Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
c4coupe schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:47:
verwijder voor de zekerheid je SIM kaart en geheugenkaart. laat je deze steken is alles weg.
Dat wordt inderdaad aangeraden, maar dit is om de fabrikant te beschermen, als het het een keer fout zou gaan of als de resultaten niet bekend zijn. Bij mijn laatste 5-6 updates en/of harde resets heb ik alles erin laten zitten zonder enige problemen.

Mocht je het een keer vergeten dan hoeft het geen ramp te zijn. Als je simkaart erin zit dan krijg je denk ik al je internet en sms instellingen op de juiste manier binnen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die problemen hadden met het verwijderen van de mail vanaf je telefoon; probeer dit eens:

Menu > E-mail > Instellingen > Opties voor wissen > Telefoon en server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kiswum schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 18:36:
[...]

Je kunt ervoor zorgen dat je internet profiel niet bestaat, dit profiel kun je dus verwijderen. Als je wifi verbinding hebt dan heeft dat altijd voorrang ten opzichte ven een internetprofiel.

[...]

Dat is uit mijn hoofd inderdaad de resetcode. De firmware van dit moment blijft hetzelfde, maar je bent wel al je gegevens kwijt die op je toestel staan, zoals telefoonnummers en sms berichten.
Als ik dit profiel verwijder, kan ik dan nog wel gewoon verbinding met wifi maken?

[ Voor 22% gewijzigd door R1cardo01 op 26-09-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een samsung wave gekocht en ben hem nu aan het uitvogelen. Nu heb ik op mijn kaart foto's vanuit de pc geplaatst. Deze wil ik gebruiken al wallpaper maar....de foto komt in 3 delen op het scherm. Is het niet mogelijk om de foto in zijn geheel er op te zetten als wallpaper en dus niet verschuift(misschien kan dat wel niet i.v.m de 3 menu's?) En hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een foto selecteert als achtergrond, zoom dan in totdat het vakje over de hoogte van de foto beslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net mijn telefoon ge-update naar de laatste versie. JH3 zoals hier op het forum over gesproken wordt.
Helemaal zonder problemen geiinstalleerd. Totdat hij opnieuw ging opstarten. Dat is nu dus nog het enige wat hij kan :| (zoals bij 'Kalekip')
Ik heb een stukje terug gelezen dat je dan naar een samsung service point moet.. Zijn daar nog kosten aan verbonden?
Ik zou het vervelend vinden als ik zou moeten betalen voor een fout die samsung zelf maakt (aangezien dit met deze update vaker schijnt te gebeuren)..

En dus is de update er schijnbaar nogsteeds. Vreemd dat hij steeds terug komt en het dan nog niet schijnt te doen.. Of misschien bij de ene wel en bij de andere niet weergegeven wordt.
Als ik geweten had dat dit kon gebeuren had ik mijn telefoon never nooit ge-update..

Vreemd verhaal in iedergeval. En vervelend ook :Y

Groeten! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:15:
Ik heb een stukje terug gelezen dat je dan naar een samsung service point moet.. Zijn daar nog kosten aan verbonden?
Dit valt gewoon onder de fabrieksgarantie. Als er geen andere optie meer voor je is, raad ik je aan om terug te gaan naar de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Daar kunnen ze het toestel ter reparatie opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Iemand die weet hoe je het operator logo verwijderd? Won op kermis het toestel maar wil graag dat orange logo eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Amps schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:51:
Als je een foto selecteert als achtergrond, zoom dan in totdat het vakje over de hoogte van de foto beslaat.
Oh je kunt zoomen, nog niet eens geprobeerd, werkt ook goed.
Een andere optie is om alleen plaatjes te gebruiken van 800x480, dat is precies de resolutie van je telefoon, probeer maar een keer uit met een screenshot. (met name een screenshot van een gelocked screen ziet er wel vreemd uit.)
CarLL schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:47:
Iemand die weet hoe je het operator logo verwijderd? Won op kermis het toestel maar wil graag dat orange logo eraf :)
In de software of hardware?
R1cardo01 schreef op zondag 26 september 2010 @ 14:35:
[...]

Als ik dit profiel verwijder, kan ik dan nog wel gewoon verbinding met wifi maken?
Ja hoor dat gaat gewoon, maar je kunt onderweg geen gebruik maken van internet.

[ Voor 35% gewijzigd door Kiswum op 27-09-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat ondersteuning aan de hand van screenshots over het instellen van een statische achtergrond.

1) Open het plaatje en ga naar opties ( ... ) > Instellen als > Achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2nqhatl.jpg

2) Zoom het plaatje in (door twee vingers op het scherm te zetten en je twee vingers uit elkaar te vegen) totdat het rode vakje linksonder (in het kleine plaatje) over de hoogte van de afbeelding staat. Stel vervolgens je achtergrond in :)
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/f53dko.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Weer een nieuwe Kiesupdate...
Gaat traaaaaag...
Blijf telkens melding krijgen dat ik niet kan verbinden met internet. :'(
Na toets "opnieuw proberen" komen er weer een paar KB `s binnen tot de volgende melding.
Zucht... :O

*edit*
Na dit bericht hebben die kleine blauwe mannetjes met die witte mutsjes in mijn computer iets beter hun best gedaan want vanaf dat moment liep hij lekker door en is nu binnen.
Versie 1.5.3.10093_31

[ Voor 31% gewijzigd door jcm800 op 27-09-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg, are you serious?

Mijn mail:
Geachte Samsung,

Na de software update van september 2010 (S8500XXJH3) voordoet een probleem wat bij de vorige firmwares niet aanwezig was.

Ik krijg constant een pop-up met de volgende tekst: 'Schakel pakketgegevens in om gegevensservice te activeren. Instellingen wijzigen?'. Als ik 'Nee' aantik, dan verschijnt de pop-up weer. Soms blijft de pop-up enige tijd weg, maar tijdens het navigeren of wanneer men in een applicatie is, komt de pop-up weer. Ik moet nu, sinds de firmware update in begin september, constant het pop-upje wegklikken. Het loopt nu echt de spuitgaten uit!

Ik kan nu niet eens meer normaal navigeren door het menu, een filmpje kijken of de camera applicatie gebruiken zonder telkens het pop-upje weg te klikken.

Ik maak geen gebruik van mobiel internet, dus de pakketgegevens inschakelen is geen optie. Zo is gebleken dat ik onnodige hoge kosten hebt gemaakt door pakketgegevens in te schakelen.

Is er een manier om deze pop-up volledig weg te krijgen en wordt dit spoedig opgelost?

Hoogachtend,
Samsung's reactie:
Geachte heer (...),

U zou via 'instellingen' en vervolgens 'connectiviteit' de pakketgegevens in- of uit kunnen schakelen. De popup zou na het inschakelen ook niet meer mogen verschijnen.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 - SAMSUNG (7267864).

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fins Valenteyn
Samsung Electronics Benelux B.V.
Ik ben zowat klaar mee met Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 04-10 20:03
Opzich een logische reactie omdat het zo zou moeten zijn, alleen dat is dus niet zo.

Waarschijnlijk is er toch iets wat verbinding wil maken met internet en wat dus vraagt om pakketgegevens, telkens als de telefoon daar om vraagt en ziet dat het eigenlijk niet mag komt er zo'n pop-up, die (inderdaad) erg irritand is.

Ik heb er gelukkig geen last meer van omdat ik gewoon internet bij mn abbo heb zitten, dus als de telefoon erom vraagt, kan hij ze bij mij krijgen.

Jammer genoeg weet ik er geen oplossing voor, misschien in de volgende update. En als je kijkt naar de firmware log (1 per maand) kan dat misschien al redelijk snel zijn (een weekje ofzo).

Edit:
Stemmen kan hier: Klik hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Toppertje op 27-09-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02:24

W84

Ik vind die laatste update opzich wel fijn, maar WTH hebben ze met die browser gedaan?! Trager en constant die geblokte ondergrond zichtbaar. Beetje jammer en zoomen is ook verziekt. Maar ja, weinig aan te doen. Ik ben al blij dat je nu eindelijk aparte geluiden voor e-mail en SMS'jes in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
[quote]W84 schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:41:
Ik vind die laatste update opzich wel fijn, maar WTH hebben ze met die browser gedaan?! Trager en constant die geblokte ondergrond zichtbaar. Beetje jammer en zoomen is ook verziekt. Maar ja, weinig aan te doen.

Er zijn evt. alternatieven voor Dolphin, maar het is wel minder prettig.
Toppertje schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:19:
Opzich een logische reactie omdat het zo zou moeten zijn, alleen dat is dus niet zo.

Waarschijnlijk is er toch iets wat verbinding wil maken met internet en wat dus vraagt om pakketgegevens, telkens als de telefoon daar om vraagt en ziet dat het eigenlijk niet mag komt er zo'n pop-up, die (inderdaad) erg irritand is.
Ik ga er zelf ook vanuit dat er gewoon iets geinstalleerd is dat het internet nodig heeft. Bij een harde reset worden alle applicaties verwijderd en is er niets meer dat standaard internet toegang zoekt.
Ik ben benieuwd waar het fout gaat en welke applicaties en instellingen zijn ingesteld.
Je kunt je telefoon naar me opsturen, maar veiliger is het om evt. zoveel mogelijk screenshots te maken van ALLE instellingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 02:24

W84

Sinds die update heb ik verder niks geïnstalleerd of aangepast. Ze hebben gewoon iets aan die browser verziekt volgens mij en ik heb het trouwens ook bij e-mails. Zoomen is trager en ze hebben de achtergrond van de browser/e-mails aangepast wat grijs/wit geblokt is. Dit zie ik er constant doorheen. Maar ja, om nou een harde reset te doen... liever niet.

/Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/9349/20100927200135.jpg
Dit dus.
:+

[ Voor 14% gewijzigd door W84 op 27-09-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:02:
Ik ga er zelf ook vanuit dat er gewoon iets geinstalleerd is dat het internet nodig heeft. Bij een harde reset worden alle applicaties verwijderd en is er niets meer dat standaard internet toegang zoekt.
Ik ben benieuwd waar het fout gaat en welke applicaties en instellingen zijn ingesteld.
Je kunt je telefoon naar me opsturen, maar veiliger is het om evt. zoveel mogelijk screenshots te maken van ALLE instellingen. ;)
Dan is het wel heel toevallig dat ik vòòr de firmware update nooit een pop-upje heb gekregen en direct na de update telkens dat irritante pop-upje krijg. En in de tussentijd heb ik niks geinstalleerd (er valt ook niet veel te installeren in Samsung Apps).
En als ik mijn telefoon zou opsturen naar je. Wat dan?
W84 schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:59:
Sinds die update heb ik verder niks geïnstalleerd of aangepast. Ze hebben gewoon iets aan die browser verziekt volgens mij en ik heb het trouwens ook bij e-mails. Zoomen is trager en ze hebben de achtergrond van de browser/e-mails aangepast wat grijs/wit geblokt is. Dit zie ik er constant doorheen. Maar ja, om nou een harde reset te doen... liever niet.
Dat checkerboard geval krijg je toch alleen bij het snel zoomen en vegen door de pagina heen? Dat betekent alleen dat het stuk van de pagina gerenderd wordt.

Als je dat constant krijgt, reboot je toestel dan. Wellicht helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:35
Weet er iemand hoe je pop-ups kan toelaten op de wave?
Heb dit namelijk nodig om verbinding te kunnen maken met wifi op mijn school.

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 20:46
Ik vind juist dat de browser er vooruit op is gegaan sinds 1.0.2. Scrollen op een pagina gaat veel soepeler en zonder of met minder 'hick ups'. Dat je soms een 'checkerboard' (wat idd te maken heeft met het laden van een pagina) neem ik voorlief.
Het enige wat ik minder vind sinds 1.0.2 is het gele lettertype in de mail app bij bij Yahoo mail, overigens krijg ik gewoon een wit kleurige lettertype bij mijn Exchange mail.

Overigens wat ook nieuw is sinds 1.0.2 is dat je nu een radio app op de achtergrond kunt laten draaien zonder dat de app wordt gepauzeerd maw de radio speelt gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ amps Dat checkerboard geval krijg je toch alleen bij het snel zoomen en vegen door de pagina heen? Dat betekent alleen dat het stuk van de pagina gerenderd wordt.

Als je dat constant krijgt, reboot je toestel dan. Wellicht helpt dat.
---------------------------------------------------

Wat bedoel je nu met Reboot,synoniem voor Hard Reset? Of soft reset / restart de phone?
Tot op heden heb ik nog geen hardreset gedaan met me pushsynq problemen,
Heeft ook even 6 mailtjes correct opgehaald met een softreset,even later kan ik het weer handmatig gaan drukken om te refreshen.
Tot nu toe geen zin om al mijn wigets en fav wallpaper te wissen,Is het ook zo dat je de apps games ook weer opneuiw moet gaan downlouden ook al staat het op de M-card, na een hard reset?
En die schaakmat achtergrond heb ik ook last van na deze update vooral bij de emails pages van de wave en bij route66 mappen in en uit zoomen,Wat een ellende van updates,daar word ik niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reboot = restart = soft reset = je toestel uit en weer aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Amps schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:20:
[...]

En als ik mijn telefoon zou opsturen naar je. Wat dan?
Dat gedeelte moet je niet serieus nemen :+ , maar ik ben stiekem wel benieuwd of er veel verschil tussen al onze toestellen zit. Als je inderdaad geen widgets/programma's geinstalleerd hebt staan en hetzelfde probleem houd, dan weet ik het ook niet meer, maar ik gok nog steeds op een instelling.

Als workaround kun je een internetprofiel maken met fake gegevens erin zodat alles deze instellingen pakt. Als je thuis zit dan zal Wifi toch alles wel overrulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragao Cell schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:26:
Ik vind juist dat de browser er vooruit op is gegaan sinds 1.0.2. Scrollen op een pagina gaat veel soepeler en zonder of met minder 'hick ups'. Dat je soms een 'checkerboard' (wat idd te maken heeft met het laden van een pagina) neem ik voorlief.
Het enige wat ik minder vind sinds 1.0.2 is het gele lettertype in de mail app bij bij Yahoo mail, overigens krijg ik gewoon een wit kleurige lettertype bij mijn Exchange mail.
Ik vind het checkerboard juist irritant. Heb liever de 'hick ups' dan die irritante checkerboard :+
Kiswum schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:53:
[...]
Als workaround kun je een internetprofiel maken met fake gegevens erin zodat alles deze instellingen pakt. Als je thuis zit dan zal Wifi toch alles wel overrulen.
Ik heb al een 'nep' profiel aangemaakt vanaf het begin en alles wat op die profiel ingesteld kon worden ingesteld. Inmiddels heb ik push synchronisatie uitgeschakeld, maar het blijkt dat dit toch niet het probleem is.

[ Voor 39% gewijzigd door Amps op 28-09-2010 16:48 ]

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 12:57
Lees dit item en zie hoe je je telefoon weer volledig kan herstellen naar de NL versie die je kan updaten via kies! inclusief Widgets als hyves fileindex etc. Alle apps en social hub premium.

Nadat mijn eigen wave crashte tijdens een update van kies heb ik in een samsung service point nl firmware mee naar huis gekregen (XXJF4 Pro). Deze heb ik er met de multiloader zelf opgezet. Nadeel geen social hub premium widgets en kon niet meer updaten via kies. Heb vervolgens het registeraangepast van kies om zo te updaten naar XXJF8 voordeel social hub en widgets terug maar kon niet updaten via kies. Het probleem was dat mijn CSC file niet overeenkwam met de productcode en de software revision

De oplossing was uiteindelijk heel simpel:
Ik heb met de multiloader de volledige XXJF4 Pro eropgezet maar de CSC file uit XXJF8 FULL (Dutch) Gehaald. Dit ging goed en vervolgens herkende kies mijn nu volledige kloppende firmware en kon ik updaten naar XXJH3. Alles werkt perfect ik zit weer op door kies updateble firmware heb mijn widgets Hyves, fileindex etc. terug heb social hub premium en de allerlaatste officieele firmware.
Hieronder een link naar de XXJF4 PRO firmware en de CSC file uit XXJF8 (CSC_S8500_Open_Europe_Common_XENJF3.csc) Gebruik dus niet de CSC file uit de XXJF4 map maar de los bijgeleverde.
Succes!

http://www.mediafire.com/?7uii8np7fppf4

• Kiswum
kolk11 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:08:
Lees dit item en zie hoe je je telefoon weer volledig kan herstellen naar de NL versie die je kan updaten via kies! inclusief Widgets als hyves fileindex etc. Alle apps en social hub premium.

Nadat mijn eigen wave crashte tijdens een update van kies heb ik in een samsung service point nl firmware mee naar huis gekregen (XXJF4 Pro). Deze heb ik er met de multiloader zelf opgezet. Nadeel geen social hub premium widgets en kon niet meer updaten via kies. Heb vervolgens het registeraangepast van kies om zo te updaten naar XXJF8 voordeel social hub en widgets terug maar kon niet updaten via kies. Het probleem was dat mijn CSC file niet overeenkwam met de productcode en de software revision

De oplossing was uiteindelijk heel simpel:
Ik heb met de multiloader de volledige XXJF4 Pro eropgezet maar de CSC file uit XXJF8 FULL (Dutch) Gehaald. Dit ging goed en vervolgens herkende kies mijn nu volledige kloppende firmware en kon ik updaten naar XXJH3. Alles werkt perfect ik zit weer op door kies updateble firmware heb mijn widgets Hyves, fileindex etc. terug heb social hub premium en de allerlaatste officieele firmware.
Hieronder een link naar de XXJF4 PRO firmware en de CSC file uit XXJF8 (CSC_S8500_Open_Europe_Common_XENJF3.csc) Gebruik dus niet de CSC file uit de XXJF4 map maar de los bijgeleverde.
Succes!

http://www.mediafire.com/?7uii8np7fppf4
Goed dat het uiteindelijk geheel heeft gewerkt, maar volgens mij is het alleen maar nodig om Kies te laten denken dat je JF4 erop hebt staan en vanaf Kies krijg je de volledige versie van JH3.
Dit scheelt zo'n 5-15 minuten per firmware.
Van een bestaande bijv. JH1 terug naar JF4 naar JF8 naar Kies JH3 is dus veel en onnodig werk :P

Als alternatief kun je ook gebruik maken van de volledige NL JF8 versie (incl. hyves en nu.nl) (via multiloader in te laden en te downloaden bij samfirmware) (harde reset) en daarna via Kies updaten. Scheelt evt. ook een paar stappen.

• kolk11
@kiswum
bij de nl jf8 versie werkte mijn mail niet meer en kies laten denken dat er iets anders in de telefoon staat dan daadwerkelijk het geval is blijft een risico daarbij wordt de csc file niet veranderd door kies en moet je het register dus blijven tricken om te kunnen updaten. Je hoeft in mijn beschrijving ook niet via JF8 naar JH3 dat gaat rechtstreeks wanneer je JF4 installeerd met de csc van JF8. Dan gaat kies in een keer naar JH3. Ik zeg niet dat dit de enige manier is, maar wel dat dit een manier is die veilig is en die werkt. Je productcode in nl is BAAXEN en de CSC en de software revision met deze methode ook. Kortom een kloppend plaatje waarbij kies niet langer voor de gek gehouden hoeft te worden en weer gewoon werkt. Doe er je voordeel mee of niet!

Merk trouwens wel op dat de JF4 Pro bijna 600 mb groot is dat is dus wel iets anders dan de 344mb van de jf8 dutch (komt misschien ook door asphalt maar deze stond er bij mij origineel ook op)

[ Voor 11% gewijzigd door kolk11 op 29-09-2010 17:02 ]

Verwijderd

Tot nu toe geen problemen gehad. Maar sinds ik vorige keer via Kies een firmware update heb gedaan, herkent mijn PC de wave niet meer. Staat dan in beeld dat USB apparaat niet wordt herkent. USB apparaat werkt niet goed. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb Windows XP. En al mijn andere USB apparaten werken probleemloos.

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 19:54
je Wave instellen dat hij telkens vraagt naar wat je wil doen als je verbind met pc.

connectiviteit onderaan vindt je die funcite.

op altijd vragen zetten.

Zet kies aan dan, sluit wave aan op pc en neem onderaan op je wave, usb problemen.

Dit heeft mij al paar keer geholpen.

Dan pc herstarten en klaar ( zo was het hier, hoop dat het daar ook werkt )

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd, maar gelijk weer op pc melding dat usb niet wordt herkent.

• c4coupe
pf net mijn KIES geupdate.
krijg ik deze melding als ik naar samsung apps ga

2010-09-29 23:35:36
Unable to cast object of type 'System.Reflection.RuntimeEventInfo' to type 'System.Reflection.MethodInfo'.

System.Windows.Markup.XamlParseException

Stack Trace:
at System.Windows.Markup.XamlReader.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings)
at System.Windows.Markup.XamlReader.WpfXamlLoader.LoadBaml(XamlReader xamlReader, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlAccessLevel accessLevel)
at System.Windows.Markup.XamlReader.LoadBaml(Stream stream, ParserContext parserContext, Object parent, Boolean closeStream)
at System.Windows.Application.LoadComponent(Object component, Uri resourceLocator)
at MSC.Thunder.Widget.AStore.Views.Controls.CoverFlowControl.InitializeComponent()
at MSC.Thunder.Widget.AStore.Views.Controls.AStoreViewSelector.OnCurrentViewModelChanged(DependencyObject obj, DependencyPropertyChangedEventArgs args)
at System.Windows.DependencyObject.OnPropertyChanged(DependencyPropertyChangedEventArgs e)
at System.Windows.FrameworkElement.OnPropertyChanged(DependencyPropertyChangedEventArgs e)
at System.Windows.DependencyObject.NotifyPropertyChange(DependencyPropertyChangedEventArgs args)
at System.Windows.DependencyObject.UpdateEffectiveValue(EntryIndex entryIndex, DependencyProperty dp, PropertyMetadata metadata, EffectiveValueEntry oldEntry, EffectiveValueEntry& newEntry, Boolean coerceWithDeferredReference, Boolean coerceWithCurrentValue, OperationType operationType)
at System.Windows.DependencyObject.InvalidateProperty(DependencyProperty dp)
at System.Windows.Data.BindingExpressionBase.Invalidate(Boolean isASubPropertyChange)
at System.Windows.Data.BindingExpression.TransferValue(Object newValue, Boolean isASubPropertyChange)
at System.Windows.Data.BindingExpression.Activate(Object item)
at System.Windows.Data.BindingExpression.AttachToContext(AttachAttempt attempt)
at System.Windows.Data.BindingExpression.MS.Internal.Data.IDataBindEngineClient.AttachToContext(Boolean lastChance)
at MS.Internal.Data.DataBindEngine.Task.Run(Boolean lastChance)
at MS.Internal.Data.DataBindEngine.Run(Object arg)
at MS.Internal.Data.DataBindEngine.OnLayoutUpdated(Object sender, EventArgs e)
at System.Windows.ContextLayoutManager.fireLayoutUpdateEvent()
at System.Windows.ContextLayoutManager.UpdateLayout()
at System.Windows.ContextLayoutManager.UpdateLayoutCallback(Object arg)
at System.Windows.Media.MediaContext.InvokeOnRenderCallback.DoWork()
at System.Windows.Media.MediaContext.FireInvokeOnRenderCallbacks()
at System.Windows.Media.MediaContext.RenderMessageHandlerCore(Object resizedCompositionTarget)
at System.Windows.Media.MediaContext.AnimatedRenderMessageHandler(Object resizedCompositionTarget)
at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Boolean isSingleParameter)
at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(Object source, Delegate method, Object args, Boolean isSingleParameter, Delegate catchHandler)

#####1's Inner Exception#####
Unable to cast object of type 'System.Reflection.RuntimeEventInfo' to type 'System.Reflection.MethodInfo'.

System.InvalidCastException

Stack Trace:
at MS.Internal.Helper.CheckCanReceiveMarkupExtension(MarkupExtension markupExtension, IProvideValueTarget provideValueTarget, DependencyObject& targetDependencyObject, DependencyProperty& targetDependencyProperty)
at System.Windows.Data.BindingBase.ProvideValue(IServiceProvider serviceProvider)
at System.Windows.Markup.XamlReader.XamlSetMarkupExtensionHandler(Object sender, XamlSetMarkupExtensionEventArgs args)
at System.Xaml.XamlObjectWriter.OnSetMarkupExtension(Object obj, Type propertyDeclaringType, String property, MarkupExtension value, IServiceProvider serviceProvider, Object targetObject, Boolean& handled)
at System.Xaml.XamlObjectWriter.Logic_AssignProvidedValue(ObjectWriterContext ctx)
at System.Xaml.XamlObjectWriter.WriteEndObject()
at System.Xaml.XamlWriter.WriteNode(XamlReader reader)
at System.Windows.Markup.XamlReader.WpfXamlLoader.LoadOneNode(XamlReader xamlReader, XamlObjectWriter xamlWriter, Boolean skipJournaledProperties, Boolean shouldPassLineNumberInfo, IXamlLineInfo xamlLineInfo, IXamlLineInfoConsumer xamlLineInfoConsumer, Stack`1 stack, IStyleConnector styleConnector)
at System.Windows.Markup.XamlReader.WpfXamlLoader.Load(XamlReader xamlReader, IXamlObjectWriterFactory writerFactory, Boolean skipJournaledProperties, Object rootObject, XamlObjectWriterSettings settings)

maar uninstallen en opnieuw installeren zeker :'(

naar deze versie was de update.

1.5.3.10093-80

op site staat nog 1.5.1 ... ?

alles eraf en opnieuw installeren en updater uitschakelen denk. hoop dat ik backup heb van alles dat opgeslagen was in KIES )

gvd. nu kan ik nog niet uninstallen ook niet. is bestanden kwijt voor aan uninstal te beginnen.

samsung en updates, blijven toch vodden :(

betreft deze file.

c:\windows\installer\81bae.msi

nogmaals EDIT.

Heb systeemherstel gedaan, ik zit nu op de oude versie van KIES,

krijg geen foutmelding meer MAAR.

Bij samsung apps krijg ik geen enkel pictogram meer te zien van wat de nieuwste apps zijn...

bon, dit heb ik ook opgelost gekregen.

stuurprogramma herstellen genomen.

voor mij ff geen update van KIES.

sorry voor de overlast met deze reply, maar als jullie hetzelfde probleem moesten hebben, hebben jullie ook gelijk een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door c4coupe op 30-09-2010 00:23 ]

Verwijderd

Het regent hier al maanden problemen met firmware-updates. En toch blijft een aantal mensen hardnekkig updaten. Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom. De verschillen met de vorige firmwares zijn meestal marginaal en dus nauwelijks zinvol om daar de bekende risicio's voor te lopen.

Echt, ik begrijp het niet. Mijn Wave werkt met de originele firmeware en op een enkele keer ,,geheugen vol" na werkt het apparaat als een speer. Dus.........

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:21:
Het regent hier al maanden problemen met firmware-updates. En toch blijft een aantal mensen hardnekkig updaten. Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waarom. De verschillen met de vorige firmwares zijn meestal marginaal en dus nauwelijks zinvol om daar de bekende risicio's voor te lopen.

Echt, ik begrijp het niet. Mijn Wave werkt met de originele firmeware en op een enkele keer ,,geheugen vol" na werkt het apparaat als een speer. Dus.........
Dus lijkt mijn telefoon die ik geupdate heb van de eerste firmware naar de laatst (JH3) firmware, een stuk sneller, zijn er een aantal extra opties, WiFi geeft signaalsterkte weer etc etc. Er zijn dus wel degelijk verschillen te vinden. Als er geen verschillen in de nieuwe firmware zit, zit er zeer zeker een (aantal) bugfix(es) in, anders breng je natuurlijk geen nieuwe firmware uit ;)

Verwijderd

Ik schrijf ook, dat verschillen in firmware marginaal zijn. Waarom dan het risico lopen, dat je met een baksteen in je handen zit. En over dat sneller....net zo met computers....het gaat vaak om marges van seconden of zelfs minder.

• marek965
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-04 08:31
Ik zou iedereen die regelmatig zijn firmware heeft geupgrade en tegen vage problemen aanloopt willen aanraden om toch een hard reset uit te voeren. De eesrste 3 officiële updates verliepen bij mij vlekkeloos, echter bij de laaste (bada 1.0 -> 1.0.2) gaf de telefoon wat lichte problemen, zoals traag in-/uitzoomen in Dolphin, soms geen updates kunnen zien in Samsung Apps en soms geen verbinding kunnen maken met Kies. Na een harde reset was dit allemaal verholpen en de telefoon is weer bliksemsnel. Het half uurtje backups terugzetten en de boel instellen is dit wel waard denk ik.

• Kiswum
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:21:

Sinds juni de volgende (zichtbare) problemen opgelost (volgens mij was dit JF4):
- Wifi signaal is zichtbaar
- Aparte ringtone voor je sms en mail
- In het begin enkele keren geheugenfouten gehad, daarna herstartte het systeem als er teveel van werd gevraagd en met JH3 loopt het 1 week soepel zonder geheugen problemen en spontane herstarts als het toestel het moeilijk krijgt (met name te merken in een browser bij het inzoomen van pagina's).
- Alle icoontjes kunnen veranderen ook de 3 home-icoontjes.
- Exchange Activesync is erbij gekomen, met name gebruikt voor mail bij grote bedrijven of universiteiten (Email for Exchange bestand al voor bijv. webmail)

Verder minder zichtbare updates
Dolphin browser heeft een nieuwere versie
Picsel viewer is geupdate, hij start sneller op dan de voorgaande versie
Bada versie vernieuwd
Update vanaf de telefoon is ingebouwd (werkt volgens mij nog niet)

Genoeg duidelijke veranderingen al zeg ik het zelf, maar als iets goed werkt naar jou mening: Never change a winning team ;)
kolk11 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:40:
@kiswum
bij de nl jf8 versie werkte mijn mail niet meer en kies laten denken dat er iets anders in de telefoon staat dan daadwerkelijk het geval is blijft een risico daarbij wordt de csc file niet veranderd door kies en moet je het register dus blijven tricken om te kunnen updaten. Je hoeft in mijn beschrijving ook niet via JF8 naar JH3 dat gaat rechtstreeks wanneer je JF4 installeerd met de csc van JF8. Dan gaat kies in een keer naar JH3. Ik zeg niet dat dit de enige manier is, maar wel dat dit een manier is die veilig is en die werkt. Je productcode in nl is BAAXEN en de CSC en de software revision met deze methode ook. Kortom een kloppend plaatje waarbij kies niet langer voor de gek gehouden hoeft te worden en weer gewoon werkt. Doe er je voordeel mee of niet!

Merk trouwens wel op dat de JF4 Pro bijna 600 mb groot is dat is dus wel iets anders dan de 344mb van de jf8 dutch (komt misschien ook door asphalt maar deze stond er bij mij origineel ook op)
Hoi kolk11, ik weet niet of je aantal posts van me hebt gelezen, maar er zitten geen risico's in mijn acties. Als je Kies opnieuw installeert dan wordt het register direct aangepast, in mijn geval doe ik het handmatig. Je laat Kies inderdaad denken dat je toestel een andere firmware heeft, maar Kies installeerd ALTIJD de volledige firmware versie van je telefoon, maar pas na een harde reset wordt de oude versie eraf gegooid en draait deze volledig op je Kies versie.

Kortom via kies updaten brengt minder risico's met zich mee dan een csc bestand pakken van een andere firmware.
Bekijk dit topic verder rustig, wellicht komen er nog handige tips en tools in voor ;)
c4coupe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:38:
pf net mijn KIES geupdate.

voor mij ff geen update van KIES.

sorry voor de overlast met deze reply, maar als jullie hetzelfde probleem moesten hebben, hebben jullie ook gelijk een oplossing.
Het is al een paar keer aangegeven. Kies werkt niet goed, updaten werkt niet goed. Update Kies voortaan gewoon handmatig en op die manier heb je altijd backups van de oude versie.

Waarom?
1. het is sneller
2. het is betrouwbaarder
3. je hebt altijd een backup
4. Kies via Kies updaten is alleen handig voor mensen zonder systeemkennis en verwachten dat Kies een goed product is.

[ Voor 9% gewijzigd door Kiswum op 30-09-2010 12:03 . Reden: Oplossing Kies. ]

• Kiswum
marek965 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:57:
Ik zou iedereen die regelmatig zijn firmware heeft geupgrade en tegen vage problemen aanloopt willen aanraden om toch een hard reset uit te voeren. De eesrste 3 officiële updates verliepen bij mij vlekkeloos, echter bij de laaste (bada 1.0 -> 1.0.2) gaf de telefoon wat lichte problemen, zoals traag in-/uitzoomen in Dolphin, soms geen updates kunnen zien in Samsung Apps en soms geen verbinding kunnen maken met Kies. Na een harde reset was dit allemaal verholpen en de telefoon is weer bliksemsnel. Het half uurtje backups terugzetten en de boel instellen is dit wel waard denk ik.
Misschien iets om als tip op de hoofdpagina te zetten, mensen onderschatten deze harde reset teveel.
Vanaf je toestel kun je bijna alles backuppen, ik wacht nog wel op een complete backup en een backup van je dolphin favorieten, maar daarvoor kun je als workaround screenshots maken (net als de rest van de instellingen).
Samsung adviseerd om je sim en geheugenkaart te verwijderen.

Ik adviseer (na vele updates waarvan 5 met sim erin) om je simkaart en geheugenkaart te laten zitten. Hierdoor behoud je je provider instellingen.

• c4coupe
@ Kiswum.

Dus als ik melding krijg van nieuwe update KIES.

Waar de nieuwe versie downloaden ( want op hun website's staat een ouder programma dan datgeen dat ze aanbieden via KIES live-update.

Als ik dan al de nieuwste gevonden heb. Eerst mijn oude KIES eraf gooien? of gewoon de nieuwe installeren en hij zet alles er netjes over?

• Kiswum
c4coupe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:15:
@ Kiswum.

Dus als ik melding krijg van nieuwe update KIES.

Waar de nieuwe versie downloaden ( want op hun website's staat een ouder programma dan datgeen dat ze aanbieden via KIES live-update.

Als ik dan al de nieuwste gevonden heb. Eerst mijn oude KIES eraf gooien? of gewoon de nieuwe installeren en hij zet alles er netjes over?
Als er een nieuwe versie is, dan zou ik zelf ook kijken of deze op de website van samsung wordt aangeboden.
Vervolgens deze nieuwe versie van de website downloaden en dan over de oude heenzetten.
Ik weet niet of deze oude versie dan verwijderd wordt, volgens mij krijg je altijd de optie om dit zelf te bepalen.

Ik zou niet weten of Kies instellingen van mij bewaard, alle backups zet ik in een aparte map en niet in de standaard directories ergens in mijn profiel.
Wat bewaard Kies dat voor de Wave benodigd is?
Alle programma's worden in mijn geval op mijn geheugenkaart bewaard (Dit is ook te zien als je je toestel in usbmodes aansluit.)

Dit vind ik nog steeds grappig om te zien op de samsung website:
Zoek de fout:

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/88/screenshot0430sep.jpg

Laatste versie van Kies op dit moment is van 30 september: 1.5.3.10093_31_1

[ Voor 16% gewijzigd door Kiswum op 30-09-2010 12:47 . Reden: link toegevoegd ]

• c4coupe
ja alles wat ik gedownload heb via KIES, staat bij mijn documenten,samsung,KIES. Daar staan mijn backups van telefoonnummers, sms berichten, en de gedownloade applicaties.

volgende keer is gewoon de nieuwste versie erover installeren.

• Kiswum
c4coupe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:24:
ja alles wat ik gedownload heb via KIES, staat bij mijn documenten,samsung,KIES. Daar staan mijn backups van telefoonnummers, sms berichten, en de gedownloade applicaties.

volgende keer is gewoon de nieuwste versie erover installeren.
De backups blijven gewoon in "mijn documenten" staan, deze kun je voor de zekerheid backuppen.
Ik weet niet het 100% zeker, maar met name de program files worden aangepast en het register wordt leeggegooid.

In mijn geval download ik 's nachts al mijn programma's weer opnieuw via Wifi op mijn wave.
Ik ben alleen afhankelijk van Kies als ik mijn telefoonnummers synchroniseer met Outlook en mijn sms berichten sla ik tegenwoordig op mijn toestel zelf op, ik kan sms berichten toch niet via Kies toch op mijn toestel zetten.

In mijn vorige post heb ik trouwens de laatste versie geplaatst zodat je deze kunt downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 30-09-2010 12:48 ]

• c4coupe
ja ze gaan er op, alleen die korte. langere sms'en ( EMS ) doet die niet, snap ik niet.

Was al met mijn samsung star zo, denk niet dat het zo moeilijk is om dit eens deftig te programmeren. Als gsm dit kan, moet pc dit zeker en vast kunnen. maar ze willen blijkbaar niet bij samsung :)

• Kiswum
c4coupe schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:50:
ja ze gaan er op, alleen die korte. langere sms'en ( EMS ) doet die niet, snap ik niet.

Was al met mijn samsung star zo, denk niet dat het zo moeilijk is om dit eens deftig te programmeren. Als gsm dit kan, moet pc dit zeker en vast kunnen. maar ze willen blijkbaar niet bij samsung :)
Wellicht kan het tegenwoordig wel, ik loop 3 versie achter met Kies volgens mij.
Support geven bij Samsung kunnen ze niet, vraag maar na bij Amps ;)

Laat staan dat ze iets kunnen mbt de software.

• Kiswum
SmalleSmets schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:18:
Weet er iemand hoe je pop-ups kan toelaten op de wave?
Heb dit namelijk nodig om verbinding te kunnen maken met wifi op mijn school.

Thx
Pop ups komen gewoon binnen op websites.
Pop ups in het os van de wave heb ik nog niet gezien, ik weet ook niet waarom ze nodig zijn bij het verbinden bij wifi.
Moet je wifi inschakelen en daarna inloggen op een soort website?
Heb je evt. een werkinstructie hoe zoiets ingesteld moet worden op jouw school?

• richienl
  • Laatst online: 25-12-2023
Hey,

Ik krijg sinds vandaag op de Wave een updatemelding voor Samsung Apps.
Op zich prima, maar helaas met het installeren krijg ik de volgende foutmelding.

"Installatie mislukt.
Probeer het later opnieuw
(0xff10)"

Zowel via 3g als Wifi het probleem.

Iemand een oplossing?

Mijn Firmware:
<SWVER> S8500XXJEE
<CSCVER> S8500XENJEE

[ Voor 3% gewijzigd door richienl op 30-09-2010 19:15 ]

• SmalleSmets
Kiswum schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:06:
[...]

Pop ups komen gewoon binnen op websites.
Pop ups in het os van de wave heb ik nog niet gezien, ik weet ook niet waarom ze nodig zijn bij het verbinden bij wifi.
Moet je wifi inschakelen en daarna inloggen op een soort website?
Heb je evt. een werkinstructie hoe zoiets ingesteld moet worden op jouw school?
Op mijn vorige gsm's (Nokia 5800, SE Vivaz) ging dit zonder problemen.
Gewoon pop-ups toelaten en het is in orde.
Op mijn wave heb ik al aangeduid dat er reclame mag binnen komen maar dat werkt ook niet.

Als je verbind met wifi op school opent je internet en krijg je 2 tabbladen, en op het 2e moet je je aanmelden.
Als je pop-ups niet aan staan krijg je enkel het 1e scherm en kan je dus niet aanmelden.

• SmalleSmets
richienl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:42:
Hey,

Op zich prima, maar helaas met het installeren krijg ik de volgende foutmelding.

"Installatie mislukt.
(0xff10)"

Iemand een oplossing?

Mijn Firmware:
<SWVER> S8500XXJEE
<CSCVER> S8500XENJEE
Als je naar de nieuwste firmware gaat is dit normaal opgelost.
Had ook dat probleem bij die firmware.

• richienl
Foutje!!!

Ik heb firmware S8500XXJH1

• SmalleSmets
richienl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:33:
Foutje!!!

Ik heb firmware S8500XXJH1
Even wachten op de nieuwe firmware dan.
Die komt in oktober.

En hard reset helpt niet, heb ik toen ook geprobeerd.

• richienl
SmalleSmets schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:45:
[...]

Even wachten op de nieuwe firmware dan.
Die komt in oktober.

En hard reset helpt niet, heb ik toen ook geprobeerd.
Raar verhaal :? Een Samsung Apps update kan dus pas na een firmware upgrade die nog niet te krijgen is.
Ik hoop dat er nog andere oplossingen zijn ;)

• SmalleSmets
richienl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:55:
[...]

Raar verhaal :? Een Samsung Apps update kan dus pas na een firmware upgrade die nog niet te krijgen is.
Toen ik dat had was er ook geen enkele oplossing.
Alles geprobeerd maar echt alles, buiten naar de winkel gaan..
Meestal weet ik er meer van en kunnen ze je dus niet helpen en moeten ze hem opsturen etc.

Echter toen er een nieuwe firmware uit kwam na een paar weken werkte dit wel weer.
SmalleSmets schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:27:
[...]
Als je verbind met wifi op school opent je internet en krijg je 2 tabbladen, en op het 2e moet je je aanmelden.
Als je pop-ups niet aan staan krijg je enkel het 1e scherm en kan je dus niet aanmelden.
Kan je niet gewoon de URL van het pop-upje kopiëren naar je telefoon/overtypen?

• SmalleSmets
Amps schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:18:
[...]

Kan je niet gewoon de URL van het pop-upje kopiëren naar je telefoon/overtypen?
Kan ik inderdaad eens proberen.
Moet ik laptopje eens meenemen

• richienl
SmalleSmets schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:57:
[...]

Toen ik dat had was er ook geen enkele oplossing.
Alles geprobeerd maar echt alles, buiten naar de winkel gaan..
Meestal weet ik er meer van en kunnen ze je dus niet helpen en moeten ze hem opsturen etc.

Echter toen er een nieuwe firmware uit kwam na een paar weken werkte dit wel weer.
Dan zit er misschien niks anders op dan wachten. Helaas....

• Dragao Cell
Gerucht: Samsung stopt productie van de Wave ivm tekorten aan Super AMOLED schermen. Samsung zal een 'vervanger' uitgaan brengen met een groter Super TFT scherm.

Verwijderd

Misschien een stomme vraag maar hoe kom ik aan een multiloader voor mijn Samsung Wave en moet ik die dan installeren op mijn pc en mijn telefoon via usb aansluiten aan mijn computer ?

Mijn dank voor jullie antwoord

• SmalleSmets
Dragao Cell schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:04:
Gerucht: Samsung stopt productie van de Wave ivm tekorten aan Super AMOLED schermen. Samsung zal een 'vervanger' uitgaan brengen met een groter Super TFT scherm.
Bron???
Als je even had gegoogled dan zou je artikelen tegen zijn gekomen:
SamsungHub.com
Zimbio.com

Ben ik ff blij dat die van mij nog Super AMOLED heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik heb net de applicatie Barcoo gedownload op mijn wave.

http://www.samsungapps.co...tId=G00000084956&listYN=Y

Er staat 3 talen, en alles wat ik scan en doe kom ik op duitse database uit.

als ik barcode scan, zegt hij position barcode within frame and hold steady.

Daar stopt het engels dus al.

iemand die dit kan proberen voor mij, of hun producten wel in engelse tekst worden weergegeven?

als ik blikje redbull scan :-) geeft hij de prijs ervan weer, foto en de voedingswaarde, spijtig genoeg zijn deze in het duits, zou ze dus in het engels willen hebben.

als iemand dit even kan testen.

edit : heb contact opgenomen met maker van programma.

wanneer ik mijn wave in het engels zet, gaat deze wel naar de engelse database. dus foutje nog zeker?

heb gevraagd of ze dit in een mogelijke update kunnen en willen aanpassen. wacht nog op een reply.

of als iemand mij kan zeggen hoe ik die app. open krijg vanop pc, dat ik zelf is kan gaan neuzen naar de plaats waar hij gaat. ( als dit mogelijk is )

mvg Kristof

[ Voor 23% gewijzigd door c4coupe op 01-10-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:24:
Misschien een stomme vraag maar hoe kom ik aan een multiloader voor mijn Samsung Wave en moet ik die dan installeren op mijn pc en mijn telefoon via usb aansluiten aan mijn computer ?

Mijn dank voor jullie antwoord
Kijk eens op www.samfirmware.com wel even accountje aanmaken dan kun je alles downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 15:55
ik start net Samsung Apps op, zie ik dat er een update is van het programma zelf.
Heb nog niks kunnen ontdekken of er iets nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
denk dat ik eens moet langsgaan bij mijn provider.

die simply weather widget van hier op pagina 1, geeft bijna altijd time out als ik vernieuw. via wifi is dit onmiddelijk klaar.

zelfde met htc sense clock. wifi onmiddelijk, via dataverbinding retry...

begint redelijk op mijn systeem te werken. betaal ervoor, dan moet het maar goed werken ook, en geen halve dag duren eer die verbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dit op FB via samsung apps:
If you are having trouble with the Firmware Upgrade function on your current Kies version, please delete the version that you have and download the updated version (1.5.3.10093.80), which can be found on (http://www.samsungapps.com/) right now. Again, we are sorry for the inconvenience. We appreciate your feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:19:
Ik zag net dit op FB via samsung apps:

[...]
Bedankt voor de tip. Heb KIES weer geupdate naar de laatste versie.

Wat een fail van Samsung weer. "please delete the version that you have and download the updated version" haha.

---

Even een vraagje tussendoor.

Zouden jullie het waard vinden om 299 EUR te investeren in een 32GB iPod Touch 4th gen nu jullie al een S8500 hebben?
Ik vind bada OS niet echt af en de app aanbod is erg zwak. Er zijn op dit moment nog te weinig apps van grote bedrijven zoals Twitter, Facebook, Microsoft (WLM app), Skype etc. Dus zit er aan te denken om een iPod Touch aan te schaffen. Ben zelf nog steeds dubio erover. 300 euro is best veel op zich :p

Wat vinden jullie?

[ Voor 26% gewijzigd door Amps op 01-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
jullie last van de facebook app die op de wave staat? buddys now wilt niet updaten de facebook app geeft constant aan facebook server instabiel. kan mijn weer niet update zonder een fout. en internet het surfen gaat dan weer vlot. juist zoals im palringo. wordt er echt gek van. is het nu mijne abonnement of daadwerkelijk de gsm die tegenwerkt. al paar keer op en af gezet. helpt niks. nu 2 dagen last van. daarvoor nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richienl
Amps schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Wat een fail van Samsung weer. "please delete the version that you have and download the updated version" haha.

---

Zouden jullie het waard vinden om 299 EUR te investeren in een 32GB iPod Touch 4th gen nu jullie al een S8500 hebben?
Ik vind bada OS niet echt af en de app aanbod is erg zwak. Er zijn op dit moment nog te weinig apps van grote bedrijven zoals Twitter, Facebook, Microsoft (WLM app), Skype etc. Dus zit er aan te denken om een iPod Touch aan te schaffen. Ben zelf nog steeds dubio erover. 300 euro is best veel op zich :p

Wat vinden jullie?
Ik zou het niet doen. De ipod heb een veel mindere scherm. Op ten duur komen er vast ook leukere apps voor Bada. Ik heb zelf ook een Ipod touch met 32Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
[...]

---

Wat vinden jullie?
Verkoop je wave dan en koop een galaxy s 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haai,

Vraagje mijn huidige versie(s) zijn S8500XXJF4/S8500XENJF3, nu kan ik mijn telefoonupdaten naar de volgende versie. S8500XXJH3/S8500XENJH2. Nu heb ik op de site gelezen dat mijn huidige versie de 2 na laatste is. En dat er nog al wat problemen zijn met updates. Nu is mijn vraag, als ik nu ga updaten, heeft dat zin en hoe groot is de kans dat ie vast loopt? Met andere woorden hoe nuttig (en veilig) is de update. Heb graag de laatste versie op mijn telefoon, maar wil wel dat alles blijft werken. Dat staat voorop.
Wat kan ik het beste doen?

Gr's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
richienl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:59:
[...]
Ik zou het niet doen. De ipod heb een veel mindere scherm. Op ten duur komen er vast ook leukere apps voor Bada. Ik heb zelf ook een Ipod touch met 32Gb.
Heb je wel de 4de generatie iPod Touch?
Ik heb de retina display van de iPhone 4 gezien en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was. Hij was veel scherper dan ik verwacht had!
"Op den duur" ja, maar wanneer? Zal het ooit wat met bada worden? Ik vind de toekomst van bada nog wat onzeker.
SmalleSmets schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:17:
[...]

Verkoop je wave dan en koop een galaxy s 8)
Hehe, das geen optie voor mij :P Ik ben niet van plan om mijn S8500 weg te doen eigenlijk (zonde). Om wat dieper in de Galaxy S te gaan. Scherm is 4", is wel mooier, maar maakt de telefoon ook veel groter. Ik heb een telefoon gehad met 3.7" en die was al aan de grote kant.
Materiaalgebruik bij de Galaxy S is ook wat 'cheap'. Plastic en de Galaxy S heeft ook niet echt een stevige feel aan het toestel.
Android OS is daarentegen een dikke pluspunt :) Ik weet niet hoe het gesteld staat met de Market Place van Android, maar volgens mij zit dat wel snor. Alleen Samsung + een smartphone OS... Ik weet het niet hoor met Samsung.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 00:02:
Haai,
Vraagje mijn huidige versie(s) zijn S8500XXJF4/S8500XENJF3, nu kan ik mijn telefoonupdaten naar de volgende versie. S8500XXJH3/S8500XENJH2. Nu heb ik op de site gelezen dat mijn huidige versie de 2 na laatste is. En dat er nog al wat problemen zijn met updates. Nu is mijn vraag, als ik nu ga updaten, heeft dat zin en hoe groot is de kans dat ie vast loopt? Met andere woorden hoe nuttig (en veilig) is de update. Heb graag de laatste versie op mijn telefoon, maar wil wel dat alles blijft werken. Dat staat voorop.
Wat kan ik het beste doen?

Gr's
Bij mij zijn alle updates (uiteindelijk) wel goed gelukt. Qua 'veiligheid' zit bij mij iig wel goed.
Een firmware up-to-date houden is altijd goed, ook al zijn er in eerste opzicht maar kleine dingen veranderd.

Als het aan mij lag had ik de firmware gewoon geupdate. Het mot uiteindelijk toch?

Ik raad je aan om in ieder geval de allerlaatste versie van KIES te installeren (zie een aantal posts hiervoor). Als het goed is, moet het dan gewoon goed lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
[...]

Wat vinden jullie?
Die keuze moet je natuurlijk zelf maken, toch weer een extra uitgave en is het dat waard? Wachten op verbetering/meer apps? Hoeveel geduld heb je? :+

Zelf was ik ook een tijd aan het twijfelen, gedoe met weinig apps en daardoor niet optimaal de Wave kunnen gebruiken, was het het opeens helemaal zat.
Uiteindelijk de nieuwe iPhone gekocht, ben nog steeds blij dat ik het tóch heb gedaan.
Lees nog steeds mee hier, want de Wave als reserve foon voor België waar ik regelmatig ben.
Eeuwig zonde dat de apps voor de Wave zo achterblijven, vind het nog steeds een gaaf toestel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
richienl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:42:
Hey,

"Installatie mislukt.
(0xff10)"

Iemand een oplossing?

Mijn Firmware:
<SWVER> S8500XXJEE
<CSCVER> S8500XENJEE
Je moet gewoon doen wat er staat, komt weleens vaker voor, op een andere moment nogmaals proberen. Wellicht werkt het nu wel gewoon.
richienl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 19:55:
[...]

Ik vind het ook vreemd, maar daarnaast is JH3 al uit. Je hebt JH1 niet via een officiële manier gekregen, waarschijnlijk via multiloader.

- Maak een backup van je telefoongegevens.
- Sluit je Wave aan op je pc en start Kies op.
- Kies zal aangeven dat je telefoon al up to date is, kies dan voor annuleren en daarna voor ja/yes.
Laat Kies open staan.
Zet het volgende in je register of pas deze handmatig aan:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\2]
(het laatste cijfer kan ook 3,4,5,etc. zijn, dat ligt aan het aantal keren dat je een upgrade hebt gehad)

Maak een backup van dat gedeelte van het register.
Maak een tekstbestand aan en hernoem deze naar een .reg bestand.

De volgende tekst staat in dat nieuwe regbestand:

***************************************** Dit niet ****************************************
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\2]
"SoftwareRevision"="S8500XXJF4/S8500XENJF3"
"HIDSWVER"="S8500XXJF4/S8500XENJF3"
"ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"

***************************************** Dit niet ****************************************

Start daarna de firmware-updater in Kies weer op en dan zul je het onderstaande zien:
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/1617/kiesupdate.jpg

ZIjn er risico's als je iets verkeerd doet bij het register?
Ja Kies start niet meer op, dit is op te lossen door Kies opnieuw te installeren. Tot nu toe heb ik het bij niemand verkeerd zien gaan.

Op dit moment is JH3 nog beschikbaar ik heb het zojuist nog even getest. Het kan zijn dat JH3 niet altijd beschikbaar is, probeer het later in de week nogmaals.
kolk11 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:33:
[...]

Kijk eens op www.samfirmware.com wel even accountje aanmaken dan kun je alles downloaden
Het kan zijn dat de link wordt weggehaald, dit is al een keer eerder gebeurd. Verder is dat ook mijn site waar ik alles vandaan haal. Niet alle firmwares zijn overigens in het Nederlands/Engels verkrijgbaar. De slechte firmwares heb ik ook in dit topic geplaatst, te vinden via een zoekopdracht.
[...]

Wat vinden jullie?
Ik vind het geldverspilling, maar het belangrijkste is nog wel: wat ga je ermee doen als je een Ipod touch aankoopt? Als het puur om de apps gaat dan vind ik het onzin, als het gaat om de specifieke functionaliteit dan is er wellicht ook een goedkopere oplossing voor je.

Waarom is het onzin als het puur om de apps gaat? Bada is nieuw, bedrijven storten zich nou eenmaal niet direct op een nieuw OS. Kijk naar Android, in het begin waren daar ook zeer veel problemen mee. Zij zijn nu 2 jaar verder en begint het een echt top product te worden.
Bada os is eigenlijk pas sinds eind mei/ begin juni beschikbaar. Toen met 100 apps op de NL markt.
We zitten net in oktober en zitten na ruim 4 maanden al op 1116 apps!! Do the math ;) (per land is dit verschillend, Frankrijk heeft er 1260 beschikbaar voor de Samsung Wave.)
Ik zou zeggen geef Bada een kans, het lijkt dat er geen vooruitgang is, maar we zijn pas 4 maanden verder. Er zijn al veel grote bedrijven bezig met apps voor Bada te maken, maar zijn helaas nog niet uit. Een voorbeeld hiervan is Sygic met Mcguider.

@Downer, jammer dat je Bada niet echt een kans van slagen hebt gegeven(, mits je het toestel puur voor de apps hebt gekocht). Ik vermoed dat het ook te maken had met de softwarematige fouten die nog bij de introductie erin zaten ;)

@Roeltjeee zie:
Kiswum schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:59:

Sinds juni de volgende (zichtbare) problemen opgelost (volgens mij was dit JF4):
- Wifi signaal is zichtbaar
- Aparte ringtone voor je sms en mail
- In het begin enkele keren geheugenfouten gehad, daarna herstartte het systeem als er teveel van werd gevraagd en met JH3 loopt het 1 week soepel zonder geheugen problemen en spontane herstarts als het toestel het moeilijk krijgt (met name te merken in een browser bij het inzoomen van pagina's).
- Alle icoontjes kunnen veranderen ook de 3 home-icoontjes.
- Exchange Activesync is erbij gekomen, met name gebruikt voor mail bij grote bedrijven of universiteiten (Email for Exchange bestand al voor bijv. webmail)

Verder minder zichtbare updates
Dolphin browser heeft een nieuwere versie
Picsel viewer is geupdate, hij start sneller op dan de voorgaande versie
Bada versie vernieuwd
Update vanaf de telefoon is ingebouwd (werkt volgens mij nog niet)
Ik zou zeggen update je telefoon, ik weet niet of het uitmaakt welke versie van Kies je hebt (ik zou het vreemd vinden), maar ik gebruik zelf niet de nieuwste versie maar: 1.5.1.10074_45
Laatste versie van Kies op dit moment is van 30 september: 1.5.3.10093_31_1

Zo dat was het voor vandaag :)
Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een hard reset gedaan nadat ik eerder van de week een fw update had uitgevoerd.
Eerst alles qua contacten, agenda en berichten opgeslagen via Kies.
Ik heb contacten en agenda terug kunnen zetten alleen de berichten terugzetten lukt me niet.
Heeft iemand een advies hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Enkele weken terug had ik Samsung Kies eens verwijdert. Ik wou namelijk een nieuwe versie installeren.
Maar telkens krijg ik deze error tijdens het installeren:
Afbeeldingslocatie: http://i363.photobucket.com/albums/oo72/Asgaro/errorkies.jpg

Iemand die een oplossing weet? Op internet is hierover niets te vinden zo te zien..

(Ondertussen zijn er al 2 nieuwe Kies versies uitgekomen, maar ik blijf deze melding krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een handige link om je Cam firmware up te daten.
Ik heb de laatste firmware versie staan JH3, maar blijkbaar niet de meest up to date Camera firmware.

http://www.badadev.com/updating-camera-firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
@ghost-ray:
Er bestaat nog geen optie om opgeslagen berichten via KIES op je telefoon te krijgen.
De enige optie is om de berichten via je telefoon op te slaan op je geheugenkaart.

@Asgaro: Probeer om echt alles van KIES te verwijderen en probeer het dan opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
downer schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 05:40:
[...]

Die keuze moet je natuurlijk zelf maken, toch weer een extra uitgave en is het dat waard? Wachten op verbetering/meer apps? Hoeveel geduld heb je? :+

Zelf was ik ook een tijd aan het twijfelen, gedoe met weinig apps en daardoor niet optimaal de Wave kunnen gebruiken, was het het opeens helemaal zat.
Uiteindelijk de nieuwe iPhone gekocht, ben nog steeds blij dat ik het tóch heb gedaan.
Lees nog steeds mee hier, want de Wave als reserve foon voor België waar ik regelmatig ben.
Eeuwig zonde dat de apps voor de Wave zo achterblijven, vind het nog steeds een gaaf toestel verder.
Uiteraard moet ik de keuze uiteindelijk zelf maken ja :) Maar ik was wel benieuwd naar jullie mening/ervaringen met bada en de optie.

Ik word ook steeds zat van de app support. Zo ligt de WLM client er telkens weer eruit en zijn er geen goede apps van grote bedrijven.
Een iPhone is weer van een andere categorie. Als een Prepaid gebruiker is een iPhone voor mij uitgesloten (je bent 800 euro kwijt aan een SIM-lockvrij toestel zonder abonnement). Vandaar ook de keuze iPod Touch.
Kiswum schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:21:
Ik vind het geldverspilling, maar het belangrijkste is nog wel: wat ga je ermee doen als je een Ipod touch aankoopt? Als het puur om de apps gaat dan vind ik het onzin, als het gaat om de specifieke functionaliteit dan is er wellicht ook een goedkopere oplossing voor je.
Met de iPod Touch kan ik onder andere ook op het netwerk van de Uni zitten (als het goed is). Dat kan ik met de S8500 (nog) niet doen.
Waarom is het onzin als het puur om de apps gaat? Bada is nieuw, bedrijven storten zich nou eenmaal niet direct op een nieuw OS. Kijk naar Android, in het begin waren daar ook zeer veel problemen mee. Zij zijn nu 2 jaar verder en begint het een echt top product te worden.
Bada os is eigenlijk pas sinds eind mei/ begin juni beschikbaar. Toen met 100 apps op de NL markt.
We zitten net in oktober en zitten na ruim 4 maanden al op 1116 apps!! Do the math ;) (per land is dit verschillend, Frankrijk heeft er 1260 beschikbaar voor de Samsung Wave.)
Android is idd sterk gegroeid in die twee jaar, dat klopt. Alleen weet ik het niet zo met Samsung en bada. Het is niet zo dat het succes verzekerd is voor bada naarmate tijd verstrekt.

Ik ben blij dat jij, als gebruiker, optimistisch bent over bada en hoop dat andere bedrijven dat ook met je zijn ;)
Ik zou zeggen geef Bada een kans, het lijkt dat er geen vooruitgang is, maar we zijn pas 4 maanden verder. Er zijn al veel grote bedrijven bezig met apps voor Bada te maken, maar zijn helaas nog niet uit. Een voorbeeld hiervan is Sygic met Mcguider.
Ik geef bada zeker een kans. Het toestel gaat ook niet de deur uit. Maar zoals het er nu voorstaat ben ik niet overtuigd. Zoals ik al eerder gezegd had, bada OS lijkt meer op een proprietary OS met een applicatiestore erin.

Je moet trouwens niet denken dat ik jouw mening/beargumentatie met een korreltje zout neem. Ik apprecieer jouw inbreng (tevens ook van de anderen)!
Asgaro schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:06:
Enkele weken terug had ik Samsung Kies eens verwijdert. Ik wou namelijk een nieuwe versie installeren.
Maar telkens krijg ik deze error tijdens het installeren:
[afbeelding]

Iemand die een oplossing weet? Op internet is hierover niets te vinden zo te zien..

(Ondertussen zijn er al 2 nieuwe Kies versies uitgekomen, maar ik blijf deze melding krijgen.)
Heb je al via google gezocht naar "0x80040707"? Als ik daar op zoek zie ik in de eerste paar links (relevante) informatie over het probleem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 15:55
er is een nieuwe firmware online :

Samsung S8500 Firmware: S8500XXJI3 CSC=XEN Online!

net geinstalleerd en merk dat de lag in zoomen in de browser zo goed als weg is.
gaat iig veel soepeler dan eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:15:
Ik heb de laatste firmware versie staan JH3, maar blijkbaar niet de meest up to date Camera firmware.

Ik heb net de link geraadpleegd en mijn camera fw update uitgevoerd.
Weet je toevallig ook een link naar een evt. audio configuration, want bij video opname met harde geluiden raakt het geluid overstuurd?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mregeling2005 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:41:

net geinstalleerd en merk dat de lag in zoomen in de browser zo goed als weg is.
Nice! Ik ga zo maar ook eens bezig met updaten! 1 firmware per maand wordt nog steeds aangehouden (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets

Net ook gedaan, alles vlekkeloos verlopen!
mregeling2005 schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:41:

Dit ga ik ook eens controleren dan, zal ook wel goed gaan aangezien ik nog nooit problemen heb gehad. :P

EDIT: Voor mij nog geen nieuwe versie online :'(

[ Voor 3% gewijzigd door SmalleSmets op 02-10-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 13:06

Werkt perfect. Dankjewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Amps schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:36:
[...]

Android is idd sterk gegroeid in die twee jaar, dat klopt. Alleen weet ik het niet zo met Samsung en bada. Het is niet zo dat het succes verzekerd is voor bada naarmate tijd verstrekt.

Ik ben blij dat jij, als gebruiker, optimistisch bent over bada en hoop dat andere bedrijven dat ook met je zijn ;)

[...]

Ik geef bada zeker een kans. Het toestel gaat ook niet de deur uit. Maar zoals het er nu voorstaat ben ik niet overtuigd. Zoals ik al eerder gezegd had, bada OS lijkt meer op een proprietary OS met een applicatiestore erin.

Je moet trouwens niet denken dat ik jouw mening/beargumentatie met een korreltje zout neem. Ik apprecieer jouw inbreng (tevens ook van de anderen)!
Ik ben een gebruiker van Wave die weet wat de voor-en nadelen zijn. Het toestel is super, maar ik ben niet blind voor de problemen die het met zich mee brengt.
Ik moet wel zeggen dat ik veel problemen niet heb die veel "beginners" wel hebben, hierdoor blijf ik denk ik ook enthousiast over het toestel.

Ik weet dat jij alle reacties serieus bekijkt en we geven allemaal natuurlijk onze mening en ik zal je ook niets opdringen hoor :D
Ik raad je wel aan om je toestel binnen handgebruik te houden om eventuele vragen vanaf mijn kant te beantwoorden/ te testen ;)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij mij ook nog geen firmware update te bespeuren, weird :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4coupe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:39:
je Wave instellen dat hij telkens vraagt naar wat je wil doen als je verbind met pc.

connectiviteit onderaan vindt je die funcite.

op altijd vragen zetten.

Zet kies aan dan, sluit wave aan op pc en neem onderaan op je wave, usb problemen.

Dit heeft mij al paar keer geholpen.

Dan pc herstarten en klaar ( zo was het hier, hoop dat het daar ook werkt )
Heb het probleem met connecten weer sinds de laatste versie van KIES. Het bovenstaande heeft helaas niet geholpen.

Edit:

Heb ff via het USB poortje achter de PC geprobeerd, maar nu geeft hij helemaal niks meer aan (ook niet het bewegende balkje).

@Kiswum ZULKE PROBLEMEN BEDOEL IK NOU MET BADA! :( :+ :P

Edit2:

Weer het toestel gereconnect en nu schuift het balkje er lustig op los! (Geen vooruitgang dus).

Een firmware update proberen uit te voeren terwijl het balkje blijft schuiven geeft het volgende resultaat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
2010-10-02 18:45:22
Object reference not set to an instance of an object.

System.NullReferenceException

Stack Trace:
   at MSC.Thunder.MainStage.MainFrame.PopupFirmwareUpdate(String argument)
   at MSC.Thunder.MainStage.MainFrame.OnWidgetEventCalled(Object sender, WidgetEventArgs args)
   at MSC.Thunder.UI.Events.WidgetEventHandler.Invoke(Object sender, WidgetEventArgs args)
   at MSC.Thunder.UI.Events.WidgetEventAgent.CallEvent(Object sender, WidgetEventArgs args)
   at MSC.Thunder.UI.Controls.WidgetIconCtrlVM.PopupThisWidget()
   at MSC.Thunder.UI.Controls.WidgetIconCtrlVM.OnClicked()
   at MSC.Thunder.UI.Controls.WidgetIconCtrlVM.<get_ClickCommand>b__0(Object param)
   at MSC.Thunder.UI.Common.RelayCommand.Execute(Object parameter)
   at MS.Internal.Commands.CommandHelpers.CriticalExecuteCommandSource(ICommandSource commandSource, Boolean userInitiated)
   at System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnClick()
   at System.Windows.Controls.Button.OnClick()
   at System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnMouseLeftButtonUp(MouseButtonEventArgs e)
   at System.Windows.UIElement.OnMouseLeftButtonUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
   at System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
   at System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
   at System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
   at System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
   at System.Windows.UIElement.ReRaiseEventAs(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args, RoutedEvent newEvent)
   at System.Windows.UIElement.OnMouseUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
   at System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
   at System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
   at System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
   at System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
   at System.Windows.UIElement.RaiseEventImpl(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args)
   at System.Windows.UIElement.RaiseTrustedEvent(RoutedEventArgs args)
   at System.Windows.UIElement.RaiseEvent(RoutedEventArgs args, Boolean trusted)
   at System.Windows.Input.InputManager.ProcessStagingArea()
   at System.Windows.Input.InputManager.ProcessInput(InputEventArgs input)
   at System.Windows.Input.InputProviderSite.ReportInput(InputReport inputReport)
   at System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.ReportInput(IntPtr hwnd, InputMode mode, Int32 timestamp, RawMouseActions actions, Int32 x, Int32 y, Int32 wheel)
   at System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.FilterMessage(IntPtr hwnd, WindowMessage msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
   at System.Windows.Interop.HwndSource.InputFilterMessage(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
   at MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
   at MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
   at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   at MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(Object source, Delegate method, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)

Ik zal zo proberen op een Windows 7 systeem met een oudere versie van KIES....

Edit3:

Heb het toestel aan de PC van mijn broer succesvol geconnect (KIES Versie 1.5.1.10074_2) en hij geeft aan dat JH3 de laatste firmware is.

[ Voor 84% gewijzigd door Amps op 02-10-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
XXJI3 is idd uitgebracht maar nog niet via KIES, dat betekend dat Samsung de firmware aan het testen en wanneer alles klaar is zal die eventueel worden uitgebracht (mostlikely zal de XXJI3 in NL worden uitgebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 13:06
Amps schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:37:
Heb ff via het USB poortje achter de PC geprobeerd, maar nu geeft hij helemaal niks meer aan (ook niet het bewegende balkje).
Herkenbaar. Op het "gedrag" van Kies valt helaas geen lijn te trekken.
@Kiswum ZULKE PROBLEMEN BEDOEL IK NOU MET BADA! :( :+ :P
'k Snap je wel. Het werkt allemaal wat 'hoekig' en tegendraads. Anderzijds, en zoals al meermaals vermeld, we zijn 'early adopters' van een nieuw OS. Dat heeft pros en cons. Maar dat wist je op voorhand, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ColdRain schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:28:
'k Snap je wel. Het werkt allemaal wat 'hoekig' en tegendraads. Anderzijds, en zoals al meermaals vermeld, we zijn 'early adopters' van een nieuw OS. Dat heeft pros en cons. Maar dat wist je op voorhand, toch?
Dat was meer enkel naar Kiswum toe :P En het was alleen maar 'satirisch' bedoeld.

En ja, als early adopter weet ik dat zulke dingen nou eenmaal gebeuren. Maar kom op, KIES niet eens voorelkaar krijgen vind ik wel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik adviseer (na vele updates waarvan 5 met sim erin) om je simkaart en geheugenkaart te laten zitten. Hierdoor behoud je je provider instellingen.
[/quote]

Hey Kiwsum Dit heb je al zo vaak verteld maar Het is me nog steeds een beetje vaag,Het is echt geen optie als mijn 8Gmemmerycard word schoongemaakt ,als ik door middels van een Hardreset dat heb laten steken.
Ik durf wel mijn simkaart laten hangen maar die 8Gsd dan weg halen ,zal je in principe toch ook wel de netwerkinstelling behouden,Of zie ik het verkeert? En hoe zit het met de instalde apps op je 8gsdcard ,herleven ze weer zonder te instaleren ,Na 1 Hardreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:31:
Hmm bij mij ook nog geen firmware update te bespeuren, weird :s
De update naar jh3 verdwijnt steeds, ik denk dat hij nog steeds in de testfase is. Vanochtend was ie nog wel beschikbaar. Probeer het later in de week nogmaals.
Amps schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

Dat was meer enkel naar Kiswum toe :P En het was alleen maar 'satirisch' bedoeld.

En ja, als early adopter weet ik dat zulke dingen nou eenmaal gebeuren. Maar kom op, KIES niet eens voorelkaar krijgen vind ik wel erg slecht.
Ik had al zo'n vermoeden, maar Kies en de wave moet je we apart zien hoor! Kies is ku*!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:35:
[/quote]

Hey Kiwsum Dit heb je al zo vaak verteld maar Het is me nog steeds een beetje vaag,Het is echt geen optie als mijn 8Gmemmerycard word schoongemaakt ,als ik door middels van een Hardreset dat heb laten steken.
Ik durf wel mijn simkaart laten hangen maar die 8Gsd dan weg halen ,zal je in principe toch ook wel de netwerkinstelling behouden,Of zie ik het verkeert? En hoe zit het met de instalde apps op je 8gsdcard ,herleven ze weer zonder te instaleren ,Na 1 Hardreset
Alleen telefoon geheugen wordt gewist, data op je externe kaart niet. Apps die volledig op je externe kaart staan kun je fewoon weer opnieuw installeren, net als je widgets en thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:55:
maar Kies en de wave moet je we apart zien hoor! Kies is ku*!
De Wave en bada OS moet je apart zien. De "Wave" vind ik meer op de hardware slaan (wat overigens echt top is op zich en zijn prijsklasse!), bada OS & KIES zijn beide software geproduceerd door Samsung.

Zo zie ik het ten minste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Kiswum,dan is dat ff duidelijk om volvertrouwe,voor de 1e beste wanhoop op de hardreset ooit.

Recente Kies update echt problematiek waardeloos ,tijdens de popup updaten kreeg ik een
''stage huppelepup'' melding en start de Kies niet eens meer op,
Daarna na systeem herstel gedaan om de voorlaatste Kies te redden,..word mijn Wave niet meer herkent door die Kies-voorlaatste versie, kreeg ook nog eens koreaans zinnen flikkeren bij detec device als voorafje. :(
Tenslotte maar weer terug naar de ouwe vertrouwde UK kies exe geinst die ik voor nood default bewaarde.
En het werk en detect de Wave weer normaal nu, En ik durf te wedden dat die de volgende FW probleemloos voor me gaat upgraden.
Jeetje Samsung wizards wat een mess up.

@ AOJ
Geweldig Info update voor de foto shoot mode met de camFW. Een goede helder scherpe foto maken is nu 80% slagingkans zonder concentratie, voor heen 50% met een stillehand op default settings ook nog.
Bijna eve makkelijk als 1 N82 trekkertje nu eindelijk,Laat de tijd bewijzen dat het ook zo blijf :) hopelijk.
Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Niet online
Ik wil dat mijn telefoon geen verbinding met internet kan maken, behalve met WIFI, wat moet ik dan precies verwijderen? (Vodafone WAP, Vodafone Internet, Vodoafone streaming?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:26

DEVegg

DEVegg

Gisteravond wilde Kies 1.5.3.10093_31 zich updaten naar 1.5.3.10093_8. Dat lukte niet.. (de geen internet melding om de zoveel MB gedownload) dus vanmorgen weer opnieuw geprobeerd, maar nu zegt Kies dat hij de recente versie al is. Ik vermoed dat ze die ook weer hebben terug getrokken. Bij mij ook nog geen nieuwere firmware dan JH3.

Wat rotzooien ze daar aan bij Samsung zeg....

Update: Mijn camera met succes geupdate via de site hier ergens boven genoemd.
Waarom gebeurd dat niet automatisch? Rara jongens die Samsung ontwikkelaars....

[ Voor 17% gewijzigd door DEVegg op 03-10-2010 11:56 ]

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2x eerder mijn wave succesvol te heeb geupdate, is het vorige week mis gegaan.
De volgende melding staat nu op het scherm:
FOTA Engine is not intalled
Plz install below FOTA Eng. (FOTA_ENGINE_VER_INFO_2.0)
Toestel ter reparatie aangeboden, zal enkele weken duren...
Ik lees op diverse fora dat dit bij (veel) meer mensen is voorgekomen.
Voor mij dus geen updates meer.
SAMSUNG bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSC.Thunder.firmware update werkt niet meer wat kan ik hier aan doen ik krijg dat elkekeer als ik wil updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, net de stap genomen om te updaten.
Alles goed gegaan. Alleen heb nu bij bij mijn instellingen geen zichtbare tekst.
Als ik het aanklik komt de tekst wel te voorschijn (geluidsprofielen, display en verlichting, algemeen) maar ik zie nu alleen icoontjes met verder een zwarte lege balk, waar eerst de naam van het submenu stond.
Is dit bij meer mensen, hoe krijg ik dit weer goed?
Edit: Is weer alweer terug. Telefoon keer uit en aangezet. Had ook eerst groene cijfers bij pincode invoeren maar is nu ook weer normaal. Ach ja, wat een keer opstarten al niet kan doen... ;)

Verder zie ik nog weinig verschil...
Misschien handig om per update aan te geven wat is veranderd...?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 12:14 . Reden: Aan en uit gezet --> probleem opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:10:
Oke, net de stap genomen om te updaten.
Alles goed gegaan. Alleen heb nu bij bij mijn instellingen geen zichtbare tekst.
Als ik het aanklik komt de tekst wel te voorschijn (geluidsprofielen, display en verlichting, algemeen) maar ik zie nu alleen icoontjes met verder een zwarte lege balk, waar eerst de naam van het submenu stond.
Is dit bij meer mensen, hoe krijg ik dit weer goed?

Verder zie ik nog weinig verschil...
Misschien handig om per update aan te geven wat is veranderd...?
softreset. ( 10 sec. u aan/uit knop inhouden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c4coupe schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

softreset. ( 10 sec. u aan/uit knop inhouden )
Jep, gedaan en het werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:16:
[...]

Jep, gedaan en het werkte...
ik had eerst ook groene cijfertjes en zwarte tekst op zwarte achtergrond.

ik heb hardreset gedaan, omdat dat toen werd aangeraden. ( had van een duitse wave een belgische gemaakt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hai Hui
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
---

[ Voor 100% gewijzigd door Hai Hui op 03-10-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die groene cijfertjes en zwart op zwart kunnen idd verholpen worden door een simpele reboot. Ik had het bij de vorige firmware ook.
Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.