Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
xabre16v schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:27:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Toestel beschadigd teruggekomen na reparatie.

Beste wat je kunt doen is het volgende, contact opnemen met Nokia via telefoon of het webformulier. Melden dat je na reparatie een toestel hebt teruggekregen dat er erger aan toe is dan toen je 'm had ingeleverd.

Nokia verzekerde mij dat ik met 7 werkdagen een nieuwe zou krijgen. En inderdaad.
En die ervaring heb ik ook, dan krijg je een gloednieuwe, maar dan ook gloednieuw. Daar heb ik meteen belle opgeknald en ben zeeeer tevreden.
NOKIEJAA :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
liffey schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

En die ervaring heb ik ook, dan krijg je een gloednieuwe, maar dan ook gloednieuw. Daar heb ik meteen belle opgeknald en ben zeeeer tevreden.
NOKIEJAA :Y
In het nederlands?
En werken de volgende apps erop: Sygic en whatsapp en opera en swype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is er idd in het Nederlands ja.... en de programma's die jij graag wil draaien er idd op.

trouwens.... Delight Belle 3.3 is uit....draait weer super hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
is Maps ook al in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai volledig engels, maar wel met nederlandse schrijftaal, maar volgens de changelog is ie nog alleen in het engels ja.... die vertaling schijnt niet mee te vallen begreep ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:15
liffey schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:38:
[...]

En die ervaring heb ik ook, dan krijg je een gloednieuwe, maar dan ook gloednieuw. NOKIEJAA :Y
Ik heb mailtje naar Nokia Customer Care gestuurd.
Ben benieuwd.

Vandaag vanwege de problemen met mijn N8 weer eens wat gespeeld met iPhone4 en Galaxy.
IOS valt voor mij af, maar Android met extra lader lijkt me een prima alternatief tot W8 er is.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Voor de mensen die graag een soort N9 willen op hun N8:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fZbKzc8F7jE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:13:
Hij is er idd in het Nederlands ja.... en de programma's die jij graag wil draaien er idd op.

trouwens.... Delight Belle 3.3 is uit....draait weer super hier!!
Heb die ook gisteravond gefurbished....vond 3.2 duidelijker maar zal wel wennen zijn....heb de rofs2 van 3.2 gebruikt omdat die in het nederlands is...
Nice soni is goed bezig in elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:57:
[...]

Heb die ook gisteravond gefurbished....vond 3.2 duidelijker maar zal wel wennen zijn....heb de rofs2 van 3.2 gebruikt omdat die in het nederlands is...
Nice soni is goed bezig in elk geval...
Volgens mij staat Dutch in rofs3 en kun je dus de volledige delight v3.3 gebruiken...
(heb hem zelf nog niet geflasht)

Vraagje: heb sinds een paar dagen een galaxy tab 8.9 wifi
en heb even snel geprobeerd om deze via mijn n8 te pairen mbv joikuspot light,
maar mijn tab ziet hem niet.. |:(

iemand een tip om dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:15
Net v3.3 erop gezet. Ik merk / zie niet echt veranderingen. Ik kom van 3.0 en ik heb de hele flash gedaan alles gereset enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:59
Ari Gold schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:19:
[...]
Wat is speciaal aan het einde?
ik heb de N8 sins deze week in bezit en ik kijk er al naar uit dat "belle" beschikbaar komt.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
gram501 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 07:52:
Voor de mensen die graag een soort N9 willen op hun N8:

[video]
Weet je ook de naam van die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
xabre16v schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:08:
[...]

Weet je ook de naam van die app?
Go to menu ;)
Hier te krijgen http://store.ovi.com/content/137758 en kost € 1,10

[ Voor 3% gewijzigd door Alternative op 19-10-2011 20:48 . Reden: prijs opgave ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashaman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Volgens mij staat Dutch in rofs3 en kun je dus de volledige delight v3.3 gebruiken...

wanneer ie in rofs3 staat hoe krijg je die geinstalleerd na refurbish en flash???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

wanneer ie in rofs3 staat hoe krijg je die geinstalleerd na refurbish en flash???
De Rofs 2 staat nu hier http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.2175. Geen idee wat je nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:18:
[...]

ik dus ook niet...kan ook geen andere themes vinden of zo....denk dat ik de OFFICIELE Belle maar af ga wachten en me verder niet druk maken om CFW van andere deskundige...had de officiele Anna...werkte goed maar heb me laten over halen tot een "belle" met alle respect voor Soni...maar voor leken zoals ik is het beter niet te doen en gewoon geduld hebben... O-)

De Rofs 2 staat nu hier http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.2175. Geen idee wat je nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 20-10-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-09 18:00
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 20-10-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 20-10-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 20-10-2011 20:16 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashaman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

Wanneer Dutch in rofs3 staat hoe kan je die activeren dan? enige wat in nederlands kan instellen is de schrijftaal.... wanneer ik de vorige rofs2 uit update 3.2 installeer dan is alles in het nederlands... wat ik nu gedaan heb is alles flashen van 3.3 en daarna de rofs2 van 3.2 refurbishen... lijkt me niet de manier maar op een andere manier krijg ik het menu en dergelijke niet in het nederlands..iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

Wanneer Dutch in rofs3 staat hoe kan je die activeren dan? enige wat in nederlands kan instellen is de schrijftaal.... wanneer ik de vorige rofs2 uit update 3.2 installeer dan is alles in het nederlands... wat ik nu gedaan heb is alles flashen van 3.3 en daarna de rofs2 van 3.2 refurbishen... lijkt me niet de manier maar op een andere manier krijg ik het menu en dergelijke niet in het nederlands..iemand een oplossing?
in de post van nicesoni staat een dutch rofs2 versie
die kun je gebruiken ipv de 'originele rofs2'
de rofs3 kun je weglaten en daarna flashen zoals de tutorial aangeeft... (je houd dus 3 bestanden over om te flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
de 25 update heeft het toestel wel degelijk sneller gemaakt.. Positive ontwikkeling! Waarschijnlijk was dit de technische upgrade, en is belle alleen UI upgrade? Eigenlijk is het enige jammer aan dit toestel een deathgrip als je in landscape aan het typen bent. Miss is e6 toch nog net iets praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
een equalizer voor je N8?

in de nokia winkel: http://store.ovi.com/cont...tArea=applications&pos=55

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
JeMoederr schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:50:
de 25 update heeft het toestel wel degelijk sneller gemaakt.. Positive ontwikkeling! Waarschijnlijk was dit de technische upgrade, en is belle alleen UI upgrade? Eigenlijk is het enige jammer aan dit toestel een deathgrip als je in landscape aan het typen bent. Miss is e6 toch nog net iets praktischer.
Nog niets binnen, sta denk ik achteraan in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashaman schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:04:
[...]

in de post van nicesoni staat een dutch rofs2 versie
die kun je gebruiken ipv de 'originele rofs2'
de rofs3 kun je weglaten en daarna flashen zoals de tutorial aangeeft... (je houd dus 3 bestanden over om te flashen)
Toppie!!! tks, hoop dat het werkt...heb jij het zo gedaan?
Had je antwoord ook op dailymobile ontvangen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

OK, ik ben de afgelopen dagen uit dit topic weggebleven. Te confronterend... dit is mijn N8 nu:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YXJL5DWxz3R9GKmJkwBoEnAv/full.jpg

Uit m'n broekzak tussen een elektrisch verstelbare vliegtuigstoel gekomen. Ik dacht dat een N8 redelijk onverwoestbaar was, maar er zit nu een goede twist in...

Overigens, hij doet het nog wel, alleen het scherm niet - en dus kan ik hem niet gebruiken. Aan USB kan ik overal bij. Gegeven de draai die er in de hele behuizing zit is dat dan wel weer sterk.

Iemand een idee of ik hem via USB op de een of andere manier nog kan gebruiken? Ik zou al redelijk geholpen zijn als ik de SMSjes kan lezen, dan kan ik tenminste weer bij m'n voicemail. (Ik zit nu in het buitenland namelijk.) Heb wel de USB kabel bij me, maar helaas niet de USB host en HDMI kabels...

Nu maar snel een nieuwe N8 regelen. Iemand hier die enorm teleurgesteld is in het toestel die 'm kwijt wil? :P

[ Voor 6% gewijzigd door PowerFlower op 22-10-2011 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
dude haal een e6 veel toffer, betere batterij duur schijnbaar ook.

met OVI SUITE kan je altijd je SMSjes uitlezen.

succes! En vet plaatje.

edit: of haal een nokia 700,701 ?

[ Voor 11% gewijzigd door JeMoederr op 22-10-2011 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
PowerFlower schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:40:
Iemand een idee of ik hem via USB op de een of andere manier nog kan gebruiken? Ik zou al redelijk geholpen zijn als ik de SMSjes kan lezen, dan kan ik tenminste weer bij m'n voicemail. (Ik zit nu in het buitenland namelijk.) Heb wel de USB kabel bij me, maar helaas niet de USB host en HDMI kabels...

Nu maar snel een nieuwe N8 regelen. Iemand hier die enorm teleurgesteld is in het toestel die 'm kwijt wil? :P
Zolang de USB het nog doet kun je via Ovi Nokia Suite de SMSje's lezen, back-ups maken en nummers herstellen zodat je in ieder geval niets kwijt bent. Dan ben je geholpen toch? :)

Over je tweede vraag; ja! Ben van plan om over te stappen naar een E6 voor het QWERTY-toetsenbord. Als ik een E6 heb bied ik je mn N8 graag aan. Mocht je toevallig nog iemand met een E6 die ervan af wil, houd ik me warm aanbevolen ;)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
PowerFlower schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:40:
OK, ik ben de afgelopen dagen uit dit topic weggebleven. Te confronterend... dit is mijn N8 nu:

[afbeelding]

Uit m'n broekzak tussen een elektrisch verstelbare vliegtuigstoel gekomen. Ik dacht dat een N8 redelijk onverwoestbaar was, maar er zit nu een goede twist in...

Overigens, hij doet het nog wel, alleen het scherm niet - en dus kan ik hem niet gebruiken. Aan USB kan ik overal bij. Gegeven de draai die er in de hele behuizing zit is dat dan wel weer sterk.

