zo als het hoort
En dat ik het op 3 dagen heb ingesteld gaat die echt geen berichten deleten op me server,alleen als ik dat echt aanvink met wissen in de wave weg ook weg bij server,..Het werk zo als ik het wil voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
Ik heb hier geen problemen met het verwijderen van emails, hij download ze in indergeval niet opnieuw als ik ze verwijder. Wel heb ik sinds ik mijn S8530 heb al 2 firmware updates gehad, de JK9 en ik kreeg gisteren weer een melding. Ik zit nu bij S8530XXJKA.

Enige probleem dat ik heb is dat ik facebook niet werkend krijg met de standaard samsung app. De app geeft de hele tijd de melding dat er geen stabiele facebook server is waarna de verbinding wordt verbroken. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb de standaard KPN mobiel internet AP ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
*Update!*

Samsung will release bada 2.0 for the Wave S8500 and the S8530 around June 2011.
Bada Forums

Verder kun je hier de presentatie bekijken die Samsung heeft gebruikt als opwarmertje voor Bada 2.0 op de MWC2011:
http://static.bada.com/co...wc/bada_the_next_wave.pdf

En hier kun je een zeer vroege (Alpha) versie zien draaien van Bada 2.0 op de Wave II:
http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je dat gewoon update op uw Samsung Wave??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het probleem met het updaten al opgelost ?
De laatste keer dat ik mijn telefoon wou updaten werd de actie afgebroken en na herstelprocedures moest de telefoon terug naar de fabriek.

Ik heb nu Kies: 2.0.0.11014_49

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Aurora1110 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:27:
[...]

Bada Forums

Verder kun je hier de presentatie bekijken die Samsung heeft gebruikt als opwarmertje voor Bada 2.0 op de MWC2011:

En hier kun je een zeer vroege (Alpha) versie zien draaien van Bada 2.0 op de Wave II:
Ziet er veel belovend uit, met veel extra mogelijkheden ten opzichte van nu! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Toppertje
  • Nu online
Aurora1110 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:27:
[...]
Bada Forums

Zo, lekker vooruitstrevend!! Daar houd ik wel van opzich, als ze dit ietwat beter aanpakken dan Bada 1.2 wordt het een mooi platform denk ik.

Ook volg ik de vorderingen met Android op de Wave nog op de foet, maar als ik alles van Bada 2.0 zie, neig ik toch meer naar Bada, misschien juist omdat het een vooruitstrevend platform is, waar meer mogelijkheden in zitten dan in de huidige Bada versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Weet iemand van jullie of je van de favorieten die je in je browser hebt staan ook een snelkoppeling kunt maken
op je beginscherm van je telefoon. Dus daar waar ook de widgets staan.

Gr Josien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:56:
Hoi allemaal,

Weet iemand van jullie of je van de favorieten die je in je browser hebt staan ook een snelkoppeling kunt maken
op je beginscherm van je telefoon. Dus daar waar ook de widgets staan.

Gr Josien
Oi Josien,

Hiermee kan je je eigen internet snelkoppeling widgets maken.
Kwestie van naam, url en afbeelding (png afbeeldingen zijn nice) invoeren, en hop.
Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/Samsung%20Wave/LinkWidgetCreator_1.1.jpg

Hopelijk heb je onderhand niet alweer je eigen vraag opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet internetten in de ns treinen wel bij de mac etc.!! uit en weer aan zetten helpt niks. hij zegt geen reactie" iemand een idee??? hij maakt wel verbinding

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 00:33:
ik kan niet internetten in de ns treinen wel bij de mac etc.!! uit en weer aan zetten helpt niks. hij zegt geen reactie" iemand een idee??? hij maakt wel verbinding
'k Heb wel eens met de Wave gebruikt gemaakt van de trein wifi, ging prima.
Verbinding maken -> browser openen -> voorwaarden accepteren -> echt verbinding gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 20-02-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:43:
[...]

Oi Josien,

Hiermee kan je je eigen internet snelkoppeling widgets maken.
Kwestie van naam, url en afbeelding (png afbeeldingen zijn nice) invoeren, en hop.
[afbeelding]

Hopelijk heb je onderhand niet alweer je eigen vraag opgelost.
Heeey Chris.nl

Tof , werkt perfect, Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt niet. op welke pagina kom je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is die update nou slim om te doen of niet? ik hoef geen swipe ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:54:
en is die update nou slim om te doen of niet? ik hoef geen swipe ofzo..
als je de browser vaak gebruikt dan raad ik je aan om te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:53:
werkt niet. op welke pagina kom je dan?
Een pagina (ipv je eigen startpagina) waarop je eerst de voorwaarden moet accepteren, voordat je ook echt met de open wifi verbinding online kan.
Kan het nu niet voor je uitproberen / nalopen, heb 1 2 3 geen trein bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja ik heb het al 4 x geprobeerd. in verschill treinen. mischien mar en garde reset proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Ik zag dat op samfirmware.com de full version van S8500XEKA1 beschikbaar is gekomen. De upgrade versie stond er al een tijdje. Heeft iemand deze versie al eens uitgeprobeerd?

Ik had ergens gelezen dat het een 1.02 versie zou zijn, maar ik kan me dat bijna niet voorstellen..... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
't Is een volledige Bada 1.0.2 versie.

@lamoto, ik kan je niet beloven dat een hard reset dat verhelpt.

[ Voor 47% gewijzigd door Chris.nl op 23-02-2011 01:03 ]

• Toppertje
  • Nu online
Plants vs Zombies voor bada!!

Klik hier.
Bedankt voor de tip! Het is goed om te zien dat er "populaire" games geport worden naar bada OS. Hij is alleen 5 euro teveel :p

• Toppertje
  • Nu online
Amps schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:40:
Bedankt voor de tip! Het is goed om te zien dat er "populaire" games geport worden naar bada OS. Hij is alleen 5 euro teveel :p
Jep, daar heb je gelijk in.

Samsung heeft ook gezegd dat angry birds naar Bada komt, maar dat is nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Ik ben hier even niet meer geweest, dit komt met name doordat ik problemen heb met mijn toestel.
Het is nu officieel, mijn usb poort is defect en ik kan er alleen nog mee opladen. Nu moet ik hem eigenlijk opsturen, maar heb er niet zoveel zin in om hem daarna even kwijt te zijn.

Maar nu het belangrijkste, ik weet niet of jullie het door hebben gehad (of dit al hebben gepost), maar je kunt je Wave1 nu ook via bluetooth aan Kies verbinden. Het synchroniseren van outlook werkt prima bij mij en je firmware versie wordt ook uitgelezen. Ik weet niet of je on-the-fly kunt updaten via bluetooth, want ik bezit al de meeste recente versie via Kies.
Kies versie: 2.0.0.0.11014_49
Onder de optie hulpmiddelen

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Nu online
Kiswum schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:40:
Ik ben hier even niet meer geweest, dit komt met name doordat ik problemen heb met mijn toestel.
Het is nu officieel, mijn usb poort is defect en ik kan er alleen nog mee opladen. Nu moet ik hem eigenlijk opsturen, maar heb er niet zoveel zin in om hem daarna even kwijt te zijn.

Maar nu het belangrijkste, ik weet niet of jullie het door hebben gehad (of dit al hebben gepost), maar je kunt je Wave1 nu ook via bluetooth aan Kies verbinden. Het synchroniseren van outlook werkt prima bij mij en je firmware versie wordt ook uitgelezen. Ik weet niet of je on-the-fly kunt updaten via bluetooth, want ik bezit al de meeste recente versie via Kies.
Kies versie: 2.0.0.0.11014_49
Onder de optie hulpmiddelen
Hoe ben je erachter gekomen dat deze defect was? weet je de oorzaak ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
Je kan je wave via bluetooth verbinden, maar dan moet je wel een oudere versie van Kies gebruiken (1.5xxx), want ik kan het niet terug vinden in de 2.0.xxxx versie.

