Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Mensen die problemen ondervinden met de nieuwste versie (2.6.61) van whatsapp draaiend op Belle........dat ligt aan de nieuwste versie van whatsapp. De pijltjes toetsen doen het niet en heeeeeel soms doet de enter knop het niet (volgens mij gebeurd dit alleen in de portrait modus)

Ook heb ik ook gehad dat whatsapp aangaf dat ik 1 nieuwe bericht had, maar die had ik eigenlijk al gelezen.

Dus mensen het ligt aan whatsapp!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ verwijderd door gebruiker ]

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een werkende Swype (incl. nederlands woordenboek) voor Belle beschikbaar?
Heb v2.1.4435 incl nederlands woordenboek die op Anne goed werkte, maar nu voor geen 5 cent meer :(
Wie o wie heeft antwoord?

Het werkt alweer, gewoon nog een keer geïnstalleerd, opnieuw opgestart en toen pas NL. woordenboek geïnstalleerd. Nu gaat ie weer als een banaan ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2012 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
:( Belle is geinstalleerd, maar nu het volgende probleem:

"Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper"
Nou, dat is lekker zeg!
Ik zal proberen om de firmware opnieuw te installeren, maar dat kost weer zoveel tijd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Gisteravond geupgrade naar Belle. De upgrade ging prima. Ik heb zoals hier aangeraden eerst mijn telefoon leeggemaakt en een soft reset gedaan. (zelfs eerst alle apps gedeïnstalleerd)

Vooralsnog moet ik heel erg wennen en valt Belle wat tegen. Ik mis veel handige dingetjes. Ik had al een hele rant opgeschreven over alles wat ik mis en nu onhandig is, maar heb besloten nog eerst even wat gebruikerservaring op te doen. Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen en opnieuw uitvinden hoe ik alle functies die ik vaak gebruik gemakkelijk en snel kan benaderen.

Hopelijk ben ik straks net zo tevreden als jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:24:
Gisteravond geupgrade naar Belle. De upgrade ging prima. Ik heb zoals hier aangeraden eerst mijn telefoon leeggemaakt en een soft reset gedaan. (zelfs eerst alle apps gedeïnstalleerd)

Vooralsnog moet ik heel erg wennen en valt Belle wat tegen. Ik mis veel handige dingetjes. Ik had al een hele rant opgeschreven over alles wat ik mis en nu onhandig is, maar heb besloten nog eerst even wat gebruikerservaring op te doen. Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen en opnieuw uitvinden hoe ik alle functies die ik vaak gebruik gemakkelijk en snel kan benaderen.

Hopelijk ben ik straks net zo tevreden als jullie.
Over handige dingetjes gesproken:
De kalenderwidget: Morgen heb ik een volledag vergadering en een verjaardag. Geeft de widget aan: "Morgen:" "Overlappende gebeurtenis". Waardeloos!
Ook geeft hij maar 1 afspraak per dag aan, zou graag de hele dag willen zien, of het aantal kunnen instellen. Ik kan niet vinden of dit gewijzigd kan worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Barock schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:31:
[...]

Over handige dingetjes gesproken:
De kalenderwidget: Morgen heb ik een volledag vergadering en een verjaardag. Geeft de widget aan: "Morgen:" "Overlappende gebeurtenis". Waardeloos!
Ook geeft hij maar 1 afspraak per dag aan, zou graag de hele dag willen zien, of het aantal kunnen instellen. Ik kan niet vinden of dit gewijzigd kan worden. :?
Gebruik hiervoor de coming next widget, 4 regels en meerdere widgets mogelijk.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
PinokkioTV schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Gebruik hiervoor de coming next widget, 4 regels en meerdere widgets mogelijk.
Waar te kopen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
http://store.ovi.com/content/61774
Afbeeldingslocatie: http://comingnext.sourceforge.net/drupal7/sites/default/files/screenshot1.png

Alle kleuren (letters/achtergrond) kunnen worden aangepast. Ook de teksten Tomorrow of Now of Overdue kunnen worden gewijzigd.

Let op! In de winkel krijg je alleen de eerste widget. Je kunt vervolgens via de volgende site de andere 2 widgets downloaden: http://comingnext.sourceforge.net/

Lees ook vooral de FAQ op deze site.

Ik heb nog niet gecheckt of deze ook op Belle werkt.

Er is in de winkel overigens nog een andere soortgelijke app: BizCalendar. Ziet er praktisch hetzelfde uit, maar ik heb er verder geen ervaring mee.

[ Voor 15% gewijzigd door joi-c op 09-02-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@you-Suk
Om van je conversatie gedoe af te komen, kan je doen wat soheilmd zei:
soheilmd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:36:
[...]
dat vond ik ook een van de meest irritante veranderingen, maar als je op berichten klikt en dan menu, kies voor mappen weer geven. dan krijg je het zoals gewent ;)
In mapen klik je weer op menu, en dan berichtweergave....selecteer inbox ;)

(kan ook direct vanuit je conversatie...menu->berichtweergave->inbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Beste allen,

kom net terug van de wintersport en zie dat belle officieel is :)
nu wil ik deze natuurlijk meteen erop zetten echter heb ik een tijd geleden mijn telefoon geflashed met belle delight 3.8 kan ik volgens de nokia update gewoon belle installeren?
of wat is de workflow in deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Alternative schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:16:
@you-Suk
Om van je conversatie gedoe af te komen, kan je doen wat soheilmd zei:

[...]

In mapen klik je weer op menu, en dan berichtweergave....selecteer inbox ;)

(kan ook direct vanuit je conversatie...menu->berichtweergave->inbox)
Klopt, maar zodra de toepassing weer is afgesloten kan je het weer opnieuw doen.

