Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:27
En jawel wordt onder garantie gemaakt, ben men telefoon wel 2 weken kwijt! :'(
Wel een nieuwe Nokia 6700 meegekregen als vervang gsm, opzich leuk toestel maarja is natuurlijk mijn wave niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Kiswum schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:54:
[...]

Die favoriet is volgens mij al sinds augustus bekend ;)
Ow sorry... Ik kwam van JID en daar kon het nog niet...

Ik blijf het wel balen vinden dat bij elke update ik weer op een bepaalde manier weer moeite heb om Exchange mail goed aan de praat te krijgen. Dat het ook te maken kan hebben met hoe een Exchange server (topology) is ingericht begrijp ik maar al te goed.... maar als ik dat tegenover een iPhone zet... daar heb ik werkelijkwaar nog nooit problemen mee gehad om die te koppelen... of er moet fundamenteel iets volledig fout zitten op de Exchange omgeving... waarom kan Samsung dat niet???

Wat ik ook jammer vind is dat het niet mogelijk lijkt om met de hand een radio frequentie toe te voegen aan de radio.... zo heb ik op mijn thuisadres een scan gedaan en vind hij de vele zenders... naampje er aan en draaien, maar wanneer ik op mijn werkadres ben wil ik graag de lokale radio zender erbij hebben. En de lijst exporteren/saven zou ook leuk zijn.

Update: Ik heb net even getest wat er gebeurd als je nog eens de scan doet. Het toestel vraagt of je de favorieten wil verwijderen. Wanneer je Nee zegt, laat hij alleen die staan. De rest is foetsie... :'( Kan ik dus weer opnieuw de naampjes gaan toevoegen.... #fail

[ Voor 30% gewijzigd door DEVegg op 10-01-2011 12:21 . Reden: Testje met Radio ]

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:48
Ik heb nu de Samsung Wave II, deze heb ik van de verzekering gekregen omdat mijn Samsung Wave kapot was gegaan (scherm), nu sloot ik hem aan op Kies 2.0 maar daar stond dat ik geen firmwareupdate kon maken met dit toestel. Dat dat niet mogelijk is. Bedoelen ze hier dan dat er geen nieuwe is (wat logisch is, omdat deze al Bada 1.2 heeft) of dat ik er nooit een firmwareupdate mee zou kunnen maken?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
Gynnad schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:22:
Ik heb nu de Samsung Wave II, deze heb ik van de verzekering gekregen omdat mijn Samsung Wave kapot was gegaan (scherm), nu sloot ik hem aan op Kies 2.0 maar daar stond dat ik geen firmwareupdate kon maken met dit toestel. Dat dat niet mogelijk is. Bedoelen ze hier dan dat er geen nieuwe is (wat logisch is, omdat deze al Bada 1.2 heeft) of dat ik er nooit een firmwareupdate mee zou kunnen maken?
Ik denk dat er op dit moment geen beschikbare updates zijn, als er wel updates zijn kun je je telefoon gewoon updaten via Kies.

Edit: de laatste tijd heb ik ook weer last van app's (gewoon uit de app store op mn Wave) dat ze niet compatibel zijn met de firmware die nu op mn Wave zit: JI5, vind ik wel apart aangezien er nog geen nieuwere update is.

[ Voor 14% gewijzigd door Toppertje op 10-01-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-10 11:44
Ik heb precies hetzelfde bij mijn Wave II staan, maar ik ga er vanuit dat er wel updates komen in de toekomst, want ik word af en toe een beetje moe van deze Duitse firmware. Ik heb wel als taal Nederland ingesteld, maar er zijn meer dan genoeg verwijzingen in de menu's te vinden, dat de telefoon voor de Duitse markt bedoelt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
Even een reactie op je garantie, ik vind het niet een goede deal: Wave1->Wave2

Wave1 heeft een duurder en exclusiever Super Amoled scherm.

Wave2 is wat nieuwer en heeft een groter scherm, maar dit valt bij mij onder een nadeel, want het toestel is daardoor ook groter.
Standaard heeft hij Bada 1.2

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:19:
[...]
Even een reactie op je garantie, ik vind het niet een goede deal: Wave1->Wave2

Wave1 heeft een duurder en exclusiever Super Amoled scherm.

Wave2 is wat nieuwer en heeft een groter scherm, maar dit valt bij mij onder een nadeel, want het toestel is daardoor ook groter.
Standaard heeft hij Bada 1.2
Zo'n slechte deal vind ik het ook alweer niet. Zoals je noemt, vind ik de sLCD t.o.v. de sAMOLED op de S8500 een groot nadeel.

Qua design vind ik de diamante home-knop mooier staan dan de afgeronde op de S8530.

Een 3.7" scherm is voor mij helemaal geen probleem. Ik vind zelf een 3.3" scherm wat aan de kleine kant. Browsen gaat lang niet zo fijn op een kleiner scherm. Zolang het toestel dun is, vind ik een groter scherm geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Amps schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:56:
[...]

Zo'n slechte deal vind ik het ook alweer niet. Zoals je noemt, vind ik de sLCD t.o.v. de sAMOLED op de S8500 een groot nadeel.

Qua design vind ik de diamante home-knop mooier staan dan de afgeronde op de S8530.

Een 3.7" scherm is voor mij helemaal geen probleem. Ik vind zelf een 3.3" scherm wat aan de kleine kant. Browsen gaat lang niet zo fijn op een kleiner scherm. Zolang het toestel dun is, vind ik een groter scherm geen probleem :)
Er schijnt verschil te zitten tussen de Samsung Wave 2 en Samsung Wave II, ik heb die laatste wat inderdaad de S8530 is. Tjah hij is inderdaad wat groter, maar nog altijd kleiner dan de Samsung Galaxy. Dus dat is niet zo hinderlijk.

Ook vind ik persoonlijk de beeldkwaliteit duidelijker dan bij de vorige, verder heb ik nog geen hinder gevonden van het touchscreen dat het anders aan voelt o.i.d. Applicaties draaien goed, nog geen een keer vast gelopen (voor zover dat kan in 5 dagen). Alleen kom ik er met Palringo niet helemaal uit hoe ik me aanmeld op msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

DEVegg schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 09:21:
[..]
Ik heb alleen een probleem dat het me niet lukt om een 2e Exchange Account toe te voegen. Op mijn JID had ik er 3 zonder problemen. Nu lukt het met maar 1.
Ik ben gaan rommelen. Weird probleem... Stel ik een 2e account in, kreeg ik steeds (bijna direct) een netwerkfout melding. Toen dacht ik weet je wat... wifi uit en alleen over 3G... nou dat ging dus wel goed :?
2e account ingesteld... gesynchroniseert en daarna wifi weer aan... dat lukt dus. Een 3de Exchange account wil hij nog niet aan... maar dat kan aan de Exchange Server config liggen....(hoewel eerder wel lukte en op het toestel van mijn vrouw die op JI5 draait??) het blijft vreemd....

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
jcm800 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:51:
Wie speelt de escape game Infernus wel eens?
Om uit de cel te komen zou je van alle tools die je verzamelt "iets kleins en scherps"moeten gebruiken om het slot open te krijgen maar wat ik ook probeer,open gaat hij niet.
Zie ik iets over het hoofd of is er iets ander aan de hand...
Hoe kom je aan dat spel, bij mij staat deze namelijk niet bij de Samsung Apps store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Gynnad schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:23:
[...]
Hoe kom je aan dat spel, bij mij staat deze namelijk niet bij de Samsung Apps store
Klik hier.

Zoekfunctie gebruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Inderdaad met de zoekfunctie vind hij deze niet ;)
Zit wel op de S8530, maar mag aannemen dat dit geen verschil geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Gynnad schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:09:
[...]
Inderdaad met de zoekfunctie vind hij deze niet ;)
Zit wel op de S8530, maar mag aannemen dat dit geen verschil geeft!
Ik zocht op 'Infernus', en dat was het resultaat, dus hij vindt hem met de zoekfunctie wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn niet alle apps voor de S8500 te downloaden cq te vinden voor de S8530. Andere voorbeelden zijn "cut em all" en "beetagg". Het wordt tijd dat alles voor de S8500 ook gewoon beschikbaar is voor de S8530.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja :D zo zie ik dat graag Blijf delen van verborgen free kwaliteit spellen, Staat nog niet eens in de main page INFERNUS en toch een nominatie stempel,Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Is het bij de S8530 ook niet mogelijk om de push-server van de email aan te zetten? Ik moet nu elke keer op download drukken, maar dan download hij gewoon 50 mail erbij (eerst de nieuwe, daarna de oudere) staan inmiddels al 250 mail in mijn inbox, wat niet helemaal de bedoel is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
Ik heb wel email Pull aanstaan, die één keer in de 30 minuten mijn email checkt. Ik weet in ieder geval van Gmail dat het de email dan zal pushen vanaf het moment dat je het hebt aangezet. Je kan dit push moment gewoon veranderen in de instellingen binnen Gmail zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Gynnad schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:32:
Is het bij de S8530 ook niet mogelijk om de push-server van de email aan te zetten? Ik moet nu elke keer op download drukken, maar dan download hij gewoon 50 mail erbij (eerst de nieuwe, daarna de oudere) staan inmiddels al 250 mail in mijn inbox, wat niet helemaal de bedoel is..
Misschien begrijp ik je opmerking niet helemaal, maar push is gewoon mogelijk.
Op dit moment heb ik op mijn S8500 (met JL2) 2 exchange mailaccount's ingesteld, waarvan de een op push synchronisatie tijdens piek tijden staat en de ander op (pull) schema elk uur tijdens piek tijden. Dit was in te stellen via instellingen, Mijn Accounts, je mailaccount en dan op het tandwieltje...

Wel stond er een tip ergens in een eerdere post om een bepaalde volgorde aan te houden. Misschien maakt dat ook wat uit. Ik zal het even opzoeken.

Edit: het was een post van Kiswum

[ Voor 5% gewijzigd door DEVegg op 11-01-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Hoi Gymnad, ik vermoed dat jij met je huidige instellingen Palringo hebt ipv MSN onder het knopje IM.
Ik zou zeggen probeer even mijn post door te lezen die DEVegg heeft aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Het lijkt er op dat de Facebook/Social Hub bug ook nog steeds in JL2 zit. Het welbekende icoontje dat er een bericht is, terwijl er geen ongelezen berichten meer zijn. Kan iemand dat bevestigen. Eerst dacht dat het was opgelost, maar toen kreeg ik een uitnodiging om iemand te accepteren. Nou dat was goed... Ik heb dat verzoek afgehandeld en icoontje verdween even.... maar nu isie weer terug, zonder dat ik kan vinden waarom hij denkt dat er nog iets nieuws is.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wavevrienden

Op de pc gebruik ik DIVXG400 om films met aparte ondertiteling af te spelen. Weet iemand van jullie of ik iets dergelijks op de Wave kan draaien zodat ik een film waarbij ik een apart SRT bestand heb kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:30:
Weet iemand van jullie of ik iets dergelijks op de Wave kan draaien zodat ik een film waarbij ik een apart SRT bestand heb kan kijken?
De SRT & video file exact dezelfde naam geven! Als het goed is moeten de subtitles dan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:05:
[...]

De SRT & video file exact dezelfde naam geven! Als het goed is moeten de subtitles dan werken ;)
Geprobeerd en het wekt als een tierelier! Dank voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Kiswum schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:25:
Hoi Gymnad, ik vermoed dat jij met je huidige instellingen Palringo hebt ipv MSN onder het knopje IM.
Ik zou zeggen probeer even mijn post door te lezen die DEVegg heeft aangegeven.
Ik heb inderdaad Palringo, ik heb de Samsung Wave 8500 ook gehad en daar ging alles goed, nu heb ik de 8530 en daar krijg ik het niet voor elkaar om IM erop te zetten en push-mail te activeren. Als ik naar 'Mijn Accounts' ga dan krijg ik geen 3 puntjes te zien onderin alleen maar, Account toevoegen en Account prioriteit

Account toevoegen daar kun je alleen maar een nieuw account maken

Account prioriteit daar kan ik alleen de prioriteit veranderen verder niets.

Dan heb ik bij elke mail ook nog een tandwielletje staan als ik daar op klik kan ik aangeven de interval webaccounts synchroniseren. Dat is dus push, maar als ik dat aan zet bijvoorbeeld om de 30 minuten dan download ie elke 30 minuten 50 mails, beginnend met de nieuwste zijn deze gedaan (bijv. 8) dan pakt hij er nog 42 oudere bij en zo heb ik al 250 mails in mijn inbox staan omdat er nou alle mails vna nu tot 250 mails terug in staan.

Verder kan ik de volgende dingen instellen

SMTP server (smtp.live.com)
SMTP poort: 587
Veilige verbinding TLS

POP3-server
pop3.live.com
pop3 poort: 995
APOP-aanmelding (staat uit)
Veilige verbinding SSL

Download limiet 50
Ophaalopties alleen onderwerp
Op server laten staan (aan)

POP voor SMTP (staat uit)
SMTP-verificatie (staat aan)
Identiek aan pop3/imap4 (staat aan)

Verder kan ik geen opties vinden om het in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:25:
[...]

Geprobeerd en het wekt als een tierelier! Dank voor de tip _/-\o_
Alleen volgens mij gaat het niet helemaal goed. De Wave gaat niet goed om met de enter op de regels met als gevolg dat de 2e regel direct achter de eerste word geplakt. Deze bug zit nog steeds in JL2. Beetje jammer wel.
Dus de SRT bestanden worden wel weergegeven, alleen niet zoals beoogd. Soms erg irritant (lees: moeilijk leesbaar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
bada 1.2 hier via KIES vandaag gedownload. ( Belgie XEB als code achteraan )

wat me direct opvalt > woordenboek ( T9 ) overzichtelijker op het eerste zicht. Moet nog wennen, stata nog maar 5 minuten op men gsm.

S8500XXJL2
S8500XGJL1

die palringo werkt wel op men systeem ( lees zenuwen! )

nu eindelijk na al die updates, staat facebook al tussen de lijst. Echter vul ik de gegevens in om me aan te melden. doet hij dit niet.

edit > zo werkend krijgen.

(1) Set up a unique username at:http://www.facebook.com/username
(2) If your username was created just now: You MUST log out of Facebook on the website, and then back in again, AFTER choosing a unique username
(3)Go into Palringo and delete your existing service
(4)Add the Facebook service again and provide your unique username, email-address and password
(5)Also make sure that you haven't blocked the palringo server, if facebook have asked if it's OK for an IP address in the UK to access your account for chat purposes.

If you have blocked the server, try logging into the Facebook website itself and then going into the 'Account Settings' and then Security. You should see a message saying 'Would you like to receive notifications for logins from new devices?'. Try toggling between that to see if that helps you login.

msn staat er nog steeds niet tussen. Dit kan ik wel oplossen door de java app te installeren maar dan kan ik niet minimaliseren

[ Voor 98% gewijzigd door c4coupe op 15-01-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ah bedankt om te melden!

Ik woon ook in Belgie en kreeg ook update notification!
Ben nu aan het downloaden (via kies 2.0)
Afbeeldingslocatie: http://i363.photobucket.com/albums/oo72/Asgaro/nieuwebada.jpg

edit: ik kreeg vooraleer de update begon te downloaden, de melden om te updaten naar de nieuwste versie van Kies. Just wanted to let you know.

edit: is inderdaad Bada 1.2 :)

edit: swype is idd heel praktisch!
de UI van dolfin browser ook wat veranderd: de toetsen onderaan het beeld zijn minder hoog.

[ Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 15-01-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja ik MOET via eerste KIES, en dan nog een oude versie > anders kan ik die reg. trick niet doen en zit ik vast op de firmware die op gsm staat

Echt wel klote dat ik op deze manier altijd moet updaten en KIES alleen nog maar voor dat kan gebruiken op mijn pc.

op mijn vader zijn pc kan ik dan weer KIES gebruiken voor alles, behalve voor updaten :-)

[ Voor 4% gewijzigd door c4coupe op 15-01-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
wat die swype betreft > ik snap er iets niet aan.

als ik het woord weet moet hebben.

hoe dit doen > daar ik 2 maal de E moet hebben ?

dus 9 > 3 > 3 > 8

hoe twee maal achter elkaar de 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een letter tweemaal is een soort krasje over de letter te zetten (een soort "z" in het vakje).

Edit: *zucht* Hier word ik zo moe van. Eerst herkende KIES 2.0 mijn toestel nog wel, maar nu wilt hij niet meer connecten met mijn toestel -.- Hij blijft steken op "Connecting..."...

Rebooten van de PC hielp niet.

Heb via Tools > Install driver de drivers opnieuw gesintalleerd. KIES 2.0 weer opnieuw opgestart. Geen effect.

ARGH!

Edit2: Toestel zelf gereboot en hij werkt weer...

Nu de firmware update nog...

[ Voor 81% gewijzigd door Amps op 15-01-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
haha, dat wordt nog oefenen, lukt me voor geen meter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de bada1.2 ook te verkrijgen in de ouwe KIES in NL ,of moet ik MIJN KIES updaten naar KIES 2 om die upgrade melding te krijgen?,Want gisteren zie ik geen updateFW popup in Kies 74_45.
EDIT: OH ja degelijk is die nu te upgraden zie ik,Goed weer tijd voor een BUFFER cache WIpe voordat ik upgrade :) met me Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Amps schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:55:
Een letter tweemaal is een soort krasje over de letter te zetten (een soort "z" in het vakje).
Is het wel nodig om tweemaal te krassen?
Bij mij lijkt het benodigde woord toch ook al in het begin van het suggestielijstje te verschijnen,als ik dus maar 1 keer 'kras'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:30:
[...]
Is het wel nodig om tweemaal te krassen?
Bij mij lijkt het benodigde woord toch ook al in het begin van het suggestielijstje te verschijnen,als ik dus maar 1 keer 'kras'.
Scheelt weer 1 keer tikken lijkt me. Het bovenstaande heb ik ook maar via filmpjes over Swype op YouTube gezien :p

Firmware update is succesvol verlopen! En guess what, de "Schakel pakketgegevens" pop-up hebben ze veranderd! Nu kan je "Niet meer vragen" aanvinken! Woop woop!

Eindelijk niet meer om de 5 sec die pop-upjes wegtikken bij reboot!

Edit: De browser heeft de knopjes net als bij iOS permanent onderaan staan. Het is alleen irritant dat bij elke beweging de URL balk tevoorschijn komt -.-

Oh well, ik gebruik mijn mobiel toch maar zelden internet sinds ik een iPod Touch heb :)

[ Voor 22% gewijzigd door Amps op 15-01-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:19:
Is de bada1.2 ook te verkrijgen in de ouwe KIES in NL ,of moet ik MIJN KIES updaten naar KIES 2 om die upgrade melding te krijgen?,Want gisteren zie ik geen updateFW popup in Kies 74_45.
EDIT: OH ja degelijk is die nu te upgraden zie ik,Goed weer tijd voor een BUFFER cache WIpe voordat ik upgrade :) met me Laptop
ik gebruik KIES 71_32 nog, dus 1 van de oudste. en ik kon toch updaten naar bada 1.2 deze middag

ik moet deze versie houden. omdat ik enkel via deze en nog 2 andere oude KIEs versies register kan aanpassen...

@ amps > na een half jaar sukkelen met dat probleem mag dit wel lijkt me he in jou geval :-)

[ Voor 6% gewijzigd door c4coupe op 15-01-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
mmm toestel al 2 keer uitgevallen, bij wissen emails.

ook haalt die nu ALLE emails van mijn gmail op, ipv voor de update enkel de nieuwe.

Weet iemand waar ik dit kan instellen? ( andere keren moet ik hier niets aan veranderen in elk geval )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de oude Kies nog (103_102) maar nu wilde ik Kies 2.0 gaan downloaden. Is die nog niet beschikbaar op samsung.com zelf? Want vind daar geen download knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Bij mij is ie inmiddels voor de 7e keer aan het herstellen...

Weet iemand of het mogelijk is om met de eerste versie van Kies verder te gaan met herstellen??
Kies 2 is blijkbaar niet veel beter dan die versie...

Edit:
14e...

[ Voor 6% gewijzigd door Toppertje op 15-01-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze update was weer niet makkelijk 2x FW herstel ondergaan,het zit er gelukkig op.Het wachten op de officieel heeft eindelijk zijn vruchten geworpen,AMAZING :D WAW
Lijk wel als of de ICONEn in de menu groter zijn geworden OUWE instellinggen over de push accounts blijf de same,Niks van alle emails ophalen,gewoon 3 dagen blijf 3 dagen,Hoop alleen nog dat de batterij weer wat langer mee blijf met pushsynq aan en de toestel koud blijf op standby..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik zal vanavond eens kijken of ik de update uit kan voeren en voor c4coupe zal ik eens kijken of ik de woorden uit mijn woordenboek mee kan verhuizen, althans ik dacht dat dat het was.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:20:
Deze update was weer niet makkelijk 2x FW herstel ondergaan,het zit er gelukkig op.Het wachten op de officieel heeft eindelijk zijn vruchten geworpen,AMAZING :D WAW
Lijk wel als of de ICONEn in de menu groter zijn geworden OUWE instellinggen over de push accounts blijf de same,Niks van alle emails ophalen,gewoon 3 dagen blijf 3 dagen,Hoop alleen nog dat de batterij weer wat langer mee blijf met pushsynq aan en de toestel koud blijf op standby..
Heb je een harde reset uitgevoerd na de update?

[ Voor 62% gewijzigd door Kiswum op 15-01-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KIWSUM
Nee hoor geen hard reset voor mij Als het niet hoef,
Ik haat het om alles weer te DL en opschrijven om weer de oude instellingen te hebben,Veel te veel werk en tijd,
Maarja als synq of wave-appstore kapot gaat dan moet het maar, Ik herrinner me dat ik me APPSTORE gemold had middels een HR tdt van jouw adviest, Maar goed appreciated your help anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Inmiddels is het hier ook gelukt, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:05:
Ik heb ook de oude Kies nog (103_102) maar nu wilde ik Kies 2.0 gaan downloaden. Is die nog niet beschikbaar op samsung.com zelf? Want vind daar geen download knop.
Je kunt KIES 2.0 via Samsung Apps downloaden.
Toppertje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:15:
Inmiddels is het hier ook gelukt, gelukkig.
Tsja, het blijft Samsung's software he... :+ Gelukkig is het bij mij wel in één poging gelukt.

@Kiswum

Ik heb nog nooit mijn toestel een hard reset gegeven sinds aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Fijn te lezen dat KIES ook bij 1.2 is beland :-)
Hopelijk binnenkort een update die de browser ook weer echt fullscreen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de moed gehad om een fw upgrade te doen en zit nu met het probleem dat hij steeds vastloopt. De gebruikelijke instructies voor een noodherstel willen niet werken en ik krijg steeds de foutmelding te zien.
Wie helpt mij hiermee, en hoe moet ik een afbeelding van de melding hier plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:04:
@KIWSUM
Nee hoor geen hard reset voor mij Als het niet hoef,
Ik haat het om alles weer te DL en opschrijven om weer de oude instellingen te hebben,Veel te veel werk en tijd,
Maarja als synq of wave-appstore kapot gaat dan moet het maar, Ik herrinner me dat ik me APPSTORE gemold had middels een HR tdt van jouw adviest, Maar goed appreciated your help anyway.
Het spijt me daarvoor, maar vreemde problemen kunnen uitgezocht worden, maar hier steek ik nauwelijks meer tijd in want een harde reset geeft vaak het gewenste resultaat. Helaas moet je dan wel een paar uur de settings doorspitten om alles weer naar wens te krijgen.
Mijn Kies herkend mijn toestel momenteel ook niet, terwijl ik 2 weken geleden toch echt via de huidige versie mijn outlook had gesynchroniseerd :)

Ik ga nu weer even verder werken aan mijn toestel.

@Amps: Een harde reset is alleen nodig als je problemen hebt, volgens mij upgrade jij altijd via Kies waardoor een reset wellicht niet nodig is en anders los je het vaak zelf op toch ? ;)
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:39:
Ik heb de moed gehad om een fw upgrade te doen en zit nu met het probleem dat hij steeds vastloopt. De gebruikelijke instructies voor een noodherstel willen niet werken en ik krijg steeds de foutmelding te zien.
Wie helpt mij hiermee, en hoe moet ik een afbeelding van de melding hier plakken?
Normaal gesproken moet je daarna toch echt de melding in je Kies volgen om je software te herstellen.
Als je al even hebt gewerkt zonder een harde reset en als dit de eerste was sinds maanden, dan speelde er al veel langer een probleem die er nu pas uit is gekomen.

Via Multiloader kun je je toestel altijd goed werkend krijgen. Een andere oplossing heb ik zelf helaas niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Kiswum op 16-01-2011 00:51 . Reden: extra reactie @ ghost-ray ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:48:
[...]

Normaal gesproken moet je daarna toch echt de melding in je Kies volgen om je software te herstellen.
Als je al even hebt gewerkt zonder een harde reset en als dit de eerste was sinds maanden, dan speelde er al veel langer een probleem die er nu pas uit is gekomen.

Via Multiloader kun je je toestel altijd goed werkend krijgen. Een andere oplossing heb ik zelf helaas niet.
Ik heb al de vorige updates via Kies gedaan en steeds is het goed gelukt. Dit is de 1e keer dat zo'n fout optreed.
Moet ik trouwens ook een of andere foutcode te zien krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:57:
[...]

Ik heb al de vorige updates via Kies gedaan en steeds is het goed gelukt. Dit is de 1e keer dat zo'n fout optreed.
Moet ik trouwens ook een of andere foutcode te zien krijgen?
Het geluk van een mislukte update heb ik maar 1 keer gehad en het was daarna zonder problemen verder gegaan. Ik ken dat hele proces eigenlijk alleen maar van de verhalen hier en op hyves :)
Misschien kan ik straks wel meepraten over dit probleem ik ben nu Kies 2 aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:39:
Gewoon steeds weer proberen, heb ik ook gedaan, kost wat tijd.
Kiswum schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:48:
...

Ik heb nooit een Hard reset gedaan, maar bij de eerste keer dat ik hem wou updaten had ik al problemen. Voor de volgende update zal ik een hard reset doen om te kijken of dat helpt, zodat het updaten wel in één keer goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:00:
[...]

Het geluk van een mislukte update heb ik maar 1 keer gehad en het was daarna zonder problemen verder gegaan. Ik ken dat hele proces eigenlijk alleen maar van de verhalen hier en op hyves :)
Misschien kan ik straks wel meepraten over dit probleem ik ben nu Kies 2 aan het downloaden.
Ik denk dat ik nu maar ff ga slapen en probeer het morgenochtend weer.
Hopelijk heb jij geluk en anders verneem ik de oplossing graag, ook hoe dat met de multiloader gaat.

Edit:
Vanmorgen tot 3x toe noodherstel toegepast en uiteindelijk is het gelukt, met veel zweet op mijn voorhoofd :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 15:24
Update via de oude Kies verliep an sich prima. Nu zie en merk ik niet zo veel verschil met de oude firmware. Verder is de dropdown van de url-balk in de browser annoying like hell, dus hopelijk wordt dat asap aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door SePtiCTaNk op 16-01-2011 11:07 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap N Go is nu te dl en compatible op 1.2 handig om een file op te halen draadloos zeer zeker bij de Wave want bleutooth doet het niet altijd bij mp3 files ontvangen van de laptop. Ik las laats nog iets over een app dat een kloon scherm van je desktop-pc maakt, Wie weet hoe die app heet?Of Is die nog in de maak en testfase..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:04:
[...]
Vanmorgen tot 3x toe noodherstel toegepast en uiteindelijk is het gelukt, met veel zweet op mijn voorhoofd :*)
Gefeliciteerd :p 3x geprobeerd te hebben valt nog mee :P
SePtiCTaNk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:28:
Verder is de dropdown van de url-balk in de browser annoying like hell, dus hopelijk wordt dat asap aangepast.
Helemaal mee eens. Vooral irritant in landscape. Dan heb je al zo weinig ruimte op het schermpje. De knopjes onderaan vind ik juist wel handig dat ze permanent op het scherm staan :)

@jaytang
Nog nooit leren schrijven op school? Zo nee, dan toch maar snel een cursus gaan volgen!
Het ging voor een tijdje nog zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Jor ongesteld of zo, Wat valt er niet te begrijpen wat ik schrijf, Ja mijn gramatica is slecht Dat hoef jij niet nog een keer te zeggen ,Wat is je punt ,De mod heeft nog niet eens problemen wat ik schreef.Aso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
jaytang, heb je misschien ene link naar die app. vindt hem niet.

bedankt ( en genne ambras he mannen ! ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij je Wave appstore een zoekopdracht typen van Snap N Go.... Dan vind ger het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Tot op heden is het nog niet eens gelukt om mijn toestel herkend te krijgen op 2 systemen. Het lijkt erop dat mijn toestel niet goed kan communiceren met 2 pc's. Pff zelfs multiloader herkend mijn toestel niet eens, ik denk dat er iets hardwarematigs defect is. Gsm is 2x via een harde reset weer terug gezet en ik heb diverse Kies versies gebruikt.
De firmware kan het bijna niet zijn, want ik heb al mijn telefoonnummers nog kunnen syncen met de huidige versie.

Zucht...
Ik ga weer verder met het fixen van mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
pff snap er geen ballen van, van die snap 'n go.

krijg af en toe zo'n raar beeld op pc scherm en daar stopt het dan.

uninstallen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Sinds gister ook naar XXJL2 geupgrade via KIES. Swype/ Doorlopende invoer werkt lekker, alleen jammer dat ik Voorspellende tekst niet uit kan zetten en tijdens het browsen moet je doorlopende invoer / swype weer telkens aanzetten. Moet ik hiermee leren leven, of is er een instelling die ik gemist hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De handleiding is in het Engels en staat duidelijk wat je moet doen,Je moet die installSNGexe. wel uit je telefoon geheugen halen en instaleren op de pc en laten paren. En je moet datgene wat je wil Snappen op het scherm wel blauw maken met 1 klik op de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Zijn jullie tevreden met dit toestel? Mijn moeder heeft hem gezien in de winkel en ik wil het haar cadeau doen.
Hoe is de gebruiksvriendelijkheid en de accu?
Moet je bij dit telefoon perse een internet abbo hebben? (misschien zoekt die constant naar updates zoals een andriod)

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:06:
Zucht...
Ik ga weer verder met het fixen van mijn toestel.
Heb je al verschillende USB poorten geprobeerd? Er is een kans dat een ander USB poortje hem wel pakt (don't ask why). Zoiets had ik ook eerder gehad. USB poort voorin werkte niet en achterin wel... :P
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:47:
Hey,

Zijn jullie tevreden met dit toestel? Mijn moeder heeft hem gezien in de winkel en ik wil het haar cadeau doen.
Hoe is de gebruiksvriendelijkheid en de accu?
Moet je bij dit telefoon perse een internet abbo hebben? (misschien zoekt die constant naar updates zoals een andriod)

THNX
Het toestel is goed te doen voor de "non-smartphone users". Gebruiksvriendelijkheid is goed en de accuduur vind ik prima (ook al gebruik ik mijn telefoon niet meer zo vaak).

Ik vind zelf alleen de native apps (Facebook, Twitter, MSN, Internet Browser) niet heel erg goed. De internet browser is wel ok, maar de 'social networking' applicaties zijn echt sloom en de functies zijn beperkt.

Een internet abbo is niet noodzakelijk. Sinds de laatste update krijg je niet telkens meer een pop-up waar je je "mobiel internet"in moet schakelen!

Ik heb zelf een prepaid simkaartje erin zonder internet abbo. Gaat prima zo!

[ Voor 8% gewijzigd door Amps op 16-01-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Amps, ja zelfs op meerdere systemen.
Het lijkt erop dat de hardware zelf niet meer goed functioneert. In mijn HTPC wordt er wel iets herkend, maar daar blijft het bij. De drivers heb ik 3/4 keer opnieuw geinstalleerd en verwiderd van beide systemen. (win 7 32bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:51:
Amps, ja zelfs op meerdere systemen.
Het lijkt erop dat de hardware zelf niet meer goed functioneert. In mijn HTPC wordt er wel iets herkend, maar daar blijft het bij. De drivers heb ik 3/4 keer opnieuw geinstalleerd en verwiderd van beide systemen. (win 7 32bit)
Zeker ook met KIES 2.0 "Tools > Install drivers" geprobeerd?

Ik zou zelf niet zo snel van een hardware fout uit gaan. Je weet het inmiddels met Samsung... software is niet hun sterkste kant :p

Aangezien je al een paar hardresets uitgevoerd hebt, neem ik aan dat rebooten geen zin heeft (heeft bij mij wel gewerkt [in de volgorde "Install drivers" > toestel rebooten] )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
SePtiCTaNk schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:28:
Update via de oude Kies verliep an sich prima. Nu zie en merk ik niet zo veel verschil met de oude firmware. Verder is de dropdown van de url-balk in de browser annoying like hell, dus hopelijk wordt dat asap aangepast.
Idd vervelend ja, telkens die paar seconden wachten om weer verder te kunnen lezen.

Wanneer je naar boven of beneden wil scrollen kan je ook de volume knoppen gebruiken, kwestie van nieuwe gewoonte aanleren, scheelt mij inmiddels al een een boel geërger. Maar een aanpassing/update is idd zwaar welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Chris.nl schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:37:
[...]
Wanneer je naar boven of beneden wil scrollen kan je ook de volume knoppen gebruiken, kwestie van nieuwe gewoonte aanleren, scheelt mij inmiddels al een een boel geërger. Maar een aanpassing/update is idd zwaar welkom.
Goeie tip... nu nog ff kijken of ik het in mijn systeem krijg :z

Edit: Net even uitgeprobeerd. Ik heb zo'n rubber hoesje om mijn toestel... dat maakt het gebruik van de volumeknop bij browsen nagenoeg unusable... jammer

[ Voor 16% gewijzigd door DEVegg op 17-01-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb hetzelfde hoesje om mijn wave zitten. Hier gaat het prima, als ik niet typ rust mijn linker duim op de volumeknop. Zonder hoesje gaat het wellicht makkelijker, ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

Zijn er verschillen tussen S8500XXJL2 en S8500XEKA1?
Kan je S8500XEKA1 over S8500XXJL2 zetten met de multiloader of moet ik eerst terug naar full S8500XEJL2?

Ik neem aan dat S8500XEKA1 de officiele gereleasde versie is??

Edit: Ik lees net op mysamsungwave.com dat S8500XEKA1 nog Bada 1.0.2 is.

[ Voor 24% gewijzigd door DEVegg op 17-01-2011 12:20 . Reden: Edit toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
XEKA1 is een bada 1 of 1.0.2 versie.
XXJL2 is inmiddels ook de officiële kies versie, 'k had al zo'n vermoeden.

Als je XEKA1 wil gebruiken inderdaad eerst met multiloader terug naar full S8500XEJL2.
Maar ik zou zelf eerder geneigd zijn terug te gaan naar XXJID ivm de fullscreen-browser.

Edit: Ah, je had jezelf inmiddels al eenzelfde antwoord gegeven :)

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 17-01-2011 12:36 . Reden: omdat de vraag ook was aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:15:
[...]

Heb je al verschillende USB poorten geprobeerd? Er is een kans dat een ander USB poortje hem wel pakt (don't ask why). Zoiets had ik ook eerder gehad. USB poort voorin werkte niet en achterin wel... :P

[...]

Het toestel is goed te doen voor de "non-smartphone users". Gebruiksvriendelijkheid is goed en de accuduur vind ik prima (ook al gebruik ik mijn telefoon niet meer zo vaak).

Ik vind zelf alleen de native apps (Facebook, Twitter, MSN, Internet Browser) niet heel erg goed. De internet browser is wel ok, maar de 'social networking' applicaties zijn echt sloom en de functies zijn beperkt.

Een internet abbo is niet noodzakelijk. Sinds de laatste update krijg je niet telkens meer een pop-up waar je je "mobiel internet"in moet schakelen!

Ik heb zelf een prepaid simkaartje erin zonder internet abbo. Gaat prima zo!
Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Eindelijk mijn Wave terug!
Speaker is gemaakt en kan ook updaten zegt Kies maar toch eerst even de batterij opladen :)
Krijg wel mijn internet niet meer aan de praat dus even opnieuw instellen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bada 1.2 nog steeds niet officieel uit en te updaten via Kies 2.0? Heb namelijk toenet Kies 2.0 gedownload en zegt dat er geen nieuwe updates zijn... (Heb er niet zo heel veel verstand van...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

bada 1.2 is officieel uit :)

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dan zo zijn dat ik hem niet te pakken krijg via Kies 2.0??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:18:
Hoe kan het dan zo zijn dat ik hem niet te pakken krijg via Kies 2.0??
Heb je wel de laatste versie van Kies gedownload? De officiele Kies 2.0? Vanuit Kies Beta 2.0 kun je niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Kies 2.0 via Samsung Apps gedownload volgens Amps... (2 bladzijdes terug)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Bada 1.2 is officieel inderdaad uit voor Europa.
En updaten gaat zowel met de oude als de nieuwe Kies zolang het de maar niet is inderdaad.

Is jou Wave branded ofzo? Die krijgen hun update later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Branded? Sorry maar heb hier niet zo heel veel verstand van... :p :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Nu online

DEVegg

DEVegg

c4coupe schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:27:
pff snap er geen ballen van, van die snap 'n go.

krijg af en toe zo'n raar beeld op pc scherm en daar stopt het dan.

uninstallen maar
Same here...Lult steeds over snapshot niet herkent ofzjo.... snap ook geen r**t van deze tool...
Heb hem dus ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:54:
Branded? Sorry maar heb hier niet zo heel veel verstand van... :p :$
Daar dacht ik ook aan :)

Had vanmiddag een bug met de lock button :P Als ik de lock button indrukte ging het scherm wel uit, maar werd hij niet gelockt :p

Het wilt hier niet echt lukken met de 3D games die laatst zijn uitgekomen (SpaceHell, DeathLand3D, FinalStrike3D). Als ik de game probeer te starten geeft het toestel meteen aan dat er niet geheugen is :S Heb ook hetzelfde met WAMOCamera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Als je bijvoorbeeld een telefoon bij vodafone koopt staat er soms branded software op, dan heeft de provider content van zichzelf aan de originele firmware toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O op die manier, dat is niet het geval maar al met al heb ik nog steeds geen Bada 1.2.... :S terwijl hij toch echt al uit is. Wat kan ik nog proberen? Geen Kies 2.0 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Welke firmware staat er nu op?
Settings, over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bada 1.0.2 XXJI5, verder gebruik ik Kies 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
Ik heb even een vraagje over csc. Wat is het eigenlijk, want als ik er op google kan ik er weinig over vinden. Het enige wat ik vind zijn Duitse Fora. Mijn SW VER en CSC VER zijn als volgt:

S8530XXJK2
S8530OXAJK1

Verder is het in de toekomst mogelijk om NL firmware op mijn S8530 te zetten, want ik weet zeker dat ik een Duitse versie heb gezien het aantal Duitse verwijzingen in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w.l
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 23:40

w.l

Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:37:
[...]
Had vanmiddag een bug met de lock button :P Als ik de lock button indrukte ging het scherm wel uit, maar werd hij niet gelockt :p
Ik had vanmiddag hetzelfde ... Na een soft reset was het weg maar ik vind het wel een vreemde bug.
Zeker nu ik weet dat ik niet de enige was en het op dezelfde moment was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:37:
[...]

Daar dacht ik ook aan :)

Het wilt hier niet echt lukken met de 3D games die laatst zijn uitgekomen (SpaceHell, DeathLand3D, FinalStrike3D). Als ik de game probeer te starten geeft het toestel meteen aan dat er niet geheugen is :S Heb ook hetzelfde met WAMOCamera...
Misschien wil je het nog niet horen, maar waarschijnlijk zal je toch uiteindelijk een hard-reset moeten uitvoeren om van je klachten af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:25:
bada 1.0.2 XXJI5, verder gebruik ik Kies 2.0
En je CSC versie? (In te zien via *#1234# op je toetsenbord)
w.l schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:05:
[...]
Ik had vanmiddag hetzelfde ... Na een soft reset was het weg maar ik vind het wel een vreemde bug.
Zeker nu ik weet dat ik niet de enige was en het op dezelfde moment was.
Ik heb het zelf opgelost via Instellingen > Algemeen > Aanraken > Touchscreen automatisch vergrendelen. Toestel in idle laten tot hij zichzelf lockt. En dan weer instelling terugzetten :)
Chris.nl schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:21:
[...]

Misschien wil je het nog niet horen, maar waarschijnlijk zal je toch uiteindelijk een hard-reset moeten uitvoeren om van je klachten af te komen.
Misschien toch wel :) Ik neem dus aan dat jij het probleem niet hebt?

Er is toch een kans dat je je Samsung Apps kapot maakt door een hard reset uitvoert? Zullen de "My downloads" in Samsung Apps zelf wel gewoon blijven staan zoals hij is? Of wordt die ook meteen gewist?
Files op de geheugenkaart blijft toch onaagetast? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:15:
[...]

En je CSC versie? (In te zien via *#1234# op je toetsenbord)
csc: s8500KPNJH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet ernaar uit dat jouw toestel branded is. Zo ver ik weet hebben de Europese en Belgische firmwares de update naar bada 1.2. Is jouw toestel gelockt op KPN? Zo ja, dan zorgt KPN (via Samsung) de update naar jouw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Ik denk dat je wel branded firmware hebt. waar heb je hem weg? KPN, Hi, Telfort?
Bij mij staat er namelijk dit: S8500XENJL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Sinds de update is bij mijn messenger de kleur van vrienden veranderd in felgeel met de naam in het wit ,de status in lichtblauw... Leest niet echt makkelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Hierbij mijn ervaringen van versie 1.2 t.o.v van de vorige officiële versie:

Persoonlijke pluspunten:
  • Mogelijkheid om popup pakketgegevens uit te schakelen.
  • Instant lock (Eerst werd de verlichting gedimd, maar nu gaat het scherm direct op zwart na indrukken lock-button.
  • T9-Trace (Swype-achtig)
  • Geen update-meldingen van apps die al verwijderd zijn.
Persoonlijke minpunten
  • Keuze tussen tril-type voor berichten verdwenen in geluidsprofiel Stil. Nu heb je alleen keuze tussen Trillen en Dempen.
  • De bekende irriterende browser adresbalk bij elke aanraking.
Overige opvallendheden
  • Lock-scherm heeft een nieuwe "ontgrendel aanwijzing" (2 lopende pijlen in tegenovergestelde richting)
  • Geluidsrecorder neemt nu op in mp3 formaat. Eerst was dit in .AMR
-------------------
Iets anders, het is geen belangrijke functie, maar wel een leuke. Kennen jullie de fake-call functie? Hiermee is het mogelijk om via een bepaalde toets op commando een neppe oproep te laten plaatsvinden. Het lijkt alsof je gebeld wordt door iemand. Wanneer je dan opneemt wordt er een vooraf ingesproken gesprek afgespeeld. Op deze manier kun je gesprekken faken om uit "benarde situaties" te komen. Het stond al sinds het begin op de Wave, maar ik heb het in deze thread niet voorbij zien komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Aurora op 18-01-2011 00:45 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:15:

- knip -

Misschien toch wel :) Ik neem dus aan dat jij het probleem niet hebt?

Er is toch een kans dat je je Samsung Apps kapot maakt door een hard reset uitvoert? Zullen de "My downloads" in Samsung Apps zelf wel gewoon blijven staan zoals hij is? Of wordt die ook meteen gewist?
Files op de geheugenkaart blijft toch onaagetast? :p
Nee, ik heb dat probleem niet, ook niet die lock-button bug mee mogen maken.
'k Heb wel zelf ooit na een firmware update meegemaakt dat het geluid van 't oor-speakertje brak was, bellen ging voor geen meter, heb die vage bug toen kunnen verhelpen met een hard-reset.

SamsungApps / Versie: 1.0.45 / Sep 30 2010
kon inderdaad kapot gaan bij een hard-reset, maar dat was afgelopen oktober. Ik neem aan dat jij inmiddels een andere versie van SamsungApps in je firmware hebt hangen.

"My Downloads" zullen inderdaad in SamsungsApps (op je phone) blijven staan, dus na een hard-reset kan je de apps die je graag geïnstalleerd wil hebben relatief makkelijk terugvinden.
Waarschijnlijk wordt die lijst online door Samsung opgeslagen aan de hand van het IMEI nummer, dit vermoed ik omdat ik zelf geen Samsung-account heb aangemaakt of ingelogd ben maar alleen gratis apps gebruik.
ps Jammer dat je zelf die lijst niet kan editen, ook app's die ik 1x getest heb (en prut vond) staan in die lijst.

Bestanden op je geheugenkaart blijven idd onaangetast, maar zelf zou ik geen risico nemen en um er even uit halen. Kleine moeite.

Een hard-reset doen, is natuurlijk niet iets wat je graag doet, maar het is noueenmaal wel een paardenmiddel om Bada weer fris te krijgen.

Zelf gebruik ik geen social netwerk gedoe als faceboek, hyves msn oid. M'n contacten staan op de simkaart ivp op de telefoon, gebruik nog een analoge agenda en als klap op de vuurpijl gebruik ik slechts 1 pop3 mailaccount. Dus ik heb makkelijk lullen want voor mij is een hard-reset veel minder ingrijpend dan voor iemand die alle functies van de Wave ook echt gebruikt. 'k Zal geen langere monoloog houden waarvoor ik de Wave wel gebruik :P

Voordat je een hard reset overweegt/doet, heb je wel je internet buffer geleegd?
Zou sneu zijn als je geheugenprobleem daar vandaan komt en stiekum toch makkelijk te verhelpen is.

Suc7!
Toppertje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:46:
Ik denk dat je wel branded firmware hebt. waar heb je hem weg? KPN, Hi, Telfort?
Bij mij staat er namelijk dit: S8500XENJL1
Jottum, diezelfde CSC versie heb ik ook via multiloader.
Als jij die CSC versie via KIES hebt verkregen kan dit betekenen dat ik nu ook via KIES zou kunnen updaten zonder gedoe? Niet dat ik dit zou willen, maar het zou kunnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 18-01-2011 05:39 . Reden: Jottum toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Als je dezelfde csc hebt kan je zeker updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Is het iemand anders ook al opgevallen dat in widgets op het virtueel toetsenbord de enter niet meer te gebruiken is. Ik gebruik graag een notitie widget voor de snel te onthouden dingen maar sinds 1.2 is het niet meer mogelijk een line break toe te voegen, de enter knop is "greyed out". Ik kan enkel deze melding vinden naar dit probleem op Google. Dit breekt toch wel alle functionaliteit van widget apps met text input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Heb het net even gecontroleerd en je hebt gelijk.
Ook werkt een bericht maken niet meer in een app launcher dock widget.
In geen enkele :(

Zie mijn homescreen
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/4g4rc5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
SmalleSmets wat heb jij een prachtig thema :D

Ik zit nu op 1.2, wat ik raar vind is als je bij de task manager op "alles afsluiten" drukt, hij de widgets niet afsluit?
Anyway, 1.2 bevalt mij tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Kan je allemaal vinden op : http://www.mysamsungwave.com/
Gewoon even een accountje aanmaken.

Dan kan je dit thema ingeven in de zoekbalk daar : android wannabe

Je vind er echt super veel mooie thema's, leuke widgets en nog zoveel meer..
Vraag maar als je er nog wil kan nog wel wat opsommen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Een beetje zoals doodle god, elementen combineren om nieuwe dingen te maken.
Ben nog aan het uitzoeken hoe doodle god uit het russisch vertaald kan worden
http://www.samsungapps.co...ODE=BEL&LANGUAGE_CODE=NLD
http://www.samsungapps.co...tId=G00000402698&listYN=Y
Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.