Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:17:
[...]
Ik heb die silicone case ook. Hij past goed om de wave heen en beschermd goed... Alleen jammer dat mijn sillicone case (na 2 maanden om mijn wave heen te hebben gehad) geel geworden is en dit moeilijk tot bijna niet weg te krijgen is. Maar het is een prima aankoop (ondanks dat mijn silicone case geel is geworden 

), veel beter dan zo'n valenta hoesje vind ik zelf.

Je hebt gelijk, goede aankoop!
Aurora1110 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:37:
[...]
Zo, dat zijn wel een stuk hogere prijzen dan op eBay. Voor precies dezelfde hoesjes, in verschillende kleuren.
Je hebt verschillende aanbieders: 
link €2,68 met gratis verzending!
Net zoals Whoopin had ik ook last van een vergeeld hoesje (de transparante versie). Ik vond dit zwaar hinderlijk en kon het niet schoonmaken. Direct weggegooid. Met de gekleurde versies heb je dit als het goed is niet.

Fijn dat het blijkbaar nog goedkoper kan, heb zelf alleen vooralsnog geen paypal.
'k Ben echt enorm content met het 
zwart transparante hoesje, verwacht niet dat deze zal vergelen zoals de wit transparante.
Dit hoesje sluit echt goed / strak aan; buitenkant is glad rubber, het kringenmotief /reliëf is op de binnenkant gedrukt, zodoende geen (lelijke) kleefstrepen alumini
um/siliconen te zien.
Voor de knoppen zitten er perfecte uitsparingen in het rubber, perongeluk de unlock-key indrukken lijkt me met silicone case een stuk moeilijker.
De uitsparingen voor cameralens en ledflitser zijn ook goed, flits foto's lijken prima.
Dit hoesje glijd prima de broekzak in en uit, wat ik bij die softrubber cases niet zou verwachten.
Misschien is het de nieuwigheid, maar de wave ligt met hoesje eigenlijk beter in mijn hand. 
Prettige grip; apparaat voelt robuust en compleet aan, en ziet er nog prima uit. 
Kan ik hem eindelijk lekker laten vallen op het laminaat, zal je zien dat ie niet meer uit mijn vingers flipt.
Ik gebruik even geen hoesje / pouch meer, wave gaat met display
(folie) richting been mijn broekzak in. Bla.
Ik vond um zelf ook heerlijk dubieus  
                                                [
                        Voor 9% gewijzigd door
                                                     Chris.nl                                                 op 18-10-2010 00:49
                                            ]