Amps schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:15:
- knip -
Misschien toch wel

Ik neem dus aan dat jij het probleem niet hebt?
Er is toch een kans dat je je Samsung Apps kapot maakt door een hard reset uitvoert? Zullen de "My downloads" in Samsung Apps zelf wel gewoon blijven staan zoals hij is? Of wordt die ook meteen gewist?
Files op de geheugenkaart blijft toch onaagetast?

Nee, ik heb dat probleem niet, ook niet die lock-button bug mee mogen maken.
'k Heb wel zelf ooit na een firmware update meegemaakt dat het geluid van 't oor-speakertje brak was, bellen ging voor geen meter, heb die vage bug toen kunnen verhelpen met een hard-reset.
SamsungApps / Versie: 1.0.45 / Sep 30 2010 kon inderdaad kapot gaan bij een hard-reset, maar dat was afgelopen oktober. Ik neem aan dat jij inmiddels een andere versie van SamsungApps in je firmware hebt hangen.
"My Downloads" zullen inderdaad in SamsungsApps (op je phone) blijven staan, dus na een hard-reset kan je de apps die je graag geïnstalleerd wil hebben relatief makkelijk terugvinden.
Waarschijnlijk wordt die lijst online door Samsung opgeslagen aan de hand van het IMEI nummer, dit vermoed ik omdat ik zelf geen Samsung-account heb aangemaakt of ingelogd ben maar alleen gratis apps gebruik.
ps Jammer dat je zelf die lijst niet kan editen, ook app's die ik 1x getest heb (en prut vond) staan in die lijst.
Bestanden op je geheugenkaart blijven idd onaangetast, maar zelf zou ik geen risico nemen en um er even uit halen. Kleine moeite.
Een hard-reset doen, is natuurlijk niet iets wat je graag doet, maar het is noueenmaal wel een
paardenmiddel om Bada weer fris te krijgen.
Zelf gebruik ik geen social netwerk gedoe als faceboek, hyves msn oid. M'n contacten staan op de simkaart ivp op de telefoon, gebruik nog een
analoge agenda en als klap op de vuurpijl gebruik ik slechts 1 pop3 mailaccount. Dus ik heb makkelijk lullen want voor mij is een hard-reset veel minder ingrijpend dan voor iemand die alle functies van de Wave ook echt gebruikt.
'k Zal geen langere monoloog houden waarvoor ik de Wave wel gebruik
Voordat je een hard reset overweegt/doet, heb je wel je internet buffer geleegd?
Zou sneu zijn als je geheugenprobleem daar vandaan komt en stiekum toch makkelijk te verhelpen is.
Suc7!
Jottum, diezelfde CSC versie heb ik ook via multiloader.
Als jij die CSC versie via KIES hebt verkregen kan dit betekenen dat ik nu ook via KIES zou kunnen updaten zonder gedoe? Niet dat ik dit zou willen, maar het zou kunnen?
[
Voor 8% gewijzigd door
Chris.nl op 18-01-2011 05:39
. Reden: Jottum toegevoegd. ]