• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:38
Ja daar heb je gelijk in.
En ik wil het enkel voor als hij valt dat er geen putjes etc in komen.
Ooit is hij op het scherm op straat gevallen en was héééél blij dat er niets te zien was.
Maar om te voorkomen dat er iets aan komt ga ik die dingetjes op de hoekjes kleven.
Dan kan die nergens nog de grond raken.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
c4coupe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:36:
[...]

totaal iets anders dan wat wij zien op onze palringo, daarom was ik, en andere waarschijnlijk ook zo in de war door tegenstrijdige berichten...

bedankt om de upload, zal hopelijk bij ons ook nog komen.
Amps heeft de juiste instellingen zoals het bij elke NL Wave zou moeten zijn.
In Firmware JID is het met de palringo upgrade van MichaelPB ook op deze manier te krijgen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-10 18:28
versie die MichaelPB geeft heb ik al maanden. de BETA dus, krijg in ieder geval een heel ander scherm dan wat Amps laat zien.

momenteel werkt palringo zelfs niet meer.

gisteren met mijn dataverbindingen bezig geweest, kan alles nog behalve palringo. die vindt geen netwerk, via wifi onmiddelijk.

nu operator nieuwe gegevens laten doorsturen voor mijn gsm, maar krijg ze niet aan.

ook gisteren weer bezig geweest met die muziekherkenning die nog steeds niet werkt.

heet er hier iemand mobistar ( belgië ), waar muziekherkenning wel werkt?

zoja. wil je dan u internetprofiel van provider even hier zetten > alle gegevens, zodat ik deze overneem. Want denk dat daar de fout zit bij mij.

edit : nieuwe gegevens ontvangen, werkt nog niet.

hoop ellende altijd :(

edit : palringo terug werkend gekregen.

Daar deze versie die ik heb een java is, moest ik bij games en meer eerst de verbindingen goed zetten voor hij starte.

[ Voor 14% gewijzigd door c4coupe op 21-10-2010 18:21 ]

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-11 19:32

DEVegg

DEVegg

Amps schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:32:
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden?

Dit krijg ik ten minste te zien onder "IM":

[afbeelding]

Geen Facebook chat integratie dus.
Hier een screenshot met JID (IM: Palringo)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2eduzxy.jpg

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

• c4coupe
daar heb ik alleen maar AIM en google talk met mijn.

daarom gebruik ik nu de BETA waar wel msn en facebook opstaat.

thx
jcm800 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 02:12:
Shit. :'(
M`n Wave valt net uit mijn borstzak,op straat.Heb `m altijd in een leren etui zitten behalve daarnet :(
Scherm zit vol barsten maar werkt nog wel...
Is dit een ruitje die nog vòòr het amoledscherm zit of is dat èèn geheel?
Gecondoleerd :S

Tsja, dat is nou het nadeel van een Super AMOLED. De digitizer en het AMOLED schermpje is geintegreerd in één scherm. Ofwel, je zal het hele scherm moeten vervangen.

Bij het 'gewone' AMOLED scherm heb je los van het AMOLED scherm nog een aparte digitizer erboven op.

Ik sluit zelf ook nooit een verzekering af voor een mobiel. Is alleen maar geldverspilling :P (Ik vind het niet nodig aangezien ik erg zuinig/voorzichtig ben met mijn toestellen).

Maarja, zoals je kunt zien, een ongeluk zit in een klein hoekje.

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
@ Amps
Ja, dit zuigt verschrikkelijk...
Prijzen van een reparatie lopen uiteen van € 130,- incl. tot wel € 175,-excl. :'(
Super AMOLED schermen waren toch bijna op o.i.d.?

[ Voor 17% gewijzigd door jcm800 op 21-10-2010 18:50 ]

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 17-09 13:42
Kan sinds ik JID heb in de Radio App niet meer mijn 6 favoriete kanalen opslaan door op een plusje te klikken zodat daar de frequentie komt te staan. Meer mensen last van?

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

pwlekkerkerk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:54:
Kan sinds ik JID heb in de Radio App niet meer mijn 6 favoriete kanalen opslaan door op een plusje te klikken zodat daar de frequentie komt te staan. Meer mensen last van?
Geen last van (onder JID). Eerst automatisch kanalen laten zoeken/vinden. Dan een naampje er bij gezet en toen onder de voorkeuren gezet door op het plusje te klikken terwijl ik naar het kanaal luister.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1zxxo39.jpg

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Verwijderd

Ik heb nog steeds mijn probleem met mijn gps...
herstart zichzelf als ik het wil gebruiken...

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 19:10
Ik heb vanavond wat zitten 'spelen' met die social hub functie die op de Wave zit. Een paar reacties geleden werd er gelinkt naar een filmpje waarin icoontjes achter de contacten stonden van Facebook, Hotmail, etc.

En dat kan ook gewoon, het kost misschien even wat tijd, maar als je het de moeite waard vind,
heb je ook wat ;).

Het is vrij simpel: Menu > Mijn Accounts > Facebook > Contacten synchroniseren.
Nu komen al je contacten (vrienden, hoe je het wilt noemen) vanuit Facebook in je contactenlijst te staan.

Maar nu zul je net zien, de naam van je contact waar je al een Tel.nr. van hebt is anders dan zijn/haar Facebook naam, deze persoon komt dus 2 keer voor, 1 keer met het telefoonnummer en 1 keer met het Facebook account.

Nu druk je op 1 van beide ... vervolgens klik je op de drie stipjes onderin ... en drukt op Contactpersoon koppelen. je zoekt diegene op in de lijst, deze persoon kwam immers 2 keer voor, en klikt erop... nu zul je zien dat deze persoon nog maar 1 keer voorkomt, met een facebook tekentje achter zijn/haar naam.

Dit kun je herhalen voor alle andere accounts die je hebt.

EDIT: Als je dit ook bij je hotmail account doet, en je gaat naar Menu > Mijn Accounts > Windows Live. En je drukt op Instant Messenger. Zie je in je contacten lijst de groene en grijze bolletjes. Nu kun je met die mensen met het groene bolletje vanuit je contactenlijst chatten.

[ Voor 11% gewijzigd door Toppertje op 21-10-2010 23:56 ]

jcm800 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:48:
@ Amps
Ja, dit zuigt verschrikkelijk...
Prijzen van een reparatie lopen uiteen van € 130,- incl. tot wel € 175,-excl. :'(
Super AMOLED schermen waren toch bijna op o.i.d.?
Waarschijnlijk heeft Samsung nog wel een voorraad Super AMOLED schermen voor reparaties e.d.
pwlekkerkerk schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:54:
Probeer eens het plusje in te houden.

• pwlekkerkerk
[...]
Probeer eens het plusje in te houden.
heb ik gedaan maar er gebeurt niets (ook niet na 20 seconden) Vreemd...

Ander vraagje: ben vandaag een beetje aan het rommelen geweest met het syncen van mijn agenda. Tot nu toe had ik gewoon een agenda op mn wave en een agenda via outlook die ik af en toe syncte via Kies.

Nu heb ik in outlook een syncprofiel aangemaakt met Gmail en in de wave ook een syncprofiel met Outlook. Nu heeft hij al mijn agendaitems van outlook naar Gmail gecopiëerd en alles van Gmail doorgestuurd naar mijn Wave. In de wave zijn dit echter 2 aparte items waardoor alles er nu 2x instaat.

Als ik in de wave een nieuw agendaitem aanmaak synct hij dit niet automatisch met google. ook niet als ik kies voor de google agenda (waar hij trouwens niet automatish op staat). Als ik de standaard agenda van de wave (waar hij standaard op staat) kies synct hij ook niet...

Hoe doen jullie dat?

edit: las dit bericht maar dat lukt volgens mij niet helemaal bij mij.

[ Voor 12% gewijzigd door pwlekkerkerk op 22-10-2010 12:25 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Amps schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:55:
Tsja, dat is nou het nadeel van een Super AMOLED. De digitizer en het AMOLED schermpje is geintegreerd in één scherm. Ofwel, je zal het hele scherm moeten vervangen.

Bij het 'gewone' AMOLED scherm heb je los van het AMOLED scherm nog een aparte digitizer erboven op.
Tja, nadeel is dat je bij een gebroken scherm wat duurder uit bent...
Maar ik heb nog nooit een gebroken scherm gehad terwijl ik al wel zo'n 12 jaar mobieltjes gebruik.
Een van de grote voordelen van dit type scherm, is dat er (volgens mij) geen stof tussen amoled & touch gedeelte kan komen, want bij Super Amoled zit er immers geen loze ruimte meer tussen :)

Verwijderd

Weet er soms iemand waar ik de berichttoon kan uitschakelen van de wifi-verbinding ??
In het profiel auto en buiten staat het vanzelf afgeschakeld maar zodra ik het profiel normaal instel is het geluid er terug . alvast bedankt voor de reacties.. ;)

• SmalleSmets
Ik zit nu op JI3 ook eindelijk.
Lijkt niet echt iets nieuw, maar de browser werkt wel vlotter.

• c4coupe
@ toppertje > HARTELIJK DANK!

makkelijk, nu moet ik zelf al die aflbeeldingen van contacten niet toe te voegen, FB doet dit zelf.

MSN lukt hier niet omdat deze niet bij mijn standaard IM instaat. wel bij de BETA ( java ) palringo. maar dat staat niet bij in keuzelijst.

kan MSN ook niet extra toevoegen bij sociale netwerken, zelfde reden als hierboven dus.

toch veel leuker om nu door contacten te bladeren.

Verwijderd

SmalleSmets schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:08:
Ik zit nu op JI3 ook eindelijk.
Lijkt niet echt iets nieuw, maar de browser werkt wel vlotter.
batterij gaat voor de helft minder lang mee :(

• c4coupe
weet niet of de functie hier bekend is. Maar kwam dit juist tegen.
YouTube: Samsung Wave, bada Phone, Hidden functions#!
bij 1 minuut ongeveer.

dubbel tab op home button > ga je naar zoekfunctie.

• SmalleSmets
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

batterij gaat voor de helft minder lang mee :(
Bij mij net langer :)

Verwijderd

is het normaal dat ik hyves op staart elke keer mijn naam en wacht woord moet in vullen als ik mijn wave uit zet en de andere dag weer aan en wil dan naar hyves moet ik weer alles invullen ik wou een aucount aan maken maar dan krijg ik bericht bestaat al maar ik kan nergens vinden moet elke keer alles invullen
of is er een andere manier ????
c4coupe schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:01:
weet niet of de functie hier bekend is. Maar kwam dit juist tegen.
YouTube: Samsung Wave, bada Phone, Hidden functions#!
bij 1 minuut ongeveer.

dubbel tab op home button > ga je naar zoekfunctie.
Yep. Staat ook al een poos geleden in de beginpost ;)
Hey, klik eens hier?

[ Voor 22% gewijzigd door Amps op 23-10-2010 23:06 ]

Verwijderd

Hallo allemaal,
Kan iemand helpen bij volgend probleem.
Gprs verbinding via web.pro.be (mobistar Belgie) wil maar niet lukken. Navraag bij mobistar zelf doet alleen maar wenkbrauwen fronsen. Verbinding via mworld lukt dan weer wel. Kent er iemand van jullie de juiste instellingen voor mijn wave? Heb ook een Nokia 6233 en daarmee lukt dit dus perfect.

• c4coupe
mmm was aan het proberen op shazam op mijn wave te krijgen.

na wat zoeken een java app van gevonden.

maar hij kan de registratie niet afronden, waardoor ik niet verderkan.

de muziekherkenning die er standaard opstaat op de wave werkt hier voor geen meter.

het liedje lady gaga - bad romance geeft hij apoligize > timbaland aan en van die toeren.

nog geen 1 keer het juiste lied gevonden. En krijg dan 9 kansen van de 10 nog eens de melding, netwerk niet beschikbaar...

• Kiswum
Fijn he je belgische provider ;)

In NL zijn er nog geen problemen geweest met muziek herkenning volgens mij.
c4coupe schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:59:
@ toppertje > HARTELIJK DANK!

makkelijk, nu moet ik zelf al die aflbeeldingen van contacten niet toe te voegen, FB doet dit zelf.

MSN lukt hier niet omdat deze niet bij mijn standaard IM instaat. wel bij de BETA ( java ) palringo. maar dat staat niet bij in keuzelijst.

kan MSN ook niet extra toevoegen bij sociale netwerken, zelfde reden als hierboven dus.

toch veel leuker om nu door contacten te bladeren.
Dit was bij de introductie al bekend, maar dit is niet geschikt voor mensen die maandelijks een andere firmware erop zetten. Bij een harde reset mag je al je contacten er weer opnieuw inzetten.

Ik ben nu al 2 uur bezig om alles goed in te stellen:
Pushmail, social hubs, geheugen settings, apps, wifi, ringtones, alarm, etc.

[ Voor 79% gewijzigd door Kiswum op 24-10-2010 17:17 ]

• c4coupe
ja belgische providers...

via wifi lukt het niet, en mensen dat ik ken ( belgen :d ) die ook wave hebben, daar werkt de muziekherkenning wel.... ( base, en proximus en mobile vikings )

Ik stap normaal rond februari over naar mobile vikings, dan is mijn abo. ten einde...

Kan het te maken hebben dat mijn toestel van Duitsland is?

op zijn originele FW werkte dit trouwens al niet.

[ Voor 19% gewijzigd door c4coupe op 24-10-2010 17:24 ]

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Nice _/-\o_
Samsung has announced that they will be offering free applications to owners of a Wave series smartphone. The apps that are free include FIFA 10, Tetris Refresh, Spore Creatures, Assassin's Creed II, and other games, directory apps and themes. The timetable to get these apps for free are: the first 250,000 downloads include FIFA10, Tetris Refresh and Spore Creatures and the first 300,000 download for Assassin's Creed and rest of the remaining apps for limited time. The offer is good on any Bada-powered smartphone such as the Wave, Wave525, Wave533, Wave723 and Wave575.
http://www.badaforums.net...series-smartphone-owners/

• SmalleSmets
En van wanneer is dit dan?
Heb net gekeken en bij mij staan er nog prijzen bij..
SmalleSmets schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

En van wanneer is dit dan?
Heb net gekeken en bij mij staan er nog prijzen bij..
Written by Kenneth Linn on October 24, 2010
Ik zie via Samsung KIES wel versies staan van 1 MB. Lijkt me toch niet goed..? :P

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Thema forum voor Wave:
http://www.badaforums.net/forums/samsung-wave-themes/

Wat ik mijn ineens bedacht. Ik heb een dualband router waarmee ik zoveel via 802.11g als 802.11n een verbinding kan opzetten. Mijn toestel pikt alleen de 2,4Ghz frequentie waarop de 802.11g opereert en niet de 5Ghz frequentie waar de 802.11n werkt. En dat laatste ondersteunt de Wave toch? Of zit er ergens een adertje?

[ Voor 68% gewijzigd door Aurora op 24-10-2010 22:45 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb wat probs met het syncen van mijn agenda met google calendar. Wanneer ik mijn active sync instel en synchroniseer geeft hij telkens een venster met "contact opnemen met serverbeheerder"

Hij doet dit trouwens enkel als ik "agenda synchroniseren" aanvink, iemand een oplossing?

---edit---- nvm gelukt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ases op 25-10-2010 11:35 ]

• pwlekkerkerk
wees blij, bij mij synchroniseerd hij helemaal niets. Alleen toen ik het vorige week de eerste keer instelde en daarna nooit meer.
(via Agenda > Instellingen > Agenda Synchroniseren > Gmail aanklikken > (krijg ik de instellingen ervan te zien)
Email sync staat op 3 maanden oud en push
Agenda sync staat op 2 weken oud en push
contacten sync en IM staan uit.

Iemand een oplossing of andere werkwijze?

• Ases
pwlekkerkerk schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:42:
wees blij, bij mij synchroniseerd hij helemaal niets. Alleen toen ik het vorige week de eerste keer instelde en daarna nooit meer.
(via Agenda > Instellingen > Agenda Synchroniseren > Gmail aanklikken > (krijg ik de instellingen ervan te zien)
Email sync staat op 3 maanden oud en push
Agenda sync staat op 2 weken oud en push
contacten sync en IM staan uit.

Iemand een oplossing of andere werkwijze?
Zijn je instellingen in orde? Bij mij deed ie het eerst niet omdat ik mijn gebruikersnaam niet had aangevuld met "@gmail.com" daarna deed ie het wel.

• pwlekkerkerk
ja, volgens mij klopt dat allemaal gewoon zeker omdat hij de eerste keer wel sycte en email ook gewoon ontvangt (ook via push)

Ik kan trouwens als ik een account heb mijn gebruikersnaam nergens meer inzien of wijzigen heb ik het idee. ik kom via mijn accound alleen bij de push instellingen. via Social hub kom ik ook alleen maar bij verzendopties, ontvangstopties en de push instellingen...

• Chris.nl
  • Niet online
Aangezien ik dit topic dagelijks volg en van tijd tot tijd hier actief ben, wil ik even met jullie delen dat ik vanaf zaterdag tot 21 november in Cuba zit. Tot zaterdag ben ik ook vrij druk dus bij deze alvast de hartelijke groeten!
Ben benieuwd hoeveel ik over 4 weken mag bijlezen... Cheers!

Verwijderd

Ases schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:46:
[...]

Zijn je instellingen in orde? Bij mij deed ie het eerst niet omdat ik mijn gebruikersnaam niet had aangevuld met "@gmail.com" daarna deed ie het wel.
Hier heb ik kunnen weten door middels van 1 Hard reset,komt het synq weer terug .Heb ik ook gedaan ,tot op heden werk Synq weer prima,Zo goed dat ik het zelfs moet uitzetten,batterij gaat sneller op
Alleen het heeft wel mijn Wave Appstore DL manager defect gemaakt. Of wachten voor de volgende FW update en dan past 1 Hardreset doen ,als die nog niet pushsynq..
En alle upgrades doe ik via KIES.

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:02:
Ik heb mijn toestel ook zonder problemen naar JI2 kunnen updaten. Het irritante "schakel pakketgegevens in" pop-upje is er nog steeds :/
Dat probleem heb ik ook.Heel irritant.Dacht dat het bij de laatste update wel verdwenen zou zijn,maar helaas.Ik kan niet eens normaal een bericht intypen of iets opzoeken in mijn telefoon zonder die pop up,en je moet het eerst wegklikkek alvorens je verder kan :(
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Dat probleem heb ik ook.Heel irritant.Dacht dat het bij de laatste update wel verdwenen zou zijn,maar helaas.Ik kan niet eens normaal een bericht intypen of iets opzoeken in mijn telefoon zonder die pop up,en je moet het eerst wegklikkek alvorens je verder kan :(
Yep. Ik heb ook het gevoel dat je verbinding verbreekt wanneer je een inkomend gesprek hebt en dat pop-upje laat zich zien.

Ook bij het gebruik van de camera is dit rete irritant. Met name video's opnemen. Elke keer wanneer je een foto wilt nemen, en dat pop-upje komt, 'reset' de camera zich weer wanneer je het pop-upje weg klikt. Bij video stopt hij met filmen...

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Chris.nl schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:39:
Aangezien ik dit topic dagelijks volg en van tijd tot tijd hier actief ben, wil ik even met jullie delen dat ik vanaf zaterdag tot 21 november in Cuba zit. Tot zaterdag ben ik ook vrij druk dus bij deze alvast de hartelijke groeten!
Veel plezier. Geniet van de muziek en steek een sigaar op.

Verwijderd

Ik heb mijn firmware van de samsung wave geupdate,en nu start hij continu opnieuw op.
heeft iemand enig idee om dit te verhelpen...

• Kiswum
Chris.nl schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:39:
Geniet ervan en tot over een maand!
Aurora1110 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:23:
Thema forum voor Wave:

Wat ik mijn ineens bedacht. Ik heb een dualband router waarmee ik zoveel via 802.11g als 802.11n een verbinding kan opzetten. Mijn toestel pikt alleen de 2,4Ghz frequentie waarop de 802.11g opereert en niet de 5Ghz frequentie waar de 802.11n werkt. En dat laatste ondersteunt de Wave toch? Of zit er ergens een adertje?
Heb je de Linksys WRT610N?
In mijn geval heb ik ook problemen met de N, maar deze router ga ik binnenkort aanmelden bij Linksys.
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:56:
ja pf, heb dus blijkbaar nog steeds dezelfde fout als voorheen met KIES.

kan niet uninstallen, en geen nieuwe versie erop zetten, ontbreken bestanden zegt hij.

" de installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.

C:\Windows\installer\81bae.msi"

deze map vindt ik dus ook al niet.

wat beste doen? de map in zijn gehele verwijderen ( KIES ), dan met ccleaner gerister eens laten schonen of?

anders ga ik niet meer kunnen updaten denk ik.

edit @ post hierboven.

http://www.mysamsungwave.com,dan heb je nog http://www.badaforums.net

deze 2 kijk ik al eens geregeld.

de eerste ben ik ook geregistreed, zodat ik de thema's kan downloaden van hun...

kan iemand die .msi misschien uploaden als die niet te groot is, dan zet ik deze in die map, zodat ik misschien verder kan. Kan echt niks meer updaten met kies of uninstallen.

bij controleren op updates zegt hij geen update gevonden, dus via die weg kan ik ook al niet updaten
Ik ben nu zelf ook naar dit probleem aan het kijken.
Heb je hier al een oplossing voor, zo niet, dan zorg ik ervoor dat dit vanavond nog is opgelost.

Bij deze de oplossing:
Ik heb het opgelost, maar weet nu niet of het via Windows Installer cleanup is verwijderd of via CCleaner.

Bij Windows installer cleaner (http://www.microsoft.com/...s/download_cleanup.aspx#2)
moet je de regels goed lezen, het kan namelijk geïnstalleerde programma's beschadigen waardoor dit Microsoft programma uit de download lijst is gehaald.
Hij is hier veilig te downloaden: http://www.softpedia.com/...ility-Download-18442.html

Na het verwijderen van Kies via dat programma kreeg ik nog wel een foutmelding als ik deze via Programma's en onderdelen/software wilde verwijderen.

Hierna heb ik CCleaner gebruikt (http://www.filehippo.com/download_ccleaner) en heb ik het register opgeschoond, ook in dit geval is een waarschuwing vooraf aan te raden!
Maak altijd een backup van het register en klik niet zomaar alles aan in het programma.

Ik gebruik nu de nieuwste versie van Kies: 93_82

[ Voor 54% gewijzigd door Kiswum op 25-10-2010 23:32 . Reden: Kies updaten ]

• c4coupe
@ Kiswum.

dit probleem is eindelijk van de baan hier. ( met de KIES fouten )

Ik heb van http://www.mysamsungwave.com/ 2 bestanden gedownload, genaamd.

UninstallKies.exe
CleanUpKies.exe

deze 2 uitgevoerd, dan gaan nakijken of alles daadwerkelijk verwijdert was ( hoofdmappen van KIES en/of Samsung ). Deze moest ik zelf nog verwijderen ( of het nodig was weet ik niet ), ik had wel een backup gemaakt van mijn KIES, zodat ik mijn gedownloade programma's nog had.

Na dit alles pc opnieuw opgestart, en ik kon netjes KIES terug installeren.

toch hartelijk dank voor u moeite en tijd dat je er ook insteekt makker!

ccleaner had ik al meerdere malen gebruikt, dit had echter geen nut in mijn geval :(

hier het "befaamde" topic waar ik de info en programma's van heb

http://www.mysamsungwave....topic=786.msg5390#msg5390

• Aurora
Kiswum schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:07:

Heb je de Linksys WRT610N?
In mijn geval heb ik ook problemen met de N, maar deze router ga ik binnenkort aanmelden bij Linksys.
Nee, de Netgear WNDR3700. Op mijn laptop doet N het perfect.
Op internet is er ook niets over te vinden.

• Kiswum
c4coupe schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:52:
@ Kiswum.

dit probleem is eindelijk van de baan hier. ( met de KIES fouten )

Ik heb van http://www.mysamsungwave.com/ 2 bestanden gedownload, genaamd.

UninstallKies.exe
CleanUpKies.exe

deze 2 uitgevoerd, dan gaan nakijken of alles daadwerkelijk verwijdert was ( hoofdmappen van KIES en/of Samsung ). Deze moest ik zelf nog verwijderen ( of het nodig was weet ik niet ), ik had wel een backup gemaakt van mijn KIES, zodat ik mijn gedownloade programma's nog had.

Na dit alles pc opnieuw opgestart, en ik kon netjes KIES terug installeren.

toch hartelijk dank voor u moeite en tijd dat je er ook insteekt makker!

ccleaner had ik al meerdere malen gebruikt, dit had echter geen nut in mijn geval :(

hier het "befaamde" topic waar ik de info en programma's van heb

http://www.mysamsungwave....topic=786.msg5390#msg5390
Bedankt voor de aanvulling, deze oplossing is wellicht betrouwbaarder dan die van mij. Als er meer mensen problemen mee hebben dan refereer ik wel naar deze oplossing!

• Ases
Aurora1110 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:23:
Thema forum voor Wave:

Waar kan je dit zien op je toestel of ie G of N gebruikt?

• Kiswum
Ases schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Waar kan je dit zien op je toestel of ie G of N gebruikt?
In mijn geval kan ik op mijn router instellen dat het Wifi N of Wifi G een andere naam hebben.
Door te zoeken naar draadloze routers zie ik dan bijvoorbeeld : test-G en test-N staan.

Als je alleen test-G ziet dan word de N router niet ontdekt.
Als andere apparaten wel wifi N zien, dan zou je ook kunnen kijken of je het kanaal aan kunt passen en handmatig alle kanalen test zodat alle apparaten je netwerk herkennen.

• Ases
Kiswum schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

In mijn geval kan ik op mijn router instellen dat het Wifi N of Wifi G een andere naam hebben.
Door te zoeken naar draadloze routers zie ik dan bijvoorbeeld : test-G en test-N staan.

Als je alleen test-G ziet dan word de N router niet ontdekt.
Als andere apparaten wel wifi N zien, dan zou je ook kunnen kijken of je het kanaal aan kunt passen en handmatig alle kanalen test zodat alle apparaten je netwerk herkennen.
Thanks voor de verduidelijking Kiswum, heb de mijne juist eens op N only gezet ipv G en N en de wave maakt nog steeds verbinding, dus N werkt.

• c4coupe
kan momenteel niet meer op internet met gsm, geen mails ophalen, niks.

als ik op internet ga krijg ik de melding > 'geen reactie'

juist kreeg ik even de melding "err_icap_failure" als ik wou surfen.

is dit gsm fout of provider die even stom doet?

ik ga alle sinds blij zijn dat het februari is zodat ik kan overstappen.

• SmalleSmets
c4coupe schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:40:
kan momenteel niet meer op internet met gsm, geen mails ophalen, niks.

als ik op internet ga krijg ik de melding > 'geen reactie'

juist kreeg ik even de melding "err_icap_failure" als ik wou surfen.

is dit gsm fout of provider die even stom doet?

ik ga alle sinds blij zijn dat het februari is zodat ik kan overstappen.
Staan al je profielen nog goed?
Indien je niets verandert hebt lijkt mij je provider.
Eventueel je sim kaart eens in andere gsm steken en kijken wat die daar doet.

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Ik ben op zoek naar een oortje voor de Wave met kabel (dus geen BlueTooth) en microfoon+knopje, maar niet die in-earplug kabel die je bij het toestel krijgt. Ik ben eenzijdig doof en vind daarom een in-ear plug buitengewoon vervelend, omdat ik dan geen omgevingsgeluid meer kan waarnemen. Daarnaast vind ik het ook gewoon onprettig en ze vallen altijd uit mijn oor. Ik luister graag radio en zonder kabel geen radio.
Daarom heb ik nu al 2x een poging ondernomen, welke beide vruchteloos waren en me alleen maar geld hebben gekost :(

Ik heb geprobeerd het stereo oortje van de Blackberry en de Jabra Chill. Beide geven het geluid van de radio mega zacht door en als je de kabel even beweegt, klinkt het harder. Daarnaast werkt het knopje en de microfoon niet voor handsfree bellen.

Wie-o-wie heeft er een idee?

• c4coupe
lag dus aan provider. alleen de rss van dit topic gaat niet meer. krijg telkens fout. witte achtergrond met oranje kader en foutmelding. straks thuis eens op pc kijken of het daar ook is.

• Kiswum
DEVegg schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:52:
Ik ben op zoek naar een oortje voor de Wave met kabel (dus geen BlueTooth) en microfoon+knopje, maar niet die in-earplug kabel die je bij het toestel krijgt. Ik ben eenzijdig doof en vind daarom een in-ear plug buitengewoon vervelend, omdat ik dan geen omgevingsgeluid meer kan waarnemen. Daarnaast vind ik het ook gewoon onprettig en ze vallen altijd uit mijn oor. Ik luister graag radio en zonder kabel geen radio.
Daarom heb ik nu al 2x een poging ondernomen, welke beide vruchteloos waren en me alleen maar geld hebben gekost :(

Ik heb geprobeerd het stereo oortje van de Blackberry en de Jabra Chill. Beide geven het geluid van de radio mega zacht door en als je de kabel even beweegt, klinkt het harder. Daarnaast werkt het knopje en de microfoon niet voor handsfree bellen.

Ik kan je niet helpen, maar wil wel even wat tips meegeven.
Volgens mij gaat het radio signaal versterkt door een speciale koptelefoon (zonder koptelefoon, geen radio)
Daarnaast moet je kijken naar het aantal ringen van de plug van de koptelefoon en de connector volledig! in het toestel plaatsen. Dit moet met een klein beetje druk, maar niet teveel!
Probeer het eens uit met je originele , als je deze niet ver genoeg in het toestel doet, dan hoor je niets of alleen maar mono.

Kiswum schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
Volgens mij gaat het radio signaal versterkt door een speciale koptelefoon (zonder koptelefoon, geen radio)
Het koordje van je oortjes fungeren als antenne. Als deze op een of andere manier verstoord of ongunstig gepositioneerd wordt, dan kan het signaal inderdaad wegvallen.

Verwijderd

met welke update kwam swype eigenlijk meer?

ik heb nu versie XXJI3 maar hier is nog niets te vinden over swype....

• pwlekkerkerk
die zat in JID (bada 1.2) maar die is nog niet officieel verkrijgbaar. JI3 heeft bada 1.02

• Chris.nl
  • Niet online
MichaelPB schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:45:
Veel plezier. Geniet van de muziek en steek een sigaar op.
Kiswum schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:07:
Geniet ervan en tot over een maand!
Thnx! Ik heb er zin in :) Kan haast niet wachten om zaterdag in het vliegtuig te stappen.
DEVegg schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:52:

O, misschien heb ik jou oplossing hier gewoon thuis liggen.

In de doos van m'n Samsung Jet zat namelijk een plug met microfoontje / opneemknop & volumewieltje waar je zelf nog een (stereo) headset op moet inpluggen.
Klik voor foto. Volumewieltje is niet te zien op foto, maar zit er dus wel op.
Ik hem hem getest, en het werkt. Kan je lekker zelf kiezen welk oortje je gebruikt.

Interesse? Mail me je adresgegevens op -knip- dan stuur ik die morgen wel even kosteloos naar je toe. Anders verdwijnt dat ding hier toch uiteindelijk in de vuilnis.

[ Voor 2% gewijzigd door Chris.nl op 29-10-2010 20:03 . Reden: emailadres verwijderd ]

• Kiswum
Mooie oplossing en erg aardig van je Chris!

• Chris.nl
  • Niet online
Dank. Helaas leest DEVegg m'n reactie wellicht te laat, en wordt het eind November pas opsturen.

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Chris.nl schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:51:
Dank. Helaas leest DEVegg m'n reactie wellicht te laat, en wordt het eind November pas opsturen.
Ik ben bang dat ik inderdaad te laat ben... in elk geval... je hebt werkelijkwaar geen idee hoe blij je me er mee zou maken!!! Ik heb je een mail gestuurd.

Ik had trouwens een dergelijke kabel ook van een oude Samsung phone van mijn vrouw. Dit is een G600. Helaas zit daar een andere connector op en geen jack.

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Chris.nl schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:53:
In de doos van m'n Samsung Jet zat namelijk een plug met microfoontje / opneemknop & volumewieltje waar je zelf nog een (stereo) headset op moet inpluggen.
Klik voor foto. Volumewieltje is niet te zien op foto, maar zit er dus wel op.
Ik hem hem getest, en het werkt. Kan je lekker zelf kiezen welk oortje je gebruikt.
Het betreft na even googlen de Samsung AARM040EBE Stereo Audio Adapter 3.5mm / 3.5mm

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Eerder had ik bericht dat de Exchange ActiveSync koppeling bij mij niet mijn subfolders wilde syncen wanneer ik de Wave (JID) van push afhaalde en op timesync zette. Als vanzelf doet hij het ineens nu wel... Ben een blij man... hopelijk komt Samsung met een oplossing om nieuw ontvangen mails in de subfolders ook te "melden" (Overigens doet de iPhone dat ook niet. Zou het een ontwikkel issue zijn??).

Edit: He ik zie "TweetBaDa for Wave" in de Samsung appstore staan (€3). Nou die ga ik even uitproberen.

Edit2: Nou mijn eerste ervaringen met TweetBada zijn niet heel erg positief. Wanneer ik een bericht met een Twitpic (link) verstuur, knalt TweetBada er uit (maar verzend wel het bericht). Daarnaast is het "send" en Media knopje mij een beetje te klein. Voorlopig geef ik het nog niet op, want in potentie is het een erg mooie app!!

[ Voor 35% gewijzigd door DEVegg op 01-11-2010 12:34 ]

• marcusderegt
  • Laatst online: 20-10 23:42
Weet iemand hoe je een backup kunt maken van je apps? Ik kan hiervan niets vinden in de handleiding en deze topic.

• Toppertje
marcusderegt schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:34:
Weet iemand hoe je een backup kunt maken van je apps? Ik kan hiervan niets vinden in de handleiding en deze topic.
Hier staat misschien nuttige info voor jou.

• c4coupe
vraagje ivm facebook.

ik heb facebook gesynchroniseert met mijn gsm, nu krijg ik bij al mijn nummers op gsm, ook de facebook informatie te zien. Zoals verjaardag, email...

Kan ik deze verjaardagen nu ook auto. in mijn agenda zetten?

Je kan bij agenda wel facebook aanduiden en agenda synchroniseren nemen. maar dit zijn enkel de uitnodigingen van feestjes enzo dat ze me vragen. Dus geen verjaardag.

Daarom vraag ik het hier even, dat iemand van jullie dit misschien weet ivm die verjaardagen.

mvg Kristof

• SmalleSmets
Denk niet dat dit gaat..
Ik zie die verjaardagen wel in die widget die er standaard opstaat voor verjaardagen.

• c4coupe
SmalleSmets schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:38:
Denk niet dat dit gaat..
Ik zie die verjaardagen wel in die widget die er standaard opstaat voor verjaardagen.
ow toch al bedankt, zelfs dit wist ik niet, en had ik ook al niet meer aan gedacht.

Hier zie ik ze nu ook staan, is in ieder geval beter dan niets.

thx

• SmalleSmets
c4coupe schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:31:
[...]

ow toch al bedankt, zelfs dit wist ik niet, en had ik ook al niet meer aan gedacht.

Hier zie ik ze nu ook staan, is in ieder geval beter dan niets.

thx
Als ik echter een verjaardag bij het contact bijvoeg manueel komt die wel in de kalender te staan.

Verwijderd

marcusderegt schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:34:
Als je alle apps op je MC heb opgeslagen en had geinstaleerd heb je je BackUp toch!EN Krijg je gewoon je memmery terug van je games behaalde levels zonder overtedoen,
Zelfs na een hard reset,Het is gewoon opnieuw instaleren van uit je Wave of Kies-appstore.,want je kan het niet appsgames instaleren vanuit de mc want ze zijn onzichbaar in wave.
Wel aanmelden bij de samsung account ,Dus aanmaken van te voren al.
In mijn geval kreeg ik de meeste grote games wel terug met behaaldelevels,jammergenoeg de rest van de kleine apps and wiget blijf de appstore gepauzeert hangen, Nu moet ik via kies dl en installen. |:(

• marcusderegt
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:48:
[...]

......
In mijn geval kreeg ik de meeste grote games wel terug met behaaldelevels,jammergenoeg de rest van de kleine apps and wiget blijf de appstore gepauzeert hangen, Nu moet ik via kies dl en installen. |:(
Dit is wat ik overal tegenkom! Zo schiet het natuurlijk niet op. :'(

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:58
Is het mogelijk om een wachtwoord op je inbox van je sms berichten te zetten?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Gynnad schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:30:
Is het mogelijk om een wachtwoord op je inbox van je sms berichten te zetten?
Serieus... doe zelf wat moeite om door de instellingen te gaan en/of de handleiding te lezen.

Misschien dat iemand anders die vraag voor je wilt beantwoorden. Ik ga dat niet doen. *zucht*

• Gynnad
Amps schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:11:
[...]

Serieus... doe zelf wat moeite om door de instellingen te gaan en/of de handleiding te lezen.

Misschien dat iemand anders die vraag voor je wilt beantwoorden. Ik ga dat niet doen. *zucht*
Algemene instellingen --> Beveiliging --> Privacyblokkering

sorry Amps, vond de naamgeving eigenlijk niet zo duidelijk, maar nu ik het weet is het toch vrij logisch! Vandaar dat ik er overheen las ;-)

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:56:
Thx Chris! Het is gelukt :) (En ja, I know, het is een kwestie van alles doornemen, maar heb op het moment niet zoveel tijd en wilde toch deze basishandeling ff snel doen om de widgets werkend te krijgen).

Ik heb de widgets naar mijn smaak kunnen modificeren en succesvol kunnen installeren nu!

Het betreft een digitale klok en een widget dat je komende afspraken laat zien :) Klik hier om de widgets te downloaden!

Note: Mbt. de agenda widget. Klik op de widget zelf om te refreshen. Klik op de agenda in de rechterbovenhoek om opties te veranderen.
Hey Amps, kan je de widget ook zo maken dat hij een pak kleiner is en bijvoorbeeld maar 4 afspraken laat zien? Ik had een heel mooie gevonden maar die werkte bij mij niet.... misschien vind jij wat er aan moet veranderen?
http://www.samsungwavefor...-20/three-edited-widgets/
alvast bedankt voor de moeite

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Hmm ik zie dat S8500XXJJ9 uit is. Is dit een update van JID? Ik bedoel als ik deze op mijn JID zet, behoud ik dan alles? Op Samfirmware.com staat het volgende: "Bada 1.2 FIRST S8500XXJID".

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
Nee alle gegevens gaan als nog verloren. Met de nieuwe firmware is wel Dolphin 2.2 uit.
Gynnad schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:20:
[...]
Algemene instellingen --> Beveiliging --> Privacyblokkering

sorry Amps, vond de naamgeving eigenlijk niet zo duidelijk, maar nu ik het weet is het toch vrij logisch! Vandaar dat ik er overheen las ;-)
Zo, je hebt het gevonden :P Mijn excuses dat ik wat bot over kwam. Ik word soms moe van mensen die even 3 sec (niet dat het ook voor jouw geval geldt) gaan zoeken naar een oplossing en dan meteen een vraag posten.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:26:
[...]
Hey Amps, kan je de widget ook zo maken dat hij een pak kleiner is en bijvoorbeeld maar 4 afspraken laat zien? Ik had een heel mooie gevonden maar die werkte bij mij niet.... misschien vind jij wat er aan moet veranderen?
http://www.samsungwavefor...-20/three-edited-widgets/
alvast bedankt voor de moeite
Ik heb er niet echt in verdiept. Ik kon wel de widget inkorten, maar dan ontstaat er een scherpe rand aan de onderkant. Ik ben er verder niet meer op in gegaan. De widget SDK heb ik ook niet meer op mijn PC staan. Misschien dat iemand anders het wilt proberen voor je ;)
DEVegg schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:19:
Hmm ik zie dat S8500XXJJ9 uit is. Is dit een update van JID? Ik bedoel als ik deze op mijn JID zet, behoud ik dan alles? Op Samfirmware.com staat het volgende: "Bada 1.2 FIRST S8500XXJID".
Is dat officieel via KIES of zwerft hij alleen rond op het net?

[ Voor 12% gewijzigd door Amps op 02-11-2010 21:56 ]

• Toppertje
Amps schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:55:
...
Is dat officieel via KIES of zwerft hij alleen rond op het net?
Zwerft rond, is ook het meest logisch, want Bada 1.2 is nog niet officieel uit, en die versie is een update voor Bada 1.2.

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Bada 1.2 word ergens eind deze maand vrij gegeven/verwacht.

Edit: JJ9 - Dolphin 2.2 heeft een bug waardoor je geen fullscreen browser hebt. Voor mij een reden om niet te upgraden. Zeker als ik mijn config weer volledig verlies.

Voor screenshots van de browser zie: http://www.samsungfirmwar...open-update-t1482-40.html

[ Voor 71% gewijzigd door DEVegg op 02-11-2010 22:35 ]

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:55:
[...]

Ik heb er niet echt in verdiept. Ik kon wel de widget inkorten, maar dan ontstaat er een scherpe rand aan de onderkant. Ik ben er verder niet meer op in gegaan. De widget SDK heb ik ook niet meer op mijn PC staan. Misschien dat iemand anders het wilt proberen voor je ;)
Dan ga ik volgende week zelf eens knoeien met SDK, alleen ik ken er helemaal niets van...
Toch bedankt voor de moeite hé :)
ik zal de 3 sec. regel de volgende keer ook in acht houden ;)

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Is er enige mogelijkheid om de opgeslagen wachtwoorden op de Wave te recoveren? Ik ben namelijk een wachtwoord kwijt terwijl die wel nog staat opgeslagen op de Wave ...

• Aurora
Skype voor Bada komt eraan!

Source

• Kiswum
@ Amps: volgende keer even tot 10 tellen. De makkelijke vragen sla ik tegenwoordig ook vaak over ;)
DEVegg schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:26:
Bada 1.2 word ergens eind deze maand vrij gegeven/verwacht.

Edit: JJ9 - Dolphin 2.2 heeft een bug waardoor je geen fullscreen browser hebt. Voor mij een reden om niet te upgraden. Zeker als ik mijn config weer volledig verlies.

Voor screenshots van de browser zie: http://www.samsungfirmwar...open-update-t1482-40.html
Bedankt voor je toelichting. Door dit soort problemen blijf ik nog even bij JID hangen. Het grootste probleem dat ik heb is dat mijn toestel soms restart op bepaalde websites zoals de inlogsite van de abnamro en soms op hyves pagina's als ik inzoom.

Zo he, hoe brak kan je Engels zijn? Die site wordt volgens mij beheerd door een Nederlander... dat verklaart al voor de helft :p

Ik houd mij niet echt meer bezig met Apps. Ik heb nu dus een iPod Touch die zowat alles kan.

En ligt het aan mij of is er al een lange tijd niks interessants op Samsung Apps gekomen?

P.s. Iemand ook moeite met het typen op de Wave? Ik heb ietwat moeite om de spatiebalk te raken. Vaak raak ik de "NL" knop i.p.v. de spatiebalk :S

• Gynnad
Amps schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:29:
[...]

Zo he, hoe brak kan je Engels zijn? Die site wordt volgens mij beheerd door een Nederlander... dat verklaart al voor de helft :p

Ik houd mij niet echt meer bezig met Apps. Ik heb nu dus een iPod Touch die zowat alles kan.

En ligt het aan mij of is er al een lange tijd niks interessants op Samsung Apps gekomen?

P.s. Iemand ook moeite met het typen op de Wave? Ik heb ietwat moeite om de spatiebalk te raken. Vaak raak ik de "NL" knop i.p.v. de spatiebalk :S
Nee eigenlijk nooit moeite mee, wel dat ik heel vaak de R raak ipv de E.. Spatiebalk is voor mij groot genoeg!

Gynnad schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:13:
[...]
Nee eigenlijk nooit moeite mee, wel dat ik heel vaak de R raak ipv de E.. Spatiebalk is voor mij groot genoeg!
Oh well :P Ik tik met mijn rechterduim de spatie aan en moet hem wat stretchen om de spatie aan te tikken :P
Kiswum schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:01:
Het grootste probleem dat ik heb is dat mijn toestel soms restart op bepaalde websites zoals de inlogsite van de abnamro en soms op hyves pagina's als ik inzoom.
Dat heb/had ik ook gehad met het inloggen. Toestel rebootte zodra ik "Log in" had geklikt op een site.

• Asgaro
Welke [insert random insult] Bada developer heeft het in zijn hoofd gehaald om je Wave om de zoveel minuten te laten trillen als de batterij bijna plat is?
Is neig irritant en je batterij gaat dan rapper leeg dan normaal.

Verwijderd

Mijn Wave trilt niet als de batterij bijna leeg is. Hij gaat alleen binnen enkele seconden op zwart en op slot.

• SmalleSmets
Mijne trilt ook niet hoor, gewoon een geluidje
Asgaro schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:56:
Welke [insert random insult] Bada developer heeft het in zijn hoofd gehaald om je Wave om de zoveel minuten te laten trillen als de batterij bijna plat is?
Dat betekent dat je je toestel moet opladen :+

Verwijderd

Als ik in berichten ben, heb ik erg vaak last van bugs. zijn er mensen die deze problemen kennen?
Het is lastig uit te leggen, maar ik ga het proberen. als je een sms typt kan je ook zien wat de vorige sms is. bij een lange sms moet je een beetje naar ondr scrollen.
soms lukt dit helemaal maar soms blijft die hangen, op ongeveer 3/4 van het berichtje. erg vreemd, als ik dan verinzoom op het vorige bericht (waar op ik een antwoor stuur) dan kan ik ineens wel scrollen.
ook als ik een sms verstuurd heb zit er ineens een zwarte balk over de helft van het bericht. met name de eerste klacht is erg vervelend als je even snel iets wilt versturen.
ik zou evt nog screens kunnen maken, mits dat nodig is.

Mvg

• Toppertje
Er is ook weer een nieuwe versie van kies: 1.5.3.10103.100.

Hopen dat er weer wat issues verholpen zijn zodat het updaten naar Bada 1.2 (binnenkort misschien wel) spoedig verloopt.

Edit: De update verliep erg spoedig! In minder dan 5 minuutjes was alles gedownload en geinstalleerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Toppertje op 04-11-2010 20:54 ]

• c4coupe
ik kan de volledige versie nergens vinden ?

link misschien?

samsung UK is laatste update van 14 oktober.

SAMSUNG Kies,PC Sync 1.5.3 Oct.14.2010

lees wel dit bij een comment op ander forum.

Once this is installed you won't be able to use the registry on your PC.
It's been taken out.

Dan ben ik genoodzaakt terug te gaan, want ik kan enkel updaten d.m.v. register truck.

anders gaat hij mijn wave terug duits zetten, met de nodige reclame erbij.

[ Voor 50% gewijzigd door c4coupe op 04-11-2010 21:08 ]

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-10 09:54
Zijn er al plannen voor WhatsApp voor Bada? :P

• Toppertje
c4coupe schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:06:
ik kan de volledige versie nergens vinden ?

link misschien?

samsung UK is laatste update van 14 oktober.

SAMSUNG Kies,PC Sync 1.5.3 Oct.14.2010

lees wel dit bij een comment op ander forum.

Once this is installed you won't be able to use the registry on your PC.
It's been taken out.

Dan ben ik genoodzaakt terug te gaan, want ik kan enkel updaten d.m.v. register truck.

anders gaat hij mijn wave terug duits zetten, met de nodige reclame erbij.
Samsung Kies (op je pc) > Instellingen > Bijwerken.

Bij mij kwam automatisch in beeld te staan dat er een update was.

• c4coupe
ja die melding kreeg ik ook, MAAR, ik update niet meer vanaf kies zelf.

Door KIES zelf te laten updaten heeft deze meer dan 1 maand niet gewerkt. Enorm veel tijd moeten insteken om het terug werkend te krijgen.

En natuurlijk had ik eerst KIES al verwijderd voor ik setup ging zoeken :-)

Zal maar paar dagen wachten tot hij volledig te downloaden is dan.

alvast bedankt.

• Aurora
Asgaro schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:56:
Geluidsprofiel op stil > Trillen bij batterij leeg
Geluidsprofiel op normaal/auto/buiten > Enkel een subtiel geluidje
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:52:
Als ik in berichten ben, heb ik erg vaak last van bugs. zijn er mensen die deze problemen kennen?
Het is lastig uit te leggen, maar ik ga het proberen. als je een sms typt kan je ook zien wat de vorige sms is. bij een lange sms moet je een beetje naar ondr scrollen.
soms lukt dit helemaal maar soms blijft die hangen, op ongeveer 3/4 van het berichtje. erg vreemd, als ik dan verinzoom op het vorige bericht (waar op ik een antwoor stuur) dan kan ik ineens wel scrollen.
ook als ik een sms verstuurd heb zit er ineens een zwarte balk over de helft van het bericht. met name de eerste klacht is erg vervelend als je even snel iets wilt versturen.
ik zou evt nog screens kunnen maken, mits dat nodig is.

Mvg
Graag een screenshotje :)

[ Voor 48% gewijzigd door Aurora op 04-11-2010 23:04 ]

Verwijderd

Mischien leuk om te weten, je kan monopoly gratis downloaden in de UK (kost 4,5 pond normaal)

http://www.samsungapps.co...eNo=1&perPage=10#comments

De samsung apps server is gisteren overbelast geraakt. Zou mischien door deze gratis download komen :P Oh en ik zou snel zijn want dit duurt d8 ik 1 dag.

Edit: Tetris refresh is nu ook gratis: http://www.samsungapps.co...tId=000000050510&listYN=Y

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 09:42 ]

• marcusderegt
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:36:
Mischien leuk om te weten, je kan monopoly gratis downloaden in de UK (kost 4,5 pond normaal)

http://www.samsungapps.co...eNo=1&perPage=10#comments

De samsung apps server is gisteren overbelast geraakt. Zou mischien door deze gratis download komen :P Oh en ik zou snel zijn want dit duurt d8 ik 1 dag.

Edit: Tetris refresh is nu ook gratis: http://www.samsungapps.co...tId=000000050510&listYN=Y
Dank, erg leuk

Weet iemand waar de app Need for speed gebleven is of heeft iemand het install bestand voor mij?

[ Voor 7% gewijzigd door marcusderegt op 05-11-2010 10:12 ]

• Asgaro
Aurora1110 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:03:
[...]

Geluidsprofiel op stil > Trillen bij batterij leeg
Geluidsprofiel op normaal/auto/buiten > Enkel een subtiel geluidje

[...]

Graag een screenshotje :)
Ok, wist niet dat het zo ineen zat.
Ik hou mijn Wave altijd op stil dus vind het jammer dat er geen optie is om die trillingsinterval te wijzigen of gans uit te zetten...

• pwlekkerkerk
pwlekkerkerk schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:22:
Er blijven maximaal 50 mailtjes staan in de inbox (of welke willekeurige map ook). Kan dit worden uitgebreidt?
Chris.nl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:51:

Ja volgens mij wel.
Menu->Instellingen->Toepassingen->E-mail->E-mailaccounts en dan bij de instellingen van je account(s) de waarde: Downloadlimiet 50 aanpassen naar een groter getal.
ben hier nog even gaan stoeien: ik onderneem de volgende stappen:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2m495x2.jpg => Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/117tgy9.jpg => Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2nhi6tv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/96w9b8.jpg => Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/28tbcw4.jpg => Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2vb7dc1.jpg

hier kan ik echter nergens de downloadlimiet aanpassen naar een groter getal. Wie weet wat ik fout doe of hoe het wel kan?
Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.