Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
hoeveel ram hebben jullie over na installatie van belle?
met anna zat ik op 18mb :X, deleten van berichten hielp niets en er zat ook geen video of muziek op C:

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430264

Ben na alle enthousiaste berichten over Belle updates ook voor mijn productcode gaan kijken wanneer update voor mijn N8 beschikbaar komt. Ik woon in Frankrijk, heb daar een N8 bij de Phonehouse gekocht, heb eerder Anna en versie 25 gedownload via softwareupdate van Nokia Suite. Geen probleem, telefoon werkt uitstekend. Heb abonnement in Frankrijk bij Orange.

Maar nu blijk ik deze versie te hebben:
059C5Q8: N8-00 RM-596 Country Variant United Kingdom GB
?? Wat raar dat ik geen Franse versie heb. Bijvoorbeeld de 059C3H1: N8-00 RM-596 Orange France FR Dark Grey V2 GV. Dat klinkt toch logischer. Toch?

Heb ff op http://europe.nokia.com/f...belle-update-availability op de pagina voor de UK gekeken en zie dat er daar voor productcode 059C5Q8 een belle-update beschikaar is! Maar ikzelf heb hier nog niks als ik op m'n N8 of via Nokia Suite naar updates laat zoeken. En op http://europe.nokia.com/f...belle-update-availability staat op de pagina voor Frankrijk deze produc-code niet?! Maar gewoon wachten tot er iets vrijkomt voor deze productcode in Frankrijk? Zou Orange daar tussen zitten?

Moet ik me ergens zorgen om gaan maken, of komt het vaker voor dat je een productcode hebt van een land waar je niet woont en waar je de telefoon niet hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 18:42
Komt inderdaad wel vaker voor, is in dit topic ook al vaker langs geweest. Heb zelf een belgische N8 gekregen van Nokia ter vervanging van mijn N900, terwijl ik in Nederland woon en hem ook daar ter reparatie heb aangeboden.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ben het inmiddels ZAT!
Ben nu al een uur bezig om een verbinding te krijgen!
Internetverbinding via 3G werkt niet, en mijn WiFi wordt ook niet geaccepteerd.
Waardeloos, waar kan het nu aan liggen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 14:30
@ Barock: je memory SD kaart er uit, sim-card er uit en dan 3 finger hard reset uitvoeren (gaan wel al je gegevens verloren)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430264

@ DitisKees: OK, dat is al een geruststelling. Had het nog niet eerder voorbij zien komen.

Maar wat ik me dan nog wel afvraag: Op de nokia-site staat voor UK een belle-update:
"Country Variant United Kingdom N8-00 059C5Q8 Update available"
Terwijl op de pagina voorFrance deze productcode niet wordt genoemd. En m'n telefoon geeft ook geen updates aan. Dat is toch raar? Gaan updates dan per land of provider, en niet per productcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Weet iemand waar je die nokia weer widget vandaan komt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Anoniem: 430264 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:26:
@ DitisKees: OK, dat is al een geruststelling. Had het nog niet eerder voorbij zien komen.

Maar wat ik me dan nog wel afvraag: Op de nokia-site staat voor UK een belle-update:
"Country Variant United Kingdom N8-00 059C5Q8 Update available"
Terwijl op de pagina voorFrance deze productcode niet wordt genoemd. En m'n telefoon geeft ook geen updates aan. Dat is toch raar? Gaan updates dan per land of provider, en niet per productcode?
Heb je wel de laatste versie van Nokia Suite?
Anders flash je hem even met Phoenix , ik zie dat bij navifirm je product code beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-04 09:41
Ben de officiële Belle firmware (111.30.0609) aan t downloaden via Nokia Suite 3.3.86 _/-\o_ :)

Nokia N8 (059C640)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:49
Joenos schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:32:
Ben de officiële Belle firmware (111.30.0609) aan t downloaden via Nokia Suite 3.3.86 _/-\o_ :)

Nokia N8 (059C640)
Ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Heb zelf nu de delight 3,9 draaien... misschien kan je wat verschillen aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
frank.. schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:43:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Heb zelf nu de delight 3,9 draaien... misschien kan je wat verschillen aangeven?
=> De mappen structuur is er helemaal niet meer..
=> Een heel deel aantal widgets zijn veranderd .

Ik kwam ook van de delight 3.9 . Maar ik upgrade enkel om een werkende quickoffice te hebben, heb dit nodig voor school deze week.
Volgens mij kan je beter wachten op delight 4 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Gijsen schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:02:
[...]

Ik kwam ook van de delight 3.9 . Maar ik upgrade enkel om een werkende quickoffice te hebben, heb dit nodig voor school deze week.
De mappen kun je wel zelf weer aanmaken, dus het is wel mogelijk (volgens AAS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
bleh..

na 20 keer een "something has gone wrong" error gekregen te hebben, geef ik 't maar op.
hebben een hoop mensen last van zie ik hier: http://discussions.europe...ssage/td-p/1208973/page/3

mss dat delight maar 's gaan proberen.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Webjunkie, wat heb je allemaal al geprobeerd?
Heb je al geprobeerd een hard reset te doen voor dat je begint met updaten en ook je simkaart en memory SDkaart er uit gelaten bij de hard reset en de update?

Edit: Een nog ouder topic op nokia discussions
http://discussions.europe...-gone/td-p/1222591/page/2
Wijst er op dat het ook te maken kan hebben met de combinatie van een niet de nieuwste Nokia Suite en bepaalde versie van windows 7.

[ Voor 43% gewijzigd door SpitfireNL op 07-02-2012 16:16 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 22:50
Probeer ook even Nokia Suite opnieuw te installeren. Bij mij stopte de installatie aanvankelijk ook, na een reinstall van Nokia Suite binnen 10 min geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Gaat lekker met Belle, ik ziek alleen nog het Nederlandse Swype bestand.
Heeft iemand een idee waar ik dat vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Barock schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:17:
Gaat lekker met Belle, ik ziek alleen nog het Nederlandse Swype bestand.
Heeft iemand een idee waar ik dat vandaan kan halen?
http://betalabs.nokia.com...download_and_installation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feanor_silmaril
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-01 18:03
Webjunkie schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:02:
bleh..

na 20 keer een "something has gone wrong" error gekregen te hebben, geef ik 't maar op.
hebben een hoop mensen last van zie ik hier: http://discussions.europe...ssage/td-p/1208973/page/3

mss dat delight maar 's gaan proberen.
Bij mij is de update naar Belle wel gelukt.
Werkwijze (puur om alle problemen te voorkomen):
- Mass memory format
- SD kaart format
- Soft reset complete telefoon
- Uitzetten en vervolgens aan/uit knop inhouden tot ie een aantal keer trilt.
- Laatste nieuwe nokia suite op de PC instaleren.
- Na de install vraagd de suite of ik mijn telefoon wil aankoppelen.
- Telefoon gevonden en geupdate via software updates icoon in de suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06 09:40
Heb hem zelf niet. T-Mobile N8 Productcode: 059D4X2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:49
[...]

Die indruk kreeg ik ook al ja...denk dat ik maar ff wacht.
Voorlopig bevalt 3.9 mee echt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Laatst online: 19-06 09:40
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/6882/56840676.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:11
Jeej, nieuw spelletje:

Post een screenshot van de Nokia suite om te laten zien of Belle al wel of niet beschikbaar is........

:'(

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Nu dat de officiele Belle er is wil ik graag nog eens vragen of hier mensen ervaring hebben met de SIP Voip settings app van Nokia en weten jullie of deze nog goed werkt onder de officiele Belle?

Zie:
http://www.developer.noki...ec/SIP_VoIP_Settings.html

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:49

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Welke widgets, en hoe zijn ze veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
De aanwijzingen hierboven van faenor_silmaril gevolgd en Belle geinstalleerd, ging vlot en prima. Er is nu na clean opstarten en email+social draaiend 123 mb over op de C: Nice!

Maar mijn eerste reactie is: Wut! Waar is de homescreenwissel knop gebleven? Ik vind dat swipen maar vermoeiend, al voelt het wel flink vlotter aan tenopzichte van anna, maar dat kan natuurlijk ook door de reset komen.

Tweede reactie: Wow dat notification pulldown screen is echt extreem handig, alle verbindingen aan/uit zetten in een simpel scherm. Dat dat kan met symbian!

[ Voor 33% gewijzigd door Goron op 07-02-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Bumpertje: iemand een idee waar de nokia weer widget is te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iemand mail for exchange al kunnen vinden? Het lukt me niet om zonder dit de agenda en contacten te synchroniseren.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 21:50
Staat gewoon bij instellen nieuwe email iets van "exchange sync" oid, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04 14:31
Ik heb zojuist ook Belle via Nokia Suite op mijn N8 gezet en ben bezig geweest met snelkoppelingen en widgets plaatsen maar hoe krijg je die weer weg?
Met Anna was het startscherm bewerken maar met Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 21:50
Toch gewoon vinger paar seconde op het scherm houden. Dan kan je alles verplaatsen, maar staat er ook rechtsboven elke widget een kruisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Roy36NL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:02:
Ik heb zojuist ook Belle via Nokia Suite op mijn N8 gezet en ben bezig geweest met snelkoppelingen en widgets plaatsen maar hoe krijg je die weer weg?
Met Anna was het startscherm bewerken maar met Belle?
Widget 2 seconden ingedrukt houden, dan verschijnt er een rood kruisje, dan weet je wel wat je moet doen denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Laatst online: 12-06 16:56
Waar ik alleen een beetje moe van wordt bij Nokia is dat ik bijna alle programma's welke ik geinstalleerd heb, weer opnieuw moet installeren.
Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? Of komt het omdat ik het meeste op het massa memory plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Notaname schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:28:
Waar ik alleen een beetje moe van wordt bij Nokia is dat ik bijna alle programma's welke ik geinstalleerd heb, weer opnieuw moet installeren.
Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn? Of komt het omdat ik het meeste op het massa memory plaats?
Ik heb dit ook aan de hand. Ze hadden beter een kleine app gemaakt waar in je zelf kan kiezen welke je opnieuw wou installeren enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
Ga straks updaten. Maarre... als ik het zo lees, is er nog iemand enthousiast over Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Ik ben enthousiast over belle . Maar ik hou iets meer van Delight Belle 3.9 . Ben de mappen structuur van de oude symbian te fel gewoon om zo een grote stap te maken. ( je kan dit wel nog zelf maken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-06 11:14
PowerFlower schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:18:
[...]

Welke widgets, en hoe zijn ze veranderd?
Ook zojuist geflashed naar Belle. Als je Delight 3.9 hebt geïnstalleerd geeft Nokia Suite géén melding omdat je al op versie .609 draait. Klikken op de knop 'de software opnieuw installeren' installeert Belle :)

Welke widgets weg zijn? Best wat!
- 3G on/off
- Silent on/off
- Uitgebreidere kalender widget
Dus alle onlangs gelekte 'nieuwe' widgets.

Maar, nu is alles wel weer prima geïnstalleerd. Nederlands, snel, etc.
Toch kijk ik nu al uit naar Delight 4.0

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is met de officiele Belle ook Maps weer volledig Nederlands? Zit nu nog met Belle 3.6 welke nog Engelstalige Maps heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 11:28
Wil graag updaten naar Belle, maar ik wil graag mijn toegangspunten opslaan, voor de rest wil ik mijn telefoon resetten, door alles te formateren, alleen mijn toegangspunten wil ik graag bewaren. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363016

------------------------------------

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 363016 op 07-02-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:55
Ok, heb net Belle er op gezet met Nokia Suite. Na installatie alle berichten en contacten weg, ik blij dat ik back up heb gemaakt :) Dus de back up terug gezet, maar nu staan de berichten veelal door elkaar in de conversatieweergave en niet mooi op volgorde. Iemand hier een oplossing voor?? Dit is behoorlijk irritant!!

Edit: er lijkt toch enige structuur te zijn, eerst worden de multimediaberichten weergegeven, scroll ik verder naar boven dan worden alle sms berichten weergegeven die ik heb verzonden, en ga ik nog verder naar boven dan alle berichten die ik heb ontvangen. Het is dus geen "conversatie" meer. staat er ergens een instelling verkeerd?? ik kan het niet vinden :( En de multimediaberichten zijn ook nog eens van verkeerde tijd/datum voorzien. zijn op vandaag gedateerd terwijl ze van enkele weken geleden zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Bucephalus op 07-02-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Bucephalus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:05:
Ok, heb net Belle er op gezet met Nokia Suite. Na installatie alle berichten en contacten weg, ik blij dat ik back up heb gemaakt :) Dus de back up terug gezet, maar nu staan de berichten veelal door elkaar in de conversatieweergave en niet mooi op volgorde. Iemand hier een oplossing voor?? Dit is behoorlijk irritant!!

Edit: er lijkt toch enige structuur te zijn, eerst worden de multimediaberichten weergegeven, scroll ik verder naar boven dan worden alle sms berichten weergegeven die ik heb verzonden, en ga ik nog verder naar boven dan alle berichten die ik heb ontvangen. Het is dus geen "conversatie" meer. staat er ergens een instelling verkeerd?? ik kan het niet vinden :( En de multimediaberichten zijn ook nog eens van verkeerde tijd/datum voorzien. zijn op vandaag gedateerd terwijl ze van enkele weken geleden zijn.
Klopt inderdaad... Na mijn laatste backup & restore stonden mijn berichten ook allemaal op de tijd van de restore... Niet gek dus dat het geen conversatie meer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:20

bl33d

I love the smell of Napalm..

Ik krijg belle niet geinstalleerd.
Tijdens de installatie verschijnt een melding in de trand van USB connection lost.
De melding geeft ook een aantal stappen aan die je exact moet opvolgen.
Dit heb ik gedaan alleen kom ik weer uit bij het begin.

Telefoon is gereset.
Nokia suite is verwijderd & herinstalleerd.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:55
Xmasjos schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:17:
[...]

Klopt inderdaad... Na mijn laatste backup & restore stonden mijn berichten ook allemaal op de tijd van de restore... Niet gek dus dat het geen conversatie meer is ;)
Het rare is dat dat bij mij alleen het geval is bij de multimediaberichten. de gewone sms-berichten hebben nog wel de goede tijd en datum, maar staan toch op de volgorde "eerst alle verzonden berichten, dan alle ontvangen berichten" en binnen die categorieën wel op volgorde van datum en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:18
Ik ben inmiddels naar Belle geupdated, ziet er allemaal best leuk uit, maar ga het komende tijd even aankijken of ik het een vooruitgang vindt...

Even een vraagje, heeft iemand al whatsapp geinstalleerd? Ik zie nl alleen in de notification bar een ballonnetje staan als ik een bericht heb, maar op mijn bureaublad geen update dat ik een bericht heb en hem dus meteen kan openen... Ik moet dus eerst whatsapp openen en dan zie ik pas het nieuwe bericht

Nog iemand die daar last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Goron schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 18:28:
De aanwijzingen hierboven van faenor_silmaril gevolgd en Belle geinstalleerd, ging vlot en prima. Er is nu na clean opstarten en email+social draaiend 123 mb over op de C: Nice!
123 mb over op de C: en dat vlak na installatie van Belle!? Dat is dus 1 van de redene dat ik CFW's gebruik. Ik heb nu na 2 maanden Delight 162 mb over op C: terwijl ik echt zoveel apps heb geinstalleerd. En ik heb nu altijd 41 - 44% RAM over.

Even een vraag voor degene die de officiele Belle hebben geinstalleerd en die alle apps hebben geinstalleerd die ze altijd gebruikten. Als je de menu opent en direct helemaal naar beneden scrollt met 1 swipe naar beneden, is dit smooth of zit er een hapering in? En als jullie alle widgets op jullie homescreen hebben geplaatst en switchen tussen de homescreens.....hapert ie dan een beetje of is dit smooth?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

frankyboy707 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:57:
Ik ben inmiddels naar Belle geupdated, ziet er allemaal best leuk uit, maar ga het komende tijd even aankijken of ik het een vooruitgang vindt...

Even een vraagje, heeft iemand al whatsapp geinstalleerd? Ik zie nl alleen in de notification bar een ballonnetje staan als ik een bericht heb, maar op mijn bureaublad geen update dat ik een bericht heb en hem dus meteen kan openen... Ik moet dus eerst whatsapp openen en dan zie ik pas het nieuwe bericht

Nog iemand die daar last van heeft?
Ik ken dit probleem. Kan je alleen zeggen dat dit niks te maken heeft met de Belle update. Heb dit ook vaak met Anna gehad (al moet ik je zeggen dat ik al sinds augustus geen Anna meer gebruik). Probeer ff te uninstalleren of een soft reset uit te voeren als je je homescreens nog niet hebt ingedeeld (of als er niet veel opnieuw in te delen valt). Telefoon opnieuw opstarten hielp volgens mij niet maar dit kan je ook ff proberen.

Voor de mensen die denken HUH sinds augustus gebruikt hij al Belle? Ja dat klopt! De eerste leak was namelijk 17 augustus 2011. Gewoon een half jaar geleden!

Alleen snap ik niet hoe sommigen zich afvragen of Belle wel een goeie upgrade is na Anna. Wat zijn jullie argumenten? Ik bedoel het uiterlijk zelf is al een upgrade!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:07
059C640 en heb zojuist de update naar Belle gedaan. Tjonge zeg, het lijkt wel alsof ik een compleet nieuwe mobiel heb! Wat een verandering tov Anna.

Voor zover geen problemen, alleen een beetje jammer dat er een oudere versie van de Ovi store in Belle zit :F

EDIT en wat ik nu toch telkens met Nat Geo en Movie Teasers en al die meuk moet, die rotzooi kan ik nu niet eens meer verwijderen...

[ Voor 47% gewijzigd door FastFred op 08-02-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Amiet01 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:15:
[...]

123 mb over op de C: en dat vlak na installatie van Belle!? Dat is dus 1 van de redene dat ik CFW's gebruik. Ik heb nu na 2 maanden Delight 162 mb over op C: terwijl ik echt zoveel apps heb geinstalleerd. En ik heb nu altijd 41 - 44% RAM over.

Even een vraag voor degene die de officiele Belle hebben geinstalleerd en die alle apps hebben geinstalleerd die ze altijd gebruikten. Als je de menu opent en direct helemaal naar beneden scrollt met 1 swipe naar beneden, is dit smooth of zit er een hapering in? En als jullie alle widgets op jullie homescreen hebben geplaatst en switchen tussen de homescreens.....hapert ie dan een beetje of is dit smooth?
Dat maakt me wel een beetje verdrietig, wat een verschil dan zeg. Waarom kan nokia dat zelf niet... misschien toch maar eens naar dat flashen gaan kijken. Maar voor mij wel een verbetering met Anna zat ik op 70 ofzo.

Als ik het menu open, dan lijkt er de eerste keer bij het naar beneden scrollen een minieme vertraging te zijn bij elke 12 nieuwe icons, hij zal die nog moeten laden ofzo. Daarna weer omhoog en naarbeneden scrollen is wel volledig vloeiend. Swipen tussen homescreens gaat wat mij betreft smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Goron schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 01:12:
[...]

Dat maakt me wel een beetje verdrietig, wat een verschil dan zeg. Waarom kan nokia dat zelf niet... misschien toch maar eens naar dat flashen gaan kijken.

Als ik het menu open, dan lijkt er de eerste keer bij het naar beneden scrollen een minieme vertraging te zijn bij elke 12 nieuwe icons, hij zal die nog moeten laden ofzo. Daarna weer omhoog en naarbeneden scrollen is wel volledig vloeiend. Swipen tussen homescreens gaat wat mij betreft smooth.
Ja dit komt omdat er in een CFW de rotzooi van C: eruit wordt gehaald en de apps die geinstalleerd zijn in C: in de UDA worden geplaatst ipv in C:. Je kan hier dus als modder gewoon zelf bepalen hoeveel ruimte er overblijft op je C: (tot een bepaalde hoogte natuurlijk). Volgens mij is clean 175 - 180 mb te halen. Nokia zou dit op zich wel kunnen alleen is dit niet geschikt voor de 'normale' consument.

Bijvoorbeeld: Shazam and Quickoffice & Youtube are also pre-loaded (probably on C which means bye bye RAM). Zag ik net staan op mynokiablog.

De vertraging in de menu vind ik soms echt vervelend en bagger.
Ik denk dat het swipen tussen de homescreens over een paar dagen wat trager zullen zijn. Ligt er ook aan hoeveel homescreens je hebt en hoeveel widgets je er op 1 homescreen hebt.

Thanks voor je antwoord

[ Voor 5% gewijzigd door Amiet01 op 08-02-2012 01:21 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ovi store weer even geupdate naar de nieuwste versie, maar hij werkt niet. "pagina is niet beschikbaar" bij het openen van deze pagina is een probleem opgetreden.......". Vervolgens loopt de Store vast en crashed hij naar desktop zeg maar.... Ik wil Opera weer terug, de standaard browser is nog steeds om te huilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219986

[ verwijderd door gebruiker ]

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 219986 op 23-05-2018 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Ik heb vanmorgen de update uitgevoerd naar Belle maar hoe zet ik nu de vibratie uit als ik een toets druk? :S

De status van de batterij kan ik ook nergens terugvinden.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
"Trillen aanraakscherm" dat zit in de settings van je profielen.
Dus: instellingen --> profielen --> selecteer het profiel --> aanpassen --> onderaan staat de optie "Trillen aanraakscherm uit/aan".

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Ik snap niet waarom mensen zeuren op te weinig ruimte op C: na de Belle installatie.
Ik heb nog 244MB over.

En dat zonder delight versie xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Laatst online: 12-06 16:56
1 Dag na de overgang van Anna naar Belle moet ik zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben.
Het toestel is wel lekker snel geworden, er zitten een aantal prettige verbeteringen in maar ik loop toch wel tegen een aantal vervelende zaken aan die het gebruiksgemak voor mij alleen maar negatief beïnvloeden.

- De verbinding via mijn Parrot CK3100 carkit is echt bagger geworden. Ik versta niemand en de andere kant verstaat mij niet. (staat op max. volume en was bij Anna fantastisch)
- De Notities zijn nog steeds niet te ordenen op alfabet en staan dus nog op datum, wat heel lastig is als je er een stuk of 100 in hebt staan.
- Bij 'Contactpersonen' kiezen voor 'toon op kaart' werkt nog steeds niet. Je moet eerst de postcode uit het zoekscherm wissen.
- Mijn verbinding binnenshuis met Vodafone, 'welke al niet best was', lijkt nog wel slechter.
- Ik mis de stipjes om naar het volgende homescreen te scrollen.
- etc.

Voor mijn N8 allemaal niet zo bezwaarlijk maar voor mijn E7 welke ik zakelijk gebruik zijn dit toch vervelende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Jeffrey88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:45:
Ik snap niet waarom mensen zeuren op te weinig ruimte op C: na de Belle installatie.
Ik heb nog 244MB over.

Wat heb je daarvoor moeten verwijderen ? Quickoffice en dergelijke waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Jeffrey88 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:45:
Ik heb nog 244MB over.

Echt raar dat jij zo veel geheugen op C: nog vrij hebt...
Ik heb na 5 apps uit de store te hebben geinstalleerd eigenlijk allemaal op mass memory behalve whatsapp die installeerd altijd standaard op C: de keuze kreeg ik zelf niet bij whatsapp installatie.
Laatste versie van nokia store geupdate, *.050 geloof ik.
maar Nokia Maps/drive nog niet geinstalleerd, heb ik nog niet naar gekeken.

En ik heb nog maar 83,8 mb over op de C: :(

Ik had een clean install met hard reset uitgevoerd met Anna voordat ik gisteren ben gaan updaten naar Belle.
Dus alles is er verder af... ik had alleen mijn contacts gebackupt en terug gezet met nokia suite

[ Voor 5% gewijzigd door SpitfireNL op 08-02-2012 11:08 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Voorheen kon ik mijn eigen vastgelegde films in een apart mapje terugzien via "Video's". Nu staan hier alleen nog mijn gedownloade films en niet de eigen gemaakte. Via Nokia Suite heb je de mogelijkheid om een album aan te maken en per gemaakte film deze apart toevoegen aan het album. Natuurlijk erg omslachtig als je 270 films erop hebt staan en waarvan er ook gedownloade doorheen staan.

Heeft iemand wellicht een tip om dit makkelijker te maken of zie ik ergens iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Sonny7 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:56:
Wil graag updaten naar Belle, maar ik wil graag mijn toegangspunten opslaan, voor de rest wil ik mijn telefoon resetten, door alles te formateren, alleen mijn toegangspunten wil ik graag bewaren. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt!
Dit kan je met Nokia Configuration Tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Heb nog 101MB vrij op C: Heb het idee dat er nogal wat rotzooi van Anna achtergebleven is, naast een aantal apps die ik al had op Anna die gewoon zijn blijven staan. Big deal dat C: zo vol zit, als het er niet meer bij kan mik ik het wel op E:
Notaname schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:47:
1 Dag na de overgang van Anna naar Belle moet ik zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben.
Het toestel is wel lekker snel geworden, er zitten een aantal prettige verbeteringen in maar ik loop toch wel tegen een aantal vervelende zaken aan die het gebruiksgemak voor mij alleen maar negatief beïnvloeden.
- Ik mis de stipjes om naar het volgende homescreen te scrollen.
Gewoon met je vinger naar een ander homescreen swipen? Ik heb die stipjes echt nog nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Het swipen is volgens mij juist makkelijker aangezien je de telefoon in 1 hand kan vasthouden en op elke plek in het scherm kan swipen. Met de knopjes was het (voor mij) lastiger om de telefoon in 1 hand te houden en met mn duim naar beneden te gaan waar de knopjes lagen bij Anna.

Ik vind het wel vreemd om te horen dat sommigen nog 83 mb over hebben!? En een ander weer 244 mb. Installeer inderdaad alles op E:. De apps die veel mb's weg zullen vreten van C: zijn maps, opera en volgens mij ook social. Whatsapp neemt ook al gauw 6 mb op de C: in. Je kan ook de E: mod whatsapp downloaden via dailymobile. Hij installeert dan op de E: ipv C:.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385303

Ik zat met veel "spanning" te wachten op de officiele versie maar ik denk dat ik nog even bij Delight 3.9 blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Anoniem: 385303 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:03:
Ik zat met veel "spanning" te wachten op de officiele versie maar ik denk dat ik nog even bij Delight 3.9 blijf.
Hij is nu bezig met het maken van 4.0. Hij heeft het alleen wel druk met personal life, dus we zullen even moeten wachten. En ik heb ook ff aan hem gevraagd of hij de widgets die wij nu hebben, zoals de weather widget, erin zal doen. Ik wacht op zn antwoord.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Zijn er nog andere manieren om 'officieel' te updaten?

Via Nokia Suite wil het namelijk niet lukken, Bij stap 3 installeren gebeurd er niks.
Heb nokia Suite al opnieuw geinstalleerd en telefoon ook harde reset gegeven., helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Steve79 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:33:
Zijn er nog andere manieren om 'officieel' te updaten?

Via Nokia Suite wil het namelijk niet lukken, Bij stap 3 installeren gebeurd er niks.
Heb nokia Suite al opnieuw geinstalleerd en telefoon ook harde reset gegeven., helaas zonder resultaat.
Ik begrijp het goed dat je nog op Anna zit dus
?
Dit probleem had ik zelf ook. Ik had een harde reset gedaan voordat ik ging updaten naar Belle. Na de harde reset wilde mijn Nokia Suite ook niet updaten naar Belle, bleef halverwege ergens hangen in het update voorbereiden proces.

Oorzaak: na een harde reset is je Anna nog niet helemaal compleet.

Oplossing: Je moet via OTA, op je N8 --> software update gebruiken en dan Anna deel 1/2 en deel 2/2 eerst installeren, dan heb je nog een Anna servicepack update en ik geloof nog een Ovi Store update. Totaal 4 updates.
Installeer deze eerst alle 4... maak de installatie helemaal af en start daarna je N8 opnieuw op.

Sluit nu je N8 nogmaals met USB kabel aan op je PC met Nokia Suite. Je kan nu zonder probleem gaan updaten naar Belle

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385303

Kan iemand mij nog in het kort vertellen wat de voor-en nadelen zijn van de overgang van Delight 3.9 naar Officiele Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Is het al mogelijk om meerdere agenda's toe te voegen in Belle? (ik heb 3 google calendars ;))

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 10:57
Ja, maar het syncen gaat wat moeilijk met meer dan 1 agenda. Heb hiervoor het programmatje GoogaSync gedownload, is duur, maar werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03

GG85

.......

Werkt Sygic navigatie al op Belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
GG85 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:49:
Die vraag is gisteren gesteld en beantwoord. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

Ik zit inderdaad nog op Anna...
Heb een full factory reset gedaan en de 4 updates volledig uitgevoerd.
Restart en opnieuw getracht te updaten.....
Helaas bij stap 3 installeren gebeurd er niks....

Iemand nog tips?

Edit: andere USB poort gebruikt, en zie............... 8)7

Updaten naar Belle
SpitfireNL schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:12:
[...]

Ik begrijp het goed dat je nog op Anna zit dus
?
Dit probleem had ik zelf ook. Ik had een harde reset gedaan voordat ik ging updaten naar Belle. Na de harde reset wilde mijn Nokia Suite ook niet updaten naar Belle, bleef halverwege ergens hangen in het update voorbereiden proces.

Oorzaak: na een harde reset is je Anna nog niet helemaal compleet.

Oplossing: Je moet via OTA, op je N8 --> software update gebruiken en dan Anna deel 1/2 en deel 2/2 eerst installeren, dan heb je nog een Anna servicepack update en ik geloof nog een Ovi Store update. Totaal 4 updates.
Installeer deze eerst alle 4... maak de installatie helemaal af en start daarna je N8 opnieuw op.

Sluit nu je N8 nogmaals met USB kabel aan op je PC met Nokia Suite. Je kan nu zonder probleem gaan updaten naar Belle

[ Voor 3% gewijzigd door Steve79 op 08-02-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hier een lijst met niet-compitabele apps op Nokia Belle:

http://europe.nokia.com/E.../non-compatible-apps.html

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Delight 4.0 zal alle widgets bevatten. Dus ook de weather widget. Gelukkig :d. Dus de mensen die de officiele firmware al hebben geinstalleerd en al hun apps hebben geinstalleerd, raad ik aan om te wachten op delight 4.0

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444490

Graag wil ik jullie mijn probleem voorleggen.

Ik heb via Suite de nieuwe Belle op mijn N8 geïnstalleerd. Dat leek allemaal goed te gaan tot de opstart. Er werd geen verbinding met internet gemaakt ondanks dat er wel een volle verbinding werd aangegeven in de balk bovenin. Vervolgens via sms de instellingen opgevraagd bij provider. Dit zorgde ervoor dat de browser weer bruikbaar was. Ovi Store en Social bleven aangeven dat er geen netwerk beschikbaar was en dus onbruikbaar. Via Wifi geprobeerd, daar werken alle apps wel in. Een hard reset gedaan in de hoop op verbetering, geen resultaat. Belle opnieuw geïnstalleerd via Suite, zelfde problemen. Simkaart verwijderd, even gewacht en er opnieuw in gestopt. Geen veranderingen betreft netwerk voor Ovi. Enkele minuten later zie ik dat mijn telefoon is geswitcht naar Offline en aangeeft dat er geen simkaart te vinden is. Ik heb de simkaart er uit gehaald en getest in twee andere toestellen, ook daar geen klik meer.

Kortom, een heleboel nare gevolgen na het installeren van Belle. Kent iemand nog opties waarmee ik het een en ander kan herstellen of is het einde verhaal en kan ik mijn toestel en accessoires gaan inleveren voor reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 10:43
Misschien ligt het toch aan je instellingen? ik moest ook een nieuwe 'mobiel internet' verbinding maken. Daarnaast stond m'n toestel ook op netwerkmodus GSM ipv 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het met diverse instellingen geprobeerd maar zonder resultaat.
Nu de simkaart het heeft begeven zal het toch werk voor de klantenservice worden.
Een mooie smartphone, de nieuwste software, maar niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Dan denk ik eerder dat het gewoon aan je simkaart heeft gelegen die was al brak en dat er met je N8 niks mis is.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06 22:50
Zie hier mensen met allemaal erg weinig ruimte op C:... na de Belle update en na installeren van een aantal apps (meeste op E:) is er op mijn C6-01 nog ruim 300mb over! Helaas kan ik de NatGeo zooi enzo niet verwijderen, anders had ik nog meer over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:18
Dankzij Belle ben ik af van mijn 3G handover problemen onder Anna: ik heb weer bruikbaar 3G !

Verder is het geen enorme sprong t.o.v. Anna, maar na een dag wennen lijkt alles net iets beter te werken.
Helaas is er wel een aantal applicaties die het niet meer doen; bv Nokia Situations was erg handig, maar werkt nu niet goed meer...

Voorbeelden van mijn specifiek ingestelde Nokia Situations:
  • Auto profiel
    Bij het starten van mijn auto detecteert Situations de carkit met bluetooth, verandert wat instellingen zoals automatisch opnemen en het (niet)dimmen van de verlichting.Start ook mijn kilometerregistratie (bookmark) op.
  • Avond profiel
    23-06u en detecteren van mijn thuis wifinetwerk of 3G zendmast: minder harde beltoon, toetstonen uit etc
  • Meetings
    Tijdens meetings uit mijn agenda gaat alles vanzelf op stil, alleen trillen.
Was voor mijn een 'killer'app. Miste eigenlijk alleen nog de GPS afhankelijke instellingen.
[edit] die werkten bij mij niet nauwkeurig, alleen als er al een app open was die gebruik maakt van de GPS.

Iemand Bubbleslockal aan de praat onder Belle? Zaklamp was erg handig.

[ Voor 49% gewijzigd door emmerx op 08-02-2012 17:23 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
emmerx schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:11:
Dankzij Belle ben ik af van mijn 3G handover problemen onder Anna: ik heb weer bruikbaar 3G !

Verder is het geen enorme sprong t.o.v. Anna, maar na een dag wennen lijkt alles net iets beter te werken.
Helaas is er wel een aantal applicaties die het niet meer doen; bv Nokia Situations was erg handig, maar werkt nu niet goed meer...

Voorbeelden van mijn specifiek ingestelde Nokia Situations:
  • Auto profiel
    Bij het starten van mijn auto detecteert Situations de carkit met bluetooth, verandert wat instellingen zoals automatisch opnemen en het (niet)dimmen van de verlichting.Start ook mijn kilometerregistratie (bookmark) op.
  • Avond profiel
    23-06u en detecteren van mijn thuis wifinetwerk of 3G zendmast: minder harde beltoon, toetstonen uit etc
  • Meetings
    Tijdens meetings uit mijn agenda gaat alles vanzelf op stil, alleen trillen.
Was voor mijn een 'killer'app. Miste eigenlijk alleen nog de GPS afhankelijke instellingen.
Waarom miste je de GPS afhankelijke instellingen bij Nokia Situations? Deze zaten er namelijk wel gewoon in.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpitfireNL schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:31:
Dan denk ik eerder dat het gewoon aan je simkaart heeft gelegen die was al brak en dat er met je N8 niks mis is.
Als het met een nieuwe simkaart is opgelost dan zal het fijn zijn. Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
provider KPN heeft een grote mobilenetwerk storing... kan het daar gelegen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
GG85 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:49:
Onder Anna geen probleem, maar onder belle kan ik het wel installeren maar als ik door het menu heen ga en bij de deuntjes uit komt voor radar controlle krijg ik de melding "unexpeted error" en sluit het af... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323506

Sinds gisteren Belle en het werkt op zich allemaal wel aardig. Nog 90MB over op C: dus niet altijd even smooth. Bij Anna had ik ook altijd weinig over, terwijl al m'n apps waren geïnstalleerd op E:. Heb verder geen idee waar het aan ligt!

Op zich is Belle een hele verbetering hoor. Ben nu druk bezig al m'n apps terug te halen en dat is wel even lastig soms.

Hebben jullie bij de nieuwste Whatsapp ook last van het blijven 'haken' van je achtergrond in het whatsappgesprek? Is een bug die er vroeger ook in zat volgens mij. Je achtergrond van je homescreen is dan deels zichtbaar in de chat.

Verder trilt de telefoon bij een berichtje alsof ie er 10 achter elkaar krijgt. Hebben jullie daar toevallig ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 17:26
Ik heb Belle er sinds gisteravond opstaan en het feit dat heel veel van m'n apps waren verdwenen vond ik maar een nare verrassing. Ik ben er ook nog niet uit of ik dit een verbetering vind.
- 1 voorbeeld: al m'n sms'jes komen nu nu in "conversatie" te staan en dat geldt ook voor m'n sms van de ING :|
Tot nu toe ben ik er nog niet uit hoe ik van dat "conversatie" gedoe af moet komen.

Er is zeker geen methode om terug te gaan naar Anna ? >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
peerke63nl schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:59:
provider KPN heeft een grote mobilenetwerk storing... kan het daar gelegen hebben?
Dacht vanmiddag ook dat er iets met mijn instellingen was, van alles geprobeerd. Even gebeld met KPN en bleek/blijkt er een landelijke storing te zijn.

Kan iemand mij trouwens vertellen wat "Dual Mode" betekent bij "Netwerkmodus"?
Anoniem: 323506 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:01:
Sinds gisteren Belle en het werkt op zich allemaal wel aardig. Nog 90MB over op C: dus niet altijd even smooth. Bij Anna had ik ook altijd weinig over, terwijl al m'n apps waren geïnstalleerd op E:. Heb verder geen idee waar het aan ligt!

Op zich is Belle een hele verbetering hoor. Ben nu druk bezig al m'n apps terug te halen en dat is wel even lastig soms.

Hebben jullie bij de nieuwste Whatsapp ook last van het blijven 'haken' van je achtergrond in het whatsappgesprek? Is een bug die er vroeger ook in zat volgens mij. Je achtergrond van je homescreen is dan deels zichtbaar in de chat.

Verder trilt de telefoon bij een berichtje alsof ie er 10 achter elkaar krijgt. Hebben jullie daar toevallig ook last van?
Ik nu 99MB over op C, maar bij Anna soms minder dan 5MB. Ook geen idee waar dat aan lag. Misschien moet ik m'n tel maar eens helemaal leeg maken en een hard reset geven.

V.w.b. Whatsapp heb ik hetzelfde. Verder niet storend, want als ik begin te typen is het weg. Ik heb nog 2 andere dingen bij Whatsapp (geen idee of het aan Belle ligt):

1. Whatsapp geeft 4 chats aan, maar eigenlijk zijn er maar 3.
2. Voorheen kon ik met de pijltjes naar links of naar rechts. Op de één of andere manier zijn die toetsen uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
rajboen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:24:
[...]

Dacht vanmiddag ook dat er iets met mijn instellingen was, van alles geprobeerd. Even gebeld met KPN en bleek/blijkt er een landelijke storing te zijn.

Dual Mode betekent dat je telefoon automatisch switched tussen 3G en het normale GSM netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:01
[...]

Dat je UMTS gebruikt indien aanwezig en anders GPRS.
Daar onder (in het menu) kan je 1 van beide vast zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
[...]

Dan switcht je tel. automatisch van 3g naar gsm en terug als er resp. geen / wel 3g netwerk in de buurt is.
[...]

Ik nu 99MB over op C, maar bij Anna soms minder dan 5MB. Ook geen idee waar dat aan lag. Misschien moet ik m'n tel maar eens helemaal leeg maken en een hard reset geven.

[...]
Ik heb op mijn E7 287 MB vrij... Ik wist dat er meer was, maar zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggah
Wlie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Dual Mode betekent dat je telefoon automatisch switched tussen 3G en het normale GSM netwerk.
Dat bedoelde ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
baggah schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Dat je UMTS gebruikt indien aanwezig en anders GPRS.
Daar onder (in het menu) kan je 1 van beide vast zetten.
En als je 3G vast zet en er geen bereik is? Heb ik dan geen data of dan toch GPRS? Dan zie ik namelijk geen verschil met Dual Mode en 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggah
rajboen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:31:
[...]

En als je 3G vast zet en er geen bereik is? Heb ik dan geen data of dan toch GPRS? Dan zie ik namelijk geen verschil met Dual Mode en 3G.
Dan heb je geen bereik als je hem vast op 3G zet. In Dual Mode schakelt hij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
baggah schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:32:
[...]

Dan heb je geen bereik als je hem vast op 3G zet. In Dual Mode schakelt hij terug.
Thanks. Dual Mode it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-06 00:32
You-Suk schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:52:

- 1 voorbeeld: al m'n sms'jes komen nu nu in "conversatie" te staan en dat geldt ook voor m'n sms van de ING :|
Tot nu toe ben ik er nog niet uit hoe ik van dat "conversatie" gedoe af moet komen.

Er is zeker geen methode om terug te gaan naar Anna ? >:) >:)
dat vond ik ook een van de meest irritante veranderingen, maar als je op berichten klikt en dan menu, kies voor mappen weer geven. dan krijg je het zoals gewent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
soheilmd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:36:
[...]
dat vond ik ook een van de meest irritante veranderingen, maar als je op berichten klikt en dan menu, kies voor mappen weer geven. dan krijg je het zoals gewent ;)
Jammer dat het niet is zoals in Anna, vond ik toch wel beter en overzichtelijker. Nu moet je een extra handeling verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323506

V.w.b. Whatsapp heb ik hetzelfde. Verder niet storend, want als ik begin te typen is het weg. Ik heb nog 2 andere dingen bij Whatsapp (geen idee of het aan Belle ligt):

2. Voorheen kon ik met de pijltjes naar links of naar rechts. Op de één of andere manier zijn die toetsen uitgeschakeld.
Ja dit probleem heb ik ook. Best wel irritant eigenlijk! Het ligt vrijwel zeker aan Whatsapp, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest. Zal binnenkort wel een bugfix komen.

Ik had trouwens niet verwacht dat ik al m'n whatsappgesprekken zou verliezen met de update! Was wel een grondige dus. Had bijna 150.000 berichten (gestuurd + ontvangen), en nu moet ik weer opnieuw beginnen voor die mijlpaal! De Groupchats zijn wel weer automatisch teruggezet. Betekent dat niet dat jouw accountgegevens bij Whatsapp aanwezig zijn en daarom misschien teruggezet kunnen worden?

Ik vermoed trouwens dat de 'default tone' (wat bij m'n profielinstellingen trillen is) bij notifications de dubbele melding veroorzaakt. Heb het nu op 'off' gezet zodat ie hopelijk maar 1 keer trilt per bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht heeft het te maken met een storing. Ik heb een simkaart van een vriend in mijn toestel gestoken, daarbij hetzelfde probleem met de netwerkverbinding. Voor mij nog onduidelijk waar de fout nu vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 17:26
rajboen schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Jammer dat het niet is zoals in Anna, vond ik toch wel beter en overzichtelijker. Nu moet je een extra handeling verrichten.
Ok, ik begrijp dat het "conversatie" gedoe dus niet meer uitgezet kan worden :-(
Jammer erg Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-06 00:32
You-Suk schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:33:
[...]

Ok, ik begrijp dat het "conversatie" gedoe dus niet meer uitgezet kan worden :-(
Jammer erg Jammer
ik heb het iig niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-06 22:47
[...]

[...]

Bij mij werkt de bovenste enter niet meer, die naast de typebalk dus, ook erg storend
denk je: waarom reageren ze niet, heb je je bericht nog nniet verstuurd...
Pagina: 1 ... 77 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic