Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Als ik die posts hierboven zie dan begint het toch te jeuken, die JH3 firmware lijkt wel wat mooie verbeteringen met zich mee te brengen! Ik zit nog steeds op de originele firmware ivm Kies problemen maar als ik morgen weer zo'n rijtje positiviteit zie dan ga ik me er misschien ook maar eens aan wagen.

Nog dingen waar ik op moet letten voordat ik het ga proberen? :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 19:54
ja, best zorgen dat uw KIES probleemloos werkt.

anders ga je in mijn ogen problemen zoeken.

enige probleem dat ik heb met KIES is na firmware update dat hij toestel niet meer herkend. pc ff heropstarten en klaar. Dan werkt alles weer zoals het hoort en herkent hij gsm.

grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
c4coupe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:11:

edit. heb fout ontdekt in nieuwe firmware. ik type altijd via woordenboek t9. en ik kan nu als ik dit aan het typen ben geen woorden toevoegen. als ik toevoegen druk. word de geschreven tekst grijs en het woord dat ik wil veranderen doet niets. maar ik zie het woord op de site wel veranderen. echt bizar. bij berichten typen gaat het almaar wel zoals het hoort.
Klopt, ik weet niet of dit voorheen ook was, maar het klopt dat je geen woorden kunt toevoegen van versie JH* als je deze woorden toevoegd via een extern kanaal.
sms woorden toevoegen gaat goed
Mail woorden toevoegen gaat goed
tweakers.net woorden via internet toevoegen gaat niet goed.

Ik vermoed dat je dit probleem ook ondervind. Het kan zijn dat dit voorheen ook niet lukte.

Oh ja, wat staat er bij jou bij opties voor wissen (ivm je mailproblemen)? Het zou moeten staan op: telefoon en server.
Alles wat bij mij in mijn prullenbak staat wordt altijd verwijderd uitmijn webmail, hotmail en gmail accounts, als ik deze prullenbak leeg.

[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 17-09-2010 14:02 . Reden: mail probleem ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Kiswum schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:56:
[...]

Klopt, ik weet niet of dit voorheen ook was, maar het klopt dat je geen woorden kunt toevoegen van versie JH* als je deze woorden toevoegd via een extern kanaal.
sms woorden toevoegen gaat goed
Mail woorden toevoegen gaat goed
tweakers.net woorden via internet toevoegen gaat niet goed.

Ik vermoed dat je dit probleem ook ondervind. Het kan zijn dat dit voorheen ook niet lukte.
met al mijn vorige FW's geen problemen mee gehad.

bij google startpagina lukt dit nog wel om woorden toe te voegen.

hier op tweakers totaal niet.
berichten, mijn post-it enzo. allemaal wel dus dat is ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik ben van plan om deze telefoon te bestellen, maar ik ga hem prepaid gebruiken. Wat ik me afvraag, maakt de telefoon constant verbinding met internet (door alle social applications) of kan je dat ook uitzetten, en zorgen dat hij dit alleen op wifi doet? Anders is het een beetje zonde van mijn prepaid tegoed ;) Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
R1cardo01 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:19:
Hallo,

Ik ben van plan om deze telefoon te bestellen, maar ik ga hem prepaid gebruiken. Wat ik me afvraag, maakt de telefoon constant verbinding met internet (door alle social applications) of kan je dat ook uitzetten, en zorgen dat hij dit alleen op wifi doet? Anders is het een beetje zonde van mijn prepaid tegoed ;) Weet iemand dit?
je kan alles aan/uit zetten van dataverbindingen. Kiezen hoeveel keer hij op een dag update, of hij gewoonweg niet mag updaten. Dit staat hier zo, en heb een dataverbinding abbo. En ik update dus enkel als ik het wil, zelfs al kan ik hem nu auto. laten updaten. zie er het nut niet van in momenteel.

ff op die knop drukken wanneer ik de info wil vindt ik zo erg nog niet :)

Dus ja, dit gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door c4coupe op 17-09-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:23

DEVegg

DEVegg

Eergister het toestel van mijn vrouw geupgrade via Kies. Ging als de brandweer.
Mijn eigen toestel had ik al eerder geupdate met de 'foute' versie... die bij mij overigens vooralsnog goed lijkt te werken (Alleen Exchange Activesync gaat niet goed en zuigt je batterij verassend snel leeg) Maakt dat nog uit... ?

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1cardo01
  • Niet online
@c4coupe thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht... de IM client werkt wederom niet meer -.- Iemand die dit kan verifiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Amps schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:55:
Zucht... de IM client werkt wederom niet meer -.- Iemand die dit kan verifiëren?
Welke volgorde heb je precies aangehouden om je accounts aan te maken, dit is blijkbaar een secuur werkje en vereiste een bepaalde volgorde.
Standaard staat er volgens mij altijd Palringo op en als je je houd aan een bepaalde volgorde dan wordt het pas Instant Messaging met MSN, Google chat e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik moet er telkens de palringo JAVA beta opzetten, dan kan ik msn'en en facebook ( staan dan nog vele andere tussen, maar die gebruik ik niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:06:
[...]
Welke volgorde heb je precies aangehouden om je accounts aan te maken, dit is blijkbaar een secuur werkje en vereiste een bepaalde volgorde.
Ik let niet op de volgorde van het aanmaken van accounts.
Standaard staat er volgens mij altijd Palringo op
Niet op de Nederlandse toestellen. Die van jou was toch Duits?
en als je je houd aan een bepaalde volgorde dan wordt het pas Instant Messaging met MSN, Google chat e.d.
Verklaar u nader. Die vat ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik heb ook een Duitse ( had :d ) gisteren heb ik het Duitse omgeruild om een puur belgische software en/of firmware.

Hier staat bij mij ook palringo op. maar dan enkel met google talk en AIM ofzo.

Ben dan naar palringo site gesurft en daar de BETA 2.1.7 gedownload, op mijn mem. kaartje gezet, en deze dan geinstalleerd. Dan zet hij dit gewoonweg over de palringo die op de wave stond. ( en blijft dus tussen uw hoofdmenu iconen staan ). Wel JAVA app uiteraard, maar beter dit dan niets.

Of heb jij totaal geen Palringo icoon op je wave ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4coupe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:38:
Of heb jij totaal geen Palringo icoon op je wave ?
Nope. Als ik de java versie van Palringo installeer, dan komt het icoontje ook nergens te staan. Volgens iemand in deze topic (ben de naam vergeten) is Palringo uitgeschakeld op de Nederlandse toestellen. Palringo staat wel op de firmware als je via STune op je toestel kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Amps schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:48:
[...]

Nope. Als ik de java versie van Palringo installeer, dan komt het icoontje ook nergens te staan. Volgens iemand in deze topic (ben de naam vergeten) is Palringo uitgeschakeld op de Nederlandse toestellen. Palringo staat wel op de firmware als je via STune op je toestel kijkt.
als jij zegt dat je dit al geprobeerd hebt ( palringo ), dan heb jij deze normaal toch staan onder games en meer?

nuja, niet wat het moet zijn, maar dan kan je toch al IM gebruiken?

of staat hij daar zelfs ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar maand de Wave in gebruik.
De wave vind ik een super mooi speeltje, hij is zeer snel en handig in gebruik.
Ik stuit wel op een paar problemen, zoals:
- Ik kan niet meer dan 1 sms ontvangen, als ik een sms langer dan 1 krijg, vermeld hij halverwege de sms: gebroken bericht.
- Ik kan geen filmpjes van Youtube afspelen, hij blijft dan aan het laden.
- En af en toe gaat mijn wekker niet af, daarom ben ik nu wel genoodzaakt standaard meerdere wekkers te zetten.

Iemand meer op deze problemen gestuit? en zo ja, hoe opgelost?
Voornamelijk het eerste probleem is erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4coupe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:54:
[...]
als jij zegt dat je dit al geprobeerd hebt ( palringo ), dan heb jij deze normaal toch staan onder games en meer?

nuja, niet wat het moet zijn, maar dan kan je toch al IM gebruiken?

of staat hij daar zelfs ook niet?
Nope. Daar kwam de verwarring laatst ook door. Lees maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:52:
Ik heb sinds een paar maand de Wave in gebruik.
De wave vind ik een super mooi speeltje, hij is zeer snel en handig in gebruik.
Ik stuit wel op een paar problemen, zoals:
- Ik kan niet meer dan 1 sms ontvangen, als ik een sms langer dan 1 krijg, vermeld hij halverwege de sms: gebroken bericht.
- Ik kan geen filmpjes van Youtube afspelen, hij blijft dan aan het laden.
- En af en toe gaat mijn wekker niet af, daarom ben ik nu wel genoodzaakt standaard meerdere wekkers te zetten.

Iemand meer op deze problemen gestuit? en zo ja, hoe opgelost?
Voornamelijk het eerste probleem is erg vervelend.
firmware updaten via KIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik de csc file van de JH3 kan vinden?
Heb m`n wave via een omweg geflashed naar jh3 maar heb hier geen XENJH2 in kunnen flashen!]\
Ben in het bezit van een Nederlands toestel en wil ook alle files in het oer hollands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:55:
Inderdaad ,Ik heb ook een NL Wave via vodafone,JF8 werkte IM nog goed op YAHOO en MSN met incoming mail meldingen in beide accounts,Nu niet meer. MOet op sinc drukken bij emailwiget ,Nu om een update van me mail box te verfrissen,En ook nog alleen maar op 3g en niet op wifi ,en ook al heb ik pushmail aanstaan geen updatetone te horen
IM meld zich ook heel moeilijk aan nou....Zuchtpfff
Pallingo nergens te bekennen in mijn toestel..sonde echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ligt aan de servers van Samsung. De WLM client ligt 3/4 van de tijd eruit. Daarom dat ik een iPod Touch ga kopen...

• Kiswum
Amps schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:32:
[...]

Ik let niet op de volgorde van het aanmaken van accounts.
Ik weet na het lezen van de overige berichten even niet welke messenger je wilt hebben.
Palringo of Instant Messenger (IM)
Wil je Palringo, dan maakt de volgorde niet uit deze staat standaard altijd geinstalleerd.
Instant Messenger volgens mij als je de juiste regio hebt en je accounts via een bepaalde volgorde instelt.
O.a. moeten de mailaccounts aangemaakt worden via "Mijn acounts" en niet via "e-mail", je internet moet vantevoren al zijn vastgesteld en daarmee dus ook de regio waar je woont.
Niet op de Nederlandse toestellen. Die van jou was toch Duits?
Die van mij is 100% Nederlands, gekocht via de T-mobile shop, maar wel simlock vrij en zonder T-mobile brand en apps :)
Verklaar u nader. Die vat ik niet :P
Ik heb nu de juiste volgorde gebruikt waardoor ik geen Palringo maar IM gebruik, hierdoor heb ik de mogelijkheid om MSN en Google Chat te gebruiken.

Ik zal vanmiddag weer in de weer gaan met de firmwares, ik gebruik momenteel nog de redelijk stabiele JH1, er zullen nagenoeg geen extra's voor mij in JH3 zijn, maar als deze via Kies binnenkomt dan kan ik wel weer gebruik maken van de NL Widgets zoals Hyves, Nu.nl en daarnaast is deze dan weer in de originele staat.
2 weken geleden heb ik zo'n 15 verschillende firmwares uitgeprobeerd en gemerkt wat er gebeurd bij een harde reset. Daarnaast heb ik gezien dat er van een brick weer een werkend toestel gemaakt kan worden
.

Laat bovenstaande maar zitten, volgens mij is JH3 niet meer via Kies te verkrijgen, zelfs niet in de test modus. Ik hoor graag als iemand vandaag de update wel binnen kan halen :(
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:52:
Kan iemand mij vertellen waar ik de csc file van de JH3 kan vinden?
Heb m`n wave via een omweg geflashed naar jh3 maar heb hier geen XENJH2 in kunnen flashen!]\
Ben in het bezit van een Nederlands toestel en wil ook alle files in het oer hollands!
de CSC file van JH3?
Bedoel je daarmee een csc bestand waar JH3 in voorkomt met de NL widgets of de NL taal? In dat geval is de kans groot dat die niet bestaat.
Als de firmware wordt veranderd, dan wil het nog niet zeggen dat het csc bestand wordt aangepast.
Wellicht kun je gebruik maken van een Oerhollands CSC bestand uit de JF serie.
Als je de Russchische versie hebt, dan zou ik maar snel kijken of je de JH1 versie erop kunt zetten, niets is vervelender als al je programma's in het Russisch wordt weergegeven.

Volgens mij is dit de opbouw van de versies: Voorbeeld van een JF8 NL versie
Firmware/csc regiosoftware "SoftwareRevision"="S8500XXJF8/S8500XENJF3"
Staat altijd gelijk aan het bovenstaande: "HIDSWVER"="S8500XXJF8/S8500XENJF3"
Landcode/branded provider van de wave: "ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"

Op dit moment heb ik zelf ook niet de NL versie, maar wel een Europese variant.:
"SoftwareRevision"="S8500XXJH1/S8500OXAJH1"
"HIDSWVER"="S8500XXJH1/S8500OXAJH1"
"ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"

[ Voor 32% gewijzigd door Kiswum op 18-09-2010 13:09 ]

Oh trouwens, ik had het over de WLM client (die onder "IM" staat uiteraad).

Het heeft niet zo gek veel te maken met "welke volgorde" iets ingesteld wordt. Samsung's servers liggen gewoon 75% van de tijd plat.

• Kiswum
Als IM tussen je applicaties staat en je daarbij geen Palringo versie start, dan gebruik je Instant Messenger met als optie WLM, Google chat, etc.

Als je IM start en je krijgt een Palringo versie, terwijl je dat niet wil hebben, dan kan het te maken hebben met de firmware die je gebruikt, maar het ligt dan ook vaak aan de volgorde van je accounts aanmaken.

Dat WLM niet altijd werkt is normaal, dat gebeurd ook vrij vaak op je pc, ik denk niet dat dat iets met de Samsung Server te maken heeft. Lijkt mij overigens ook een onlogisch dat je WLM op je eigen server plaatst.

Kiswum schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:09:
Dat WLM niet altijd werkt is normaal, dat gebeurd ook vrij vaak op je pc, ik denk niet dat dat iets met de Samsung Server te maken heeft. Lijkt mij overigens ook een onlogisch dat je WLM op je eigen server plaatst.
Ik weet het niet hoor, WLM doet op mijn PC 98 keer van de 100 gevallen het wel. De native client van Samsung zuigt. Daar kan je niet omheen. Ik vind het zeker niet normaal dat 3 van de 4 gevallen de client niet werkt.

• c4coupe
pff die muziekherkenning. wat een rommel!

dat heeft hier nog geen enkele keer gewerkt.

Ik dacht, nu heb ik nieuwe firmware, en mijn software opnieuw geinstalleerd ( van DE naar BE ).

Nu werkt dat ding nog niet.

ik kies eerst mijn mobistar world account ( waar ik mee surf, mails ophaal en alles eigenlijk ).

dan neem ik 10sec. op van een stuk muziek, zegt hij dat dit mogelijk gepaard gaat met extra kosten, daar druk ik dan JA verder gaan, waarna ik dan weer de melding krijg : NETWERK NIET BESCHIKBAAR. OPNIEUW?

iemand hier een oplossing voor want is wel iets dat ik echt werkend wil hebben.

Ligt het aan mijn mobistar account, ligt het daadwerkelijk aan hun server of wat kan het probleem zijn?.

• Kiswum
Muziekherkenning werkt bij mij prima, ik denk dat meer gebruikers er in belgië last van hebben. Nederland gebruikt een andere bron/database dan België.

• c4coupe
had ik hem beter geflasht naar een NL toestel :(

• SmalleSmets
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:35
Hier in België werkt de muziekherkenning ook prima hoor.
Héél af en toe niet maar dat komt gewoon omdat het een mix is of echt onbekend liedje.
Soms hoor ik een liedje dat ik al ken waarvan ik denk dat vind die nooit en geeft die mooi de titel en auteur weer.

Dus vermoed ergens wel een instelling misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
SmalleSmets schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:37:
Hier in België werkt de muziekherkenning ook prima hoor.
Héél af en toe niet maar dat komt gewoon omdat het een mix is of echt onbekend liedje.
Soms hoor ik een liedje dat ik al ken waarvan ik denk dat vind die nooit en geeft die mooi de titel en auteur weer.

Dus vermoed ergens wel een instelling misschien?
welke provider?

als het mobistar is, wil je dan eens zeggen welke instelling je hebt?

ik ga u ENORM dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Nee ik heb geen mobistar..
Mobile Vikings ;) Ideaal voor internet enzo.

Heb je dit al geprobeerd: https://www.mobistar.be/k...m-configureren/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ideaal voor mobiel internet > goedkoop wel, wel bijna nergens 3G en 3G+. Maar bon, maakt in dit geval niets uit. ( ik kon nog niet overstappen, hang nog 10 maanden vast aan mobistar )

Ik heb via die link alles ingesteld gehad.

mobiel internet, mms, videostream en pop3 instellingen heb ik via hun site laten configureren voor mijn gsm.

ik gebruik dus voor alles het profiel Mworld ( wap.mobistar.be etc... zijn de inloggegevens en dit is normaal, ben ik al gaan opzoeken ).

Dus normaal moet hij via dit profiel ook de muziek kunnen herkennen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Zou inderdaad moeten werken ja..
Nu de muziek mag wel niet te luid staan, in de discotheek lukt het mij niet :p

Gewoon je gsm vasthouden waar je zelf normaal bent, niet tegen de luidspreker gewoon normale afstand.

Anders eens naar de winkel gaan met je gsm, kan zijn dat er gewoon iets mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja ben nu aan het zoeken op mobistar hun website om contact op te nemen.

En op samsung site voor FAQ's maar daar staat dus niets.

net even mijn profiel aangepast, maar blijkt ook niet te helpen.

echt zonde :(

edit. : pff, laat juist de gegevens eens van samsung doorsturen naar mijn gsm, ook deze doen niks aan het herkennen.

[ Voor 21% gewijzigd door c4coupe op 19-09-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zonet ff de Muziekherkenner getest met een zoot liedjes en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De meeste liedjes herkende het toestel gewoon. Zelfs een paar non-Engelse liedjes :) (Heb dit trouwens over WiFi gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een versie van Google Maps (3.0.2) die werkt op de Wave. Ik heb zo ongeveer het hele internet afgegoogled en weet nu, dat ik de file GoogleMaps3.0.2.jar moet hebben. Weet iemand waar ik die kan vinden. Ik ben 'm 1 keer tegengekomen en daar was ie alleen toegankelijk voor leden van het betreffende forum. Wie helpt????????

Volgens recensies werkt ie perfect op de Wave. Nogmaals....wie heeft een link voor die .jar file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Volgens recensies werkt ie perfect op de Wave. Nogmaals....wie heeft een link voor die .jar file.
Een google search was genoeg... 8) Ik heb hem hier gedownload. Heb jij nog tips over het gebruik, want ik ben erg nieuwsgierig:

http://www.4shared.com/get/InhdwgHG/Google_Maps_302.html

Update: Ik heb hem geinstalleerd. Lijkt goed te werken :9~

[ Voor 9% gewijzigd door DEVegg op 19-09-2010 21:38 ]

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link had ik al. Bij het downloaden op de Wave krijg ik de melding ,,inhoud wordt niet ondersteund" en dan stopt het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:38:
Die link had ik al. Bij het downloaden op de Wave krijg ik de melding ,,inhoud wordt niet ondersteund" en dan stopt het downloaden.
Gewoon op je PC downloaden en dan op je SD zetten. Via "mijn bestanden" op je phone opzoeken en installeren. Meldingen negeren (het zijn er nogal wat)... en klaar... daarna terug te vinden via "Games en meer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmalleSmets
Kan je met die google maps navigeren?
Maar volledige navigatie?

Want met die google maps die er standaard op staat lukt dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg

DEVegg

DEVegg

Amps schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:14:
Ik heb zonet ff de Muziekherkenner getest met een zoot liedjes en moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De meeste liedjes herkende het toestel gewoon. Zelfs een paar non-Engelse liedjes :) (Heb dit trouwens over WiFi gedaan).
Bij mij werkt hij ook als de brandweer (over 3G). Eerst deed hij het niet, maar bleek dat de profielinstelling van de muziek herkenfunctie verkeerd stond. Ik heb nl een eigen profiel aangemaakt i.v.m. mijn Vodafone zakelijk (data) abonnement en hij stond nog op de foute standaard.

Blijft verbluffend hoe goed hij er herkend. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
toch is naar mobistar zelf rijden en hun dit laten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ook zo tevreden met de Wave? Alleen jammer dat mijn camera van padje is. Als ik hem wil opstarten geeft hij een melding "camerafout" en sluit hij weer af.

Bij winkel al laten "flashen" =>geen succes.

Opsturen duurt minimaal 4 weken en heb hem volgende weken nodig dus anybody tips/tricks?

Tia

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 04:13:
Guys,

Ook zo tevreden met de Wave? Alleen jammer dat mijn camera van padje is. Als ik hem wil opstarten geeft hij een melding "camerafout" en sluit hij weer af.

Bij winkel al laten "flashen" =>geen succes.

Opsturen duurt minimaal 4 weken en heb hem volgende weken nodig dus anybody tips/tricks?

Tia
Het schijnt dat je je camera kunt updaten met een speciale code, ik weet echter niet of dit probleem daarmee opgelost kan worden. Even zoeken....

EDIT: Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Toppertje op 20-09-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEVegg,

Google Maps werkt voortreffelijk. Inclusief Streetview en vooral dat laatste ziet er op de Wave geweldig uit. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
Goedendag mensen.
Ik heb een beetje hulp nodig met deze Samsung.

Mijn schoonzus heeft een maand of 2 geleden deze telefoon los(zonder abbo) gekocht.
Ze heeft de tel 2 weken gebruikt en maar weer in de kast gelegd omdat ze er alleen problemen mee heeft.
Telefoon valt uit, slecht bereik, dus ze gebruikt haar oude nokia weer.

Nu wil ik er de nieuwste firmware opzetten in de hoop dat dat de problemen oplost maar via
Kies krijg ik de volgende melding:

Modelnaam: GT-S8500
Huidige versie: S8500XXJEF/S8500OXGJEF
De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.

De volgende informatie haal ik uit de telefoon:
*#1234# = <SW VER> S8500XXJEF
<CSC VER> S8500OXGJEF

*#1111# = FTA SW VERSION: S8500.010

*#2222# = FTA HW VERSION: REV1.3

Nu heb ik de volgende versie gedownload: Samsung Wave firmware S8500XXJH1.
Kan ik deze fitrmware op de samsung plaatsen of is dit niet mogelijk?

Als dit niet mogelijk is hoe kan ik dan in hemels naam de nieuwste firmware op deze tel krijgen?

Ook lees ik hier over FOTA, daar update ik mij nokia 5800 en 97mini ook altijd mee en dat ging perfect.
Maar ook dat kan ik de Samsung niet vinden.

bvd. Bandietje

[ Voor 6% gewijzigd door bandietjeoo7 op 20-09-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 17-09 13:42
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:00:
DEVegg,

Google Maps werkt voortreffelijk. Inclusief Streetview en vooral dat laatste ziet er op de Wave geweldig uit. Bedankt voor de tip.
Bij mij geeft hij bij openen van google maps steeds 4x de vraag: "Google maps heeft toegang nodig tot ........ toestaan?"
Ik geef steeds aan: Toestaan, één keer vragen. Maar hij blijft het doen.

Verder is het toch geen volledige navigatie (van: over 400 meter links af)? hij geeft toch alleen een routebeschrijving? Ik kan streetview er niet in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op OK drukken.Dan opent zich een menuutje waarin Streetview staat. Je moet op dat moment wel met je cursor op een plaats staan waar Streetview mogelijk is.

Die vraag ......toestaan....wordt bij ook steeds bij opnieuw opstarten herhaald. Ik heb me er maar bij neergelegd en beantwoord dus trouw met ,,okay". En het is inderdaad geen navigatieprogramma met ,,voiceguidance", maar je kunt er wel prima routes mee uitzetten en die dan gewoon op kaart volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
nog even in verband met het gmail en hotmail gedoe op mijn gsm.

Hoop echt op antwoord want wordt er knetter van zoals het nu werkt.

ik moet telkens alles op gmail en hotmail hun servers verwijderen want anders blijft gsm deze allemaal terug ophalen.

Dus ik haal mijn mails binnen, lees en verwijder ze ( ook uit prullenbak ).

Paar uur later check ik opnieuw voor emails, krijg ik alles van voorheen ook aan ( die gelezen en verwijderde op mijn gsm ) en zo blijft dit maar verder gaan.

Als ik ze dan van gmail server verwijder zijn ze weg en blijven ze natuurlijk weg, tot er nieuwe mails binnenkomen.

Eerst haalde hij alleen de nieuwe binnen, nog niet van de server gehaalde. Dus zoals het hoort.

iemand idee hoe dit op te lossen.

dit zijn de screenshots van de instellingen van gmail.

http://i814.photobucket.c...25bffd54.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...59895dd8.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...933f9041.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...ecb90557.jpg?t=1284996042

en dit is screen van gmail instellingen waar ik me ook geen raad meer weet.
http://i814.photobucket.c...amloos-1.jpg?t=1284996094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje19 schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:43:
[...]

Het schijnt dat je je camera kunt updaten met een speciale code, ik weet echter niet of dit probleem daarmee opgelost kan worden. Even zoeken....

EDIT: Klik hier
4 weken??

heb mijne op een maandag binnengedaan en had hem de maandag daarop al terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij duurde 'reparatie' ook gemiddeld 2 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waw die muziek herkenning werk wel goed nooit gedacht dat dat de doel was om gewoon externe muziek bronnen te herkennen, ik dacht dat dat voor interne radio en mp3 was,en jammer genoeg werkte het ook niet toen ik dat uit teste in mijn wave mp3 van intern..Nou Herkent de zelfs de gecoverde Glee series liedjes van de cast ,te Gek wat een weide bron aan track info ;D

Nog iets Wat is het verschil tussen die G java en de wiget Gmaps dat is vooraf geinst. is? Kan die Java dan de map meebewegen en spreken? Ik heb het nog niet uitgebreid getest namelijk.
MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel KIES heeft ook mijn wave gebricked,..

Zonder argwaan heb ik afgelopen zondag via KIES (v74_45) de aangeboden firmware geinstalleerd.
Dit ging eigenlijk vlekkeloos, tot na het invoeren van de pin; 1 sec beeld en gelijk zichzelf herstarten.

KIES gaf geen optie om te herstellen, maar door in het register de EmergencyMode naar TRUE te zetten, kreeg ik de mogelijkheid om de FW te herstellen.

serviceversie; s8500XXJH3/s8500DBTJH3 (wth? aziatisch? alles was toch echt duits toen ik um voor het eerst aandeed)

Herstellen verliep goed en wel, maar het probleem blijft,.. 1 sec beeld en daarna herstart.

Wat is wijsheid,..met multiloader XXJF7 -> Hard reset -> XXJG5 -> Hard reset -> XXJH1, wat Chris.nl op pagina 45 zegt, of rechtstreeks XXJF1(dutch)

of gewoon maar naar de winkel brengen en 3 á 4 weken wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alternatief 1) Samsung Repair Center in The Phonehouse. Klik hier voor de vestigingen. Je kunt het beste ff van te voren bellen of die mensen van de Samsung repair aanwezig zijn of niet.
Neem de kassabon mee wanneer je met je toestel er heen gaat.

Alternatief 2) Ga naar een Samsung Serive Point. Bel Samsung voor de dichtstbijzijnde vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
bandietjeoo7 schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:02:
Goedendag mensen.
Ik heb een beetje hulp nodig met deze Samsung.

Mijn schoonzus heeft een maand of 2 geleden deze telefoon los(zonder abbo) gekocht.
Ze heeft de tel 2 weken gebruikt en maar weer in de kast gelegd omdat ze er alleen problemen mee heeft.
Telefoon valt uit, slecht bereik, dus ze gebruikt haar oude nokia weer.

Nu wil ik er de nieuwste firmware opzetten in de hoop dat dat de problemen oplost maar via
Kies krijg ik de volgende melding:

Modelnaam: GT-S8500
Huidige versie: S8500XXJEF/S8500OXGJEF
De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.

De volgende informatie haal ik uit de telefoon:
*#1234# = <SW VER> S8500XXJEF
<CSC VER> S8500OXGJEF

*#1111# = FTA SW VERSION: S8500.010

*#2222# = FTA HW VERSION: REV1.3

Nu heb ik de volgende versie gedownload: Samsung Wave firmware S8500XXJH1.
Kan ik deze fitrmware op de samsung plaatsen of is dit niet mogelijk?

Als dit niet mogelijk is hoe kan ik dan in hemels naam de nieuwste firmware op deze tel krijgen?

Ook lees ik hier over FOTA, daar update ik mij nokia 5800 en 97mini ook altijd mee en dat ging perfect.
Maar ook dat kan ik de Samsung niet vinden.

bvd. Bandietje
Met de bootloader is het me gelukt.
Heb nu de S8500XXJF8/S8500OXAJF6 DUTCH FULL erop weten te krijgen.
Nu maar hopen dat de problemen weg zijn anders gaat deze in de verkoop,
of word die ingeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai, das niet naast de deur,. ze zullen vast nog wel mn gezicht herkennen in de winkel, harde garantie dus
benieuwt wat voor leen toestel ze zullen meegeven.

Beetje spijtig dat ik wat klakkeloos heb gedrukt, het is eigenlijk al verdacht dat er een apart venster is voor firmwareherstel,...het apparaat is mij te nieuw om mee te leren spelen, ik moet er nog 2 jaar mee doen ;)

ben ik de eerste deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem hier, gsm blijft nu continu rebooten na het updaten van de firmware :(
Ik heb deze online gekocht (gsmstore.be) dus ik weet niet in hoeverre zij mij verder gaan kunnen helpen, heb wel reeds mail gestuurd dus ik wacht op antwoord van hen. Waarom kwam ik weer op het domme idee om een upgrade te doen aaaargh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanwege het onvoldoende geheugen probleem,... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://org.downloadcenter.../Kies_1.5.3.10092_2_1.exe

laatste KIES installer,.. mocht niet baten, mn telefoon is nu uit mn register verdwenen,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
bandietjeoo7 schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:29:
[...]

Met de bootloader is het me gelukt.
Heb nu de S8500XXJF8/S8500OXAJF6 DUTCH FULL erop weten te krijgen.
Nu maar hopen dat de problemen weg zijn anders gaat deze in de verkoop,
of word die ingeruild.
Dat wilde ik aan je voorstellen, maar je hebt het al gevonden!
Perfect.
c4coupe schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:21:
nog even in verband met het gmail en hotmail gedoe op mijn gsm.

Hoop echt op antwoord want wordt er knetter van zoals het nu werkt.

ik moet telkens alles op gmail en hotmail hun servers verwijderen want anders blijft gsm deze allemaal terug ophalen.

Dus ik haal mijn mails binnen, lees en verwijder ze ( ook uit prullenbak ).

Paar uur later check ik opnieuw voor emails, krijg ik alles van voorheen ook aan ( die gelezen en verwijderde op mijn gsm ) en zo blijft dit maar verder gaan.

Als ik ze dan van gmail server verwijder zijn ze weg en blijven ze natuurlijk weg, tot er nieuwe mails binnenkomen.

Eerst haalde hij alleen de nieuwe binnen, nog niet van de server gehaalde. Dus zoals het hoort.

iemand idee hoe dit op te lossen.

dit zijn de screenshots van de instellingen van gmail.

http://i814.photobucket.c...25bffd54.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...59895dd8.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...933f9041.jpg?t=1284996042

http://i814.photobucket.c...ecb90557.jpg?t=1284996042

en dit is screen van gmail instellingen waar ik me ook geen raad meer weet.
http://i814.photobucket.c...amloos-1.jpg?t=1284996094
Ik mis 1 foto: de instellingen van je pushmail in "mijn accounts" Als daar iets verkeerd staat dan loopt alles in de soep.
Hierdoor is de volgorde van belang:
1. bij een clean telefoon stel je eerst je telefoon/wifi internet in.
2. Bij miijn accounts voeg je je push accounts in en evt. je samsung account. (Het kan zelfs net andersom zijn, sorry weet het niet meer uit mijn hoofd).
4. Vul je pushmail instellingen verder in, zoals de tijden waarop je mail binnen moet komen. Dit doe je via het opties wieltje naast push serviceaccounts
3. Stel al je accounts in zoals je het wilt hebben en dan zal je geen last meer hebben van je mailtjes die je steeds opnieuw download.
4. Je kunt dat zelfs gebruik maken van IM met msn live en googlechat.

Laat maar weten of je hier iets aan hebt en welke foto je hebt gemaakt van je settings.
Ik had overigens niets met de settings van Gmail.com gedaan alles werkte direct.
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:54:
Jawel KIES heeft ook mijn wave gebricked,..

Zonder argwaan heb ik afgelopen zondag via KIES (v74_45) de aangeboden firmware geinstalleerd.
Dit ging eigenlijk vlekkeloos, tot na het invoeren van de pin; 1 sec beeld en gelijk zichzelf herstarten.

KIES gaf geen optie om te herstellen, maar door in het register de EmergencyMode naar TRUE te zetten, kreeg ik de mogelijkheid om de FW te herstellen.

serviceversie; s8500XXJH3/s8500DBTJH3 (wth? aziatisch? alles was toch echt duits toen ik um voor het eerst aandeed)

Herstellen verliep goed en wel, maar het probleem blijft,.. 1 sec beeld en daarna herstart.

Wat is wijsheid,..met multiloader XXJF7 -> Hard reset -> XXJG5 -> Hard reset -> XXJH1, wat Chris.nl op pagina 45 zegt, of rechtstreeks XXJF1(dutch)

of gewoon maar naar de winkel brengen en 3 á 4 weken wachten?
Ok is hij weer aangeboden via Kies? Vreemd, zaterdag was ie weg. Als ik het vanavond probeer zal deze versie zeker weer verwijderd zijn.
Als ik jou was zou ik het via multiloader terugzette naar versie JH1. p.s. de juiste volgorde staat op de site waar je JH1 vandaan haalt.
Instructies hiervoor kan ik nog doorsturen via een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij ligt alweer in de winkel,..3 weken zei ze,.

Die instructies zijn zeker wel handig; die site kon de engelse versie niet meer aan bieden om dat de data limiet overschreden was en aan de griekse versie heb ik niet veel :P

Als me de volgende keer weer zoiets overkomt,. ga ik niet weer 3 weken wachten! en zorg ik dat ik dan wel alle informatie uit mn telefoon getrokken heb voor ik ook maar iets update.
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent,.
Het enige wat ik nu weet is wat KIES me vertelde; s8500XXJH3/s8500DBTJH3,..

Ik snap dat je van een nieuwe OS wel bugs kunt verwachten, maar laat een officiele update op zn minst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de vorige firmware update (half augustus) werd het voor mij nachtmerries en misere. Ik heb ook meteen moeten leren hoe de recovery mode werkte omdat de toestel uiteindelijk is gecrasht.
Dit keer heb ik de XXJH3 / XENJH2 (bij mij binnengekomen 20 sept) via kies zonder enige probleem erop gekregen en heb tot nu toe geen rare dingen gezien (bv – de YouTube issue)
Wat wel supervervelend is, is dat de twitter hashtags nog steeds niet interactief zijn – dat is de helft van de lol van twitter (vooral als je op een evenement ben)
Ik heb ook een tutorial gemaakt om hopelijk te voorkomen dat anderen hetzelfde stress moeten ondergaan – het is wel in het engels! Click op de link
Samsung Wave S8500 firmware update tutorial
Deepstream.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Sorry dat ik het zeg Deepstream, maar wat heb je er precies aan, aan deze handeleiding. Alles wat aan bod komt wordt door het apparaat of door Kies aangegeven. (heb het overigens afgespeeld zonder geluid, is dat een vereiste?)

Een tutorial kun je misschien beter maken voor momenten dat het fout gaat of als tip, dus wat te doen als je de update niet binnen krijgt en het onderstaande.
Hoe je mail instelt.
Een Java spel installeert
etc.

Ik weet niet of hier behoefte aan is, maar ik zet er zelf wel over na te denken om mail goed op je telefoon te zetten, want dit gaat fout bij veel mensen. Ik weet niet of dit aan het toestel ligt of dat het een userfailure is.

Verder wil ik je wel respect geven voor de tijd die je erin hebt gestoken om het sowieso te maken voor de beginnende Waver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Kiswum, als ik naar pushmail instellingen ga, kom ik op een site terrecht. soon available.

Maar het werkt nu, ik had op mijn gsm bij gmail als optie enkel onderwerp downloaden staan. wat voorheen hele bericht was.

nu staat dit terug op hele bericht en stuurt google de mails ook weer niet telkens opnieuw door.

nu is het terug zoals vroeger dus ben tevreden nu.

alleen die muziekherkenning nog aan de praat krijgen.

Kan ik ergens zien naar welke server hij wil connecten ( de database ? )

misschien dat daar iets fout is, want surfen, youtube, echt alles gaat goed behalve muziekherkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik ben een nieuwe firmware tegengekomen: Het lijkt echter om een Italiaanse versie te gaan. Ik weet niet of je hier de NL taal op kan instellen.
S8500XIJI1
Vooralsnog zou ik als tip geven om alleen S8500XXJF8 / S8500XXJH1/3 te installeren en deze versie even links te laten liggen,

S8500XEJH2/4 zijn overigens Russisch en hebben geen NL woordenboek/instellingen, ook niet echt ideaal op je NL toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:49:
Sorry dat ik het zeg Deepstream, maar wat heb je er precies aan, aan deze handeleiding. Alles wat aan bod komt wordt door het apparaat of door Kies aangegeven. (heb het overigens afgespeeld zonder geluid, is dat een vereiste?)

Een tutorial kun je misschien beter maken voor momenten dat het fout gaat of als tip, dus wat te doen als je de update niet binnen krijgt en het onderstaande.
Hoe je mail instelt.
Een Java spel installeert
etc.

Ik weet niet of hier behoefte aan is, maar ik zet er zelf wel over na te denken om mail goed op je telefoon te zetten, want dit gaat fout bij veel mensen. Ik weet niet of dit aan het toestel ligt of dat het een userfailure is.

Verder wil ik je wel respect geven voor de tijd die je erin hebt gestoken om het sowieso te maken voor de beginnende Waver.
Sorry kiswum
Na het lezen van veel ellendige verhalen tijdens mijn zoektocht naar een oplossing voor een gecrashte Phone was het mij overduidelijk dat er behoefte aan was. Ik ben bovendien absoluut niet met je eens dat “de handelingen zich allemaal vanzelf wijzen” – dat bleek uit mijn eigen ervaring en wat ik las! Je ziet dat men in kringetjes bleef. Vandaar de tutorial. Of er behoeft aan is……1000 clicks per week in bijna elk land ter wereld! Je mag zelf oordelen. Misschien moet je niet naar dit soort media kijken – er zijn genoeg die het wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:49:

**Yadeyadeyade**
Ben het volledig met je eens. Die 'tutorial' voegt niet echt waarde toe aan wat Samsung zelf al 'levert'. (alleen visueel misschien wat).
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:51:
[...]
Ik ben bovendien absoluut niet met je eens dat “de handelingen zich allemaal vanzelf wijzen” &#8211; dat bleek uit mijn eigen ervaring en wat ik las!
Waar haal je die quote vandaan? Ik zie Kiswum zo 1,2,3 dat niet zeggen.

"dat bleek uit mijn eigen ervaring en wat ik las" - Ja, laten we het daarop houden. Jouw eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:37:
Wat wel supervervelend is, is dat de twitter hashtags nog steeds niet interactief zijn – dat is de helft van de lol van twitter (vooral als je op een evenement ben)
Ga met je browser naar Twitter.com. Er opent vanzelf een mobiele variant en daar is ALLES mogelijk. Ook het klikken van hashtags. Of download TweetBada. Werkt ook prima. Incl. automatisch inkorten van URLs, posten op TwitPic of andere sites, etc.

Ik zit overigens nog steeds op mijn oude vertrouwde JF7 variant van de firmware zonder wat voor probleem dan ook. Ik update niet verder. Het werkt zoals het moet.

[ Voor 13% gewijzigd door MichaelPB op 21-09-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
Ik was niet tevreden na de laatste handmatige upgrade.
Met dank aan onderstaande oplossing van Kiswum heb ik nu
via kies de laatste firmware op de tel staan.

Ik had alleen geen map 3 in deze regel "HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\3
Maar in map 2 stonden de gezochte register sleutels, deze veranderd en toen werkte het wel.
Kiswum schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:58:

Ik heb het bovenstaande nu zelf ook uitgevoerd en ik kan inderdaad via Kies mijn firmware upgraden.
Ik heb Kies niet verwijderd of geherinstalleerd, maar ben naar het register gegaan en in de volgende locatie stonden de bestanden die ik nodig had:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\3]

Kies opgestart door middel van mijn toestel en gecontroleerd of ik echt niet kon updaten.
Ik heb een backup gemaakt van dat stukje in het register.
Daarna een tekstbestand gemaakt en hernoemd naar een .reg bestand.
De volgende tekst staat in dat nieuwe regbestand:

***************************************** Dit niet ****************************************
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\3]
"SoftwareRevision"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"HIDSWVER"="S8500XXJF1/S8500OXAJEG"
"ProductCode"="GT-S8500BAADBT"

***************************************** Dit niet ****************************************
Misschien dat meerdere mensen die problemen hebben, het ook op deze manier op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]MichaelPB schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:26:
[...]

Ga met je browser naar Twitter.com. Er opent vanzelf een mobiele variant en daar is ALLES mogelijk. Ook het klikken van hashtags. Of download TweetBada. Werkt ook prima. Incl. automatisch inkorten van URLs, posten op TwitPic of andere sites, etc.

Hey bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
mss stom, maar maak een widget met die widgetcreator?

op 1 minuut gemaakt en je bent maar 1 klik weg van je twitter op die manier.

upload van ander forum afkomstig ( met dank aan breez voor de upload ), maar ik heb met dit programma de route66 widget gemaakt die op pagina 1 staat.

http://breezie.be/dev/downloads/LinkWidgetCreator_1.1.zip

Afbeeldingslocatie: http://breezie.be/dev/images/screenshots/linkwidgetcreator_1.jpg

afbeeldingen moeten .png formaat zijn dacht ik.

pixelverhouding 96 * 96 is normaal dacht ik.

edit

bij deze snel even voor u in elkaar gestoken.

http://hotfile.com/dl/70889506/3aa0108/twitter.wgt.html

downloaden, zet dit .wgt bestand op je wave ( SD kaart of gewoon in gsm geheugen ).

ga daarna na menu, bestanden > zoek deze widget en druk erop > dan geeft hij melding dat het niet goedgekeurd is door samsung > gewoon verdergaan. even wachten en je widget is klaar voor gebruik.

als widget geinstalleerd is mag je de twitter.wgt verwijderen uit die map.

ik heb hem naar deze site laten verwijzen.

mobile.twitter.com/

( sorry voor de hotfile link, maar ikzelf heb geen eigen ruimte om te uploaden waarna je dan lekker snel kan downloaden zonder die letters telkens te hoeven ingeven )

als iemand goede gratis uploadsite's weet, wara jullie makkelijker kunnen downloaden > laat dit dan weten zodat ik volgende keer daar de bestanden zet.

thx en grtz.

[ Voor 49% gewijzigd door c4coupe op 21-09-2010 22:15 ]

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
c4coupe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:05:
....
( sorry voor de hotfile link, maar ikzelf heb geen eigen ruimte om te uploaden waarna je dan lekker snel kan downloaden zonder die letters telkens te hoeven ingeven )

als iemand goede gratis uploadsite's weet, wara jullie makkelijker kunnen downloaden > laat dit dan weten zodat ik volgende keer daar de bestanden zet.

thx en grtz.
probeer 4shared.com eens.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

kan iemand mijn helpen met mijn wave als ik chat in msn live dan ziet mijn contact wat ik tik goed
maar tik hij wat terug ontvang ik niks wat kan ik hier aan doen hebben meer mensen er last van??
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:26:
kan iemand mijn helpen met mijn wave als ik chat in msn live dan ziet mijn contact wat ik tik goed
maar tik hij wat terug ontvang ik niks wat kan ik hier aan doen hebben meer mensen er last van??
misschien is het zo dat je wave niet automatisch scrollt wanneer de andere persoon wat terug typt dus let op het scrollbalkje of hij verandert of niet het kan ook zijn dat het probleem komt van samsungs kant aangezien de client soms niet optimaal werkt wat je ook kan proberen is om je wlm account te verwijderen en opnieuw in te stellen soms helpt dat ook ik hoop dat je er wat aan hebt??

Verwijderd

Kunnen we ook weer zinnen met hoofdletters en punten gebruiken? Dan worden de bijdragen weer leesbaar. Dit lijkt toch nergens op.

• Kiswum
Ik ben er zojuist achter gekomen dat het in versie JH1 het sowieso mogelijk is om je sms berichten te bewaren, ik ben nu eindelijk een stukje verder met het backup gedeelte.
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/7320/20100922213251.jpg

Deze kwam via een een keuze optie op mijn geheugenkaart terecht:

Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/5931/20100922213221.jpg

p.s. foto's kun je resizen door er de volgende code voor te zetten: [img=240*400]

Inmiddels heb ik JH3 via Kies op mijn toestel staan en ik heb nu rustig de tijd genomen om screenshots van al mijn handelingen te maken zodat ik oplossingen nu ook met plaatjes kan bijstaan.

Verschillen die ik heb gemerkt van JH1 naar JH3 in de afgelopen 3 uur?
Picsel viewer heeft een update gehad, 3.4.32 staat erop, daarvoor was het ergens in de 2 dacht ik.
Bada is 1.0.2, volgens mij hetzelfde als de voorganger.

Voor de fotocollage in tegenovergestelde richting zie: link
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:37:
Kunnen we ook weer zinnen met hoofdletters en punten gebruiken? Dan worden de bijdragen weer leesbaar. Dit lijkt toch nergens op.
hpahpa, ik geef je gelijk dat het bericht van Amps er slecht uitziet. Door zijn manier van schrijven ga ik er voor het gemak vanuit dat hij heeft gereageerd via zijn mobiel. Doordat hij snel even iemand op weg wilt helpen kan ik me goed voorstellen dat hij geen leestekens heeft gebruikt. Als ik via mijn Wave reageer dan zul je wellicht ook merken dat ik ook niet veel moeite steek in leestekens en hoofdletters ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Kiswum op 22-09-2010 23:41 . Reden: toevoegen van reactie ]

Verwijderd

nog ff wachten op Swype :9~
Kiswum schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:37:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat het in versie JH1 het sowieso mogelijk is om je sms berichten te bewaren, ik ben nu eindelijk een stukje verder met het backup gedeelte.
Dat kon al sinds de eerste firmware. Alleen krijg je wel honderden aparte bestandjes (ligt aan je SMS inbox uiteraard).

Ik had toentertijd ook niet echt een duidelijke manier gevonden om al die SMS'jes weer terug op je toestel te zetten. De enige methode die ik had gevonden was één voor één openen en opslaan... :P Wellicht dat dit nu anders kan.

Verwijderd

hy AMP ik heb alles gedaan wat je heb gezecht maar het blijf het zelfde ik snap er niks van alles werkt goed
email ook maar msnlive niet waarom ik niets van een ander ontvang ik zou niet weten wat ik nog kan doen
ik hoop dat er toch iemand raad weet??

• Kiswum
oi
Amps schreef op donderdag 23 september 2010 @ 00:20:
[...]

Dat kon al sinds de eerste firmware. Alleen krijg je wel honderden aparte bestandjes (ligt aan je SMS inbox uiteraard).

Ik had toentertijd ook niet echt een duidelijke manier gevonden om al die SMS'jes weer terug op je toestel te zetten. De enige methode die ik had gevonden was één voor één openen en opslaan... :P Wellicht dat dit nu anders kan.
Oh dat wist ik niet.
Om de backup van je sms berichten in je inbox te krijgen, dan moet je kiezen voor herstellen en daarna kies je voor alles selecteren, vervolgens kies je voor voeg toe. Hierdoor worden alleen de sms berichten verplaatst.

Nog een tip, als je snel wilt scrollen dan moet je met je vinger net langs het randje van he scherm naar boven of beneden gaan.

Verwijderd

Sinds ik de nieuwe FW op me telefoon heb staan, heb ik probleem met de batterij. Ik red er nog geen 12 uur mee en dan heb ik alleen 1 uurtje muziek geluisterd en misschien een half uurtje op internet gezeten. Het eerste wat er bij mij op kwam waardoor het zou kunnen is dat het toestel mijn e-mail constant update, maar dat deed ie bij de andere FW ook al dacht ik (want ik krijg e-mail zelfde tijd binnen op de pc als op mijn toestel zowel nu als voorheen). Het toestel staat ook al op AP UART. Iemand enig idee of dit aan de nieuwe FW kan liggen of toch iets anders?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 12:37 ]

Kiswum schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:13:
Nog een tip, als je snel wilt scrollen dan moet je met je vinger net langs het randje van he scherm naar boven of beneden gaan.
Dat werkt met de firmware (JH3) die ik heb nog steeds niet. Alleen in de web browser wilt dat.

@whoopin
Heb geen last van korte accuduur. Mijn accu reageert 'normaal' sinds de laatste update.

---

Ik ga toch maar eens zo een klachtmailtje sturen wegens constant het pakketgegevens pop-up.

• Toppertje
Sinds kort heb ik een nieuw abbonoment (met internet) i.c.m. mij Wave die ik toch al 3 maanden heb.

Alleen nu synchroniseert mijn e-mail continue, en dat wil ik niet. Ik heb al door de instellingen lopen malen maar kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.

Firmware: JH3

• Kiswum
Amps schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:39:
[...]

Dat werkt met de firmware (JH3) die ik heb nog steeds niet. Alleen in de web browser wilt dat.
Klopt, alleen daarin werkt dat scrollen, dan doet je vinger eigenlijk de mousepointer na.
Toppertje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:14:
Sinds kort heb ik een nieuw abbonoment (met internet) i.c.m. mij Wave die ik toch al 3 maanden heb.

Alleen nu synchroniseert mijn e-mail continue, en dat wil ik niet. Ik heb al door de instellingen lopen malen maar kan nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.

Ik weet niet wat je wel/niet hebt geprobeerd maar ik heb 2 woorden: Pushmail uitzetten.
Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/3636/201009222041460804515.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/9712/201009222045240832106.jpg

• Toppertje
Och tuurlijk, ik zat de hele tijd bij de ontvangstopties te kijken, dom van me. Bedankt!

• Kiswum
Toppertje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:13:
Och tuurlijk, ik zat de hele tijd bij de ontvangstopties te kijken, dom van me. Bedankt!
Plaatjes zeggen meer dan woorden :) graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Had sinds ik m'n prepaid kaartje vervangen heb voor een kaartje met abonnement (beide van T-Mobile, just in case) last van spontane reboots, ook als ik op school kwam moest ik m'n pin ingeven en dan vrij lang wachten tot de ''home screen''. Dus net de firmware (had de standaard firmware waar hij mee geleverd werd erop staan) geupgrade naar JH3, heeft iemand voorheen last gehad van spontane reboots die vervolgens verholpen zijn door een upgrade naar JH3?

Heeft iemand nog een lijstje met veranderingen van de firmware upgrades, of enig idee waar die te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
[quote]xPhantom schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:57
last van spontane reboots, ook als ik op school kwam moest ik m'n pin ingeven en dan vrij lang wachten tot de ''home screen''.[/qoute]

die spontane reboot > is dit als je met gsm bezig bent of als je hem uit je broek haalt, terwijl toetsenblokkering opstaat?

waarom vraag ik dit?

Na 10sec. de on/off knop in te drukken herstart je Wave. in of uit zijn toetsenvergrendeling stand.

heb er ook regelmatig last van in ieder geval > zelfs in zo'n leer zakje...

moeten we met leren leven denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik had ook last van reboots als hij op m'n bureau niets aan het doen was. Of als ik op bed lag met m'n wave en zette wifi aan om vervolgens m'n sokken ofzo uit te doen, dan ging hij ook ineens rebooten. Ik hoop iig dat het met deze firmware upgrade is opgelost :)

En die knop 10 seconden inhouden, dat was toch het knopje om het menu te openen? Dacht dat ik daar al eens iets van het gelezen in dit topic. Het is nogal onlogisch, beter hadden ze het knopje voor het menu + nog een andere toets (volume omhoog bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
xPhantom schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:57:
...

Heeft iemand nog een lijstje met veranderingen van de firmware upgrades, of enig idee waar die te vinden zijn?
Zie het Bada topic hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppertje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:14:

Ik wou dat mijn sync funties weer naar behoren werkte<ik weet niet waarom die niet meer automatisch ophaalt wanneer het aanstaat,sinds ik de JH3 er op heb gezet,Voor heen Update het prima...NU moet ik zeker 2 x minimaal drukken op de "wiget sync knopje" om me emails te refresh en ophalen..Lijk wel alsof die functie helemaal is weg gezink is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijder je mail account eens, en stel hem weer opnieuw in. Dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Amps:
Ik heb er 3 aangemaakt Y-Msn-G, Ik heb ze 1 voor een en allemaal eens verwijderd en weer ingelogd op de paswoord en emailaddres manier.
Probleem blijf zo,Merk ook als die nu aanmeld bij wave IM s ,meld de pc messenger af,Ik zie geen flexibiliteit meer op 2 locaties tussen browser mail check en mobile sync.het is de een of de andere.Dat was heel flexibel voorheen,Ik ga dat later of morge nog maals deleten ,Ik ga verder na popstars kijken 8),
Gelukkig Is de youtube thumpnails isseu wat ik voorheen poste, wel opgelost met JH3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer dan eens deze link. Misschien dat je daar je verhaal kwijt kan.

• Kiswum
harde reset voor mail en reboot problemen? Ik heb zelf geen spontane resets, geen mail sync problemen en geen mindere accu tijd en ik heb na mijn update naar jh3 geen problemen gevonden. Wellicht komt dit doordat ik na de update mijn toestel een harde reset heb gegeven.

p.s. stel je data, foto's, filmpjes, mail zodanig in dat dit op je extern geheugen komt. Tevens browser geschiedenis uitschakelen.

Verwijderd

@kiwsum
Welke code geef je de toestel de hardeReset,toch niet die *2767*3855# heb ik nog nooit geprobeerd..
Ik dacht dat die optie dan all je apps en gedownloude nieuwe wigets weg veegt en in de eerste FW uit de doos status weer recoverd,Of zie ik het verkeerd?
Details graag.

• R1cardo01
  • Niet online
Ik gebruik mijn telefoon met een prepaid sim kaart, ik ben dan ook alleen van plan om wifi te gebruiken om te internetten. Bestaat er een optie om dat zo in te stellen (dat hij alleen met internet verbinding maakt als wifi aan staat. Ik ben bang dat hij anders automatisch gaan synchroniseren oid) Kan iemand mij hiermee helpen/duidelijkheid erover geven. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit zo in wil stellen ;)

• Kiswum
R1cardo01 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:55:
Ik gebruik mijn telefoon met een prepaid sim kaart, ik ben dan ook alleen van plan om wifi te gebruiken om te internetten. Bestaat er een optie om dat zo in te stellen (dat hij alleen met internet verbinding maakt als wifi aan staat. Ik ben bang dat hij anders automatisch gaan synchroniseren oid) Kan iemand mij hiermee helpen/duidelijkheid erover geven. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit zo in wil stellen ;)
Je kunt ervoor zorgen dat je internet profiel niet bestaat, dit profiel kun je dus verwijderen. Als je wifi verbinding hebt dan heeft dat altijd voorrang ten opzichte ven een internetprofiel.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:14:
@kiwsum
Welke code geef je de toestel de hardeReset,toch niet die *2767*3855# heb ik nog nooit geprobeerd..
Ik dacht dat die optie dan all je apps en gedownloude nieuwe wigets weg veegt en in de eerste FW uit de doos status weer recoverd,Of zie ik het verkeerd?
Details graag.
Dat is uit mijn hoofd inderdaad de resetcode. De firmware van dit moment blijft hetzelfde, maar je bent wel al je gegevens kwijt die op je toestel staan, zoals telefoonnummers en sms berichten.

• c4coupe
verwijder voor de zekerheid je SIM kaart en geheugenkaart. laat je deze steken is alles weg.
Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.