Waarom laat Nokia een week niets van zich horen als je hun contact formulier invult?
Vandaag maar weer eens een mailtje naar Nokia gestuurd; wordt langzaamaan een soort hobby.
Vorige serviceverzoeknummer van en week geleden was 1-119164021xx, vandaag heb ik geluksnummer 1-119295243xx. Ik begrijp nu dat de afhandeling even duurt; als je meer dan 13 miljoen service verzoeken per week binnen krijgt.
Zo snel mogelijk wordt dan relatief.
En weer een allerbeleefdst antwoord van de computer.
Hallo,
Fijn dat je contact opneemt met Nokia Care, wij zullen je zo snel mogelijk helpen!
Ons team heeft je e-mail ontvangen en je serviceverzoek nummer is 1-119295243xx. Geef ons even de tijd om je aanvraag te verwerken; wij nemen binnenkort contact met je op.
De openingsuren van het Nokia Care callcenter zijn van maandag tot vrijdag van 09.30 - 17.30 uur, exclusief feestdagen.
Dit is een automatisch aangemaakt bericht. Beantwoord deze e-mail niet.
Ik word inmiddels gek van dat witte scherm met dat blauwe NOKIA logo.
Komt nu minimaal 1x per uur langs als ik de N8 gebruik; da's waar ik hem voor gekocht had.
Maps is garantie voor 'white screen', webbrowser en bellen zijn goede tweede.
Zeker i.c.m. de oplader. Na de herstart is de BT-connectie verbroken en moeten de home screens 1voor1 herstarten.
Heb nu de N8 voor apps en de N97 om te bellen, moet ze af en toe beetje synchroniseren.
Zou zo graag naar Belle willen, omdat deze problemen veel erger werden na de Anna update. Maar dan verlies ik mijn garantie, of moet ik weer downgraden.
Misschien wordt het verstandiger om mijn tijd te stoppen in het heropenen van mijn domein
www.n8merrie.nl ...