De black edition!! Ik wist dat ik moest wachten

Truc: als je je toestel in de zon houd, dan zie je dat de onderkant doorzichtig is.
Maar goed, even wat vraagjes:
- Hoe krijg je die gratis proefversie van de navigatie aan de gang? Als ik het opstart kan ik vrij weinig en blijft die de positie ophalen zonder dat er wat gebeurt.
Tja dat is iets wat bij mij per ongeluk werkte, ik zou zeggen ga naar buiten en probeer een route te plannen.
Klik een keer op route -> route aanklikken/aanmaken -> straat uitkiezen als begin punt -> klik op navigatie starten.
(check de snelkoppeling in de beginpost)
Kijk vervolgens ook even of je gps gegevens wel allemaal aan staan.
Menu ->instellingen->connectiviteit->locatie. In mijn geval had ik altijd de eerste 3 opties aangeklikt.
Ik heb mijn routeplanner welgeteld 1 keer kunnen gebruiken, dit was aan het einde van de periode. Zoals zo velen was mijn einddatum 1 augustus.
Ik zag ook nog ergens de mogelijkheid om route66 vanaf je pc geheel te updaten ofzo.
- Ik heb een account aangemaakt voor Samsung Apps vanwege de gratis waardebon, maar ik had al een account en daarmee wil ik inloggen op de foon alleen kan ik het e-mailadres niet meer wijzigen nu. Moet ik nu een hard reset doen of iets om die data te wissen?
De gratis waardebon heb ik nooit kunnen krijgen (ook niet veel tijd in besteed.) Maar volgens mij moet je altijd met een creditcard je gegevens aanvullen.
Via mijn accounts kun je je samsun-account wissen en opnieuw instellen.
- AP mode was bij mij standaard ingesteld, maar de batterij blijft snel leegtrekken. Is dit normaal?
Het is bekend dat elke accu eerst 3-4 keer volledig opgeladen moet zijn voordat deze op 100% werkt. In jou geval zal je daarnaast je toestel van voor naar achter hebben bekeken en getest, hierdoor raakt je accu al leeg als je 5 uur via wifi zit te internetten. Bij mij gaat mijn telefoon met normaal gebruik 1,5 dag mee. Maandag ochtend tot dinsdagnacht.
Het is dus normaal dat je onder normaal gebruik van de social hubs geen 3 dagen haalt. Als je puur alleen belt en smst is dat wel goed te bereiken.
1 dag haal je als je veel op je toestel bezig bent.
- Ik heb nog geen firmware-update gedaan aangezien ik (nog) geen problemen heb of iets. Dus kan ik het dan beter zo laten of is het toch verstandig te update? M'n versie nu is:
<SW VER>
S8500XXJEE
<CSC VER>
S8500XENJEC
Alvast bedankt,
W84
Ik zou zeggen upgrade hem nu, nu zitten er nog weinig gegevens in en 1 van de veranderingen is dat je nu al je icoontjes van plaats kunt verwisselen. O.a. de 3 standaard icoontjes op je homescreen.
p.s. @ allen, IM/Windows live messenger werkt weer bij mij. Heb niets veranderd, ik vermoedde toen al dat de service van msn brak was, maar nu weet ik het zeker