Trouwens is het me opgevallen dat ze een soort van Swype hebben als je in Inbox van de berichten zit en je hebt nog geen berichten geopend. Swype naar rechts en je krijgt Verzonden etc. Of was dit ook al in Anna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik vond de agenda/klok/profiel widget van Anna heel fijn. Deze mis ik nu enorm. De nieuwe klok is groot en lelijk (ik wil een digitale klok) en de profiel widget is lichtgrijs (lelijk!). Heeft iemand hier misschien al iets wat lijkt op de Anna widget gevonden?

En weet iemand misschien ook hoe je widgets in offline modus zet? Vroeger stond deze optie in het menu, maar nu niet meer.

[ Voor 19% gewijzigd door joi-c op 09-02-2012 10:52 . Reden: vraag over widgets online/offline toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Amiet01 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:33:
Mensen die problemen ondervinden met de nieuwste versie (2.6.61) van whatsapp draaiend op Belle........dat ligt aan de nieuwste versie van whatsapp. De pijltjes toetsen doen het niet en heeeeeel soms doet de enter knop het niet (volgens mij gebeurd dit alleen in de portrait modus)

Ook heb ik ook gehad dat whatsapp aangaf dat ik 1 nieuwe bericht had, maar die had ik eigenlijk al gelezen.

Dus mensen het ligt aan whatsapp!
Opzich een klein beetje logisch dat je in eerste instantie de link legt met Belle, maar is natuurlijk dat je Whatsapp opnieuw moest installeren na de update en vervolgens een andere versie kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
rajboen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:27:
[...]

Klopt, maar zodra de toepassing weer is afgesloten kan je het weer opnieuw doen.
Dat deed die bij mijn eerst ook,....hij pakte de eerste keer niet.
Toen nog een keer gedaan en toen kreeg ik een popup dat aangaf dat me inbox in het vervolg geopend werd....
En dat doet die dus ook :P

Heb je die popup wel gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Alternative schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:36:
[...]

Dat deed die bij mijn eerst ook,....hij pakte de eerste keer niet.
Toen nog een keer gedaan en toen kreeg ik een popup dat aangaf dat me inbox in het vervolg geopend werd....
En dat doet die dus ook :P

Heb je die popup wel gehad ?
Nee, niet gehad. Ik vind de conversaties overigens wel fijn dus van mij hoeft het niet anders, maar anderen vinden het blijkbaar fijn dus die zijn daar mee geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 09-02-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Hebben jullie ook problemen met de Tweakers.net website in de Belle internet browser?

Die geeft sinds de update van Anna naar Belle niet meer de website goed weer terwijl ik helemaal geen problemen heb met andere websites. Het probleem is echt alleen met de website van tweakers.net.

Zie plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.team-echelon.com/gallery/albums/Scr3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.team-echelon.com/gallery/albums/Scr4.jpg

In de browser settings heb ik ook alles aan staan. Java is "ingeschakeld" en cookies zijn "toegestaan" en inhoud laden staat op "alles".
Het lijkt alsof de CSS niet geladen wordt. Ik kan ook niet inloggen want die input velden username en wachtwoord zijn gewoon verdwenen/worden niet weergegeven.
Ik heb ook al eens alle sessies beëindigd op tweakers en cookies verwijderd. Maar dat hielp ook niks.

Hebben jullie ook dit probleem?

De mobiele website van tweakers heb ik geen problemen mee. Maar ik gebruik liever de volledige website.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 18:22
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:27:
Ik vond de agenda/klok/profiel widget van Anna heel fijn. Deze mis ik nu enorm. De nieuwe klok is groot en lelijk (ik wil een digitale klok) en de profiel widget is lichtgrijs (lelijk!). Heeft iemand hier misschien al iets wat lijkt op de Anna widget gevonden?
Me too :-(
En ook ik heb nog geen oplossing gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Vooralsnog valt Belle enorm tegen. :-( Meer eye candy, minder direct toegankelijke functionaliteit. Ik hoop dat ik nog van mening verander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:54:
Vooralsnog valt Belle enorm tegen. :-( Meer eye candy, minder direct toegankelijke functionaliteit. Ik hoop dat ik nog van mening verander...
Ik vind het niet tegenvallen. In mijn geval gewoon een kwestie van wennen en wat dingetjes uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:03:
[...]

http://store.ovi.com/content/61774
[afbeelding]

Alle kleuren (letters/achtergrond) kunnen worden aangepast. Ook de teksten Tomorrow of Now of Overdue kunnen worden gewijzigd.

Let op! In de winkel krijg je alleen de eerste widget. Je kunt vervolgens via de volgende site de andere 2 widgets downloaden: http://comingnext.sourceforge.net/

Lees ook vooral de FAQ op deze site.

Ik heb nog niet gecheckt of deze ook op Belle werkt.

Er is in de winkel overigens nog een andere soortgelijke app: BizCalendar. Ziet er praktisch hetzelfde uit, maar ik heb er verder geen ervaring mee.
Prima, had ik vroeger ook op mijn N97, werkt prima met Belle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Barock schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:05:
[...]

Prima, had ik vroeger ook op mijn N97, werkt prima met Belle
Wat je ook kan doen is je telefoon hacken: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62895.0

En vervolgens deze package installeren met de widgets (big calendar, weather) die jullie missen op de officiele firmware: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59532.0

Installeren en je telefoon herstarten. Als het goed is heb je dan die widgets in je widgetlijst.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:27:

En weet iemand misschien ook hoe je widgets in offline modus zet? Vroeger stond deze optie in het menu, maar nu niet meer.
Zit de digitale klok er niet bij :| !?!? Erg triest van Nokia. Gewoonweg alle essentiële widgets eruit gehaald uit de laatste leak....

Ik raad je aan om je telefoon te flashen met Delight 4.0 (nog niet uit). En ook dailymobile bij de modding section bekijken want daar heb je veel modders die de widgets ook mooier maken, bijvoorbeeld de profile widget die lichtgrijs is wordt dan volledig transparant of semi transparant. En dit wordt gewoon gedaan met een .sis file, dus lastig is het niet.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
als ik mijn belle delight telefoon via ovi suite probeer bij te werken met de officieele belle verbreekt de verbinding. iemand die me kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

mrcosmo schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:22:
als ik mijn belle delight telefoon via ovi suite probeer bij te werken met de officieele belle verbreekt de verbinding. iemand die me kan helpen ?
Hmmm misschien dat je het dan gewoon moet gaan flashen met de officiele firmware. Volgens mij heb je daar wel ervaring mee aangezien je delight draait.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Amiet01 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:18:
[...]

Zit de digitale klok er niet bij :| !?!? Erg triest van Nokia. Gewoonweg alle essentiële widgets eruit gehaald uit de laatste leak....
Ik wil de bovenste widget (klok/datum/profiel) terug:
Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2011/04/Homescreen-Portrait.jpg

Volgens mij krijg je deze met een hack ook niet terug.
Als mijn indrukken hetzelfde blijven dat ga ik bij de release van Delight 4.0 ook maar flashen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:25:
[...]

Ik wil de bovenste widget (klok/datum/profiel) terug:
[afbeelding]

Volgens mij krijg je deze met een hack ook niet terug.
Als mijn indrukken hetzelfde blijven dat ga ik bij de release van Delight 4.0 ook maar flashen denk ik.
Ooo nee die zit helemaal niet in Belle. Ik heb al wel een topic gezien op dailymobile waar mensen vragen of die geport kan worden van Anna naar Belle. Denk niet dat het mogelijk is. Enige optie is om er 1 'zelf' te maken :p. Gewoon digitale clock widget (daarin zit de datum al in verwerkt) en dan de profiel widget. Maar k snap wat je bedoelt. Het lastige is dat de widgets nu veel groter zijn dan bij Anna. Dus je profiel widget zal alsnog onder je klok staan aangezien de klok widget zelf al even groot is als de widget bij Anna.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Amiet01 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:14:
[...]

Wat je ook kan doen is je telefoon hacken: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62895.0

En vervolgens deze package installeren met de widgets (big calendar, weather) die jullie missen op de officiele firmware: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59532.0

Installeren en je telefoon herstarten. Als het goed is heb je dan die widgets in je widgetlijst.
??? Wat bedoelt u met hacken? Is dat nodig met een symvrije telefoon voor deze installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Dank voor je hulp Amiet01!
Er zit wel een grote digitale klok in (á la Android), maar deze is groot en lelijk en de datum is nauwelijks leesbaar. Bovendien kan ik er niet op doorklikken naar mijn agenda, zoals dat met de oude widget wel kon.

Je hebt me wel enigzins overtuigd. Ik ga straks denk ik voor Delight 4.0. Die grijze profiel widget is echt niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:35:
Dank voor je hulp Amiet01!
Er zit wel een grote digitale klok in (á la Android), maar deze is groot en lelijk en de datum is nauwelijks leesbaar. Bovendien kan ik er niet op doorklikken naar mijn agenda, zoals dat met de oude widget wel kon.

Je hebt me wel enigzins overtuigd. Ik ga straks denk ik voor Delight 4.0. Die grijze profiel widget is echt niet om aan te zien.
Graag gedaan. De datum is inderdaad niet goed leesbaar. Daarvoor zou je je achtergrond op moeten veranderen. Je kan niet doorklikken naar je agenda, maar daarvoor kan je gewoon de agenda widget gebruiken. Ik zal je straks even een indruk geven hoe sommige widgets bij mij eruit zien.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Barock schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:34:
[...]

??? Wat bedoelt u met hacken? Is dat nodig met een symvrije telefoon voor deze installatie?
Nou u wilde toch meerde afspraken in een rij hebben ipv 1 afspraak en verder niks? Daarvoor kunt u uw telefoon hacken met de link die ik u gaf. Daar staat uitgelegd hoe u dat kan doen. En de tweede link is een pakket met de widgets die je mist (bijvoorbeeld de weather widget en de grote kalender waar u meer afspraken in kunt zien)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

FF een interpretatie van mijn Belle (heb ik al vaker gegeven. Maar nu er veel meer mensen Belle gebruiken doe ik het weer). Hierin zitten ook de widgets die jullie missen. In de laatste screenshot heb ik ff een paar widgets gezet die jullie waarschijnlijk ook niet hebben. De RSS big widget hebben jullie ook niet. Die staat niet op 1 van deze foto's..

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/6015/scr000064yh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/9373/scr000065.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/3694/scr000066c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/2551/scr000067.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/6825/scr000068.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/6254/scr000069.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/1007/scr000070.jpg

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
De volgende widgets lijken mij wel leuk om te hebben: weather widget, clock(met tandwielen), social notifications widget, big calendar.

Maar deze zijn geen van alle beschikbaar voor de officiele Belle?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SpitfireNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:06:
De volgende widgets lijken mij wel leuk om te hebben: weather widget, clock(met tandwielen), social notifications widget, big calendar.

Maar deze zijn geen van alle beschikbaar voor de officiele Belle?
Social notifications wel? Je krijgt dan de facebookwidget, twitter widget en de grote social widget! Download hier: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=61965.0

Of via Nokia Store kan het ook. Alleen heb ik gelezen dat hij vaak geen update aangeeft....

Ik heb in totaal 5 verschillende klokken. Kleine analoge, grote analoge, digitale, transparante digitale en de tandwielen klok

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Ja met de clock. officiele Belle heeft dus alleen grote digitaal of grote analoog :(

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SpitfireNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:12:
Ja met de clock. officiele Belle heeft dus alleen grote digitaal of grote analoog :(
zeer weinig keus dus. Maar de social widgets zijn wel beschikbaar voor jou!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Maar zojuist geprobeerd Social networking client te installeren van Nokia Store, zegt nokia store "installatie fout, download bestand opnieuw"

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SpitfireNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:22:
Maar zojuist geprobeerd Social networking client te installeren van Nokia Store, zegt nokia store "installatie fout, download bestand opnieuw"
Ik heb hem ff op mn 4shared account gedaan. Kun je hem hiervandaan ff downloaden en installeren? http://www.4shared.com/fi..._2631995214_NokiaSto.html

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ziet er goed uit Amiet01! Super bedankt!

Ik had natuurlijk alle eerdere screenprints in dit topic wel gezien, aangezien ik dit topic actief volg. Misschien dat ik er daarom meer van had verwacht. Ik ga nog even wat spelen en tweaken. Maar waarschijnlijk straks toch maar hacken...Jammer, want over het algemeen doe ik dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:33:
Ziet er goed uit Amiet01! Super bedankt!

Ik had natuurlijk alle eerdere screenprints in dit topic wel gezien, aangezien ik dit topic actief volg. Misschien dat ik er daarom meer van had verwacht. Ik ga nog even wat spelen en tweaken. Maar waarschijnlijk straks toch maar hacken...Jammer, want over het algemeen doe ik dat nooit.
Thanks!

Onthoud wel dat dit Delight 3.9 is en niet een gehackte officiele belle. Succes met het hacken en installeren van de widget pakket. En als dat niet succesvol is, dan kan je altijd nog wachten op Delight 4.0. Die is van zichzelf al gehackt en kan je het helemaal naar je eigen smaak maken door mods te installeren waardoor de widgets nog aantrekkelijker eruit zien.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik wacht nog even op Delight 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:39:
Ik wacht nog even op Delight 4.0.
Ik ook, de vraag is alleen hoe lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
@Amiet01: Kei bedankt! Werkt goed en het overschrijft ook netjes de vorige social client.

Is er een manier om de update interval tijd van de widget in te stellen? Op hoeveel staat het standaard? want ik hoop niet dat deze mijn batterij helemaal leeg trekt door elke x met internet te verbinden om te syncen.

(p.s. Amiet, toevallig werkzaam bij Accenture? Want ik heb daar een Amiet gekend)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

SpitfireNL schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:15:
@Amiet01: Kei bedankt! Werkt goed en het overschrijft ook netjes de vorige social client.

Is er een manier om de update interval tijd van de widget in te stellen? Op hoeveel staat het standaard? want ik hoop niet dat deze mijn batterij helemaal leeg trekt door elke x met internet te verbinden om te syncen.

(p.s. Amiet, toevallig werkzaam bij Accenture? Want ik heb daar een Amiet gekend)
you're welcome!

Er is geen manier om de interval in te stellen. Deze is volgens mij ook erg random. Ik denk dat ik wel weet wat de standaard interval is: zodra er 10 nieuwe facebook/twitter statussen zijn, update hij zichzelf. De facebook notifications vind ik ook niet echt top, aangezien die soms pas na 5 minuten komt of zelfs na 10 minuten. Er zit niet echt een goeie push notification achter. Mjaa liever iets dan niets.

(nee, ben broertje van Amiet01 en die is werkzaam in een ziekenhuis. Had geen zin om een eigen account hier aan te maken :p)
Ik ben trouwens actief als virish01 bij Dailymobile.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01: enig idee waarom mijn sprakherkenning het niet meer doet. Mat Anna was het knopje indrukken op Carki (Nokia ck-7w) en ik hoorde een peipje en dan spreken. Nu krijg ik geen peipje meer maar op de telefoon gaat wel het balkje van "spreek nu" lopen. Je kunt inspreken wat je wil maar hij doet niks: 'spraakopdrachten kunnen momenteel niet worden gebruikt'
Ook doet mijn Weather Widget het niet.
Ik heb Delight 3.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 20:13
nieuwe versie van Nokia Maps is uit
http://betalabs.nokia.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Thanks!! Ff installeren!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:32:
Amiet01: enig idee waarom mijn sprakherkenning het niet meer doet. Mat Anna was het knopje indrukken op Carki (Nokia ck-7w) en ik hoorde een peipje en dan spreken. Nu krijg ik geen peipje meer maar op de telefoon gaat wel het balkje van "spreek nu" lopen. Je kunt inspreken wat je wil maar hij doet niks: 'spraakopdrachten kunnen momenteel niet worden gebruikt'
Ook doet mijn Weather Widget het niet.
Ik heb Delight 3.9
Over spraakherkenning kan ik je echt niks zeggen. Gebruik het nooit.
Sinds wanneer doet jou weather widget het niet? Heb je toevallig een mod geinstalleerd (bijvoorbeeld transparante versie van de widget)? De weather widget zat bij delight 3.9 er al standaard bij en bij mij deed hij het wel al vanaf het begin. Alleen deed hij het bij mij niet als ik een gemodde transparante versie wilde installeren. Dan gaf hij alleen maar een 'laadcirkel' aan.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Nieuwe maps geinstalleerd. FF kijken hoe die is. Installeren duurde wel lang hoor.....8 minuten ongeveer

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Ik gebruik Ms Office 365, voor het synchroniseren van email, agenda etc.
Nu vraag ik mij af: alles werkt naar behoren, maar mijn emailmappen bevatten nogal wat submappen. Deze komen op de N8 ook allemaal te staan in email voor exchange. Dat is niet zo handig, want alle mappen staan dus daarin. Inklappen lukt niet. Dus je scrolt je letterlijk gek!
Is er een mogelijkheid om in Outlook, of in Outlookwebacces dit nader te regelen?
Of wellicht een andere App. gebruiken voor email?
Ben er al een poosje mee bezig, en op internet kan ik niet iets duidelijks vinden.
Indien iemand een oplossing voor dit storende feit heeft ben ik diegene veel dank verschuldigd.
Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Mijn batterij gaat een stuk sneller leeg. 35% verlies in 5 uur. Normaal heb ik aan het eind van de dag nog tussen de 70% en 80% over. Ik heb bijna niets gedaan en ben nu al bijna de helft kwijt... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:07:
Mijn batterij gaat een stuk sneller leeg. 35% verlies in 5 uur. Normaal heb ik aan het eind van de dag nog tussen de 70% en 80% over. Ik heb bijna niets gedaan en ben nu al bijna de helft kwijt... :-(
Ik doe veel en van 7:45 tot nu is er nog meer dan 2/3 over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Hmmmm....dan moet ik vanavond nog maar in de instellingen duiken. Ik kon juist altijd heel lang met mijn batterij doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Amiet01 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:00:
FF een interpretatie van mijn Belle (heb ik al vaker gegeven. Maar nu er veel meer mensen Belle gebruiken doe ik het weer). Hierin zitten ook de widgets die jullie missen. In de laatste screenshot heb ik ff een paar widgets gezet die jullie waarschijnlijk ook niet hebben. De RSS big widget hebben jullie ook niet. Die staat niet op 1 van deze foto's..
RSS big widget, hoeveel regels neemt die dan in? Heb nu namelijk Nokia RSS Reader uit betalabs geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

rajboen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
[...]

RSS big widget, hoeveel regels neemt die dan in? Heb nu namelijk Nokia RSS Reader uit betalabs geïnstalleerd.
Even groot als de e-mail widget. Alleen werkt dit wel anders dan de Nokia RSS reader uit betalabs. Die gebruikt namelijk push notifications en daarin kan je gewoon verschillende sites in doen. Bij de rss big widget kan je alleen van 1 site een feed gebruiken. Dus als je van meer dan 2 sites bijvoorbeeld wilt, zitten je homescreens aardig vol van deze widgets. En deze gebruikt GEEN push notifications, dus moet je elke keer zelf refreshen

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Amiet01 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Ooo nee die zit helemaal niet in Belle. Ik heb al wel een topic gezien op dailymobile waar mensen vragen of die geport kan worden van Anna naar Belle. Denk niet dat het mogelijk is. Enige optie is om er 1 'zelf' te maken :p. Gewoon digitale clock widget (daarin zit de datum al in verwerkt) en dan de profiel widget. Maar k snap wat je bedoelt. Het lastige is dat de widgets nu veel groter zijn dan bij Anna. Dus je profiel widget zal alsnog onder je klok staan aangezien de klok widget zelf al even groot is als de widget bij Anna.
Het ziet er idd wat minder mooi uit, maar ik heb het voor mezelf wel functioneler ingericht: geen klok, staat immers al in het klein rechtsboven danwel op je lockscreen (waar ook datum op staat). Nu een snelkoppeling Agenda (voor invoeren afspraak), Klok (voor invoeren alarm) en profiel widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Amiet01 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Even groot als de e-mail widget. Alleen werkt dit wel anders dan de Nokia RSS reader uit betalabs. Die gebruikt namelijk push notifications en daarin kan je gewoon verschillende sites in doen. Bij de rss big widget kan je alleen van 1 site een feed gebruiken. Dus als je van meer dan 2 sites bijvoorbeeld wilt, zitten je homescreens aardig vol van deze widgets. En deze gebruikt GEEN push notifications, dus moet je elke keer zelf refreshen
Thanks voor de info. Dan blijf ik toch bij die van Nokia. Ik gebruik de widget meer om er snel in te komen en gebruik de reader als een vergaarbak voor verschillende techsites om de highlight van een artikel te lezen. Dan is die big widget voor mij dus geen optie.

Toch maar weer eens getracht om mijn Agenda te syncen met mijn Gmail agenda. Heet Mail for Exchange tegenwoordig Exchange ActiveSync? Ik stel het in en krijg geen foutmeldingen. In de instellingen van de agenda staat Standaardmailbox op Exchange ActiveSync. Daarmee iig geprobeerd en het lukt gewoon niet. Verschillende instellingen geprobeerd die in topic reeds voorbij zijn gekomen in een "ver" verleden. Iemand nog suggesties behalve het "dure" maar wel goedwerkende Googasync?

[ Voor 22% gewijzigd door unknowndb op 09-02-2012 15:15 . Reden: Sync agenda Gmail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Vraagje: hoe duur is Googasync en hoe koop je het? Ik zit nog in de trial doordat ik afgelopen weken een aantal keren een soft reset heb gedaan en Googasync steeds weer opnieuw moest installeren. Als je dat doet begint weer de trial periode van 14 dagen. Dus na soft reset van gisteren weer 14 dagen trial.

Ik ben wel super tevreden over Googasync. Ik heb nl. 8 gedeelde Google agenda's (met de rest van het gezin) en deze worden zonder problemen gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:21:
Vraagje: hoe duur is Googasync en hoe koop je het? Ik zit nog in de trial doordat ik afgelopen weken een aantal keren een soft reset heb gedaan en Googasync steeds weer opnieuw moest installeren. Als je dat doet begint weer de trial periode van 14 dagen. Dus na soft reset van gisteren weer 14 dagen trial.

Ik ben wel super tevreden over Googasync. Ik heb nl. 8 gedeelde Google agenda's (met de rest van het gezin) en deze worden zonder problemen gesynchroniseerd.
Ehh..
klik

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:21:

€ 17,90 en linkje er naartoe staat dus in het berichtje hierboven. Was er ook super tevreden over, maar vind het toch net teveel.

[ Voor 4% gewijzigd door unknowndb op 09-02-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Zooooo! Dat vind ik ook erg duur! Kijken of verwijderen en opnieuw installeren aan het eind van de trial period effect heeft. Zoniet, dan ga ik nog heel hard nadenken of ik het de moeite waard vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

check jullie DM is ff

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
SpitfireNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:10:
Webjunkie, wat heb je allemaal al geprobeerd?
Heb je al geprobeerd een hard reset te doen voor dat je begint met updaten en ook je simkaart en memory SDkaart er uit gelaten bij de hard reset en de update?

Edit: Een nog ouder topic op nokia discussions
http://discussions.europe...-gone/td-p/1222591/page/2
Wijst er op dat het ook te maken kan hebben met de combinatie van een niet de nieuwste Nokia Suite en bepaalde versie van windows 7.
met de simkaart eruit kan je niet updaten, maar de sdkaart eruit heeft waarschijnlijk (na meerdere resets) wel geholpen.
belle staat er nu op :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Dit ervaar ik ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kryg met de navigatie steeds de melding GPS signaal verloren, en werkt m,n navigatie niet...iemand hier ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Gebruik je die batterij app van nokia?
Die verbruikt zelf enorm veel stroom.
Hier geen enkel probleem daarmee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Gijsen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:26:
[...]

IK denk (?) dat het bij mij komt omdat ik de wifi constant hebt aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02-2023
:( Na installatie Belle alle apps weg. Krijg Sygic niet meer geïnstalleerd. Heb eerst Maps, Res, Drive en 2577 verwijderd. Sygic gedeïnstalleerd, telefoon herstart. Mappen weer op het mass-memory gezet en vervolgens sygic opnieuw geïnstalleerd. Sygic gestart en handmatig geactiveerd. Na de keuze nederland en nederlands-vrouw, next, next. Dan unexpected error. Alles opnieuw gedaan, hetzelfde probleem!
Werkte op Anna perfect!!! Wie weet de oplossing om Sygic weer aan de praat te krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruudns schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:38:
:( Na installatie Belle alle apps weg. Krijg Sygic niet meer geïnstalleerd. Heb eerst Maps, Res, Drive en 2577 verwijderd. Sygic gedeïnstalleerd, telefoon herstart. Mappen weer op het mass-memory gezet en vervolgens sygic opnieuw geïnstalleerd. Sygic gestart en handmatig geactiveerd. Na de keuze nederland en nederlands-vrouw, next, next. Dan unexpected error. Alles opnieuw gedaan, hetzelfde probleem!
Werkte op Anna perfect!!! Wie weet de oplossing om Sygic weer aan de praat te krijgen. _/-\o_
Sygic Aura moet werken; heb ik ook draaien
De 'gewone' Sygic werkt bij mijn weten niet met Belle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Zou dat aan een gebruikte widget kunnen liggen? Als je een social widget op een startscherm hebt is je batterij zo leeg.
Als je die niet hebt doe je ruim anderhalve dag met een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
ruudns schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:38:
Iets terug is te lezen dat ik hetzelfde probleem hebt...vrouwenstem dan deuntje voor de radar controlle en pats...unexpected error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Net even de laatste Winkel client gedownload uit Beta Labs, deze voelt een stuk soepeler aan :) http://betalabs.nokia.com/apps/store-qml-client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind het maar raar dat ze Anna widgets verwijderd hebben, geef dan op zn minst een keuze. Ik mis mijn oude klok/datum/profiel widget. Nieuwe klok is lelijk en te groot... en de agenda widget hebben ze echt verpest, maar een regel en dan ook nog 'overlappende gebeurtenis' wtf. Totale noninformatie. Ik zal de hier eerdergenoemde coming next maar eens gaan proberen.

Verder wel erg tevreden met de snelheid van Belle, voor mij echt een flinke verbetering. Bij Anna had ik vaak dat hij homescreens tergend langzaam moest herladen, nu nog geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Weet iemand of deze weer-widget ergens te downloaden is?

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/--CuRtZ0if08/TviVaOUjdmI/AAAAAAAAGRw/jeoO5i9ap24/s400/musicali.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:40:
Zooooo! Dat vind ik ook erg duur! Kijken of verwijderen en opnieuw installeren aan het eind van de trial period effect heeft. Zoniet, dan ga ik nog heel hard nadenken of ik het de moeite waard vind...
Heb je Goosync wel eens bekeken? Is anders en werkt ook.
Ze hebben een gratis versie, echter kan daar maar 1 calendar op.
Ik heb zelf een lifetime versie en het bevalt me wel.

GooSync Premium Lifetime Subscription - £39.95
GooSync Premium 24 month Subscription - £29.95
GooSync Premium 12 month Subscription - £19.95

Support is niet echt geweldig, ik kreeg vandaag een afmelding op een support aanvraag uit augustus. Zogenaamd, omdat ik meer dan 30 dagen niet gereageerd had. Ik zit nog steeds op hun antwoord te wachten. Probleem was uiteraard al lang opgelost.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Inmiddels een mooie gevonden: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59190.0

iets kleiner maar is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Gijsen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:26:
[...]

Nee, ik gebruik Battery info. Battery monitor is inderdaad een batterijvreter.
We zullen zien hoe dit zich de komende dagen gaat ontwikkelen.
liffey schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Zou dat aan een gebruikte widget kunnen liggen? Als je een social widget op een startscherm hebt is je batterij zo leeg.
Als je die niet hebt doe je ruim anderhalve dag met een voeding.
Nope, ik ben zo'n loser die niet echt aan social media doet (geen facebook/chat/etc.). Alleen twitter en die benader ik via Gravity. Dus niet via een widget. Gewoon af en toe kijken of er nog wat leuks is getweet, that's it.
Geurt-kun schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:00:
[...]

Heb je Goosync wel eens bekeken? Is anders en werkt ook.
Ze hebben een gratis versie, echter kan daar maar 1 calendar op.
Ik heb zelf een lifetime versie en het bevalt me wel.

GooSync Premium Lifetime Subscription - £39.95
GooSync Premium 24 month Subscription - £29.95
GooSync Premium 12 month Subscription - £19.95

Support is niet echt geweldig, ik kreeg vandaag een afmelding op een support aanvraag uit augustus. Zogenaamd, omdat ik meer dan 30 dagen niet gereageerd had. Ik zit nog steeds op hun antwoord te wachten. Probleem was uiteraard al lang opgelost.
Dank voor de tip. Ik ga nog even verder met Googasync. Mocht dat op niks uitdraaien, dan zal ik dat uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
xabre16v schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:49:
Weet iemand of deze weer-widget ergens te downloaden is?
Is dit niet de weer widget van spb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02-2023

Iets terug is te lezen dat ik hetzelfde probleem hebt...vrouwenstem dan deuntje voor de radar controlle en pats...unexpected error :(
Goed balen ja. Precies het zelfde probleem. Opnieuw geinstalleerd en enkele vinken uitgezet. Dan loopt hij door tot de Eula. Bij Ja of Nee drukken loopt Belle dan vast en je moet de N8 zelfs herstarten. :(

[ Voor 39% gewijzigd door ruudns op 09-02-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Belle inmiddels ook geinstalleerd en ben druk bezig om alle apps opnieuw in te stellen. Nu heb ik enkele weken Gravity gekocht, maar die heeft-ie met de update naar Belle helaas niet meegenomen. Ik heb een backup gemaakt voordat ik ging updaten, maar kan iemand me vertellen of het mogelijk is om alleen Gravity terug te halen uit deze back up? Heb niet zoveel zin om nog 'ns € 9 te betalen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Pfff....ik wou dat ik terug kon naar Anna. :-(
De meeste mensen zijn lyrisch over Belle. Wat zie ik over het hoofd?
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:07:
Ik heb Belle inmiddels ook geinstalleerd en ben druk bezig om alle apps opnieuw in te stellen. Nu heb ik enkele weken Gravity gekocht, maar die heeft-ie met de update naar Belle helaas niet meegenomen. Ik heb een backup gemaakt voordat ik ging updaten, maar kan iemand me vertellen of het mogelijk is om alleen Gravity terug te halen uit deze back up? Heb niet zoveel zin om nog 'ns € 9 te betalen... :?
Staat hij in de store niet onder jouw zaken? Meestal kun je dan gewoon weer zonder kosten downloaden. Zoniet, dan contact opnemen met de developer van Gravity. (website: http://mobileways.de/gravity - mail: gravity@mobileways.de ) Deze levert goede ondersteuning. Mijn zus heeft dit ook eens gehad.

[ Voor 81% gewijzigd door joi-c op 09-02-2012 22:12 . Reden: Antwoord aan lindamin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
:(

hoe zat dat ook al weer met inloggen met spotify?
het lukt niet met m'n facebook account en het gaat ook niet met m'n userid (lekker makkelijk onthoudbaar nummer trouwens) + mobile device wachtwoord.

ik dacht trouwens dat je 6 homescreens had met belle? ik heb er maar 4.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een app waarmee ik mijn netwerk thuis kan zien zodat ik een netwerkschijf (of schijven) kan toevoegen aan mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:35:
Is er een app waarmee ik mijn netwerk thuis kan zien zodat ik een netwerkschijf (of schijven) kan toevoegen aan mijn telefoon.
SymSMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Webjunkie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:28:
Ik heb het nu op Delight 3.9 getest en kan er al 9 maken (geen idee wat de max is).
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:35:
myExplorer

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webjunkie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:28:
:(

Knop rechts onder op je home screen gebruiken en nog een scherm toevoegen misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 21:59
marcel23456 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:57:
[...]

Is dit niet de weer widget van spb?
Dacht ik ook, heb ik SPB aangeschaft, blijkt de widget alleen voor de Nokia N97 en Nokia N97 mini beschikbaar te zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Notaname schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:16:
[...]

Dacht ik ook, heb ik SPB aangeschaft, blijkt de widget alleen voor de Nokia N97 en Nokia N97 mini beschikbaar te zijn. 8)7
Nee dit is de weer widget van Nokia zelf. Alleen dan gemod waardoor die semi-transparant is

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Amiet01 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:23:
[...]

Nee dit is de weer widget van Nokia zelf. Alleen dan gemod waardoor die semi-transparant is
Huh? :?
Waar halen ze die dan vandaan? In de Nokia Store staat hij niet en hij is ook niet aanwezig na installatie van Nokia Maps.

Beetje jammer van die 9 Euro. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Notaname schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:29:
[...]

Waar halen ze die dan vandaan? In de Nokia Store staat hij niet en hij is ook niet aanwezig na installatie van Nokia Maps.

Waar ze die vandaan halen? Ik heb het echt zovaak herhaalt vandaag/gister hier :p. Waarschijnlijk draait hij de laatste leak van Belle met alle widgets of hij draait een gehackte Officiele Belle zodat hij de widget package kon installeren van Taylor. Te vinden bij dailymobile forum.

Ik vind het trouwens sowieso zonde dat je 9 euro betaalt voor een app. Njaa dat is mijn mening. Vind ik wel teveel. Als het 3 euro zou zijn dan vind ik het wel oke. Ik download gewoon betaalde apps van een site die ik hier helaas niet mag noemen.

[ Voor 17% gewijzigd door Amiet01 op 10-02-2012 00:41 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:29:
[...]

Zoals Amiet01 deze morgen om 11.14 schreef:

"Wat je ook kan doen is je telefoon hacken: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62895.0

Installeren en je telefoon herstarten. Als het goed is heb je dan die widgets in je widgetlijst."

Heb ik gedaan en heb nu wel een grote kalender en weather widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:06
Misschien staat hier wel het antwoord op je vraag:

http://europe.nokia.com/f...te/nokia-belle-update-faq

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 14:56
joi-c schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:08:
Pfff....ik wou dat ik terug kon naar Anna. :-(
De meeste mensen zijn lyrisch over Belle. Wat zie ik over het hoofd?

[...]

Staat hij in de store niet onder jouw zaken? Meestal kun je dan gewoon weer zonder kosten downloaden. Zoniet, dan contact opnemen met de developer van Gravity. (website: http://mobileways.de/gravity - mail: gravity@mobileways.de ) Deze levert goede ondersteuning. Mijn zus heeft dit ook eens gehad.
Ik kan dat alleen maar beamen. Jan Ole Suhr (@janole op Twitter) levert geweldige ondersteuning en reageert supersnel op mails. De 9 euro die ik ooit aan Gravity uit heb gegeven zijn de best gespendeerde euro's aan software ooit. Omdat Gravity een fijn programma is, maar ook vanwege de ondersteuning. Ik heb Gravity ooit gekocht voor mijn E71, maar ik heb het mee kunnen nemen naar mijn 5800XM en vervolgens naar de N8. Allemaal voor hetzelfde geld. Bij mij draait Gravity ook weer prima onder Belle, je kunt er vanuit gaan dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

De versies die ik vind zijn niet compatible met Belle.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:51
Ik weet dat veel widgets niet beschikbaar zijn,maar ben niet van plan om mijn telefoon te hacken ( ik mis ook de indeling van Anna). Is er een kans dat ze ook nog via Nokia (al dan niet via de store) beschikbaar komen?

[ Voor 16% gewijzigd door Paulus73 op 10-02-2012 09:18 . Reden: hakken is iets heel anders dan hacken ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
bwt schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:17:
[...]

De versies die ik vind zijn niet compatible met Belle.
Hij zegt dat ze niet compatible zijn, maar je moet ze gewoon installeren . Dat is met zoveel apps. Bij mij heeft het gewerkt op de Delight 3.9 . Nu gebruik ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
De snelheid en reactietijd is bij Belle een stuk beter, maar ik mis wel het aloude Symbian gevoel! Alle apps ineens in het hoofdmenu bijvoorbeeld.. Ook zijn widgets als de kalender, klok, social er op achteruit gegaan. Deze zien er wel 'fleuriger' uit, maar nemen meer ruimte in beslag terwijl ze evenveel of zelf minder laten zien dan bij Anna. Er valt nog het een en ander te verbeteren Nokia..

Wat ik wel een leuke vind is Nokia drive! Maar ik heb geen idee of deze ook al wel voor Anna beschikbaar was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
MaPzel schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:41:
De snelheid en reactietijd is bij Belle een stuk beter, maar ik mis wel het aloude Symbian gevoel! Alle apps ineens in het hoofdmenu bijvoorbeeld..
Euh.., ik heb gewoon mijn mappen (kantoor, spellen, communicatie, etc.) weer aangemaakt en daar mijn snelkoppelingen naar toe verplaatst.

Rechtsonder drukken op het picto met 3 streepjes en kiezen voor 'Nieuwe map'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:42:
[...]

Zoals Amiet01 deze morgen om 11.14 schreef:

"Wat je ook kan doen is je telefoon hacken: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62895.0

Installeren en je telefoon herstarten. Als het goed is heb je dan die widgets in je widgetlijst."

Heb ik gedaan en heb nu wel een grote kalender en weather widget.
Aangezien ik mijn (in dit geval) E7 zakelijk gebruik ben ik niet zo gecharmeerd van hacken. Je weet tenslotte nooit wat er nog meer in zo'n hack verstopt zit.
Misschien dat ik het op de N8 probeer maar ik blijf een beetje bang voor Trojans en backdoor toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:15:
[...]

Aangezien ik mijn (in dit geval) E7 zakelijk gebruik ben ik niet zo gecharmeerd van hacken. Je weet tenslotte nooit wat er nog meer in zo'n hack verstopt zit.
Misschien dat ik het op de N8 probeer maar ik blijf een beetje bang voor Trojans en backdoor toestanden.
Je kan via de link alle widgets los downloaden, je zou kunnen proberen te installeren zonder hack.
Ik heb namelijk geen idee of het echt voor alle widgets nodig is om te hacken.
Pagina: 1 ... 78 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic