'k Gebruik ook een screenprotector en leren hoesje van Valenta. In de broekzak doe ik de display altijd richting mijn been. Beroepsmatig maak ik geregeld fysieke conflicten mee, maar vooralsnog is mijn Wave daar niet minder van geworden.
TV-out kabeltje van Nokia werk idd prima, laat er regelmatig wat foto's een speelfilm of wat youtube filmpjes mee zien, wellicht is het geen HDMI uitgang, maar zoals MichaelPB al omschreef is dit ook voor mij totaal geen issue.
Sandisk microSDHC 32GB kaartje icm Jabra BT3030 bluetooth stereo headset bevalt me ook goed.
@Kwisum een handleiding met
rtfm of zoekopdracht vragen zou idd welkom zijn,
De schrijfstijl waarmee je je vorige handleiding hebt gemaakt was helder en duidelijk.
pwlekkerkerk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:55:
dit kan wel als ik mijn account heb toegevoegd via "email" app. Maar dan heb ik geen push en krijg ik niet de hotmail mappen die ik zelf gemaakt heb te zien. Ik heb hem toegevoegd via "mijn accounts" en dan zie ik de andere mappen wel maar kan ik de downloadlimiet niet aanpassen.
Jammer.. succes ermee.
Het is vooralsnog een gevalletje waterschade maar ik zou nog een tijdje door blijven gaan met drogen of föhnen, en uitproberen. Wel en enorm sneu voor je vriendin dat ze vooralsnog zo haar phone om zeep heeft geholpen.