Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:56:
@ Kiswum Ik ben er in ..de pad wat jij heb verwezen van KIES,Hoe wijzig je de register dan?,Gaat niet met backspace,Als het moeilijk is laat maar zitten dan.
Als je op het pad staat kun je dubbel klikken op de naam om de naam aan te passen of kies voor rechtermuisknop en wijzigen.
Dit kan zonder al te veel risico's, want mocht het mislukken dan kun als laatste redmiddel Kies opnieuw

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\1-**" Alleen hierin mag je dingen wijzigen, alleen dat gedeelte kan zonder risico's voor de rest van Windows.

[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 05-09-2010 11:14 . Reden: edit:waarschuwing ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:39:
Heb ook die indruk. Alles gaat (nog) een beetje vlugger en ook het touchscreen lijkt beter te reageren. Maar het kan inderdaad ook een "indruk" zijn. Alhoewel, na de laatste upgrade, eergisteren, en ondanks het feit dat blijkbaar bij velen er iets misliep, lijkt bij mijn Wave alles sindsdien nog veel smoother te verlopen.
dit heb ik juist andersom, sinds laatste firmware is hij juist erg traag, loopt 5 seconden vast als ik een sms binnen krijg, als ik op menu knop druk, duurt het ongeveer 3 seconden voordat ik het menu te zien krijg, loopt niet vloeiend in de menu's, dat soort ongein

heel naar allemaal en misschien allemaal kinderziektes ofzo, maar heb het daardoor wel een beetje gehad met de wave

Ook heb ik het idee dat Bada niet op een andere telefoon zal uitkomen, of heb ik dat mis, toen ik voor het eerst over Bada las, leek het alsof samsung bada op alle toekomstige telefoons zal zetten, maar tot nu toe is de Wave de enige...

zo, dat moest ik ff kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Dalyxia schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:26:
[...]

dit heb ik juist andersom, sinds laatste firmware is hij juist erg traag, loopt 5 seconden vast als ik een sms binnen krijg, als ik op menu knop druk, duurt het ongeveer 3 seconden voordat ik het menu te zien krijg, loopt niet vloeiend in de menu's, dat soort ongein

heel naar allemaal en misschien allemaal kinderziektes ofzo, maar heb het daardoor wel een beetje gehad met de wave

Ook heb ik het idee dat Bada niet op een andere telefoon zal uitkomen, of heb ik dat mis, toen ik voor het eerst over Bada las, leek het alsof samsung bada op alle toekomstige telefoons zal zetten, maar tot nu toe is de Wave de enige...

zo, dat moest ik ff kwijt :P
Het kan zijn dat een reset een oplossing bied, ik merk dat het de ene keer niet hoeft, maar de andere keer zeer zeker wel doordat het toestel steeds herstart. Verder moet je ervoor zorgen dat je alle data op je geheugenkaart bewaard, dus foto's, programma's, mappen, etc.

Door je laatst uitspraak over bada op andere toestellen, dan ga ik er vanuit dat je geen enkel nieuws van bada in de gaten houd en google niet hebt geraadpleegd.

tip: ga naar google en tik in: bada toestellen
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet echt gecharmeerd van de web browser sinds de laatste update. Wat ik haat is wanneer je de checkerboard ding krijgt wanneer je veegt over de pagina! Ik erger me echt mateloos daaraan. Heb liever een beetje lag dan dat! Ook moet je nu 50x vegen voordat je aan de onderkant van de pagina bent (per veeg schuift hij dus minder ver) :S

Achja...

Als iemand ervaring met Outlook sync heeft, kan diegene nog ff hiernaar kijken? :o
Amps in "Samsung Wave S8500"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Syncen met Outlook. Dit was een van de eerste dingen die ik had uitgevoerd met mijn wave. Ik heb echter nooit een account gehad op mijn pc, hierdoor kan het dus zijn dat ik het wel direct voorgeschoteld krijg.

Volgens mij worden de contacten in een pst file gestopt.
W7/Office 2007:
C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outlook\outlook.pst

(ik heb geen mail, maar ondanks dat is het bestand toch gevuld met bijna 3MB aan data.)

Laat maar weten of je wat aan deze info hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Nieuwsflash:
Ik heb begrepen dat XXJH3 niet meer te downloaden is vanaf Kies, de download is maar enkele dagen aangeboden, kan iemand dit verifiëren?

Voor de custom firmware flashers.
Ik heb zojuist Samsung S8500 Firmware S8500XEJH2 en XEJH4 getest en beide hebben een Russische basis waar geen NL woordenboek in zit, je kunt het toestel wel op Engels zetten.
Deze versie is *NIET* nieuwer dan XXJH1.
Dit is o.a. te zien aan de sms/e-mail tonen en de auto-update komt hier niet in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In kan me voorstellen dat Samsung die update uit de lucht heeft gehaald aangezien veel mensen er problemen mee hebben.

Ik heb even bij de file ("outlook.pst") gekeken, maar kon niks met het bestandje doen. Ik zal zelf later wel ermee gaan kloten wanneer ik mijn nieuwe PC en iPod Touch heb :) Voor nu, bedankt voor je reactie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Amps op 05-09-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ff afwachten dan.. ligt dus niet aan dat ik me kans heb gemist,Vandaar dat die niet meer word aangeboden door Kies ,terwijl er toch in me register de voorlaatste Fw S8500XXJF8/S8500XENJF3 staat gereristreerd en niks van jh3,
Bedank voor je reply's Kiswum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:25:
In kan me voorstellen dat Samsung die update uit de lucht heeft gehaald aangezien veel mensen er problemen mee hebben.

Ik heb even bij de file ("outlook.pst") gekeken, maar kon niks met het bestandje doen. Ik zal zelf later wel ermee gaan kloten wanneer ik mijn nieuwe PC en iPod Touch heb :) Voor nu, bedankt voor je reactie ;)
Toen ik de Wave had ontvangen was mijn eerste actie om al mijn contacten en afspraken uit Outlook te importeren.
Rechts boven in Kies is een icoontje van een mobiel, en als je daarop gaat staan met je muis klapt een venster open. Als je dan op contacten gaat staan klapt er een venster naar beneden en daar vind je de mogelijkheid om met Outlook te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:07:
[...]

Toen ik de Wave had ontvangen was mijn eerste actie om al mijn contacten en afspraken uit Outlook te importeren.
Rechts boven in Kies is een icoontje van een mobiel, en als je daarop gaat staan met je muis klapt een venster open. Als je dan op contacten gaat staan klapt er een venster naar beneden en daar vind je de mogelijkheid om met Outlook te synchroniseren.
Dat heb ik inderdaad gedaan, alleen zie ik geen veranderingen in Outlook optreden. Ik heb al mijn contacten op mijn telefoon en wil ze echter vanaf mijn telefoon naar Outlook exporteren. Vervolgens dan via Outlook weer de contacten naar een iPod Touch importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Amps schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:25:

Klopt volgens mij,....heb hem deze week zien staan op Kies maar wilde voor zekerheid nog even de reakties afwachten die dus niet al te positief waren en nu zie ik niks nada noppes meer....de boys van Samsung zijn toch maar even gaan sleutelen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:09:
[...]

Dat heb ik inderdaad gedaan, alleen zie ik geen veranderingen in Outlook optreden. Ik heb al mijn contacten op mijn telefoon en wil ze echter vanaf mijn telefoon naar Outlook exporteren. Vervolgens dan via Outlook weer de contacten naar een iPod Touch importeren.
Als je mbv Kies je contacten eerst naar je pc kopiëert komen ze in je mapje "Mijn documenten/Samsung/Kies/Phonebook" te staan met de extentie *.SPB. Open nu in outlook je contactenlijst en sleep vanuit voornoemde map de *.spb naar je outlook contactenlijst. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:29:
[...]

Zoiets heb ik gehad toen ik van een custom firmware naar de originele Kies firmware ging. In mijn geval moest ik er weer een custom firmware opzetten en niet de originele.
Als het goed is was er een toetsencombinatie om je toestel in herstel modus te zetten. Kijk even 1-2 pagina's terug.

edit: firmware update uitgevoerd, nou het was eerder een downgrade. Bij mij resette het toestel als ik Kies wilde opstarten (dus usb kabel eruit laten) en na een harde reset deed het toestel het weer.
Heb nu alleen nog problemen om de JH3 versie erop te zetten. De testmodes van Kies staat aan en ik gebruik versie *****74_45.

edit:
Inmiddels heb ik mijn register weer aangepast zodat ik alsnog de kiesversie firmware kan gaan gebruiken op mijn toestel.
Door deze aanpassing denkt Kies dat ik een zeer oude firmware heb waardoor ik mijn toestel als het goed is zonder problemen kan upgraden naar S8500XXJF8/S8500XENJF3 en/of S8500XXJH3/S8500XENJH2
Ook ik zit met dit probleem, hij komt 1sec op het startscherm en dan start hij weer opnieuw op.. Wie de oplossing heeft, graag hier plaatsen :)

Die code voor de reset kun je niet invullen als je maar 1 sec hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Ben een nieuwe gebruiker van deze site en van een smartphone. Ik heb deze phone net gekocht en wanneer ik een bluetooth-verbinding leg met mijn carkit, herstart de Wave uit zichzelf... ik ben al een tijdje bezig om die probleem op te lossen maar kan maar niets vinden... Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? of heeft iemand suggesties voor die probleem op te lossen

Ik kan met een andere gsm een verbinding leggen, bestanden uitwisselen -> geen probleem

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:38:
[...]

Ook ik zit met dit probleem, hij komt 1sec op het startscherm en dan start hij weer opnieuw op.. Wie de oplossing heeft, graag hier plaatsen :)

Die code voor de reset kun je niet invullen als je maar 1 sec hebt..
Opnieuw firmware intstalleren. Heb hetzelfde gehad. Kon ook geen code invoeren binnen die seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
MichaelPB schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:23:
[...]

Opnieuw firmware intstalleren. Heb hetzelfde gehad. Kon ook geen code invoeren binnen die seconde.
Ik heb hetzelfde gehad zojuist, ben weer terug bij de basis.

Edit:
Ik heb de volledige NL versie van JF8 erop gezet, harde reset gegeven en daarna de upgrade naar JH3.
Op het moment dat ik nu een reset uitvoer dan zal mijn telefoon waarschijnlijk weer in een loop terecht komen dus dat doe ik dan maar niet ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Kiswum op 05-09-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 13:06
Amps schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:25:
Update is officieel teruggetrokken wegens teveel bugs (cfr Samsung fora).
Nochtans draai ik er al enkele dagen probleemloos mee. Hoop dat 't zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de spontane herstarts van mijn Wave niet opgelost zijn met de laatste FW. Ik voel me nu eigenlijk een beetje genaaid omdat ik er meer problemen (tijd binnenkomst sms, trager, browsen minder fijn etc.) bij heb gekregen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:46:
[...]

Als je mbv Kies je contacten eerst naar je pc kopiëert komen ze in je mapje "Mijn documenten/Samsung/Kies/Phonebook" te staan met de extentie *.SPB. Open nu in outlook je contactenlijst en sleep vanuit voornoemde map de *.spb naar je outlook contactenlijst. Succes
Oh kan dat zo ook? Wist ik niet. Zal een andere keer dit proberen!
ColdRain schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:15:
[...]

Update is officieel teruggetrokken wegens teveel bugs (cfr Samsung fora).
Nochtans draai ik er al enkele dagen probleemloos mee. Hoop dat 't zo blijft.
Dan mag Samsung wel een nieuwe firmware vrijgeven die deze bugs verhelpen voor degene die wel hebben geupdate. En snel een beetje ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:03
emijn wave loopt nu al een paar dagen probleemloos, dus ik heb geen idee welke bugs dat dan moeten zijn.

ik heb ook het idee dat mijn batterij langer mee gaat, ik heb hem nu vanaf donderdagavond onafgebroken aan staan, en hij gaf zonet (21:00 uur) voor het eerst aan dat de batterij leeg is. activiteiten: meerdere malen per dag wifi aan voor email, tweakers.net en wat zoeken op google. en ong. 1,5 a 2 uur muziekplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bedankt voor de replies, op mijn oproep, ik ben dus gelukkig niet de enige die de allernieuwste versie niet kan downloaden.
Met de gedownloade JH3 versie werkte nog niet alles vlekkeloos.
Wat me wel opviel is dat er gebruik gemaakt werd van Dolphin 2.0 en bij de voorgaande was dat geloof ik 1.2.
Van vertraging met scrollen of meer moeten scrollen heb ik niet veel last gehad. Ik zoom dan gewoon verder in/uit voor de juiste weergave. Je kunt ook op een blank stuk dubbeltikken voor een zeer snelle zoom ipv te zoomen met 2 vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aangename verrassing met het toetsenbord sinds de laatstse firmware! Nu wordt er echt gebruik gemaakt van multi-touch! Eerst moest je helemaal je vinger van de ene letter halen voordat je de andere letter kon intoetsen. Nu hoeft dat niet! Beide letters worden nu geregistreerd.
Typen gaat nu veel en veel sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastanl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
jcm800 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:55:
Ik heb `m gisterenavond lang aan de usbkabel laten hangen in de hoop dat Kies hem op een gegeven moment toch zou herkennen.
Nu krijg ik het scherm -FOTA Engine not installed +/- 10 seconden te zien ,daarna gaat hij +/-10 seconden uit.(terwijl hij aan de usbkabel ligt dus)
Hierbij wordt het toestel behoorlijk warm...,warmer als normaal trouwens.
Als ik Download mode instel gaat hij in dezelfde frequentie aan/uit.
Bij verwijderen usbkabel reageert hij nergens meer op,hij blijft uit(of het scherm geeft niets weer...)
Het lijkt erop dat hij langzaam aan het overlijden is.... :'(
heb het zelfde probleem, en ben echt wel een beetje sjaggo dat ik dit gewoon niet gefixed krijg.. heb samsung gemaild maar daar hoef ik denk ik niet veel van te verwachten...
is er niemand die weet hoe je dit kan oplossen???
vind het naar om een paar weken mijn toestel kwijt te zijn,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:23

DEVegg

DEVegg

Die Radio538 app zou toch ook moeten werken over 3G? Bij mij werkt hij alleen maar als mijn wifi aan staat (Dus over wifi).
Weet iemand hoe dan kan of wat ik er aan kan doen?

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
heb je goed berijk met je 3g(volle berijk) ??
want ik heb dat ook een keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVegg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:23

DEVegg

DEVegg

Ja het bereik is goed... sterker nog... mijn vrouw heeft ook een Samsung Wave en daar gaat het wel goed....
Snap er geen pepernoot van.

EV3 Plus Advanced SR Shale Grey, Het gaat er niet om wat jij zegt, maar om wat ik begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06-2024
Vandaag m`n Wave naar Solid Vision in Rijswijk gebracht...
Heb `m als het goed is over een paar dagen terug,is kijken met wat voor versie ik `m terugkrijg...
Wachten duurt lang... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
Ik zit gewoon nog op de oude vertrouwde custom JF7. En die draait nu al zeker een maand zonder problemen. Vandaag voor het eerst sinds weken 1 afgesloten widget gehad. That's all. Doe zelden soft-resets, batterij gaat bijna 2 dagen mee en alles werkt zoals het moet werken. If it ain't broke, don't fix it. Ik blijf bij JF7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op maandag 06 september 2010 @ 03:23:
Een aangename verrassing met het toetsenbord sinds de laatstse firmware! Nu wordt er echt gebruik gemaakt van multi-touch! Eerst moest je helemaal je vinger van de ene letter halen voordat je de andere letter kon intoetsen. Nu hoeft dat niet! Beide letters worden nu geregistreerd.
Typen gaat nu veel en veel sneller!
Dat heb ik dus helemaal niet. Zelfs niet de 'e' ingedrukt houden waardoor er trema opties naar voren komen.
Raar vind ik dit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 13:42
nog een nieuwtje in JH3: als je aansluit op Kies zegt hij: "sluit alle toepassingen etc af. nu afsluiten? "

hiervoor gaf hij de optie van "nu afsluiten" nog niet en moest je dat handmatig doen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar maanden lang reviews en settings van users bestudeerd te hebben red ik nu eindelijk met me accu tot 60 uren te halen,met helderheid 7 kwaliteit & soms browsen,.
Als je een cycle met vol batt. niet landurig gamed of walkman kom je er wel d.m.v. deze funties Uittezetten;Samsungaccount-locatieGPS-pushmailSinc en de AP-CUART mode ON. Tuurlijk zijn er nog een paar andere netwerk wiggets die nog aan staan,Ik denk, als die ook uitstaan ,dan nog langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer KIES te installeren.Tijdens de installatie word een .CAB file gedownload. Dit lukt niet en na een tijdje verbreekt de installer zelf het installatieproces. KIES installeren lukt dus niet. Weet iemand de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Kies is bij mij aan het updaten, maar het gaat weer lekker langzaam, maar we wachten af...

Zou het updaten van de telefoon ook beter gaan na deze update... ook dit moeten we denk ik afwachten. Misschien is het wel beter om FOTA (Firmware-update Over The Air) te gebruiken.

Edit: Nu heb ik ineens geen internet verbinding meer, volgens Kies dan hea, ik heb toch wel degelijk verbinding, andere keer maar weer proberen.

[ Voor 74% gewijzigd door Toppertje op 07-09-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KIES updaten via de updater is bij mij (en vele anderen) nog nooit gelukt. Je kunt beter de oude versie eraf gooien en de nieuwste weer downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Laatst online: 02-10 19:54
heb nog nieuwe widget gevonden.

post-it.

deze keer 1 die zijn dingen onthoudt.

screenshotje.

http://img267.imageshack.us/i/e5de448a1e644ac28e2d2aa.jpg/

downloadlink is doorgezonden aan Amps... zal wel bij in beginpost komen.

mvg. kristof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
Gynnad schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:10:
Hallo Chris,

wat doe ik verkeerd want ik krijg de RSS Feed widget van jou niet aan de praat.

Ik krijg dit scherm (met doorzichtige achtergrond) en voer daar een RSS feed in (http://www.ajaxshowtimetime.com/rss/rss.xml) ook geprobeerd met Tweakers) dan krijg in in de titel te zien Ajax Showtime Nieuws maar daar houdt het dan ook bij op. Kan de url wel gewoon aanpassen als ik dubbel klik op de titel.

Als ik die van tweakers invul (http://tweakers.net/feeds/nieuws.xml) krijg ik de volgende fout melding: RSS data niet beschikbaar.

Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt!
Even uit het Bada topic gekopieerd aangezien dat iets minder actief is, en ik deze widget graag voor mijn Wave wil gebruiken! Dus wie kan mij hier mee helpen? =D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c4coupe schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:12:
downloadlink is doorgezonden aan Amps... zal wel bij in beginpost komen.
De widget staat in beginpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
Amps schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:36:
KIES updaten via de updater is bij mij (en vele anderen) nog nooit gelukt. Je kunt beter de oude versie eraf gooien en de nieuwste weer downloaden en installeren.
Mij is het net wel gelukt, ik heb hem een keer opnieuw gestart en toen is de update succesvol (wel traag) afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Toppertje19 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:15:
[...]

Mij is het net wel gelukt, ik heb hem een keer opnieuw gestart en toen is de update succesvol (wel traag) afgerond.
Ook bij mij werkt het tot nu toe altijd W7/32bit.
Het is overgens veel sneller om het zelf te downloaden en de oude versie te verwijderen.

Updates over the air is misschien wel in het toestel aangegeven, maar volgens mij werkt dit nog niet.
Ik ben benieuwd wat mijn toestel in de toekomst gaat aangeven als ik van JH1 naar JH3 of hoger ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Heb `m weer terug van Solid Vision... Snel hoor!
Er staat ook JH3 op... Ik ga `m ff checken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
nog nieuw thema ( in mijn ogen wel het fraaiste dat ik heb.

Simpel en mooi.

http://img138.imageshack.us/i/d3531eb2ab5e4303b782d3f.jpg/

link > Amps zijn werk :-)

bedankt alvast Amps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:32:
[...]

Even uit het Bada topic gekopieerd aangezien dat iets minder actief is, en ik deze widget graag voor mijn Wave wil gebruiken! Dus wie kan mij hier mee helpen? =D
Je doet vrijwel niets verkeerd.
Ik krijg zelf die ajaxshowtime.com rss feed ook niet aan de praat.. :|
Bijzonder! Hopelijk komt zoiets niet vaker voor..

Tweakers moet zijn: http://feeds.feedburner.com/tweakers/nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij staat erbij. Upload in het vervolg je plaatjes via tinypic.com en je files naar een site waar je direct kunt downloaden (zonder te klikken of wachten tot je de file kunt downloaden). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
Amps schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:53:
Hij staat erbij. Upload in het vervolg je plaatjes via tinypic.com en je files naar een site waar je direct kunt downloaden (zonder te klikken of wachten tot je de file kunt downloaden). :)
hints ? ( ja enige dat ik ken sorry ) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
c4coupe schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:10:
[...]

hints ? ( ja enige dat ik ken sorry ) :-)
Ik wil um wel even online zetten... klik

[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 08-09-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
Kun je ook de URL van een widget veranderen? Sinds mijn update naar JH3 krijg ik als ik de Telegraaf widget aantik de Nu.nl mobiele site te zien...

Verwijderd

Wie kan me helpen om widgets van samsung wave s8500 te verwijderen?
Dank!
Zet je widgets weer terug in de widget tray en klik het rode minnetje. Widgets die met de firmware komen kunnen niet (op de gebruikelijke manier) verwijderd worden.

• MichaelPB
Amps schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:20:
Zet je widgets weer terug in de widget tray en klik het rode minnetje. Widgets die met de firmware komen kunnen niet (op de gebruikelijke manier) verwijderd worden.
Stop! Dit moet vanaf stap 1.

Want; als de te verwijderen widget nog op je homescreen staat; zorg ervoor dat je naar je homescreen zit te turen naar de pagina met de widget die je niet meer wil hebben.

Links bovenin het scherm staat een knopje 'widget'

Druk daarop

Daarna opent zich vanaf de onderkant een soort magische virtuele lade met allemaal icoontjes. Dat zijn ook widgets. Hoe koel is dat!?

Hou je vinger op 1 van de widgets op je homescreen die je wilt verwijderen. Na 1 seconde kun je (zonder je vinger van het scherm te halen!!!) de widget bewegen door met je vinger heen en weer te gaan.

Houd nog steeds je vinger op de widget die je wilt verwijderen!

Sleep nu langzaam met je vinger naar beneden naar de magische virtuele lade totdat de widget in het laatje zit. Laat nu je vinger los. TADAA! De widget staat nu tussen de andere widgets/ iconen. Trek een fles champagne open en doe alvast een dansje, want je bent er bijna!

Alle later geïnstalleerde widgets hebben in de rechter bovenhoek van het icoontje namelijk kleine afbeelding van een 'verboden in te rijden bord'. Klik op dat bordje in het hoekje van het icoontje van de widget die je wilt verwijderen.

Je toestel zal dan vragen of je dat echt wel wil doen. Klik/ druk op 'ja' (trust me!)

Als het goed is moet dan de widget zijn verwijderd. Veel succes ermee!

:O

RTFM!!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.1chris.nl/Samsung%20Wave/schater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* GoT is geen helpdesk.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 10-09-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastanl
  • Laatst online: 23-07-2023
Help!
Gisteren bij samsung premium point geweest om men wave te reanimeren na "fota engine not installed" probleem. Maar nu heeft die toetert er een firmware van t-mobile op gezet met bada 1.0. Internet werkt niet omdat hij geen internet profielen heeft (zelf aanmaken lukt wel maar die lust hij ook niet).
Edit:
internet gefixed maar nog steeds met bada1.0
Edit:
en Updaten naar een beetje leukere firmware is volgens kies niet mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe ik hier van afkom. Heb zelf wel multiloader maar geen los gedownloade versie van een fatsoenlijke firmware (waar kan ik dat vinden????)
Help! ik was zo blij met men wave maar na dit alles begin ik de hoop te verliezen...

[ Voor 8% gewijzigd door bastanl op 10-09-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wanneer de wave een degelijke webbrowser krijgt. Een browser die veel meer ondersteund zoals bijvoorbeeld 'google gears'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ik heb problemen met openen van links.

Krijg nog al eens regelmatig melding ( dolphin browser uiteraard! :'( ) geen reactie.

Waardoor er dus niks gebeurt. Dit probeer ik dan maar tot ik er knetter van wordt en soms tot ik het gewoon opgeef.

Dit terwijl mails wel binnenkomen, en ik mijn htc klokje kan updaten.

Dan probeer ik met opera mini ( java ) en dit gaat dan zonder problemen.

Maar zoals je al wel kan begrijpen wil ik de standaard gebruiken. Dat is er voor gemaakt en staat als standaard browser ingesteld.

Worden zo'n dingen ook verholpen met FW updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcm800
bastanl schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:24:
Help!
Gisteren bij samsung premium point geweest om men wave te reanimeren na "fota engine not installed" probleem. Maar nu heeft die toetert er een firmware van t-mobile op gezet met bada 1.0. Internet werkt niet omdat hij geen internet profielen heeft (zelf aanmaken lukt wel maar die lust hij ook niet).
Edit:
Edit:
en Updaten naar een beetje leukere firmware is volgens kies niet mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe ik hier van afkom. Heb zelf wel multiloader maar geen los gedownloade versie van een fatsoenlijke firmware (waar kan ik dat vinden????)
Help! ik was zo blij met men wave maar na dit alles begin ik de hoop te verliezen...
Bij welk premium point ben je geweest?
Ik heb Vodafone en heb gewoon de laatste versie gekregen.(JH3)
Mijn batterij heeft er wel flink van geleden,of er zit iets nog niet helemaal jofel...
Ik doe er nog geen halve dag meer mee (uurtje mp3 speler , 1 telefoontje en 1uurtje surfen...)
Maandag maar weer ff terug naar Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelPB
Ik snap die klachten over de browser niet. Nergens problemen mee. Prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
MichaelPB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:52:
Ik snap die klachten over de browser niet. Nergens problemen mee. Prima ding.
heb jij toch meer geluk, hier start dat ding echt met momenten niet op. geen reactie zegt die dan, terwijl ik verbinding genoeg heb :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat sloeg volgens mij meer op aoj's reactie. Ik heb zelf ook geen klachten m.b.t. de Dolphin browser. Alleen krijg ik wel vaak het bericht "DNS mislukt", maar dat ligt aan mijn router. Na een reset van de router, doet webbroswer het weer prima!

Nog een tip bij het intikken van berichten; als je de spatiebalk dubbel aantikt doet het toestel automatisch een punt en daarna een spatie (". " dus). Erg handig wanneer je de zin eindigt en de volgende weer begint :)

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 17-09 13:42
iets waar ik nu al 3 keer tegenaan gelopen ben:

Ik druk lang op de menutoets om te kijken welke apps open staan. Dan sluit ik er bijvoorbeeld 2 die ik niet meer gebruik en klik ik perongelijk ook op het "minnetje" van widgets waardoor al mn widgets verdwijnen en ik ze opnieuw in moet stellen.

hebben er meer mensen last van of is dit te voorkomen door bijvoorbeeld te laten vragen "wil je de widgets echt afsluiten?" (of andere oplossing)

• Kiswum
pwlekkerkerk schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 01:48:
iets waar ik nu al 3 keer tegenaan gelopen ben:

Ik druk lang op de menutoets om te kijken welke apps open staan. Dan sluit ik er bijvoorbeeld 2 die ik niet meer gebruik en klik ik perongelijk ook op het "minnetje" van widgets waardoor al mn widgets verdwijnen en ik ze opnieuw in moet stellen.

hebben er meer mensen last van of is dit te voorkomen door bijvoorbeeld te laten vragen "wil je de widgets echt afsluiten?" (of andere oplossing)
Nee helaas is het nog niet mogelijk om de widgets te saven. Ik heb er alleen de 1e week last van gehad, daarna deed ik wat voorzichtiger met apps afsluiten ;)
MichaelPB schreef op donderdag 09 september 2010 @ 23:17:
[...]

Stop! Dit moet vanaf stap 1.
......
:O

RTFM!!
:(
Thnx, het is gelukt! :+
bastanl schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:24:
Help!
Edit:
Edit:
Er zijn 2 opties: Installeer Kies opnieuw, dan zal Kies je huidige firmware herkennen (deinstalleer de oude dan wel volledig.)
Optie 2 is verander het register, zet het onderstaande in een txt bestand.
(type in "register" in het zoekveld en dan zie je de rest van de handleiding)

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\2]
"SoftwareRevision"="S8500XXJF4/S8500XENJF3"
"HIDSWVER"="S8500XXJF4/S8500XENJF3"
"ProductCode"="GT-S8500BAAXEN"
c4coupe schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:39:
ik heb problemen met openen van links.

Krijg nog al eens regelmatig melding ( dolphin browser uiteraard! :'( ) geen reactie.

Waardoor er dus niks gebeurt. Dit probeer ik dan maar tot ik er knetter van wordt en soms tot ik het gewoon opgeef.

Dit terwijl mails wel binnenkomen, en ik mijn htc klokje kan updaten.

Dan probeer ik met opera mini ( java ) en dit gaat dan zonder problemen.

Maar zoals je al wel kan begrijpen wil ik de standaard gebruiken. Dat is er voor gemaakt en staat als standaard browser ingesteld.

Worden zo'n dingen ook verholpen met FW updates?
Ik heb geen problemen met Dolphin, ja heel af en toe 1x in de week, maar dat ligt denk ik eerder aan de provider dan aan het toestel.
Zorg ervoor dat je onder instellingen ->toepassingen->internet->internetprofielen: je daar het juiste profiel geselecteerd hebt staan. Als hier nergens een vinkje bij staat dan kan ik me voorstellen dat de browser het zelf moet uitzoeken. (vanuit Dolphin kun je deze aanpassing niet wijzigen.)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:59:
[mbr]*weg* GoT is geen helpdesk.[/]
Niet? Ik vraag me dan af wat ik hier doe als het hier geen helpdesk is, een alternatief is er ook niet echt (lees: Samsung heeft blijkbaar geen helpdesk in huis) :P

Oke en dan nu hetgeen wat ik gisteren al wilde doorgeven, maar eerst de test resultaten wilde laten zien:

Primeur in NL volgens mij:
Een nieuw gratis navigatiesysteem voor alle T-mobile klanten met een Samsung Wave (en andere toestellen)
Search 'n' Nav, alleen te gebruiken vanaf je mobiele telefoon zonder wifi (hierdoor herkend de app je T-mobile netwerk) http://snn.wisepilot.com/t-mobile
Het gaat hier niet om een programma met alle mappen op je toestel, maar een webbased navigatiesysteem net als Google maps.

Screenshots van de Android demo/trial:
Afbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/qqmwi.u.cs.png
Afbeeldingslocatie: http://nl.androlib.com/appscreenmax/qqmwn.u.cs.png

Hij staat bij mij geïnstalleerd, maar op een of andere manier herkend het programma mijn netwerk niet goed.
Ik heb op dit moment het streaming profiel van T-mobile nog niet ingevuld, het kan goed zijn dat het daar aan ligt.

Mochten meer mensen die willen testen en het werkend krijgen dan hoor ik het graag :)

FAQ

(mocht de link niet werken ga dan naar: http://pda.t-mobile.nl/nl/localmall/downloads.html)

Nog een primeur!!

Ik surf rustig op het platform van T-mobile en ik zie bij de instellingen van de software staan dat er als software New Studio Suite wordt gebruikt.
Ik schiet bijna in de lach en wil die sufferds erop wijzen dat dat niet kan en of de afdelingen van handleidingen wel goed op heeft gelet. Iedereen weet dat dit met het k.lote Kies gaat.

Ik download de (verouderde) versie van New PC Studio 1.4.0 en vervolgens ga ik naar de samsung website om te kijken of dit echt zo is.
Ik ga naar http://www.samsung.com/nl/ en zie onderin Intelligent Software New PCStudio / PC studio 3.1 staan met welk toestel op de afbeelding? Juist een (look-a-like van de) Samsung Wave!

Nou breekt mijn klomp, ik zal ze hebben ook daar bij Samsung, ik download hetzelfde bestand wel even. Inmiddels is de 166MB gedownload in de tijd dat ik dit aan het tikken ben en ik zal nu direct even de installatie starten (Samsung New PC studio versie 1.5.1.10064.2).

De installatie is na zo'n 5 minuten voltooid. Nadat ik mijn toestel had aangesloten geeft het programma aan dat Kies geopend wil worden en dat beide programma's niet samen geactiveerd kunnen worden (in mijn toestel staat aangegeven dat hij automatisch verbinding maakt met Kies.)
Ik klik de waarschuwingen weg en zowaar, het toestel wordt herkend in SNPCStudio. Ik kan tot nu toe nog alleen de muziekspeler gebruiken (en dit werkt ook nog), maar er zit potentie in, het kan goed zijn dat Kies zal verdwijnen en men verder gaat in PC Studio.

Wordt vervolgt....

(p.s voor studio 3.1 kon ik zo snel geen download vinden)

[ Voor 14% gewijzigd door Kiswum op 11-09-2010 10:05 . Reden: PC studio ]

• MichaelPB
Kiswum schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 09:36:
[...]

Primeur in NL volgens mij:
Een nieuw gratis navigatiesysteem voor alle T-mobile klanten met een Samsung Wave (en andere toestellen)
Search 'n' Nav, alleen te gebruiken vanaf je mobiele telefoon zonder wifi (hierdoor herkend de app je T-mobile netwerk) http://snn.wisepilot.com/t-mobile
Het gaat hier niet om een programma met alle mappen op je toestel, maar een webbased navigatiesysteem net als Google maps.
-----

Hij staat bij mij geïnstalleerd, maar op een of andere manier herkend het programma mijn netwerk niet goed.
Ik heb op dit moment het streaming profiel van T-mobile nog niet ingevuld, het kan goed zijn dat het daar aan ligt.

Mochten meer mensen die willen testen en het werkend krijgen dan hoor ik het graag :)
Ik heb de navigatie-app nu ook en hetzelfde issue; 'geen juiste internet-instellingen'. Van alles geprobeerd (roaming aan/uit, nieuwe APN gemaakt) maar niets lijkt te werken. Wel heel interessante vondst dit! Als het functioneert hoef ik geen navi-app aan te schaffen. Blij het proberen!

• W84
  • Laatst online: 20:47

W84

Iemand een idee waarom het Push synchroniseren telkens automatisch wordt uitgeschakeld? Ik heb m'n toestel nog maar een paar weken en in het begin werkte dit gewoon altijd, maar een paar dagen terug merkte ik dat het groene bolletje elke keer is verdwenen.

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
MichaelPB schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:58:
[...]

Ik heb de navigatie-app nu ook en hetzelfde issue; 'geen juiste internet-instellingen'. Van alles geprobeerd (roaming aan/uit, nieuwe APN gemaakt) maar niets lijkt te werken. Wel heel interessante vondst dit! Als het functioneert hoef ik geen navi-app aan te schaffen. Blij het proberen!
je moet de juiste instellingen van t-mobile hallen .
http://toestelhulp.t-mobi...tomatische-instellingen/1
kijk effe hier anders stuur een gratis sms met de tekst 'all' naar '1300' (zonder de komma's )
ik ben super jaloers op jullie ik heb namelijk vadafone en die heeft dat niet :( :(

[ Voor 6% gewijzigd door raro007 op 11-09-2010 19:57 ]

• Kiswum
Bedankt voor het testen Michael.
Raro007 ik ben bekend met dat gratis sms bericht, daarbij krijg je mms en internet instellingen. Deze gegevens heb ik zelf al. Ik heb bij 1 firmware ook streaming instellingen gekregen, maar deze kan ik nog niet vinden voor de wave. Ik denk dat je die instellingen zou moeten gebruiken.

• MichaelPB
Kiswum schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:17:
Bedankt voor het testen Michael.
Raro007 ik ben bekend met dat gratis sms bericht, daarbij krijg je mms en internet instellingen. Deze gegevens heb ik zelf al. Ik heb bij 1 firmware ook streaming instellingen gekregen, maar deze kan ik nog niet vinden voor de wave. Ik denk dat je die instellingen zou moeten gebruiken.
Nee dat moet niet uitmaken. Op de site zelf staat ook dat je gewoon Tmobile internet moet hebben. Dat streaming heeft daar niets mee te maken lijkt me. Anders kon je toch ook via die verbinding geen streaming video bekijken? En dat gaat bij mij via die verbinding ook prima. Muziek, video, alles. Zal me niets verbazen als het gewoon een fout is dat het ding voor de Wave beschikbaar is gekomen ipv uitsluitend voor Android in combi met Tmobile. Oorpsronkelijk is het immers bedoeld voor de G1.

Enfin, we zullen zien.

• Kiswum
MichaelPB schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 23:02:
[...]

Nee dat moet niet uitmaken. Op de site zelf staat ook dat je gewoon Tmobile internet moet hebben. Dat streaming heeft daar niets mee te maken lijkt me. Anders kon je toch ook via die verbinding geen streaming video bekijken? En dat gaat bij mij via die verbinding ook prima. Muziek, video, alles. Zal me niets verbazen als het gewoon een fout is dat het ding voor de Wave beschikbaar is gekomen ipv uitsluitend voor Android in combi met Tmobile. Oorpsronkelijk is het immers bedoeld voor de G1.

Enfin, we zullen zien.
Het zal inderdaad aan de installatie liggen:

Hier een aantal Quotes van de website:

Welke APN moet ik gebruiken wanneer ik Search 'n' Nav gebruik?
Gebruik internet.t-mobile (T-Mobile Internet). Uw aanbieder kan u meer vertellen over uw APN en internetinstellingen.

Het lukt me niet Search 'n' Nav te installeren. Wat doe ik verkeerd?
Controleer of de tijd van uw telefoon correct is ingesteld. De veiligheidscontrole breekt anders de installatie af, want het is niet toegestaan dat iets 'uit de toekomst' op uw telefoon wordt geïnstalleerd.

Voor de overige providers een 5 dagen trial, aanmelden gaat via je mobiele nummer en na deze dagen kun je voor een bepaald bedrag per maand gebruik maken van het programma: https://www.wisepilot.com/nav11/site/portal.jsp?action=242#

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 11-09-2010 23:54 . Reden: edit voor overige providers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand ook problemen gehad met het installeren van KIES? Ik heb hiervoor nooit problemen gehad met de installatie tot nu. Als ik KIES probeer te installeren komt hij niet verder dan 0% en na enige tijd komt er "Installation aborted." te staan.

Ik heb internet afgezocht en kon er niks concreets over vinden.

Ik heb het installatiebestand van SamsungApps en SamsungMobile.com geprobeerd, beide lukken niet. Ook heb ik zowel voor de Nederlandse taal als de Engelse taal geprobeerd te installeren, maar tevergeefs.

Had iemand anders ook hier last van?

Inmiddels opgelost door een oude installatiebestand te gebruiken die nog op m'n PC staan.
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:46:
[...]
Outlook doet niet veel met de .spb file. Ik kan hem niet openen met Outlook.

[ Voor 4% gewijzigd door Amps op 13-09-2010 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me echt dom maar waar kun je dat search 'n nav terugvinden na installatie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
waarschijnlijk bij games en meer?

ik gok maar, omdat hij daar de apss installeerd.

nu ik heb fout ontdekt bij berichten denk ik.

Gisteren paar berichten verstuurd langer dan 9 lang. nu kijk ik deze daarstraks na. zijn al die berichten "broken"

Krijg nu gewoon nog wat tekst te zien van ergens halverwege dat bericht, de rest staat "brokes message"

ook berchten die ik naar A gestuurd heb, die hij dan zegt naar persoon B.

ik zet gsm af, start terug op, en hat persoon A en B probleem is weg. maar de "broken message" blijft wel.

Had dit vorige week ook al, maar toen geen erg in, nu vandaag viel het me wel op.

geheugen status van berichten was +- 250 berichten ( er kunnen er 1300 in, wat dus het probleem niet zou mogen zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
C4coupe, inderdaag bij Games en meer wordt het programma geplaatst.

Het berichten probleem van jou herken ik niet, ik ben verder ook nooit verder gegaan dan 2 berichten, het lijk echter op een bug in het toestel.
(Ik neem aan dat je berichten op je telefoon worden bewaard en niet op je sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem daar ook verwacht maar helaas. :/
Ik zal wel gewoon pech hebben denk ik, had het graag uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:50:
Ik had hem daar ook verwacht maar helaas. :/
Ik zal wel gewoon pech hebben denk ik, had het graag uitgeprobeerd.
Vergeet niet na het downloaden op de balk bovenin beeld te klikken, daarna wordt hij namelijk pas geïnstalleerd. Daarna zal hij onder games en meer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
ja simgeheugen voor sms'en is maar 25, heb dit nu wel uitgezet, ben nog aan het opvolgen in ieder geval.

Ben is curieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al berichten verzonden langer dan 4 sms'en nooit last ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op zondag 12 september 2010
Outlook doet niet veel met de .spb file. Ik kan hem niet openen met Outlook.
Oké, toen ik het uitprobeerde sleepte ik zo'n spb file naar outlook en zag een icoontje met een plusje erin, maar ik heb de bewerking niet afgemaakt, omdat ik dacht met veel dubbele contacten te blijven zitten. Ik heb gisteren de spb-file in Kies geopend en alle contacten op enkele na verwijderd en het toen weer geprobeerd, maar helaas gebeurt er niks als je de spb-file, die je met je linkermuisknop vanuit de verkenner sleept loslaat in outlook. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vers probleem in mijn youtube-mobile startpagina via de youtube icoon van de wave te inloggen.
De thumpnails blijf vaak onzichtbaar/grijsklokje/wit, je ziet alleen de titel als het ware,hoe dan ook met 3g of wifi verbinden,storing blijf zich voor doen.
Kan alleen maar naar mijn eigen mobilesite-accound bewaarde fav de thumpnails zien en bladeren
Heeft iemand hier een oplossing voor,met dezelfde storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
probeer eens bij internet instellingen. voorkeuren. staat daar zwart op wit aangeduid? dit stond bij mij standaard aan. en alles was toen slecht weergegeven. nu bij u is het enkel youtube zeg je. andere oplossing weet ik niet. Grtz kristof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukt het niet om wisepilot aan de praat te krijgen op de wave iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:59:
Bij mij lukt het niet om wisepilot aan de praat te krijgen op de wave iemand enig idee?
Pff nee ik weet het ook nog steeds niet, ik heb het probleem ook op het eigen T-mobile forum geplaatst. Wie weet heb ik inmiddels een antwoord...

Mocht er iemand interesse hebben in alle antwoorden van deze vraag zie hier:

[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 14-09-2010 14:52 . Reden: toekomstige antwoorden. ]

Verwijderd

hoe kan ik de agenda synchroniseren met de agenda uit Windows Mail ?? (vista)

ik kan enkel Outlook kiezen....

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
Mijn Samsung freezed de laatste tijd nogal snel. Iemand enig idee waardoor dit nu ineens kan komen. Heb het eigenlijk pas sinds gisteren of eergisteren..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Gynnad schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:45:
Mijn Samsung freezed de laatste tijd nogal snel. Iemand enig idee waardoor dit nu ineens kan komen. Heb het eigenlijk pas sinds gisteren of eergisteren..
zo is het bij mij ook begonnen, is op een keer helemaal blijven hangen en bleef vanzelf opstarten.

weekje kwijtgeweest in herstelling...

Verwijderd

Vandaag stond de Firmware update weer op Kies,dit keer hopelijk zonder bugs,heb stoute schoenen aangetrokken en JH3 erop gezet,probleemloos in minder dan 10 min,.....tot nu toe werkt alles prima ;-)

Verwijderd

Kheb mijn Wave na 2weken trg, eindelik volledig hersteld en de laatste versie van de firmware erop gezet
werkt (tot nu toe) probleemloos ^^

Edit: Kan iemand me vertellen hoe dat ik die t9 modus uitschakel voor mijn berichten
ik vind het niet terug, k'wil gewoon abc modus

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 19:10 ]

• Toppertje
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:27:
...
Edit: Kan iemand me vertellen hoe dat ik die t9 modus uitschakel voor mijn berichten
ik vind het niet terug, k'wil gewoon abc modus
Dat kan, als je een bericht aan het typen bent zie je onderin een bolletje met NL erachter, houd die lang in en schakel voorspellende tekst uit.

• c4coupe
lees dit zojuist op ander forum.

"Kan iemand me helpen, ik heb zoujuist mn wave firmware via kies aangepast maar nu blijft mn wave heropstarten ....
Help plse"

Dus blijkbaar nog dezelfde misserie.

hij geeft weinig info prijs over welke FW, maar als hij het nog maar net geprobeerd heeft ( post is van 19.30 ) zal het de nieuwste wel zijn.

Ik wacht nog even af. wil geen baksteen :-)

ik ben net even gaan kijken, bij mij zegt hij deze

S8500XXJH3
S8500DBTJH3

( en op dat forum spreekt men van deze S8500XXJH3 / S8500OXGJH1 )

dus softwareversie is anders bij mij ( ik heb een duits toestel )

kan je dit ook op 1 of andere manier veranderen? ( register tweak via kies? )

of zit er dan niks anders op dan flashen via multiloader?

mvg Kristof

[ Voor 37% gewijzigd door c4coupe op 15-09-2010 21:42 ]

• Chris.nl
  • Niet online
c4coupe schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:29:
lees dit zojuist op ander forum.

"Kan iemand me helpen, ik heb zoujuist mn wave firmware via kies aangepast maar nu blijft mn wave heropstarten ....
Help plse"

Dus blijkbaar nog dezelfde misserie.

hij geeft weinig info prijs over welke FW, maar als hij het nog maar net geprobeerd heeft ( post is van 19.30 ) zal het de nieuwste wel zijn.

Ik wacht nog even af. wil geen baksteen :-)

ik ben net even gaan kijken, bij mij zegt hij deze

S8500XXJH3
S8500DBTJH3

( en op dat forum spreekt men van deze S8500XXJH3 / S8500OXGJH1 )

dus softwareversie is anders bij mij ( ik heb een duits toestel )

kan je dit ook op 1 of andere manier veranderen? ( register tweak via kies? )

of zit er dan niks anders op dan flashen via multiloader?

mvg Kristof
Om het extra ingewikkeld voor je te maken, ik ben ooit met multiloader gekomen op S8500XXJH3 / S8500OXAJH3 draait prima hiero.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:53:
Vandaag stond de Firmware update weer op Kies,dit keer hopelijk zonder bugs,heb stoute schoenen aangetrokken en JH3 erop gezet,probleemloos in minder dan 10 min,.....tot nu toe werkt alles prima ;-)
Ik heb ook tot nu toe probleemloos JH3 op de wave kunnen zetten :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 00:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:05:
[...]

Beterssssssssss :)

Verwijderd

Eindelijk JH3 er op kunne updaten via de nieuwe Kies, Het ging jammer genoeg niet zo vlot en foutloos zo als met de ouwe UK kies voorheen voor me upgrade,kreeg 1 onbekende fout melding en moest het met herstel optie doen via downloudmode van mijn Wave,Mijn eerste keer met de nieuwe KIES met zo horten en storten toch geen data verlies en meeste settings onveranderd,Gelukkig maar,het zit er op, Kwestie van kalm blijven en goed lezen ,pffff
Ik stoor me wel dat de dubbel tap zoom in/out nu wat trager is op full sites,
En videoplayer nu standaard 16;4 formaat afspeeld ipv Fulscreen meteen,Gelukkig is dat niet het geval met wifi utube vid. .
Wat er nu verder erbij is gekomen, ben ik toch zeer tevreden:)

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 22:46
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 00:05:
[...]

Niet geheel probleemloos (2x via herstelmodus update moeten herstarten) maar uiteindelijk toch gelukt.
Eerste bevinding: batterij gaat echt veel langer mee (voorheen 's nachts alleen standby, dus zonder te syncen steeds een terugloop van minstens 10%, nu slechts 2%!!!) Jippie

Verwijderd

asje62 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:15:
[...]

Niet geheel probleemloos (2x via herstelmodus update moeten herstarten) maar uiteindelijk toch gelukt.
Eerste bevinding: batterij gaat echt veel langer mee (voorheen 's nachts alleen standby, dus zonder te syncen steeds een terugloop van minstens 10%, nu slechts 2%!!!) Jippie
Oke, bij mij was het wel in één keer gelukt. Maar goed het staat erop *O*
De JH3 firmware is dus weer vrijgegeven (en dit keer zonder bugs)?

Verwijderd

Amps schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:12:
De JH3 firmware is dus weer vrijgegeven (en dit keer zonder bugs)?
Ik heb tot nu toe geen bugs kunnen ontdekken, ik heb JH3 gister avond erop gezet en tot nu toe werkt het prima bij mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:23:
[...]

Ik heb tot nu toe geen bugs kunnen ontdekken, ik heb JH3 gister avond erop gezet en tot nu toe werkt het prima bij mij.
Same here,gistermiddag gedaan en draait als tierelier tot nu toe!! _/-\o_
Kan iemand mij vertellen of de SW/CSC versie nog steeds S8500XXJH3/S8500XENJH2 is?

Verwijderd

Amps schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:00:
Kan iemand mij vertellen of de SW/CSC versie nog steeds S8500XXJH3/S8500XENJH2 is?
Heb het gecheckt en de uitslag is :P :

<SW VER>
S8500XXJH3
<CSC VER>
S8500XENJH2

Dus komt op hetzelfde neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 16:11 ]

Verwijderd

Heb er gelukkig nu ook JH3/XENJH2 op kunnen zetten middels KIES !!!
Tot nu toe loopt ie echt wel goed en weinig bugs!
Het enige probleem was dat ik vandaag Youtube via 3G aanklikte en daardoor de Wave spontaan ging resetten.
Daarna opnieuw Youtube opgestart enne geen probleem meer!
Hoop dat het eenmalig blijft!
verder top toestel met nu een goede software versie!

• c4coupe
ik ben bezig hem up te daten via kies en gelijkertijd als Belgisch toestel te zetten, dat ik van al die Duitse rommel af ben. Firmware staat erop, nu nog de hard reset uitvoeren.

Dan alles terug installeren en klaar ( hopelijk zonder fouten dan :d )

edit, alles staat erop, eindelijk van die Duitse rommel vanaf.

wel stom dat palringo nog steeds niet werkt met msn en facebook. Zal dus weer de java app worden.

edit : net crash gehad, wat ik nog nooit gehad heb hiervoor. ( crash had ik bij handmatig instellen telenet email )

Na veel vloeken en doen, uiteindelijk oplossing gevonden, gewoon mobistar al je gegevens laten doorsturen, staat alles van eerste keer goed.
( ivm ROUTE66 )

mijn 30 dagen trail zijn om, ik kan kaarten nog raadplegen, maar navigeren lukt dus niet meer. heb deze keer wel dataverbinding aanstaan, zodat deze me helpt sneller satteliet te zoeken,

en nu vindt ik binnen de 2 minuten een satteliet.

3 keer getest en 3 keer heel snel verbinding.

[ Voor 170% gewijzigd door c4coupe op 16-09-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
heb nog een vraag ivm gmail instellingen. alles werkt probleemloos nu. alleen ik versta de pop3 en imap? dingen niet. op gmail komen mijn mails binnen. als ik ze dan ophaal via mijn pc of gsm. blijven deze na gelezen en verwijdert te hebben vanaf deze 2 telkens terug binnenkomen. heb ze dus op gmail site zelf niet geopend. hoe moet ik dit in gmail zelf instellen? ik kan 3 denken kiezen. weet ze nu niet uit mijn hoofd. aex via gsm dit aan het typen. hoop dat iemand duidelijk antwoord heeft. alvast bedankt.

edit : krijg die mail instelling van gmail niet onder de knie. als iemand dus idee heeft wat ik juist moet veranderen van instelling.

Ik haal berichten op, krijg er nu 5 aan, ik wis ze zonder te lezen ( omdat ik ze al 35 keer heb aangekregen ondertussen ). verwijder ze dan uit prullenbak. Als ik dan opnieuw mails ophaal, krijg ik ze weer op mijn gsm aan, terwijl outlook deze niet binnenhaalt.

nu test ik, en zelfs als mail gelezen is, blijft hij terug binnenkomen.

Ik wil die gewoonweg 1 keer aankrijgen en gedaan ermee. Dat server weet van ja, hij heeft ze gehad, ik stuur de mails niet meer door. ( wat voorheen was ).

ofwel haal ik ze op via outlook, ofwel via mijn gsm. 1 maal mails aangekregen, kwamen deze niet meer terug.

gaat dus om 1 van deze instellingen. ( al van alles geprobeerd, kom er gewoonweg niet uit.

http://i55.tinypic.com/2vao0vm.jpg

edit. heb fout ontdekt in nieuwe firmware. ik type altijd via woordenboek t9. en ik kan nu als ik dit aan het typen ben geen woorden toevoegen. als ik toevoegen druk. word de geschreven tekst grijs en het woord dat ik wil veranderen doet niets. maar ik zie het woord op de site wel veranderen. echt bizar. bij berichten typen gaat het almaar wel zoals het hoort.

[ Voor 58% gewijzigd door c4coupe op 17-09-2010 13:08 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.