• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
Beste,

ga even naar menu, email, onderaan de 3 bolletjes > instellingen > email accounts > klik aan welk je wil hebben.

Dan kom je bij de hoofdinstellingen van je email account. scroll beetje naar beneden en daar staat dan

Downloadlimiet > staat hier op 50, aanklikken en veranderen in wat je zelf wilt. opslaan en klaar.

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Gisteren mijn zus haar O2 wave geflashed naar JF1 en vandaag via Kies naar JI3 ge-update (belgische software). Heb wel in herstelmodus moeten upgraden via Kies wegens een onbekende fout maar is toch gelukt. Nu heeft ze ook route 66 ipv die telmap navigatie die niet werkte.

Nu wachten op bada 1.2 via kies

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 17-09 13:42
c4coupe schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:30:
Beste,

ga even naar menu, email, onderaan de 3 bolletjes > instellingen > email accounts > klik aan welk je wil hebben.

Dan kom je bij de hoofdinstellingen van je email account. scroll beetje naar beneden en daar staat dan

Downloadlimiet > staat hier op 50, aanklikken en veranderen in wat je zelf wilt. opslaan en klaar.
bij mijn wave kom ik dan bij precies dezelfde instellingen namelijk:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28tbcw4.jpg => Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2vb7dc1.jpg
en verder niets...

• c4coupe
hier even hoe het bij mij is met de nodige screens. Kan je nog eens vergelijken.

dit is menu
Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz62/clioke16v/instellingen%20email%20gsm/1.jpg?t=1288971213

dan kom je in dit venster ( waar je instellingen neemt )
Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz62/clioke16v/instellingen%20email%20gsm/2.jpg?t=1288971257

dan neem je email accounts
Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz62/clioke16v/instellingen%20email%20gsm/3.jpg?t=1288971287

waarna je terug in soortgelijk scherm komt. waarna je op in mijn geval op google account drukt.
Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz62/clioke16v/instellingen%20email%20gsm/4.jpg?t=1288971314

Na erop te drukken krijg ik dit scherm, waar ik beetje omlaag moet scrollen
Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz62/clioke16v/instellingen%20email%20gsm/5.jpg?t=1288971349

hoop dat je er nu geraakt, zo niet, kan ik u spijtig genoeg de oplossing niet geven.

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10 22:04
Mooi thema c4coupe
Kan je me even zeggen welke dat is?

Verwijderd

Heb het zelf geprobeerd met die email, maar ik heb hetzelfde als pwlekkerkerk

• c4coupe
@ smallesmets.

hier heb ik het even geupload.
http://hotfile.com/dl/80623478/7f47bc5/Black_HD.smt.html

Afbeeldingslocatie: http://www.mysamsungwave.com/index.php?action=dlattach;topic=2339.0;attach=4917;image
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:36:
Heb het zelf geprobeerd met die email, maar ik heb hetzelfde als pwlekkerkerk
Heb ook hetzelfde hier. Geen instellingen om downloadlimiet in te stellen. Ik draai XXJI3.

• c4coupe
SW version > XXJI3
CSC W XGJI2

dit is het mijne ( kon dit trouwens met al mijn vorige firmwares )

edit : net het spel doodle soccer gedownload, en hier krijg ik de melding van onvoldoende geheugen...

dacht dat dit wel verholpen was...
Ik installeer alles op geheugenkaart dus versta het niet...

[ Voor 50% gewijzigd door c4coupe op 05-11-2010 20:36 ]

Verwijderd

c4coupe schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:25:
SW version > XXJI3
CSC W XGJI2

dit is het mijne ( kon dit trouwens met al mijn vorige firmwares )

edit : net het spel doodle soccer gedownload, en hier krijg ik de melding van onvoldoende geheugen...

dacht dat dit wel verholpen was...
Ik installeer alles op geheugenkaart dus versta het niet...
Het lijkt wel dat met deze XXJI3 firmware er weer vaker geheugen problemen zijn. Ik heb namelijk sinds deze firmware zeer vaak een onvoldoende geheugen melding tijdens het browsen in Dolphin en dan met name tijdens het zoomen. Niet alleen wordt het browsen er lastig door, maar ook moet ik iedere keer weer gesloten widgets teruplaatsen. Met de vorige firmware kwam dit nog maar heel sporadisch voor.

Zijn er nog meer mensen met XXJI3 die ook regelmatig onvoldoende geheugen hebben tijdens het browsen?

• c4coupe
tijdens het browsen nooit eigenlijk tot nu toe.

Vroeger met Need for speed had ik dit ook, dus dat spel maar lekker verwijdert, sindsdien geen last meer van, tot nu met dit spel. en dit spel ( doodle soccer ) vergeleken met NFS en dan de geheugenfout krijgen :s..

NFS was grafisch mooi en rekening houden met meerdere auto's en noem maar op.
Doodle soccer is een stom ventje dat loopt met een bal, soms is op 1 knop drukken om te springen.

soit, hopelijk werken ze eraan dat dit echt eens en voor altijd wegvalt die fout.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:49:
[...]
Zijn er nog meer mensen met XXJI3 die ook regelmatig onvoldoende geheugen hebben tijdens het browsen?
Soms hier ook als ik grote webpagina's probeer te bezoeken (de beginpost van deze draad bijvoorbeeld :P)

• SmalleSmets
Thx c4coupe! ;)
En ikzelf heb nog nooit onvoldoende geheugenfout gekregen en heb er ook al wat firmwares opzitten.
Ook bij de 1e pagina van dit topic geen problemen enzo

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
pwlekkerkerk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:49:
[...]

[...]

ben hier nog even gaan stoeien: ik onderneem de volgende stappen:

[afbeelding] => [afbeelding] => [afbeelding]

[afbeelding] => [afbeelding] => [afbeelding]

hier kan ik echter nergens de downloadlimiet aanpassen naar een groter getal. Wie weet wat ik fout doe of hoe het wel kan?
Heren jullie halen volgens mij 2 dingen door elkaar die niet gelijktijdig kunnen.
1 Je mail kan binnen komen op basis van het aantal mailtjes dus bijv. 30 in de mailbox of 50.
2 Je kunt mail binnen laten komen op basis van het aantal dagen of weken.

Volgens mij is het na een harde reset altijd via de standaard instellingen en dat is als je het aantal mailtjes kunt kiezen.
Als je een pushmail account hebt dan is het denk ik altijd met het aantal dagen of weken dus de 2e optie.
Als je deze optie hebt dan kun je ook gebruik maken van exchange active sync en email for exchange.

Plaatjes edit
Instelling voorbeeld optie 1
Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/3305/20100801124356.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/4855/20100801124430.jpg

p.s. het bovenstaande komt uit een archief van een aantal weken geleden. Deze instelling is bij mij pas weer mogelijk na een harde reset.
Aurora1110 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:03:

Geluidsprofiel op stil > Trillen bij batterij leeg
Geluidsprofiel op normaal/auto/buiten > Enkel een subtiel geluidje
Welke firmware en bada versie heb je?
Bij S8500JID bada 1.2 is die optie er niet.
Lege batterij insteling is er niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Kiswum op 06-11-2010 13:24 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• pwlekkerkerk
Kiswum schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:53:
[...]

Heren jullie halen volgens mij 2 dingen door elkaar die niet gelijktijdig kunnen.
1 Je mail kan binnen komen op basis van het aantal mailtjes dus bijv. 30 in de mailbox of 50.

Volgens mij is het na een harde reset altijd via de standaard instellingen en dat is als je het aantal mailtjes kunt kiezen.
Als je een pushmail account hebt dan is het denk ik altijd met het aantal dagen of weken dus de 2e optie.
Als je deze optie hebt dan kun je ook gebruik maken van exchange active sync en email for exchange.
hmmm, het wordt me er nog niet heel veel duidelijker op (wat is via de standaard instellingen en welke standaard instellingen?) dus ik kan het alleen aanpassen na een harde reset? ik wil gewoon meer mail in mn inbox ;)

[quote]
[...]
Welke firmware en bada versie heb je?
Bij S8500JID bada 1.2 is die optie er niet.
Lege batterij insteling is er niet.
Er wordt hiermee ook geen fysieke instelling bedoeld maar een instelling die er door samsung is ingebouwd: dus bij lege batterij en profiel stil: telefoon trilt
bij lege batterij en profiel normaal: telefoon maakt geluid...
pwlekkerkerk schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:01:
[...]
hmmm, het wordt me er nog niet heel veel duidelijker op (wat is via de standaard instellingen en welke standaard instellingen?) dus ik kan het alleen aanpassen na een harde reset? ik wil gewoon meer mail in mn inbox ;)
Het wordt er idd niet echt duidelijker op.
[...]
Als push uit staat kan ik al helemaal niks instellen. En er zijn geen "standaard" instellingen als je standaard geen mailaccount hebt ingesteld :p
[...]

Welke firmwareversie en CSC versie draai je dan?

Ik heb het even uitgepluisd.

Als je van een hotmail/live account gebruik maakt kan je inderdaad instellen hoeveel mailtjes je op wilt halen.
Met een Gmail account (in mijn geval) kan dit echter niet. Daar kan je alleen op basis van het aantal dagen/weken/maanden oud je mailtjes binnen halen.

Overigens zeg je ook dat je kunt kiezen tussen beide (aantal mailtjes of hoe oud de mailtjes zijn). Kan jij dan ook met jouw account i.p.v. een downloadlimiet te wisselen naar datum?

Edit: Ik zie net bij c4coupe wel een downloadlimiet staat >.>

Zoveelste edit:

@pwlekkerkerk
pwlekkerkerk schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:22:
Er blijven maximaal 50 mailtjes staan in de inbox (of welke willekeurige map ook). Kan dit worden uitgebreidt?
Krijg je wel meer dan 50 mailtjes binnen in de tijdsbestek dat je ingesteld hebt? :P Ik kan, ingesteld op datum, namelijk wel meer dan 50 mailtjes in mijn inbox krijgen....

----

DE OPLOSSING! :P

Als je op het moment je emails binnenhaalt op basis van datum, en je wilt op basis van download limiet instellen, onderneem dan de volgende stappen:

- Ga naar Menu > Mijn accounts
- Tik "Account toev." aan (knop linksonder)
- Selecteer je type account
- Selecteer "Zonder pushservice" (!!!)

Als je de stappen vanaf daar volgt, dan kan je uiteindelijk wel een downloadlimiet instellen.
Namelijk via Menu > Mijn accounts > [jouw nieuw aangemaakte account] > [jouw nieuw aangemaakte account] > DownloadLimiet

[ Voor 60% gewijzigd door Amps op 06-11-2010 18:22 ]

Verwijderd

Ik kan het op basis van weken instellen tot 1 dag,maar heb het op maximaal 3 dagen oud met refresheDownloud.
Maar vraag wel niet hoe ik dat t.d.t. had ingesteld ik vind die pad niet meer.
Over de grote van de Emails Heb ik bij Onvangsopties 500kb ingesteld,krijg je ook altijd alles tezien in pics vd mail zelf.
Ik ga via de 3bolletjes van de Wave-mail account page naar instellingen,En vanaf daar set ik het,
Ik herken die stappen gedeeltelijk op mijn pad wat ik hierboven lees,.

Ik zal zeggen worstel eens uit met mijn share :)

• pwlekkerkerk
Amps schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:56:
[...]

Het wordt er idd niet echt duidelijker op.

[...]

Als push uit staat kan ik al helemaal niks instellen. En er zijn geen "standaard" instellingen als je standaard geen mailaccount hebt ingesteld :p

[...]

Welke firmwareversie en CSC versie draai je dan?

Ik heb het even uitgepluisd.

Als je van een hotmail/live account gebruik maakt kan je inderdaad instellen hoeveel mailtjes je op wilt halen.
Met een Gmail account (in mijn geval) kan dit echter niet. Daar kan je alleen op basis van het aantal dagen/weken/maanden oud je mailtjes binnen halen.

Overigens zeg je ook dat je kunt kiezen tussen beide (aantal mailtjes of hoe oud de mailtjes zijn). Kan jij dan ook met jouw account i.p.v. een downloadlimiet te wisselen naar datum?

Edit: Ik zie net bij c4coupe wel een downloadlimiet staat >.>

Zoveelste edit:

@pwlekkerkerk

[...]

Krijg je wel meer dan 50 mailtjes binnen in de tijdsbestek dat je ingesteld hebt? :P Ik kan, ingesteld op datum, namelijk wel meer dan 50 mailtjes in mijn inbox krijgen....

----

DE OPLOSSING! :P

Als je op het moment je emails binnenhaalt op basis van datum, en je wilt op basis van download limiet instellen, onderneem dan de volgende stappen:

- Ga naar Menu > Mijn accounts
- Tik "Account toev." aan (knop linksonder)
- Selecteer je type account
- Selecteer "Zonder pushservice" (!!!)

Als je de stappen vanaf daar volgt, dan kan je uiteindelijk wel een downloadlimiet instellen.
Namelijk via Menu > Mijn accounts > [jouw nieuw aangemaakte account] > [jouw nieuw aangemaakte account] > DownloadLimiet
ja, heb ongeveer 30-40 mailtjes per dag dus juist daarom is die 50 zo frustrerend. Ik deel wel alles in in mappen maar ook die mappen gaan niet verder dan 50...

3 maanden sync werkt alleen in de mappen die ik weinig gebruik. De andere mappen zitten vaak al veel sneller vol waardoor mails worden verwijderd.

maar even over jouw oplossing: ik ben nog niet helemaal tevreden met deze manier van instellen.

1: met deze oplossing heb ik geen push meer (alleen om de 30 min syncen)
2: ik haal thuis mn hotmail op met outlook en deel dan alles in zelf gemaakte mappen in. Deze kan ik via mn wave zichtbaar maken door naar Menu => E-mail en dan op het pijltje onder het aantal te klikken (rechts) waardoor er een submenu uitklapt van alle mappen. Het vreemde hiervan is echter dat:
- via push account (die van max 50 mailtjes) de zelfgemaakte mappen ("werk" "privé" "school") wel zichtbaar worden
- via de hierboven aangedragen manier (geen pushaccount) die zelfgemaakte mappen niet zichtbaar worden (dus alleen Postvak in, verzonden, verwijderd, concepten, postvak uit, prullenbak en ongewenst en geen "werk" "privé" "school" etc) als ik de mail dus op mn PC thuis in een map gooi verdwijnen ze uit mn wave)

hmmm, misschien moet ik het dan maar zo doen: extra emailadres aanmaken via hotmail. alles van mn echte mail laten doorsturen naar deze mail en die allebei ophalen. Dan heb ik mn echte voor de indeling in mappen en push sync en die andere om al mn mail in te verzamelen (gewoon in postvak in) en terug te kunnen zoeken. Wel omslachtig....

edit: Alle mail laten doorsturen naar Gmail account. Via gmail al mn oude mail ophalen uit hotmail account. Dan alle labels verwijderd en verplaatst naar postvak in. Dan in wave dat Gmail account toegevoegd... Hij is nu bezig al die mail te downloaden. Op een of adnere wazige manier maakt hij in mn wave wel van alles de datum en tijd van nu ipv waarop die mail echt is verstuurd. Weet iemand hoe dat kan?

als ik iets over het hoofd zie hoor ik het alsnog graag! igg bedankt voor het uitzoeken...

[ Voor 5% gewijzigd door pwlekkerkerk op 07-11-2010 01:16 ]

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
*O*
Ik heb iets waanzinnigs ontdekt..je kunt je Wave op afstand aansturen als deze gestolen/kwijt is! Een functie die je meestal bij de iPhone of een aantal HTC toestellen ziet.

[ Voor 11% gewijzigd door Aurora op 07-11-2010 01:48 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Heel mooi thema, bedankt! _/-\o_

Ik ben nog wat huiverig om te flashen naar een nieuwere firmware, ik hoor teveel problemen met kies en flash fouten..
Dus zit ik nog op de originele firmware.
Is het aan te raden tóch te flashen naar een nieuwere versie, of brengt het weinig verbeteringen?
Ik denk dat ik met de komst van swype toch overstag ga..

[ Voor 30% gewijzigd door mr.louie op 07-11-2010 16:38 ]

Verwijderd

Ik dank jou ook c4coupe what a darkblock Gothik theme zeg..I like it alot._/-\o_ Cheers

• c4coupe
ik ga 1 van deze, al mijn thema's eens bundelen en uploaden.

Heb al een hele hoop thema's, dan proberen jullie maar even uit :^)

zit nu op vaders laptop, waar niks van mij opstaat, anders deed ik het nu al.

Verwijderd

@mrlouie
Ik ben ook huiverig om te flashen met multylouder,Maar bij Kies moet je er gewoon voor gaan en doen,absoluut 1 aanrader .
En voorall als je het op een KIESloze pc voor het eerst install en dan upgrade FW ,Je zult toch moeten doen anders draaid je Wave niet meer smooth opgevemoment.Je verliest geen data en instellingen via KIES ,Gewoon doen.

• c4coupe
http://hotfile.com/dl/81091505/91fc427/themas.rar.html

30 thema's

wel zonder afbeeldingen, heb niet van elk een afbeelding, dus maar allemaal zonder. kan je ze 1 voor 1 uitproberen :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:49:
[...]

Het lijkt wel dat met deze XXJI3 firmware er weer vaker geheugen problemen zijn. Ik heb namelijk sinds deze firmware zeer vaak een onvoldoende geheugen melding tijdens het browsen in Dolphin en dan met name tijdens het zoomen. Niet alleen wordt het browsen er lastig door, maar ook moet ik iedere keer weer gesloten widgets teruplaatsen. Met de vorige firmware kwam dit nog maar heel sporadisch voor.

yep sinds ik naar XXJI3 heb ik 2 problemen die ik ervoren niet had:
1. youtube werkt niet meer zonder wifi, telkens melding "opnieuw beginnen aub"
2. vrij veel "onvoldoende geheugen" boodschappen, zowel bij spelletjes als bij gewoon browsen...

twas gene voorruitgang deze upgrade, ik hoop dat er snel een andere komt...

• mr.louie
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:04:
@mrlouie
Ik ben ook huiverig om te flashen met multylouder,Maar bij Kies moet je er gewoon voor gaan en doen,absoluut 1 aanrader .
En voorall als je het op een KIESloze pc voor het eerst install en dan upgrade FW ,Je zult toch moeten doen anders draaid je Wave niet meer smooth opgevemoment.Je verliest geen data en instellingen via KIES ,Gewoon doen.
Done.
Upgrade via kies naar laatste officiële firmware probleemloos verlopen. :)

Het enige minpunt wat ik met m'n wave heb (tenminste op de originele firmware) is de levensduur van de accu.
Is dat met nieuwere firmware verbeterd?

[ Voor 12% gewijzigd door mr.louie op 08-11-2010 17:43 ]

• Kiswum
Aurora1110 schreef op zondag 07 november 2010 @ 01:46:
*O*
Ik heb iets waanzinnigs ontdekt..je kunt je Wave op afstand aansturen als deze gestolen/kwijt is! Een functie die je meestal bij de iPhone of een aantal HTC toestellen ziet.

Dat was al bij de introductie ;)

Wat dat betreft heeft Samsung het wel heel goed voor elkaar

Verwijderd

@mr.louie
Bij mij orgineele 1e FW was de accu leven echt triest 12 uren max,Maar ja toen was het ook mijn verkennings fase,Meest Netwerkwiget tot 1;locatieGPS en 2;Synq-accounts constant Aan,En dat gaat hard,
En als je 3g in je abbonnement heb kan je net zo goed de WIFI steeds aanhouden,die laat ik ook aan voor thuis HDyoutubing.
Dus als je die 2 uitzet wat ik begin heb genoemd zal je 2dagen zeker halen met af en toe pruts en play use en niet vergeten de ap-UART mode activeren, door de code *#8740# te toggellen.zie forums. of google voor meer info..

Al die FW updates hebben beetje verschil in levensduur van je accu ,opgoed geluk dat je net de juiste treft die minder verbruikt,het is zeker beter dan de 1e FW uit de doos met die duur vd batt.
Na mijn ervaringen met 4 upgrades al.

• mr.louie
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:46:
en niet vergeten de ap-UART mode activeren, door de code *#8740# te toggellen
Hmm dit doet mij vermoeden dat de originele firmware gebruik maakte van cp-uart, en dat door de firmware upgrade ap-uart is geactiveerd..
Toen ik zojuist de code intoetste bleek iig dat ik met de nieuwe firmware op ap-uart draai.
Had ik maar even gecheckt op de oude firmware, dan had ik dat nu geweten.
Hoop al met al dat m'n accu nu wat langer meegaat, bedankt voor al het advies! :9

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 19:10
En samsung gaat gewoon door met het ontwikkelen van Bada, lees: Bada 2.0 is in ontwikkeling!
Klik hier, en daarna hier.

Iets anders: er zit een heel vervelend stofje achter het glaasje van de camera, heb al geprobeerd met een papiertje ertussen het weg te krijgen, maar dat werkte helaas niet. Iemand suggestie?

• pwlekkerkerk
compressor erop? of stofzuiger (A)

Verwijderd

Ik vind de levensduur van de accu op de laatste officiele firmware via KIES XXJI3 ook tegenvallen, zoals ook bij JI2 het geval was.

Ik maak gebruik van 3 push accounts (gmail, hotmail en een exchange mail), heb mijn locatieservice uitstaan en gebruik verder weinig tot geen WIFI of internet, en toch weet hij binnen 8 uur tijd mijn accu 60% leeg te slurpen.
Verder maak ik gebruik van de internetprofiel instellingen zoals Hi ze opgeeft.

Hierbij valt het mij wel op dat hij eens in de +-25 seconden verbinding zoekt met internet (3g icoon kleurt rood). Hebben meer mensen hier ervaring mee, of doe ik iets verschrikkelijk verkeerd?

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
@Nelisbos: Heb je ook nagekeken of je geen widgets heb die automatisch verbinding maken?
Je kunt eventueel proberen om je 3 mail account te verwijderen en vervolgens opnieuw instellen.

Persoonlijk heb ik gemerkt dat vooral Exchange Mail veel van de accu eiste.

Verwijderd

2. vrij veel "onvoldoende geheugen" boodschappen, zowel bij spelletjes als bij gewoon browsen...

[/quote]

1. Idd youtube vandaag effe getest op 3G en krijg ook die melding ,wat jij typte.
Ik heb het gelukkig opgelost met INTERNETINSTEllingen en ik zag dat mijn netwerk profile op VodafoneWAP stond,En ik dacht niet, dat ik het zo had ingesteld had.
Ik zette terug op VodafoneInternet, En UTUBE 3G doet het weer. Voilaah ;)

2 Nee ,gelukkig nog niet met onvoldoende geheugen meldingen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:24:

[/quote]

1. Idd youtube vandaag effe getest op 3G en krijg ook die melding ,wat jij typte.
Ik heb het gelukkig opgelost met INTERNETINSTEllingen en ik zag dat mijn netwerk profile op VodafoneWAP stond,En ik dacht niet, dat ik het zo had ingesteld had.
Ik zette terug op VodafoneInternet, En UTUBE 3G doet het weer. Voilaah ;)

2 Nee ,gelukkig nog niet met onvoldoende geheugen meldingen.
mijn internetinstellingen staan juist, deze had ik al gecontroleerd....

mijn widgets worden regelmatig gesloten omdat er te weinig geheugen zou zijn :(

• marcusderegt
  • Laatst online: 20-10 23:42
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:48:
....

Hierbij valt het mij wel op dat hij eens in de +-25 seconden verbinding zoekt met internet (3g icoon kleurt rood). Hebben meer mensen hier ervaring mee, of doe ik iets verschrikkelijk verkeerd?
Dat heb ik ook, kan geen oplossing vinden helaas. Wat wel helpt is de pushsync uit zetten, ook die per 30 min/uur etc. Schiet natuurlijk niet echt op, omdat je zo niets meer automatisch binnenkrijgt.

• pwlekkerkerk
of gewoon een gewoonte maken van elke avond je phone aan de lader. Doe ik ook (overigens met alle phones die ik had)
Functionaliteit als push is heel fijn maar vraagt nou eenmaal veel internetgebruik en dus veel stroom.

• Sander.l
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09-2022
Weet iemand wanneer die 1.2 update in kies beschikbaar is ?

• HumanGear
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-10 11:13
Bij het synchroniseren met Outlook is het bij éénrichtingsverkeer. Alle afspraken die ik in m'n telefoon aanmaak komen netjes in Outlook terecht, maar alle afspraken uit Outlook niet in m'n Wave. Ik heb de nieuwste firmware en Kies versie... Iemand een idee waar dit aan ligt???

Verwijderd

He mensen,

Batterij is veel besproken.
Mijn batterij laad maar maximaal op tot 85%.
Als mijn telefoon aangeeft dat ie maximaal is opgeladen en ik kijk met batterijcheckprogramma, dan staat er 85%. En heb nu 3 verschillende programma'tjes gehad, geeft bij alle 3 max 85%.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Iemand een oplossing?

Gr's

• Toppertje
Sander.l schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:14:
Weet iemand wanneer die 1.2 update in kies beschikbaar is ?
Dit zal waarschijnlijk eind november (misschien begin december zijn).

Hou het Bada Topic in de gaten, daar wordt het altijd zo snel mogelijk weergegeven: klik hier.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:26:
He mensen,

Batterij is veel besproken.
Mijn batterij laad maar maximaal op tot 85%.
Als mijn telefoon aangeeft dat ie maximaal is opgeladen en ik kijk met batterijcheckprogramma, dan staat er 85%. En heb nu 3 verschillende programma'tjes gehad, geeft bij alle 3 max 85%.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Iemand een oplossing?

Gr's
Kijk eens bij: Menu > instellingen > Over het toestel > Systeem info > Batterij.
Hier staat (bij mij in ieder geval) dat als de telefoon helemaal is opgeladen: 100%

[ Voor 25% gewijzigd door Toppertje op 09-11-2010 19:59 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Ola, from Cuba.
'k Zit hier even in een internetcafe, en las dat de onofficiele firmware S8500XXJJ9 beschikbaar is.
Als ik over zo'n 13 dagen weer in Holland ben ga ik um vast flashen..
Ben benieuwd naar de ervaringen die jullie in de tussentijd hebben opgedaan.
Ciao!

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 10-11-2010 00:36 ]

Verwijderd

Toppertje schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:56:

Kijk eens bij: Menu > instellingen > Over het toestel > Systeem info > Batterij.
Hier staat (bij mij in ieder geval) dat als de telefoon helemaal is opgeladen: 100%
Heb m vandaag opgeladen. Via Menu, instellingen, over toestel, systeem info batterij, is het idd 100%. Maar volgens de batterij checkprogramma maar 85%. Hoe kan dat dan? Hij zit in elk geval vol.

Verwijderd

Ik had voor de laatste update problemen met de pop-up "schakel pakketgegevens in".
Na de update was dit probleem verholpen. Nu is het probleem maandag spontaan weer terug.
Ik heb geen instellingen veranderd en als de wifi uitstaat komt het telkens naar voren. Heel irritant.
Wie heeft dit probleem ook?

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
mensen, heel simpel vraagje

Ik wil via mijn pc een smsje typen (omdat dat makkelijker typt met een normaal toetsenbord en ik wil een nogal lang bericht typen.)

met mijn oude koelkasten kon ik dat heel makkelijk

MAAAAR

hoe de F doe je dat met de samsung wave? ik kan het werkelijk nergens vinden

ik wordt af en toe helemaal kriegel van dit ding.

Thx alvast
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:03:
Ik had voor de laatste update problemen met de pop-up "schakel pakketgegevens in".
Na de update was dit probleem verholpen. Nu is het probleem maandag spontaan weer terug.
Ik heb geen instellingen veranderd en als de wifi uitstaat komt het telkens naar voren. Heel irritant.
Wie heeft dit probleem ook?
Ik. Wordt er aardig ziek van ook.

• Dalyxia
Amps schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:39:
[...]

Ik. Wordt er aardig ziek van ook.
als jullie het hebben over dat je 90% vand e tijd niet kan internetten omdat je of "DNS mislukt" melding krijgt, je naar een internet pagina gaat, kort de pagina ziet om vervolgens een volledig wit scherm te krijgen OF dat je om de seconde op "pakket gegevens gebruiken, OK" moet klikken, dan heb ik het ook

of als je een webpagina probeert te bekijken waar redelijk wat informatie op staat om vervolgens "pagina te groot, pagina kan kan niet correct worden weergegeven" melding te krijgen, waarna als je inzoomt (dat moet anders is je pagina niet te lezen) elke keer weer die melding krijgt waarna die vervolgens uit zichzelf uitzoomed.

lol en nu ik dit typ heb ik ineens dat ik in het "taakbeheer" van de telefoon zit als ik de telefoon van toetsenvergrendeling haal, druk ik op weg, zegt tie "Kan toepassing niet starten, onvoldoende geheugen".....

al met al, ben ik deze telefoon behoorlijk spuugzat eigenlijk, naast deze internet gerelateerde problemen heb ik ook CONSTANT, dat de telefoon in mijn broekzak uit gaat waarna ik "alarmnummer bellen?" in mijn telefoon zie staan als ik hem uit mijn broekzak haal waarna ik mijn pincode weer in mag voeren en dan zie ik dat ik 5 gemiste oproepen heb...

Bij starten van toepassingen krijg ik regelmatig "onvoldoende bronnen beschikbaar" terwijl ik dan niks anders op de achtergrond heb draaien.

storend: je kan geen verschillend deuntje instellen voor SMS en email, beide gebruiken zelfde geluid... HEEEEL irritant om constant je telefoon te pakken om vervolgens spam te hebben ipv een smsje

nee, ik geloof niet dat ik heel tevreden ben met de wave...

• c4coupe
update je wave misschien eens? raar dat ik en vele andere wel verschillende beltonen kunnen nemen... dit was na een firmware update. al paar maand geleden trouwens... die update's komen en zijn er niet voor niets natuurlijk.
Dalyxia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:43:
[...]
storend: je kan geen verschillend deuntje instellen voor SMS en email, beide gebruiken zelfde geluid... HEEEEL irritant om constant je telefoon te pakken om vervolgens spam te hebben ipv een smsje
c4coupe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:
update je wave misschien eens? raar dat ik en vele andere wel verschillende beltonen kunnen nemen... dit was na een firmware update. al paar maand geleden trouwens... die update's komen en zijn er niet voor niets natuurlijk.
Idd. De verschillende toon voor e-mail en SMS was al een paar firmwares terug geimplementeerd.

• Dalyxia
c4coupe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:
ik heb de3 laatste firmware update

waar zit dat dan? Bij Instellingen>geluidsprofielen> normaal staan dan kopjes "Oproep" "Bericht en email" en "systeem" en hier kan ik dus simpel alleen de berichttoon veranderen van sms EN email

edit: ik bekijk het nog een keer en ineens staan er wel 2 verschillende instellingen met beide op dat moment dezelfde toon, mja, misschien niet goed gekeken dan de vorige keer :P

+1 voor de wave zullen we dan maar zeggen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 10-11-2010 15:55 ]

• c4coupe
ja zijn dingen die mijzelf wsl ook niet opvallen.

Weet ze meestal door ze hier gewoon te lezen :-)

• Dalyxia
Kiswum schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:37:
[...]

Dat was al bij de introductie ;)

Wat dat betreft heeft Samsung het wel heel goed voor elkaar
www.samsungdive.com

Sorry, this service isnt availeble in your country

leuk is dat

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Dalyxia schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:24:
[...]

www.samsungdive.com

Sorry, this service isnt availeble in your country

leuk is dat
Dat geldt alleen voor 1 van de 3 functies.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:32

DEVegg

DEVegg

Wow... de update van Kies is nooit zo gladjes en snel verlopen...
Tjonge hebben ze het lek eindelijk boven bij Samsung?

Wel heb ik iets aparts... Ik gebruik op mijn systeem verschillende User accounts. Wat mij opvalt is dat bij een account waar ik Kies niet heb geupdate deze nog de oude versie lijkt te draaien. Dat is toch raar? Je zou verwachten dat wanneer je een upgrade/update doet (met admin credentials) dat deze Kies volledig op het systeem update... Maar dat lijkt niet zo te zijn. Hoe kan dat... Moet ik nu voor elk user account KIES nu gaan updaten.... vaag hoor.

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Verwijderd

@Devegg
Hey wat een goed idee,zeg...! Hoe maak ik in Windows Vista home een tweede account?
Dan kan ik eens schoonschip beginnen met de laatste Kies install,als de admins. toch gescheiden word met mijn eenmans account op me laptop.

Verwijderd

ik heb nog steeds S8500BUJF1/S8500VFGJF2...

• Ases
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:17:
ik heb nog steeds S8500BUJF1/S8500VFGJF2...
Branded firmware?

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:09:
@Devegg
Hey wat een goed idee,zeg...! Hoe maak ik in Windows Vista home een tweede account?
Dan kan ik eens schoonschip beginnen met de laatste Kies install,als de admins. toch gescheiden word met mijn eenmans account op me laptop.
Ik gebruik zelf geen Vista, maar Windows 7 (Professional). Misschien heb je iets aan deze link: http://hoedoejedat.be/win...account-aanmaken-in-vista

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Empire Defense schijnt nu ook een Full versie van te zijn. Helaas kan ik hem nog niet vinden (via het grijze circuit).. Maar vind de Lite versie een erg goed spel! Zeker een aanrader, hebben jullie nog downloads/apps waarvan je zegt die moet je zeker hebben (die de laatste tijd zijn uitgekomen dan)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kiswum
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 06:58:
[...]

Heb m vandaag opgeladen. Via Menu, instellingen, over toestel, systeem info batterij, is het idd 100%. Maar volgens de batterij checkprogramma maar 85%. Hoe kan dat dan? Hij zit in elk geval vol.
Als ik het goed lees vertrouw je een 3rd party programma eerder dan de Samsung Wave O-)
Ik heb die programma's ook gebruikt en het klopt voor geen meter, ook bij mij gaf hij 85% aan en de estimated time klopt ook niet altijd als je hem op standby laat staan (met name te merken als je accu bijna leeg is.)

@ Dalyxia Welke firmware heb je? Alle fouten die je hebt zijn eigenlijk vooral voorgekomen bij de 1e release toestellen in de Benelux/Duitsland (mei/juni 2010). Vanaf XXJI1 zijn die problemen voor een groot gedeelte verholpen.

@ Cuba-vakantie-chris-ganger: XXJJ9 is de laatste versie, maar daar zijn al wel enkele problemen mee bekend.
Uit mijn hoofd is de browser nog slechter dan ooit en je hebt de volledige versie van XXJID nodig.

sam-bada.com/samfirmware.com heeft overigens eindelijk mijn handleiding geupload. Een bedankje kon er overigens niet vanaf...

Verwijderd

yep
vodafone...

• mr.louie
Jemig zeg...!
Nadat ik hier eerder vermelde dat mijn accu met de originele firmware slechts anderhalve dag meeging, ben ik met de laatste firmware wel erg tevreden, hij houd het nu al 5 dagen terwijl de accu tijdens de firmware upgrade 85% was!
Wat een verschil, originele firmware anderhalve dag, nieuwste firmware bijna een week!

Verwijderd

Hoe veilig is het updaten van de firmware met de nieuwste versie van Kies???

Ik heb het een kleine 2 maanden geleden ook geprobeerd en toen ging het uiteindelijk volledig mis en kon ik de telefoon met moeite redden via de downloadmode.

Wie heeft ervaring?

• mr.louie
Bij mij is de update vlekkeloos verlopen.

Verwijderd

mr.louie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:35:
Jemig zeg...!
Nadat ik hier eerder vermelde dat mijn accu met de originele firmware slechts anderhalve dag meeging, ben ik met de laatste firmware wel erg tevreden, hij houd het nu al 5 dagen terwijl de accu tijdens de firmware upgrade 85% was!
Wat een verschil, originele firmware anderhalve dag, nieuwste firmware bijna een week!
bij mij juist andersom :'(

• Chris.nl
  • Niet online
Kiswum schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:27:

@ Cuba-vakantie-chris-ganger: XXJJ9 is de laatste versie, maar daar zijn al wel enkele problemen mee bekend.
Uit mijn hoofd is de browser nog slechter dan ooit en je hebt de volledige versie van XXJID nodig.

sam-bada.com/samfirmware.com heeft overigens eindelijk mijn handleiding geupload. Een bedankje kon er overigens niet vanaf...
Hier een berichtje vanaf Cuba-Baracoa :)
De laatste firmware is inmiddels S8500XXJK1...
Wellicht is die dan beter dan XXJJ9 ?

• Dragao Cell
@Chris: JK1 is idd de laatste bada 1.2 firmware.

Ik vind de browser (dolfin 2.2) juist beter dan in de vorige versies. Het enige problem is dat url balk elke keer te voorschijn komt wanneer het scherm aanraakt. Waardoor je in landscape mode te weinig ruimte hebt om ideaal te kunnen browsen.

• c4coupe
Chris.nl schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:50:
[...]

Hier een berichtje vanaf Cuba-Baracoa :)
De laatste firmware is inmiddels S8500XXJK1...
Wellicht is die dan beter dan XXJJ9 ?
Via KIES?

• Dragao Cell
@C4coupe nee.

• c4coupe
ok. thx. was al bang dat mijn kies zeer geen melding gaf.

ergens gelezen dat je vanaf de nieuwste kies versie de register truck niet meer kan doen.

daar ik die truck moet doen omdat ik anders genoodzaakt ben terug te gaan naar duitse firmware...

even afwachten nog dan.

Grtz.

• SmalleSmets
JI3 is nog steeds de meest recente firmware via kies.
En dan moet je gewoon met multiloader aan de slag he c4coupe :-)

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Dragao Cell schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 20:15:
@Chris: JK1 is idd de laatste bada 1.2 firmware.

Ik vind de browser (dolfin 2.2) juist beter dan in de vorige versies. Het enige problem is dat url balk elke keer te voorschijn komt wanneer het scherm aanraakt. Waardoor je in landscape mode te weinig ruimte hebt om ideaal te kunnen browsen.
Is dat nog steeds zo in JK1?

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-10 11:40
Vraagje, is er inmiddels al een ping chat applicatie ala Whatsapp voor de Samsung Wave?

• Kiswum
Welke versie van JK1 gebruiken jullie? Ik ga hem vanavond bij mezelf er denk ik op zetten.
Ik merk dat mijn toestel steeds een steeds trager wordt. (XXJID staat er volgens mij 1,5 maand op)
Ik weet niet of het aan mijn 3 e-mail accounts ligt (synchronisatie staat ingesteld op mail van 7 dagen). Een soft reset werkt wel goed op het moment dat mijn browser te ver is ingezoomd en daardoor een foutmelding geet. Een harde reset heb ik nog niet uitgevoerd. Heb ik ook niet veel zin door het verlies van data (in dat geval doe ik liever een volledig firmware upgrade :))

De onderstaanden zijn beschikbaar.
S8500ZCJK1
S8500ZNJK1

Laat maar ik zat te slapen, dit waren de Aziatische versies.

S8500XXJK1 is de Europese

[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 15-11-2010 11:23 ]

• Gynnad
The-Force schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:34:
Vraagje, is er inmiddels al een ping chat applicatie ala Whatsapp voor de Samsung Wave?
Dat vraag ik me dus ook af. Want het schijnt echt een ongekende rage te zijn!

• kolk11
  • Laatst online: 30-10 21:48
Kan iemand mij vertellen of ik een branded telefoon (wel simlock vrij) zonder problemen kan flashen met de multiloader. Mag ik ervanuitgaan dat het puur gaat om branded firmware die ik dus naar hartelust kan veranderen met de multiloader? Alvast bedankt.

• Ases
kolk11 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:09:
Kan iemand mij vertellen of ik een branded telefoon (wel simlock vrij) zonder problemen kan flashen met de multiloader. Mag ik ervanuitgaan dat het puur gaat om branded firmware die ik dus naar hartelust kan veranderen met de multiloader? Alvast bedankt.
Lukt zonder problemen, heb't gedaan met die van mijn zus die O2 software had. Heb die geflashed naar JF1 en daarnaa via de Kies register 'trick' naar JI3 belgische firmware.

• Kiswum
Ases schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:53:
[...]

Lukt zonder problemen, heb't gedaan met die van mijn zus die O2 software had. Heb die geflashed naar JF1 en daarnaa via de Kies register 'trick' naar JI3 belgische firmware.
Wel een beetje oppassen met je uitspraken. Er wordt aangeraden om dan extra voorzichtig te zijn met flashen.
Je laat het overkomen alsof er absoluut geen risico's aan zitten, maar dat is zeker niet het geval. Elke firmware upgrade brengt risico's met zich mee en bij een branded telefoon is het risico groter (hoeveel groter weet ik zo niet).

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:56
kolk11 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:09:
Met multiloader kun je inderdaad gewoon een non-branded firmware erop flashen, geeft geen enkel probleem.

• Ases
Kiswum schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:30:
[...]

Wel een beetje oppassen met je uitspraken. Er wordt aangeraden om dan extra voorzichtig te zijn met flashen.
Je laat het overkomen alsof er absoluut geen risico's aan zitten, maar dat is zeker niet het geval. Elke firmware upgrade brengt risico's met zich mee en bij een branded telefoon is het risico groter (hoeveel groter weet ik zo niet).
Daar heb je gelijk in, maar in mijn geval ging 't zonder problemen, ik heb ook wel alle stappen zorgvuldig doorlopen en gelukkig geen probleem ervaren. Waarom't bij andere mensen niet lukt weet ik ook niet, misschien dat zij de verkeerde bestanden of instellingen ingevoerd hebben... Maar in geval van simlock vrije toestellen zou er toch geen probleem moeten zijn om de firmware te vervangen denk ik?

Gewoon zorgen dat je zeker full firmware versie hebt, zorgen dat de instellingen van je multiloader in orde zijn en checken of je batterij voldoende opgeladen is.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:56
het is niet met meer risico, zolang je alles goed instelt in multiloader en alle files hebt, heb je evenveel risico als een normale flash.

• kolk11
  • Laatst online: 30-10 21:48
Bedankt voor alle reacties.
Zit ik echter met nog 1 dingetje; De phone van mijn zus, die dus branded is, heeft als productcode BAATNL. De reden om te flashen is omdat de branded firmwares veel later uitkomen, maar mijn zus uiteindelijk wel weer met kies wil updaten. Dus is mijn gedachtengang alsvolgt:
1.. Flash naar XXJID full hetgeen de productcode veranderd, vervolgens
2. Flash naar XXJID full maar met de csc file uit XXJF8 (telefoon zal steeds opnieuw opstarten) maar
3. stel dan via admin menu XEN in waardoor productcode veranderd in BAAXEN (misschien kan ik stap 1 ook overslaan?).
4. Vervolgens flashen naar XXJF8 waarnmee de productcode, de softwarerevision en de csc op XEN komen te staan en de telefoon dus weer volledig meeloopt met de updates van Kies als BAAXEN telefoon.

Wat is jullie idee?

• c4coupe
bij mijn weten kan je de productcode alleen maar tijdelijk vervangen.

of zit ik hier verkeerd?

via kies zelf is het 100 procent zeker tijdelijk.

als dit definitief kan verandert worden via multiloader mogen jullie dit laten weten.

dan ga ik eens met dat ding aan de slag zodat hij op xeb blijft staan ipv de duitse variant altijd nu.

en kan ik na een fw upgrade met multi achteraf terug netjes updaten via kies?

zodat ik dus eigenlijk 1 keer multi gebruik om productcode te wijzigen?

Mvg kristof.

• Kiswum
Ases schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
[...]
ik heb ook wel alle stappen zorgvuldig doorlopen en gelukkig geen probleem ervaren. Waarom't bij andere mensen niet lukt weet ik ook niet, misschien dat zij de verkeerde bestanden of instellingen ingevoerd hebben...
Wellicht kwam het door de super goede Nederlandse Handleiding ;) De meeste mensen die hun wave hebben geupdate en daar problemen mee kregen is vooral met Kies fout gegaan.
Ik heb nog niemand gezien die problemen kreeg met flashen via Multiloader.
Voordat ik een handleiding had gemaakt had ik al diverse keren mijn wave geflashed. Tot nu toe kwam het elke keer goed. Ik heb een paar keer gehad dat ik door het vele flashen mijn accu leeg raakte en tijdens een upgrade uitviel. Gelukkig had dit voor mij geen consequenties. Als je je toestel bricked via Kies dan kun je dat via Multiloader ook prima herstellen.

Kortom wees alert op wat je doet en weet goed wat de gevolgen kunnen zijn als je je telefoon bricked en daardoor waardeloos kan worden.

Verwijderd

Ik heb een probleem met het verwijderen van "geschiedenis" uit Route 66. Iedere keer als ik te verwijderen items selecteer en kies voor verwijderen, crashed de wave en start opnieuw op. Ik heb de map "temporary" en het bestand "Phone.dat" al verwijderd, maar dat levert niets op. Weet iemand een oplossing?

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

Hier een goed werkende Link naar een HTC flip clock look-alike.

Wie weet is het ook wel wat om het op de eerste pagina te zetten onder Widgets & Apps.

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

• SmalleSmets
Coolrob schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:07:
Hier een goed werkende Link naar een HTC flip clock look-alike.

Wie weet is het ook wel wat om het op de eerste pagina te zetten onder Widgets & Apps.
Bedankt!
Deze gebruik ik vanaf nu dan :)

Hoop dat deze week bada 1.2 er via kies door komt want mijn geduld raakt op! :P

• Kiswum
Sinds wanneer is dit topic verhuist en welke admin vind dat BADA onder Symbian/Meego (dus Nokia) valt?

Forum » Telecommunicatie » Symbian & Meego » Samsung Wave S8500

Kan dit weer terug worden gezet naar een locatie die logischer is?

Sorry weet zo snel niet waar ik dit normaal moet melden

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Kiswum schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:36:
Sinds wanneer is dit topic verhuist en welke admin vind dat BADA onder Symbian/Meego (dus Nokia) valt?

Om onze toekomstige koningin even te citeren (toegepast; dichtelijke vrijheid): Dat is inderdaad wel een beetje dom 8)7

• Kiswum
22-11/14:56 *Update* Screensavers worden in een aparte map geplaatst onder afbeeldingen

Zelf ondervonden verschillen tussen XXJK1 en XXJID. Sinds gisteren heb ik het pas geinstalleerd.

- De update kan over JID worden geïnstalleerd, daarbij is achteraf eigenlijk alleen een softreset nodig (In verband met exchange problemen heb ik alsnog een harde reset uitgevoerd).
- Het ontgrendelen van het toestel is veranderd, qua look zie je alleen maar 2 pijlen naar links en rechts.
Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/4007/20101122080900.jpg

- Bluetooth mag weer aan staan als je deze met Kies koppelt (dit kan ook aan mijn nieuwe Kies liggen dat eindigd op **_100)
- Browser is denk ik nieuwer, maar vooral verbeterd (Dolphin 2.2)
Op de Abnamro site kun je nu weer inloggen zonder dat het toestel herstart. Met inzoomen heb ik nog geen vastlopers/geheugen problemen gekregen.
Je kunt nu zien hoeveel tabbladen je open hebt staan
- Geen problemen ontdekt bij het installeren van all mijn apps, ze lopen allemaal goed door en blijven dus niet hangen
- Msn messenger is nu standaard weer aanwezig, bij JID moest ik eerst een update van Palringo draaien.

- De standaard locatie voor screenshots is veranderd, hij komt volgens mij niet meer bij de afbeeldingen op het toestel uit, maar waar wel weet ik niet.
14:56 Update: Screenshots komen onder toestelgeheugen/afbeeldingen/screenshots.
- Ik kan op dit moment niet meer kiezen voor Email for exchange, maar alleen maar Exchange Active sync.
16:39 Update: Exchange Active Sync bied voor mij de juiste opties om mijn webmail in te stellen, mijn mail krijg ik nu weer binnen (SSL moest ingeschakeld zijn)

Oud voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/5704/201009222057050857429.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 22-11-2010 16:41 . Reden: Exchange toevoeging. ]

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Kiswum schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:21:
- De update kan over JID worden geïnstalleerd, daarbij is achteraf eigenlijk alleen een softreset nodig (In verband met exchange problemen heb ik alsnog een harde reset uitgevoerd).
Dus in principe niet heel de boel opnieuw in stellen.... pfffttt... daar ben ik wel blij mee :)
- Het ontgrendelen van het toestel is veranderd, qua look zie je alleen maar 2 pijlen naar links en rechts.
Nieuwsgierig hoe dat er uit ziet...
- Browser is denk ik nieuwer, maar vooral verbeterd (Dolphin 2.2)
Op de Abnamro site kun je nu weer inloggen zonder dat het toestel herstart. Met inzoomen heb ik nog geen vastlopers/geheugen problemen gekregen.
Je kunt nu zien hoeveel tabbladen je open hebt staan
Dat zijn redelijke verbeteringen... nu alleen nog de fullscreen browsing experience verbeteren, want dat houd mij een update nog tegen 8)7
- Msn messenger is nu standaard weer aanwezig, bij JID moest ik eerst een update van Palringo draaien.
Da's niet verkeerd. Over welke update heb je het?
- Ik kan op dit moment niet meer kiezen voor Email for exchange, maar alleen maar Exchange Active sync.
Dat was al zo bij JID hoor.... Althans bij mij wel... ik heb er eerder hier nog over bericht.

Kiswum schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:36:

Ga naar Symbian & Meego en rechtsboven staan de admin/mods die deze sectie beheren. Je kunt daar een DM naar toesturen..

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:20:
[...]

Wellicht kwam het door de super goede Nederlandse Handleiding ;) De meeste mensen die hun wave hebben geupdate en daar problemen mee kregen is vooral met Kies fout gegaan.
Ik heb nog niemand gezien die problemen kreeg met flashen via Multiloader.
Voordat ik een handleiding had gemaakt had ik al diverse keren mijn wave geflashed. Tot nu toe kwam het elke keer goed. Ik heb een paar keer gehad dat ik door het vele flashen mijn accu leeg raakte en tijdens een upgrade uitviel. Gelukkig had dit voor mij geen consequenties. Als je je toestel bricked via Kies dan kun je dat via Multiloader ook prima herstellen.

Kortom wees alert op wat je doet en weet goed wat de gevolgen kunnen zijn als je je telefoon bricked en daardoor waardeloos kan worden.
Misschien heb ik er overheen gekeken.... maar waar kan ik de handleiding en eventuele programma's vinden om de vorige versie terug te installeren, heb sinds de laatste firmware update mijn levensduur van de batterij zien verminderen van 4-5 dagen naar 1-2 dagen.
merci

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:25

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Het "Non-Windows Based Mobile" forum is van naam veranderd en heet tegenwoordig "Symbian en Meego".

En, aangezien de Wave gebaseerd is op Bada, behoort dit topic niet meer in "Non-Windows Based Mobile". Ook is er geen dedicated forum voor Bada toestellen, gezien het lage aantal toestellen wat gebaseerd is op Bada. Mocht dit in de toekomst veranderen, dat kan Bada mogelijk een eigen forum krijgen.

Vooralsnog: Move naar "Overige Mobiles"

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Kiswum
Amps schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:57:
[...]

Ga naar Symbian & Meego en rechtsboven staan de admin/mods die deze sectie beheren. Je kunt daar een DM naar toesturen..
Thnx, ik heb een bericht gestuurd naar 1 van de moderators.
DEVegg schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:43:

Dat zijn redelijke verbeteringen... nu alleen nog de fullscreen browsing experience verbeteren, want dat houd mij een update nog tegen 8)7

[...]

Da's niet verkeerd. Over welke update heb je het?

[...]

Dat was al zo bij JID hoor.... Althans bij mij wel... ik heb er eerder hier nog over bericht.
Fullscreen expierence is hetzelfde gebleven, de blokjes zijn nog steeds zichtbaar, maar hier stoorde ik me niet super veel aan :)

Voor MSN op JID moet je hier kijken:
Kiswum in "Samsung Wave S8500"
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:24:
[...]

Misschien heb ik er overheen gekeken.... maar waar kan ik de handleiding en eventuele programma's vinden om de vorige versie terug te installeren, heb sinds de laatste firmware update mijn levensduur van de batterij zien verminderen van 4-5 dagen naar 1-2 dagen.
merci
Downgraden gaat via Kies (register aanpassing) of via Multiloader. Het is hier al een paar keer geplaatst, maar je moet even rondkijken om www.sam-bada.com
Voor een volledig firmware upgrade kun je de handleiding gebruiken, mocht die niet werken dan kan je ook deze van chris.nl gebruiken.

Als je een upgrade uitvoert, dan kun je gebruik maken van het plaatje dat al op de website staat:

Afbeeldingslocatie: http://samfirmware.webs.com/firm_1.jpg
DEVegg schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:59:
[...]

Is dat nog steeds zo in JK1?
Oh ja! Die balk verdwijnt en verschijnt inderdaad. Jammer dat je dit niet kunt beinvloeden zoals je dat bij Opera mini kunt doen. Als je ergens op klikt dan verschijnt de balk weer zodat je een url kunt invoeren/aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 22-11-2010 12:26 . Reden: url balk ]

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Kiswum schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:21:
[...]
Thnx, ik heb een bericht gestuurd naar 1 van de moderators.
Dat had ik dus ook gedaan hihihi... nou het heeft wel geholpen. Snelle jongens die moderators.
Oh ja! Die balk verdwijnt en verschijnt inderdaad. Jammer dat je dit niet kunt beinvloeden zoals je dat bij Opera mini kunt doen. Als je ergens op klikt dan verschijnt de balk weer zodat je een url kunt invoeren/aanpassen.
Dat is wat ik bedoeld full screen experience.... en dat zuigt (zeker in landscape)....imo

• Toppertje
Zojuist Kies weer geupdate, het ging net zo als de vorige keer lekker vlot (nog geen 5 minuten)
Versie: 1.5.3.10103.102.

• Kiswum
Toppertje schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:59:
Zojuist Kies weer geupdate, het ging net zo als de vorige keer lekker vlot (nog geen 5 minuten)
Zo dat is snel, gisteren had ik de nieuwste versie via Kies gedownload en dat was *.100
Software via Kies zelf geupgrade (ik had toch niets te verliezen ;)).

Tot nu toe merk ik nog weinig verbeteringen met de aller eerste versie. Sms berichten kun je volgens mij nog steeds niet van je pc op je telefoon zetten via Kies. Je kunt ze eventueel wel via je Wave zelf backuppen.

• Gynnad
Toppertje schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:59:
Eergisteren mijn telefoon geupdate, poehpoeh wat een ramp was dat, herstellen, hij deed het niet, eruit halen, opnieuw herstellen.. uiteindelijk maar mee gestopt.. En toen stond er ineens 'volgens kies' de nieuwste versie op. Wat een ramp blijft dat programma toch!

Verwijderd

Ik zit erover te denken om deze telefoon te kopen. Alleen is er nu ook een Wave II, alleen is die wel een stuk duurder. Alleen volgens mij zit er niet eens zo heel veel verschil met de gewone Wave?

Graag wat advies? Gewoon voor deze Wave gaan?
Hoor ook veel over dat Bada, en dat er weinig Apps zijn etc. Is dit echt een groot probleem? Of gaat dit steeds beter?

Voor deze prijs leek het me een geweldig apparaat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 20:38 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.