• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 07:43
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:27:
Ik heb zojuist mijn firmware geupgrade naar JH2, en nu start mijn telefoon steeds opnieuw op na 1 seconde.
Vreemd dat je JH2 voorgeschoteld kreeg, JI2 is nieuwer en nu toch zo'n 10 à 14 dagen uit.
Voor je naar de winkel stapt of multiloader probeert, kan je misschien een hard reset doen (zie beginpost). Voor het "je weet maar nooit" geval haal je vooraf best je sim en geheugenkaartje eruit.

@Kiswum: dankjewel. Nog 1 erbij en ik ben weer 'n peuter :)

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Amps schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:14:
[...]

Krijg nou wat! Ik had niet eens door dat deze functie daadwerkelijk in de uiteindelijke firmware zat!

Ik doe er waarschijnlijk niks mee, maar het is toch leuk om zo'n functie op het toestel te hebben!
Ja, en ik heb gewoon de bada 1.0 versie. Ik had er naar gezocht op t net in de hoop er een ap voor te vinden. De iphone en ipad heebben dr een app voor namelijk en die hebben praktisch dezelfde hardware, vandaar. Kon niks vinden, tot ik plotseling een vaag duits filmpje op youtube tegenkwam waar iemand t liet zien. ze maken er duidelijk geen reklame voor.

Ik krijg de hele tijd de melding dat ik mn firmware moet updatwn wil ik apps kunnen gebruiken, maar alles werkt wel ok. En als ik die problemen hier met kies lees, wacht ik daar dus braaf mee tot daar de kinderziektes uit zijn.

@kiswum
Ik had hiervoor een N85 wat de sliderversie van de n82 is en daar heb ik vaak van mensen te horen gekregen dat ze me niet goed konden verstaan. Met de wave hebben mensen gewoon niet door dat ie op speaker staat. In de auto heb ik geen ervaring mee.

The freedom of saying E=MC3

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-11 22:57
Een thema maken duurt lang zeg :P

Ik ben vandaag bezig geweest met een thema. Kostte ff tijd om te bedenken hoe ik mijn icoontjes wilde hebben. Heb er tot nu toe 20 gedaan. Nog 11 te gaan :o

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ben benieuwd :)

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-11 16:00
is eraan te zien dat themecreator uit is. massa's thema's op forum waar ik op zit.

Paar heel leuke bij, maar ik wacht geduldig af naar 1 met een witte background ipv die zwarte standaard.

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:34
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:24:
is eraan te zien dat themecreator uit is. massa's thema's op forum waar ik op zit.

Paar heel leuke bij, maar ik wacht geduldig af naar 1 met een witte background ipv die zwarte standaard.
Ik heb dit even geprobeerd of ik dit kon maken, maar volgens mij kan dat niet (helaas).

• c4coupe
ja dat mist de wave al vanaf zijn launch vindt ik. witte background in 1 of ander thema. :(

• Toppertje
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:38:
ja dat mist de wave al vanaf zijn launch vindt ik. witte background in 1 of ander thema. :(
Klopt, ben ik met je eens.

Iets anders: Kies heeft weer een update, versie: 1.5.3.10093.82. Kijken of de problemen verholpen zijn ;).
Op een andere PC heb ik voor de zekerheid de allereerste versie van Kies nog staan, dus daarom doe ik deze update ;).

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 17-09 13:42
gewoon even een vraagje tussendoor naar aanleiding van de opmerking van c4coupe:

Welke forums volgen jullie allemaal nog meer om interessante informatie van de wave te vergaren?

• c4coupe
ja pf, heb dus blijkbaar nog steeds dezelfde fout als voorheen met KIES.

kan niet uninstallen, en geen nieuwe versie erop zetten, ontbreken bestanden zegt hij.

" de installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt.

C:\Windows\installer\81bae.msi"

deze map vindt ik dus ook al niet.

wat beste doen? de map in zijn gehele verwijderen ( KIES ), dan met ccleaner gerister eens laten schonen of?

anders ga ik niet meer kunnen updaten denk ik.

edit @ post hierboven.

http://www.mysamsungwave.com,dan heb je nog http://www.badaforums.net

deze 2 kijk ik al eens geregeld.

de eerste ben ik ook geregistreed, zodat ik de thema's kan downloaden van hun...

kan iemand die .msi misschien uploaden als die niet te groot is, dan zet ik deze in die map, zodat ik misschien verder kan. Kan echt niks meer updaten met kies of uninstallen.

bij controleren op updates zegt hij geen update gevonden, dus via die weg kan ik ook al niet updaten

[ Voor 32% gewijzigd door c4coupe op 14-10-2010 22:19 ]

• ColdRain
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:24:
Wave = (super) amoled
amoled = active matrix organic led
Met andere woorden, geen lcd met backlight. Een pixel niet zwart maar in kleur is een individuele pixel die energie wegkaapt (lees batterij). Een witte achtergrond is dus verschrikkelijk veel energie want vrijwel alle pixels 'lichten op' en v-r-e-t-e-n stroom.
Maar ... Des goûts et des couleurs, on ne se discutes pas. 8)

• c4coupe
bon, systeemherstel gedaan, kies werkt terug zonder errors, maar updaten of wat dan ook lukt me niet. hij geeft aan, geen update beschikbaar.

versie dat ik heb is 74_45

• ColdRain
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:56:
wat beste doen? de map in zijn gehele verwijderen ( KIES ), dan met ccleaner gerister eens laten schonen of?
yep. En tussendoor rebooten, het blijft 'Vensters' eh.
kan iemand die .msi misschien uploaden als die niet te groot is, dan zet ik deze in die map, zodat ik misschien verder kan. Kan echt niks meer updaten met kies of uninstallen.
Welke msi? Kies_1.5.1.10074_45.exe ?
Ik heb enkele professionele vps'en, dus space en bandwidth zat ;)

• c4coupe
het gaat om deze msi.

C:\Windows\installer\81bae.msi

deze KIES staat momentele op pc
Kies_1.5.1.10074_45.exe

al eens proberen update, ging toen ook helemaal mis. ook alleen maar kunnen oplossen door systeemherstel toen. ( was zelfde melding toen )

heb eerst alles gebackuped. dus de hele samsung map op externe ( dan externe uit gezet ).

alles verwijderd, ccleaner laten lopen > 55 registersleutels verwijderd.

opnieuw opgestart > weer die melding.

dan systeemherstel, en nu ben ik stuurprogramma's aan het bijwerken. kijken of dat iets geeft.

[ Voor 21% gewijzigd door c4coupe op 14-10-2010 22:40 ]

• Toppertje
De update functie van Kies werkt in de nieuwste versie weer naar behoren, hopen dat het zo blijft ;)

• c4coupe
@ coldrain, als je deze msi kan updaten als je hem hebt. ik zou je dankbaar zijn.

heb soortgelijk probleem gevonden met andere msi file.
http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=873.0

ik ga nu slapen se, morgen eerste dat ik doe is dit checken, dat ik hopelijk verder kan.

alvast bedankt.

• ColdRain
c4coupe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:47:
@ coldrain, als je deze msi kan updaten als je hem hebt. ik zou je dankbaar zijn.
Die msi vind ik hier nergens terug. Ik draai op XP Profl, jij wellicht nieuwer, Vista of W7? Bij klanten heb ik wel W7, kan het daar eens proberen.
Je kan zelf ook proberen de Kies installer exe (is een archief) te openen en te extracten met www.7-zip.org, misschien zit die falende msi daar ergens in?

• c4coupe
ik heb windows 7 64bit , ik ga nu ff zoeken naar wat je zegt over 7-zip.

alvast bedankt.

edit, uitgepakt. dan zoeken genomen. 81bae.msi en vindt niets.

dus zit vast voor het moment. pf al die ellende toch altijd door zo'n bedrijven hun schuld.

[ Voor 46% gewijzigd door c4coupe op 14-10-2010 23:01 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Tikkie terug ging het nog over beschermhoesjes voor de wave.

Ik gebruik de Wave vrij intensief om icm een 32gb kaartje via bluetooth muziek af te spelen op stereo, etc.
Waarom naar de stereo of pc lopen, als het vrijwel allemaal ook op de Wave staat? Gebruik hem dus als veredelde afstandsbediening, dat ding ligt binnen handbereik op tafel of gaat van hand tot hand. Met andere woorden: "Thuis klettert ie regelmatig op het laminaat." Vooralsnog geen schade opgelopen, maar ik ben dus gaan kijken naar een silicone case voor thuisgebruik. (Hij gaat al met een leren Valenta-pouch de wijde wereld in.)

Deze leek me goed en niet lelijk, heb er 1 besteld en laat nog wel horen hoe ie (be)valt.
Op youtube filmpjes gevonden: zwart, transparant ook in roze en paars te krijgen.
Dit soort silicone hoesjes zwarte / witte vond ik dan weer te lelijk.

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:43:
Tikkie terug ging het nog over beschermhoesjes voor de wave.

Ik gebruik de Wave vrij intensief om icm een 32gb kaartje via bluetooth muziek af te spelen op stereo, etc.
Waarom naar de stereo of pc lopen, als het vrijwel allemaal ook op de Wave staat? Gebruik hem dus als veredelde afstandsbediening, dat ding ligt binnen handbereik op tafel of gaat van hand tot hand. Met andere woorden: "Thuis klettert ie regelmatig op het laminaat." Vooralsnog geen schade opgelopen, maar ik ben dus gaan kijken naar een silicone case voor thuisgebruik. (Hij gaat al met een leren Valenta-pouch de wijde wereld in.)

Deze leek me goed en niet lelijk, heb er 1 besteld en laat nog wel horen hoe ie (be)valt.
Op youtube filmpjes gevonden: zwart, transparant ook in roze en paars te krijgen.
Ik heb die silicone case ook. Hij past goed om de wave heen en beschermd goed... Alleen jammer dat mijn sillicone case (na 2 maanden om mijn wave heen te hebben gehad) geel geworden is en dit moeilijk tot bijna niet weg te krijgen is. Maar het is een prima aankoop (ondanks dat mijn silicone case geel is geworden :P ), veel beter dan zo'n valenta hoesje vind ik zelf.

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb de zwarte besteld, welke kleur had jij dan? :P

• c4coupe
heb de nieuwste versie van kies op vader zijn laptop gezet ( windows 7 32 bit ) hier vind ik dit bestand C:\Windows\installer\81bae.msi ook niet terug.

ook geeft hij nog steeds geen nieuwe firmware aan hier in België.

deze staat er nog steeds op

sw ver : s8500xxjh3
csc ver : s8500xgjh1

Verwijderd

Mijn Wave blift heropstarten nadat ik vandaag een nieuw simkaartje in gebruik heb genomen. Zelfde provider. Met het oude simmetje was er niks aan de hand en werkte alles goed.
Ik zet de telefoon aan en dan verschijnt er een afbeelding van een simkaartje in het scherm, dit duurt ff en dan wordt de pincode gevraagd. Deze gaat goed en dan blijft hij lang in het volgende scherm hangen alvorens door te gaan naar het beginscherm.....Zet ik de telefoon dan in sby-stand dan gaat hij vrij snel alweer uit en begint van voren af aan. Soms midden in een gesprek of wat ik dan ook aan het doen ben....

Snap er geen r**t van, heb de Wave nu 3 maanden en probleemloos tot nu toe. De simkaart doet het in een andere telefoon probleemloos. Rara politiepet......

Iemand een idee?

• ColdRain
c4coupe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:37:
heb de nieuwste versie van kies op vader zijn laptop gezet ( windows 7 32 bit ) hier vind ik dit bestand C:\Windows\installer\81bae.msi ook niet terug.

ook geeft hij nog steeds geen nieuwe firmware aan hier in België.

deze staat er nog steeds op

sw ver : s8500xxjh3
csc ver : s8500xgjh1
Geen 81bae.msi na installatie van Kies - eender welke versie - op W7-64 en W7-32. "81bae.msi" geeft ook niks op Google, tenzij de 2 'bekende' draadjes, deze hier en die op 9lives. Heb zelfs de inhoud van de .cab files onderzocht, zijn in feite eveneens archieven die je kan raadplegen middels bv 7-zip, resultaat niks.

Begin wel te vermoeden dat mijn Wave in feite een NL versie is, wegens een csc XEN (cfr berichtje op 9lives, was voor mij een eyeopener) en omdat ik bv ook hyves widget heb, wat in BE helemaal niet populair is. Zou best kunnen want ik heb 'em medio mei ge-preordered via smartphoneshop (.be) die (hoewel kantoor in Antwerpen) van oorsprong een NL bedrijf zijn en ook van daaruit leveren.

• ColdRain
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:21:
Mijn Wave blijft heropstarten nadat ik vandaag een nieuw simkaartje in gebruik heb genomen.
Soft reset geprobeerd?
Als dat niet helpt, hard reset? Dan best wel zonder mem-card en zonder sim. Da's niet veel meer dan een disclaimer, want heb zelf al veelvuldig ge-hardreset zonder gegevens verlies. Maar toch, een verwittigd m/v ... :)

Verwijderd

Nope, niet gedaan nog, maar puur door gebrek aan kennis....hoe soft en hoe hard resetten?

• Amps
Volgens mij weet je niet wat softresetten is :P

Een softreset is dus je toestel uit en weer aan doen en uit het probleem van Pannie blijkt dat dat hetgene is wat het probleem is.

---

Heeft iemand trouwens ervaring/verdiept in het zijn van een Samsung dev? Ik wil met name weten of je een jaarlijkse/maandelijkse bedrag moet betalen om via Samsung Apps betaalde en/of gratis applicaties te publiceren.

Iemand die dit weet?

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Volgens mij weet je niet wat softresetten is :P

Een softreset is dus je toestel uit en weer aan doen en uit het probleem van Pannie blijkt dat dat hetgene is wat het probleem is.
:) :) :) :) :)

• Chris.nl
  • Niet online
Amps schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:17:

Heeft iemand trouwens ervaring/verdiept in het zijn van een Samsung dev? Ik wil met name weten of je een jaarlijkse/maandelijkse bedrag moet betalen om via Samsung Apps betaalde en/of gratis applicaties te publiceren.

Iemand die dit weet?
Ik had er even naar gekeken... Is alweer een tijdje geleden, als ik het me goed kan herinneren kan je gratis Apps ook gratis aanbieden. Betaalde Apps aanbieden moest volgens mij ook in combinatie met een bepaalde account (paypal oid), anders kan Samsung de dev zelf niet uitbetalen natuurlijk.
Ze zullen wel een soort van systeem hebben waarbij Samsung een percentage van de omzet houd oid.
Maar goed, gratis kan dus gratis, en de rest durf ik niet echt met zekerheid te zeggen...

• Amps
Bedankt voor de reply.

Uit jouw (dubieuze :P) antwoord schijnt dat het gratis is? Je hoeft in ieder geval dus niet te betalen wanneer je een betaalde app publiceer?

Dat Samsung een deel van de opbrengst van jouw betaalde app krijgt wist ik al. Ik moet alleen weten of het publiceren van (betaalde) apps geld gaat kosten of niet.

Een bank/paypal aan jouw Seller account koppelen lijkt me logisch ja :p

Edit:

Uit de voorwaarden blijkt dat het mogelijk is om een bepaalde bedrag te betalen om een betaalde app te publiceren.
Certification and Classification. Within a reasonable period of time after you submit an Application to Samsung, and provided that you have (i) paid any applicable certification or other fees and (ii) accepted any additional terms of service from Samsung’s designated certification vendors, Samsung (or Samsung’s designated certification vendor) will evaluate the Application to determine whether the Application complies with the certification requirements (including any requirements in the Documentation).
Er staat veel informatie in de voorwaarden. Dus ga dat maar eens een keer uitpluizen

[ Voor 51% gewijzigd door Amps op 16-10-2010 00:00 ]

• Aurora
  • Laatst online: 08-10 17:48
Chris.nl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:43:
.. Vooralsnog geen schade opgelopen, maar ik ben dus gaan kijken naar een silicone case voor thuisgebruik. (Hij gaat al met een leren Valenta-pouch de wijde wereld in.)

Zo, dat zijn wel een stuk hogere prijzen dan op eBay. Voor precies dezelfde hoesjes, in verschillende kleuren.
Je hebt verschillende aanbieders: link €2,68 met gratis verzending!

Net zoals Whoopin had ik ook last van een vergeeld hoesje (de transparante versie). Ik vond dit zwaar hinderlijk en kon het niet schoonmaken. Direct weggegooid. Met de gekleurde versies heb je dit als het goed is niet.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Er moet toch gewoon een toets-combinatie zijn voor de hard reset?

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44
MichaelPB schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:34:
Er moet toch gewoon een toets-combinatie zijn voor de hard reset?
Ben bang van niet. Alleen een reset vanaf het menu of toetsencombinatie. een code die je in moet tikken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 16-10-2010 14:02 . Reden: thnx amps ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Amps
Kiswum schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Ben bang van niet. Alleen een reset vanaf het menu of toetsencombinatie.
Beetje tegenstrijdig... :p

---

Erg jammer om te horen dat de transperante TPU cases gaan verkleuren. Ik heb een transperante case voor mijn iPod Touch :/ Maarja, we zullen zien wanneer hij verkleurt.

Verwijderd

Opstart probleem van de Wave is opgelost, heb een nieuw simkaartje gehaald bij de T-Mobileshop en vooralsnog gaat 't goed....

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:17:
[...]

Ik heb die silicone case ook. Hij past goed om de wave heen en beschermd goed... Alleen jammer dat mijn sillicone case (na 2 maanden om mijn wave heen te hebben gehad) geel geworden is en dit moeilijk tot bijna niet weg te krijgen is. Maar het is een prima aankoop (ondanks dat mijn silicone case geel is geworden :P ), veel beter dan zo'n valenta hoesje vind ik zelf.
Je hebt gelijk, goede aankoop!
Aurora1110 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:37:
[...]

Zo, dat zijn wel een stuk hogere prijzen dan op eBay. Voor precies dezelfde hoesjes, in verschillende kleuren.

Net zoals Whoopin had ik ook last van een vergeeld hoesje (de transparante versie). Ik vond dit zwaar hinderlijk en kon het niet schoonmaken. Direct weggegooid. Met de gekleurde versies heb je dit als het goed is niet.
Fijn dat het blijkbaar nog goedkoper kan, heb zelf alleen vooralsnog geen paypal.

'k Ben echt enorm content met het zwart transparante hoesje, verwacht niet dat deze zal vergelen zoals de wit transparante.
Dit hoesje sluit echt goed / strak aan; buitenkant is glad rubber, het kringenmotief /reliëf is op de binnenkant gedrukt, zodoende geen (lelijke) kleefstrepen aluminium/siliconen te zien.
Voor de knoppen zitten er perfecte uitsparingen in het rubber, perongeluk de unlock-key indrukken lijkt me met silicone case een stuk moeilijker.
De uitsparingen voor cameralens en ledflitser zijn ook goed, flits foto's lijken prima.
Dit hoesje glijd prima de broekzak in en uit, wat ik bij die softrubber cases niet zou verwachten.

Misschien is het de nieuwigheid, maar de wave ligt met hoesje eigenlijk beter in mijn hand.
Prettige grip; apparaat voelt robuust en compleet aan, en ziet er nog prima uit. Kan ik hem eindelijk lekker laten vallen op het laminaat, zal je zien dat ie niet meer uit mijn vingers flipt.
Ik gebruik even geen hoesje / pouch meer, wave gaat met display(folie) richting been mijn broekzak in. Bla.
Amps schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:49:
Bedankt voor de reply.

Uit jouw (dubieuze :P) antwoord schijnt dat het gratis is? Je hoeft in ieder geval dus niet te betalen wanneer je een betaalde app publiceer?
Ik vond um zelf ook heerlijk dubieus :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 18-10-2010 00:49 ]

Verwijderd

Aurora1110 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:37:
[...]

Ik had dit inderdaad ook met de transparante versie.

• pwlekkerkerk
Ik heb met Kies nu weer het volgende probleem:

blijft maar staan op "apparaat aansluiten, even wachten". Al verschillende versies van KIES erop gezet en weer eraf gegooit maar hij blijft dit melden.

Opzich wil ik ook best wel zonder KIES werken maar hoe maken jullie dan een backup van je contactpersonen en hoe synchroniseer je die met bijv. Outlook?

• Kiswum
pwlekkerkerk schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:52:
Ik heb met Kies nu weer het volgende probleem:

blijft maar staan op "apparaat aansluiten, even wachten". Al verschillende versies van KIES erop gezet en weer eraf gegooit maar hij blijft dit melden.

Opzich wil ik ook best wel zonder KIES werken maar hoe maken jullie dan een backup van je contactpersonen en hoe synchroniseer je die met bijv. Outlook?
De sync doe ik via Kies.

Bij het aansluiten van mijn toestel zorg ik er eerst voor dat Kies niet aan staat, ook niet op de achtergrond.
Daarna sluit ik het toestel aan op de pc en zorg ik ervoor dat er met kies een verbinding wordt gemaakt. Als dat niet automatisch gaat dan doe ik kies handmatig opstarten en dan werkt het altijd.

Als je bada 2.0 hebt en dus swype, dan moet je bluetooth uitschakelen zoals het toestel ook aangeeft.
Als het dan nog niet werkt dan moet je de stuurprogrammas opnieuw installeren vanuit kies.

