Ik weet na het lezen van de overige berichten even niet welke messenger je wilt hebben.
Palringo of Instant Messenger (IM)
Wil je Palringo, dan maakt de volgorde niet uit deze staat standaard altijd geinstalleerd.
Instant Messenger volgens mij als je de juiste regio hebt en je accounts via een bepaalde volgorde instelt.
O.a. moeten de mailaccounts aangemaakt worden via "Mijn acounts" en niet via "e-mail", je internet moet vantevoren al zijn vastgesteld en daarmee dus ook de regio waar je woont.
Niet op de Nederlandse toestellen. Die van jou was toch Duits?
Die van mij is 100% Nederlands, gekocht via de T-mobile shop, maar wel simlock vrij en zonder T-mobile brand en apps

Verklaar u nader. Die vat ik niet

Ik heb nu de juiste volgorde gebruikt waardoor ik geen Palringo maar IM gebruik, hierdoor heb ik de mogelijkheid om MSN en Google Chat te gebruiken.
Ik zal vanmiddag weer in de weer gaan met de firmwares, ik gebruik momenteel nog de redelijk stabiele JH1, er zullen nagenoeg geen extra's voor mij in JH3 zijn, maar als deze via Kies binnenkomt dan kan ik wel weer gebruik maken van de NL Widgets zoals Hyves, Nu.nl en daarnaast is deze dan weer in de originele staat.
2 weken geleden heb ik zo'n 15 verschillende firmwares uitgeprobeerd en gemerkt wat er gebeurd bij een harde reset. Daarnaast heb ik gezien dat er van een brick weer een werkend toestel gemaakt kan worden.
Laat bovenstaande maar zitten, volgens mij is JH3 niet meer via Kies te verkrijgen, zelfs niet in de test modus. Ik hoor graag als iemand vandaag de update wel binnen kan halen

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:52:
Kan iemand mij vertellen waar ik de csc file van de JH3 kan vinden?
Heb m`n wave via een omweg geflashed naar jh3 maar heb hier geen XENJH2 in kunnen flashen!]\
Ben in het bezit van een Nederlands toestel en wil ook alle files in het oer hollands!
de CSC file van JH3?
Bedoel je daarmee een csc bestand waar JH3 in voorkomt met de NL widgets of de NL taal? In dat geval is de kans groot dat die niet bestaat.
Als de firmware wordt veranderd, dan wil het nog niet zeggen dat het csc bestand wordt aangepast.
Wellicht kun je gebruik maken van een Oerhollands CSC bestand uit de JF serie.
Als je de Russchische versie hebt, dan zou ik maar snel kijken of je de JH1 versie erop kunt zetten, niets is vervelender als al je programma's in het Russisch wordt weergegeven.
Volgens mij is dit de opbouw van de versies: Voorbeeld van een JF8 NL versie
Firmware/csc regiosoftware "SoftwareRevision"="S8500XXJF8/S8500XENJF3"
Staat altijd gelijk aan het bovenstaande: "HIDSWVER"="S8500XXJF8/S8500XENJF3"
Landcode/branded provider van de wave: "ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"
Op dit moment heb ik zelf ook niet de NL versie, maar wel een Europese variant.:
"SoftwareRevision"="S8500XXJH1/S8500OXAJH1"
"HIDSWVER"="S8500XXJH1/S8500OXAJH1"
"ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"
[
Voor 32% gewijzigd door
Kiswum op 18-09-2010 13:09
]