[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:48
Dat doe ik ook graag, lekker campen in een hoekje of bij de mcom, motion sensor gooien. Shotty gereed houden, meestal de neosteady, en 1 shot killen maar als ze proberen te armen :)

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:22:
True true... Ga daar over het algemeen ook niet vanuit namelijk. Sneaky wapens betekent voor mij sneaky door de linie heen 'rushen' en verse mannetjes CQ afknallen.
Dit klinkt bijna vies hahaha >:)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GaMeOvEr schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:37:
Het is overigens nog een vlotte NAS ook, het ding doet namelijk zo 45MB/s, dus traag is het niet.
Snelheid maakt niet veel uit, het gaat vooral om de accesstime, die is gewoon veel lager als het over het netwerk moet gaan dan wanneer het lokaal staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30
lol wat is dat toch op de Where Tweakers are Blablajadijaajaa server met de Arica Harbor loop? Ik ben gister maar naar een andere server gegaan, werd het zat.. Wel jammer, want is verder wel een topserver!

[ Voor 22% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 19:15

d_star

Maharadja of the Year :-/

Iemand trouwens ooit wel eens een laguna presa 24/7 server gezien?

[ Voor 43% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:44 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Tsurany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:11:
[...]

Snelheid maakt niet veel uit, het gaat vooral om de accesstime, die is gewoon veel lager als het over het netwerk moet gaan dan wanneer het lokaal staat.
Ja, en daarom kunnen ze dus niet coden. Tuurlijk is het trager dan mijn SSD, maar dat betekend nog niet dat het dusdanig traag is dat ik er last van zou moeten hebben. Bij geen enkele andere game in al die jaren dat ik deze constructie heb (My Documents op een server/nas) en dat is toch al weer een jaar of 8 zo, heb ik hier last van gehad, behalve bij de originele Call Of Juarez, die in de release versie tergend traag was met savegames. Iets vergelijkbaars met al spelend en geladen zijn last van lag/vertraging/freezes heb ik nog -nooit- gehad. (Overigens is de latency naar mijn NAS >1 ms, alles heeft switched gigabit verbindingen.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GaMeOvEr schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:20:
[...]

Ja, en daarom kunnen ze dus niet coden.
Zoiets zou natuurlijk niet constant gelezen en beschreven moeten worden maar gewoon in het ram ingeladen moeten worden.
Tuurlijk is het trager dan mijn SSD, maar dat betekend nog niet dat het dusdanig traag is dat ik er last van zou moeten hebben. Bij geen enkele andere game in al die jaren dat ik deze constructie heb (My Documents op een server/nas) en dat is toch al weer een jaar of 8 zo, heb ik hier last van gehad, behalve bij de originele Call Of Juarez, die in de release versie tergend traag was met savegames. Iets vergelijkbaars met al spelend en geladen zijn last van lag/vertraging/freezes heb ik nog -nooit- gehad. (Overigens is de latency naar mijn NAS >1 ms, alles heeft switched gigabit verbindingen.)
Je verbinding zal best snel zijn, maar van een hardeschijf lezen is gewoon een stukje sneller dan van een netwerkschijf lezen, ook al ligt er een gigabit verbinding en is je hardeschijf razendsnel.
Zeker als er enorm vaal gelezen en geschreven wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben het ook helemaal met je eens dat een HDD sneller is (sterker nog, mijn SSD doet 260MB/s reads met 0,00001ms latency ofzo. :+ ), maar het gaat hier niet om sneller, maar om -snel genoeg-.

Het gaat hier om één of ander lullig tekst bestandje van misschien een paar kb. Het mag niet zo zijn dat dit verantwoordelijk kan zijn voor de spawn/freeze problemen zoals beschreven.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens, dat mag absoluut niet. Maar EA heeft waarschijnlijk niet gedacht aan de mensen die het op een NAS opslaan... of een virus scanner hebben.
Helpt offline folders niet dan? Dat hij het lokaal schrijft en daarna pas naar het netwerk stuurt? Of is het zodra de netwerkmap online is hij ook direct daar opslaat en daarna een lokale kopie maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Ik moet toch wel een beetje lachen als ik mensen zie zeggen "Hitboxes dit dat zus zo dan wel raak dan weer niet".

Hoe kan het dat bij sommige mensen deze problemen toch nooit voorkomen? Ik, en nog vele anderen, hebben nooit problemen met hitboxen :S

Kijk, dat ik een regelrechte prutser ben met een shotgun + slugs, en dus géén one-hit wonder ben/kan zijn, daT betekent niet meteen dat de hitcode crap is. Dat beteket dat ik gewoon niet goed (lees: slecht) ben met die gun.

Als voor jou alle guns problemen vertonen met de "hitbox". Dan denk ik dat het een typisch geval "PEBCAC" is. mgoed.

Als je nu afvraagd wat mijn boodschap precies is mag je hem ook zo lezen: "Dat gezeur van hitboxes is onzin. Als je niet raakt schiet ligt het aan jezelf"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
GaMeOvEr schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:40:
Ik ben het ook helemaal met je eens dat een HDD sneller is (sterker nog, mijn SSD doet 260MB/s reads met 0,00001ms latency ofzo. :+ ), maar het gaat hier niet om sneller, maar om -snel genoeg-.

Het gaat hier om één of ander lullig tekst bestandje van misschien een paar kb. Het mag niet zo zijn dat dit verantwoordelijk kan zijn voor de spawn/freeze problemen zoals beschreven.
Waarschijnlijk locked de virusscanner het bestandje om het te kunnen scannen, dan moet het scanprocess gestart worden . Ondertussen staat het BFBC2 process te wachten om je huidige loadout naar het bestandje te schrijven, alvorens je in de "ready" status te zetten. En je mag niet spawnen tot je loadout gesaved is. Waarschijnlijk wil je virusscanner opnieuw scannen nadat het bestand is aangepast en begint het cirkeltje opnieuw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Tsurany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:45:
Mee eens, dat mag absoluut niet. Maar EA heeft waarschijnlijk niet gedacht aan de mensen die het op een NAS opslaan... of een virus scanner hebben.
Helpt offline folders niet dan? Dat hij het lokaal schrijft en daarna pas naar het netwerk stuurt? Of is het zodra de netwerkmap online is hij ook direct daar opslaat en daarna een lokale kopie maakt?
Mja, wat ik nu heb gedaan is even quick en dirty de locatie van My Documents (alhoewel, "Documents" tegenwoordig in 7) naar C: te kwakken met alleen de BFBC2 folder erin. De daadwerkelijk documenten laat ik lekker op de netwerkshare staan, het is toch alleen maar een soort van veredelde shortcut. En ik heb geen zin om iets met synchronisatie op al mijn pc's in te regelen voor dit soort shit (game toch maar op één PC) en ik hoop dat ze het misschien weer fiksen. ;)
ErA schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:47:
Ik moet toch wel een beetje lachen als ik mensen zie zeggen "Hitboxes dit dat zus zo dan wel raak dan weer niet".

Hoe kan het dat bij sommige mensen deze problemen toch nooit voorkomen? Ik, en nog vele anderen, hebben nooit problemen met hitboxen :S

Kijk, dat ik een regelrechte prutser ben met een shotgun + slugs, en dus géén one-hit wonder ben/kan zijn, daT betekent niet meteen dat de hitcode crap is. Dat beteket dat ik gewoon niet goed (lees: slecht) ben met die gun.

Als voor jou alle guns problemen vertonen met de "hitbox". Dan denk ik dat het een typisch geval "PEBCAC" is. mgoed.

Als je nu afvraagd wat mijn boodschap precies is mag je hem ook zo lezen: "Dat gezeur van hitboxes is onzin. Als je niet raakt schiet ligt het aan jezelf"
Als jij nu eens zou lezen, zou je ook gelezen hebben, dat ik voor de patch nergens last van had... Maar goed, lezen is moeilijk maar gelijk een oordeel vormen is natuurlijk lekker makkelijk.
chrisO schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:47:
[...]

Waarschijnlijk locked de virusscanner het bestandje om het te kunnen scannen, dan moet het scanprocess gestart worden . Ondertussen staat het BFBC2 process te wachten om je huidige loadout naar het bestandje te schrijven, alvorens je in de "ready" status te zetten. En je mag niet spawnen tot je loadout gesaved is. Waarschijnlijk wil je virusscanner opnieuw scannen nadat het bestand is aangepast en begint het cirkeltje opnieuw....
Zoiets zal het zijn met het "standaard" spawnprobleem ja. Echter bij mij had het uitschakelen van de virusscanner geen resultaat, omdat het bestand dus op het netwerk stond en daarmee kan het spel (ook zonder virusscanner) dus ook niet mee overweg. :)

[ Voor 46% gewijzigd door GaMeOvEr op 29-04-2010 14:57 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

GaMeOvEr schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:40:

zijn diverse games die hun save files in mijndocumenten oid dumpen. Deze worden bij mij ook op een file-server gedumpt. Ik heb geen geile SSD, geen gigabit netwerk, en die situatie heeft nog nooit voor problemen gezorgd hier. Je zou denken dat er iets anders speelt, maar wat? 8)7
offtopic:
ik ben gestopt met PC gamen, nadat je bij iedere game online kunt cheater - sindsdien over naar de consoles

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:00
Ik ben zo ruk met shotguns dat het mij niet eens op zou vallen dat er problemen zijn met hitboxen ;)
Al loop ik 2 meter achter iemand; dood gaan ze nooit

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

himlims_ schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:53:
[...]
zijn diverse games die hun save files in mijndocumenten oid dumpen. Deze worden bij mij ook op een file-server gedumpt. Ik heb geen geile SSD, geen gigabit netwerk, en die situatie heeft nog nooit voor problemen gezorgd hier. Je zou denken dat er iets anders speelt, maar wat? 8)7
offtopic:
ik ben gestopt met PC gamen, nadat je bij iedere game online kunt cheater - sindsdien over naar de consoles
Klopt, die ontwikkeling van games die hun shit saven in My Documents is er al jaren. Ik heb het persoonlijk echter nooit een positieve ontwikkeling gevonden, ik heb liever alles van een spel bij elkaar in de dir van het spel zelf. Dus niet de ini in de installfolder, je savegames in je My Documents en nog eens wat vage settings in de één of andere appdata directory.

Maar dit is inderdaad het eerste spel waardoor ik echt gameplay issues krijg hierdoor. (Behalve, zoals aangegeven Call of Juarez, maar dat was alleen traag laden/saven.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06-2021
Had gisteren iets grappigs een conquest map weet niet meer welke, sta bij B en op het dak van C erg ver weg ,sniper afstand, is iemand gespot. Sta ik daar met m'n neostead 200, ach waarom probeer ik het ook niet dus ik schiet... Kill en een markmanship headshot van 133 toch grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 09:42
Dat het bij jou en anderen niet voorkomt betekent niet dat het bij anderen niet voor kan komen.

Dat filmpje met die shotgun leek me wel duidelijk genoeg?
Buiten dat heb ook zelf ook ogen en weet ik of ik raak schiet of niet, vooral als het op niet al te lange afstand is. En als ik recht achter iemand sta en hem recht in z'n mik schiet met een 1-shot-kill wapen en hij leeft nog dan wéét ik dat er iets niet klopt. (vooral als diegene mij dan te pakken weet te krijgen en geen enkele schade opgelopen heeft.)

[ Voor 0% gewijzigd door ZenTex op 29-04-2010 15:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, het is enorm ping related en met shotguns valt het gigantisch veel meer op dan met assault rifles. Schiet ik daar mee dan merk ik ook niks, met een shotgun merk je direct dat het niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Als jij nu eens zou lezen, zou je ook gelezen hebben, dat ik voor de patch nergens last van had... Maar goed, lezen is moeilijk maar gelijk een oordeel vormen is natuurlijk lekker makkelijk.
Ook ik raak niets dan lucht met de Shotguns + Slugs. En dat terwijl mijn aim 100% zeker te weten spot on is.

Maar tegelijkertijd, zijn er ook mensen die wel de boel raken.

Dit gegeven zegt tegen mij : "Blijkbaar doen zij het anders, waardoor het wel werkt. Blijkbaar is er dus een manier dat je wel kan raken"

En dat gegeven zegt tegen mij : "Blijkbaar moet ik mijn methode aanpassen. Om te zorgen dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemde redenatie van jou. Mijn redenatie zou zijn dat het ergens door beïnvloed wordt zoals latency of door het voor of achter de persoon mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Halllooo... Nog eens proberen te lezen dan. ;)

Ik zeg niet dat ik niets met de shotgun kan raken. Ik zeg dat ik niets -meer- met de shotgun kan raken. Als in, voor deze patch raakte ik dus -wel- dingen met de shotgun.

De variabele tussen wel en niet dingen raken die dus is veranderd, is het patchlevel van het spel. Ik zeg niet dat ik nooit wat ermee geraakt heb, ik zeg dat ik er -nu- niets meer mee raak.

(En dat het overigens het meeste opvalt met de shotgun, maar met alle andere guns merk ik het ook, van pistol tot M60)

Het is mij ook wel duidelijk dat anderen hier geen last van hebben, anders holde wel iedereen clips leeg sproeiend door elkaar heen zonder dat er iemand dood neervalt. ;)

Wat ik overigens in mijn stukje "rant" over hitboxen al aangaf, is dat in beweging zijnde, al strafend bijvoorbeeld ik stomweg wel hitindicators krijg als mijn crosshair duidelijk voor of na het mannetje is, niet -op- het mannetje. (Ja, ook op 5 meter afstand) Dit is wat je ook zo duidelijk ziet in dat shotgun filmpje.

[ Voor 18% gewijzigd door GaMeOvEr op 29-04-2010 15:09 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
cheiron schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:57:
Ik ben zo ruk met shotguns dat het mij niet eens op zou vallen dat er problemen zijn met hitboxen ;)
Al loop ik 2 meter achter iemand; dood gaan ze nooit
Nou ik ben redelijk gedreven in m'n shotgun play, maar ook ik kan de problemen met de hitboxen beamen. Neem bijvoorbeeld dit fragment http://www.youtube.com/watch?v=zr2Awc4R2-Y , hier kun je mijn shotgunspree zien van 20 seconden. Er zijn 2 shots bij waar ik mijn bedenkingen bij heb. Op 0.16 dat shot was wel degelijk raak, echter kan het zijn dat deze enemy net gerezzt is geworden door een medic en dus van die irritante tijdelijke immuniy geniet, maar het tweede wierde schot zit op 0.22 waar ik die recon meneer toch wel hard in z'n rug schiet, geen bloed, niets O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb gister met 2 shotguns lopen kloten (vraag me neit welke 2, dat weet ik allemaal nog niet :X - ga er ma vanuit de twee eerste), en redelijk wat kills gemaakt. Meeste gingen ook liggen bij 1 shot (1shot 1 kill)

speel overigens ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk niet dat de ervaringen over de platforms overdraagbaar zijn, ook al gaat het over hetzelfde spel?

(Lees, de PC versie kan van iets last hebben waar de PS3 of Xbox geen last van heeft en vice versa)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
himlims_ schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:11:
ik heb gister met 2 shotguns lopen kloten (vraag me neit welke 2, dat weet ik allemaal nog niet :X - ga er ma vanuit de twee eerste), en redelijk wat kills gemaakt. Meeste gingen ook liggen bij 1 shot (1shot 1 kill)

speel overigens ps3
Tip: hardcore mode + magnum ammo + random shotgun = killer combo :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aramdin schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:21:
[...]Tip: hardcore mode + magnum ammo + random shotgun = killer combo :)
ik ga wel HC spelen - maar eerst 'normaal' oefenen. Ben pas lvl 3 :+
wat is magnum ammo? speciale slugs voor je SG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee voor elk wapen, 25% meer damage. Krijg je pas op een hoger level. Voor de shotgun zijn het gewoon 12g slugs. Een slug is per definitie al een enkel projectiel bij shotguns dus geen speciale slugs. En ook geen 12 gauge want dat is het kaliber van de shotgun. dus gewoon slugs met als kaliber 12 gauge.
Ziet het vaak fout genoemd worden dus vandaar :o

[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 29-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maar als het dus kennelijk gaat om een probleem op de pc, waar je dus last van hebt, hoort deze hitboxen discussie dan niet thuis in het [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic? Temeer daar de consolespelers er uberhaupt geen last van lijken te hebben, evenals een groot aantal PC spelers die er geen last van lijkt te hebben, geeft mij de indruk dat dit een bij sommigen voorkomend probleem zou kunnen zijn.
himlims_ schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:22:
[...]
ik ga wel HC spelen - maar eerst 'normaal' oefenen. Ben pas lvl 3 :+
wat is magnum ammo? speciale slugs voor je SG?
Daar kom je achter als je lvl 20 bent :)

[ Voor 22% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-04-2010 15:25 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
Volgens mij +25% damage met mgm ammo, maar daarvoor moet je de stats er even bijpakken. Scheelt een hoop kan ik je vertellen (en helaas ook de rede waarom het instagib wordt in HC mode als je een sniper rifle vast hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blijkbaar vreemde eend in de bijt hier

Speel bijvoorbeeld erg graag met die shotguns en dat ze die moeten nerfen (ja jij daar Xentex ;) ) daar kan ik dus niet mee akkoord gaan , een shotgun is log , herlaad traag en vereist wel wat skill (eigen lof stinkt i know) maar als je ze nog gaat nerfen dan is het helemaal om zeep. Elk wapen heeft zijn voordelen en nadelen dus als je een shotgun zou nerfen dan verlies je het enige voordeel van dat type wapens , nl de 1 shot 1 kill

Ik loop toch ook niet te zagen dat al die machine guns zo veel kogels per seconde sprayen ? Waarom niet ? Omdat een f'ing machine gun dat hoort te doen

Een shotgun hoort nu eenmaal massal damage te doen om het speelbaar te maken in verhouding tot de trage reload time (behalve bij die halfautomatische Upsas of zo ) , in een 1 on 1 gevecht tegen om het even welk automatisch wapen wordt je dan altijd neergelegd aangezien je dan al twee keer moet raken en herladen wat een massa tijd vraagt.

Uiteraard zijn het de mensen die niet met de shotguns spelen die er het meest over jammeren. Ik vind dat het de allermoeilijkste wapens zijn om een deftige KD ratio mee te halen, behalve in team death of Squad rush servers waar je met minder bent dus meer tijd hebt om te reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je geen magnum ammo voor nodig volgens mij, zonder word het ook al instagib.
En soms scheelt het, soms niet. Hangt van de situatie af. Genoeg wapens die nog steeds evenveel schoten voor een kill nodig hebben maar ook genoeg die dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:23:
Nee voor elk wapen, 25% meer damage.
Dat klinkt leuk, maar maakt voor sommige wapens niets uit blijkbaar ... in dat plaatje op de voriga pagina staat bijv. dat je met de Abakan en VSS 4 hits voor een close kill nodig hebt, met en zonder magnum.

Mmm. daar was je met net te snel af ...

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 29-04-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:40:
Ik ben blijkbaar vreemde eend in de bijt hier

Speel bijvoorbeeld erg graag met die shotguns en dat ze die moeten nerfen (ja jij daar Xentex ;) ) daar kan ik dus niet mee akkoord gaan , een shotgun is log , herlaad traag en vereist wel wat skill (eigen lof stinkt i know) maar als je ze nog gaat nerfen dan is het helemaal om zeep. Elk wapen heeft zijn voordelen en nadelen dus als je een shotgun zou nerfen dan verlies je het enige voordeel van dat type wapens , nl de 1 shot 1 kill
...
Op short range geef ik je gelijk. Echter, een shotgun heeft maar een kort effectief bereik.
Long range zou de shotgun m.i. weldegelijk generfed moeten worden. Gaat toch nergens over dat er met een shotgun gesniped kan worden??

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ben niet helemaal eens dat de problemen met noob+shotgun=fail in het problemen topic thuis hoort( Al heb ik wel door waarom Oogje het zegt. ps heb er zelf ook een beetje last van in dit 80% pc player topic)
Op de console'es heb je dit probleem daarintegen niet en veel mensen op de pc hebben hier ook geen last van.
Snap persoonlijk niet waarom mensen erover doorgaan. Er zijn behalve shotgunns nog tig andere wapens in het spel en er is uitgelegt hoe je het moet oplossen.
Het is al uitgelegt hoe je het probleem kan oplossen(in een of ander config filetje je ping aanpassen) en nog zijn er mensen die er alleen maar over zeuren en niet gaan googelen en de oplossing die ze vinden uitproberen

sorry voor de rant.... kon het even niet laten
Jackal131 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:45:
[...]

Op short range geef ik je gelijk. Echter, een shotgun heeft maar een kort effectief bereik.
Long range zou de shotgun m.i. weldegelijk generfed moeten worden. Gaat toch nergens over dat er met een shotgun gesniped kan worden??
Hiervoor moet je de 12gauge slugs gebruiken.
Dit kost een perk en wil je mensen raak schieten kun je je over het algemeen niet zo goed verstoppen als normale sniper-recons. Je hebt skill nodig om met die wapens effectief om te gaan. Geloof me de mensen die jou vermoorden met een 12 gauge shottie kunnen je zeer zeker met elk wapen wel omleggen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door phosporus op 29-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:45:
[...]

Slugs worden in het echie ook gebruikt om shotguns als geweer te gebruiken, met vizier en al.
Goner schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:45:
[...]

Dat klinkt leuk, maar maakt voor sommige wapens niets uit blijkbaar ... in dat plaatje op de voriga pagina staat bijv. dat je met de Abakan en VSS 4 hits voor een close kill nodig hebt, met en zonder magnum.

Alleen als anderen ook vuren of je eerst een granaat smijt of de enemy fall damage heeft, dan kan het t verschil maken. Of om de effecten van bodyarmor bij de ander te neutraliseren.
phosporus schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:49:
Het is al uitgelegt hoe je het probleem kan oplossen(in een of ander config filetje je ping aanpassen) en nog zijn er mensen die er alleen maar over zeuren en niet gaan googelen en de oplossing die ze vinden uitproberen
Ik ga niet nog eens uitleggen waarom dat dus niet werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 29-04-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Word het niet eens tijd om de meestgebruikte mumble server in de TS te stoppen? Mensen blijven die lege server proberen.

85.236.97.19 port 3612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Tsurany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:52:

Ik ga niet nog eens uitleggen waarom dat dus niet werkt.
Bij andere mensen werkt het wel
Dus dan doen hun het goed en jij.... wat doe jij dan???? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik roep ook weleens "kut hitbox" in de ronde na een death maar meestal zuig ik dan gewoon :P Hoewel ik het idee heb dat het soms (niet altijd dus) weleens niet zo loopt als het hoort voor mn gevoel. Zoals gezegd schiet je een heel magazijn leeg op iemand zn hoofd, daarna 1 hit kill en heeft de ander nog 100% :{ Achja, moet er maar mee leren leven, het gaat ook om de fun en dat is het zeker :)

@Tsurany, moet soms wel lachen om je domme/harde comments ingame. Zit ik te bitchen en dan roep jij "ga dan weg" terug :+ Humor, vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:56:
@Tsurany, moet soms wel lachen om je domme/harde comments ingame. Zit ik te bitchen en dan roep jij "ga dan weg" terug :+ Humor, vind ik :)
Ja dat noemen ze hypocriet zijn, ben wel een beetje hypocriet soms.
phosporus schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:56:
[...]
Bij andere mensen werkt het wel
Dus dan doen hun het goed en jij.... wat doe jij dan???? ;)
De variabele wordt niet door een exe of een dll uitgelezen, het spel doet er dus niks mee. In BF2 werkte het wel, daar werd het wel uitgelezen door de exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:58:
[...]

Ja dat noemen ze hypocriet zijn, ben wel een beetje hypocriet soms.
Ik vind dat wel mooi. Sowieso ben ik enorm fan van de in-game chat. Lekker bitchen en roepen op alles los en vast, overal op reageren wat anderen zeggen. Meesten kunnen dat niet waarderen alleen... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er op de playstation een chat room welke jullie gebruiken? zo ja, graag zou ik een invite ontvangen; hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
walletje-w schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:43:
Heeft iemand enig idee wanneer de ps3 versie geupdate wordt? Op de xbox hebben ze al die spectator outfits en op de pc een nieuwe balans tussen de wapens maar op de ps3 is er volgens mij nog helemaal niets gebeurt. :S
In de playstation update van deze week zegt Mike Kebby van playstation.blog dat we niet te lang meer hoeven te wachten op de dlc. Een datum noemt ie niet, maar ik zou dan wel verwachten binnen één of twee weken

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:16
BatmanHorizon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:27:
[...]

In de playstation update van deze week zegt Mike Kebby van playstation.blog dat we niet te lang meer hoeven te wachten op de dlc. Een datum noemt ie niet, maar ik zou dan wel verwachten binnen één of twee weken
Hopelijk gaat het niet om "mappack 3" dat zijn namelijk gewoon weer bestaande maps voor andere speltypes.

Ik heb liever totaal nieuwe maps voor rush en conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conundrum51 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:32:
[...]
Hopelijk gaat het niet om "mappack 3" dat zijn namelijk gewoon weer bestaande maps voor andere speltypes.

Ik heb liever totaal nieuwe maps voor rush en conquest.
Laten we het hopen, in de single player zitten genoeg stukken die perfect in een map zouden passen mits iets aangepast.

[ Voor 68% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik hoop ook wel op een nieuwe mappack nog, ervoor betalen zou ik opzich niet eens erg vinden. In het leveldesign zit veeeel werk. Ik vind de maps echt gruwelijk mooi persoonlijk. Met name die map met die vuurtoren, daar zit echt alles wel in :9

offtopic:
Def!ance, vecht zulke zaken even uit met de betreffende mod via een TR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok back on topic dan maar , gisteren voor het eerst tot de conclusie gekomen dat ik een dart op een tegenstander kan schieten om hem dan met de CG neer te knallen , beetje lame i know maar wel super grappig. Had per toeval geswitched naar mijn pistool (althans dat dacht ik) en na een mooie headshot viel mijn opponent niet neer maar had hij gewoon rode gloed rond hem ...

Jullie weten dit waarschijnlijk al eeuwen maar ik vond het wel grappig ...

[ Voor 27% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:04:
Ok back on topic dan maar , gisteren voor het eerst tot de conclusie gekomen dat ik een dart op een tegenstander kan schieten om hem dan met de CG neer te knallen , beetje lame i know maar wel super grappig. Had per toeval geswitched naar mijn pistool (althans dat dacht ik) en na een mooie headshot viel mijn opponent niet neer maar had hij gewoon rode gloed rond hem...
Wat is daar lame aan? Omdat je dan niet zelf hoeft te richten? ;) Het zit in de game, dus is het niet lame, anders zat het er gewoon niet in, sim-pel.

De RPG7 is trouwens ook een wapen welken kan locken middels tracer dart. Scoor je trouwens ook goed punten mee btw... :)
Jullie weten dit waarschijnlijk al eeuwen maar ik vond het wel grappig ...
Volgens mij zijn er zelfs howto's gepost hierover in het topic en anders op YouTube wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 09:42
Ik vindt het allerminst lame.
Als je een headshot kunt doen met een dart had je hem ook af kunnen knallen met een echt wapen.

Iemand darten en daarna afmaken met een RPG is "adding insult to injury". :p
Maaar inderdaad erg oud trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
ZenTex schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:50:
Ik vindt het allerminst lame.
Als je een headshot kunt doen met een dart had je hem ook af kunnen knallen met een echt wapen.

Iemand darten en daarna afmaken met een RPG is "adding insult to injury". :p
Maaar inderdaad erg oud trucje.
Hij zegt ook dat ie switchte naar zijn pistool
Wanneer switch je naar je pistool.... als je main op is.

[ Voor 67% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:58
Ik ga het toch ook eens proberen met die tracer dart, ik gebruik dat ding zo goed als nooit, gewoon omdat ik dan geen snelschietende handgun heb waarnaar ik kan switchen als ik opeens een lege clip in mijn primaire geweer heb, maar wie weet, vroeger gebruikte ik ook nooit een shotgun :)

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 29-04-2010 18:47 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een Assault Rifle met 40mm shotgun neemt heb je alweer minder last van een snel lege Assault Rifle. Vind zelf de tracer enkel handig tegen heli's maar dan zijn er toch altijd meer dan zat engineers die m zelf plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

maaaaaar ok... ik heb dus geen idee hoe je die tracers dus gebruikt

Ik plant ze op een tank/heli

maar dan.. Ik schiet de raket de lucht in van mijn engineer.. maar ja.. hij homed dus niet in op mijn tracer dart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat mijn rank niet wordt bijgewerkt?
Mijn rang blijft staan op 16, maar de weapons kan ik wel unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
@ Stronkie, je moet wel een paar seconden laten locken, dan wordt het rode vierkantje stabiel en heb je vier seconden om te voeren, daarna opnieuw locken.

Kun je Insignias trouwens ook twee of meer keer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Ik heb een serie posts aangepast en een aantal een ander plekje gegeven op dit forum. Bij deze wil ik iedereen aanraden om reacties netjes en ontopic te houden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zerosum schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:29:
@ Stronkie, je moet wel een paar seconden laten locken, dan wordt het rode vierkantje stabiel en heb je vier seconden om te voeren, daarna opnieuw locken.

Kun je Insignias trouwens ook twee of meer keer krijgen?
Nee dit is niet mogelijk ;)
pins kun je wel meerdere keren halen.

je kan je veterstrikdiploma ook maar een keer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Je kunt wel meerdere zwemdiploma's halen ;-)

Wellicht dat je bijvoorbeeld voor elke 200 knife kills weer die Elite Melee Combat Insignia zou kunnen halen, zou op zich lachen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ja die vlieger gaat helaas niet op, zou wel lekker zijn :p

je kan patvinder insignes ook maar 1x halen

wil jij mij dan 2x jouw A-diploma laten zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
Je mag wel mijn A, mijn B, mijn C..... zien :-)

Maar goed, wellicht nog een idee voor een DLC of uitbreiding... voor de echte statprostituees dan he? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 16:16
daarom heb je er een voor 100 headshots en een voor 500 headshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goner schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:45:
[...]

Stukje wiskunde ook :)
Stel je hebt 78HP, 1 hit doet 20 dmg. Heb je 4 schoten nodig om iemand neer te halen (80).

25% extra is 25 per schot, maar je moet nog steeds 4 schoten (3e 75<78) om iemand neer te halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 14:58
En hoe geraakt je aan die 78HP, als je met dmg van 20 werkt?
Voorts vind ik het wel jammer dat je health meer en meer zo wordt weergegeven met een rood wazig scherm. Ik had liever het balkje :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 16-09 08:48
Stronkie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:24:

maar dan.. Ik schiet de raket de lucht in van mijn engineer.. maar ja.. hij homed dus niet in op mijn tracer dart
Je moet eerst even wachten tot de RPG "locked" en dat zie je als het rode vierkantje niet meer knippert en er een afstand onder staat. Dan is de RPG gelocked en kan je knallen. Duurt ongeveer 5 to 10 seconden.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het was net gezellig op mumble !
Era bedankt voor het vertellen van de goede plekjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

brilsmurfffje schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:13:
Het was net gezellig op mumble !
Era bedankt voor het vertellen van de goede plekjes :+
Ghehe, jah.

Ik geef toe sommige van mijn plekjes "op de rand" van lameheid zijn. Ik denk dat Henk daarin kan meepraten.

Aan de andere kant vind ik het gewoon tè leuk om te doen, explorer dat is.

Ik zit nog steeds te denken om een compilatie te maken van al mijn favo AN-94 snipe / verdedig plekjes.

Maar nu eerst, skivakantie á val thorens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Fijne vakantie !
Ik zag laatst ook dat je met smoke tracers kon weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Was leuk om net tegen alle PS3 GoTters te spelen haha. Volgens mij hebben we nog aardig wat tegenstand kunnen bieden aan al dat geteamplay van de GoTters. En zo zie je maar weer hoeveel punten teamplay kan opleveren, in ons team aantal mensen rond de 2000 punten, in andere team meerendeel vd mensen boven 2000 punten.

Had geen zin om met jullie te spelen, is minder spannend om te spelen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 22:52
blueice85 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:27:
daarom heb je er een voor 100 headshots en een voor 500 headshots?
500 headshots is met een shotgun gemakkelijk te halen, en was de 100 headshots niet enkel en alleen voor recon class?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54
Heeft iemand een idee, waarom ik geen friends kan toevoegen? Ik heb er maar 2 instaan, en als mensen mij een invite sturen krijg ik die niet te zien. Stuur ik hun een invite, en ze accepteren hem.. Zie ik hun niet staan... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
da_PSI schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 02:39:
Heeft iemand een idee, waarom ik geen friends kan toevoegen? Ik heb er maar 2 instaan, en als mensen mij een invite sturen krijg ik die niet te zien. Stuur ik hun een invite, en ze accepteren hem.. Zie ik hun niet staan... :F
Ik gok er maar op dat je een XBox hebt. Dan kunnen je NAT-instellingen een probleem kunnen zijn. Settings moeten op Open staan. Een aantal vrienden van mij heeft ook dit probleem (gehad). Volgende linkje geeft wat meer info:
Linkje

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:00
aramdin schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:13:
Was leuk om net tegen alle PS3 GoTters te spelen haha. Volgens mij hebben we nog aardig wat tegenstand kunnen bieden aan al dat geteamplay van de GoTters. En zo zie je maar weer hoeveel punten teamplay kan opleveren, in ons team aantal mensen rond de 2000 punten, in andere team meerendeel vd mensen boven 2000 punten.

Was wel leuk inderdaad, en een hoop tegenstand (tot de laatste twee potjes. Volgens mij liep jullie team toen aardig leeg). Heb je wel nog 2 keer kunnen kniven ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ye-roon schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:56:
ah dus jij was diegene die in de vuurtoren probeerde te snipen met een assault rifle, daar hebben we nog best lol over gehad op mumble :)
Nee, dat was ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu de got cheese server in wie gaan er mee ? Achter mijn naam staat [GoT]luppie{nl}
En ik ben niet goed dus een makkelijke prooi ghehehe

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:24:

Gebruik je wel de goeie RPG? Ik geloof dat maar 2 van de 3 een tracer kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
marijnhak schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 09:45:
[...]

Ik gok er maar op dat je een XBox hebt. Dan kunnen je NAT-instellingen een probleem kunnen zijn. Settings moeten op Open staan. Een aantal vrienden van mij heeft ook dit probleem (gehad). Volgende linkje geeft wat meer info:
Linkje
Sorry, ik heb een PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
cheiron schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:18:
[...]

Was wel leuk inderdaad, en een hoop tegenstand (tot de laatste twee potjes. Volgens mij liep jullie team toen aardig leeg). Heb je wel nog 2 keer kunnen kniven ;)
Ja inderdaad damnit, 1x in Arica in dat hokje. Daar baalde ik wel van, omdat mn knive "autoaim" niet goed werkte en ik in een split second nog dacht om mn handgun te trekken.

[edit]
Heb je net op Flickr toegevoegd

[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 30-04-2010 14:29 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
aramdin schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:13:

Ik vond het niet leuk om tegen jouw te spelen. Vooral bij Isla nogwat niet. Je gebruikt echt alleen maar de CG. lame. Je stond 1meter voor me en jij schiet met je CG, ben ik dood maar jij niet wat een kut spel ook. Maar je irriteerde me alleen bij de 2e base. Bij de eerste ging ik heletijd naar jullie base toe om choppers te traceren voordat ze in de lucht gaan (epic) en zag jou altijd daar met je CG naar ons base schieten dus had ik je wel een paar keer gedood.

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-04-2010 15:53 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok dat tracedart schieten en dan afmaken onder de knie.. Maar nu de andere zijde van de medaille.. Hoe kom je van een tracerdart af... In Tank geen probleem.. Gebruik smoke.. Maar hoe doe je dat in een heli????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Ook smoke? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Stronkie schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 16:04:
Ok dat tracedart schieten en dan afmaken onder de knie.. Maar nu de andere zijde van de medaille.. Hoe kom je van een tracerdart af... In Tank geen probleem.. Gebruik smoke.. Maar hoe doe je dat in een heli????
Zag laatst in een YouTube howto dat rook altijd alle tracers sloopt, ook als je er als kerstboom erbij loopt. Dus zal dat ook wel werken bij heli's al is dat dan wel lastiger natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Bij heli's lukt dat niet. Ik heb het zovaak geprobeerd maar ik kom niet van die dart af. Stil in de lucht vliegen en daarna smoken werkt niet, landen en daarna smoken werkt ook niet.

[ Voor 49% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-04-2010 16:31 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Striptease schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:51:
[...]

Ik vond het niet leuk om tegen jouw te spelen. Vooral bij Isla nogwat niet. Je gebruikt echt alleen maar de CG. lame. Je stond 1meter voor me en jij schiet met je CG, ben ik dood maar jij niet wat een kut spel ook. Maar je irriteerde me alleen bij de 2e base. Bij de eerste ging ik heletijd naar jullie base toe om choppers te traceren voordat ze in de lucht gaan (epic) en zag jou altijd daar met je CG naar ons base schieten dus had ik je wel een paar keer gedood.
Dus omdat jij doodgeschoten werd is het een kutspel?

Doe voortaan gewoon zo, dat als je tactiek niet werkt je andere methoden probeert. Er zullen altijd spelers zijn die net even wat gekwiekster en sneller zijn dan jou. Maar dat hoort er ook bij, daarvoor is het een SPEL. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Snowwie schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:01:
[...]

Dus omdat jij doodgeschoten werd is het een kutspel?

Doe voortaan gewoon zo, dat als je tactiek niet werkt je andere methoden probeert. Er zullen altijd spelers zijn die net even wat gekwiekster en sneller zijn dan jou. Maar dat hoort er ook bij, daarvoor is het een SPEL. :)
Jij snapt het volgens mij niet. Hij staat 1meter voor me, we horen beide dood te gaan met zo'n CG maar neej hij had nog 33hp d8 ik. Ik heb dit vaak meegemaakt in het voordeel van mij, en toen zou je me ook horen dat het niet kan mjah.

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 30-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Earzz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:59:
[...]

Ik heb jou probleem al bij iemand anders een keer voorbij zien komen, een andere video kaart gaat jou niet veel helpen jammergenoeg.
Dit spel is met name zwaar voor je CPU, dit is dus grotendeels jou bottleneck.
Heb een aantal testen gedaan bij het overklocken van mijn videokaart of CPU. Het spel ging bij het overclocken van de videokaart veel vloeiender en was beter speelbaar dan bij de overclock van mijn CPU, (bij deze laatste was het verschil vooral in laadtijden merkbaar tussen maps)
In 3d-marks was dit verschil er ook. Dus ik denk dat het vervangen van mijn videokaart mij nu het meest zal helpen. Welke vind ik nog wel moeilijk, heb nu dus een 9600GT...

Ps:
spelers die alleen killen met een GC zijn ook superirritant... heeft niks met 'moet je een andere speelwijze zoeken om ze eerder te killen'. Het is namelijk niet realistisch dat er nu veel spelers verschijnen die spelers afschieten met bazooka's of medsquads waarin 80% van de tegenpartij medic is.
Ik ben nog steeds voor de optie dat een server de classes zou kunnen limiteren. Bijv: 20% medic/Recon/engi 40% assault zou al voor een 'leger' logischer zijn. Krijg je geen rare taferelen waarbij je eigen team alleen maar sniped. Dan zijn er spelers die ook eens echt een andere class moeten spelen, omdat de medics met de m60's al vol zijn of dat er al 3 recon's zijn. Dat is pas tactisch en dan heb je het inderdaad over een andere speelwijze zoeken als je eens niet met een GC kan schieten. Ik heb het hier over als optie op een server... want soms is het natuurlijk ook wel weer grappig.

[ Voor 48% gewijzigd door Paniohitus op 30-04-2010 18:06 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeee
  • Laatst online: 01-03 13:25
ik zit nu te twijfelen tussen BF: BC2 en CoD:MW2, mijn eerste keus gaat uit naar BF op de pc omdat je dan online kunt (xbox kan ook maar moet je voor betalen enz, en CoD online is niet zoveel aan) :) maar ik weet of mijn pc BF aankan. pc is een Aspire M1201, er is niks anders ingezet en dat zal ook niet gebeuren, hij draait gewoon op vista. ik heb al naar de system requirements gekeken, maar ik snap er niks van 8)7

wie kan mij helpen? want het zou zonde, en jammer, zijn als het niet werkt :P

thnx,
Nikeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nikeee schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:33:
pc is een Aspire M1201, er is niks anders ingezet en dat zal ook niet gebeuren, hij draait gewoon op vista. ik heb al naar de system requirements gekeken, maar ik snap er niks van 8)7
Wat snap je er niet aan? Ik heb weinig zin om jouw specs op te gaan zoeken en die te vergelijken met BC2 specs. Dat moet je zelf gewoon kunnen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Nikeee schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:33:
ik zit nu te twijfelen tussen BF: BC2 en CoD:MW2, mijn eerste keus gaat uit naar BF op de pc omdat je dan online kunt (xbox kan ook maar moet je voor betalen enz, en CoD online is niet zoveel aan) :) maar ik weet of mijn pc BF aankan. pc is een Aspire M1201, er is niks anders ingezet en dat zal ook niet gebeuren, hij draait gewoon op vista. ik heb al naar de system requirements gekeken, maar ik snap er niks van 8)7

wie kan mij helpen? want het zou zonde, en jammer, zijn als het niet werkt :P

thnx,
Nikeee
Wat speel je er atm zelf al op? De igp die in het systeem zit is namelijk by far niet sterk genoeg om BC2 nog op enigszins leuke framerates te spelen denk ik zo... Had hiervoor een vergelijkbaar systeem met daarin een Athlon X2 4450e, die is net wat trager dan jouw model. GPU had ik al vrij snel vervangen maar meer dan wat simpele MP games als DOD:S en Left 4 Dead zou ik er niet op willen gaan spelen, MW2 trekt 'ie nog wel maar dat was omdat ik er een andere videokaart in had gezet...

Dus ik denk dat dit een helaas zal worden als je het spel besluit aan te schaffen voor de PC. Dus mits online niet een must is, de SP kan je sowieso spelen op de Xdoos ;) Of zet een videokaartje van 100 euro oid in je pc, kan je BC2 wel draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeee
  • Laatst online: 01-03 13:25
Blue-Tiger schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:43:
[...]

Wat speel je er atm zelf al op? De igp die in het systeem zit is namelijk by far niet sterk genoeg om BC2 nog op enigszins leuke framerates te spelen denk ik zo... Had hiervoor een vergelijkbaar systeem met daarin een Athlon X2 4450e, die is net wat trager dan jouw model. GPU had ik al vrij snel vervangen maar meer dan wat simpele MP games als DOD:S en Left 4 Dead zou ik er niet op willen gaan spelen, MW2 trekt 'ie nog wel maar dat was omdat ik er een andere videokaart in had gezet...

Dus ik denk dat dit een helaas zal worden als je het spel besluit aan te schaffen voor de PC. Dus mits online niet een must is, de SP kan je sowieso spelen op de Xdoos ;) Of zet een videokaartje van 100 euro oid in je pc, kan je BC2 wel draaien ;)
op de pc word nu geen enkel spel gespeeld (pc van m'n pa) mijn pc is nog eens 2 jaar ouders als die van mijn vader dus die kan het sowiezo niet aan... dan ga ik morgen maar CoD kopen voor de Xdoos :P en misschien later eens BC2 kopen als m'n pa een nieuwe pc ofzo heeft, ga niet voor de xbox een draadloze ondvanger kopen en dan nog eens xbox life, ben je ook al 12 tientjes verder eer je een jaartje online kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Iemand nog een idee, waarom mijn friendlist niet werkt? Vind wel wat op internet, maar het zal al opgelost moeten zijn. Speel het op een PC :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ben erachter gekomen dat de stats van de Thompson ook niet kloppen (op de PS3 tenminste). Worden simpelweg niet bijgewerkt :/

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson en M1 werken inderdaad niet goed qua stats, nog niet gefixt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:05
Net een mooi potje. 9k punten gehaald in 1 potje :D. K/D ben ik helaas vergeten. Mooiste moment was 3 man die achter elkaar spawnden en ik die ze gelijk afmaakte: tripplekill :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Speel sinds enkele dagen BF:BC2. Had het spel gepreordered maar ik heb tot afgelopen dinsdag geen tijd gehad om het spel te kunnen spelen...
Anyway, ben inmiddels rank 6 en vandaag uitgemaakt voor 'noob' omdat ik in de apache helicopter als gunner geen tanks deed tracen. Ik zelf dacht dat hetzelfde was als spotten (met 'q') maar dat was het blijkbaar niet... Nu is de vraag, was is het wel ?

Ook kun je blijkbaar met de q knop vragen voor ammo en medikits.. Hoe ? Mijn q knop is bijna versleten en nog steeds geen ammo :P

Last but not least: Als je CODMW2 hebt gespeeld, is dit wennen... heel hard wennen... maar fun ! (Zwaartekracht, impact tijden etc...)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Freekers schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:10:
Speel sinds enkele dagen BF:BC2. Had het spel gepreordered maar ik heb tot afgelopen dinsdag geen tijd gehad om het spel te kunnen spelen...
Anyway, ben inmiddels rank 6 en vandaag uitgemaakt voor 'noob' omdat ik in de apache helicopter als gunner geen tanks deed tracen. Ik zelf dacht dat hetzelfde was als spotten (met 'q') maar dat was het blijkbaar niet... Nu is de vraag, was is het wel?
Als je als vehicle specialization 'V ALT W' hebt, heb je een alternatief wapen. Op het moment dat je met die specialization een heli in stapt als gunner, krijg je dan de tracerdart. Die afvuren op een tank en de rest kun je wel raden... :)
Ook kun je blijkbaar met de q knop vragen voor ammo en medikits.. Hoe ? Mijn q knop is bijna versleten en nog steeds geen ammo :P
Je moet richten op iemand die assault is, dan op Q drukken. Je zult dan dus op een ander moeten wachten voor ammo. Of je moet zelf de assault class spelen, dan kan je, als je hem hebt vrij gespeeld, zelf je ammo kits neergooien. Bij de medic en de medkits idem dito.
Last but not least: Als je CODMW2 hebt gespeeld, is dit wennen... heel hard wennen... maar fun ! (Zwaartekracht, impact tijden etc...)
Op zich ben je er snel genoeg aan gewend, tenminste, was ik wel. Ik speel nu zelfs liever BC2 dan MW2...

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01

aex351

I am the one

Erger me aan server admins die kicken uit eigen frustratie. Zojuist weer gekicked omdat ik zogezegd aan het spawnkillen was. Wat totaal niet klopte. Hoe kinderachtig ben je dan bezig. Bij andere online games gaat het er ten iedere geval beter aan toe is mijn ervaring.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

aex351 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 02:28:
Erger me aan server admins die kicken uit eigen frustratie. Zojuist weer gekicked omdat ik zogezegd aan het spawnkillen was. Wat totaal niet klopte. Hoe kinderachtig ben je dan bezig. Bij andere online games gaat het er ten iedere geval beter aan toe is mijn ervaring.
Dat is met elk spel zo :) Dat heb ik menigmaal meegemaakt op andere Counterstrike Source servers. Ben nu ook bezig met dit spel, verslavend :9 Ik zal dat verhaal van die tracedart ook even onthouden, dat vergeet ik wel eens.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Wauw kom net terug van 1e keer deze game spelen, ben er erg enthousiast over zover! :D
Eindelijk een game met een echte recon class, dus geen camp-mode maar een echte recon die moet spotten en eventueel iemand uitschakelen. Supergave gameplay, echt weer een game om heerlijk te die-harden!
Toch heeft het nog de oude battlefield vibe i.m.o. maar toch de lekkere snelle gameplay erdoor gemixt,super!
Dan nog niks over de graphics & physics _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door RadiQal op 01-05-2010 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Net even wat tijd doorgebracht in BFBC2. Even een vraagje: Noem een Noob wat je wil, ik krijg een beetje de pest in het volgende:

- Mensen gaan niet dood, en ik wel.

Inmiddels zit ik op level 8, met zo'n 270 kills en 550 deaths. Om volgens mij de simpele reden dat iedereen meer health heeft als ik, en meer ziet als ik.

Voorbeeld: Assault met XM8 P - Ik schiet op 2 gebouwen afstand op een medic, richt op 't rode hoedje, krijg in drie bursts driemaal een hit-kruisje te zien, ben zo'n 7 kogels verder, medic schiet mij in één keer neer (m60) en heeft 52% HP.

Voorbeeld 2: Assault 2000, schiet in 5 bursts een magazijn leeg, 4x een hitkruis, zo'n 5 gebouwen afstand. Engineer schiet één keer terug met z'n XM8 C en ik sterf, hij heeft nog 2% HP.

Voorbeeld 3: Ik zie als recon een recon, snipe hem met die tweede auto sniper, 3 shoten, 3 hits, hij schiet éénmaal terug (eerste sniper, pullmodel) en ik sterf (geen head).

Ik vraag mij af waar dit aan ligt?
-Is het dat iedereen Magnum ammo heeft en ik niet?
-Is het dat iedereen Armor specialisation heeft en ik niet?
-Maakt iedereen gewoon vaker headshots?
-Snap ik als enige de hitboxes niet?
-Komt het allemaal door de effect-range / projectile-drop die ik niet snap?
-Geven meer sterren voor een wapen wapen-specs boosts?

Nog een ander voorbeeld: Ik kom als recon een lvl 41 medic tegen, ik snipe hem tweemaal (autosniper) en mis, op zo'n afstand dat ingezoomed z'n char-model 1/2 beeld vult. (behoorlijk ver dus) Hij pakt z'n MC97 shotgun en schiet me direct door m'n hoofd. Hij heeft dan ook wel 8 goude sterren voor die gun. Maar toch, als sniper tussen de bomen een headshot krijgen van een shotgun is toch wel merkwaardig.
Zelf heb ik altijd twee schoten nodig om iemand om te leggen, zelfs point-blank tenzij ik iemand back-head-shot...

Ik heb op internet wat playbacks gekeken om te zien wat anderen doen, maar 80% is op een 360 opgenomen, en daar is de gameplay behoorlijk trager / schever als op de PC. Gewoon meer matig gericht, meer roekeloos geren en wat meer gespray. Hierdoor heb ik hier niet al teveel aan gehad...

En nee, ik ben niet zomaar hard door het midden van de map aan het rennen, ik loop netjes met m'n squad mee en houd netjes dekking aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Met een full automatic assault rifle is "tappen" de sleutel tot succes op medium tot long range. Oftewel supersnel achter elkaar klikken.
Full auto is alleen effectief als je een huis binnenrusht en je staat er bovenop.
Magnum ammo doet 25% meer bullet damage, maar dat is niet zoveel als het klinkt.
Blijf spelen met de XM8 tot je de AN94 unlocked, de F2000 en Aug zijn vrij waardeloos vind ik.
De AN94 is een beest op mid/long range.

Btw: vrijwel alle nieuwe spelers beginnen met een lage k/d, ik zelf zat ook op 0.7, zit nu op 1.25.
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.statsverse.com/sig/cleanc/pc/Deloeks/0807c.png

[ Voor 53% gewijzigd door unfor op 01-05-2010 04:41 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.