Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn N8
[/quote]

....flashen naar belle Delight 3.6 of 7??? Zeker doen! en dan nog ff bij Betalabs kijken en daar het probleem met Ovi oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Iemand sygic al werkend op belle 3.X ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:05:
Not Working applications on Belle : (Some newer versions could be working)

Natty (Java Calculator)
WeatherBug
Sygic Mobile Maps
Dropian
Chords 2.0 by Tunerific
Foliant reader by foliant
Albite reader by Svetlin Ankov
Netflix (Won't Sign In)
Poynt
Ebuddy
Handy Safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:05:

Natty (Java Calculator)
WeatherBug
Sygic Mobile Maps
Dropian
Chords 2.0 by Tunerific
Foliant reader by foliant
Albite reader by Svetlin Ankov
Netflix (Won't Sign In)
Poynt
Ebuddy
Handy Safe

misschien dat een mogelijkheid is?....heb ook geen idee, gebruik gewoon de nokia navigatie en zie geen reden om een andere te nemen...werkt prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Heeft er iemand al eens zelf een N8 Car holder of Tripod holder gemaakt? Zo dat ik wat idee'tjes kan op doen.
Ik ben namelijk van plan zelf eentje te ontwerpen die ik dan in de auto kan gebruiken en op een tripod. Ik vind namelijk geen houder in een winkel waarvan ik denk dat is hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 14:56
Gijsen schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:09:
Heeft er iemand al eens zelf een N8 Car holder of Tripod holder gemaakt? Zo dat ik wat idee'tjes kan op doen.
Ik ben namelijk van plan zelf eentje te ontwerpen die ik dan in de auto kan gebruiken en op een tripod. Ik vind namelijk geen houder in een winkel waarvan ik denk dat is hem.
Heb je hier wat aan?: http://mynokiablog.com/20...a-n8-camera-tripod-stand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank A schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:11:
[...]

Bedankt voor je reactie, het was geen beta maar de eerste officiële release van 3.08 - gewoon via Store dus. Dat vind ik juist zo ergerlijk - ik wil best eens iets nieuws proberen, maar heb geen tweakers ambities.... Nokia dwingt je tot kunstgrepen door een versie te releasen die kennelijk nog problemen bevatte; kijk maar naar de eerste 10 berichten uit http://discussions.europe...-Nokia-suite/td-p/1206069
Mijn problemen zijn dezelfde, alleen de voorgestelde oplossing werkt bij mij niet. Ik ga inderdaad maar nogmaals volledig resetten en nu ook f: formatteren (heb ik de vorige keer niet gedaan)...
Bij mij wilde een maps update van ovi maps alleen maar op een sd kaart installeren. Er was voldoende ruimte op het gewone geheugen, voorkeuren staan daar heen etc etc. SD-kaart gekocht en erin priegelt , werkte meteen met een SD-kaartje er in. Gelukkig was Nokia er behulpzaam met op het scherm te vermelden, 'kan niet' PUNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Ari Gold schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:00:
Wow, met SPB kan je je Belle homescreen er wel nice uit laten zien. Android achtig.
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=32827.300
Zitten mooie HS's bij.
SPB 3D is volgens mij niet vervelend. Hoewel zoiets mij nooit 15 euro waard is (of hoe duur dan ook), vooral niet met Belle.

Overigens ben ik mijn N8 al een goede 3 weken kwijt. Ik mag toch hopen dat ik één dezer dagen gebeld wordt dat hij gerepareerd terug in de winkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ari Gold schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:00:
Wow, met SPB kan je je Belle homescreen er wel nice uit laten zien. Android achtig.
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=32827.300
Zitten mooie HS's bij.
Ik heb wel eens een trial geprobeerd. Mooi, maar krijg dan het idee dat ik met twee verschillende systemen werkt. Hou dan toch liever puur Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Na een paar keer via Nokia Suite de kaarten te hebben geupdate, gaat m'n N8 nog steeds meteen in de reboot als ik "Per Auto" of "Kaarten" opstart. Wanneer ik de programma's start, zie ik dat hij hem wil opstarten en er komt een bolletje rechtsbovenin bij het icoontje te staan. Maar dan slaat alles vast en start hij vanzelf opnieuw op. Google Maps werkt wel gewoon, dus de GPS kan het niet zijn.

Ook de software heb ik al eens bijgewerkt via Nokia Suite.
Is er misschien een manier om bijv. "Per Auto" of "Kaarten" te verwijderen en geheel opnieuw te installeren? Of misschien een ander idee?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:10:
[...]

:? heb ik iets gemist? waar heb je de oplossing gevonden dan? iets over het hoofd gezien? 8)7
Uhhhh... het werkte gewoon nog steeds.....

Heb niets extra's gedaan of aangepast o.i.d.
Ik heb echter nooit de mass-memory opgeschoond vóór het flashen naar BD.....

Het attentietoontje (van wanneer de voicecommand tegeven), overigens... hoorde ik wél via de luidspreker van de N8 maar niet over de speaker vande carkit, helaas.

Sorry... kan je dus niet echt helpen
Guus1456 schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:18:
[...]

........
Handy Safe
Wat betreft Handy Safe... ik heb een betaalde en geregistreerde versie en heb de toezegging gekregen van penreader.com dat het een bekend probleem is en dat er over een maand een nieuwe, werkende versie van Handy Safe uit komt.

[ Voor 40% gewijzigd door peerke63 op 19-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Jammer dat ik een zelfgeplaatst berichtje niet kan verwijderen
*

[ Voor 197% gewijzigd door peerke63 op 19-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Er is weer een nieuwe leak geloof ik van Belle. Ditmaal met nieuwe widgets, waaronder een grotere calendar widget en een knop waarmee je snel tussen 3g aan/uit kunt schakelen. Zoals de wifi knop dus. Ik ben benieuwd. Op die manier is de n8 toch wel weer bijna een heel nieuw apparaat en baal ik er nog net iets meer van dat ik nog aan het wachten ben op de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25
rda schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:46:
Er is weer een nieuwe leak geloof ik van Belle. Ditmaal met nieuwe widgets, waaronder een grotere calendar widget en een knop waarmee je snel tussen 3g aan/uit kunt schakelen. Zoals de wifi knop dus. Ik ben benieuwd. Op die manier is de n8 toch wel weer bijna een heel nieuw apparaat en baal ik er nog net iets meer van dat ik nog aan het wachten ben op de reparatie.
Eindelijk een grotere agenda widget! Voor de mensen die een nog grotere agenda widget willen raad ik coming next aan. Hoop dat soni snel met een release komt, dit lijkt me dan v4.0 :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Reaper.JA2 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:49:
[...]

Eindelijk een grotere agenda widget! Voor de mensen die een nog grotere agenda widget willen raad ik coming next aan. Hoop dat soni snel met een release komt, dit lijkt me dan v4.0 :)
Nee, 4.0 wordt gebasseerd op de officiële release van Nokia zelf, niet op een leak. Bovendien maakt het natuurlijk geen fluit uit welk cijfertje er aan wordt geplakt.

Coming next is dan wel groter, maar het is een hele lelijke widget, vooral nu met Belle, daar past hij absoluut niet tussen. Geen idee hoe groot de nieuwe calendar widget van Nokia zelf is, maar ik geloof voor 3 entries, dat lijkt mij ook zeker wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Probeer vandaag een nieuwe emailbox toe te voegen en krijg de melding: "Kan geen verbinding maken met de mailserviceserver, probeer het later opnieuw". Vervolgens kan je je emailadres en wachtwoord invullen en heb je de mogelijkheid om Mail for Exchange in te stellen, maar verder krijg je geen andere mogelijkheden (hotmail/gmail etc).

Iemand hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Is er een mogelijkheid om op de N8/E7 een file te editen zodat er meer video formaten afgespeeld kunnen worden ? Ik heb wat xvids die wel geluid maar geen beeld laten zien, details laten dit zien: video/x-pn-icm-plugin

Op google kom ik niet echt verder, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
sind een week belle delight 3.6 draaien er vallen me een aantal dingen op
--battery is na een hale dag leeg ! wtf :(
--kan je de homescreens op een andere manier in elkaar over laten vloeien?
--iemand een leuke thema die hierbij past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 22:27
mrcosmo schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:58:
Batterij ging bij mij ook snel leeg, nu kan ik er wel een dag of 2 mee.

Je kan de thema-effecten uitzetten, dan heb je de originele effecten volgens mij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:52:
[...]

Batterij ging bij mij ook snel leeg, nu kan ik er wel een dag of 2 mee.

Je kan de thema-effecten uitzetten, dan heb je de originele effecten volgens mij terug.
to all....weet iemand of er een tutorial is waarin beschreven hoe je met cooker een cfw kan personaliseren voor je met phoenix gaat flashen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
mrcosmo schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:58:
Probeer eens met WhatApp uit en email check om 15 minuten. (niet op 'snelst')
rajboen schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:25:
Probeer vandaag een nieuwe emailbox toe te voegen en krijg de melding: "Kan geen verbinding maken met de mailserviceserver, probeer het later opnieuw". Vervolgens kan je je emailadres en wachtwoord invullen en heb je de mogelijkheid om Mail for Exchange in te stellen, maar verder krijg je geen andere mogelijkheden (hotmail/gmail etc).

Iemand hier nog meer last van?
Staat je datum, tijd, tijdzone en land we juist?

[ Voor 38% gewijzigd door xabre16v op 19-12-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
xabre16v schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:27:

Staat je datum, tijd, tijdzone en land we juist?
Ja, staat allemaal goed. Telefoon al een paar keer opnieuw opgestart, werkt ook niet. Terugzetten naar fabrieksinstellingen zie ik nog niet zitten. Kan ik net zo goed m'n tel flashen (nog nooit gedaan, maar misschien een goed moment ;))

Apart en toch wel heel vervelend dat ik mail nu niet kan checken via m'n tel. Hopelijk verdwijnt het probleem vanzelf zoals reeds eerder in dit topic is vermeld.

Edit: ligt dus aan m'n internetverbinding. Krijg geen inet op m'n tel via wifi 8)7
Dan maar eens verder zoeken, laptop doet het wel. WLAN opnieuw instellen heeft vooralsnog ook geen zin.
Probleem is dus verholpen nu ik via mobiel inet web op ga.

[ Voor 62% gewijzigd door unknowndb op 19-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
In dezelfde gelekte "nieuwe" versie van Belle blijkt dat er eindelijk customizable widgets in zitten! Op het forum (http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59392.0) zie je dat de muziekspeler een andere afmeting heeft. Het is tevens de originele Belle zoals die momenteel verkrijgbaar is.

Nieuws omtrent NiceSoni kun je op zn blog volgen: http://n8delight.blogspot.com.
Hou het aankomende dagen in de gaten, er komt een nieuwe aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
rajboen schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:33:
[...]
Edit: ligt dus aan m'n internetverbinding. Krijg geen inet op m'n tel via wifi 8)7
Dan maar eens verder zoeken, laptop doet het wel. WLAN opnieuw instellen heeft vooralsnog ook geen zin.
Probleem is dus verholpen nu ik via mobiel inet web op ga.
Ik heb hetzelfde! Zodra ik via mobiel internet dingen als web, email en de ovi-store gebruik werkt het prima. Echter, wanneer ik overschakel op wifi maakt hij wel verbinding, maar wordt er geen enkele kb meer geladen. Web laadt geen pagina, de Store doet het niet, etc.

Ik heb daarom bij "bestemmingen" --> "internet" maar de wifi op de tweede prioriteit gezet, zodra ik hem op de eerste prioriteit zet werkt niks meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Atila schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:53:
Is er een mogelijkheid om op de N8/E7 een file te editen zodat er meer video formaten afgespeeld kunnen worden ? Ik heb wat xvids die wel geluid maar geen beeld laten zien, details laten dit zien: video/x-pn-icm-plugin

Op google kom ik niet echt verder, helaas.
Als de standaard player een codec niet ondersteunt kun je wel gaan zeggen dat 'ie dat wel moet doen, maar dan is die codec nog niet geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
HwKok schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:58:
[...]

Ik heb hetzelfde! Zodra ik via mobiel internet dingen als web, email en de ovi-store gebruik werkt het prima. Echter, wanneer ik overschakel op wifi maakt hij wel verbinding, maar wordt er geen enkele kb meer geladen. Web laadt geen pagina, de Store doet het niet, etc.

Ik heb daarom bij "bestemmingen" --> "internet" maar de wifi op de tweede prioriteit gezet, zodra ik hem op de eerste prioriteit zet werkt niks meer. :(
Zo heb ik het probleem gisteren ook uiteindelijk verholpen. Nu doet de tel het inmiddels weer via wifi. Waar het nu uiteindelijk aan lag dat ik geen verbinding kreeg met wifi, geen idee. Andere telefoons, Ipod en laptop deden het gewoon. Dus het probleem lijkt me toch in de telefoon te zitten en niet in de router,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Bij mij ligt het waarschijnlijk toch aan mijn wifi thuis, op mijn werk pakt hij de wifi wel gewoon..
Ik heb al zitten kijken in mijn router, bij alle 'bekende' apparaten die al eens verbinding hebben gemaakt, zoals de laptops, Wii, tablet, etc. Alleen de N8 komt in het lijstje niet voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:41
Heeft iemand een linkje naar het Nederlandse woordenboek van Swype. Op advies van bovenstaande heb ik de beta gepakt, maar een Nederlands woordenboek lijkt onvindbaar.

Edit: gevonden. Stonden er gewoon onder.

[ Voor 11% gewijzigd door pegagus op 20-12-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Nadat ik Maps al niet kon starten, kreeg ik de laatste dagen steeds vaker last van spontane vastlopers en reboots. Net hoor ik ineens vanuit mijn jaszak de opstart-tune van Nokia, uit het niets. Wat blijkt: hij is opnieuw opgestart...en totaal gereset! :@

Alle apps kwijt, alle instellingen weer kwijt. Nu even maps installeren en kijken of het nu wel werkt, mocht dat niet zo zijn dan ga ik definitief de sprong wagen naar Belle, wat ik al langer van plan was. Maar nu ik toch weer 'back to basic' ben, kan ik het net zo goed meteen maar doen ook.

Toch vind ik het wel gek. Ik heb nooit een rare app of iets dergelijks geinstalleerd. Alles vanuit de ovi-store. En toch een instabiel OS met als gevolg een eigenhandige reset van m'n N8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Bekijk dit filmpjes eens en kijk hoe snel de N8 is :-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Xmasjos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:17:
[...]

Als de standaard player een codec niet ondersteunt kun je wel gaan zeggen dat 'ie dat wel moet doen, maar dan is die codec nog niet geïnstalleerd...
Dat snap ik, maar deze codec is 'MS Mpeg-4 Video v3 (DIV3)' en is oud. Ik kan me niet voorstellen dat deze niet gedecode kan worden, waarschijnlijk ondersteunen ze deze niet standaard omdat die gebaseerd was op de codec van MS ? Wellicht is dit met een simpele aanpassing wel te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik kon niet wachten op de nieuwste belle delight met de nieuwste widget, Dus heb maar ff geflashed met de clean UDA van Taylor. Ik moet zeggen als je nu gaat vergelijken hoe ik mijn telefoon kocht en hoe het nu is....echt een wereld van verschil. Ik geniet nog steeds van mijn apparaat en met al het flashen. Al moet ik wel eerlijk zijn: als mijn abbo afloopt (ergens in oktober) haal ik de iphone 5. Alle apparaten en alle apps worden compitabel gemaakt voor IOS. Het werkt echt vele malen sneller. Al moet ik zeggen dat ik de homescreens op mijn n8 veel mooier vind dan alleen de simpele menu van IOS.

Hier een aantal screens van mn nieuwe belle aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/9161/scr000020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/4013/scr000021d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/1503/scr000022e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/350/scr000023l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/3979/scr000024kx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/7780/scr000025y.jpg

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
@Amiet; mag ik weten welke battery-monitor gebruikt?
Ziet er erg goed uit. Is het ook betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:07:
@Amiet; mag ik weten welke battery-monitor gebruikt?
Ziet er erg goed uit. Is het ook betrouwbaar?
Battery Info
http://store.ovi.com/cont...?clickSource=search&pos=1

Hij werkt heel betrouwbaar. Je kan ook zien hoe lang je telefoon het uithoud na het eruitpluggen van je oplader. Battery monitor gebruikte ik vroeger, maar wat blijkt....de app gebruikt zelf veel RAM en vreet batterij als je de widget op je homescreen doet

[ Voor 8% gewijzigd door Amiet01 op 20-12-2011 20:17 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
@Amiet01: welke firmware heb je precies gepakt? Die uit dit topic: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=56775.0 ?

Ik draai nu Delight 3.6 maar daar zit die mooie weer-widget nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

xabre16v schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
@Amiet01: welke firmware heb je precies gepakt? Die uit dit topic: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=56775.0 ?

Ik draai nu Delight 3.6 maar daar zit die mooie weer-widget nog niet in.
Nee niet van die topic. Die had ik er eerst ook opgezet, maar Taylor heeft echt alle essentiele bestanden eruit gehaald. Dus ovi notifications kreeg ik er niet op geinstalleerd (kon dus geen nokia reader gebruiken, nokia drop en cnn app). Dus heb ik vandaag deze erop gedaan. Hier de link voor de forum: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59392.0

Hier de directe link naar de firmware die ik heb gedownload: http://www.4shared.com/ra...0300609_Symbian_Bell.html

De UDA file heb ik verwisselt met de originele UDA file die Dannycanrock (lekte de 1e versie van belle) heeft geupload. Dat verwisselen moet wel via Phoenix. Hoop dat je weet hoe dat moet. En anders gewoon flashen met de files van de 4shared link. Hier de link van Dannycanrock's UDA: http://www.mediafire.com/?4833asbmk9vj03j

En anders gewoon tot 1e kerst wachten. Dan zal de versie van Delight er wel op staan, die ik natuurlijk direct erop zal flashen. Je merkt echt hoe goed de CFW's van Delight zijn tov anderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Amiet01 op 20-12-2011 20:33 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
http://conversations.noki.../nokia-belle-coming-soon/

februari 2011...

wordt er nu toch wel moe van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:32:
[...]

Nee niet van die topic. Die had ik er eerst ook opgezet, maar Taylor heeft echt alle essentiele bestanden eruit gehaald. Dus ovi notifications kreeg ik er niet op geinstalleerd (kon dus geen nokia reader gebruiken, nokia drop en cnn app). Dus heb ik vandaag deze erop gedaan. Hier de link voor de forum: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=59392.0

Hier de directe link naar de firmware die ik heb gedownload: http://www.4shared.com/ra...0300609_Symbian_Bell.html

De UDA file heb ik verwisselt met de originele UDA file die Dannycanrock (lekte de 1e versie van belle) heeft geupload. Dat verwisselen moet wel via Phoenix. Hoop dat je weet hoe dat moet. En anders gewoon flashen met de files van de 4shared link. Hier de link van Dannycanrock's UDA: http://www.mediafire.com/?4833asbmk9vj03j

En anders gewoon tot 1e kerst wachten. Dan zal de versie van Delight er wel op staan, die ik natuurlijk direct erop zal flashen. Je merkt echt hoe goed de CFW's van Delight zijn tov anderen.
Volgens mij ben jij de nederlandse soni....hoe krijg je het in godsnaam allemaal voor elkaar
vooral je screenshot 2,3 en 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:29:
[...]

Volgens mij ben jij de nederlandse soni....hoe krijg je het in godsnaam allemaal voor elkaar
vooral je screenshot 2,3 en 4...
Wat is er zo bijzonder aan die screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:36
Die nicesoni_ash is lekker bezig. Als alles mee zit hebben we voor de kerst een nieuwe versie, MET de nieuwste uitgelekte versie van Belle, dus het zelfde wat op de bovenstaande screenshots te zien is.

Hij is te volgen via: http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=57667.1380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
Iemand hier die Coming Next gebruikt (agenda app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

MarkoAlmelo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:04:
Iemand hier die Coming Next gebruikt (agenda app)
Ja. Alleen wel op PR1.2... :*)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 21:36
Coming Next gebruik ik op Belle 3.4, werkt echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:09:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan die screenshots?
Sorry hoor, was bedoeld als een compliment...vroeg me alleen af hoe hij/zij zo alles voor elkaar kreeg...maar blijkbaar hoor ik hier niet thuis omdat ik niet weet hoe iets wel voor elkaar te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

@guus1465

Dankjewel voor je compliment. Ik heb gewoon gekeken wat mij het mooiste leek en wat geordend eruit zag, en dit kwam er dus uit. Ik heb hiervan screenshots gemaakt zodat ik na het opnieuw flashen weer alles op de goeie plek kan zetten.

Ik ben trouwens een hij :p. En je mag hier alles vragen wat je wilt. Van mij krijg je altijd wel normaal antwoord op je vraag. Helaas ben ik niet de nederlandse nicesoni, aangezien ik geen cfw's kan maken wat ik wel jammer vind. Mjaa nicesoni is mijn cfw held hahahaha

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:58:
[...]

Sorry hoor, was bedoeld als een compliment...vroeg me alleen af hoe hij/zij zo alles voor elkaar kreeg...maar blijkbaar hoor ik hier niet thuis omdat ik niet weet hoe iets wel voor elkaar te krijgen 8)7
Ik reageer hier maar op zoals ik op alle hysterische reacties reageer:

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
rda schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:47:
[...]

Ik reageer hier maar op zoals ik op alle hysterische reacties reageer:

?
Om zulke reacties durf ik hier bijna niets meer te vragen, dacht dat dit forum was bedoeld om elkaar te helpen en vooral voor de mensen met weinig kennis, maar het blijkt dat je juist heel veel kennis moet hebben om hier wat te posten, anders word je zo weg gepest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

amrabed schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:16:
[...]

Om zulke reacties durf ik hier bijna niets meer te vragen, dacht dat dit forum was bedoeld om elkaar te helpen en vooral voor de mensen met weinig kennis, maar het blijkt dat je juist heel veel kennis moet hebben om hier wat te posten, anders word je zo weg gepest.
Ik zou hier nog bijna inhoudelijk op in willen gaan, maar ik heb me bedacht. Leg mij eens uit waar deze verontwaardiging van jou en Guus vandaan komt, wil je?

[ Voor 4% gewijzigd door rda op 21-12-2011 23:30 ]

• amrabed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-02-2012
rda schreef op woensdag 21 december 2011 @ 23:28:
[...]

Ik zou hier nog bijna inhoudelijk op in willen gaan, maar ik heb me bedacht. Leg mij eens uit waar deze verontwaardiging van jou en Guus vandaan komt, wil je?
Het is mij opgevallen dat wanneer iemand iets vraagt, wat het gros hier al weet, dat die gene gewoon wordt afgeblaft en dat beweez je net zelf ook.

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 21:59
Zullen we weer (vriendelijk) verder gaan?

Ik ben ook best nieuwsgierig hoe je dergelijke printscreens kan maken.
Een app op je telefoon of gemaakt met een digitale camera van het scherm van de N8?

• coenox
Notaname schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:22:

Een app op je telefoon of gemaakt met een digitale camera van het scherm van de N8?
Ik gebruik daar een app voor, ScreenSnap

• rda

rda

Notaname schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:22:

Ik ben nergens onvriendelijk geweest.

Er zijn verschillende apps voor, http://store.ovi.com/cont...?clickSource=search&pos=1 gebruik ik. Ik zie dat hij nu alleen niet gratis meer is.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:45
Eindelijk geen gerucht, maar officieel:

For those already owning a Nokia N8, Nokia E7, Nokia E6, Nokia X7, Nokia C6-01, Nokia C7, and Nokia Oro, the wait for Nokia Belle is almost over. Starting in February 2012, Nokia will release the all new Nokia Belle software update to existing customers and you’ll be able to download it right on to your phone, bringing a whole heap of improved features.

Source: Nokia Conversations

aanvullende info:

http://www.allaboutsymbia...witch_from_Symbian_Be.php

[ Voor 10% gewijzigd door kruila op 22-12-2011 09:31 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:30
kruila schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:28:

For those already owning a Nokia N8, Nokia E7, Nokia E6, Nokia X7, Nokia C6-01, Nokia C7, and Nokia Oro, the wait for Nokia Belle is almost over. Starting in February 2012, Nokia will release the all new Nokia Belle software update to existing customers and you’ll be able to download it right on to your phone, bringing a whole heap of improved features.

aanvullende info:

dit staat ook al op de vorige pagina van dit draadje :P

• Notaname
rda schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:40:
[...]

Ik ben nergens onvriendelijk geweest.

Er zijn verschillende apps voor, http://store.ovi.com/cont...?clickSource=search&pos=1 gebruik ik. Ik zie dat hij nu alleen niet gratis meer is.
Ah, tnx! Ik heb hem.

OT:
Wat mij opvalt, als je uit de Nokia store wat wil downloaden dan krijg je ook de keuze om je pc te downloaden alleen is deze keuze 'greyed out' en krijg ik de melding dat Nokia Suite gestart moet zijn en de telefoon verbonden via USB of BT. Daarbij de keuze om Nokia Suite op te halen maar ik heb al versie 3.2.100. Herkennen julllie dat?

[ Voor 35% gewijzigd door Notaname op 22-12-2011 10:57 ]

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:38

c0burn

Feed your head

Notaname schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:51:
[...]
Wat mij opvalt, als je uit de Nokia store wat wil downloaden dan krijg je ook de keuze om je pc te downloaden alleen is deze keuze 'greyed out' en krijg ik de melding dat Nokia Suite gestart moet zijn en de telefoon verbonden via USB of BT. Daarbij de keuze om Nokia Suite op te halen maar ik heb al versie 3.2.100. Herkennen julllie dat?
Dat had ik ook altijd. Zojuist gecontroleerd of het wel werkt als je eerst Nokia Suite opstart en telefoon verbindt en dan je browser opstart; nu doet ie het wel, althans voor de ene app die ik geprobeerd heb.

Remember what the dormouse said

• rda

rda

Notaname schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:51:
[...]

Ah, tnx! Ik heb hem.

OT:
Het makkelijkste is misschien wel Nokia Drop downloaden. Op die manier kun je het vanaf Ovi store gelijk naar je telefoon overbrengen.

• coenox
kruila schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:28:

aanvullende info:

Nou, ik ben toch zo blij :( Betekent voor mijn toestel waarschijnlijk maart....

• rda

rda

Er is een nieuwe whatsapp versie. Geen idee wat de changelog is, maar ik zie dat je dat irritante lachende smiley-mannetje nog steeds niet kunt weghalen bij instellingen.

Verder, ik heb mijn N8 weer terug. Nu gaat die nicesoni een dezer dagen een nieuwe versie uitbrengen en die ga ik zeker gebruiken. Maar, weet iemand of ik al mijn bestanden die ik nu installeer en op min telefoon zet na het flashen nog steeds heb? Mits ik natuurlijk geen full reset doe. Anders heeft het niet zo veel zin om nu alles uitgebreid in te gaan stellen om vervolgens hetzelfde over 2-3 dagen weer te doen...

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
rda schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:57:
Er is een nieuwe whatsapp versie. Geen idee wat de changelog is, maar ik zie dat je dat irritante lachende smiley-mannetje nog steeds niet kunt weghalen bij instellingen.

Verder, ik heb mijn N8 weer terug. Nu gaat die nicesoni een dezer dagen een nieuwe versie uitbrengen en die ga ik zeker gebruiken. Maar, weet iemand of ik al mijn bestanden die ik nu installeer en op min telefoon zet na het flashen nog steeds heb? Mits ik natuurlijk geen full reset doe. Anders heeft het niet zo veel zin om nu alles uitgebreid in te gaan stellen om vervolgens hetzelfde over 2-3 dagen weer te doen...
Een enkele applicatie zal blijven draaien, de meeste niet.
Ik zou de tijd benutten met uitzoeken wat je allemaal wilt hebben zodat je ze er na de flash 1 voor 1 op kan zetten. ik heb zelf een mapje met .sis bestanden die ik het meest gebruik, dat gaat het snelst.

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb een probleem met de blokkeringscode op mijn N8 symbian Anna.

Sinds ik mijn email van kantoor heb toegevoegd met mail for exchange vraagt mijn N8 voortaan om een blokkeringscode. Die moest ik ook instellen bij het instellen van de mailbox.
Ik kan hier van niet de time-out wijzigen, staat altijd op 15 minuten en kan de blokkeringscode ook niet uit zetten.
Weet iemand hier misschien een work-around voor?

Het is ook niet zeker opgelost wanneer ik de mailbox weer verwijder en dat wil ik liever ook nog niet doen want die mailbox heb ik nog voor een bepaalde periode nodig op mijn N8.

- Mijn PC -

• coenox
liffey schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:57:
[...]

Ik zou de tijd benutten met uitzoeken wat je allemaal wilt hebben zodat je ze er na de flash 1 voor 1 op kan zetten. ik heb zelf een mapje met .sis bestanden die ik het meest gebruik, dat gaat het snelst.
Is dan wel goed zoeken. Ik haal de meeste applicaties uit de store en dan krijg ik bij mijn weten geen .sis bestand.

• Notaname
c0burn schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:21:
[...]

Dat had ik ook altijd. Zojuist gecontroleerd of het wel werkt als je eerst Nokia Suite opstart en telefoon verbindt en dan je browser opstart; nu doet ie het wel, althans voor de ene app die ik geprobeerd heb.
Ik ben er achter, werkt niet met Opera. Met IE9 gaat het prima! :*)

• peerke63
rda schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:07:
[...]

Het makkelijkste is misschien wel Nokia Drop downloaden. Op die manier kun je het vanaf Ovi store gelijk naar je telefoon overbrengen.
Alleen werkt dat weer niet met IE... meen ik?

• Isane
Hardstyle4Me schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:53:
Coming Next gebruik ik op Belle 3.4, werkt echt top!
Oke mooi. Alleen de app geeft een 12 uurs tijd weer. (0700 ipv 1900) Hoe kan ik dit veranderen? Ik kan het nergens vinden onder de instellingen van het programma.

De instellingen van de telefoon zelf staan wel op 24 uur.

Verwijderd

MarkoAlmelo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:57:
[...]

Oke mooi. Alleen de app geeft een 12 uurs tijd weer. (0700 ipv 1900) Hoe kan ik dit veranderen? Ik kan het nergens vinden onder de instellingen van het programma.

De instellingen van de telefoon zelf staan wel op 24 uur.
Bij mij heeft Coming Next gewoon een 24-uurs indeling...
Heb zelf niets ingesteld... maar moet dus wel mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

liffey schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:57:
[...]

Nicesoni gaat bij de nieuwste versie van delight (Delight 3.8) mogelijk maken dat je na het flashen alle applicaties nog behoud.
Ik citeer hem ff: "I will remove the option from my next version to clear the Mass Memory's system folders as there is still a way to keep all your apps and games installed after refurbish.. I will explain that later."

Wat ik tot nu toe heb gedaan is alle .sis bestanden (die gecracked zijn of niet te vinden in nokia store) die ik gebruik, allemaal te verzamelen op mijn 4shared account. Alle andere apps gewoon vanaf de nokia store app installeren. Daarna van alle homescreens en van de map applications (daarin zet ik al mijn applicaties in) foto's maken met Screensnap. Uiteindelijk na het flashen alle apps installeren en hergroeperen als op de gemaakte foto's

Ik verwacht dat nicesoni versie 3.8 morgen online zet. Zo niet, dan zeker zaterdag aangezien hij het voor kerstmis wilt uitbrengen

[ Voor 3% gewijzigd door Amiet01 op 23-12-2011 00:17 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ik draai(de) op Belle Delight 3.7, maar vanmorgen tijdens het bekijkenv an wat foto's sloeg hij helemaal vast en schakelde hij zichzelf na een tijdje uit.

Nu kom ik niet meer verder dan het zwarte scherm met Nokia logo, kort erna gaat het lichtje van de menu-knop branden en gebeurt er niks meer. Alleen uitschakelen door lang de powerknop in te houden werkt nog.

Aansluiten op de PC werkt ook niet. Ik hoorde net wel een keer het geluidje dat er een apparaat werd aangesloten, maar direct erna ook weer het geluid dat het apparaat verwijderd was.

Hoe nu verder? Een reflash zie ik wel zitten als het moet, maar ik kan volgens mij helemaal niet bij m'n mass memory op deze manier en die zal ik toch moeten formatteren...

Graag jullie advies, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
HwKok schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:39:
Ik draai(de) op Belle Delight 3.7, maar vanmorgen tijdens het bekijkenv an wat foto's sloeg hij helemaal vast en schakelde hij zichzelf na een tijdje uit.

Nu kom ik niet meer verder dan het zwarte scherm met Nokia logo, kort erna gaat het lichtje van de menu-knop branden en gebeurt er niks meer. Alleen uitschakelen door lang de powerknop in te houden werkt nog.

Aansluiten op de PC werkt ook niet. Ik hoorde net wel een keer het geluidje dat er een apparaat werd aangesloten, maar direct erna ook weer het geluid dat het apparaat verwijderd was.

Hoe nu verder? Een reflash zie ik wel zitten als het moet, maar ik kan volgens mij helemaal niet bij m'n mass memory op deze manier en die zal ik toch moeten formatteren...

Graag jullie advies, alvast bedankt!
Je moet het mass-memory niet formatteren, doe ik zelf ook nooit. Nu lijkt me de USB Dead-phone flash optie wel toepasselijk. Hoop dat je een backup hebt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Nee, helaas niet :( Is er helemaal geen enkele manier om nog op het mass-memory te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:44:
[...]

Je moet het mass-memory niet formatteren, doe ik zelf ook nooit. Nu lijkt me de USB Dead-phone flash optie wel toepasselijk. Hoop dat je een backup hebt gemaakt?
heb ik ook gehad (tijdens een flash), dead phone usb flash was de reanimator. volgens mij bleef de mass memory ongeschonden. Maar contacten en agenda en favorieten wel weg. Ik maar geregeld een back upje dus dat was voor mij niet erg.
telefoon draait sindsdien weer zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Goed nieuws!
De flash heeft geholpen en de mass memory is onaangetast gebleven. Ik heb alle foto's etc. nog. Die gaan nu dus direct alsnog in de backup :)

Thnx voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
HwKok schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:32:
Goed nieuws!
De flash heeft geholpen en de mass memory is onaangetast gebleven. Ik heb alle foto's etc. nog. Die gaan nu dus direct alsnog in de backup :)

Thnx voor jullie hulp!
mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

SpitfireNL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:37:
Ik heb een probleem met de blokkeringscode op mijn N8 symbian Anna.

Sinds ik mijn email van kantoor heb toegevoegd met mail for exchange vraagt mijn N8 voortaan om een blokkeringscode. Die moest ik ook instellen bij het instellen van de mailbox.
Ik kan hier van niet de time-out wijzigen, staat altijd op 15 minuten en kan de blokkeringscode ook niet uit zetten.
Weet iemand hier misschien een work-around voor?

Het is ook niet zeker opgelost wanneer ik de mailbox weer verwijder en dat wil ik liever ook nog niet doen want die mailbox heb ik nog voor een bepaalde periode nodig op mijn N8.
Ik neem aan dat je het volgende al geprobeerd hebt: Menu/Instellingen/Telefoon/Telefoonbeheer/Beveiligingsinstellingen/Telefoon en SIM-kaart/ Blokkeringscode

Menu/Instellingen/Telefoon/Telefoonbeheer/Beveiligingsinstellingen/Telefoon en SIM-kaart/ Per. auto. blokk. telefn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Dat is een juiste aannamen. Dit is wat ik al geprobeerd heb.

Per. auto. blokk. telefn --> ik kan het niet op "geen" zetten en de tijd kan ik niet wijzigen.

Blokkeringscode --> Kan ik wel wijzigen maar niet leeg laten. Dus heb ik niks aan.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:59:
[...]

Bij mij heeft Coming Next gewoon een 24-uurs indeling...
Heb zelf niets ingesteld... maar moet dus wel mogelijk zijn
Hmm vreemd. Kan het nergens vinden. Ik heb ook een custom firmware draaien, maar dan op de E7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem:

Als ik mijn N8 via USB aan de PC heb gekoppeld en ik open de Nokia Suite, dan gooit de N8 mijn verbinding met de telecom provider dicht.
Het antenne signaal gaat naar 0 en de verbinding is weg.

Herkent iemand dit en hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
v3.8 is zo goed als bijna klaar. Hij heeft alvast een change log online gezet.
Delight Belle v3.8
Read FAQ Provided with flashing files and then ask other questions.

* 220 MB in C drive.
* Everything is in Core except Notification APIs i.e. means you have to flash everytime with UDA to get apps like Nokia Drops to work else after hard reset everything is working fine.
* Nokia Store v3.20(50) added to CORE.
* Nokia Social v1.03(237) removed.
* Nokia Music Store removed.
* Quickoffice and Adobe PDF Reader removed.
* All new widgets will be there even after a hard reset including all old ones.
* Domainsrv will be there even after a hard reset.
* Nokia Maps registry files will be there even after a hard reset thus there won't be any Feature not supported error.
* Edit option will be there in Gallery even after a hard reset, so does Nokia Maps synching files.
* New Digital Clock Widget by Boroda.
* Translucent Weather Widget By Boroda.
* ** I may have missed few changes yet which I will update in future as my PC is a mess right now and I can't find out what's where.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers.... versie 3.8 is te downen op de gebruikelijke pagina's..
gebaseerd op nieuwe leak, met nieuwe widgets....

merry x-mas to ya all..

Inmiddels geinstalleerd, en zoals gewoonlijk weer een goede release van onze vriend Soni..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 16:52 . Reden: installatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 26-09 18:51
En v3.8 ziet er, op het lettertype na, prachtig uit!
http://n8delight.blogspot.com/
Grote dingen die me opvallen:
- Grotere agenda widget, eindelijk ondersteuning voor ~3 gebeurtenissen!
- Weer widget
- Kleinere muziek widget
- Verschrikkelijk lettertype :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Holy crap, dat lettertype is idd echt geen porum :|

En jammer dat QuickOffice en PDF er uit zijn gehaald, die heb ik allebei nodig (aangezien ik mijn telefoon voor werk gebruik).

Maar m.n. dat lettertype... jammer, was nu net even gaan zitten om de flash te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ok, deze release sla ik dus mooi even over, dat lettertype kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Sorry hoor maar als ik jullie reacties zo doorlees dan kijken jullie niet goed op de site en reacties van Nicesoni. Voor de mensen die de lettertype afschuwelijk vinden: http://n8delight.blogspot...hange-fonts-on-belle.html

Voor degene die de apps zoals quickoffice en pdf willen moeten de FAQ lezen. Hier kan je de originele app's vinden die eruit zijn gehaald: http://n8delight.blogspot.com/p/downloads.html

Succes. Ik zal straks gaan flashen als ik tijd heb

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 26-09 18:51
Amiet01 schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:17:
Sorry hoor maar als ik jullie reacties zo doorlees dan kijken jullie niet goed op de site en reacties van Nicesoni. Voor de mensen die de lettertype afschuwelijk vinden: http://n8delight.blogspot...hange-fonts-on-belle.html
Dat weet ik, zal ik ook doen. Maar vindt het vreemd dat hij er deze standaard heeft ingepropt omdat deze niet echt mooi is :p Terwijl de vorige versies wel een mooi lettertype bevatten.

@Amiet; kun je vanaf de PC bij de map C:/Private?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

jens17 schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:27:
[...]

Dat weet ik, zal ik ook doen. Maar vindt het vreemd dat hij er deze standaard heeft ingepropt omdat deze niet echt mooi is :p Terwijl de vorige versies wel een mooi lettertype bevatten.

@Amiet; kun je vanaf de PC bij de map C:/Private?
Oke mooi zo :p.

Ehm ik kan zelf niet via de pc in map C gaan. Ik doe dit soort dingen altijd via de applicatie Filebrowser. Here you go: http://www.4shared.com/mobile/fY1pRWD8/Filebrowser.html?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Is de NL versie er ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

jens17 schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:27:
+1, punt is dat ik erg weinig tijd heb op het moment en als ik dan allerlei dingen nog extra moet gaan doen red ik dat niet even tussendoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
PowerFlower schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:20:
[...]

+1, punt is dat ik erg weinig tijd heb op het moment en als ik dan allerlei dingen nog extra moet gaan doen red ik dat niet even tussendoor ;)
Een quote van n8delight.blogspot.com:
"@arun
Font is the default one."

Lijkt erop dat het font wel default is! Ga morgen flashen, dan laat ik het horen.

Btw: Jens17 & Karel17 zijn broers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Font is inderdaad gewoon de default. Bovendien is dit heel erg makkelijk te veranderen, zonder te hoeven flashen. Staat op het dailymobile forum. Ook kan het met de app fontzoomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hele prachtige app van Nokia beschikbaar: Nokia Carmode.

Het is zeer vingervriendelijk en het is alleen compitabel met SYMBIAN BELLE!
Je kan hiermee in je auto zeer makkelijk bellen, navigeren en muziek beluisteren (als je bluetooth ondersteuning in je auto hebt of course)

Gewoon ff inloggen met je account in Nokia Store op je computer en vervolgens je telefoon veranderen van N8 naar bijvoorbeeld Nokia 701 naar Nokia N8 met Belle (kan tegenwoordig kiezen tussen Anna en Belle). Daarna kan je het downloaden door vervolgens naar je Nokia Drop applicatie te versturen of door de link te veranderen in: http://store.ovi.com/content/232236/download

Have Fun!

[ Voor 6% gewijzigd door Amiet01 op 26-12-2011 14:57 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Amiet01 schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:55:
Hele prachtige app van Nokia beschikbaar: Nokia Carmode.

Het is zeer vingervriendelijk en het is alleen compitabel met SYMBIAN BELLE!
Je kan hiermee in je auto zeer makkelijk bellen, navigeren en muziek beluisteren (als je bluetooth ondersteuning in je auto hebt of course)

Gewoon ff inloggen met je account in Nokia Store op je computer en vervolgens je telefoon veranderen van N8 naar bijvoorbeeld Nokia 701 naar Nokia N8 met Belle (kan tegenwoordig kiezen tussen Anna en Belle). Daarna kan je het downloaden door vervolgens naar je Nokia Drop applicatie te versturen of door de link te veranderen in: http://store.ovi.com/content/232236/download

Have Fun!
Mooie app inderdaad, maar muziek werkt ook gewoon zonder bluetooth. Je kunt via de applicatie ook gewoon afspelen via de radio selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

rda schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:00:
[...]

Mooie app inderdaad, maar muziek werkt ook gewoon zonder bluetooth. Je kunt via de applicatie ook gewoon afspelen via de radio selecteren
Alleen heb je dan wel wat meer kwaliteitsverlies (ben een audiofiel). En voor de mensen met een AUX aansluiten in de auto...kan je de app nog steeds goed gebruike voor navigatie!

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik zag net dat ik nog maar 63,5 mb vrij heb op mijn C: Ik vind dit wel wat weinig en zou graag wat meer ruimte vrij maken. Ik zou alleen niet weten wat ik zou kunnen verwijderen aangezien ik alle apps die ik heb gedownload op de E: schijf heb gezet. Ook alle muziek en video's staan op E:
Neemt Anna zoveel ruimte in beslag of zie ik iets over het hoofd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Karel...

Lijkt erop dat het font wel default is! Ga morgen flashen, dan laat ik het horen.

Als ik jou was zou ik 3.8 ff overslaan of je moet de uda van 3.7 gebruiken voor refurb...
NiceSoni is al weer met een nieuwe bezig ivm problemen die in 3.8 zitten...
Ik blijf in elk geval 3.7 draaien en wacht nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad The One CFW aan. Heel snel en stabiel. Heb alle CFW's geprobeerd, ook de Delight, maar kom steeds terug op die van The One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af: ondersteunt deze telefoon 3G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:10:
Uiteraard. 3G en 3.5G werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:10:
Yip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:53:
Aan Karel...

Als ik jou was zou ik 3.8 ff overslaan of je moet de uda van 3.7 gebruiken voor refurb...
NiceSoni is al weer met een nieuwe bezig ivm problemen die in 3.8 zitten...
Ik blijf in elk geval 3.7 draaien en wacht nog wel...
Font is default... ik heb verder geen problemen met 3.8...alles werkt zoals het moet werken.. (wat ik allemaal gebruik in ieder geval)
Pagina: 1 ... 73 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic