Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik vond het toetsenbord bij aanschaf ook ambetant .. Toen instaleerde ik swype!
Er zitten wel nog kleine bugs in swype en symbian maar voor de rest ben ik verkocht voor dat toetsenbord.
Swype is een aanrader .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Gijsen schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:34:
Ik vond het toetsenbord bij aanschaf ook ambetant .. Toen instaleerde ik swype!
Er zitten wel nog kleine bugs in swype en symbian maar voor de rest ben ik verkocht voor dat toetsenbord.
Swype is een aanrader .
Swype was voor mij zelfs een van redenen om de N8 te kopen. Ik type er sneller mee dan op een extern BT toetsenbordje dat ik bij mijn N82 had, en dan bijna altijd in portrait mode. De laatste versie (uit de betalabs) kan ik geen bugs meer in ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
@Wortelstok

Ik heb precies die update over het hoofd gezien. Ik draaide nog 2.01 Rap installeren dus!
En zoals je zegt het typen gaat echt snel met swype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 14:56
HwKok schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:42:
Ze kunnen dacht ik aan het IMEI nummer zien wat de productiedatum was. Dus ook zonder bon kan je bij een Nokia Service Point altijd terecht, als ze hem aankoppelen staat er of het nog garantie is of niet. Daarnaast, bestonden er 2 jaar terug al N8's? :)
Ik ben eens met een tweedehands 5800 naar het Nokia Care Point in Amersfoort gegaan. Geen bon, maar was geen probleem. Op basis van IMEI inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
coenox schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:10:
[...]

Ik ben eens met een tweedehands 5800 naar het Nokia Care Point in Amersfoort gegaan. Geen bon, maar was geen probleem. Op basis van IMEI inderdaad.
Met de nieuwe Nokia Suite kun je zelfs zelf kijken of er nog garantie zit op je toestel (wordt idd via IMEI gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een week of vier en dan moet Belle toch al uitgebracht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Heeft iemand met Belle Delight 3.9 een van de weer-widgets werkend?
Bij mij zie ik alleen maar "geen weersinformatie beschikbaar". Tik ik op de widget, dan opent hij "Weer" en zie ik wel gewoon alle voorspellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Nou jongens, ben na jaren Nokia .. nu over van mijn N8 naar een Galaxy S2. Pfeuww .. wat een verademing qua software. Zal de camera van de N8 missen. Maar dat is dan ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
BoXie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:45:
Nou jongens, ben na jaren Nokia .. nu over van mijn N8 naar een Galaxy S2. Pfeuww .. wat een verademing qua software. Zal de camera van de N8 missen. Maar dat is dan ook het enige.
Hehe, welcome to the club gozert! ;) Heb zelf dezelfde transitie meegemaakt afgelopen juni.

Heb N8 nog steeds voor erbij om dezelfde reden - camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:07
ik zit er over te denken om een nokia n8 te kopen. Ik heb nog wel een vraag over de custom roms

Welke is nou het beste en welke voordelen heeft een customrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HwKok schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:07:
Bij mij zie ik alleen maar "geen weersinformatie beschikbaar". Tik ik op de widget, dan opent hij "Weer" en zie ik wel gewoon alle voorspellingen..
Ik ben inmiddels ook over. Toch. Van 3.6 bedoel ik, wat ik aanvankelijk niet van plan was. Ik vond de agendawidget in 3.9 gruwelijk veel beter dan 3.6, die was namelijk wel erg magertjes.

In antwoord op je vraag: Ja, ik heb beide weer-widgets werkend. Uiteraard de app zelf dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 22:27
HwKok schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:07:
Zelfde hier. De applicatie zelf doet het wel, maar de widgets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
sjaak81 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:25:
ik zit er over te denken om een nokia n8 te kopen. Ik heb nog wel een vraag over de custom roms

Welke is nou het beste en welke voordelen heeft een customrom?
Ik zou vooral geen custom rom installeren. Heel veel gedoe voor een paar nieuwe features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25
JeMoederr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:00:
[...]

Ik zou vooral geen custom rom installeren. Heel veel gedoe voor een paar nieuwe features...
Het verschil met Belle is groot genoeg om te gaan flashen, wetende dat de officiële Belle nog wel enkele weken zal duren. Heb de eerste keer hooguit een uurtje over het flashen gedaan :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Reaper.JA2 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:08:
[...]

Het verschil met Belle is groot genoeg om te gaan flashen, wetende dat de officiële Belle nog wel enkele weken zal duren. Heb de eerste keer hooguit een uurtje over het flashen gedaan :)
Dat is inclusief downloaden van Phoenix etc? Ik begrijp natuurlijk dat het de eerste keer langer duurt, maar een uur? Het duurt nu hoogstens 10 minuten (als ik het downloaden van de bestanden niet meetel).

Voordelen zijn weet ik niet. Of tenminste, dat kun je pas zeggen als de officiele Belle uit is en die ook is aangepast. Nu is het natuurlijk het gebruik van Belle, wat wel een hele vooruitgang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het volgende op drippler.com:
"As till yet, users are still waiting for the Symbian Belle update for the Nokia N8, but some have already flashed their devices with the unofficial Symbian Belle. Although the risk was taken, some say that you can’t install the official Anna or Belle afterwards therefore this isn’t recommended at al"

oeps; net geflashed naar 3.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Denk dat dat onzin is eerlijk gezegd. Ik had mijne voordat 'ie voor reparatie terug ging naar Nokia nog even gauw geflashed naar een originele Anna en dat ging zonder problemen. Was wel even zoeken naar de juiste versie, maar het werkte!

[ Voor 3% gewijzigd door HwKok op 13-01-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb tourwens niet het massageheugen leeg gemaakt voor het flashen; maakt dat wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:59:
[...]

Zelfde hier. De applicatie zelf doet het wel, maar de widgets niet.
hier helemaal niks :(

widget zegt geen weersinformatie beschikbaar en bij openen krijgt ik de melding sorry, we kunnen het weer op dit moment niet bijwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 21:59
Het zou zomaar eens kunnen dat de officiële versie niet lang meer op zich laat wachten:
http://mynokiablog.com/20...ll-out-worldwide-symbian/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:22:
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb tourwens niet het massageheugen leeg gemaakt voor het flashen; maakt dat wat uit?
Nee hoor, zou niets uit moeten maken. Doe ik ook meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Heeft er iemand al een SLR-mount gevonden of gezien voor de N8? juist zoals iphone heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gijsen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:53:
Heeft er iemand al een SLR-mount gevonden of gezien voor de N8? juist zoals iphone heeft?
Wat bedoel je precies?

Zoiets?

[ Voor 11% gewijzigd door Gutteguttegut op 13-01-2012 16:01 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Een SLR mount is een manier om er een grotere lens op te kunnen zetten:
Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/NPICS1/IPHONE4_SLR_MOUNT_1_L.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een 'nieuwswidget' voor op een homescreen (dus niet een snelkoppeling). Ik kan er alleen geen één meer vinden.. Nu.nl werkt volgens mij alleen als snelkoppeling en de widget van telegraaf kan ik ook alleen maar als snelkoppeling vinden..

heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:27:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een 'nieuwswidget' voor op een homescreen (dus niet een snelkoppeling). Ik kan er alleen geen één meer vinden.. Nu.nl werkt volgens mij alleen als snelkoppeling en de widget van telegraaf kan ik ook alleen maar als snelkoppeling vinden..

heeft iemand een tip?
NRC handelsblad heeft een erg mooie.
http://store.ovi.com/content/34274

[ Voor 4% gewijzigd door liffey op 14-01-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Voor de mensen bij wie de Social app het niet deed. Er is nu een nieuwe Social update die je kan vinden in Ovi Store. Het gaat om Nokia Social Client 1.4.481.
De interface is een beetje vernieuwd en de widget ook, maar ik blijf toch bij fMobi. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 14-01-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
@Ari Gold, bedankt, hij werkt nu wel bij mij (symbian Anna) alleen de widget werkt niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat de app voor Belle bedoeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRC handelsblad heeft een erg mooie.
http://store.ovi.com/content/34274
Mijn dank is groot! Erg mooi idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
De nieuwe social widget is inderdaad erg mooi! Geeft de aparte widget voor Facebook en Twitter, met notificaties etc. Een aanrader dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:27:

heeft iemand een tip?
Ik kan ook Nokia Reader aanbevelen. Daar kan je zelf de RSS sites selecteren (bijv. tweakers, maar ook nu.nl en nrc.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de widget Weather Widget het niet. Als ik erop klikt dan haaalt hij de gegevens wel op maar laat deze niet zien bij de widget zelf: 'Geen weersinformatie beschikbaar'.
Iemand enig idee?
Ook in deze versie is spraak-gestuurd nog niet werkzaam!

Ik heb Belle Delight 3.9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:16:
Bij mij doet de widget Weather Widget het niet. Als ik erop klikt dan haaalt hij de gegevens wel op maar laat deze niet zien bij de widget zelf: 'Geen weersinformatie beschikbaar'.
Iemand enig idee?
Ook in deze versie is spraak-gestuurd nog niet werkzaam!
Weather (bij maps) in Anna werkt bij mij ook al een aantal dagen niet, dus ik heb zo'n idee dat de service down is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:59
http://www.nokia.com/nl-nl/support/product/n8-00/downloads/

er is een nieuwe versie # 3.3 van nokia suite beschikbaar

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zou je de specifieke versie kunnen vertellen? Betalabs heeft nl. 3.3.84 al een tijdje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:38

c0burn

Feed your head

Xmasjos schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Zou je de specifieke versie kunnen vertellen? Betalabs heeft nl. 3.3.84 al een tijdje staan.
Ik kreeg gisteren de update binnen via Nokia Suite zelf, die is nu versie 3.3.86

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
c0burn schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:20:
[...]

Ik kreeg gisteren de update binnen via Nokia Suite zelf, die is nu versie 3.3.86
Dank je. Een paar bugfixes waarschijnlijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
Volgende week komt Symbian Belle uit!!!
http://mynokiablog.com/20...o-your-nokia-next-week-d/

Ik ben toch blij dat ik vorige week de Nokia N8 heb gekocht, met Anna is hij al zijn geld dubbel waard, maar als ik sommige filmpjes met Belle zie, daar wordt ik al helemaal warm van (:

[ Voor 0% gewijzigd door tweeny op 17-01-2012 20:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
tweeny schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:45:
Volgende week komt Symbian Belle uit!!!
http://mynokiablog.com/20...o-your-nokia-next-week-d/

Ik ben toch blij dat ik vorige week de Nokia N8 heb gekocht, met Anna is hij al zijn geld dubbel waard, maar als ik sommige filmpjes met Belle zie, daar wordt ik al helemaal warm van (:
Leuk! Dan gaat het hier weer druk worden met allemaal mensen die willen weten wanneer de update in nl uitkomt en hoe dat zit met productcodes en waarom anderen eerst krijgen en hoe je een europese firmware erop moet zetten en of je dan nog garantie hebt en dat het niet eerlijk is en dat met boze smileys. haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Reken er maar op dat wij 'm niet volgende week krijgen. Net zoals bij Anna zullen andere landen de update eerst krijgen. En als wij 'm hebben gaat t dan nog per productcode. Dus ik denk eind februari..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ari Gold schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:48:
Reken er maar op dat wij 'm niet volgende week krijgen. Net zoals bij Anna zullen andere landen de update eerst krijgen. En als wij 'm hebben gaat t dan nog per productcode. Dus ik denk eind februari..
Daar gaat het ook niet om. Als de update inderdaad volgende week komt, zullen wij binnen 4 weken de update ook krijgen. Daarbij zullen er nog steeds veel mensen vragen of ze 'm al kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Laatst online: 19-07-2023
Pffff, dat was eventjes schrikken. Vanmorgen tel van de oplader gehaald, blijkt die niet te zijn opgeladen. Lampje brandde ook niet. Vervolgens met een oplader van m'n vrouw geprobeerd, ook niks. Aan de USB via de laptop wel een lampje, maar kreeg 'm niet opgestart. Vervolgens nog een 3e lader geprobeerd en eindelijk doet die het weer :)

Dacht ik even dat ik m'n tel ter reparatie moest gaan opsturen en ik de update van Belle voorlopig niet zou meemaken 8)7

Edit: toch goed om te lezen dat de camera van de N8 nog steeds als de koning onder de smartphones wordt gezien (niks nieuws uiteraard ;)): http://mynokiablog.com/20...rowns-n8-as-camera-again/ & http://www.techradar.com/...a-phones-904250?artc_pg=1

[ Voor 25% gewijzigd door unknowndb op 18-01-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Haha de informatie over de release van symbian Belle is alweer gecorrigeerd. Het is niet volgende week maar gewoon nog steeds op een onbekende datum in februari.

Zie de officiele twitter post van Nokia zelf maar:
https://twitter.com/#!/nokia/status/159558836716437504

Ik wist wel dat het niet kon kloppen... want het moment dat ze aankondigen dat het komt is het altijd nog wel + een paar weken extra voor dat ik het zelf werkelijk kan updaten... Daarom had ik nog niet gejuicht

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Bij gebrek aan 9292 app heb ik via http://appme.eve-c.org/ een snelkoppeling voor op mijn startscherm aangemaakt naar hun vernieuwde mobiele site: http://appme.eve-c.org/get/70paMB

Eerder gemaakte snelkoppelingen:
NS Reisplanner: http://appme.eve-c.org/get/zHECdL
ANWB File info: http://appme.eve-c.org/get/Ea64t1

Ik vind zo'n snelkoppeling met eigen icoontje zelf heel fijn en dacht misschien zijn er hier anderen die het ook handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
joi-c schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:50:
Bij gebrek aan 9292 app heb ik via http://appme.eve-c.org/ een snelkoppeling voor op mijn startscherm aangemaakt naar hun vernieuwde mobiele site: http://appme.eve-c.org/get/70paMB

Eerder gemaakte snelkoppelingen:
NS Reisplanner: http://appme.eve-c.org/get/zHECdL
ANWB File info: http://appme.eve-c.org/get/Ea64t1

Ik vind zo'n snelkoppeling met eigen icoontje zelf heel fijn en dacht misschien zijn er hier anderen die het ook handig vinden.
Thanks. Zeker handig i.p.v. het standaardicoontje van een bookmark. Maakt het overzicht weer wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Deze Nokia Belle update wordt via Nokia Suite tegelijk beschikbaar gemaakt voor de hele wereld. Vandaar dat het nog zo lang duurt, en dat je het alleen via Nokia Suite kan updaten (tenzij je gaat flashen etc). Ik heb dit ergens gelezen maar kan het niet meer terugvinden. Als het goed is wordt hij wereldwijd tegelijkertijd beschikbaar gemaakt. Maar voor de mensen die versie 0609 runnen zal er bijna niks veranderen (misschien geïntegreerde Social en wat tweaks dat het iets stabieler maakt, maar qua uiterlijk niks).
Voor de mensen die Anna runnen, zullen echt een wereld van verschil zien.

Hier nog even de geheugen verfrissen met hoe symbian^3 er eerst uitzag en hoe het nu is.
Afbeeldingslocatie: http://img859.imageshack.us/img859/9735/homescreenq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6820/menudo.jpg

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
Amiet01 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:27:
Deze Nokia Belle update wordt via Nokia Suite tegelijk beschikbaar gemaakt voor de hele wereld. Vandaar dat het nog zo lang duurt, en dat je het alleen via Nokia Suite kan updaten (tenzij je gaat flashen etc). Ik heb dit ergens gelezen maar kan het niet meer terugvinden. Als het goed is wordt hij wereldwijd tegelijkertijd beschikbaar gemaakt. Maar voor de mensen die versie 0609 runnen zal er bijna niks veranderen (misschien geïntegreerde Social en wat tweaks dat het iets stabieler maakt, maar qua uiterlijk niks).

Hier nog even de geheugen verfrissen met hoe symbian^3 er eerst uitzag en hoe het nu is.
[afbeelding]

[afbeelding]
Zou het echt tegelijk beschikbaar zijn? Ik ben niet zo'n expert, maar vergt dat niet ontzettend veel van een server?

@Amiet01
Belle ziet er goed uit! Was voor mij de voornaamste reden (na de camera uiteraard) om de N8 vorig jaar september aan te schaffen. De extra homescreens en iconen met tekst eronder spreken me erg aan. Heb er helaas de tijd niet voor gehad en zin om me te wagen aan het flashen, maar wat was voor jou het grootste verschil t.o.v. Anna? Ik hoop met name dat de snelheid in zijn algemeenheid is verbeterd (ook in de browser) en het wat stabieler is.

[ Voor 3% gewijzigd door unknowndb op 18-01-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

rajboen schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:36:
[...]

Zou het echt tegelijk beschikbaar zijn? Ik ben niet zo'n expert, maar vergt dat niet ontzettend veel van een server?

@Amiet01
Belle ziet er goed uit! Was voor mij de voornaamste reden (na de camera uiteraard) om de N8 vorig jaar september aan te schaffen. De extra homescreens en iconen met tekst eronder spreken me erg aan. Heb er helaas de tijd niet voor gehad en zin om me te wagen aan het flashen, maar wat was voor jou het grootste verschil t.o.v. Anna? Ik hoop met name dat de snelheid in zijn algemeenheid is verbeterd (ook in de browser) en het wat stabieler is.
Op de 1e plaats komt toch het uiterlijk van Symbian Belle wat ook komt door de verschillende grootte van de widgets en dat je de icoontjes kan plaatsen hoe jij wil. En er zijn nu veel meer widgets beschikbaar zoals weather widget, facebook en twitter van nokia zelf, chat en ga zo maar verder.

De snelheid van de telefoon is verbeterd (meer ruimte op C waardoor er meer RAM beschikbaar is en dus sneller). De browser is ook stukken sneller. Met symbian Anna had ik soms last van spontane reboots als ik mijn telefoon een paar dagen achter elkaar aan liet. Nu heb ik daar totaal geen last van. Ik kan mijn telefoon maanden aanlaten.

Wat ik wel wat minder vind is dat door de hoeveelheden widgets er meer data wordt verbruikt en dus mijn batterij sneller opgaat (ligt er ook aan wat voor widgets je gebruikt). De widgets die data gebruiken bij mij zijn dus email push, facebook push van Nokia, weather widget en de RSS Reader waar ik mooi alles kan meelezen van dit forum :). Maar mn whatsapp verbruikt het meeste (whatsapp ook best veel moet ik zeggen)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Amiet01 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:27:

[afbeelding]

[afbeelding]
De update gaat zeker niet voor iedereen tegelijk beschikbaar zijn. Misschien geldt dat voor de Telco-onafhankelijke versies, maar dan nog is het vrij zwaar voor de servers. Misschien stelt Microsoft wat beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Gaat echt niet wereldwijd tegelijk voor iedereen beschikbaar zijn. En c7, 700, 701 gaan de update naar .0609 toch al eerst krijgen en daarna de rest. Als wij N8 gebruikers met een nederlandse productcode het tegen eind februari hebben mogen we al van veel geluk spreken

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Dat ik nog niet langer belle er op heb gezet. wauw wat een verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Wanneer gaan ze die dubbele emoticon in WhatsApp eens veranderen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Gijsen schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:43:
Dat ik nog niet langer belle er op heb gezet. wauw wat een verbetering!
tja, beter laat dan nooit. Nadeel van mijn tactiek is dat ik anna slechts 1 dag heb gekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Ik vind wel dat ge merkt dat er nog kleine bugs in zitten hoor. Want af en toe loopt hij toch (voor enkele seconden ) vast zonder dat ik er een verklaring voor kan geven..
Maar niet dat dat een groot probleem is..
Ik zou het iedereen aanraden.
Maar doe niet gelijk mij ( tijdens de examen) dan zit ge er veelste veel mee te prullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Sinds gisterSpotify op mn N8 gezet, echt razend positief! De app draait goed, muziek wordt snel gevonden en via 3G/Wifi soepel afgespeeld en de muziek kan zelfs (bij een premium account) offline worden beluisterd.

Zelfs de knoppen van de Nokia-oordopjes werken er goed onder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik heb nu een probleem mijn N8 draaide altijd prima, nooit echt klachten alleen nu hangt hij voor het eerst vast!! Hij staat nog op de tijd van gisteren (20:51) mijn berichten/gemiste oproep indicator knippert en als ik hem aan de lader hang gaat er een lampje (links) branden maar hij reageert nergens op .... iemand enig idee hoe ik hem hieruit ga krijgen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

De aan/uit knop 8/10 seconden ingedrukt houden.
Hiermee zou je mobiel "echt" uit moeten gaan met een tril ter bevestiging.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

bwt schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:12:
De aan/uit knop 8/10 seconden ingedrukt houden.
Hiermee zou je mobiel "echt" uit moeten gaan met een tril ter bevestiging.
Doet niets! Hij blijft gewoon op het scherm staan, geen tril niks..

Iets langer vastgehouden, alles eruit sim en sd - nu gaat ie wel uit.. pfeww. Dit kwam trouwens nadat ik de trouw app installed had.. Zal d'r wel niks mee te maken hebben, maar toch.. :+

[ Voor 24% gewijzigd door iNFiNiTY- op 23-01-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
iNFiNiTY- schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]

Doet niets! Hij blijft gewoon op het scherm staan, geen tril niks..

Iets langer vastgehouden, alles eruit sim en sd - nu gaat ie wel uit.. pfeww. Dit kwam trouwens nadat ik de trouw app installed had.. Zal d'r wel niks mee te maken hebben, maar toch.. :+
Torx 5 schroevendraaiertje, de onderste twee schroefjes half losdraaien. Nu kun je de bottom cover er voorzichtig afhalen en de accu eruit trekken :) en weer terugplaatsen en proberen opnieuw aan te zetten ;) Verder komt probleem me helemaal niet bekend voor.. sorry!

YouTube: Nokia N8 Disassembly & Reassembly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

liffey schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:05:
tja, beter laat dan nooit. Nadeel van mijn tactiek is dat ik anna slechts 1 dag heb gekend.
Ik ongeveer een halfuur :X

Afgelopen weekend maar een nieuwe N8 gehaald, mijn oude weer eens hard laten vallen :/ dus ipv weer op reparatie te wachten maar een tweede erbij gehaald.

Na het half uur Anna ben ik gaan flashen naar Delight 3.9, je kunt na Belle echt niet meer terug naar Anna :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Sonny7 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:29:
[...]

Torx 5 schroevendraaiertje, de onderste twee schroefjes half losdraaien. Nu kun je de bottom cover er voorzichtig afhalen en de accu eruit trekken :) en weer terugplaatsen en proberen opnieuw aan te zetten ;) Verder komt probleem me helemaal niet bekend voor.. sorry!

YouTube: Nokia N8 Disassembly & Reassembly
Mooie disassembly video

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Wordt nu wel gek door het typen met de N8. Gaat zo traag, typ je een woord in WhatsApp bijv. dan neemt ie eerst een hoofdletter..dan schakelt ie snel naar klein..en als je dan snel typt slaat ie letters over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Had ff niks te doen vandaag (vrij van school), dus heb ik maar icoontjes gemaakt met behulp van http://play.oob.gr/annasIconMaker/ om de icoontjes te maken (dit is de makkelijkste site, doet alles automatisch). Je hebt ook nog http://ovistorefb.com/iconcreator/ om icoontjes te maken. Daarnaast heb ik http://pixlr.com/editor/ gebruikt om de icoontjes 75x75 te maken. Je kan ze ook groter maken......wat jij wil. Heb alleen nokia reader en socially niet veranderd. De meeste icoontjes had ik al van de thema die ik gebruik en sommige apps hebben uit zichzelf al anna icons. Heb er ongeveer 15 zelf gemaakt.

En oja als je zit af te vragen waarom ik zoveel twitter en facebook apps heb. Ik vind ze allemaal wel wat hebben. Bij facebook van nokia kan ik mensen accepteren die me toevoegen (bij de rest niet). Bij fascinate kan ik goed chatten. Bij facial zie ik de meeste statusupdates en kan ik goed bladeren door foto's. Gravity werkt gewoon snel en goed voor twitter.

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/3841/scr000048.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/1511/scr000049.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/5271/scr000050.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/4568/scr000051a.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Amiet01 op 24-01-2012 01:46 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 20:46
Heb je misschien Swype erop staan dit maakte mijn N8 verschrikkelijk traag bij het typen. Het was echt een verademing toen het eraf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

trabbit schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 01:44:
Heb je misschien Swype erop staan dit maakte mijn N8 verschrikkelijk traag bij het typen. Het was echt een verademing toen het eraf was.
Heb ook geen swype erop, maar heb ook een beetje last van traagheid. Alhoewel ik geen letters mis en het niet zo erg is als bij hem. Wat ik heb is dat als ik te snel begin met typen, dat de 1e vijf letters hoofdletters zijn. Of als ik van letters wil overspringen naar cijfers, dat ie dan ff iets meer dan een seconden ervoor nodig heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Amiet01 op 24-01-2012 01:50 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Werkt sygic 10 of 11 al op belle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:31
Zo, kom ik hier ook weer eens kijken.

Is er al meer bekend over Belle? Of is de release weer 2 maand opgeschoven?

Nog een vraagje, tijdje terug is de N8 weggeweest voor reparatie omdat hij niet meer aan ging. Toen werd er hier ook gezegd dat wat ik deed (batterij helemaal leeg maken voor het opladen) erg slecht voor de accu is. Nu is mijn vraag: wanneer laden jullie je telefoon op? Wanneer het uitkomt, wanneer hij 10% aangeeft, of wanneer hij de Energiespaarmode inwil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
Ik gooi hem meestal aan de lader als ik naar bed ga, ongeacht hoe leeg of vol hij zit. In de ochtend trek ik hem eraf en klaar.

Soms in de auto aan de lader, zeker als ik navigeer ermee.
Ik ga niet wachten tot hij leeg is, want dat komt mij nooit uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:32:
Is er al meer bekend over Belle? Of is de release weer 2 maand opgeschoven?
Volgens de berichten staat de uitrol van nokia [symbian] Belle in de maand Februari gepland.

nu had ikzelf nog een vraag:

ik heb hier een gelekte beta van belle en ik ben in overweging om deze op de N8 te flashen,

* blijven dan mijn huidige instellingen en apps op het toestel ?
* kan ik later dan wel updaten naar de officiële belle via nokia suite / ota ?

mocht dat dus niet zo zijn dan wacht ik nog wel een paar weken met de officiële release

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
@cazzie
Bij zelf flashen zullen de meeste zo niet alle instellingen verdwenen zijn.
Maak eerst een backup...
In het algemeen kun je wél flashen met de officiele release als deze is uitgekomen.
Ik gebruik zelf Belle Delight 3.9 :)
zie dáár voor dialymobile.se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
FastFred schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:32:
Nog een vraagje, tijdje terug is de N8 weggeweest voor reparatie omdat hij niet meer aan ging. Toen werd er hier ook gezegd dat wat ik deed (batterij helemaal leeg maken voor het opladen) erg slecht voor de accu is. Nu is mijn vraag: wanneer laden jullie je telefoon op? Wanneer het uitkomt, wanneer hij 10% aangeeft, of wanneer hij de Energiespaarmode inwil?
- Het beste is de accu op te laden als hij rond de 20% zit.
- Helemaal leeg is zeer slecht
- Tussendoor opladen kan geen kwaad, alleen moet je wel bedenken dat de accu theoretisch elke laadbeurt slechter wordt.

De accu zelf kost geen moer, dus ik zou mij er niet zo druk over maken. :
http://www.mobielbereikba...MHEhp3w6a0CFQGGDgoda1St4A

Je moet even het kapje aan de onderkant losschroeven en je vervangt hem:
YouTube: Nokia N8 ♥ Screen Repair / Replace / Change a Broken LCD (AMOLED) or Touch Screen (Digitizer)

[ Voor 17% gewijzigd door trabbit op 25-01-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
trabbit schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:05:
[...]

- Het beste is de accu op te laden als hij rond de 20% zit.
- Helemaal leeg is zeer slecht
- Tussendoor opladen kan geen kwaad, alleen moet je wel bedenken dat de accu theoretisch elke laadbeurt slechter wordt.

De accu zelf kost geen moer, dus ik zou mij er niet zo druk over maken. :
http://www.mobielbereikba...MHEhp3w6a0CFQGGDgoda1St4A

Je moet even het kapje aan de onderkant losschroeven en je vervangt hem:
YouTube: Nokia N8 ♥ Screen Repair / Replace / Change a Broken LCD (AMOLED) or Touch Screen (Digitizer)
De accu moet je qua gebruik eigenlijk zien als een snelweg. Als je over een bepaald stukje vaak rijdt, zal dat stuk snel verslijten en kun je het niet meer gebruiken. Als je de hele weg gebruikt, verslijt deze gelijkmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
Nee, lithium batterijen hebben geen geheugen en blijven het beste goed tussen 80 en 20%. Volledig opladen en ontladen is eigenlijk heel slecht, maar zeker volledig opladen ontkom je niet aan. Ontladen moet je beperken, door 'm aan de lader te hangen als het kan.

Overigens kan je een nieuwe accu veel goedkoper krijgen, voor 3 euro heb je al een nieuwe op de deurmat:

http://s.dealextreme.com/search/n8+battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met delight 3.9 nog steeds de foutmelding: Spraakopdrachten kunnen momenmteel niet worden gebruikt..
Ik hoop dat in de officiele release van Belle dit wel weer werkt; gebruik het veel in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 10:31
laropo schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:43:
Nee, lithium batterijen hebben geen geheugen en blijven het beste goed tussen 80 en 20%. Volledig opladen en ontladen is eigenlijk heel slecht, maar zeker volledig opladen ontkom je niet aan. Ontladen moet je beperken, door 'm aan de lader te hangen als het kan.

Overigens kan je een nieuwe accu veel goedkoper krijgen, voor 3 euro heb je al een nieuwe op de deurmat:

http://s.dealextreme.com/search/n8+battery
Dealextreme ja, dan schaf maar vast 5 nieuwe accu's aan, kun je er misschien een half jaar mee doen en dan moet je er weer 5 aanschafffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:32

GG85

.......

Hmm, ik krijg zojuist een melding over softwareupdate. Ik al blij, blijkt t een Anna update en Nokia maps update te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:06:
Ik krijg met delight 3.9 nog steeds de foutmelding: Spraakopdrachten kunnen momenmteel niet worden gebruikt..
Ik hoop dat in de officiele release van Belle dit wel weer werkt; gebruik het veel in de auto.
Bij mij werken de spraakopdrachten wel..

=>delight 3.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe ik dan fout? Het balkje gaat wel lopen maar hij herkent niet dat ik wat zeg en geeft dan de fout. Bij 3.6 werkte het ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
peerke63nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:49:
@cazzie
Bij zelf flashen zullen de meeste zo niet alle instellingen verdwenen zijn. Maak eerst een backup...
In het algemeen kun je wél flashen met de officiele release als deze is uitgekomen.
Van de ene kant lijkt het me leuk om er mee aan de gang te gaan maar van de andere kant is het
nog maar een aantal weken wachten tot dat orginele belle beschikbaar komt voor het grote publiek,
om enig risico's te vermijden laat ik het maar zo zoals het is, dan hoef ik mij niet in de vingers te snijden.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Even een vraag over opladen via USB. Ik las eerder op het forum dat dit mogelijk zou moeten zijn. Ik heb een lader met USB voor in de auto, maar als ik die aansluit gaat wel het scherm eventjes aan, maar daarna zie ik niet zoals gebruikelijk de streepjes van het batterijniveau op en neer gaan. Dit zelfde gebeurd met de E71 van mijn werk (die nog wel vraagt in welke modus, PC suite of massaopslag, wordt aangesloten). Een ipod aangesloten op dezelfde lader werkt wel.

Is er iets dat ik moet instellen op mijn telefoon om effectief te kunnen laden of is er iets anders niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Paulus73 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:04:
Even een vraag over opladen via USB. Ik las eerder op het forum dat dit mogelijk zou moeten zijn. Ik heb een lader met USB voor in de auto, maar als ik die aansluit gaat wel het scherm eventjes aan, maar daarna zie ik niet zoals gebruikelijk de streepjes van het batterijniveau op en neer gaan. Dit zelfde gebeurd met de E71 van mijn werk (die nog wel vraagt in welke modus, PC suite of massaopslag, wordt aangesloten). Een ipod aangesloten op dezelfde lader werkt wel.

Is er iets dat ik moet instellen op mijn telefoon om effectief te kunnen laden of is er iets anders niet goed.
Mijn ervaring is dat niet alle micro usb laders ook werken met Nokia telefoons.
Ik heb er meerdere geprobeerd en het is een beetje 50/50 wat wel en wat niet werkt.
Ik kan niet uitvinden waarom de ene wel werkt en de andere niet ik denk dat het met het amperage te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa volgens mij ook met het amperage.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je minimaal 1,2 amperre nodig hebt om de nokia om te kunnen laden, dat was toen ter discussie gesteld door die reisopladers ( die blokken van duracel weetjewel)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Nu online
Dan wordt het denk ik toch een nieuwe lader met 2 mm plug voor Nokia van Ebay. Anders koop ik dalijk weer een lader met een te lage spanning.

Bedankt in ieder geval. Andere tips blijven natuurlijk welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:01:
Jaa volgens mij ook met het amperage.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je minimaal 1,2 amperre nodig hebt om de nokia om te kunnen laden, dat was toen ter discussie gesteld door die reisopladers ( die blokken van duracel weetjewel)..
Volgens mij komt er maar 0,5 ampère uit je pc en daar laadt de mijne wel mee op...
Paulus73 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:04:

Dus ligt waarschijnlijk aan je snoer/ sigarettending

[ Voor 41% gewijzigd door gram501 op 26-01-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zo'n Chinees ebay ding zou ik links laten liggen. Orginele is niet eens zo duur: http://digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/SC-DC4-O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Nu online
xabre16v schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:58:
Zo'n Chinees ebay ding zou ik links laten liggen. Orginele is niet eens zo duur: http://digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/SC-DC4-O
Bedankt voor de tip! Is inderdaad goedkoper dan verwacht.

Heb het overigens ook met een kortere kabel geprobeerd, maar ook dat werkt niet. Jammer en vreemd dat mijn iPod het wel doet met dezelfde lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Er is een echte door nokia genoemde datum waarop de Bell update uitgerold gaat worden.
8-2-2012 Het is wel de site van Nokia Vietnam. Maar nokia is Nokia.

Update OTA werkt niet.
Alleen via de Suite of software update software met de USB kabel naangezien het een major update is qua formaat.

[ Voor 26% gewijzigd door bwt op 29-01-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Het ligt niet aan het aantal mAh, het ligt aan de aansluiting van het aantal pins. Uit mijn hoofd moeten de middelste van de vier gekoppeld aders in de lader gekoppeld zijn (zou je kunnen solderen). Makkelijkste is gewoon een Nokia lader kopen zo duur zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 21:55

duarf

-Kuffy-

Heeft iemand al een tweak gevonden waarmee de on-hold muziek kan veranderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

duarf schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:15:
Heeft iemand al een tweak gevonden waarmee de on-hold muziek kan veranderd worden?
wat bedoel je hiermee precies?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Kunnen jullie via nokia suite kijken of jullie een update hebben van de microsoft apps. Bij mij staat ie er nog niet. bij velen wel!

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62146.0

Op deze site is hij te downloaden, maar hij vertoont veel kuren als je hem via een sis bestandje installeert. Dus via nokia suite moet je hem eigenlijk updaten.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij nog niet via Nokia Suite, ook al geprobeerd om de 2 sis bestanden te installeren, de ene doet t niet, en bij de andere hangt mijn phone...
wordt weer geduld hebben dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 21:55

duarf

-Kuffy-

Amiet01 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:39:
[...]

wat bedoel je hiermee precies?
Tijdens dat je met iemand belt kan je iemand in wacht zetten terwijl je iemand anders belt of even je agenda checkt. Het muziekje wat de persoon hoort zou ik graag willen veranderen<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Nog nooit zelf gehoord.. En vind er ook weinig van op het internet.. Lijkt me niet direct zo simpel om te gaan veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Een vraagske het flashen naar custom roms is dat eigenlijk legaal ? En waarom dan? Just to know it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik zag dat de problemen met MS Exchange zouden zijn opgelost in Versie 025.007.
Nu heb ik ook problemen hiermee, de telefoon synchroniseert alleen maar wanneer ik hem opnieuw opstart, (1x) daarna niet meer (automatisch). Beetje onhandig. 8)7
Ik heb nu nog (Anna) 024.001 maar hij geeft aan dat er geen updates zijn! Ook niet via Ovi Suite.
Een van jullie ook dit probleem tegen gekomen?
Het betreft MS Exchange via Office 365.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hmm, geen formula1.com app meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt

bwt

Elk jaar komt er een nieuwe versie.
Vaak vlak voor de start van de eerste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

duarf schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:33:
Tijdens dat je met iemand belt kan je iemand in wacht zetten terwijl je iemand anders belt of even je agenda checkt. Het muziekje wat de persoon hoort zou ik graag willen veranderen<
LOL heb het net even geprobeerd, ik had geen idee dat dat er in zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duopenotti
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28
Vandaag zag ik Belle op Navifirm. Hopelijk gaat het nu niet lang meer duren :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aipassa.com/Navifirm_N8.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door duopenotti op 01-02-2012 15:14 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic