22-11/14:56 *Update* Screensavers worden in een aparte map geplaatst onder afbeeldingen
Zelf ondervonden verschillen tussen XXJK1 en XXJID. Sinds gisteren heb ik het pas geinstalleerd.
- De update kan over JID worden geïnstalleerd, daarbij is achteraf eigenlijk alleen een softreset nodig (In verband met exchange problemen heb ik alsnog een harde reset uitgevoerd).
- Het ontgrendelen van het toestel is veranderd, qua look zie je alleen maar 2 pijlen naar links en rechts.
- Bluetooth mag weer aan staan als je deze met Kies koppelt (dit kan ook aan mijn nieuwe Kies liggen dat eindigd op **_100)
- Browser is denk ik nieuwer, maar vooral verbeterd (Dolphin 2.2)
Op de Abnamro site kun je nu weer inloggen zonder dat het toestel herstart. Met inzoomen heb ik nog geen vastlopers/geheugen problemen gekregen.
Je kunt nu zien hoeveel tabbladen je open hebt staan
- Geen problemen ontdekt bij het installeren van all mijn apps, ze lopen allemaal goed door en blijven dus niet hangen
- Msn messenger is nu standaard weer aanwezig, bij JID moest ik eerst een update van Palringo draaien.
- De standaard locatie voor screenshots is veranderd, hij komt volgens mij niet meer bij de afbeeldingen op het toestel uit, maar waar wel weet ik niet.
14:56 Update: Screenshots komen onder toestelgeheugen/afbeeldingen/screenshots.
- Ik kan op dit moment niet meer kiezen voor Email for exchange, maar alleen maar Exchange Active sync.
16:39 Update: Exchange Active Sync bied voor mij de juiste opties om mijn webmail in te stellen, mijn mail krijg ik nu weer binnen (SSL moest ingeschakeld zijn)
Oud voorbeeld:
[
Voor 12% gewijzigd door
Kiswum op 22-11-2010 16:41
. Reden: Exchange toevoeging. ]