• pwlekkerkerk
merci. Stuurprogramma opnieuw installeren was de oplossing (dat ik daar zelf niet op gekomen was)

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 11:44
c4coupe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:05:
mss stom, maar maak een widget met die widgetcreator?

op 1 minuut gemaakt en je bent maar 1 klik weg van je twitter op die manier.

upload van ander forum afkomstig ( met dank aan breez voor de upload ), maar ik heb met dit programma de route66 widget gemaakt die op pagina 1 staat.

http://breezie.be/dev/downloads/LinkWidgetCreator_1.1.zip

[afbeelding]

afbeeldingen moeten .png formaat zijn dacht ik.

pixelverhouding 96 * 96 is normaal dacht ik.

edit

bij deze snel even voor u in elkaar gestoken.

http://hotfile.com/dl/70889506/3aa0108/twitter.wgt.html

downloaden, zet dit .wgt bestand op je wave ( SD kaart of gewoon in gsm geheugen ).

ga daarna na menu, bestanden > zoek deze widget en druk erop > dan geeft hij melding dat het niet goedgekeurd is door samsung > gewoon verdergaan. even wachten en je widget is klaar voor gebruik.

als widget geinstalleerd is mag je de twitter.wgt verwijderen uit die map.

ik heb hem naar deze site laten verwijzen.

mobile.twitter.com/

( sorry voor de hotfile link, maar ikzelf heb geen eigen ruimte om te uploaden waarna je dan lekker snel kan downloaden zonder die letters telkens te hoeven ingeven )

als iemand goede gratis uploadsite's weet, wara jullie makkelijker kunnen downloaden > laat dit dan weten zodat ik volgende keer daar de bestanden zet.

thx en grtz.
ik ben de maker van die tool trouwens
dus als er mensen tips of feature requests hebben, laat maar komen :)

• Kiswum
pwlekkerkerk schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:34:
merci. Stuurprogramma opnieuw installeren was de oplossing (dat ik daar zelf niet op gekomen was)
Graag gedaan, de eerste keer dat het toe moest passen kwam door de firmware upgrade naar JID

• c4coupe
bij deze ook zo'n rubber besteld.

is curies :-)

ook een zwarte trouwens.

• pwlekkerkerk
Kiswum schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:47:
[...]

Graag gedaan, de eerste keer dat het toe moest passen kwam door de firmware upgrade naar JID
idem

Verwijderd

iemand enig idee waarom een calender widget niet werkt?
Die van deze site werkt wel, maar een widget ik via een ander forum niet???
Is trouwens niet de eerste keer dat ik dit aan de hand heb met kalender widgets :(

http://www.samsungwavefor...-20/three-edited-widgets/

• Toppertje
Ik heb een widget (engels) deze wou ik "even" omzetten in nederlands, maar ik moet deze eerst opzoeken in STune, maar daar hebben de widgets niet gewoon namen, maar 10 cijfers per widget.

Is er een makkelijke manier om de laatst geinstalleerde widget te vinden? of een naam aan een widget te koppellen in plaats van een nummer van 10 cijfers?

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware versie via KIES te downloaden:

S8500XXJI3/S8500XENJH2

Ik weet niet wat er anders is in vergelijking met de vorige versie.

Verwijderd

Wie weet wat DRM is?
Dat zie je als je je Wave aansluit aan de computer, in het keuzemenu?
Ik zie het sinds de nieuwe update, is al keer genoemd maar heb nog niet gezien wat het nu precies betekend.
Wie kan me helpen...

Verwijderd

DRM is de AKA ;''WindowsMediaplayer Synq mode''

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:26:
Er is een nieuwe firmware versie via KIES te downloaden:

S8500XXJI3/S8500XENJH2

Ik weet niet wat er anders is in vergelijking met de vorige versie.
Ik zie het bedank voor de notificatie,
Zit deze update FW, Bada 1.2.0 met swype text er op,Iemand al klaar met upgraden en testen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Ik zie het bedank voor de notificatie,
Zit deze update FW, Bada 1.2.0 met swype text er op,Iemand al klaar met upgraden en testen?
Bada 1.0.2 zonder Swype als ik me niet vergis.

• c4coupe
ik krijg hier weeral maar eens geen update te zien.

wat is er mis?

zit nu op

S8500XXJH3
S8500OXGJH1

• Chris.nl
  • Niet online
c4coupe schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:36:
bij deze ook zo'n rubber besteld.

is curies :-)

ook een zwarte trouwens.
'k Ben benieuwd naar jou ervaring met dit rubber.
Hopelijk kan je je vinden in de 'recensie' die ik 'k had geschreven. :)

• c4coupe
ja is besteld normaal gezien, de bevestigingsmail staat op mijn vader zijn laptop. moet ik nog even checken, heb deze ook in het zwart besteld.

over die firmware vraag van mij hierboven.
blijkbaar stond mijn wave weer op DUITS, met belgische/nederlandstalige FW.

heb in register productcode aangepast van

GT-S8500BAADBT

naar
GT-S8500BAAXEB

en kon onmiddelijk updaten naar

S8500XXJI2
S8500XGJI2

edit.

hoe doet die dit toch.

ik stel in mijn register in dat het om een belgisch toestel gaat. GT-S8500BAAXEB.

nu na pc af te sluiten etc. kom ik thuis, sluit wave terug op KIES aan, en ik check de productversie opnieuw, staat er ineens weer dit.

GT-S8500BAADBT

dus hij verandert die zelf, ook al zit ik nu met de juiste softwareversie ( qua land en dergelijke ).

daarom dat ik dus ook geen update melding kreeg, ik moet dit dan telkens? zelf aanpassen naar GT-S8500BAAXEB ofwat?

[ Voor 37% gewijzigd door c4coupe op 19-10-2010 20:27 ]

Verwijderd

Hi all,

Net nieuwe update gedaan, niets wezenlijks veranderd, alleen krijg je een melding als je een afspraak gemist hebt, door middel van een sterretje boven in je info balkje.

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:47
@C4coupe:
Het is normaal dat kies de productcode zelf weer verandert wanneer je je Wave later weer aan kies hangt.
Kijk echter goed uit met het veranderen van de productcode, kies kijkt bij het update naar bestanden die nieuw zijn, die nieuwe bestanden worden dan ook op je Wave geplaatst. Indien er iets afwijkt oid kan dat resulteren in een Wave die niet goed opstart.

• c4coupe
ja enige dat ik ook telkens maar hoef aan te passen is.

GT-S8500BAADBT

naar

GT-S8500BAAXEB

omdat ik geen duitse dingen wil hebben op mijn wave maar belgische/nederlandstalige. Ik heb belgische firmware etc nu. Daar blijft hij nu op verdergaan. alleen door die duitse productcode gaat hij niet opzoek naar firmware's of vindt hij de juiste niet.

dus als ik nu elke maand deze waarde verander, gaat hij normaal gezien updaten naar die die ik wil.

Was alleen handig geweest moest hij productcode mee wijzigen zodat dit alles auto. verliep.

Verwijderd

@c4coupe
Ik heb nooit aan me register iets veranderd ,mijne is van vodafone simlock vrij van NL ;GT-S8500BAAXEN is mijn productcode,Dacht perhaps heb je hiermee ook wat aan.Update notificatie werk perfect bij mij via kies

• c4coupe
ja in het begin, update mijn toestel ook zelf.

toen met de duitse software erop.

dan leesde ik de truck om hem om te zetten naar een BE ( wat ik eigenlijk al wou van dag 1 ).

dit moest ik toen doen.

"Daarna verander je HIDSWVER & SoftwareRevision naar S8500XXJF8 / S8500OXGJF3.
En tenslotte verander je ProductCode naar GT-S8500BAAXEB."

wat ik ook gedaan had, na dit update hij lekker naar een BE firmware.

nu zat ik al een tijdje op een oudere firmware.
ik lees hier niets anders dan nieuwe firmware etc., dus ging ik op zoek wat er mis kon zijn. eerst werkte mijn KIES versie al een maand niet meer, sinds deze week eindelijk de nieuwste versie werkend gekregen, ook hier kreeg ik geen updatemeldingen van.

dan regedit gedaan, en zag ik dat de productcode terug naar een duits toestel was veranderen.

ik verander enkel en alleen de productcode naar XEB exemplaar en hij update onmiddelijk.

zal niets anders opzitten dan dit elke maand ff zelf te checken.

• Amps
Heb de firmware ook geupdate naar JI3. Merk nog geen verschillen t.o.v. de JI2 versie.

"Schakel pakketgegevens in" pop-upje is er nog steeds.....

Edit:

Hebben degene die "WiFi only" wilden niet ook constant deze pop-up?

[ Voor 22% gewijzigd door Amps op 19-10-2010 22:05 ]

Verwijderd

Ik heb het ook geupdate naar JI3 ,idd niet veel veranderingen dan een placebo effect in sneller en soepeler bediening,Jammergenoeg heeft het mijn appstore op Wave met Pauzeer DL isseu,Nog steeds niet opgelost :(

Verwijderd

Ik wil eerst meer reacties lezen.
Maar ik had de "schakel pakketgegevens in" pop up eerder ook steeds.
Na een hard reset was het probleem opgelost.

Nu bevalt het zo goed dat ik eerst wel eens wil zien hoeveel meer extra's de nieuwe JH2 met zich meebrengt.

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:40:
Ik wil eerst meer reacties lezen.
Maar ik had de "schakel pakketgegevens in" pop up eerder ook steeds.
Na een hard reset was het probleem opgelost.
Je hebt op het moment dus ook de pakketgegevens uit staan?

Dan denk ik dat ik ook noodgedwongen een hard reset uit moet voeren :/ Dat ding krijg ik niet weg.

Verwijderd

Let eens op of na je Hard reset de Appstore maby defect gaat.Zo ging het bij mij ook,Zo niet laat het ff weten..

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:55:
Let eens op of na je Hard reset de Appstore maby defect gaat.Zo ging het bij mij ook,Zo niet laat het ff weten..
Wat?

• Chris.nl
  • Niet online
O, 't schijnt dat je kans hebt dat na een hard reset de appstore van de wave niet meer goed 'over the air' werkt, dan zou je alleen nog apps kunnen installeren via Kies.

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:06:
O, 't schijnt dat je kans hebt dat na een hard reset de appstore van de wave niet meer goed 'over the air' werkt, dan zou je alleen nog apps kunnen installeren via Kies.
Ja dat heb ik ook, als ik een app vanop mijn wave will installeren, dan stop hij halverwege het downloaden en komt er bij de app "pauzed" te staan. En verder wil hij niet downloaden. Dit is zo bij alle apps, widgets , ...

Verwijderd

Ja dat is wat ik je zeg,als je de HR heb uitgevoerd .Zo te zien hebben er nog meer Wavers last van.Is toch niet teveel gevraagd AMPS?

Verwijderd

misschien heb ik er hier overheen gekeken...
weet iemand hoe je een widget kan aanpassen??

Thanks already

• Amps
@jaytang & oaj

Hebben jullie al geprobeerd om de instellingen te wijzigen zodat die op de geheugenkaart installeert?

Instellingen > Toepassingen > Installatie-instellingen > Geheugenkaart

Verwijderd

Zo telefoon weer terug uit reparatie maar nu met T-mobile branded firmware. :/ (S8500BOJI1/S8500TMOJI1)
Niet dat dat persé slecht is (nog niet veel veranderingen gemerkt) maar is er dan nog wel te updaten? :?
Kies lijkt de telefoon niet meer te herkennen en als ik hem aansluit via usb krijg ik niet meer de keus tussen massa opslag etc. Kort gezegd kan ik mijn telefoon dus ook niet meer direct benaderen vanuit Windows, mooi kl#te.

Wat te doen? Weer terugsturen? :X

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-11 15:29

DEVegg

DEVegg

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 01:49:
[...]

Ja dat heb ik ook, als ik een app vanop mijn wave will installeren, dan stop hij halverwege het downloaden en komt er bij de app "pauzed" te staan. En verder wil hij niet downloaden. Dit is zo bij alle apps, widgets , ...
Geen last van op mijn JID. Zojuist als test een app binnen gehengeld via 3G. Download en install gelukt.

Wel heb ik af en toe last van een resettende Wave als ik internet vanaf het toestel. Soms vooraf gegaan met de melding dat de pagina te groot is....

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:15:
@jaytang & oaj

Hebben jullie al geprobeerd om de instellingen te wijzigen zodat die op de geheugenkaart installeert?

Ja zeker.. dat vannaf week 1 al dat ik me toestel heb, is alles naar de geheugen kaart ingesteld.

Verwijderd

Amps schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:15:
@jaytang & oaj

Ja deze instelling staat zo ingesteld dat hij op de geheugenkaart installeert.

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 21:48
Kan iemand al iets zeggen over de batterij prestaties onder XXJI3?
Bij JI2 houdt mijn wave het hooguit 2 dagen en soms niet eens

Verwijderd

Batterij Is weer evengoed als JH3 ,JI2 was idd kort en gevoelig accu,NU Met Synqpush +wifi aan Locatie wel uit..nu al 18 uur van de lader en nog 3 strepen over.IK Heb een goed gevoel over de terugkomst vd lifespan op deze JI3.

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:
[...]

Ja deze instelling staat zo ingesteld dat hij op de geheugenkaart installeert.
Excuus, aoj was het, niet oaj :P

Hij weigert als nog te installeren wanneer je op je geheugenkaart installeert? :S En via KIES wilt hij wel gewoon?

Ik had eerst ook dat probleem met het op pauzeren gaan en niet verder installeren. Maar sinds een paar firmwares terug heb ik het probleem niet meer gehad. Toentertijd ik met KIES probeerde te installeren lukte het ook niet.

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 21:48
Wat mij opvalt in XXJI3 is dat de browser aanzienlijk sneller is dan voorheen en ook het zoomen gaat weer soepel ipv schokkerig. Grijs witte blokjes bij snel en ingezoomd verplaatsen is nogsteeds aanwezig.
Hopelijk is de levensduur van de batterij in deze firmware idd verbeterd zoals hierboven aangegeven.
Verder nog geen bugs kunnen ontdekken.

[ Voor 26% gewijzigd door kolk11 op 20-10-2010 16:45 ]

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-11 09:38
Ik zie de update nog niet :-(
Zit nog op JI2 en heb wel last van mijn batterij dus wil ook wel naar JI3

Verwijderd

Ik zit na bijna een maand gebruik nog met een paar dingen. Het pingen, ik heb Palringo geïnstalleer maar het is dus echt nergens terug te vinden. Het staat er op, als ik het nogmaals probeer krijg ik de melding dat Palringo als is geïnstalleerd, maar ik krijg het dus niet aan de praat.

En het 2e punt, ik heb Apps gedownload die gebruik maken van de GPS. Maar geen van de Apps werken terwijl de GPS het wel doet, dat is te zien in de Rout66 Navigator.

Kan iemand me met deze 2 "problemen" verder helpen?

verder is het een perfect toestel. Problemen die ik veel lees over e.a. Exchange... ik stuur mijn mail door naar Gmail en laat mijn MS Office agenda synchroniseren met Google Agenda. Overal en altijd de agenda en mail bij de hand! Super

Alvast bedankt!

• c4coupe
palringo probleem > kijk eens bij games en meer?

bij mij start palringo op als ik IM open in het hoofdmenu.

probleem 2 kan ik u niet bepaald bij helpen > bij mij werkt het gewoon goed nu. vandaag de app running free sports tracker gedownload. Deze maakt gebruik van u gps en laat zien hoe lang je al aan het lopen bent etc. na dit alles druk je op stop en laat hij de afgelegde weg zien via google maps denk ik. ( werkt dus met gps en dataverbinding waarschijnlijk.)

NA 1 minuut had ik GPS signal weak, iets later OK, en toen kon ik beginnen testen.

ik dacht dat deze app zelfs zijn laps kon markeren door telkens je het startpunt voorbij komt hij volgende track telt ( om op circuit te rijden bv. of rondjes lopen op piste. ) maar dit moet je zelf instellen. dus hopelijk word dit nog geupdate naar dit zoals android al meerdere apps heeft.

Verwijderd

Nee, Palringo staat niet bij spelen, is al vaker geopperd hier op het forum, en ook bij bij IM helaas.

Hopen dat er nog meer antwoorden komen, in ieder geval jij al bedankt!

• c4coupe
dus je download palringo vanop palringo website?

na dit zet je de 2 bestanden ove rop je wave, en installeerd deze.

na dit vindt je hem nergens terug?

bizar :(

Verwijderd

Ik ga met mijn wave naar de Palringo site en download daar. Maar die bestanden zijn spoorloos!
Jij download vanaf PC of Laptop, zet de gedownloade bestanden op je Wave?

Misschien dat dat de oplossing zou kunnen zijn....

• c4coupe
w8 even ik upload de 2 file's voor u.

5 minuten

edit :-)

sneller dan ik dacht.

http://hotfile.com/dl/77255582/9cdcd43/PALRINGO.rar.html

zet deze op je geheugenkaart, map > overige ( zo doe ik het )

ik installeer alles op mijn wave op geheugenkaart ( kan je instellen bij instellingen > geheugen > standaard geheugen )

dan installeren via je WAVE.

laat me nog iets weten

[ Voor 86% gewijzigd door c4coupe op 20-10-2010 21:45 ]

• Amps
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:40:
Ik ga met mijn wave naar de Palringo site en download daar. Maar die bestanden zijn spoorloos!
Jij download vanaf PC of Laptop, zet de gedownloade bestanden op je Wave?

Misschien dat dat de oplossing zou kunnen zijn....
Palringo is al besproken doorgaans de draad. Er kwam ook verwarring uit voort net als hier. Ik snap niet dat de mensen die deze draad langer volgen het als nog niet snappen... :p

Zoek maar een terug naar Palringo.

Edit: Om je het wat makkelijker te maken klik hier

[ Voor 18% gewijzigd door Amps op 20-10-2010 22:08 ]

• c4coupe
ja ik heb dit idd al meerdere malen gelezen enzo ja.

maar begrijp het gewoon niet. hier werkt het wel. ( als ik de java erop zet ) degeen die er standaard op zit, elke firmware tot nu toe, gaf me geen msn.

ik lees dan ook dingen als social hub van samsung > hier krijg ikzelf dan weer melding van comming soon...

dus bij deze, kan je ( jullie? ) via social hub op msn ofzo gaan dan?

voor degeen die geen palringo hebben moet er toch ook een msn/facebook of wat dan ook chat functie zijn?

zoja welke en hoe? dat ik dit misschien ook aan de praat krijg dan.

alvast bedankt.

http://socialhub.samsungmobile.com/user_main/user_im/

dit krijg ik alles behalve te zien.

ga ik naar social hub op mijn wave, krijg ik mijn accounts van hotmail ( email enkel ), telenet email adre, en gmail, facebook en berichten te zien.

geen chatfunctie's of wat dan ook

[ Voor 19% gewijzigd door c4coupe op 20-10-2010 22:19 ]

Verwijderd

@ c4coupe: Bedankt! Gelukt!
Helaas zijn er mensen die wat minder positief reageren. Er stonden oplossingen voor Palringo, maar geen werkte. Die van jou wel!

Bedankt!

• c4coupe
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:28:
@ c4coupe: Bedankt! Gelukt!
Helaas zijn er mensen die wat minder positief reageren. Er stonden oplossingen voor Palringo, maar geen werkte. Die van jou wel!

Bedankt!
blij dat het gelukt is, nu jij hebt palringo en ik ben curieus achter de ander werkende versie :-) ( om te kunnen chatten via andere manier die standaard op wave staat )

kijk filmje maar, allemaal icoontjes achter zijn contacten enzo, die ik niet heb. Juist iemand toegevoegd om dit te testen. ik neem live messenger, voeg adres toe, maar daar stopt het dan. zie geen groen bolletje of wat dan ook.

http://socialhub.samsungmobile.com/user_main/user_im/

maar social hubs is blijkbaar nog niet actief, en zolang dit niet actief is ga ik weinig ander keuze hebben buiten ebuddy en dat soort dingen denk ik

• SmalleSmets
Bij mij werkt die social hub ook niet hoor..
En chatten op mijn gsm doe ik daarom nog niet.
Die java palringo trekt op niets, ebuddy werkt ook niet lekker.

Dus nog even afwachten.

• c4coupe
ik vindt de palringo eigenlijk best meevallen. het is basic, maar het doet wat het moet doen, je kan chatten met elkaar.

het kan er alleen maar op vooruit gaan :)

Verwijderd

Ook daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik heb niet zo heel veel tijd om te experimenteren. Maar als ik iets wil, zoals Palringo dan speur ik net zo lang totdat ik het voor elkaar heb. En lukt het niet op de geëingede manier zoals exchange dan zoek ik een alternatief

• Amps
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden?

Dit krijg ik ten minste te zien onder "IM":

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2usub2x.jpg

Geen Facebook chat integratie dus.

• c4coupe
Amps schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:32:
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden?

Dit krijg ik ten minste te zien onder "IM":

[afbeelding]

Geen Facebook chat integratie dus.
totaal iets anders dan wat wij zien op onze palringo, daarom was ik, en andere waarschijnlijk ook zo in de war door tegenstrijdige berichten...

bedankt om de upload, zal hopelijk bij ons ook nog komen.

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Shit. :'(
M`n Wave valt net uit mijn borstzak,op straat.Heb `m altijd in een leren etui zitten behalve daarnet :(
Scherm zit vol barsten maar werkt nog wel...
Is dit een ruitje die nog vòòr het amoledscherm zit of is dat èèn geheel?
Iemand soortgelijke ervaringen en enig idee wat een reparatie ongeveer kost?

Verwijderd

Denk het niet, is 1 geheel met binnen hardware zo te zien.,had je geen verzekering afgesloten voor water en val schade?

http://www.facebook.com/p...id=31209463&id=1175086281

Zo'n Hi end phone vind ik toch wel een must met dekking .Sterkte er mee.

• SmalleSmets
Ik neem nooit een verzekering bij gsm.. :)
Ook nog nooit iets voorgehad.

Heb nu wel sugru hack besteld.
YouTube: sugru hack bouncy iPhone4.mov

• c4coupe
dat vind ik regelrecht een schandaal voor rond u gsm te doen. precies 4 kauwgummen. nuja ieder zijn ding natuurlijk. geef mij maar een zakje ofzo en proberen niet te laten vallen. mijn gsm is ook al op de grond gevallen, ook door uit het zakje te laten vallen. :(

• SmalleSmets
Mja zo 4 zwarte rubbetjes op de hoeken valt niet zo hard op.. en hij mag zelfs vallen dan :-)

• c4coupe
zwarte kan anders zijn. deze oranje vanop film zien er niet uit. maar denk dat gsm deftig valt dat die dingen ook niks te zeggen hebben. intern krijgt u gsm nog steeds die schok he. word wel wat tegen gehouden mja. Grtz.
Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.