:
Ik kan je alleem mijn medeleven tonen. Heb tot twee keer toe zoiets gehad met mijn iPhone 3GS. Daarom nu de Nokia omdat die steviger is. Maar niet onbreekbaar dus. Er zijn wel steeds meer bedrijfjes die het scherm goedkoop vervangen. Misschien ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Damnit, hij gaat wel aan als ik USB in plug, en ik kan ook gewoon bij mass storage als drive. Maar krijg hem niet werkend in Ovi Suite, omdat hij natuurlijk niet in Ovi Suite Mode staat... en het is een beetje lastig om hem daar in te zetten als je geen werkend touchscreen hebt |:(

Heb al wel nieuwe behuizing en scherm kunnen vinden op brando.com, kost in totaal maar €53! Nu eens kijken hoe snel ze dat naar Dubai zouden kunnen sturen. (Ik zit hier de komende weken nog.) Ook maar even verder zoeken of ze niet gewoon hier in Dubai ergens de onderdelen hebben. En een paar torx schroevendraaiertjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 08:13
PowerFlower schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:13:
Damnit, hij gaat wel aan als ik USB in plug, en ik kan ook gewoon bij mass storage als drive. Maar krijg hem niet werkend in Ovi Suite, omdat hij natuurlijk niet in Ovi Suite Mode staat... en het is een beetje lastig om hem daar in te zetten als je geen werkend touchscreen hebt |:(

Heb al wel nieuwe behuizing en scherm kunnen vinden op brando.com, kost in totaal maar €53! Nu eens kijken hoe snel ze dat naar Dubai zouden kunnen sturen. (Ik zit hier de komende weken nog.) Ook maar even verder zoeken of ze niet gewoon hier in Dubai ergens de onderdelen hebben. En een paar torx schroevendraaiertjes :P
misschien kan je nog iets met de nokia configuration tool: http://betalabs.nokia.com...tool?restsso_passive=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox

Kunnen ze bij http://www.jumbocorp.com/ niet helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023

Je kunt via de usb een standaard usb-toetsenbord/muis aansluiten, dan via HTMI aan een beeldscherm hangen en dan kun je nog alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:13
Mijn N8 laad niet meer op. Verschillende laders geprobeerd. Op een andere telefoon werken de laders wel. Bekend probleem of mensen die weten of ik daar wat aan kan doen?

Maandag toch wel naar de winkel, maar misschien zit er stof in ofzo (al geprobeerd uit te blazen, maar werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
heb ik ook gehad, moederbord defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Die blijkt helaas alleen te zijn om configuratiefiles te maken die je dan makelijk snel op een Nokia kunt zetten.
...als die Nokia in Ovi mode staat, ook nog. Maar bedankt voor de suggestie :)
Ook bedankt voor de suggestie :) Helaas hebben die geen Nokia onderdelen.
Heb wel een reparatiebedrijfje gevonden hier die voor omgerekend €100 de telefoon kunnen repareren (nieuwe behuizing, digitizer, scherm). Misschien de beste optie. Hoewel het er op lijkt dat m'n SIM kaart minder robuust was dan de N8, want die werkt nu niet in een E72 :( (Collega kwam die even langsbrengen als tijdelijke oplossing.)
Xmasjos schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:15:
Je kunt via de usb een standaard usb-toetsenbord/muis aansluiten, dan via HTMI aan een beeldscherm hangen en dan kun je nog alles...
Yup. Helaas heb ik dus de USB Host kabel niet hier, en de HDMI kabel niet, en geen TV met HDMI, en geen toetsenbord of muis... Thuis was dat een prima optie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
Krijg net via SW-update "symbian anna service pack 1040kb" binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
Ik ook. Dit is een update die los lijkt te staan van de update naar fw25. Hijs geïnstalleerd maar heb de telefoon nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
JeMoederr schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:34:
Ik ook. Dit is een update die los lijkt te staan van de update naar fw25. Hijs geïnstalleerd maar heb de telefoon nog niet gebruikt.
Bedankt voor de tip, eindelijk kan ik, zonder problemen, de muziekbibliotheek vernieuwen, want die werkte sinds Anna niet meer.

Ben benieuwd wat er nog meer verbeterd/gerepareerd is.

Hier wat meer info:
http://www.symbiantweet.c...ervice-pack-now-available

[ Voor 9% gewijzigd door kruila op 22-10-2011 19:48 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik heb de update net geinstalleerd...

Ter info: via OTA update gaf hij geen updates weer, toen ik hem via Nokia Suite (de nieuwste bèta) aansloot kon ik via de suite de update installeren.

Mocht ik verbeteringen/ veranderingen merken dan meld ik dat bij jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemd.. Ik krijg ook de update binnen, heb hem geinstalleerd, maar na installatie geeft de telefoon de melding 'zelftest telefoon mislukt, neem contact op met wederverkoper'.

Deze melding kreeg ik een aantal weken geleden ook al toen ik een hard reset deed (softwarematig). Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en verder werkt ie nog steeds uitstekend..

Alleen; als ik *#0000# intik, zie ik de nieuwe softwareversie ( 025.001?) niet. Bij mij staat er nog steeds 024.001.

Hebben meer mensen dit? De telefoon van mijn vrouw (C6 01) update wel naar 025.007

Wat moet ik met die melding over die zelftest mislukt en hebben meer mensen hier last van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:55:
Beetje vreemd.. Ik krijg ook de update binnen, heb hem geinstalleerd, maar na installatie geeft de telefoon de melding 'zelftest telefoon mislukt, neem contact op met wederverkoper'.

Deze melding kreeg ik een aantal weken geleden ook al toen ik een hard reset deed (softwarematig). Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en verder werkt ie nog steeds uitstekend..

Alleen; als ik *#0000# intik, zie ik de nieuwe softwareversie ( 025.001?) niet. Bij mij staat er nog steeds 024.001.

Hebben meer mensen dit? De telefoon van mijn vrouw (C6 01) update wel naar 025.007

Wat moet ik met die melding over die zelftest mislukt en hebben meer mensen hier last van????
Die problemen heb ik nooit gehad en ik heb na de laatste update ook gewoon 024.XXX staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos

Dan heb je nu waarschijnlijk versie 24 pas net binnen gekregen. Heb je vaker gekeken of je een update kon krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41

Ik heb ook update geinstalleerd en kreeg melding dat toestel zich opnieuw zou opstarten. Gebeurde echter verders niets en ook na handmatige reboot... geen SW-versie-nummer wijziging.
Lijkt verder normaal te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee... Ik heb het toestel van mijn vrouw via Ovi geupdate.. Daar stonden alleen twee updates in. Een Anna pack (1048 kb) en een andere update (025.007). Haar fw versie is idd ook geupdate naar 025.007.

Mijn versie is 024.001 gebleven en ik kreeg ook alleen maar de Anna Service Pack update van 1048 kb.

Zijn er meer mensen (E7 bijv) die de 025.007 update hebben gekregen of is dit alleen een update voor C6 01?

Mijn N8 werkt perfect, dus ga ik er maar geen aandacht aan besteden dat hij na een update die foutmelding geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Heb net ook de 1040kb Anna-update gedownload en geinstalleerd, overigens gewoon via OTA. Telefoon startte ook uit zichzelf opnieuw op, zoals het ding het zelf had aangekondigd. Wel nog steeds versie 024.001.
(product code: 059C9X1)

[ Voor 5% gewijzigd door choogen op 23-10-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien de Anna firmware voor mij in het Nederlands?
Ik heb op dit moment Belle maar ik wil graag terug naar Anna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom trug dan? Belle is wel zoveel beter als Anna....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:40:
Wrom trug dan? Belle is wel zoveel beter als Anna....
ja, dat wil ik ook wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees hier net een stukje over GLONASS, het Russische GPS systeem.
Interessant leesvoer....
Wanneer zal Nokia het integreren in hun hard/software?

http://webwereld.nl/nieuw...ss-satellietnetwerk-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
Ik heb voor het installeren van het service pack even gekeken naar de firmwareversie. Ik heb al wel eerder de 025 gedaan.

Maar het is voor en na het servicepack:
025.007.00.01

Hij startte trouwens wel gewoon netjes opnieuw op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ wouterlet

Wat is jou product code?

En heeft iemand net als ik productcode 059C640 die WEL de 025.xxx update heeft want ik heb nog steeds 024.xxx en kan maar niet updaten. (heb overigens wel de serviceupdate gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
gram501 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:36:
En heeft iemand net als ik productcode 059C640 die WEL de 025.xxx update heeft want ik heb nog steeds 024.xxx en kan maar niet updaten. (heb overigens wel de serviceupdate gekregen.
Ik heb 059C640 en v24. Had veel problemen met mijn N8 en dus gisteren via OVI suite de serviceupdate geïnstalleerd en ik zie een hoop verbeteringen:
  • veel minder spontane herstarts (geen) !
  • applications menu start sneller op; geen vaag tussenmoment
  • music player sorteert beter in Artists & Albums; meeste albums kloppen nu !
Het lijkt mij alsof ook andere apps als de Photos viewer sneller starten en reageren.

EDIT:
Herstarts zijn gewoon weer terug ...

[ Voor 3% gewijzigd door emmerx op 24-10-2011 11:14 . Reden: Herstarts ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Vreemd dat zoveel mensen issues met rebooten hebben met Anna :S Met Belle heb ik eigenlijk nergens problemen mee gehad, hoewel ik af en toe (eens in de paar dagen) zie dat hij gereboot is, maar het heeft me nooit lastig gevallen.

Volgens mij hangt het ook nogal af van welke apps je gebruikt, en hoe "well behaved" die zijn.
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:51:
Lees hier net een stukje over GLONASS, het Russische GPS systeem.
Interessant leesvoer....
Wanneer zal Nokia het integreren in hun hard/software?

http://webwereld.nl/nieuw...ss-satellietnetwerk-.html
Nooit, denk ik. Ze zullen eerder Galileo toevoegen. In de praktijk hangt het er vooral vanaf of de chipsets het een of het ander ondersteunen, natuurlijk, en daar heeft Nokia niet zo heel veel over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik heb ook nooit last van reboots op Anna maar ligt misschien ook aan welke app je hebt geïnstalleerd.
Had er ooit ook een opstaan die bij mij om de x- uur reboot veroorzaakte dus eraf gegooid!

Verder vind ik dit een TOP toestel
*Lange accuduur ZEKER voor een smartphone
*Alles voorhanden wat je nodig hebt ook via apps (wat heb je aan wordfreud)
*HDMI !!!
*USB OTG !!!
*Super camera
*Gratis gesproken navigatie
*etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ik ben geen Nokia-fanboy maar inderdaad, het is wmb het beste toestel op de markt op dit moment. Als die van mij niet gerepareerd kan worden wil ik zo snel mogelijk een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
PowerFlower schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:00:
Vreemd dat zoveel mensen issues met rebooten hebben met Anna :S Met Belle heb ik eigenlijk nergens problemen mee gehad, hoewel ik af en toe (eens in de paar dagen) zie dat hij gereboot is, maar het heeft me nooit lastig gevallen.

Volgens mij hangt het ook nogal af van welke apps je gebruikt, en hoe "well behaved" die zijn.
Gebruik naast de standaard software alleen Nokia Betalabs apps: Connection Analyzer en Situations. Ook zonder deze apps bleef de 'nieuwe' N8 herstarten onder Anna.

Sinds de laatste serviceupdate geen herstart meer gehad .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
xabre16v schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:41:
heb ik ook gehad, moederbord defect...
Telefoon werkt nog wel, ik had hem donderdagavond aan de lader gelegd, vrijdagochtend haal ik 'm eraf, zet telefoon aan, en krijg dus 'batterij bijna leeg' melding, telefoon kunnen gebruiken tot de accu echt leeg was. Maar daarna kon hij dus niet meer opgeladen worden.

Lijkt dus alleen een deel van het moederbordJE te zijn dat het opladen reguleert ofzo

Morgen maar naar de winkel, nu eerst van die barstende hoofdpijn en die droge mond af zien te komen

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 23-10-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
FastFred schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Telefoon werkt nog wel, ik had hem donderdagavond aan de lader gelegd, vrijdagochtend haal ik 'm eraf, zet telefoon aan, en krijg dus 'batterij bijna leeg' melding, telefoon kunnen gebruiken tot de accu echt leeg was. Maar daarna kon hij dus niet meer opgeladen worden.

Lijkt dus alleen een deel van het moederbordJE te zijn dat het opladen reguleert ofzo

Morgen maar naar de winkel, nu eerst van die barstende hoofdpijn en die droge mond af zien te komen
dit kan effe duren als je batterij ECHT leeg is!!!

Laat hem er even een half uur in...

Als dan het witte lampje naast je USB connector nog niet brand dat is er misschien toch iets mis ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05

c0burn

Feed your head

gram501 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Als dan het witte lampje naast je USB connector nog niet brand dat is er misschien toch iets mis ja..
Ik heb hetzelfde gehad, weggebracht naar Nokia Care Point, bleek de accu kapot te zijn, dus die werd gratis vervangen. Prima service dus. Ben de telefoon in totaal wel 2,5 week kwijt geweest, maar had dus wel al m'n instellingen etc. nog.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Die nieuwe Anna-update deed het bij mij ook goed direct vanaf m'n telefoon. 25.007 nu. Het gekke is alleen dat de vorige Anna-update (die uit twee delen) nog steeds niet te installeren is. 2/2 wil niet omdat, volgens Nokia Suite, de tijd en datum niet goed staan met de server :')

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

ja, dat wil ik ook wel weten...
Ik wil het in het Nederlands hebben.
Bij Belle kan ik het niet instellen op mijn N8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek de delight_belle 3.3 versie van nicesoni....deze is gewoon in het nederlands te krijgen. Zowel geschreven taal als menu taal....alleen maps is nog engels aangezien deze nog niet te vertalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
gram501 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:40:
[...]

Voor ik 'm aan de lader leg trek ik de batterij altijd helemaal leeg, dan gaat Bluetooth aan, en speel ik een film af of ga ik een spelletje spelen ofzo, heb er een tijdje geleden Death Race opgezet, hele gave film, wilde weten of het werkte :9

Als ik hem dan aan de lader hang duurde het niet langer dan 10 seconden voor hij tot leven komt

Als ik 'm aan de usb hang dan zit er nog wel een beetje leven in, dat witte lampje gaat dan knipperen en ik kon de telefoon heel even aanzetten, kon de pincode invoeren en toen viel hij weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
FastFred schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:32:
[...]

Voor ik 'm aan de lader leg trek ik de batterij altijd helemaal leeg,
Dat is niet best voor het type Li/accu dat in de N8 zit.

Met de oude NiMh en NiCd had dat zin, nu werkt dat averechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
als ik mijn contacten open dan komt het toestel met de volgende melding:

" kan opgeslagen contacten in dienstnummers niet openen " ?!?

uiteraard ook al gegoogled maar daar is geen snelle oplossing te vinden ...

[ Voor 3% gewijzigd door cazzie op 23-10-2011 23:46 ]

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Je telefoon ff rebooten, simkaart eruit en er weer in instoppen. Heb het bij de mijne heel soms ook wel eens.
Meestal als het toestel wat ruig behandeld is ;) en de simkaart blijkbaar niet goed zit.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
cazzie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:45:
als ik mijn contacten open dan komt het toestel met de volgende melding:
" kan opgeslagen contacten in dienstnummers niet openen " ?!?
opgelost: contacten / opties / instellingen / contacten weergeven / en dan dienstnummers uitvinken

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
emmerx schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Dat is niet best voor het type Li/accu dat in de N8 zit.

Met de oude NiMh en NiCd had dat zin, nu werkt dat averechts.
Dan ga ik dat in het vervolg niet meer doen :P Vanmiddag na school breng ik 'm langs bij de Phone House, iemand enig idee of de hele verpakking erbij moet? Voor de zekerheid wel mee genomen.

Ik ga er vanuit dat alles wat erop staat gewoon bewaard blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
FastFred schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:41:
[...]

Dan ga ik dat in het vervolg niet meer doen :P Vanmiddag na school breng ik 'm langs bij de Phone House, iemand enig idee of de hele verpakking erbij moet? Voor de zekerheid wel mee genomen.

Ik ga er vanuit dat alles wat erop staat gewoon bewaard blijft
Alles wat erop staat gaat eraf kan ik je verzekeren. Het doosje is niet nodig, ze willen alleen de telefoon en het liefst ook een aankoopbewijs, maar dat is niet per se nodig. (ze kunnen de garantie ook zonder wel checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:24:
Zoek de delight_belle 3.3 versie van nicesoni....deze is gewoon in het nederlands te krijgen. Zowel geschreven taal als menu taal....alleen maps is nog engels aangezien deze nog niet te vertalen is.
Hoe heb jij de nederlandse menutaal voor elkaar gekregen? Mij lukt het alleen maar met de "oude" rofs2 van versie 3.2 in combi met de nieuwe 3.3.
Ik zal wel iets verkeerd doen of niet begrijpen...ik download de vereiste bestanden en dan met phoenix refurbishen en flashen. Lees wel eens dat je nog dingen moet uitpakken maar zou niet weten hoe,wat, waar of waarmee... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op pagina 1 klikt op de link naar versie 3.3, dan vindt je daar de rofs2 van 3.3
Ik heb mijn N8 geflashed op de deadphone manier met gewoon alle 4 de bestanden (rofs3 is geloof ik geeneens nodig) maar omdat ik die ene manier gewend ben heb ik het dus zo gedaan.
Alles gewoon nederlands bij mij... toepassingen die ik gebruikte weer opnieuw geinstalleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:52
gram501 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:36:
@ wouterlet

Wat is jou product code?

Mijn productcode is 0599761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:24:
Ik heb 3.2 van hem gehad maar de lettertype wat op comic sans leek vond ik 10x niks.
Hopelijk is dat gefixt in 3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefixt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:14:
Als je op pagina 1 klikt op de link naar versie 3.3, dan vindt je daar de rofs2 van 3.3
Ik heb mijn N8 geflashed op de deadphone manier met gewoon alle 4 de bestanden (rofs3 is geloof ik geeneens nodig) maar omdat ik die ene manier gewend ben heb ik het dus zo gedaan.
Alles gewoon nederlands bij mij... toepassingen die ik gebruikte weer opnieuw geinstalleerd..
Okay dan...ik heb op 18 oktober 3.3 binnengehaald en eigenlijk niet meer verder gekeken...nu zie ik dat er een nieuwe versie 3.3 dutch staat....vanavond gelijk aan de slag en weet zeker dat het 100% goed zal gaan:) zoals alle versies van belle al zijn gegaan.
Ook al komt van Nokia de Nederlandse uit, zal toch met die van Soni blijven draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 11:53
euhm effe een vraagje, ik heb nog wel eens dat mijn accu bijna leeg is op momenten dat dat niet moet.
nou heb ik een 2e nokia accu, maar die laad natuurlijk alleen op in de telefoon zelf.
wat aardig irritant is want dan moet je elke keer vervangen en 2 accus opladen.

nou kwam ik dit tegen.
http://www.dealextreme.co...okia-n97-mini-n8-e5-66042

daarbij zit dus een lader waar je de accu zelf in kan doen, wat dus heel relaxed zou zijn.
maar het is een beetje goedkoop dus daarom mijn vraag:
is dit slecht voor de accu of zou dat niet uit moeten maken?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Poesmij schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:25:
euhm effe een vraagje, ik heb nog wel eens dat mijn accu bijna leeg is op momenten dat dat niet moet.
nou heb ik een 2e nokia accu, maar die laad natuurlijk alleen op in de telefoon zelf.
wat aardig irritant is want dan moet je elke keer vervangen en 2 accus opladen.

nou kwam ik dit tegen.
http://www.dealextreme.co...okia-n97-mini-n8-e5-66042

daarbij zit dus een lader waar je de accu zelf in kan doen, wat dus heel relaxed zou zijn.
maar het is een beetje goedkoop dus daarom mijn vraag:
is dit slecht voor de accu of zou dat niet uit moeten maken?

alvast bedankt!
Posted by lacqrene on 8/30/2011
Involvement:General (knows how to use it) - Ownership:1 day to 1 week
Price:
Ease of Use:
Build Quality:
Usefulness:
Overall Rating: undefined
Pros:
Very good charger for my batteries.
With this shipper I can always have a battery loaded of change
Cons:
Battery its bad, in less than 24 hours in delay already this unloaded.
By but hours and hours I put that it to load, it lasts very enormously less than my old battery of Nokia origin.
Bottomline:
If it needs a battery available while its original battery is loaded, this is a good option, but it only is for change its battery of origin so that it does not work to him I do not advise it, since this hard one very little.
8)7

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

Ik heb deze in gebruik:
External Battery Back Case
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_70315_1.jpg
Paar keer gebruikt nu en bevalt prima.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 11:53
jah neej die zijn goed te vertrouwen, vaker ingestonken.
dus duh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:21:
[...]

Okay dan...ik heb op 18 oktober 3.3 binnengehaald en eigenlijk niet meer verder gekeken...nu zie ik dat er een nieuwe versie 3.3 dutch staat....vanavond gelijk aan de slag en weet zeker dat het 100% goed zal gaan:) zoals alle versies van belle al zijn gegaan.
Ook al komt van Nokia de Nederlandse uit, zal toch met die van Soni blijven draaien
_/-\o_ :) gelukt...alleen whatsapp blijft in engels terwijl die onder Anna WEL onder nederlands draaide...maar wtf...belle van soni in nederlands....the best
iemand een idee hoe te de time-out van het vergrendelen kunt uitstellen?
Wanneer iedereen naar belle van soni zou gaan dan worden hier geen vragen meer gesteld en zou iedereen tevreden zijn met zijn N8-belle...go for it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05

c0burn

Feed your head

Xmasjos schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:48:
[...]

Alles wat erop staat gaat eraf kan ik je verzekeren. Het doosje is niet nodig, ze willen alleen de telefoon en het liefst ook een aankoopbewijs, maar dat is niet per se nodig. (ze kunnen de garantie ook zonder wel checken)
Zoals ik al zei bleven bij mij alle apps, foto's etc gewoon erop staan omdat ze alleen de batterij hadden verwisseld, maar ik weet natuurlijk niet of dit ook geldt voor jou, FastFred.

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Telefoon vanmiddag ingeleverd bij de Phone House, gaat naar Dynafix in een plaats die ik niet ken, terwijl er in Doetinchem ook gewoon een Nokia Service Center ofzo iets zit, die was voor mij alleen met het openbaar vervoer zo snel niet bereikbaar.

Volgens die vent daarzo duurt het 10 tot 15 werkdagen

Afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 11:28
OMG Dynafix. :?

Nokia Service Centers kunnen alleen de lichtere defecten afhandelen.
Voor het zware werk heb je Dynafix of Fixsupport.
Het zal nu wel waterschade zijn. :-(
http://www.google.nl/sear...1l0l3l3l0l163l925l3.5l8l0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook eens proberen om mijn N8 naar Delight Belle 3.3 te flashen.
Maar hoe kom ik aan alle "original Firmware files "?? en alle modded files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:47:
Ik wil ook eens proberen om mijn N8 naar Delight Belle 3.3 te flashen.
Maar hoe kom ik aan alle "original Firmware files "?? en alle modded files?
Hier kan je ze vinden...ook de handleiding hoe je moet flashen.
succes!

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=52938.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen de Rofs2 v3.3 Dutch vinden (de rar-file) en daar staat maar 1 file in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

_/-\o_ :) gelukt...alleen whatsapp blijft in engels terwijl die onder Anna WEL onder nederlands draaide...
die kun je wel in het nederlands krijgen, (zoals al ergens in dit topic staat) oa. door iets langer de Q ingedrukt te houden en te kiezen voor nederlands...
(uiteraard nadat je ook de dutch dictionairy van swype geinstalleerd hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30:
Ik kan alleen de Rofs2 v3.3 Dutch vinden (de rar-file) en daar staat maar 1 file in.
je hebt deze ook nodig:

Delight Belle v3.3 Core/Rofs3/UDA/English Rofs2 - English only but needed for all other languages too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt. Dit zijn alle modded files.
Waar vindt ik de original Firmware files die daar beschreven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Qt for symbian blijft hangen op 4... (gaat niet over naar 5, zoals alle andere platforms).

Bron: Qt developer day '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Notaname schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:03:
OMG Dynafix. :?

Nokia Service Centers kunnen alleen de lichtere defecten afhandelen.
Voor het zware werk heb je Dynafix of Fixsupport.
Het zal nu wel waterschade zijn. :-(
http://www.google.nl/sear...1l0l3l3l0l163l925l3.5l8l0
Ja nou, het formulier dat ik mee gekregen had waarmee ik de telefoon weer op moet halen is van Dynafix. Kan zijn dat ze altijd alle defecte telefoons naar Dynafix sturen. Wel vreemd aangezien er in dezelfde plaats als de Phone House waar ik 'm heen gebracht heb, ook een Nokia Service Center zit....

EDIT: Dynafix in Nuth, ergens onderin Limburg :s Wat de logica daar achter is....

EDIT na bekijken Google linkje: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=98&t=75400

Oh my god :X Als er bij mij ook waterschade uit komt betaal ik ze helemaal niks en ga ik fijn bij een Nokia Service Center langs

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 25-10-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
FastFred schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

Ja nou, het formulier dat ik mee gekregen had waarmee ik de telefoon weer op moet halen is van Dynafix. Kan zijn dat ze altijd alle defecte telefoons naar Dynafix sturen. Wel vreemd aangezien er in dezelfde plaats als de Phone House waar ik 'm heen gebracht heb, ook een Nokia Service Center zit....

EDIT: Dynafix in Nuth, ergens onderin Limburg :s Wat de logica daar achter is....

EDIT na bekijken Google linkje: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=98&t=75400

Oh my god :X Als er bij mij ook waterschade uit komt betaal ik ze helemaal niks en ga ik fijn bij een Nokia Service Center langs
Je moet altijd langs een NSP of NCP gaan, want dan wordt het óf meteen gerepareerd óf opgestuurd naar Nokia zelf, waar het dan wordt gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Als ik dit allemaal zo lees over Dynafix na wat zoeken op Google. Als ik dat van te voren allemaal geweten had wat een clubje oplichters dat is daar in dat aanhangsel van Nederland, had ik gewoon geweigerd dat ie naar Dynafix ging. Nu maar hopen dat ze er geen kop koffie op laten morsen en het op vochtschade gooien :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
Als ik jou was zou ik van je internet bevindingen alsnog melding maken bij the Phone House. Dan heb je er voor je gevoel toch wat mee gedaan en is Phone House ook op de hoogte van hun gepruts.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
emmerx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:21:
[...]

Ik heb gisteren mailtje naar Nokia Customer Care gestuurd.
Ben benieuwd.
Waarom laat Nokia een week niets van zich horen als je hun contact formulier invult?
Vandaag maar weer eens een mailtje naar Nokia gestuurd; wordt langzaamaan een soort hobby.

Vorige serviceverzoeknummer van en week geleden was 1-119164021xx, vandaag heb ik geluksnummer 1-119295243xx. Ik begrijp nu dat de afhandeling even duurt; als je meer dan 13 miljoen service verzoeken per week binnen krijgt. Zo snel mogelijk wordt dan relatief.

En weer een allerbeleefdst antwoord van de computer.

Hallo,

Fijn dat je contact opneemt met Nokia Care, wij zullen je zo snel mogelijk helpen!
Ons team heeft je e-mail ontvangen en je serviceverzoek nummer is 1-119295243xx. Geef ons even de tijd om je aanvraag te verwerken; wij nemen binnenkort contact met je op.
De openingsuren van het Nokia Care callcenter zijn van maandag tot vrijdag van 09.30 - 17.30 uur, exclusief feestdagen.

Dit is een automatisch aangemaakt bericht. Beantwoord deze e-mail niet.

Ik word inmiddels gek van dat witte scherm met dat blauwe NOKIA logo.
Komt nu minimaal 1x per uur langs als ik de N8 gebruik; da's waar ik hem voor gekocht had.
Maps is garantie voor 'white screen', webbrowser en bellen zijn goede tweede.
Zeker i.c.m. de oplader. Na de herstart is de BT-connectie verbroken en moeten de home screens 1voor1 herstarten.

Heb nu de N8 voor apps en de N97 om te bellen, moet ze af en toe beetje synchroniseren.

Zou zo graag naar Belle willen, omdat deze problemen veel erger werden na de Anna update. Maar dan verlies ik mijn garantie, of moet ik weer downgraden.

Misschien wordt het verstandiger om mijn tijd te stoppen in het heropenen van mijn domein www.n8merrie.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emmerx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

Waarom laat Nokia een week niets van zich horen als je hun contact formulier invult?
Vandaag maar weer eens een mailtje naar Nokia gestuurd; wordt langzaamaan een soort hobby.

Vorige serviceverzoeknummer van en week geleden was 1-119164021xx, vandaag heb ik geluksnummer 1-119295243xx. Ik begrijp nu dat de afhandeling even duurt; als je meer dan 13 miljoen service verzoeken per week binnen krijgt. Zo snel mogelijk wordt dan relatief.

En weer een allerbeleefdst antwoord van de computer.

Hallo,

Fijn dat je contact opneemt met Nokia Care, wij zullen je zo snel mogelijk helpen!
Ons team heeft je e-mail ontvangen en je serviceverzoek nummer is 1-119295243xx. Geef ons even de tijd om je aanvraag te verwerken; wij nemen binnenkort contact met je op.
De openingsuren van het Nokia Care callcenter zijn van maandag tot vrijdag van 09.30 - 17.30 uur, exclusief feestdagen.

Dit is een automatisch aangemaakt bericht. Beantwoord deze e-mail niet.

Ik word inmiddels gek van dat witte scherm met dat blauwe NOKIA logo.
Komt nu minimaal 1x per uur langs als ik de N8 gebruik; da's waar ik hem voor gekocht had.
Maps is garantie voor 'white screen', webbrowser en bellen zijn goede tweede.
Zeker i.c.m. de oplader. Na de herstart is de BT-connectie verbroken en moeten de home screens 1voor1 herstarten.

Heb nu de N8 voor apps en de N97 om te bellen, moet ze af en toe beetje synchroniseren.

Zou zo graag naar Belle willen, omdat deze problemen veel erger werden na de Anna update. Maar dan verlies ik mijn garantie, of moet ik weer downgraden.

Misschien wordt het verstandiger om mijn tijd te stoppen in het heropenen van mijn domein www.n8merrie.nl ...
Gewoon Belle er op flashen...gaat niet ten koste van garantie, slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
emmerx schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

even twitteren naar nokiaNL en je hebt binnen enkele uren antwoord. ook bellen met en naar Nokia kan, werkt ook goed.
Naar belle upgraden kan ook, heeft niks met garantie te maken, Volgens mij heeft Guttegut inmiddels een nieuw toestel gekregen na een upgrade naar belle. week iemand met een kapot toestel zien posten die je toestel graag overneemt.

Succes met je n8merrie >:)
En dan heb ik ook nog afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand hoe ik t mobile firmware van mijn n8 kan verwijderen.

bvd.
Pagina: 1 ... 65 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic