Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-10 20:28
Oke heb het al voor doodle god :)
Zowel in je gsm als in kies instellen dat die op je geheugenkaart moet installeren.
Dan spel installeren, vervolgens van kies modus naar massa opslag modus overgaan.
Dit downloaden : http://data.hu/get/3396290/data.zip
En die folder data kopieren naar others/bada_applications/o0o0rbp6r4/Data en daar samenvoegen en bestanden vervangen.
Tot slot moet jeelements.txt, quotes.txt en texts.txt verwijderen uit deze folder en dan kan je spelen in het engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Even een update over het porten van android naar de wave:
hey guys this is what i heard from sachin

sachin is allready working on the kernel files of the galaxy s i9000 to make it ready for boot

ndt is busy with the bootloader with trix
i am busy with ida pro advanced 5.7 (get it) with bobi(jetdroid leader)
Of dit ver is weet ik niet, heb er verder geen verstand van, iemand? ;).
Het wordt waarschijnlijk ook een Dual Boot las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:46:

Ziet ernaar uit dat jouw toestel branded is. Zo ver ik weet hebben de Europese en Belgische firmwares de update naar bada 1.2. Is jouw toestel gelockt op KPN? Zo ja, dan zorgt KPN (via Samsung) de update naar jouw toestel.
Ik heb mijn mobiel bij Hi gekocht. Update hij nu automatisch via Kies, of moet ik iets aan Samsung of Hi laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:00:
[...]
Ik heb mijn mobiel bij Hi gekocht. Update hij nu automatisch via Kies, of moet ik iets aan Samsung of Hi laten weten?
Als er een update beschikbaar kun je (naar mijn weten) gewoon via Kies updaten zonder verder iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Als er een update beschikbaar kun je (naar mijn weten) gewoon via Kies updaten zonder verder iets te doen.
O ok, weet je toevallig ook of dit lang kan duren? En nog een ander vraagje, weet nu dus dat mijn telefoon branded is. Zijn er nog andere dingen die anders zijn op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik swype in op mijn wave.
net geupdate naar bada 1.2

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Vink Doorlopende aanvoer aan bij de toetsenbordinstellingen.

Nieuw bugje gevonden: een oude bookmark is opeens leeg qua url en qua titel. Als ik deze bookmark wis, gaat die ook weg. Ga ik vervolgens terug naar de browser en kom ik daarna terug in het Favorieten menu, dan is de boomark er weer :+ Verwijderen kan dus niet, aanvullen met de benodigde url en titel wordt evenmin opgeslagen. De bookmark staat me daar niet in de weg, dus ik laat 'm daar maar staan.

[ Voor 81% gewijzigd door SePtiCTaNk op 18-01-2011 19:25 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Ndrive navigatie volledig gratis beschikbaar!!
http://www.samsungapps.co...ODE=BEL&LANGUAGE_CODE=NLD

Nvm, krijg een melding als ik het open dat het niet beschikbaar is met mij wave.. 8)7
Dus vermoed jullie ook wel.

[ Voor 27% gewijzigd door SmalleSmets op 18-01-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:00:
[...]
Toppertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:04:
[...]
Wat Toppertje zegt. De enige vertraging is dat Hi van Samsung de (aangepaste) firmware moet krijgen voordat jij jouw firmware kan updaten.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:29:
[...]
O ok, weet je toevallig ook of dit lang kan duren? En nog een ander vraagje, weet nu dus dat mijn telefoon branded is. Zijn er nog andere dingen die anders zijn op mijn telefoon?
Dat ligt aan Hi en Samsung.

Waarschijnlijk heb je op jouw toestel diensten van Hi die de simlockvrije toestellen niet heeft. Voor de rest zou ik niet weten.

[ Voor 27% gewijzigd door Amps op 18-01-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
damn seg die android theme is prachtig, dat in samenwerking met die launcher.
( en idd > sms gaat niet meer. )

dit ga ik wel in het oog houden zodat dit wel terug gaat werken.

@ smallesmets. kan je me misschien even link geven van die weather updater? Heb deze ergens, maar geeft soms fouten? dus misschien heb je nieuwere versie.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickV94
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik kan op een of andere manier geen e-mail meer toevoegen nadat mijn wave was gebrickt en ik nu weer nieuwe firmware heb geflasht, Hebben meerdere mensen dit probleem?
En zijn er nog meer met het probleem dat ze niet naar Bada 1.2 kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
c4coupe schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:30:
damn seg die android theme is prachtig, dat in samenwerking met die launcher.
( en idd > sms gaat niet meer. )
dit ga ik wel in het oog houden zodat dit wel terug gaat werken.
alvast bedankt
Ik heb hem ook sinds net op mijn toestel gezet :)

Erg mooie theme en launcher! Er zitten erg fijne details in de theme!

De volgende indeling zou voor mij ideaal zijn voor de launcher: Kalender - Internet - Email - Mijn Bestanden - Muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Amps > werkt bij u die sms launch ook niet?

zodat ik er dus kan vanuit gaan dat dit bij iedereen zo is...

edit, laat maar. staat al update vanop die site.

3.2.1 ( had erover gezien )

[ Voor 27% gewijzigd door c4coupe op 18-01-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
c4coupe schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:02:
Amps > werkt bij u die sms launch ook niet?

zodat ik er dus kan vanuit gaan dat dit bij iedereen zo is...
Die werkt idd niet sinds bada 1.2. De betreffende user heeft wel één voor bada 1.2 uitgegeven, alleen heb ik die nog niet getest. Klik hier voor de file :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
@ amps, we hebben blijkbaar op hetzelfde moment gepost ;-)

versie 3.2 was wel mooier vondt ik met dat groen in, mja deze werkt dan weer wel ( 3.2.1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:35:

groet
Ik heb afgelopen weekend geupdate naar XXJL2 en heb zomaar swipe ter beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Voor het weet denk ik dat het deze is c4coupe : http://www.mysamsungwave....ic=1261.msg19465#msg19465
Een simplyweather variant.. Heb zelf nog nooit fouten gehad tenzij ik geen bereik heb ofzo.

En deze app launcher past ook zeer goed bij android thema : http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=4700.0
Wel zelfde probleem met sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karnemelk
  • Laatst online: 02-03 19:51
Fijne site zeg: mysamsungwave.com
Weet iemand nog mooie thema's/widget's etc?
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Wat ik mooi vind hoef jij nog niet mooi te vinden of andersom ;) Check gewoon even die site (of andere) dat werkt het makkelijkst.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Nog een tof spel dat even gratis is : http://www.samsungapps.co...60&productId=G00000286647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
smallesmets, bedankt.

Zit wel met iets duits in die widget.

vochtigheid = feuchtigkeit

en dat is al een reden genoeg om het links te laten liggen :-(

Heb zelf al geprobeerd om dit aan te passen naat vochtigheid, evenals de dagen in het nederlands te zetten.

Maar dan zegt hij telkens bij installatie > mislukt. dus ik doe iets verkeerd.

spijtig, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Mij is het ook gelukt om naar 1.2 te updaten, heb hem wel 2 keer moeten 'herstellen' tijdens de upgrade maar 't is wel gelukt lol.

Wel leuk ding, batterij gaat ook beter precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bedankt voor de tip!

Ben inmiddels al mijn zooi aan het back-uppen voor de hard reset (moet er toch aan geloven denk ik). Na zoveel software updates, installeren/uninstallen van apps/widgets etc. helpt een hard reset denk ik wel :P Het is voornamelijk een 'preventieve' middel voor problemen in de toekomst.

Het back-uppen van bestanden begint een beetje op het back-uppen van een mini PC te lijken... :P Wat een gedoe :|

Edit: Het schijnt dat ik veel applicaties al op mijn geheugenkaart geinstalleerd heb :|

[ Voor 15% gewijzigd door Amps op 19-01-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Ik heb nog nooit een hard reset gedaan.. Dan is echt alles er weer af toch he? Zoals je hem voor de 1e keer zou gebruiken?

En c4coupe : http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=1351.0
Deze dan misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
@ smalle, die werkt wel met humidity.

Die eens even gebruiken. ben de HTC clock/weather beetje beu gezien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
c4coupe schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:43:
smallesmets, bedankt.

Zit wel met iets duits in die widget.

vochtigheid = feuchtigkeit

en dat is al een reden genoeg om het links te laten liggen :-(

Heb zelf al geprobeerd om dit aan te passen naat vochtigheid, evenals de dagen in het nederlands te zetten.

Maar dan zegt hij telkens bij installatie > mislukt. dus ik doe iets verkeerd.

spijtig, toch bedankt.
In de startpost staat een NL versie van die widget, niet de laatste versie maar werkt prima met bada 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
SmalleSmets schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:14:
Ik heb nog nooit een hard reset gedaan.. Dan is echt alles er weer af toch he? Zoals je hem voor de 1e keer zou gebruiken?
Yep. Hetzelfde als je hem voor het eerst aandoet uit de doos (op de firmware versie na dan).

Ben inmiddels alle apps aan het installeren. Instellingen en accountinstellingen volgen nog :)

Edit: Zo goed als klaar nu! Ben alleen vergeten om de verzonden berichten te back-uppen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Amps op 20-01-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
http://www.badaforums.net/forums/samsung-wave-themes/

Voor meer themes, op een wat overzichtelijkere manier.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Amps schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:22:
Ben inmiddels alle apps aan het installeren. Instellingen en accountinstellingen volgen nog :)
Edit: Zo goed als klaar nu!
En, werken de 3D games nu wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Chris.nl schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:11:
[...]
En, werken de 3D games nu wel? ;)
Yep. De spellen willen nu wel starten! Alleen krijg ik nog wel af een toe een melding dat mijn geheugen vol is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Amps schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:22:
[...]

Yep. Hetzelfde als je hem voor het eerst aandoet uit de doos (op de firmware versie na dan).

Edit: Zo goed als klaar nu! Ben alleen vergeten om de verzonden berichten te back-uppen |:(
Zou je een kleine handleiding kunnen maken hoe je alles gedaan hebt?
En wat je allemaal heb ge-back-upt (ofzo ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 11:44
Het is weer eens tijd om te lachen met de S8530. Vooral om te zien hoe sommige items door google translate zijn gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2s6vm6s.jpg

Schließen = dichtbij, maar natuurlijk ook (af)sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Toppertje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:51:
[...]
Zou je een kleine handleiding kunnen maken hoe je alles gedaan hebt?
En wat je allemaal heb ge-back-upt (ofzo ;)).
Zo moeilijk is het niet hoor :p

Back-uppen:

- SMS'jes back-uppen via telefoon (kan alleen in mapweergave). Berichten > Opties > Back-up van SMS-berichten > Van telefoon naar geheugenkaart. Doe dit voor je ontvangen en/of verzonden SMS'jes (ik was zelf vergeten om de verzonden SMS'jes te back-uppen |:( |:( )
- Contacten back-uppen via KIES. In KIES jouw telefoonlijst opslaan op PC.
- Via massaopslagmodus alle files (foto's, video's, thema's, backgrounds etc. etc) back-uppen op jouw harde schijf
- Eventueel agenda back-uppen/synchroniseren met MS Outlook in KIES
- Internet bookmarks noteren zodat je ze allemaal terug kan zetten
- Noteren welke widgets je eerst had
- Als je wilt, de radio-frequenties noteren die je in jouw radio applicatie hebt opgeslagen

Wat handig is om screenshots te maken van jouw instellingen/menu/bookmarks etc. om zo alles vast te leggen zodat je zeker weet dat je niets vergeet. Scheelt tijd :P

Hard reset:
Haal voordat je hard reset voor de zekerheid je geheugenkaart eruit. Via code die op de beginpost staat. Dit kan enkele minuten duren.

Terugzetten:

- SMS: Berichten > Opties > Back-up van SMS-berichten > Van geheugenkaart naar telefoon en vervolgens alles selecteren
- Contacten via KIES weer terugzetten
- Apps via KIES of "My Downloads" in Samsung Apps terugzetten
- Instellingen weer instellen
- De rest is vanzelfsprekend lijkt me :P

**Als je voor de hard reset al apps op je geheugenkaart hebt geinstalleerd, verwijder dan na hard reset alles (zolang het lukt) in de 'bada' map op jouw geheugenkaart. Die zal onder "others" zitten.

Dat is grofweg wat ik gedaan heb. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje op weg geholpen heb. Het kan zijn dat ik dingen over het hoofd gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen Bada 1.2 te updaten op mijn branded telefoon...... Toch maar even Samsung mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Bah, de berichten die je back-upt via KIES 1.x aan de hand van een .SME file kunnen niet terug gezet worden op de telefoon -.- Daar heb ik mijn verzonden berichten wel in opgeslagen. Heb geprobeerd om de SME file op mijn toestel te openen, maar dat wilt niet.

Via KIES kan ik nu wel alle individuele berichten laden, maar daar heb ik niet echt veel aan...

Weet iemand een manier om deze SME file op een of andere manier om te zetten naar allemaal afzonderlijke .vmg bestanden? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Heeft iemand al eens Remote Desktop geprobeerd, hij werkt erg fijn imho :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik was er net mee aan het spelen, bevalt goed.

- edit -

Via wifi (intern thuisnetwerk) de remotedesktop gebruiken werkt prima.

Je zou ook via 3G met het externe ip-adres van je pc dit tooltje kunnen gebruiken, ik vraag me alleen af hoe veilig dit is. Er komt geen authenticatie aan te pas, iedere Wave met deze app en het juiste ip-adres zou de pc kunnen benaderen, misschien is die remotedesktopserver vrij makkelijk te hacken?
'k Heb m'n firewall aan (upnp uit) en poort 8899 niet geforward staan op de router, om dit te voorkomen.

[ Voor 85% gewijzigd door Chris.nl op 22-01-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
bij mij werkt remotedesktop niet .
ik denk dat het aan windows vista 64 bit ligt?
wat voor besturing systemen gebruiken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Chris.nl schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:45:
Er komt geen authenticatie aan te pas, iedere Wave met deze app en het juiste ip-adres zou de pc kunnen benaderen, misschien is die remotedesktopserver vrij makkelijk te hacken?
Ik neem aan dat je de client niet 24/7 aan laat staan, dus zoveel heb je ook niet te vrezen. Althans, ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-10 22:50
Ik heb sinds kort ook de Bada 1.2 versie via kies. Hartstikke leuk met swype e.d.
Ook kan je nu een hard reset uitvoeren vanuit je menu instellingen (fabrieksinstellingen) let wel op want je bent daarna alles kwijt. Zelfde als firmware erop zetten via de multiloader dus of hard reset via *# code.

Toch lijkt er ook een nadeel te kleven aan deze firmware; games zoals Thumpies en Inferno worden plots afgesloten. Mogelijk doordat apps bij te weinig geheugen worden afgesloten (ipv de widgets) of... zijn niet alle apps compatibel met bada 1.2 ??? Ik heb al hard reset gedaan en dat hielp niets.

Iemand enig idee of dezelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
raro007 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:42:
bij mij werkt remotedesktop niet .
ik denk dat het aan windows vista 64 bit ligt?
wat voor besturing systemen gebruiken jullie ?
32 bit XP sp3 hiero.
Test anders even of ie wel werkt wanneer je je software firewall uit hebt staan, mocht dit het geval zijn dan moet je nog een uitzonding voor poort:8899 toevoegen.
Amps schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:19:
Ik neem aan dat je de client niet 24/7 aan laat staan, dus zoveel heb je ook niet te vrezen. Althans, ik niet :p
'k Laat die remotedesktop juist wel automatisch opstarten met windows, wanneer ik bedenk dat ik dit ff wil gebruiken heb ik juist geen zin om naar de pc te sjauwen (om dat aan te zetten).
Best handig om even te checken of er al een torrent binnen is, om de pc uit te zetten als je al in bed ligt, oid.

[ Voor 56% gewijzigd door Chris.nl op 24-01-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds mijn laatste upgrade blijven mijn gewiste emails altijd maar opnieuw binnenkomen...

iemand een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmware XXJL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
kolk11 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:56:
Ik heb sinds kort ook de Bada 1.2 versie via kies. Hartstikke leuk met swype e.d.
Ook kan je nu een hard reset uitvoeren vanuit je menu instellingen (fabrieksinstellingen) let wel op want je bent daarna alles kwijt. Zelfde als firmware erop zetten via de multiloader dus of hard reset via *# code.

Toch lijkt er ook een nadeel te kleven aan deze firmware; games zoals Thumpies en Inferno worden plots afgesloten. Mogelijk doordat apps bij te weinig geheugen worden afgesloten (ipv de widgets) of... zijn niet alle apps compatibel met bada 1.2 ??? Ik heb al hard reset gedaan en dat hielp niets.

Die doen `t allebei wèl bij mij, TouchRetouch dan weer niet,start niet eens op.Ik krijg dan meteen het startscherm weer terug... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
kolk11 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:56:

De oplossing staat een paar posts eerder, een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik Bada 1.2 heb geinstalleerd werkt Buienradar niet goed meer. Na het opnieuw opstarten van de telefoon doet Buienradar het wel, maar als ik dat later nog eens probeer blijft de telefoon hangen op het scherm Bezig met laden een moment geduld aub. Ik heb Buienradar al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs een harde reset gedaan. Maar Buienradar blijft niet goed functioneren. Ben ik de enige met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-10 22:50
Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:04:
[...]

De oplossing staat een paar posts eerder, een hard reset.
Euhm zoals ik al schreef dit heb ik gedaan. Maar dan wel dmv de nieuwe reset functie bij instellingen. gevolg was hetzelfde alles kwijt en alles opnieuw instellen. dus... Andere ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Harde reset zoals omschreven in startpost doen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een crash en geen zin om app. terug te sturen; was niet meer te benaderen via KIES.
Met de multiloader heb ik nu XXJID erop staan. Hij werkt in ieder geval weer!

Maarre, kan ik nu helemaal niks meer met KIES??
Hij ziet apparaat wel (gaat zoeken) maar vindt 'em niet.....
Ik wil graag met Outlook<>KIES synchroniseren, maar dat lukt me nu dus niet.
Wat moet ik anders doen?

En klopt het ook dat XXJID de nieuwste NL talige Firmware is?

!!UPDATE!! Ik heb KIES 1.53 geinstalleerd en nu werkt het wel!!
Ook heb ik nu FIRMWARE XXJL2 in het Nederlands....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Uhm, hij zegt toch duidelijk dat hij al een hard reset heeft geprobeerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Laatst online: 27-06-2024
Zou er onderhand niet iets ontwikkeld kunnen worden in bada wat telkens die harde reset niet meer nodig maakt... De ontwikkelaars zouden er nu toch wel uit moeten zijn wat telkens die problemen geeft met dat geheugen.Een mogelijkheid die tussen een hard en een soft reset in zit,i.i.g. iets wat wel de overbodige data eruit haalt maar alle instellingen laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:00

DEVegg

DEVegg

Ik word de laatste tijd knettergek van de geheugenvol meldingen. Dan schakeld de telefoon de applicaties wel uit, maar soms is dat ook niet voldoende. Dan werkt alleen een herstart van de telefoon.

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Hey ik heb soort van manier gevonden om offline GoogleMaps te gebruiken. Je kunt dan dus soort van navigeren zonder internet te gebruiken. Kijk voor een handleiding hier:

http://www.badaforums.net...s-bada-offline-t2388.html

Ik heb het geprobeerd en het werkt. Alleen had ik het zoomniveau op niet zo heel gedetailleerd staan. De mapbestanden werden zo 60 mb ongeveer. Dat vond ik wel goed, maar daar kon je niet veel mee. Je moet een hoger zoonniveau gebruiken en dan worden de mapbestanden samen meer dan 1gb. Je moet dus veel ruimte op je geheugenkaartje hebben...

Edit:
Ik heb nog iets gevonden maar ik heb nog geen tijd gehad om het werkend te krijgen. Het is gratis en het heet GpsMid. Je kunt hiervoor meerdere kaarten krijgen. Nederland is ongeveer 100mb. Het is een java-programma en vector based, wat dat ook inhoudt :P.

[ Voor 18% gewijzigd door maasros op 25-01-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:37:
Uhm, hij zegt toch duidelijk dat hij al een hard reset heeft geprobeerd?!
Nee, hij zegt duidelijk dat hij alleen zijn instellingen heeft gereset via het menu.
Dat is iets anders dan de hard-reset via de *# code.

Wellicht zit er zelfs miniem verschil tussen de fabrieks-reset via het menu, en de hard-reset via de *# code, pas dan ben ik koffiedik aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Fabrieksinstellingen duurt overigens wel veel langer, maar ik weet niet wat echt de verschillen zijn. Ik vermoed dat dit hetzelfde is.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoelang het duurt voordat de updates er zijn voor een branded s8500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Ik ga een hard reset doen, en heb al mijn apps op mijn geheugenkaart (gewoon standaard) moet ik die eraf gooien?

ik neem aan dat als ik mijn geheugenkaart er weer in doe na de hard reset, mijn apps weer gewoon bruikbaar zijn, of heb ik het mis?

Edit: En hoe zit dat met apps die eerst gratis waren en nu betaald? kan ik die (omdat ik ze al gratis heb gedownload) weer gewoon gratis installeren of moet ik daar nu ineens ook voor betalen?

Back-uppen van de berichten duurt best lang, en kan alleen maar in map-weergave (Ik maar zoeken ;)).

[ Voor 37% gewijzigd door Toppertje op 25-01-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat heb je mis. Na een hard reset weet Bada echt niet meer dat er appicaties extern waren opgeslagen, alle interne registerwaarden worden immers hersteld maar origineel. Lijkt me het best dat je de app's van je geheugenkaart wist voordat je die (na de hard reset) weer gebruikt om opnieuw apps op te installeren. Hopelijk kan je iets met dit antwoord, 't blijft een beetje koffiedik kijken maar ik denk dat ik 't juist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:36:
Weet iemand hoelang het duurt voordat de updates er zijn voor een branded s8500?
Vraag het je provider.
Toppertje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:46:
Ik ga een hard reset doen, en heb al mijn apps op mijn geheugenkaart (gewoon standaard) moet ik die eraf gooien?
Ja
ik neem aan dat als ik mijn geheugenkaart er weer in doe na de hard reset, mijn apps weer gewoon bruikbaar zijn, of heb ik het mis?
Nee, je hebt het mis.
Edit: En hoe zit dat met apps die eerst gratis waren en nu betaald? kan ik die (omdat ik ze al gratis heb gedownload) weer gewoon gratis installeren of moet ik daar nu ineens ook voor betalen?
Ligt eraan of je die apps op jouw toestel hebt gedownload of niet. Kijk anders in Samsung Apps in Opties > My Downloads.
Back-uppen van de berichten duurt best lang, en kan alleen maar in map-weergave (Ik maar zoeken ;)).
Met het back-uppen en terugzetten van je berichten kan in één keer (alles selecteren), zo lang kan dat niet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Die apps die bij mijn downloads staan, blijven die daar staan na een hard reset? Dan kan ik ze namelijk vrij makkelijk gewoon weer downloaden/installeren.

Edit: Er zit ook een aankoopgeschiedenis in Kies, echter heb ik niet al mijn apps via kies gedownload maar veelal via de Samsung App Store op mn Wave.

[ Voor 33% gewijzigd door Toppertje op 25-01-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Toppertje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:04:
Die apps die bij mijn downloads staan, blijven die daar staan na een hard reset? Dan kan ik ze namelijk vrij makkelijk gewoon weer downloaden/installeren.

Edit: Er zit ook een aankoopgeschiedenis in Kies, echter heb ik niet al mijn apps via kies gedownload maar veelal via de Samsung App Store op mn Wave.
Die apps blijven na een hard reset er gewoon in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Laatste vraag voordat ik mn hard-reset ga uitvoeren: Moet ik mn sim-kaart er ook uithalen voordat ik aan de hard-reset begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Toppertje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:12:
Laatste vraag voordat ik mn hard-reset ga uitvoeren: Moet ik mn sim-kaart er ook uithalen voordat ik aan de hard-reset begin?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Hm ik wou net nog even mijn contacten met kies opslaan (was het bijna vergeten ;)) alleen Kies kan mn telefoon op de een of andere manier niet meer vinden.

Maar dit kan neem ik aan ook gewoon even met een oudere versie van kies?

Owh, die vind mn wave ook niet meer, vaag.

iemand een oplossing?

[ Voor 13% gewijzigd door Toppertje op 25-01-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Gebruik KIES zelf niet, maar 'k kan me herinneren dat er in het verleden wel eens de tip "Drivers herstellen" is gegeven. Zou ergens in de menu-opties moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Chris.nl schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:15:
'k Gebruik KIES zelf niet, maar 'k kan me herinneren dat er in het verleden wel eens de tip "Drivers herstellen" is gegeven. Zou ergens in de menu-opties moeten staan...
Heb ik geprobeerd maar helpt helaas niet..

De contacten naar de sim-kaart kopieren kan in ieder geval, de vraag is alleen of deze daar wel op blijven staan tijdens de hard reset??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Toppertje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 00:09:
[...]
De contacten naar de sim-kaart kopieren kan in ieder geval, de vraag is alleen of deze daar wel op blijven staan tijdens de hard reset??
Ze blijven gewoon staan. Anders haal je jouw SIM kaart er gewoon uit toch als je zo paranoïde bent... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet internettenind e ns trein!" hij is verbonden met de t0/ mobile verbinding maar zegt/ geen rectie/. iemand een tip????
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel uit en weer aanzetten. Gebeurt mij ook weleens. Gewoon in huis of op straat. Zowel bij Telfort als T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
De hard reset is prima verlopen (naar mijn idee) de apps lopen weer lekker soepel en de telefoon zelf ook.

Maar wat een werk zeg om al de instellingen weer zo te krijgen zoals ze waren, ook al heb ik bijna overal screenshots van gemaakt, je weet dan nog hoe het staat, maar je moet alles weer bijlangs.

Ik heb ook een back-up gemaakt van mn berichten, maar hoe kan ik deze weer terug zetten? ik kan ze wel 1 voor 1 kopiëren maar is er geen andere manier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Toppertje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:53:
Ik heb ook een back-up gemaakt van mn berichten, maar hoe kan ik deze weer terug zetten? ik kan ze wel 1 voor 1 kopiëren maar is er geen andere manier??
Berichten > Back-up van SMS-berichten > Geheugenkaart naar telefoon > Alles selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Amps schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:11:
[...]
Berichten > Back-up van SMS-berichten > Geheugenkaart naar telefoon > Alles selecteren
Oja, in mapweergave natuurlijk, dom van me 8)7 . dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Hallo,

ik heb ook een s8500 alleen mijn versienummer is: s8500KPNJH2

Hoe moet ik updaten naar 1.2? bij kies is hij er niet standaard. Wat betekent dit, is het dan een andere versie of zo iets?

alvast bedankt

[ Voor 52% gewijzigd door Appel105 op 26-01-2011 21:04 . Reden: perongeluk verstuur knop ingedrukt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Dat betekent dat er geen update voor jouw toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer een tijdje sinds ik KIES gebruikt heb, en wil nu van
xxJH3/xenJH2 (sept '10) naar
xxJL2/xenJL1 jan '11 springen.

Helaas heeft mn wave de productcode S8500HKADBT, en doet KIES moeilijk.
Met 1.5.0.80 (sept '10 gedownld) krijg ik via het register voor elkaar Kies anders te denken.

Hoe groot is de kans van slagen volgens deze manier, of zijn er betere manieren om dit aan te pakken:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:00

DEVegg

DEVegg

Regelmatig lees ik hier dat Kies het toestel niet herkend.
Bij mij gebeurd dat ook regelmatig. In de meeste gevallen helpt het bij mij door eerst KIES te starten en dan je toestel op een andere USB poort te prikken.
Als bij het proberen van diverse USB poorten het nog niet wil lukken, ga ik voor de optie "Drivers herstellen". Lukt het dan nog niet, kies dan weer even een andere USB poort.
Eigenlijk lukt het bij mij dan altijd om te communiceren.

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Hebben jullie er ook last van dat als je 1 keer de MSN of Facebook applicatie gebruiken en later weer afmelden, dat de telefoon dan steeds elke 5 tot 10 seconden even een paar kb's verstuurt? Weet iemand toevallig hoe dat komt ookal ben je niet aangemeld en heb je zelfs de sociale-netwerk-profielen weggegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Amps schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:06:
Dat betekent dat er geen update voor jouw toestel is.
Maar ze zijn toch allemaal hetzelfde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Appel105 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:18:
[...]

Maar ze zijn toch allemaal hetzelfde? :P
Toestel is hetzefde (hardware), maar jouw firmware is anders :p Ik heb zelf de 'Europese' firmware. Daar is bada 1.2 al voor vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een mail verwijder komt deze niet meer in mijn prullebak???

+ mijn gewiste mails blijven steeds terug binnenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, het lijkt er op dat sygic voorlopig nog niet door samsung vrijgegeven wordt maar als je de instucties op deze link volgt kun je Ndrive installeren EN werkend krijgen: ;)

http://badawaveapps.blogs...r-ndrive-v10-for-all.html

doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Werkt prima, alleen de gps of software vertraging is storend, route66 is spot on, dus het ligt niet aan de wave volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 11:44
Hebben er al mensen Palringo 3.12 geprobeerd. Je kan het downloaden als je naar palringo.mobi gaat. MSN zit wel in deze versie verwerkt, ik krijg alleen het onscreen toestenbord niet goed tevoorschijn. Het weigert regelmatig dienst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:36:
als ik een mail verwijder komt deze niet meer in mijn prullebak???

+ mijn gewiste mails blijven steeds terug binnenkomen
Klopt, is een bug in huidige firmware. Omdat ie gewiste mails niet in prullenbak zet / onthoud, haalt ie ze opnieuw van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:04:
[...]

Klopt, is een bug in huidige firmware. Omdat ie gewiste mails niet in prullenbak zet / onthoud, haalt ie ze opnieuw van de server.
voorlopig niets aan te doen veronderstel ik??

is er een nieuwe firmware op komst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Amps schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:06:
[...]

Toestel is hetzefde (hardware), maar jouw firmware is anders :p Ik heb zelf de 'Europese' firmware. Daar is bada 1.2 al voor vrijgegeven.
Ik heb die van mij wel in nederland gekocht (gewonnen bij hi (zonder slimlock)) :D, maar kan het dan zijn dat die update over een paar weken komt of gewoon helemaal niet? Is er een manier dat ik de andere krijg? Ik wil hem namelijk heel graag _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Appel105 op 28-01-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:19:
Het is weer een tijdje sinds ik KIES gebruikt heb, en wil nu van
xxJH3/xenJH2 (sept '10) naar
xxJL2/xenJL1 jan '11 springen.

Helaas heeft mn wave de productcode S8500HKADBT, en doet KIES moeilijk.
Met 1.5.0.80 (sept '10 gedownld) krijg ik via het register voor elkaar Kies anders te denken.
Kben een methode tegengekomen om met een tooltje* de productcode in de telefoon zelf te wijzigen, ipv het register van windows.

De stoute schoenen aangetrokken en geprobeert met succes, oude drivers weer terug gezet,
vervolgens terug gegaan naar de huidige KIES en jawel! update available!! whoo en in één keer afgerond!
en tot dusver niks hoeven resetten, wauw! :d keepin fingers crossed,..

het is me niet meer gelukt om het geheugen over te laten lopen sinds de update :)) en swype!
helaas wordt flash nog niet (helemaal) ondersteund.

*lees de bijsluiter en schudden voor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
zou je zo vriendelijk willen zijn om die tool te uploaden.

Anders moet ik me weer registreren op een site waar ik waarschijnlijk 1 keer kom.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik maak er gelijk een walkthrough van; voor de mensen die van mening zijn hun vergelijkbaar probleem hiermee op te lossen. HET IS BELANGRIJK DAT JE WAVE VOLLEDIG UNLOCKED IS!!

download de qualcomm cdma technologies msm drivers,
download free PSAS 1.15,

1. via de dialer het verborgen menu opgeroepen, en het volgende aangepast;
*#197328640#
[8] Common --> [7] SERVICE Configuration--> [2] DIAG SERVICE Config --> [2] USB DM/CP
(na afloop heb ik deze weer terug naar het orginele [3] gezet)

2. sluit S8500 aan op de PC via USB kabel. Install QC drivers, dan met de hand de driver Samsung HS-USB Diagnostics 9002 naar Qualcomm Diagnostics Interface 3197 driver omzetten
installmanager zal alleen compatible drivers weergeven; vink de optie uit

3. Installing QPST 2.7 Build 323 (is waarschijnlijk niet eens nodig)

4. Installing PSAS 1.15.

5. Starting QPST, adding port USB/QC Diagnostic. In list appears phone QSC6270/QSC6240 (DEAD00D).

6. Starting PSAS,
Hardware Forensics -->
Use Mobile Ports -->
choose Serial Com Port COM* - Qualcomm Diagnostics Interface 3197 (COM*) -->
go to DIAG -->
choose Display NVItem -->
Item ID 2757 and then button LETS GO

weergegeven wordt de huidige product code in HEX.
zoek een text2HEX converter met google en convert de productcode waar je naar toe wilt
(in mijn geval naar GT-S8500BAAXEN, even los van het feit dat het wenselijk is dat de sw-code, csc en pc bij elkaar moeten horen)

dan choose write NVitem (dangerous!) -->
item ID 2757, en value; de HEX waar je naar toe wilt veranderen, en dan LETS GO.

via het operatormenu connectiviteit terug gezet naar optie [3] en gaan!
Lees de link in mn vorige post voor de disclaimer! danku.

overigens mijn systeem draait 32bit, het zou niet op een 64bit werken,...

ev. een begeleidend filmpje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
voor mensen die een goeie radiospeller via internet willen kunnen tunelnradio downloaden .
er zitten heel veel Nederlandse zenders bij onder andere : slamfm,qmuziek en 538 .
ondersteunt ook multietasking !!!!
de link: http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000429888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Is idd een goede radio app, tijdens afspelen kan je evt. dubbelklikken op scherm om een aanraakgevoelige visualisatie te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
niet vergeten multietasking , dat is de grootste probleem van radio538 ap

ow ja en de kwaliteit is 128kps dus gemiddeld en via mobiel internet had ik geen problemen (schrokkerig )

[ Voor 42% gewijzigd door raro007 op 29-01-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:42:
ok, ik maak er gelijk een walkthrough van; voor de mensen die van mening zijn hun vergelijkbaar probleem hiermee op te lossen. HET IS BELANGRIJK DAT JE WAVE VOLLEDIG UNLOCKED IS!!

download de qualcomm cdma technologies msm drivers,
download free PSAS 1.15,

1. via de dialer het verborgen menu opgeroepen, en het volgende aangepast;
*#197328640#
\[8] Common --> \[7] SERVICE Configuration--> \[2] DIAG SERVICE Config --> \[2] USB DM/CP
(na afloop heb ik deze weer terug naar het orginele \[3] gezet)

2. sluit S8500 aan op de PC via USB kabel. Install QC drivers, dan met de hand de driver Samsung HS-USB Diagnostics 9002 naar Qualcomm Diagnostics Interface 3197 driver omzetten
installmanager zal alleen compatible drivers weergeven; vink de optie uit

3. Installing QPST 2.7 Build 323 (is waarschijnlijk niet eens nodig)

4. Installing PSAS 1.15.

5. Starting QPST, adding port USB/QC Diagnostic. In list appears phone QSC6270/QSC6240 (DEAD00D).

6. Starting PSAS,
Hardware Forensics -->
Use Mobile Ports -->
choose Serial Com Port COM* - Qualcomm Diagnostics Interface 3197 (COM*) -->
go to DIAG -->
choose Display NVItem -->
Item ID 2757 and then button LETS GO

weergegeven wordt de huidige product code in HEX.
zoek een text2HEX converter met google en convert de productcode waar je naar toe wilt
(in mijn geval naar GT-S8500BAAXEN, even los van het feit dat het wenselijk is dat de sw-code, csc en pc bij elkaar moeten horen)

dan choose write NVitem (dangerous!) -->
item ID 2757, en value; de HEX waar je naar toe wilt veranderen, en dan LETS GO.

via het operatormenu connectiviteit terug gezet naar optie \[3] en gaan!
Lees de link in mn vorige post voor de disclaimer! danku.

overigens mijn systeem draait 32bit, het zou niet op een 64bit werken,...

ev. een begeleidend filmpje
Dat is uitgebreid uitgelegd. bedankt. dit sla ik even op voor later.

Wete je of je dit éénmalig moet doen of ook telkens je wil updaten?

Nu met ik telkens de productcode veranderen van duits naar XEB...

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@raro
Eindelijk 1 radio app met NL populairste zenders op een rijtje,en wat kan die hard op wifi zeg:) lang op gewacht,great share!TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@c4coupe ik kan niet de code vinden om de productcode weer tegeven, maar windows register geeft dusver altijd nog BAAXEN

oja, om de oude drivers weet te installeren na afloop, moet je de telefoon eerst ff uit hebben gehad.

Is er trouwens al een manier om folders aan te maken in het hoofd menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
heb het zelf nog niet getest. zit momenteel op 1.2 dus.

wel alles opgeslagen voor volgende keer.

nu over die radio applicatie. hoe verlaag ik het volume? want het doet hier niks als ik aan zijkant op boven of onder druk...

thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ C4
Je heb wel vaker last met niet werkende app klachten op je wave, laats kreeg je snapNgo nog niet aan het werken,bekans heb ger Laten vallen of zo.?.Het doet het bij mij perfect de volume rokker voor die Radio app...Probeer 1 restart.. ik had er 1 keer last van ,dat de volume knop weg viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
die snapngo werkte wel hoor. alleen ik snapte er niks van :)

nu de radioapp werkt nu blijkbaar ook.

kon gisteren met gsm niet meer op site door problemen met verbinding.

anders had ik het gemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
c4coupe schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:36:
nu over die radio applicatie. hoe verlaag ik het volume? want het doet hier niks als ik aan zijkant op boven of onder druk...

thx.
wanner je een radio zender hebt gekozen dan staat er recht in het midden een speakertje daar kun je omhoog en omlaag schuifen!
een boven helemaal staat in procenten de sterkte van de volume.

dus niet drukken maar schuifen!

[ Voor 3% gewijzigd door raro007 op 31-01-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens wat vinden jullie van de Bada platform? Terwijl de meesten het hebben over Apple & Android is er ook nog Bada. Zijn er al verschillende fora's/ontwikkelaars bezig met het ontwikkelen met apps voor de Bada platform? Lijkt me best een aardig OS. Een keertje proberen lijkt het me zeker wel waard!

Iemand trouwens al in het bezit van de Wave II?

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jetfly,

Heb je een tijdje onder een grafsteen gelegen of zo. Wat een vraag....zijn ze al bezig met het ontwikkelen van apps voor Bada????
Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.