Ik heb vanavond wat zitten 'spelen' met die social hub functie die op de Wave zit. Een paar reacties geleden werd er gelinkt naar een filmpje waarin icoontjes achter de contacten stonden van Facebook, Hotmail, etc.
En dat kan ook gewoon, het kost misschien even wat tijd, maar als je het de moeite waard vind,
heb je ook wat

.
Het is vrij simpel: Menu > Mijn Accounts > Facebook > Contacten synchroniseren.
Nu komen al je contacten (vrienden, hoe je het wilt noemen) vanuit Facebook in je contactenlijst te staan.
Maar nu zul je net zien, de naam van je contact waar je al een Tel.nr. van hebt is anders dan zijn/haar Facebook naam, deze persoon komt dus 2 keer voor, 1 keer met het telefoonnummer en 1 keer met het Facebook account.
Nu druk je op 1 van beide ... vervolgens klik je op de drie stipjes onderin ... en drukt op Contactpersoon koppelen. je zoekt diegene op in de lijst, deze persoon kwam immers 2 keer voor, en klikt erop... nu zul je zien dat deze persoon nog maar 1 keer voorkomt, met een facebook tekentje achter zijn/haar naam.
Dit kun je herhalen voor alle andere accounts die je hebt.
EDIT: Als je dit ook bij je hotmail account doet, en je gaat naar Menu > Mijn Accounts > Windows Live. En je drukt op Instant Messenger. Zie je in je contacten lijst de groene en grijze bolletjes. Nu kun je met die mensen met het groene bolletje vanuit je contactenlijst chatten.
[
Voor 11% gewijzigd door
Toppertje op 21-10-2010 23:56
]