Ik heb dan wel een Wave II, maar ik ga ervan uit dat de verbindingsmogelijkheden in Kies gelijk zijn voor beide toestellen

@ Hieronder,

Ik zie het nu pas. In de eerste 2.0 versie was het blijkbaar uitgesloopt. Welke 1.5 versie het was, geen idee, het was de versie die op mijn bijgeleverde CD zat :)

[ Voor 24% gewijzigd door Lt-Crash op 26-02-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Toppertje schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:08:
[...]

Hoe ben je erachter gekomen dat deze defect was? weet je de oorzaak ook?
Van de een op andere dag kon ik mijn telefoon niet meer aansluiten, er gebeurde niets als ik mijn telefoon aansloot.
Via 3 verschillende XP + Windows7 32bit pc's gecontroleerd of ik deze kon verbinden, maar het apparaat wordt niet eens toegevoegd.
Alle mogelijke dingen die in dit topic voorkomen heb ik uitgeprobeerd.
Multiloader kon mijn telefoon niet meer detecteren.

Via bluetooth verbinding gemaakt en daarbij merkte ik dat mijn toestel werd herkend. (Dit gaat dus niet als er geen drivers van mijn toestel bestaan.) Conclusie de usb poort kan wel opladen, maar stuurt geen informatie door naar mijn 3 verschillende pc's waarbij wordt aangegeven dat er een apparaat wordt toegevoegd.

De oorzaak is onbekend. Toestel is nooit nat geweest of in een vreemde omgeving geweest. Wellicht is het versleten geraakt bij het vele malen erin/eruit halen bij updates en oplaadmomenten (toestel wordt op de dag opgeladen en ik heb veel multiloader testen gedaan en ook hiervan 1 handleiding gemaakt.)
Lt-Crash schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:36:
Je kan je wave via bluetooth verbinden, maar dan moet je wel een oudere versie van Kies gebruiken (1.5xxx), want ik kan het niet terug vinden in de 2.0.xxxx versie.

Ik heb dan wel een Wave II, maar ik ga ervan uit dat de verbindingsmogelijkheden in Kies gelijk zijn voor beide toestellen
Vreemd dat het dan weer wel kan met Kies versie: 2.0.0.0.11014_49
In welke 1.5 versie kan het wel dan?

[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 26-02-2011 19:02 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:00:
[...]
Vreemd dat het dan weer wel kan met Kies versie: 2.0.0.0.11014_49
In welke 1.5 versie kan het wel dan?
Ik heb die versie ook en de optie is gewoon aanwezig.

Als ik jou was zou ik toch echt ff langs de winkel gaan waar je jouw toestel hebt gekocht. Lijkt me geen goede zaak, een sem-defecte micro USB poortje. Heb je overigens ook geprobeerd om te connecten in massaopslag modus of met een andere micro-USB kabeltje? Dan kan je iig die twee oorzaken ook uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk Bada 1.2 op mijn branded telefoon!! Hoefde hem dus niet (zoals Samsung zelf zei) op te sturen naar mijn provider. Ben er zeer tevreden mee. Vooral nu dat de batterij pas gaat piepen als hij op 5 procent zit i.p.v. 10 procent. Bij een branded telefoon dus 'gewoon' een maandje of 2 langer wachten... Ach ja heb het nu en ben er blij mee. Zal bij Bada 2.0 ook wel weer langer duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brandend door welke provider????. Die van mij door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik krijg er helemaal de kriebels van. De standaard IM app waarmee je kunt msnen meldt je steeds automatisch aan terwijl ik dit niet wil. Nou is er palringo, een java app. Maar die is op de een of andere manier verborgen. Op andere forums hebben mensen het over die app maar ik zou niet weten hoe ik hem kan starten. Moet je hem eerst zichtbaar maken ofzo? Of heeft er iemand een instelling gevonden waardoor de IM app niet meer automatisch aanmeldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Wat bedoel je met zichtbaar maken? Staat die app niet in Games en meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maasros schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:59:
Ik krijg er helemaal de kriebels van. De standaard IM app waarmee je kunt msnen meldt je steeds automatisch aan terwijl ik dit niet wil. Nou is er palringo, een java app. Maar die is op de een of andere manier verborgen. Op andere forums hebben mensen het over die app maar ik zou niet weten hoe ik hem kan starten. Moet je hem eerst zichtbaar maken ofzo? Of heeft er iemand een instelling gevonden waardoor de IM app niet meer automatisch aanmeldt?
Ja dat klopt ,heb ik ook last van met MSN IM,Het staat uit ,maar toch neemt die wave aanmelding het over van mijn pc inlog,en gooid mijn pc IM steeds er af...Ik vind het ook vervelend and spooky,Ik heb de push msn account van me wave verwijderd,probl solve>.. Ik hoop dat deze bug snel word opgelost in de volgende update,Nu geen last meer van.. chat toch niet lekker via Wave,En die palringo bestaat niet in de Games en Meer folder bij mijn. Simlock vrij Dutch wave zonder vodafone logo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Hij staat er wel maar hij is verborgen. Met het programma sTune kun je in de telefoon kijken en daar staan dus ook verborgen java-apps en -games. Als je je telefoon hebt aangesloten en kijkt met sTune in browser: AppEx/User/Java/Hidden Games. Daar staat bij mij palringo.
Op dit forum zijn ook mensen bezig geweest met palringo. Ik weet alleen niet hoe ik hem moet starten als hij verborgen is...

Het liefste blijf ik gewoon de IM Messenger gebruiken want die is gewoon ingebakken in de wave. Het enige nadeel is dat die zichzelf automatisch aanmeldt.

Nog iets vervelends en het komt wederom door de IM Messenger. Elke 5 tot 10 seconden wordt er data verstuurd/ontvangen. Ik kan het IM Messengerprofiel wel weghalen maar dan blijft hij steeds data verzenden/ontvangen. Pas na een hard reset is dit opgelost. Weet iemand hoe dit komt?

Edit: idd als hij zich steeds aanmeldt dan word ik afgemeld op mijn pc. Verschrikkelijk vervelend.

[ Voor 5% gewijzigd door maasros op 27-02-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat Sync gedoe is wel leuk voor mij, te weten dat die het wel goed functioneerd op me wave,Maar die blijf nu verder maar ook uit,dat vreet accu power en word heet in de pocket na 1 halve dag, En Uit daarmee weer2 dagen genot met de wave verder . En de G wiget compenseert alles want daar zie je emails van Gmailaccount goed met foto's zo als de originele pagina op pc weergave. zonder Push te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjowij
Hoe kan ik mijn sms-berichten opslaan/ backuppen?
Sasmung Kies (2.0.0.11014_49) geeft daar geen mogelijkheid toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 23:55:
Brandend door welke provider????. Die van mij door T-Mobile.
Die van mij is van Hi.
Toppertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:19:
[...]

Jep, daar heb je gelijk in.

Samsung heeft ook gezegd dat angry birds naar Bada komt, maar dat is nog ff afwachten.
Weet je ook iets over What's App. Vind het erg jammer dat hij er nog niet is voor Bada...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:01:
[...]

Gewoon steeds weer proberen, heb ik ook gedaan, kost wat tijd.

[...]

Ik heb nooit een Hard reset gedaan, maar bij de eerste keer dat ik hem wou updaten had ik al problemen. Voor de volgende update zal ik een hard reset doen om te kijken of dat helpt, zodat het updaten wel in één keer goed gaat.
Helaas ben ik ook iemand die een noodherstel moet uitvoeren.
ik volg de instructies van KIES; ik druk de volumeknop met de cameraknop gelijktijdig in en vervolgens houdt ik de aan/uitknop ingedrukt.
In het zwartescherm komt plots een blauwe rand en een roodomrandbalkje met d etekst download.
Verder zegt KIES dat noodherstel niet is gelukt.
Wat moet ik doen. (ik heb het al heel vaak geprobeerd en als ik naar de winkel ga ben ik hem een paar weken kwijt.

Alvast dank.

Euske

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:01:
[...]
Wat moet ik doen. (ik heb het al heel vaak geprobeerd en als ik naar de winkel ga ben ik hem een paar weken kwijt.
Nog eens 20x proberen.
Pagina: 1 ... 28 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.